- 7 years ago
#5561
na nekem ez az utolsó kommentem a témában. senki sem kételkedett, elmondtuk hogy a hőmérsékletet lehet állítani, a km számlálót nem. a fotód is egészen pontosan ezt mutatja. és ebből hol derül ki, hogy mérfüldet ír?
- 7 years ago
#5560
na nekem ez az utolsó kommentem a témában. senki sem kételkedett, elmondtuk hogy a hőmérsékletet lehet állítani, a km számlálót nem. a fotód is egészen pontosan ezt mutatja.
- 7 years ago
#5559
de izé. ez milyen motor? a monsteren nincs föl meg le gomb. ott van két gomb a műszerfal alján, azzal tudsz baszakodni. én azt hittem monster 750hez keresed a megoldást. ez amit találtál pl hypermotardra jó.
de nyomkodd meg és informálj a végeredményről. az én saját motorom nem tudott összmérföldet km-re váltani, ez tuti. Ezt egy nemzetközi Ducati monster fórumon írták. Meglátjuk sikerül átállítani , avagy nem! nincs előttem de csináld így:
Tartsd nyomva a két gombot a műszerfalon, add rá a gyújtást majd engedd el és elvileg a fordulatszámkijelzőben fog megjelenni a régió kódja és a bal oldali gombbal tudsz lépkdni talán Igen , úgy van ahogy mondod . Már rájöttem én is. A °C és °F változik is . De , arra még nem jöttem rá az össz. és napi kilométer számlálót hogyan tudom át állítani. Annak aki kételkedik itt a bizonyíték!Csatolmányok:
degf.jpg (1.05 MiB) Megtekintve 9216 alkalommaldegc.jpg (1.09 MiB) Megtekintve 9216 alkalommal
- 7 years ago
#5558
Na , egy angol fórumon megtaláltam a választ.
I did not think there was any language setting.
As far as I know it only changes distance, speed and temperature.
UK = miles, mph, Celsius.
US = miles, mph, Fahrenheit.
EU = KM, kph, Celsius.
I'm not sure what the JAP, CAN or FRA displays are, just try them and see if it what you want.
This is how you change it.
1) Hold the mode switch up while you turn the key to on. Hold it up until the display reads "00000 PRO". Release switch.
2) Press the switch up until the display will read "UNIT SET"
3) Hold the switch down until display reads "US". Release switch.
4) Press the switch down until you get to the desired setting.
5)Hold the switch down until the display reads "MEM xx" then Release switch.
6) Turn key to off position. de izé. ez milyen motor? a monsteren nincs föl meg le gomb. ott van két gomb a műszerfal alján, azzal tudsz baszakodni. én azt hittem monster 750hez keresed a megoldást. ez amit találtál pl hypermotardra jó.
de nyomkodd meg és informálj a végeredményről. az én saját motorom nem tudott összmérföldet km-re váltani, ez tuti. Ezt egy nemzetközi Ducati monster fórumon írták. Meglátjuk sikerül átállítani , avagy nem! nincs előttem de csináld így:
Tartsd nyomva a két gombot a műszerfalon, add rá a gyújtást majd engedd el és elvileg a fordulatszámkijelzőben fog megjelenni a régió kódja és a bal oldali gombbal tudsz lépkdni talán
- 7 years ago
#5557
620 ezt még nem tudta, és kétlem hogy a 750 okosabb lenne Na , egy angol fórumon megtaláltam a választ.
I did not think there was any language setting.
As far as I know it only changes distance, speed and temperature.
UK = miles, mph, Celsius.
US = miles, mph, Fahrenheit.
EU = KM, kph, Celsius.
I'm not sure what the JAP, CAN or FRA displays are, just try them and see if it what you want.
This is how you change it.
1) Hold the mode switch up while you turn the key to on. Hold it up until the display reads "00000 PRO". Release switch.
2) Press the switch up until the display will read "UNIT SET"
3) Hold the switch down until display reads "US". Release switch.
4) Press the switch down until you get to the desired setting.
5)Hold the switch down until the display reads "MEM xx" then Release switch.
6) Turn key to off position. de izé. ez milyen motor? a monsteren nincs föl meg le gomb. ott van két gomb a műszerfal alján, azzal tudsz baszakodni. én azt hittem monster 750hez keresed a megoldást. ez amit találtál pl hypermotardra jó.
de nyomkodd meg és informálj a végeredményről. az én saját motorom nem tudott összmérföldet km-re váltani, ez tuti. Ezt egy nemzetközi Ducati monster fórumon írták. Meglátjuk sikerül átállítani , avagy nem!
- 7 years ago
#5556
az s4rs-en lehettett állítani us, uk, eu módot és akkor mile/F, mile/C, km/C mértékegységeket mutatott 620 ezt még nem tudta, és kétlem hogy a 750 okosabb lenne Na , egy angol fórumon megtaláltam a választ.
I did not think there was any language setting.
As far as I know it only changes distance, speed and temperature.
UK = miles, mph, Celsius.
US = miles, mph, Fahrenheit.
EU = KM, kph, Celsius.
I'm not sure what the JAP, CAN or FRA displays are, just try them and see if it what you want.
This is how you change it.
1) Hold the mode switch up while you turn the key to on. Hold it up until the display reads "00000 PRO". Release switch.
2) Press the switch up until the display will read "UNIT SET"
3) Hold the switch down until display reads "US". Release switch.
4) Press the switch down until you get to the desired setting.
5)Hold the switch down until the display reads "MEM xx" then Release switch.
6) Turn key to off position. de izé. ez milyen motor? a monsteren nincs föl meg le gomb. ott van két gomb a műszerfal alján, azzal tudsz baszakodni. én azt hittem monster 750hez keresed a megoldást. ez amit találtál pl hypermotardra jó.
de nyomkodd meg és informálj a végeredményről. az én saját motorom nem tudott összmérföldet km-re váltani, ez tuti.
- 7 years ago
#5555
az s4rs-en lehettett állítani us, uk, eu módot és akkor mile/F, mile/C, km/C mértékegységeket mutatott 620 ezt még nem tudta, és kétlem hogy a 750 okosabb lenne Na , egy angol fórumon megtaláltam a választ.
I did not think there was any language setting.
As far as I know it only changes distance, speed and temperature.
UK = miles, mph, Celsius.
US = miles, mph, Fahrenheit.
EU = KM, kph, Celsius.
I'm not sure what the JAP, CAN or FRA displays are, just try them and see if it what you want.
This is how you change it.
1) Hold the mode switch up while you turn the key to on. Hold it up until the display reads "00000 PRO". Release switch.
2) Press the switch up until the display will read "UNIT SET"
3) Hold the switch down until display reads "US". Release switch.
4) Press the switch down until you get to the desired setting.
5)Hold the switch down until the display reads "MEM xx" then Release switch.
6) Turn key to off position. gap can far nincs
- 7 years ago
#5554
legjobb tudomásom szerint azokat nem lehet átállítani. nekem is volt mérföldes motorom, meg azóta is segítettem párat átrakni - viszont fura hogy azt mondod, hogy "visszaállt" , mert ez nem támasztja alá a tapasztalatom az s4rs-en lehettett állítani us, uk, eu módot és akkor mile/F, mile/C, km/C mértékegységeket mutatott 620 ezt még nem tudta, és kétlem hogy a 750 okosabb lenne Na , egy angol fórumon megtaláltam a választ.
I did not think there was any language setting.
As far as I know it only changes distance, speed and temperature.
UK = miles, mph, Celsius.
US = miles, mph, Fahrenheit.
EU = KM, kph, Celsius.
I'm not sure what the JAP, CAN or FRA displays are, just try them and see if it what you want.
This is how you change it.
1) Hold the mode switch up while you turn the key to on. Hold it up until the display reads "00000 PRO". Release switch.
2) Press the switch up until the display will read "UNIT SET"
3) Hold the switch down until display reads "US". Release switch.
4) Press the switch down until you get to the desired setting.
5)Hold the switch down until the display reads "MEM xx" then Release switch.
6) Turn key to off position.
- 7 years ago
#5553
A sebességmérő Km/h - ás. Az össz. és napi km kilométer számláló állt vissza mérföldre. Az olaj mérő °C van. legjobb tudomásom szerint azokat nem lehet átállítani. nekem is volt mérföldes motorom, meg azóta is segítettem párat átrakni - viszont fura hogy azt mondod, hogy "visszaállt" , mert ez nem támasztja alá a tapasztalatom az s4rs-en lehettett állítani us, uk, eu módot és akkor mile/F, mile/C, km/C mértékegységeket mutatott 620 ezt még nem tudta, és kétlem hogy a 750 okosabb lenne
- 7 years ago
#5552
mutatós monsteren a mutató alatt számlapot kell cserélni, az összkm mérőt nem lehet átállítani. az olajhőfokot tudod Fahrenheit és Celsius között állítani.
A sebességmérő Km/h - ás. Az össz. és napi km kilométer számláló állt vissza mérföldre. Az olaj mérő °C van. legjobb tudomásom szerint azokat nem lehet átállítani. nekem is volt mérföldes motorom, meg azóta is segítettem párat átrakni - viszont fura hogy azt mondod, hogy "visszaállt" , mert ez nem támasztja alá a tapasztalatom az s4rs-en lehettett állítani us, uk, eu módot és akkor mile/F, mile/C, km/C mértékegységeket mutatott
- 7 years ago
#5551
A sebességmérő Km/h - ás. Az össz. és napi km kilométer számláló állt vissza mérföldre. Az olaj mérő °C van. legjobb tudomásom szerint azokat nem lehet átállítani. nekem is volt mérföldes motorom, meg azóta is segítettem párat átrakni - viszont fura hogy azt mondod, hogy "visszaállt" , mert ez nem támasztja alá a tapasztalatom
Készítek fotót és fel rakom . Tényleg a sebesség mérő km/h-s. Az össz. kilométer mph lett. Hmmm. ez így jó együtállás, mert a számlapot cserélhették. az a fura, hogy régen km/h volt az összeset mérő.
- 7 years ago
#5550
mutatós monsteren a mutató alatt számlapot kell cserélni, az összkm mérőt nem lehet átállítani. az olajhőfokot tudod Fahrenheit és Celsius között állítani.
A sebességmérő Km/h - ás. Az össz. és napi km kilométer számláló állt vissza mérföldre. Az olaj mérő °C van. legjobb tudomásom szerint azokat nem lehet átállítani. nekem is volt mérföldes motorom, meg azóta is segítettem párat átrakni - viszont fura hogy azt mondod, hogy "visszaállt" , mert ez nem támasztja alá a tapasztalatom
Készítek fotót és fel rakom . Tényleg a sebesség mérő km/h-s. Az össz. kilométer mph lett. Hmmm.
- 7 years ago
#5549
Sziasztok . Tudja valaki hogyan lehet vissza állítani a kilométer számlálót mérföldről Km-re . Mert sajnos vissza állt mérföldre.
Köszönöm a segítségeteket. mutatós monsteren a mutató alatt számlapot kell cserélni, az összkm mérőt nem lehet átállítani. az olajhőfokot tudod Fahrenheit és Celsius között állítani.
A sebességmérő Km/h - ás. Az össz. és napi km kilométer számláló állt vissza mérföldre. Az olaj mérő °C van. legjobb tudomásom szerint azokat nem lehet átállítani. nekem is volt mérföldes motorom, meg azóta is segítettem párat átrakni - viszont fura hogy azt mondod, hogy "visszaállt" , mert ez nem támasztja alá a tapasztalatom
- 7 years ago
#5548
Sziasztok . Tudja valaki hogyan lehet vissza állítani a kilométer számlálót mérföldről Km-re . Mert sajnos vissza állt mérföldre.
Köszönöm a segítségeteket. mutatós monsteren a mutató alatt számlapot kell cserélni, az összkm mérőt nem lehet átállítani. az olajhőfokot tudod Fahrenheit és Celsius között állítani.
A sebességmérő Km/h - ás. Az össz. és napi km kilométer számláló állt vissza mérföldre. Az olaj mérő °C van.
- 7 years ago
#5547
Sziasztok . Tudja valaki hogyan lehet vissza állítani a kilométer számlálót mérföldről Km-re . Mert sajnos vissza állt mérföldre.
Köszönöm a segítségeteket. mutatós monsteren a mutató alatt számlapot kell cserélni, az összkm mérőt nem lehet átállítani. az olajhőfokot tudod Fahrenheit és Celsius között állítani.
- 7 years ago
#5546
Sziasztok . Tudja valaki hogyan lehet vissza állítani a kilométer számlálót mérföldről Km-re . Mert sajnos vissza állt mérföldre.
Köszönöm a segítségeteket.
Köszönöm a segítségeteket.
- 7 years ago
#5545
Sziasztok!
Használ valaki Monster-en(M600) nyeregtáskát esetleg,vagy valamilyen más típusú tárolót?
Ha valakinek lenne róla fénykép esetleg, nagyon megköszönném!
Köszönöm előre is ha valaki segít! Dobj egy email címet, mert képeket csak ott tudok küldeni.
- 7 years ago
#5544
Sziasztok!
Használ valaki Monster-en(M600) nyeregtáskát esetleg,vagy valamilyen más típusú tárolót?
Ha valakinek lenne róla fénykép esetleg, nagyon megköszönném!
Köszönöm előre is ha valaki segít!
Használ valaki Monster-en(M600) nyeregtáskát esetleg,vagy valamilyen más típusú tárolót?
Ha valakinek lenne róla fénykép esetleg, nagyon megköszönném!
Köszönöm előre is ha valaki segít!
- 7 years ago
#5543
Sziasztok
Segítséget szeretnék kérni. Van egy Monster 750 e.i. Tele a tank és még is azt jelzi hogy tartalék a benzin mennyiség. Mi lehet a probléma? Hol keressem a hibát? Válaszokat előre is köszönöm. Az enyém meg nem jelzett! Cseréltem a szintjelzőt! Bontóból 10-15 ezer !
Köszönöm a segítséget . Akkor először szétszedem . Aztán ha az nem jó marad a vásárlás.
- 7 years ago
#5542
Sziasztok
Segítséget szeretnék kérni. Van egy Monster 750 e.i. Tele a tank és még is azt jelzi hogy tartalék a benzin mennyiség. Mi lehet a probléma? Hol keressem a hibát? Válaszokat előre is köszönöm. üzemanyag szint jeladó / jelző megragadt alsó helyzetben/körül.
Elvileg ez is egy betegsége a rendszernek. Tankban van alulról berakva. Húzd szét a csatiját és nem látod a sárga lámpát )
Ki kell szedni megpucolni, vagy venni újat.
Enyém 3 évig nem működött, nem jelzett ha fogyott a nafta, majd egyszercsak hirtelen elkezdett működni, de nem bízok meg benne, napi számlálóval használom. az enyém 2 szezonja ég egyfolytában...
- 7 years ago
#5541
Sziasztok
Segítséget szeretnék kérni. Van egy Monster 750 e.i. Tele a tank és még is azt jelzi hogy tartalék a benzin mennyiség. Mi lehet a probléma? Hol keressem a hibát? Válaszokat előre is köszönöm. Az enyém meg nem jelzett! Cseréltem a szintjelzőt! Bontóból 10-15 ezer !
- 7 years ago
#5540
Sziasztok
Segítséget szeretnék kérni. Van egy Monster 750 e.i. Tele a tank és még is azt jelzi hogy tartalék a benzin mennyiség. Mi lehet a probléma? Hol keressem a hibát? Válaszokat előre is köszönöm. üzemanyag szint jeladó / jelző megragadt alsó helyzetben/körül.
Elvileg ez is egy betegsége a rendszernek. Tankban van alulról berakva. Húzd szét a csatiját és nem látod a sárga lámpát )
Ki kell szedni megpucolni, vagy venni újat.
Enyém 3 évig nem működött, nem jelzett ha fogyott a nafta, majd egyszercsak hirtelen elkezdett működni, de nem bízok meg benne, napi számlálóval használom.
- 7 years ago
#5539
Sziasztok
Segítséget szeretnék kérni. Van egy Monster 750 e.i. Tele a tank és még is azt jelzi hogy tartalék a benzin mennyiség. Mi lehet a probléma? Hol keressem a hibát? Válaszokat előre is köszönöm.
Segítséget szeretnék kérni. Van egy Monster 750 e.i. Tele a tank és még is azt jelzi hogy tartalék a benzin mennyiség. Mi lehet a probléma? Hol keressem a hibát? Válaszokat előre is köszönöm.
- 7 years ago
#5538
Sziasztok! Tudtok segíteni abban, hogy S2R 1000-hez (2008) hol tudnék venni hátsó üléstakarót (Piros, fehér csíkkal)? Köszönöm!
Tittadili felhasználó az oldalon foglalkozik idomok gyártásával, én is tőle rendeltem ülés púpot és has idomot, igényes munkát csinál és jó áron, utána már csak festetned kell plusz a tartó konzolt megvenni hozzá.
http://www.ducatiklub.hu/aprohirdetes/m ... o-sarvedok
- 7 years ago
#5536
Sziasztok! Tudtok segíteni abban, hogy S2R 1000-hez (2008) hol tudnék venni hátsó üléstakarót (Piros, fehér csíkkal)? Köszönöm!
- 7 years ago
#5535
Sziasztok, 2004-es S4r sárga szín kód kellene, festeni szeretném az üléstakarót dikkCsatolmányok:
paint.jpg (164.17 KiB) Megtekintve 9159 alkalommal
- 7 years ago
#5533
Sziasztok! Győr környékén tud valaki ajánlani szerelőt,aki le tudná cserélni a vezérműszíjat monsteren?
Köszi a válaszokat!!!
Köszi a válaszokat!!!
- 7 years ago
#5532
Sziasztok!
Először is kicsit megkésve, de boldog karácsonyt és boldog új évet mindenkinek!
Másodszor pedig elnézést, hogy ha esetleg olyan kérdést tennék fel ami felmerült korábban, de az elmúlt 1-2 hónapban elég offline voltam, így nem tudtam követni az itteni eseményeket.
És természetesen sírással kezdem: tegnap este kurvára elhagytam a rendszámtáblámat.
Ezzel két baj van: az egyik, hogy esélytelen megtalálni a másik pedig, hogy franciaországban vagyok.
Próbáltam kiokoskodni valamit a francia motoros/szerelő haverommal, de nem jutottunk semmire. Itt műanyag rendszámtáblákat csinálnak, azokat sem "hivatalos közegben", hanem pl. autós/motoros bolt szinten, forgalmi alapján. Viszont természetesen a magyar rendszámmal nem tudnak mit kezdeni.....
Otthon meg nem vagyok, de ha jól sejtem oda is kellene a forgalmi....
Valakinek mentő ötlete? hat nem vagyok jártas benne de szerintem meghatalmazással és forgalmival lehet intézni!
bár Családtag haver barát okmányirodán esetleg megtudja kérdezni az a tuti és ha kell postázod a forgalmit és utána a rendszámmal együtt vissza posta ?
Ez nekem is eszembe jutott, de "sürgősbe" gondoltam volna, mert még motorozni akartam a heten, de mar b*szhatom, mert tegnap berangattak a szabimrol melóba, most meg mar úton vagyok 4 hét terepre.
Úgyhogy ha találok postát arrafelé akkor lehet, hogy ez lesz.
Koszi ki kell nyomtatni egy okmányirodai meghatalmazást, gugliba megtalálod, kell hozzá a forgalmi ha jól emlékszem, de kapsz mindenből újat mert másik rendszámot fogsz kapni
- 7 years ago
#5531
Sziasztok!
Először is kicsit megkésve, de boldog karácsonyt és boldog új évet mindenkinek!
Másodszor pedig elnézést, hogy ha esetleg olyan kérdést tennék fel ami felmerült korábban, de az elmúlt 1-2 hónapban elég offline voltam, így nem tudtam követni az itteni eseményeket.
És természetesen sírással kezdem: tegnap este kurvára elhagytam a rendszámtáblámat.
Ezzel két baj van: az egyik, hogy esélytelen megtalálni a másik pedig, hogy franciaországban vagyok.
Próbáltam kiokoskodni valamit a francia motoros/szerelő haverommal, de nem jutottunk semmire. Itt műanyag rendszámtáblákat csinálnak, azokat sem "hivatalos közegben", hanem pl. autós/motoros bolt szinten, forgalmi alapján. Viszont természetesen a magyar rendszámmal nem tudnak mit kezdeni.....
Otthon meg nem vagyok, de ha jól sejtem oda is kellene a forgalmi....
Valakinek mentő ötlete? hat nem vagyok jártas benne de szerintem meghatalmazással és forgalmival lehet intézni!
bár Családtag haver barát okmányirodán esetleg megtudja kérdezni az a tuti és ha kell postázod a forgalmit és utána a rendszámmal együtt vissza posta ?
Ez nekem is eszembe jutott, de "sürgősbe" gondoltam volna, mert még motorozni akartam a heten, de mar b*szhatom, mert tegnap berangattak a szabimrol melóba, most meg mar úton vagyok 4 hét terepre.
Úgyhogy ha találok postát arrafelé akkor lehet, hogy ez lesz.
Koszi
- 7 years ago
#5530
Sziasztok!
Először is kicsit megkésve, de boldog karácsonyt és boldog új évet mindenkinek!
Másodszor pedig elnézést, hogy ha esetleg olyan kérdést tennék fel ami felmerült korábban, de az elmúlt 1-2 hónapban elég offline voltam, így nem tudtam követni az itteni eseményeket.
És természetesen sírással kezdem: tegnap este kurvára elhagytam a rendszámtáblámat.
Ezzel két baj van: az egyik, hogy esélytelen megtalálni a másik pedig, hogy franciaországban vagyok.
Próbáltam kiokoskodni valamit a francia motoros/szerelő haverommal, de nem jutottunk semmire. Itt műanyag rendszámtáblákat csinálnak, azokat sem "hivatalos közegben", hanem pl. autós/motoros bolt szinten, forgalmi alapján. Viszont természetesen a magyar rendszámmal nem tudnak mit kezdeni.....
Otthon meg nem vagyok, de ha jól sejtem oda is kellene a forgalmi....
Valakinek mentő ötlete? hat nem vagyok jártas benne de szerintem meghatalmazással és forgalmival lehet intézni!
bár Családtag haver barát okmányirodán esetleg megtudja kérdezni az a tuti és ha kell postázod a forgalmit és utána a rendszámmal együtt vissza posta ?
- 7 years ago
#5529
Sziasztok, egy kerdesem lenne. Miert csereltek az egy lengőkart duplara? Volt valami gond az egyessel? (vasarlas előtt allok es mind a ket tipust nezegetem.) mit kell nezzek az egyesen? (azok a motorok jobban tetszenek.) farok idom, fejidom terén.
Esetleg az ujabbakonnőtt a hatotáv?
Köszönöm
Kp nem cserélték, a drágábbakon van egyoldalú, az olcsóbbakon kétoldali.
- 7 years ago
#5528
Köszönöm mindenkinek az akksis válaszokat. Esetleg vki nem csinálta meg 696/796/1100 vonalon a töltő csatlakozó kivezetést ? Külföldi fórumokon azt olvasom, h sokaknál ezt átadás előtt megcsinálta maga a dealer még a motor újkorában, és emiatt olyan mintha "gyári kivezetés" lenne, amit mellesleg a manual-ban való írás is alátámaszt(ana): "your motorcycle is equipped with a connector to which you can connect a special battery charger available from our sales network". De közben meg a többség azt írja, h egyáltalán nincs semmilyen gyári kivezetés a váz mellett, még Bologna-ba is írtak h hogy lehet ekkora ordas hazugságot tenni egy manual-ba, és külön kell beszereltetni, bármelyik akkutöltőhőz jár ilyen konnektor, és persze nem a gyári ducatist érdemes betetetni, mert az csak a horror drága ducati töltővel lesz kompatibilis. Ekkora káoszt egy ilyen egyszerű témában hogy lehet csinálni ?!...
en is megcsinaltam 3 perc, alatt es nem ertem mi a bajod ezzel?
vettel egy draga Motort es fennnakadsz egy a Motorhoz valo gyari töltön, amit ezen a Steckeren at tölthetnel ??
sem biciklin, sem rolleren nem lenne ra szükseged . sorry .
semmi Chaos sehol Ügyes vagy, szívből gratulálok!
- 7 years ago
#5527
Sziasztok, egy kerdesem lenne. Miert csereltek az egy lengőkart duplara? Volt valami gond az egyessel? (vasarlas előtt allok es mind a ket tipust nezegetem.) mit kell nezzek az egyesen? (azok a motorok jobban tetszenek.) farok idom, fejidom terén.
Esetleg az ujabbakonnőtt a hatotáv?
Köszönöm
Kp
Esetleg az ujabbakonnőtt a hatotáv?
Köszönöm
Kp
- 7 years ago
#5526
Sziasztok,
tud vki segíteni h M796-hoz milyen akksit érdemes venni és hol ? A gyári adta meg magát 5 év/20ekm után, ennél rosszabbat nem szeretnék, úgy látom típusra az YT12B-BS a megfelelő (Yuasa-t 25k körül látom a neten mindenhol), kérdés h merjek-e más márkában is gondolkodni töredék árért, vagy nem szabad, és h hol érdemes beszerezni szerintetek ? Köszönöm. nekem speciel a Yuasa adta meg magát...de annak valami gyári hibája volt...a Varta, amit helyette vettem tökéletes. Hát én is csalódtam benne . Két szezont használtam és annyi . Előtte unibat volt azzal vettem a gépet és öt szezonon át egy gond sem volt vele .
- 7 years ago
#5525
Köszönöm mindenkinek az akksis válaszokat. Esetleg vki nem csinálta meg 696/796/1100 vonalon a töltő csatlakozó kivezetést ? Külföldi fórumokon azt olvasom, h sokaknál ezt átadás előtt megcsinálta maga a dealer még a motor újkorában, és emiatt olyan mintha "gyári kivezetés" lenne, amit mellesleg a manual-ban való írás is alátámaszt(ana): "your motorcycle is equipped with a connector to which you can connect a special battery charger available from our sales network". De közben meg a többség azt írja, h egyáltalán nincs semmilyen gyári kivezetés a váz mellett, még Bologna-ba is írtak h hogy lehet ekkora ordas hazugságot tenni egy manual-ba, és külön kell beszereltetni, bármelyik akkutöltőhőz jár ilyen konnektor, és persze nem a gyári ducatist érdemes betetetni, mert az csak a horror drága ducati töltővel lesz kompatibilis. Ekkora káoszt egy ilyen egyszerű témában hogy lehet csinálni ?!...
en is megcsinaltam 3 perc, alatt es nem ertem mi a bajod ezzel?
vettel egy draga Motort es fennnakadsz egy a Motorhoz valo gyari töltön, amit ezen a Steckeren at tölthetnel ??
sem biciklin, sem rolleren nem lenne ra szükseged . sorry .
semmi Chaos sehol
- 7 years ago
#5524
Sziasztok! Már a motor tavaszi felkészítésén gondolkozom. Tudtok javasolni bevált első villa olajat a DucatiS2R800-ban? Motor olaj? Ja, és a nyitott szűrőt mivel lehet sérlüsémentesen takartani (eddig egyetlen morotomban sem volt)? Thanks. A légszűrőhöz kapható tisztítót/olajozó kitt. Keress rá!
- 7 years ago
#5523
Sziasztok! Már a motor tavaszi felkészítésén gondolkozom. Tudtok javasolni bevált első villa olajat a DucatiS2R800-ban? Motor olaj? Ja, és a nyitott szűrőt mivel lehet sérlüsémentesen takartani (eddig egyetlen morotomban sem volt)? Thanks.
- 7 years ago
#5522
Sziasztok!
Először is kicsit megkésve, de boldog karácsonyt és boldog új évet mindenkinek!
Másodszor pedig elnézést, hogy ha esetleg olyan kérdést tennék fel ami felmerült korábban, de az elmúlt 1-2 hónapban elég offline voltam, így nem tudtam követni az itteni eseményeket.
És természetesen sírással kezdem: tegnap este kurvára elhagytam a rendszámtáblámat.
Ezzel két baj van: az egyik, hogy esélytelen megtalálni a másik pedig, hogy franciaországban vagyok.
Próbáltam kiokoskodni valamit a francia motoros/szerelő haverommal, de nem jutottunk semmire. Itt műanyag rendszámtáblákat csinálnak, azokat sem "hivatalos közegben", hanem pl. autós/motoros bolt szinten, forgalmi alapján. Viszont természetesen a magyar rendszámmal nem tudnak mit kezdeni.....
Otthon meg nem vagyok, de ha jól sejtem oda is kellene a forgalmi....
Valakinek mentő ötlete?
Először is kicsit megkésve, de boldog karácsonyt és boldog új évet mindenkinek!
Másodszor pedig elnézést, hogy ha esetleg olyan kérdést tennék fel ami felmerült korábban, de az elmúlt 1-2 hónapban elég offline voltam, így nem tudtam követni az itteni eseményeket.
És természetesen sírással kezdem: tegnap este kurvára elhagytam a rendszámtáblámat.
Ezzel két baj van: az egyik, hogy esélytelen megtalálni a másik pedig, hogy franciaországban vagyok.
Próbáltam kiokoskodni valamit a francia motoros/szerelő haverommal, de nem jutottunk semmire. Itt műanyag rendszámtáblákat csinálnak, azokat sem "hivatalos közegben", hanem pl. autós/motoros bolt szinten, forgalmi alapján. Viszont természetesen a magyar rendszámmal nem tudnak mit kezdeni.....
Otthon meg nem vagyok, de ha jól sejtem oda is kellene a forgalmi....
Valakinek mentő ötlete?
- 7 years ago
#5521
Köszönöm mindenkinek az akksis válaszokat. Esetleg vki nem csinálta meg 696/796/1100 vonalon a töltő csatlakozó kivezetést ? Külföldi fórumokon azt olvasom, h sokaknál ezt átadás előtt megcsinálta maga a dealer még a motor újkorában, és emiatt olyan mintha "gyári kivezetés" lenne, amit mellesleg a manual-ban való írás is alátámaszt(ana): "your motorcycle is equipped with a connector to which you can connect a special battery charger available from our sales network". De közben meg a többség azt írja, h egyáltalán nincs semmilyen gyári kivezetés a váz mellett, még Bologna-ba is írtak h hogy lehet ekkora ordas hazugságot tenni egy manual-ba, és külön kell beszereltetni, bármelyik akkutöltőhőz jár ilyen konnektor, és persze nem a gyári ducatist érdemes betetetni, mert az csak a horror drága ducati töltővel lesz kompatibilis. Ekkora káoszt egy ilyen egyszerű témában hogy lehet csinálni ?!...
- 7 years ago
#5520
Sziasztok,
tud vki segíteni h M796-hoz milyen akksit érdemes venni és hol ? A gyári adta meg magát 5 év/20ekm után, ennél rosszabbat nem szeretnék, úgy látom típusra az YT12B-BS a megfelelő (Yuasa-t 25k körül látom a neten mindenhol), kérdés h merjek-e más márkában is gondolkodni töredék árért, vagy nem szabad, és h hol érdemes beszerezni szerintetek ? Köszönöm.
Én ezt vettem!
http://vartamintabolt.hu/varta-motorker ... agm-512901
AGM technologia! Ez állítólag jobban bírja a rezgést,és nem tud kifolyni a sav mivel fel van itatva valamiféle műszálas anyagba!Amennyiben fektetve van az akksid még be lehet vetni az SLA technikát, ez még hermetikusan le is van zárva!
Azóta már lehet,hogy olcsóbban is hozzá lehet jutni!
- 7 years ago
#5519
Sziasztok,
tud vki segíteni h M796-hoz milyen akksit érdemes venni és hol ? A gyári adta meg magát 5 év/20ekm után, ennél rosszabbat nem szeretnék, úgy látom típusra az YT12B-BS a megfelelő (Yuasa-t 25k körül látom a neten mindenhol), kérdés h merjek-e más márkában is gondolkodni töredék árért, vagy nem szabad, és h hol érdemes beszerezni szerintetek ? Köszönöm. nekem speciel a Yuasa adta meg magát...de annak valami gyári hibája volt...a Varta, amit helyette vettem tökéletes.
- 7 years ago
#5518
Sziasztok,
tud vki segíteni h M796-hoz milyen akksit érdemes venni és hol ? A gyári adta meg magát 5 év/20ekm után, ennél rosszabbat nem szeretnék, úgy látom típusra az YT12B-BS a megfelelő (Yuasa-t 25k körül látom a neten mindenhol), kérdés h merjek-e más márkában is gondolkodni töredék árért, vagy nem szabad, és h hol érdemes beszerezni szerintetek ? Köszönöm.
tud vki segíteni h M796-hoz milyen akksit érdemes venni és hol ? A gyári adta meg magát 5 év/20ekm után, ennél rosszabbat nem szeretnék, úgy látom típusra az YT12B-BS a megfelelő (Yuasa-t 25k körül látom a neten mindenhol), kérdés h merjek-e más márkában is gondolkodni töredék árért, vagy nem szabad, és h hol érdemes beszerezni szerintetek ? Köszönöm.
- 7 years ago
#5514
Srácok, mi a véleményetek, lehet a hátsó rugót valahogy, valahol befestetni, hogy az nem jön le róla később? Nagy macera lehet? Kék most...és a váz színére szeretném... csak úgy eszembe jutott. Hátha. nekem egyszer volt szinterezett rugóm az nem jön le, elvileg festék is rajta marad, valahogy a gyárban is megcsinálják. Engem viszont érdekel, hogy miért kék a rugó. rogresszív vagy csak csalóka a kép? Pár éve vittem el az Öhlins szervízbe, mert nekem nagyon puhának és alacsonynak tűnt a hátulja, az eleje meg nem volt stabil kanyarban.Első telókat teljesen felújították, ég és föld lett a diffi utána. Ott megkérdezték hány kiló vagyok, néztek táblázatot és ezt a Race-Tech rugót ajánlották, meg nitrogént nyomtak még a hátsó tagba. Ebből viszont nem volt sárga csak ilyen bilikék. A kép jó, ilyen, kicsit változó a rugóköz benne. Mivel most télen hónapok óta áll a garázsban és minden nap ránézek, nagyon szúrja a szemem, mert semmi kék nincs rajta egyébként. Azért gondoltam, talán a vázhoz passzoló szín lenne a legjobb, ha lehetne. Ha nem lehet vagy nagy macera, akkor marad, ha rajta ülök úgyse látom Funkcionálisan szuper, végül is az a lényeg. Én most festettem át a sajátomat.Szóróflakonba töltettem autófestéket--napsárgát--és otthon megoldottam.Arra vigyázz,ha ezt a megoldást választod,hogy könnyen megfolyik és ugyan gyorsan szárad,de a végleges keménységét csak hetek múlva éri el.Összeszerelésnél könnyen leverődik.
- 7 years ago
#5513
Srácok, mi a véleményetek, lehet a hátsó rugót valahogy, valahol befestetni, hogy az nem jön le róla később? Nagy macera lehet? Kék most...és a váz színére szeretném... csak úgy eszembe jutott. Hátha. nekem egyszer volt szinterezett rugóm az nem jön le, elvileg festék is rajta marad, valahogy a gyárban is megcsinálják. Engem viszont érdekel, hogy miért kék a rugó. rogresszív vagy csak csalóka a kép? Pár éve vittem el az Öhlins szervízbe, mert nekem nagyon puhának és alacsonynak tűnt a hátulja, az eleje meg nem volt stabil kanyarban.Első telókat teljesen felújították, ég és föld lett a diffi utána. Ott megkérdezték hány kiló vagyok, néztek táblázatot és ezt a Race-Tech rugót ajánlották, meg nitrogént nyomtak még a hátsó tagba. Ebből viszont nem volt sárga csak ilyen bilikék. A kép jó, ilyen, kicsit változó a rugóköz benne. Mivel most télen hónapok óta áll a garázsban és minden nap ránézek, nagyon szúrja a szemem, mert semmi kék nincs rajta egyébként. Azért gondoltam, talán a vázhoz passzoló szín lenne a legjobb, ha lehetne. Ha nem lehet vagy nagy macera, akkor marad, ha rajta ülök úgyse látom Funkcionálisan szuper, végül is az a lényeg.
- 7 years ago
#5512
az én multom előző tulaja szinezte a rugót, tökéletesen néz ki azóta is, viszont ötletem sincs milyen technológiával (viszont működik)
Draw No Bet (DNB) is an easy-to-play, easy-to-win […]