Avatar
 dino74
#5561
na nekem ez az utolsó kommentem a témában. senki sem kételkedett, elmondtuk hogy a hőmérsékletet lehet állítani, a km számlálót nem. a fotód is egészen pontosan ezt mutatja.
és ebből hol derül ki, hogy mérfüldet ír?
Avatar
 ricsi
#5560
na nekem ez az utolsó kommentem a témában. senki sem kételkedett, elmondtuk hogy a hőmérsékletet lehet állítani, a km számlálót nem. a fotód is egészen pontosan ezt mutatja.
Avatar
 pegealadar
#5559
de izé. ez milyen motor? a monsteren nincs föl meg le gomb. ott van két gomb a műszerfal alján, azzal tudsz baszakodni. én azt hittem monster 750hez keresed a megoldást. ez amit találtál pl hypermotardra jó.

de nyomkodd meg és informálj a végeredményről. az én saját motorom nem tudott összmérföldet km-re váltani, ez tuti.
Ezt egy nemzetközi Ducati monster fórumon írták. Meglátjuk sikerül átállítani , avagy nem!
nincs előttem de csináld így:
Tartsd nyomva a két gombot a műszerfalon, add rá a gyújtást majd engedd el és elvileg a fordulatszámkijelzőben fog megjelenni a régió kódja és a bal oldali gombbal tudsz lépkdni talán
Igen , úgy van ahogy mondod . Már rájöttem én is. A °C és °F változik is . De , arra még nem jöttem rá az össz. és napi kilométer számlálót hogyan tudom át állítani. Annak aki kételkedik itt a bizonyíték!
Csatolmányok:
degf.jpg
degf.jpg (1.05 MiB) Megtekintve 9216 alkalommal
degc.jpg
degc.jpg (1.09 MiB) Megtekintve 9216 alkalommal
Avatar
 dino74
#5558
Na , egy angol fórumon megtaláltam a választ.

I did not think there was any language setting.

As far as I know it only changes distance, speed and temperature.

UK = miles, mph, Celsius.
US = miles, mph, Fahrenheit.
EU = KM, kph, Celsius.

I'm not sure what the JAP, CAN or FRA displays are, just try them and see if it what you want.

This is how you change it.

1) Hold the mode switch up while you turn the key to on. Hold it up until the display reads "00000 PRO". Release switch.
2) Press the switch up until the display will read "UNIT SET"
3) Hold the switch down until display reads "US". Release switch.
4) Press the switch down until you get to the desired setting.
5)Hold the switch down until the display reads "MEM xx" then Release switch.
6) Turn key to off position.
de izé. ez milyen motor? a monsteren nincs föl meg le gomb. ott van két gomb a műszerfal alján, azzal tudsz baszakodni. én azt hittem monster 750hez keresed a megoldást. ez amit találtál pl hypermotardra jó.

de nyomkodd meg és informálj a végeredményről. az én saját motorom nem tudott összmérföldet km-re váltani, ez tuti.
Ezt egy nemzetközi Ducati monster fórumon írták. Meglátjuk sikerül átállítani , avagy nem!
nincs előttem de csináld így:
Tartsd nyomva a két gombot a műszerfalon, add rá a gyújtást majd engedd el és elvileg a fordulatszámkijelzőben fog megjelenni a régió kódja és a bal oldali gombbal tudsz lépkdni talán
Avatar
 pegealadar
#5557
620 ezt még nem tudta, és kétlem hogy a 750 okosabb lenne
Na , egy angol fórumon megtaláltam a választ.

I did not think there was any language setting.

As far as I know it only changes distance, speed and temperature.

UK = miles, mph, Celsius.
US = miles, mph, Fahrenheit.
EU = KM, kph, Celsius.

I'm not sure what the JAP, CAN or FRA displays are, just try them and see if it what you want.

This is how you change it.

1) Hold the mode switch up while you turn the key to on. Hold it up until the display reads "00000 PRO". Release switch.
2) Press the switch up until the display will read "UNIT SET"
3) Hold the switch down until display reads "US". Release switch.
4) Press the switch down until you get to the desired setting.
5)Hold the switch down until the display reads "MEM xx" then Release switch.
6) Turn key to off position.
de izé. ez milyen motor? a monsteren nincs föl meg le gomb. ott van két gomb a műszerfal alján, azzal tudsz baszakodni. én azt hittem monster 750hez keresed a megoldást. ez amit találtál pl hypermotardra jó.

de nyomkodd meg és informálj a végeredményről. az én saját motorom nem tudott összmérföldet km-re váltani, ez tuti.
Ezt egy nemzetközi Ducati monster fórumon írták. Meglátjuk sikerül átállítani , avagy nem!
Avatar
 ricsi
#5556
az s4rs-en lehettett állítani us, uk, eu módot és akkor mile/F, mile/C, km/C mértékegységeket mutatott
620 ezt még nem tudta, és kétlem hogy a 750 okosabb lenne
Na , egy angol fórumon megtaláltam a választ.

I did not think there was any language setting.

As far as I know it only changes distance, speed and temperature.

UK = miles, mph, Celsius.
US = miles, mph, Fahrenheit.
EU = KM, kph, Celsius.

I'm not sure what the JAP, CAN or FRA displays are, just try them and see if it what you want.

This is how you change it.

1) Hold the mode switch up while you turn the key to on. Hold it up until the display reads "00000 PRO". Release switch.
2) Press the switch up until the display will read "UNIT SET"
3) Hold the switch down until display reads "US". Release switch.
4) Press the switch down until you get to the desired setting.
5)Hold the switch down until the display reads "MEM xx" then Release switch.
6) Turn key to off position.
de izé. ez milyen motor? a monsteren nincs föl meg le gomb. ott van két gomb a műszerfal alján, azzal tudsz baszakodni. én azt hittem monster 750hez keresed a megoldást. ez amit találtál pl hypermotardra jó.

de nyomkodd meg és informálj a végeredményről. az én saját motorom nem tudott összmérföldet km-re váltani, ez tuti.
Avatar
 dino74
#5555
az s4rs-en lehettett állítani us, uk, eu módot és akkor mile/F, mile/C, km/C mértékegységeket mutatott
620 ezt még nem tudta, és kétlem hogy a 750 okosabb lenne
Na , egy angol fórumon megtaláltam a választ.

I did not think there was any language setting.

As far as I know it only changes distance, speed and temperature.

UK = miles, mph, Celsius.
US = miles, mph, Fahrenheit.
EU = KM, kph, Celsius.

I'm not sure what the JAP, CAN or FRA displays are, just try them and see if it what you want.

This is how you change it.

1) Hold the mode switch up while you turn the key to on. Hold it up until the display reads "00000 PRO". Release switch.
2) Press the switch up until the display will read "UNIT SET"
3) Hold the switch down until display reads "US". Release switch.
4) Press the switch down until you get to the desired setting.
5)Hold the switch down until the display reads "MEM xx" then Release switch.
6) Turn key to off position.
gap can far nincs
Avatar
 pegealadar
#5554
legjobb tudomásom szerint azokat nem lehet átállítani. nekem is volt mérföldes motorom, meg azóta is segítettem párat átrakni - viszont fura hogy azt mondod, hogy "visszaállt" , mert ez nem támasztja alá a tapasztalatom
az s4rs-en lehettett állítani us, uk, eu módot és akkor mile/F, mile/C, km/C mértékegységeket mutatott
620 ezt még nem tudta, és kétlem hogy a 750 okosabb lenne
Na , egy angol fórumon megtaláltam a választ.

I did not think there was any language setting.

As far as I know it only changes distance, speed and temperature.

UK = miles, mph, Celsius.
US = miles, mph, Fahrenheit.
EU = KM, kph, Celsius.

I'm not sure what the JAP, CAN or FRA displays are, just try them and see if it what you want.

This is how you change it.

1) Hold the mode switch up while you turn the key to on. Hold it up until the display reads "00000 PRO". Release switch.
2) Press the switch up until the display will read "UNIT SET"
3) Hold the switch down until display reads "US". Release switch.
4) Press the switch down until you get to the desired setting.
5)Hold the switch down until the display reads "MEM xx" then Release switch.
6) Turn key to off position.
Avatar
 ricsi
#5553

A sebességmérő Km/h - ás. Az össz. és napi km kilométer számláló állt vissza mérföldre. Az olaj mérő °C van.
legjobb tudomásom szerint azokat nem lehet átállítani. nekem is volt mérföldes motorom, meg azóta is segítettem párat átrakni - viszont fura hogy azt mondod, hogy "visszaállt" , mert ez nem támasztja alá a tapasztalatom
az s4rs-en lehettett állítani us, uk, eu módot és akkor mile/F, mile/C, km/C mértékegységeket mutatott
620 ezt még nem tudta, és kétlem hogy a 750 okosabb lenne
Avatar
 dino74
#5552
mutatós monsteren a mutató alatt számlapot kell cserélni, az összkm mérőt nem lehet átállítani. az olajhőfokot tudod Fahrenheit és Celsius között állítani.

A sebességmérő Km/h - ás. Az össz. és napi km kilométer számláló állt vissza mérföldre. Az olaj mérő °C van.
legjobb tudomásom szerint azokat nem lehet átállítani. nekem is volt mérföldes motorom, meg azóta is segítettem párat átrakni - viszont fura hogy azt mondod, hogy "visszaállt" , mert ez nem támasztja alá a tapasztalatom
az s4rs-en lehettett állítani us, uk, eu módot és akkor mile/F, mile/C, km/C mértékegységeket mutatott
Avatar
 ricsi
#5551

A sebességmérő Km/h - ás. Az össz. és napi km kilométer számláló állt vissza mérföldre. Az olaj mérő °C van.
legjobb tudomásom szerint azokat nem lehet átállítani. nekem is volt mérföldes motorom, meg azóta is segítettem párat átrakni - viszont fura hogy azt mondod, hogy "visszaállt" , mert ez nem támasztja alá a tapasztalatom

Készítek fotót és fel rakom . Tényleg a sebesség mérő km/h-s. Az össz. kilométer mph lett. Hmmm.
ez így jó együtállás, mert a számlapot cserélhették. az a fura, hogy régen km/h volt az összeset mérő.
Avatar
 pegealadar
#5550
mutatós monsteren a mutató alatt számlapot kell cserélni, az összkm mérőt nem lehet átállítani. az olajhőfokot tudod Fahrenheit és Celsius között állítani.

A sebességmérő Km/h - ás. Az össz. és napi km kilométer számláló állt vissza mérföldre. Az olaj mérő °C van.
legjobb tudomásom szerint azokat nem lehet átállítani. nekem is volt mérföldes motorom, meg azóta is segítettem párat átrakni - viszont fura hogy azt mondod, hogy "visszaállt" , mert ez nem támasztja alá a tapasztalatom

Készítek fotót és fel rakom . Tényleg a sebesség mérő km/h-s. Az össz. kilométer mph lett. Hmmm.
Avatar
 ricsi
#5549
Sziasztok . Tudja valaki hogyan lehet vissza állítani a kilométer számlálót mérföldről Km-re . Mert sajnos vissza állt mérföldre.
Köszönöm a segítségeteket.
mutatós monsteren a mutató alatt számlapot kell cserélni, az összkm mérőt nem lehet átállítani. az olajhőfokot tudod Fahrenheit és Celsius között állítani.

A sebességmérő Km/h - ás. Az össz. és napi km kilométer számláló állt vissza mérföldre. Az olaj mérő °C van.
legjobb tudomásom szerint azokat nem lehet átállítani. nekem is volt mérföldes motorom, meg azóta is segítettem párat átrakni - viszont fura hogy azt mondod, hogy "visszaállt" , mert ez nem támasztja alá a tapasztalatom
Avatar
 pegealadar
#5548
Sziasztok . Tudja valaki hogyan lehet vissza állítani a kilométer számlálót mérföldről Km-re . Mert sajnos vissza állt mérföldre.
Köszönöm a segítségeteket.
mutatós monsteren a mutató alatt számlapot kell cserélni, az összkm mérőt nem lehet átállítani. az olajhőfokot tudod Fahrenheit és Celsius között állítani.

A sebességmérő Km/h - ás. Az össz. és napi km kilométer számláló állt vissza mérföldre. Az olaj mérő °C van.
Avatar
 ricsi
#5547
Sziasztok . Tudja valaki hogyan lehet vissza állítani a kilométer számlálót mérföldről Km-re . Mert sajnos vissza állt mérföldre.
Köszönöm a segítségeteket.
mutatós monsteren a mutató alatt számlapot kell cserélni, az összkm mérőt nem lehet átállítani. az olajhőfokot tudod Fahrenheit és Celsius között állítani.
Avatar
 pegealadar
#5546
Sziasztok . Tudja valaki hogyan lehet vissza állítani a kilométer számlálót mérföldről Km-re . Mert sajnos vissza állt mérföldre.
Köszönöm a segítségeteket.
Avatar
 Warpig
#5545
Sziasztok!
Használ valaki Monster-en(M600) nyeregtáskát esetleg,vagy valamilyen más típusú tárolót?
Ha valakinek lenne róla fénykép esetleg, nagyon megköszönném!
Köszönöm előre is ha valaki segít!
Dobj egy email címet, mert képeket csak ott tudok küldeni.
Avatar
 hanzi320
#5544
Sziasztok!
Használ valaki Monster-en(M600) nyeregtáskát esetleg,vagy valamilyen más típusú tárolót?
Ha valakinek lenne róla fénykép esetleg, nagyon megköszönném!
Köszönöm előre is ha valaki segít!
Avatar
 pegealadar
#5543
Sziasztok
Segítséget szeretnék kérni. Van egy Monster 750 e.i. Tele a tank és még is azt jelzi hogy tartalék a benzin mennyiség. Mi lehet a probléma? Hol keressem a hibát? Válaszokat előre is köszönöm.
Az enyém meg nem jelzett! Cseréltem a szintjelzőt! Bontóból 10-15 ezer !


Köszönöm a segítséget . Akkor először szétszedem . Aztán ha az nem jó marad a vásárlás.
Avatar
 gonosz
#5542
Sziasztok
Segítséget szeretnék kérni. Van egy Monster 750 e.i. Tele a tank és még is azt jelzi hogy tartalék a benzin mennyiség. Mi lehet a probléma? Hol keressem a hibát? Válaszokat előre is köszönöm.
üzemanyag szint jeladó / jelző megragadt alsó helyzetben/körül.
Elvileg ez is egy betegsége a rendszernek. Tankban van alulról berakva. Húzd szét a csatiját és nem látod a sárga lámpát :-))
Ki kell szedni megpucolni, vagy venni újat.
Enyém 3 évig nem működött, nem jelzett ha fogyott a nafta, majd egyszercsak hirtelen elkezdett működni, de nem bízok meg benne, napi számlálóval használom.
az enyém 2 szezonja ég egyfolytában... :D
Avatar
 harpi
#5541
Sziasztok
Segítséget szeretnék kérni. Van egy Monster 750 e.i. Tele a tank és még is azt jelzi hogy tartalék a benzin mennyiség. Mi lehet a probléma? Hol keressem a hibát? Válaszokat előre is köszönöm.
Az enyém meg nem jelzett! Cseréltem a szintjelzőt! Bontóból 10-15 ezer !
Avatar
 qweras
#5540
Sziasztok
Segítséget szeretnék kérni. Van egy Monster 750 e.i. Tele a tank és még is azt jelzi hogy tartalék a benzin mennyiség. Mi lehet a probléma? Hol keressem a hibát? Válaszokat előre is köszönöm.
üzemanyag szint jeladó / jelző megragadt alsó helyzetben/körül.
Elvileg ez is egy betegsége a rendszernek. Tankban van alulról berakva. Húzd szét a csatiját és nem látod a sárga lámpát :-))
Ki kell szedni megpucolni, vagy venni újat.
Enyém 3 évig nem működött, nem jelzett ha fogyott a nafta, majd egyszercsak hirtelen elkezdett működni, de nem bízok meg benne, napi számlálóval használom.
Avatar
 pegealadar
#5539
Sziasztok
Segítséget szeretnék kérni. Van egy Monster 750 e.i. Tele a tank és még is azt jelzi hogy tartalék a benzin mennyiség. Mi lehet a probléma? Hol keressem a hibát? Válaszokat előre is köszönöm.
Avatar
 EchoPeti1
#5538
Sziasztok! Tudtok segíteni abban, hogy S2R 1000-hez (2008) hol tudnék venni hátsó üléstakarót (Piros, fehér csíkkal)? Köszönöm!

Tittadili felhasználó az oldalon foglalkozik idomok gyártásával, én is tőle rendeltem ülés púpot és has idomot, igényes munkát csinál és jó áron, utána már csak festetned kell plusz a tartó konzolt megvenni hozzá.

http://www.ducatiklub.hu/aprohirdetes/m ... o-sarvedok
Avatar
 jeszytomi
#5536
Sziasztok! Tudtok segíteni abban, hogy S2R 1000-hez (2008) hol tudnék venni hátsó üléstakarót (Piros, fehér csíkkal)? Köszönöm!
Avatar
 dino74
#5535
Sziasztok, 2004-es S4r sárga szín kód kellene, festeni szeretném az üléstakarót
dikk
Csatolmányok:
paint.jpg
paint.jpg (164.17 KiB) Megtekintve 9159 alkalommal
Avatar
 Gabor85
#5533
Sziasztok! Győr környékén tud valaki ajánlani szerelőt,aki le tudná cserélni a vezérműszíjat monsteren?

Köszi a válaszokat!!!
Avatar
 dino74
#5532
Sziasztok!
Először is kicsit megkésve, de boldog karácsonyt és boldog új évet mindenkinek! :D
Másodszor pedig elnézést, hogy ha esetleg olyan kérdést tennék fel ami felmerült korábban, de az elmúlt 1-2 hónapban elég offline voltam, így nem tudtam követni az itteni eseményeket.

És természetesen sírással kezdem: tegnap este kurvára elhagytam a rendszámtáblámat. :)
Ezzel két baj van: az egyik, hogy esélytelen megtalálni a másik pedig, hogy franciaországban vagyok. :)
Próbáltam kiokoskodni valamit a francia motoros/szerelő haverommal, de nem jutottunk semmire. Itt műanyag rendszámtáblákat csinálnak, azokat sem "hivatalos közegben", hanem pl. autós/motoros bolt szinten, forgalmi alapján. Viszont természetesen a magyar rendszámmal nem tudnak mit kezdeni..... :)

Otthon meg nem vagyok, de ha jól sejtem oda is kellene a forgalmi....

Valakinek mentő ötlete? :)
hat nem vagyok jártas benne de szerintem meghatalmazással és forgalmival lehet intézni!
bár Családtag haver barát okmányirodán esetleg megtudja kérdezni az a tuti és ha kell postázod a forgalmit és utána a rendszámmal együtt vissza posta ?

Ez nekem is eszembe jutott, de "sürgősbe" gondoltam volna, mert még motorozni akartam a heten, de mar b*szhatom, mert tegnap berangattak a szabimrol melóba, most meg mar úton vagyok 4 hét terepre.
Úgyhogy ha találok postát arrafelé akkor lehet, hogy ez lesz.
Koszi :)
ki kell nyomtatni egy okmányirodai meghatalmazást, gugliba megtalálod, kell hozzá a forgalmi ha jól emlékszem, de kapsz mindenből újat mert másik rendszámot fogsz kapni
Avatar
 dani_87
#5531
Sziasztok!
Először is kicsit megkésve, de boldog karácsonyt és boldog új évet mindenkinek! :D
Másodszor pedig elnézést, hogy ha esetleg olyan kérdést tennék fel ami felmerült korábban, de az elmúlt 1-2 hónapban elég offline voltam, így nem tudtam követni az itteni eseményeket.

És természetesen sírással kezdem: tegnap este kurvára elhagytam a rendszámtáblámat. :)
Ezzel két baj van: az egyik, hogy esélytelen megtalálni a másik pedig, hogy franciaországban vagyok. :)
Próbáltam kiokoskodni valamit a francia motoros/szerelő haverommal, de nem jutottunk semmire. Itt műanyag rendszámtáblákat csinálnak, azokat sem "hivatalos közegben", hanem pl. autós/motoros bolt szinten, forgalmi alapján. Viszont természetesen a magyar rendszámmal nem tudnak mit kezdeni..... :)

Otthon meg nem vagyok, de ha jól sejtem oda is kellene a forgalmi....

Valakinek mentő ötlete? :)
hat nem vagyok jártas benne de szerintem meghatalmazással és forgalmival lehet intézni!
bár Családtag haver barát okmányirodán esetleg megtudja kérdezni az a tuti és ha kell postázod a forgalmit és utána a rendszámmal együtt vissza posta ?

Ez nekem is eszembe jutott, de "sürgősbe" gondoltam volna, mert még motorozni akartam a heten, de mar b*szhatom, mert tegnap berangattak a szabimrol melóba, most meg mar úton vagyok 4 hét terepre.
Úgyhogy ha találok postát arrafelé akkor lehet, hogy ez lesz.
Koszi :)
Avatar
 Szmoli
#5530
Sziasztok!
Először is kicsit megkésve, de boldog karácsonyt és boldog új évet mindenkinek! :D
Másodszor pedig elnézést, hogy ha esetleg olyan kérdést tennék fel ami felmerült korábban, de az elmúlt 1-2 hónapban elég offline voltam, így nem tudtam követni az itteni eseményeket.

És természetesen sírással kezdem: tegnap este kurvára elhagytam a rendszámtáblámat. :)
Ezzel két baj van: az egyik, hogy esélytelen megtalálni a másik pedig, hogy franciaországban vagyok. :)
Próbáltam kiokoskodni valamit a francia motoros/szerelő haverommal, de nem jutottunk semmire. Itt műanyag rendszámtáblákat csinálnak, azokat sem "hivatalos közegben", hanem pl. autós/motoros bolt szinten, forgalmi alapján. Viszont természetesen a magyar rendszámmal nem tudnak mit kezdeni..... :)

Otthon meg nem vagyok, de ha jól sejtem oda is kellene a forgalmi....

Valakinek mentő ötlete? :)
hat nem vagyok jártas benne de szerintem meghatalmazással és forgalmival lehet intézni!
bár Családtag haver barát okmányirodán esetleg megtudja kérdezni az a tuti és ha kell postázod a forgalmit és utána a rendszámmal együtt vissza posta ?
Avatar
 ricsi
#5529
Sziasztok, egy kerdesem lenne. Miert csereltek az egy lengőkart duplara? Volt valami gond az egyessel? (vasarlas előtt allok es mind a ket tipust nezegetem.) mit kell nezzek az egyesen? (azok a motorok jobban tetszenek.) farok idom, fejidom terén.
Esetleg az ujabbakonnőtt a hatotáv?
Köszönöm
Kp
nem cserélték, a drágábbakon van egyoldalú, az olcsóbbakon kétoldali.
Avatar
 Zola
#5528
Köszönöm mindenkinek az akksis válaszokat. Esetleg vki nem csinálta meg 696/796/1100 vonalon a töltő csatlakozó kivezetést ? Külföldi fórumokon azt olvasom, h sokaknál ezt átadás előtt megcsinálta maga a dealer még a motor újkorában, és emiatt olyan mintha "gyári kivezetés" lenne, amit mellesleg a manual-ban való írás is alátámaszt(ana): "your motorcycle is equipped with a connector to which you can connect a special battery charger available from our sales network". De közben meg a többség azt írja, h egyáltalán nincs semmilyen gyári kivezetés a váz mellett, még Bologna-ba is írtak h hogy lehet ekkora ordas hazugságot tenni egy manual-ba, és külön kell beszereltetni, bármelyik akkutöltőhőz jár ilyen konnektor, és persze nem a gyári ducatist érdemes betetetni, mert az csak a horror drága ducati töltővel lesz kompatibilis. Ekkora káoszt egy ilyen egyszerű témában hogy lehet csinálni ?!...:)

en is megcsinaltam 3 perc, alatt es nem ertem mi a bajod ezzel?
vettel egy draga Motort es fennnakadsz egy a Motorhoz valo gyari töltön, amit ezen a Steckeren at tölthetnel ??
sem biciklin, sem rolleren nem lenne ra szükseged . sorry .
semmi Chaos sehol
Ügyes vagy, szívből gratulálok!
Avatar
 prter
#5527
Sziasztok, egy kerdesem lenne. Miert csereltek az egy lengőkart duplara? Volt valami gond az egyessel? (vasarlas előtt allok es mind a ket tipust nezegetem.) mit kell nezzek az egyesen? (azok a motorok jobban tetszenek.) farok idom, fejidom terén.
Esetleg az ujabbakonnőtt a hatotáv?
Köszönöm
Kp
Avatar
 kopi
#5526
Sziasztok,

tud vki segíteni h M796-hoz milyen akksit érdemes venni és hol ? A gyári adta meg magát 5 év/20ekm után, ennél rosszabbat nem szeretnék, úgy látom típusra az YT12B-BS a megfelelő (Yuasa-t 25k körül látom a neten mindenhol), kérdés h merjek-e más márkában is gondolkodni töredék árért, vagy nem szabad, és h hol érdemes beszerezni szerintetek ? Köszönöm.
nekem speciel a Yuasa adta meg magát...de annak valami gyári hibája volt...a Varta, amit helyette vettem tökéletes.
Hát én is csalódtam benne . Két szezont használtam és annyi . Előtte unibat volt azzal vettem a gépet és öt szezonon át egy gond sem volt vele .
 Vendég
#5525
Köszönöm mindenkinek az akksis válaszokat. Esetleg vki nem csinálta meg 696/796/1100 vonalon a töltő csatlakozó kivezetést ? Külföldi fórumokon azt olvasom, h sokaknál ezt átadás előtt megcsinálta maga a dealer még a motor újkorában, és emiatt olyan mintha "gyári kivezetés" lenne, amit mellesleg a manual-ban való írás is alátámaszt(ana): "your motorcycle is equipped with a connector to which you can connect a special battery charger available from our sales network". De közben meg a többség azt írja, h egyáltalán nincs semmilyen gyári kivezetés a váz mellett, még Bologna-ba is írtak h hogy lehet ekkora ordas hazugságot tenni egy manual-ba, és külön kell beszereltetni, bármelyik akkutöltőhőz jár ilyen konnektor, és persze nem a gyári ducatist érdemes betetetni, mert az csak a horror drága ducati töltővel lesz kompatibilis. Ekkora káoszt egy ilyen egyszerű témában hogy lehet csinálni ?!...:)

en is megcsinaltam 3 perc, alatt es nem ertem mi a bajod ezzel?
vettel egy draga Motort es fennnakadsz egy a Motorhoz valo gyari töltön, amit ezen a Steckeren at tölthetnel ??
sem biciklin, sem rolleren nem lenne ra szükseged . sorry .
semmi Chaos sehol
Avatar
 Warpig
#5524
Sziasztok! Már a motor tavaszi felkészítésén gondolkozom. Tudtok javasolni bevált első villa olajat a DucatiS2R800-ban? Motor olaj? Ja, és a nyitott szűrőt mivel lehet sérlüsémentesen takartani (eddig egyetlen morotomban sem volt)? Thanks.
A légszűrőhöz kapható tisztítót/olajozó kitt. Keress rá!
Avatar
 Bandita
#5523
Sziasztok! Már a motor tavaszi felkészítésén gondolkozom. Tudtok javasolni bevált első villa olajat a DucatiS2R800-ban? Motor olaj? Ja, és a nyitott szűrőt mivel lehet sérlüsémentesen takartani (eddig egyetlen morotomban sem volt)? Thanks.
Avatar
 dani_87
#5522
Sziasztok!
Először is kicsit megkésve, de boldog karácsonyt és boldog új évet mindenkinek! :D
Másodszor pedig elnézést, hogy ha esetleg olyan kérdést tennék fel ami felmerült korábban, de az elmúlt 1-2 hónapban elég offline voltam, így nem tudtam követni az itteni eseményeket.

És természetesen sírással kezdem: tegnap este kurvára elhagytam a rendszámtáblámat. :)
Ezzel két baj van: az egyik, hogy esélytelen megtalálni a másik pedig, hogy franciaországban vagyok. :)
Próbáltam kiokoskodni valamit a francia motoros/szerelő haverommal, de nem jutottunk semmire. Itt műanyag rendszámtáblákat csinálnak, azokat sem "hivatalos közegben", hanem pl. autós/motoros bolt szinten, forgalmi alapján. Viszont természetesen a magyar rendszámmal nem tudnak mit kezdeni..... :)

Otthon meg nem vagyok, de ha jól sejtem oda is kellene a forgalmi....

Valakinek mentő ötlete? :)
Avatar
 Zola
#5521
Köszönöm mindenkinek az akksis válaszokat. Esetleg vki nem csinálta meg 696/796/1100 vonalon a töltő csatlakozó kivezetést ? Külföldi fórumokon azt olvasom, h sokaknál ezt átadás előtt megcsinálta maga a dealer még a motor újkorában, és emiatt olyan mintha "gyári kivezetés" lenne, amit mellesleg a manual-ban való írás is alátámaszt(ana): "your motorcycle is equipped with a connector to which you can connect a special battery charger available from our sales network". De közben meg a többség azt írja, h egyáltalán nincs semmilyen gyári kivezetés a váz mellett, még Bologna-ba is írtak h hogy lehet ekkora ordas hazugságot tenni egy manual-ba, és külön kell beszereltetni, bármelyik akkutöltőhőz jár ilyen konnektor, és persze nem a gyári ducatist érdemes betetetni, mert az csak a horror drága ducati töltővel lesz kompatibilis. Ekkora káoszt egy ilyen egyszerű témában hogy lehet csinálni ?!...:)
Avatar
 harpi
#5520
Sziasztok,

tud vki segíteni h M796-hoz milyen akksit érdemes venni és hol ? A gyári adta meg magát 5 év/20ekm után, ennél rosszabbat nem szeretnék, úgy látom típusra az YT12B-BS a megfelelő (Yuasa-t 25k körül látom a neten mindenhol), kérdés h merjek-e más márkában is gondolkodni töredék árért, vagy nem szabad, és h hol érdemes beszerezni szerintetek ? Köszönöm.

Én ezt vettem!
http://vartamintabolt.hu/varta-motorker ... agm-512901
AGM technologia! Ez állítólag jobban bírja a rezgést,és nem tud kifolyni a sav mivel fel van itatva valamiféle műszálas anyagba!Amennyiben fektetve van az akksid még be lehet vetni az SLA technikát, ez még hermetikusan le is van zárva!
Azóta már lehet,hogy olcsóbban is hozzá lehet jutni!
Avatar
 gonosz
#5519
Sziasztok,

tud vki segíteni h M796-hoz milyen akksit érdemes venni és hol ? A gyári adta meg magát 5 év/20ekm után, ennél rosszabbat nem szeretnék, úgy látom típusra az YT12B-BS a megfelelő (Yuasa-t 25k körül látom a neten mindenhol), kérdés h merjek-e más márkában is gondolkodni töredék árért, vagy nem szabad, és h hol érdemes beszerezni szerintetek ? Köszönöm.
nekem speciel a Yuasa adta meg magát...de annak valami gyári hibája volt...a Varta, amit helyette vettem tökéletes.
Avatar
 Zola
#5518
Sziasztok,

tud vki segíteni h M796-hoz milyen akksit érdemes venni és hol ? A gyári adta meg magát 5 év/20ekm után, ennél rosszabbat nem szeretnék, úgy látom típusra az YT12B-BS a megfelelő (Yuasa-t 25k körül látom a neten mindenhol), kérdés h merjek-e más márkában is gondolkodni töredék árért, vagy nem szabad, és h hol érdemes beszerezni szerintetek ? Köszönöm.
Avatar
 Robbie
#5514
Srácok, mi a véleményetek, lehet a hátsó rugót valahogy, valahol befestetni, hogy az nem jön le róla később? Nagy macera lehet? Kék most...és a váz színére szeretném... csak úgy eszembe jutott. Hátha.
nekem egyszer volt szinterezett rugóm az nem jön le, elvileg festék is rajta marad, valahogy a gyárban is megcsinálják. Engem viszont érdekel, hogy miért kék a rugó. rogresszív vagy csak csalóka a kép?
Pár éve vittem el az Öhlins szervízbe, mert nekem nagyon puhának és alacsonynak tűnt a hátulja, az eleje meg nem volt stabil kanyarban.Első telókat teljesen felújították, ég és föld lett a diffi utána. Ott megkérdezték hány kiló vagyok, néztek táblázatot és ezt a Race-Tech rugót ajánlották, meg nitrogént nyomtak még a hátsó tagba. Ebből viszont nem volt sárga csak ilyen bilikék. A kép jó, ilyen, kicsit változó a rugóköz benne. Mivel most télen hónapok óta áll a garázsban és minden nap ránézek, nagyon szúrja a szemem, mert semmi kék nincs rajta egyébként. Azért gondoltam, talán a vázhoz passzoló szín lenne a legjobb, ha lehetne. Ha nem lehet vagy nagy macera, akkor marad, ha rajta ülök úgyse látom :-) Funkcionálisan szuper, végül is az a lényeg.
Én most festettem át a sajátomat.Szóróflakonba töltettem autófestéket--napsárgát--és otthon megoldottam.Arra vigyázz,ha ezt a megoldást választod,hogy könnyen megfolyik és ugyan gyorsan szárad,de a végleges keménységét csak hetek múlva éri el.Összeszerelésnél könnyen leverődik.
Avatar
 XGab
#5513
Srácok, mi a véleményetek, lehet a hátsó rugót valahogy, valahol befestetni, hogy az nem jön le róla később? Nagy macera lehet? Kék most...és a váz színére szeretném... csak úgy eszembe jutott. Hátha.
nekem egyszer volt szinterezett rugóm az nem jön le, elvileg festék is rajta marad, valahogy a gyárban is megcsinálják. Engem viszont érdekel, hogy miért kék a rugó. rogresszív vagy csak csalóka a kép?
Pár éve vittem el az Öhlins szervízbe, mert nekem nagyon puhának és alacsonynak tűnt a hátulja, az eleje meg nem volt stabil kanyarban.Első telókat teljesen felújították, ég és föld lett a diffi utána. Ott megkérdezték hány kiló vagyok, néztek táblázatot és ezt a Race-Tech rugót ajánlották, meg nitrogént nyomtak még a hátsó tagba. Ebből viszont nem volt sárga csak ilyen bilikék. A kép jó, ilyen, kicsit változó a rugóköz benne. Mivel most télen hónapok óta áll a garázsban és minden nap ránézek, nagyon szúrja a szemem, mert semmi kék nincs rajta egyébként. Azért gondoltam, talán a vázhoz passzoló szín lenne a legjobb, ha lehetne. Ha nem lehet vagy nagy macera, akkor marad, ha rajta ülök úgyse látom :-) Funkcionálisan szuper, végül is az a lényeg.
Avatar
 ricsi
#5512
az én multom előző tulaja szinezte a rugót, tökéletesen néz ki azóta is, viszont ötletem sincs milyen technológiával (viszont működik)
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 91

Draw No Bet (DNB) is an easy-to-play, easy-to-win […]