Avatar
 negga
#5911
Látom zajlik itt az élet... Elnézést kívánok, de úgy tele vagyok melóval, hogy mostanában nem tudom követni mik történnek itt, de igyekszem visszaolvasni. :)

Addig is ezt csak úgy itt hagyom, már rég adós voltam vele:
Nem vernek meg ezért a kipufogóért a járókelők? :) Vagy van benne db killer? :D
ugyanezt akartam kérdezni...az enyémért a szomszéd majd leszedett a gépről..pedig az utcán indítom be, az udvarról kitolom reggelente.... :D
Minden csepp hangra zajra szükseg van! Ön és közösség testi épsége mindenek előtt! Néhány nyálas szomszéd kínja másodlagos!
Avatar
 gonosz
#5910
Látom zajlik itt az élet... Elnézést kívánok, de úgy tele vagyok melóval, hogy mostanában nem tudom követni mik történnek itt, de igyekszem visszaolvasni. :)

Addig is ezt csak úgy itt hagyom, már rég adós voltam vele:
Nem vernek meg ezért a kipufogóért a járókelők? :) Vagy van benne db killer? :D
ugyanezt akartam kérdezni...az enyémért a szomszéd majd leszedett a gépről..pedig az utcán indítom be, az udvarról kitolom reggelente.... :D
Avatar
 Warpig
#5909
Látom zajlik itt az élet... Elnézést kívánok, de úgy tele vagyok melóval, hogy mostanában nem tudom követni mik történnek itt, de igyekszem visszaolvasni. :)

Addig is ezt csak úgy itt hagyom, már rég adós voltam vele:
Nem vernek meg ezért a kipufogóért a járókelők? :) Vagy van benne db killer? :D
Avatar
 dani_87
#5908
Látom zajlik itt az élet... Elnézést kívánok, de úgy tele vagyok melóval, hogy mostanában nem tudom követni mik történnek itt, de igyekszem visszaolvasni. :)

Addig is ezt csak úgy itt hagyom, már rég adós voltam vele:
Csatolmányok:
img_1695.png
img_1695.png (1.48 MiB) Megtekintve 9408 alkalommal
img_1694.png
img_1694.png (1.81 MiB) Megtekintve 9408 alkalommal
Avatar
 Pohi
#5906
Sziasztok!

Tud valaki esetleg Termignoni kipufogót Monster 695-höz? Vagy, hogy hol lehet beszerezni?
(Milyen nagyságrendben mozoghatnak /csak kipufogó nem egész rendszer/)
Köszönöm!
Avatar
 ERipley
#5904
Üdv, 1998-as Monster 600-hoz milyen olaj, illetve gyertya kell ? (gyári vagy ajánlás)
Gondolom sokszor "elhangzott" a kérdés, de nem találtam keresőt a fórumon....
Avatar
 Steeldog70
#5903
Sziasztok!
34éve motorozom,17 vas,sok-sok élmény,siker,csalódás,futott km...
De végre Ducatista lettem.
2002-es 916 S4-hez keresnék kormány lengéscsillapítót,használtat.
Ebben kérnék segítséget.
Köszönöm
Avatar
 Styka
#5902
sziasztok! esetleg valakinek nincs egy állítható váltókarja 695höz , a csizmához nem tudom beállítani (a martenshez és "tornacipőhöz" jó), mindenhogy kényelmetlen.
valami ilyesmire gondoltam, csak túl távoli a szállítási idő :-(

https://www.aliexpress.com/item/For-DUC ... d2d3e3294f
https://auto.jofogas.hu/hajdu_bihar/Duc ... 384679.htm
Esetleg?
köszi, de a szín, sem az ár sem az egész felépítmény nem megy a szörnyemhez :-(
Avatar
 negga
#5899
Uraim! Van egy Monster S4R-em amin van egy teljes GPR rendszer plusz egy K&N légszűrő. Most is stabilan viselkedik a motor, nem tudom, hogy bele van-e nyúlva elektronikailag. Kérdésem az lenne, mit érdemes változtatni a motoron ehhez a 2 kiegészítőhöz, hogy meglegyenek a plusz lóerők de ne is durván kihegyezett legyen a motor, gondolok itt ECU-ra vagy Power Commanderre. Elnézést ha hülyeséget írtam, de annyira nem vagyok otthon ebben a témában.
Tutit akarsz tudni akkor vidd el görgős padra leméretni, hogy hol állsz.
Okosítás alatt mit értesz? Mivel lehet variálni ennél a motornál, programot írni rá? Gondolom ahhoz viszont írható ECU vagy mi kell. :D Stabilan ezt a blokkot kb meddig lehet amúgy húzni, hogy azért ne menjen át kb üzemórásba? 130 LE?
Van hozzá Ducati Performance ECU külön. De egy ideje rá tudsz flasheltetni ilyen programot a gyári ECU-ra is.
Keréken mért teljesítménnyel kábé a piros görbéig tudsz elmenni.
Olvasgass utána itt:
http://www.bikeboy.org/s4rmonducperfkit.html
Avatar
 EchoPeti1
#5898
Uraim! Van egy Monster S4R-em amin van egy teljes GPR rendszer plusz egy K&N légszűrő. Most is stabilan viselkedik a motor, nem tudom, hogy bele van-e nyúlva elektronikailag. Kérdésem az lenne, mit érdemes változtatni a motoron ehhez a 2 kiegészítőhöz, hogy meglegyenek a plusz lóerők de ne is durván kihegyezett legyen a motor, gondolok itt ECU-ra vagy Power Commanderre. Elnézést ha hülyeséget írtam, de annyira nem vagyok otthon ebben a témában.
Tutit akarsz tudni akkor vidd el görgős padra leméretni, hogy hol állsz.
Okosítás alatt mit értesz? Mivel lehet variálni ennél a motornál, programot írni rá? Gondolom ahhoz viszont írható ECU vagy mi kell. :D Stabilan ezt a blokkot kb meddig lehet amúgy húzni, hogy azért ne menjen át kb üzemórásba? 130 LE?
Avatar
 negga
#5897
Uraim! Van egy Monster S4R-em amin van egy teljes GPR rendszer plusz egy K&N légszűrő. Most is stabilan viselkedik a motor, nem tudom, hogy bele van-e nyúlva elektronikailag. Kérdésem az lenne, mit érdemes változtatni a motoron ehhez a 2 kiegészítőhöz, hogy meglegyenek a plusz lóerők de ne is durván kihegyezett legyen a motor, gondolok itt ECU-ra vagy Power Commanderre. Elnézést ha hülyeséget írtam, de annyira nem vagyok otthon ebben a témában.
Tutit akarsz tudni akkor vidd el görgős padra leméretni, hogy hol állsz.
Avatar
 EchoPeti1
#5896
Uraim! Van egy Monster S4R-em amin van egy teljes GPR rendszer plusz egy K&N légszűrő. Most is stabilan viselkedik a motor, nem tudom, hogy bele van-e nyúlva elektronikailag. Kérdésem az lenne, mit érdemes változtatni a motoron ehhez a 2 kiegészítőhöz, hogy meglegyenek a plusz lóerők de ne is durván kihegyezett legyen a motor, gondolok itt ECU-ra vagy Power Commanderre. Elnézést ha hülyeséget írtam, de annyira nem vagyok otthon ebben a témában.
Avatar
 Bandita
#5895
Sziasztok,
megvolt az első nagyobb túra a tavasszal vásárolt 796-os monsteremmel. Remek időnk volt, 2000km-et mentünk a 4 és fél nap alatt, Nagyszerűen viselkedett a gép a Grossglockner, Stelvio és a Dolomitok szerpentinjein, imádtam minden kanyart vele. :-) Voltak kisebb problémák a géppel, de mindet orvosoltuk a helyszínen. Az első indulás után jelentkezett, a hátsó ulésre egy nejlonszatyorba csomagoltam a ruháimat, amit már itt pesten kiolvasztott a kipugogó, így vettem egy rendes hengertáskát. A Glockner után azt vettük észre , a jobb első index fityeg. Volt szürke és fekete tape, a szürkével visszaragasztottam, a feketét nem bírta el a dizájn. :-) A Stelvio után egyszer szól a cimbora, hogy fityeg a rendszámtáblám, gyorskötözővel visszaoperáltuk. Estére az AGV bukómból eltűnt az egyik oldali csavar, amit nem sikerült pótolni, de valahogy működött a plexinyitás, úgyhogy nem foglalkoztam vele. A Dolomitokban jött elő, hogy kanyarokban fékezve , ha az útburkolat göröngyös , furcsavhang jön előlről, simán lehet, hogy kormánycsapágy (bár érezni semmit gyanúsat nem érzek), majd kiderül mi ez.
Szóval minden Monsterest bíztatok, hogy menjen túrázni, hatalmas a fun faktor a masinában a könnyű tömeg, és a 600sornégyhez képest nagy nyomaték miatt, plusz jóleső érzés a könnyű fürge géppel helyre tenni a szerpentineken pár 1200GS-es sznobot. :-)
üdv
Szia! Jó kis túrának tűnt! Tudnál egy hevenyészett útvonaltervt küldeni, akár privátban. Szeptember elején mi is megyünk egy 5 napos karikát, ugyan Salzburg az egyik célpont, de, ha véletlenül rossz idő van, akkor spontán délnek vennénk az irányt. Szóval, nem baj, ha egy kis Dolomitok is lesz a tarsolyomban (már voltam, de tizenéve).
A pakolást én úgy oldom meg, hogy itt a honlapon hírdetett Hepco táskákat vettem meg C-bow tartóval és most alakíttatom át a távtartókat. Rem. jól fognak működni. üdv

Szia, ide írnám, hátha megszakértjük, ki tud jobbat. Elfogyott a googliban a pontok száma, Tarvisioig van meg visszafelé az út, onnan lehet dönteni Szlovénia, vagy Ausztria irányokba.
https://goo.gl/maps/rmbtNQSYka82
Ami mindig gond, hogy juss ki a jó helyekre, hogy ne und halálra magad. Én másodszorra csinálom, hogy meló után indul a túra, és lecsapatom az őrségbe, Bajánsenyére, a Malom panzióba.
Másnap átkelés Magyarszombatfánál, majd Muraszombat után rátévedés a 69-es útra, ahol már van 1-2 jófajta kanyargós szerpentin csapatásra.
Mi kitartóak voltunk, és még aznap átcsapattuk Villachn után a Glockneren. (Az se lehet hülyeség, ha reggel indul az ember, hogy elmegy a Glockner lábáig, oszt márnap oda-vissza megcsinálja, perverzek 2x.) Mi a Glockner Északi lábánál találtunk szállást, Fusch-ban a Römerhof szállodában 65Euróért, amikor a Bookingon 132E volt, reggelivel Szaunával, Úszómedencével, jó kajával.
Másnap reggel zuhogott, a Glockner felől nagyon csúnya volt az ég, ezért az eredeti tervet, hogy a Glockneren vissza és irány Olaszo., felülírtuk , és Innsbruck felől mentünk el a Stelvio-ra, Svájc felől. Ez a szakasz kevés jó csapatós pályát bír, a mai eszemmel Autópályán felvágtáznék Landeckig, és inkább 2x-3x megmásznám a Stelvio-t. az így nyert időből.
Este 7-ig bírtunk menni, amikor elég volt 5perc alatt találtam szállást a Stelvio déli szerpentinjének a tövében.
Következő nap Murano, Bolzano. Utánna fontos, ha Dolomitokban a jó Spagettiwesternes helyeket és az oda vezető szerpentin hegyeket meg akaja az ember mászni, Bolzanonál üsse be Cortina d Ampezzo-t a Naviba, és beszarik, olyan nagyot tol aznap. A főbb csapásról le lehet térni 3-4 hágóig, ízlés szerint, pl érdemes mind a 4-nél. Nálink elment nagyon az idő, sok volt a bringás, ezért az eredeti tervet, hogy a Bled-i tó partjánál nézünk szállást, felülírtuk, és VIllach mellett a Faaker See-nél aludtunk.
Az utolsó nap , vasárnap már mindenki inkább otthonra vágyott, ezért az utolsó 550km-et nagyjából autópályáztuk.
Ami nagyon működött, nem voltak kőbe vésett útvonalak, volt egy laza útvonal-váz, hogy Glockner, meg Dolomitok, csoda, hogy a Stelvio belefért, de talán a lazaság miatt, illetve, hogy nem esett az eső, így 450km-eket tudtunk menni, ami azért a Monster 796-al annyira nem egyszerű...
A másik a szállás. Az első estét foglaltuk az Őrségben. Szállás mindig, mindenhol van. Ha nincs, akkor 15m-el arrébb. A last minute price nem rossz azért, több marad sörre, illetve nekem a lerázkódott alkatrészek pótlására...:-) Hétfő este lemostam a motort, és amit előzőleg írtam, hogy kormánycsapágy szerű hang, de érzet nélkül, az az eltőrt első sárvédő volt.. Szereztem, piros ragasztószalagot, a Ducati design nem bír el mást, majd télen kicserélem. :-)
Köszi, a részletes tájékoztatást. Én is teljesen hasonló stílusban akarom lebonyolítani a túrát - mármint lazán, előre foglalt szállás és túl merev útvonalterv nélkül. Mi Egerből rajtolunk és az igazi kiindulási pont és érkezési pont a Balatonnál lesz - onnan mindenki úgy jön, ahogy akar: akinek nincs ideje még aznap este hazatolja pályán, akinek pedig van az megy Esztergomnak egy szép kanyargós utat.
Az elmúlt hétvégén kipróbáltam egy 450 km-es utat Dedinkybe, de tudatosan a főutakat elkerülve, a lehető legkanyargósabban. A vártnál jobban bírtam, nekem nem kényelmetlen a kis S2R, szóval simán jöhet az Alpok...
Avatar
 gonosz
#5894
Egyebkent a Monster leghutese birja a budapesti dugokat a nyari hosegben?
Biztosíthatlak, igen...bár elég jól el lehet evickélni a sorok közt. :D
Avatar
 Monster_Joe
#5893
Sziasztok,
megvolt az első nagyobb túra a tavasszal vásárolt 796-os monsteremmel. Remek időnk volt, 2000km-et mentünk a 4 és fél nap alatt, Nagyszerűen viselkedett a gép a Grossglockner, Stelvio és a Dolomitok szerpentinjein, imádtam minden kanyart vele. :-) Voltak kisebb problémák a géppel, de mindet orvosoltuk a helyszínen. Az első indulás után jelentkezett, a hátsó ulésre egy nejlonszatyorba csomagoltam a ruháimat, amit már itt pesten kiolvasztott a kipugogó, így vettem egy rendes hengertáskát. A Glockner után azt vettük észre , a jobb első index fityeg. Volt szürke és fekete tape, a szürkével visszaragasztottam, a feketét nem bírta el a dizájn. :-) A Stelvio után egyszer szól a cimbora, hogy fityeg a rendszámtáblám, gyorskötözővel visszaoperáltuk. Estére az AGV bukómból eltűnt az egyik oldali csavar, amit nem sikerült pótolni, de valahogy működött a plexinyitás, úgyhogy nem foglalkoztam vele. A Dolomitokban jött elő, hogy kanyarokban fékezve , ha az útburkolat göröngyös , furcsavhang jön előlről, simán lehet, hogy kormánycsapágy (bár érezni semmit gyanúsat nem érzek), majd kiderül mi ez.
Szóval minden Monsterest bíztatok, hogy menjen túrázni, hatalmas a fun faktor a masinában a könnyű tömeg, és a 600sornégyhez képest nagy nyomaték miatt, plusz jóleső érzés a könnyű fürge géppel helyre tenni a szerpentineken pár 1200GS-es sznobot. :-)
üdv
Szia! Jó kis túrának tűnt! Tudnál egy hevenyészett útvonaltervt küldeni, akár privátban. Szeptember elején mi is megyünk egy 5 napos karikát, ugyan Salzburg az egyik célpont, de, ha véletlenül rossz idő van, akkor spontán délnek vennénk az irányt. Szóval, nem baj, ha egy kis Dolomitok is lesz a tarsolyomban (már voltam, de tizenéve).
A pakolást én úgy oldom meg, hogy itt a honlapon hírdetett Hepco táskákat vettem meg C-bow tartóval és most alakíttatom át a távtartókat. Rem. jól fognak működni. üdv

Szia, ide írnám, hátha megszakértjük, ki tud jobbat. Elfogyott a googliban a pontok száma, Tarvisioig van meg visszafelé az út, onnan lehet dönteni Szlovénia, vagy Ausztria irányokba.
https://goo.gl/maps/rmbtNQSYka82
Ami mindig gond, hogy juss ki a jó helyekre, hogy ne und halálra magad. Én másodszorra csinálom, hogy meló után indul a túra, és lecsapatom az őrségbe, Bajánsenyére, a Malom panzióba.
Másnap átkelés Magyarszombatfánál, majd Muraszombat után rátévedés a 69-es útra, ahol már van 1-2 jófajta kanyargós szerpentin csapatásra.
Mi kitartóak voltunk, és még aznap átcsapattuk Villachn után a Glockneren. (Az se lehet hülyeség, ha reggel indul az ember, hogy elmegy a Glockner lábáig, oszt márnap oda-vissza megcsinálja, perverzek 2x.) Mi a Glockner Északi lábánál találtunk szállást, Fusch-ban a Römerhof szállodában 65Euróért, amikor a Bookingon 132E volt, reggelivel Szaunával, Úszómedencével, jó kajával.
Másnap reggel zuhogott, a Glockner felől nagyon csúnya volt az ég, ezért az eredeti tervet, hogy a Glockneren vissza és irány Olaszo., felülírtuk , és Innsbruck felől mentünk el a Stelvio-ra, Svájc felől. Ez a szakasz kevés jó csapatós pályát bír, a mai eszemmel Autópályán felvágtáznék Landeckig, és inkább 2x-3x megmásznám a Stelvio-t. az így nyert időből.
Este 7-ig bírtunk menni, amikor elég volt 5perc alatt találtam szállást a Stelvio déli szerpentinjének a tövében.
Következő nap Murano, Bolzano. Utánna fontos, ha Dolomitokban a jó Spagettiwesternes helyeket és az oda vezető szerpentin hegyeket meg akaja az ember mászni, Bolzanonál üsse be Cortina d Ampezzo-t a Naviba, és beszarik, olyan nagyot tol aznap. A főbb csapásról le lehet térni 3-4 hágóig, ízlés szerint, pl érdemes mind a 4-nél. Nálink elment nagyon az idő, sok volt a bringás, ezért az eredeti tervet, hogy a Bled-i tó partjánál nézünk szállást, felülírtuk, és VIllach mellett a Faaker See-nél aludtunk.
Az utolsó nap , vasárnap már mindenki inkább otthonra vágyott, ezért az utolsó 550km-et nagyjából autópályáztuk.
Ami nagyon működött, nem voltak kőbe vésett útvonalak, volt egy laza útvonal-váz, hogy Glockner, meg Dolomitok, csoda, hogy a Stelvio belefért, de talán a lazaság miatt, illetve, hogy nem esett az eső, így 450km-eket tudtunk menni, ami azért a Monster 796-al annyira nem egyszerű...
A másik a szállás. Az első estét foglaltuk az Őrségben. Szállás mindig, mindenhol van. Ha nincs, akkor 15m-el arrébb. A last minute price nem rossz azért, több marad sörre, illetve nekem a lerázkódott alkatrészek pótlására...:-) Hétfő este lemostam a motort, és amit előzőleg írtam, hogy kormánycsapágy szerű hang, de érzet nélkül, az az eltőrt első sárvédő volt.. Szereztem, piros ragasztószalagot, a Ducati design nem bír el mást, majd télen kicserélem. :-)
Csatolmányok:
dsc_1047.jpg
dsc_1047.jpg (1006.19 KiB) Megtekintve 9058 alkalommal
Avatar
 Bandita
#5892
Sziasztok,
megvolt az első nagyobb túra a tavasszal vásárolt 796-os monsteremmel. Remek időnk volt, 2000km-et mentünk a 4 és fél nap alatt, Nagyszerűen viselkedett a gép a Grossglockner, Stelvio és a Dolomitok szerpentinjein, imádtam minden kanyart vele. :-) Voltak kisebb problémák a géppel, de mindet orvosoltuk a helyszínen. Az első indulás után jelentkezett, a hátsó ulésre egy nejlonszatyorba csomagoltam a ruháimat, amit már itt pesten kiolvasztott a kipugogó, így vettem egy rendes hengertáskát. A Glockner után azt vettük észre , a jobb első index fityeg. Volt szürke és fekete tape, a szürkével visszaragasztottam, a feketét nem bírta el a dizájn. :-) A Stelvio után egyszer szól a cimbora, hogy fityeg a rendszámtáblám, gyorskötözővel visszaoperáltuk. Estére az AGV bukómból eltűnt az egyik oldali csavar, amit nem sikerült pótolni, de valahogy működött a plexinyitás, úgyhogy nem foglalkoztam vele. A Dolomitokban jött elő, hogy kanyarokban fékezve , ha az útburkolat göröngyös , furcsavhang jön előlről, simán lehet, hogy kormánycsapágy (bár érezni semmit gyanúsat nem érzek), majd kiderül mi ez.
Szóval minden Monsterest bíztatok, hogy menjen túrázni, hatalmas a fun faktor a masinában a könnyű tömeg, és a 600sornégyhez képest nagy nyomaték miatt, plusz jóleső érzés a könnyű fürge géppel helyre tenni a szerpentineken pár 1200GS-es sznobot. :-)
üdv
Szia! Jó kis túrának tűnt! Tudnál egy hevenyészett útvonaltervt küldeni, akár privátban. Szeptember elején mi is megyünk egy 5 napos karikát, ugyan Salzburg az egyik célpont, de, ha véletlenül rossz idő van, akkor spontán délnek vennénk az irányt. Szóval, nem baj, ha egy kis Dolomitok is lesz a tarsolyomban (már voltam, de tizenéve).
A pakolást én úgy oldom meg, hogy itt a honlapon hírdetett Hepco táskákat vettem meg C-bow tartóval és most alakíttatom át a távtartókat. Rem. jól fognak működni. üdv
Avatar
 Stex
#5891
Van valakinek itt "Shorty" kipufja? Ha lehet megnézném és meghallgatnám.




Köszi! :)
Nem gyenge :D
amit én néztem az sokkal butább és az ára miatt is félek, hogy gagyi.
Ilyen van valakinek?
http://www.ebay.com/itm/05-06-07-08-Duc ... kf&vxp=mtr
Én ilyet vettem, gondoltam kipróbálom, nem bántam meg, ennyi pénzért ajándék! Persze tudom hogy nem eredeti de hangja nekem tetszik! Igaz, összekötő cső nincs hozzá, azt csináltatni kellett! Ja és ennél még olcsóbb is van ingyenes szállítással...
http://www.ebay.com/itm/38-51mm-Univers ... 2612636024

youtube-on vannak videók ,hogy hogy is szól
Avatar
 76
#5889
Van valakinek itt "Shorty" kipufja? Ha lehet megnézném és meghallgatnám.




Köszi! :)
Nem gyenge :D
amit én néztem az sokkal butább és az ára miatt is félek, hogy gagyi.
Ilyen van valakinek?
http://www.ebay.com/itm/05-06-07-08-Duc ... kf&vxp=mtr
szerintem ez pénzkidobás,nekem a termi shorty vagy az arrow tetszik.
A shorty szebb,az arrownak jobb a hangja.
De ez csak az én véleményem. :)
Avatar
 negga
#5887
Van valakinek itt "Shorty" kipufja? Ha lehet megnézném és meghallgatnám.




vagany a video, de otthonra nem kene
Avatar
 76
#5886
Egyebkent a Monster leghutese birja a budapesti dugokat a nyari hosegben?
a Romait is!
Avatar
 jaws46
#5885
Egyebkent a Monster leghutese birja a budapesti dugokat a nyari hosegben?
Eddig még semmi gondom sem volt vele!
Avatar
 146
#5884
Egyebkent a Monster leghutese birja a budapesti dugokat a nyari hosegben?
Jobban, mint a labszaram, az tuti :)
Avatar
 XGab
#5882
Van valakinek itt "Shorty" kipufja? Ha lehet megnézném és meghallgatnám.




A videót nézve az jutott eszembe, hogy vajon meddig ülne egy ilyen motoron az utas a kinyaldosó lángcsóva felett tartva a lábát?
Avatar
 dudu
#5881
Van valakinek itt "Shorty" kipufja? Ha lehet megnézném és meghallgatnám.




Ageci. :D Tűzokádó sárkány :)
Avatar
 76
#5880
Van valakinek itt "Shorty" kipufja? Ha lehet megnézném és meghallgatnám.




Erre emlékszem, akkor volt igazán Voupity a Crocs papucs
a küllő nem az enyém!
Avatar
 Kajakman
#5879
Van valakinek itt "Shorty" kipufja? Ha lehet megnézném és meghallgatnám.




Erre emlékszem, akkor volt igazán Voupity a Crocs papucs
Avatar
 XGab
#5875
Sziasztok! A hétvégén elvitték a Hondámat, így most bősz Ducati-keresésbe kezdtem. Van néhány példány, ami szimpatikus, (620-as, 695-ös Monster, ill. 1000-es Multi), zömében 40-50 ezer km van bennük. Érdemes ekkora futású motort venni, vagy inkább spóroljak még, hogy kevesebb legyen benne a kilométer? Leginkább munkába járásra használnám, ami napi 2*30 kilométert jelent, szóval fontos, hogy megbízható legyen.
Ha már motoroztál előtte, akkor szerintem a nagyobbat vedd :-)
Avatar
 Bandita
#5874
Sziasztok,
megvolt az első nagyobb túra a tavasszal vásárolt 796-os monsteremmel. Remek időnk volt, 2000km-et mentünk a 4 és fél nap alatt, Nagyszerűen viselkedett a gép a Grossglockner, Stelvio és a Dolomitok szerpentinjein, imádtam minden kanyart vele. :-) Voltak kisebb problémák a géppel, de mindet orvosoltuk a helyszínen. Az első indulás után jelentkezett, a hátsó ulésre egy nejlonszatyorba csomagoltam a ruháimat, amit már itt pesten kiolvasztott a kipugogó, így vettem egy rendes hengertáskát. A Glockner után azt vettük észre , a jobb első index fityeg. Volt szürke és fekete tape, a szürkével visszaragasztottam, a feketét nem bírta el a dizájn. :-) A Stelvio után egyszer szól a cimbora, hogy fityeg a rendszámtáblám, gyorskötözővel visszaoperáltuk. Estére az AGV bukómból eltűnt az egyik oldali csavar, amit nem sikerült pótolni, de valahogy működött a plexinyitás, úgyhogy nem foglalkoztam vele. A Dolomitokban jött elő, hogy kanyarokban fékezve , ha az útburkolat göröngyös , furcsavhang jön előlről, simán lehet, hogy kormánycsapágy (bár érezni semmit gyanúsat nem érzek), majd kiderül mi ez.
Szóval minden Monsterest bíztatok, hogy menjen túrázni, hatalmas a fun faktor a masinában a könnyű tömeg, és a 600sornégyhez képest nagy nyomaték miatt, plusz jóleső érzés a könnyű fürge géppel helyre tenni a szerpentineken pár 1200GS-es sznobot. :-)
üdv
Hali, gratula a túrához! A GS-esekkel vigyázz, mert azok akik a hegyekben laknak, úgy szarrá aláznak, ahogy csak akarnak. Tapasztalatból mondom :)
jaa, én is belefutottam egy két ilyenbe.. volt ám pislogás.. kofferen fordulnak, és a kigyorsitás is pont elég a következő kanyarig.. nem nagyon lehet bírni velük..
Hát, a haverom egy KTM 1290 tehénnel (előtte 1190, 990) kívülről szokott elmenni az 1000-es sportmotorosoknak...
Avatar
 NagyGábor
#5873
Sziasztok,
megvolt az első nagyobb túra a tavasszal vásárolt 796-os monsteremmel. Remek időnk volt, 2000km-et mentünk a 4 és fél nap alatt, Nagyszerűen viselkedett a gép a Grossglockner, Stelvio és a Dolomitok szerpentinjein, imádtam minden kanyart vele. :-) Voltak kisebb problémák a géppel, de mindet orvosoltuk a helyszínen. Az első indulás után jelentkezett, a hátsó ulésre egy nejlonszatyorba csomagoltam a ruháimat, amit már itt pesten kiolvasztott a kipugogó, így vettem egy rendes hengertáskát. A Glockner után azt vettük észre , a jobb első index fityeg. Volt szürke és fekete tape, a szürkével visszaragasztottam, a feketét nem bírta el a dizájn. :-) A Stelvio után egyszer szól a cimbora, hogy fityeg a rendszámtáblám, gyorskötözővel visszaoperáltuk. Estére az AGV bukómból eltűnt az egyik oldali csavar, amit nem sikerült pótolni, de valahogy működött a plexinyitás, úgyhogy nem foglalkoztam vele. A Dolomitokban jött elő, hogy kanyarokban fékezve , ha az útburkolat göröngyös , furcsavhang jön előlről, simán lehet, hogy kormánycsapágy (bár érezni semmit gyanúsat nem érzek), majd kiderül mi ez.
Szóval minden Monsterest bíztatok, hogy menjen túrázni, hatalmas a fun faktor a masinában a könnyű tömeg, és a 600sornégyhez képest nagy nyomaték miatt, plusz jóleső érzés a könnyű fürge géppel helyre tenni a szerpentineken pár 1200GS-es sznobot. :-)
üdv
Hali, gratula a túrához! A GS-esekkel vigyázz, mert azok akik a hegyekben laknak, úgy szarrá aláznak, ahogy csak akarnak. Tapasztalatból mondom :)
jaa, én is belefutottam egy két ilyenbe.. volt ám pislogás.. kofferen fordulnak, és a kigyorsitás is pont elég a következő kanyarig.. nem nagyon lehet bírni velük..
Avatar
 ForumRider
#5872
@Tomasz: 3 éve hajtok egy 695-öt, érzem, hogy váltanék nagyobbra, előzéskor nem kevés. Ez azért érezhetően erősebb mint egy 600as karbis. Városban nagyon kényelmesen lehet vele manőverezni. 620ie és 695 fiatalabbak, könnyebb jót találni mint 600-ból vagy 900-ból sztem. Ott a kinövés veszélye. A következő lépcső egyértelműen az S2R1000. Én is azokra csorgatom a nyálam jelenleg.. Ha találsz jót, azt nem szabad otthagyni. Aztán lehet, hogy veszel egy kisebbet és nem fogsz erősebbre vágyni, mert untig elég. Van erre is példa.
És mi a helyzet a 750-esekkel?
amikor vettem az enyémet csak injektorosat akartam. Egyéni preferencia. Nem jelenti azt, hogy a régebbi karbisokból ne lehetne jót kifogni, de azért ezek az újak kiforrottabbak <s>és egy hangyafasznyit erősebbek is, így talán lassabban növi ki az ember.</s>
Avatar
 Daytona
#5871
@Tomasz: 3 éve hajtok egy 695-öt, érzem, hogy váltanék nagyobbra, előzéskor nem kevés. Ez azért érezhetően erősebb mint egy 600as karbis. Városban nagyon kényelmesen lehet vele manőverezni. 620ie és 695 fiatalabbak, könnyebb jót találni mint 600-ból vagy 900-ból sztem. Ott a kinövés veszélye. A következő lépcső egyértelműen az S2R1000. Én is azokra csorgatom a nyálam jelenleg.. Ha találsz jót, azt nem szabad otthagyni. Aztán lehet, hogy veszel egy kisebbet és nem fogsz erősebbre vágyni, mert untig elég. Van erre is példa.
És mi a helyzet a 750-esekkel?
Avatar
 ForumRider
#5870
@Tomasz: 3 éve hajtok egy 695-öt, érzem, hogy váltanék nagyobbra, előzéskor nem kevés. Ez azért érezhetően erősebb mint egy 600as karbis. Városban nagyon kényelmesen lehet vele manőverezni. 620ie és 695 fiatalabbak, könnyebb jót találni mint 600-ból vagy 900-ból sztem. Ott a kinövés veszélye. A következő lépcső egyértelműen az S2R1000. Én is azokra csorgatom a nyálam jelenleg.. Ha találsz jót, azt nem szabad otthagyni. Aztán lehet, hogy veszel egy kisebbet és nem fogsz erősebbre vágyni, mert untig elég. Van erre is példa.
Avatar
 Daytona
#5869
Sziasztok! A hétvégén elvitték a Hondámat, így most bősz Ducati-keresésbe kezdtem. Van néhány példány, ami szimpatikus, (620-as, 695-ös Monster, ill. 1000-es Multi), zömében 40-50 ezer km van bennük. Érdemes ekkora futású motort venni, vagy inkább spóroljak még, hogy kevesebb legyen benne a kilométer? Leginkább munkába járásra használnám, ami napi 2*30 kilométert jelent, szóval fontos, hogy megbízható legyen.
érdemes, nem nagyon szokott gond lenni kmekből. ha el van hanyagolva, esetleg hidegen üvegelték akkor az egyébként sem km állástól függ. az ezres multi blokkja nagyon megbízható, de a kismonsterekéről sem tudok túl sok negatívumot elmondani, azok is nagyon királyak. ha megbízhatót, azaz normálisat keresel, akkor ne az 5-6szézezres sávban gondolkodj, ez inkább 800-1m körül reális.
Hohó és épp most futott be egy jónak tűnő vétel 63 ezer km-rel. Nem mondom, nem kevés, de hét éve ugyanannál a tulajnál van, 60 ezernél cseréltek rajta teljes vezérlést, talán tényleg figyeltek rá. Amúgy egy ezres Monster.
Avatar
 Daytona
#5868
Sziasztok! A hétvégén elvitték a Hondámat, így most bősz Ducati-keresésbe kezdtem. Van néhány példány, ami szimpatikus, (620-as, 695-ös Monster, ill. 1000-es Multi), zömében 40-50 ezer km van bennük. Érdemes ekkora futású motort venni, vagy inkább spóroljak még, hogy kevesebb legyen benne a kilométer? Leginkább munkába járásra használnám, ami napi 2*30 kilométert jelent, szóval fontos, hogy megbízható legyen.
érdemes, nem nagyon szokott gond lenni kmekből. ha el van hanyagolva, esetleg hidegen üvegelték akkor az egyébként sem km állástól függ. az ezres multi blokkja nagyon megbízható, de a kismonsterekéről sem tudok túl sok negatívumot elmondani, azok is nagyon királyak. ha megbízhatót, azaz normálisat keresel, akkor ne az 5-6szézezres sávban gondolkodj, ez inkább 800-1m körül reális.
Pont ezt az ársávot tűztem ki magamnak. :)
Avatar
 ricsi
#5867
Sziasztok! A hétvégén elvitték a Hondámat, így most bősz Ducati-keresésbe kezdtem. Van néhány példány, ami szimpatikus, (620-as, 695-ös Monster, ill. 1000-es Multi), zömében 40-50 ezer km van bennük. Érdemes ekkora futású motort venni, vagy inkább spóroljak még, hogy kevesebb legyen benne a kilométer? Leginkább munkába járásra használnám, ami napi 2*30 kilométert jelent, szóval fontos, hogy megbízható legyen.
érdemes, nem nagyon szokott gond lenni kmekből. ha el van hanyagolva, esetleg hidegen üvegelték akkor az egyébként sem km állástól függ. az ezres multi blokkja nagyon megbízható, de a kismonsterekéről sem tudok túl sok negatívumot elmondani, azok is nagyon királyak. ha megbízhatót, azaz normálisat keresel, akkor ne az 5-6szézezres sávban gondolkodj, ez inkább 800-1m körül reális.
Avatar
 Daytona
#5866
Sziasztok! A hétvégén elvitték a Hondámat, így most bősz Ducati-keresésbe kezdtem. Van néhány példány, ami szimpatikus, (620-as, 695-ös Monster, ill. 1000-es Multi), zömében 40-50 ezer km van bennük. Érdemes ekkora futású motort venni, vagy inkább spóroljak még, hogy kevesebb legyen benne a kilométer? Leginkább munkába járásra használnám, ami napi 2*30 kilométert jelent, szóval fontos, hogy megbízható legyen.
Avatar
 mts
#5865
Sziasztok,
megvolt az első nagyobb túra a tavasszal vásárolt 796-os monsteremmel. Remek időnk volt, 2000km-et mentünk a 4 és fél nap alatt, Nagyszerűen viselkedett a gép a Grossglockner, Stelvio és a Dolomitok szerpentinjein, imádtam minden kanyart vele. :-) Voltak kisebb problémák a géppel, de mindet orvosoltuk a helyszínen. Az első indulás után jelentkezett, a hátsó ulésre egy nejlonszatyorba csomagoltam a ruháimat, amit már itt pesten kiolvasztott a kipugogó, így vettem egy rendes hengertáskát. A Glockner után azt vettük észre , a jobb első index fityeg. Volt szürke és fekete tape, a szürkével visszaragasztottam, a feketét nem bírta el a dizájn. :-) A Stelvio után egyszer szól a cimbora, hogy fityeg a rendszámtáblám, gyorskötözővel visszaoperáltuk. Estére az AGV bukómból eltűnt az egyik oldali csavar, amit nem sikerült pótolni, de valahogy működött a plexinyitás, úgyhogy nem foglalkoztam vele. A Dolomitokban jött elő, hogy kanyarokban fékezve , ha az útburkolat göröngyös , furcsavhang jön előlről, simán lehet, hogy kormánycsapágy (bár érezni semmit gyanúsat nem érzek), majd kiderül mi ez.
Szóval minden Monsterest bíztatok, hogy menjen túrázni, hatalmas a fun faktor a masinában a könnyű tömeg, és a 600sornégyhez képest nagy nyomaték miatt, plusz jóleső érzés a könnyű fürge géppel helyre tenni a szerpentineken pár 1200GS-es sznobot. :-)
üdv
Hali, gratula a túrához! A GS-esekkel vigyázz, mert azok akik a hegyekben laknak, úgy szarrá aláznak, ahogy csak akarnak. Tapasztalatból mondom :)
Csikó barátom a GS-sel úgy nyomja a balost, hogy le ér a szelepdekli védő. Jobbosban sem kell szégyyenkeznie. Ja advencsőr, ja műlába van.
Csatolmányok:
received_1383849865030171.jpeg
received_1383849865030171.jpeg (754.01 KiB) Megtekintve 9058 alkalommal
Avatar
 Kajakman
#5864
Sziasztok,
megvolt az első nagyobb túra a tavasszal vásárolt 796-os monsteremmel. Remek időnk volt, 2000km-et mentünk a 4 és fél nap alatt, Nagyszerűen viselkedett a gép a Grossglockner, Stelvio és a Dolomitok szerpentinjein, imádtam minden kanyart vele. :-) Voltak kisebb problémák a géppel, de mindet orvosoltuk a helyszínen. Az első indulás után jelentkezett, a hátsó ulésre egy nejlonszatyorba csomagoltam a ruháimat, amit már itt pesten kiolvasztott a kipugogó, így vettem egy rendes hengertáskát. A Glockner után azt vettük észre , a jobb első index fityeg. Volt szürke és fekete tape, a szürkével visszaragasztottam, a feketét nem bírta el a dizájn. :-) A Stelvio után egyszer szól a cimbora, hogy fityeg a rendszámtáblám, gyorskötözővel visszaoperáltuk. Estére az AGV bukómból eltűnt az egyik oldali csavar, amit nem sikerült pótolni, de valahogy működött a plexinyitás, úgyhogy nem foglalkoztam vele. A Dolomitokban jött elő, hogy kanyarokban fékezve , ha az útburkolat göröngyös , furcsavhang jön előlről, simán lehet, hogy kormánycsapágy (bár érezni semmit gyanúsat nem érzek), majd kiderül mi ez.
Szóval minden Monsterest bíztatok, hogy menjen túrázni, hatalmas a fun faktor a masinában a könnyű tömeg, és a 600sornégyhez képest nagy nyomaték miatt, plusz jóleső érzés a könnyű fürge géppel helyre tenni a szerpentineken pár 1200GS-es sznobot. :-)
üdv
Hali, gratula a túrához! A GS-esekkel vigyázz, mert azok akik a hegyekben laknak, úgy szarrá aláznak, ahogy csak akarnak. Tapasztalatból mondom :)
Avatar
 Monster_Joe
#5863
Sziasztok,
megvolt az első nagyobb túra a tavasszal vásárolt 796-os monsteremmel. Remek időnk volt, 2000km-et mentünk a 4 és fél nap alatt, Nagyszerűen viselkedett a gép a Grossglockner, Stelvio és a Dolomitok szerpentinjein, imádtam minden kanyart vele. :-) Voltak kisebb problémák a géppel, de mindet orvosoltuk a helyszínen. Az első indulás után jelentkezett, a hátsó ulésre egy nejlonszatyorba csomagoltam a ruháimat, amit már itt pesten kiolvasztott a kipugogó, így vettem egy rendes hengertáskát. A Glockner után azt vettük észre , a jobb első index fityeg. Volt szürke és fekete tape, a szürkével visszaragasztottam, a feketét nem bírta el a dizájn. :-) A Stelvio után egyszer szól a cimbora, hogy fityeg a rendszámtáblám, gyorskötözővel visszaoperáltuk. Estére az AGV bukómból eltűnt az egyik oldali csavar, amit nem sikerült pótolni, de valahogy működött a plexinyitás, úgyhogy nem foglalkoztam vele. A Dolomitokban jött elő, hogy kanyarokban fékezve , ha az útburkolat göröngyös , furcsavhang jön előlről, simán lehet, hogy kormánycsapágy (bár érezni semmit gyanúsat nem érzek), majd kiderül mi ez.
Szóval minden Monsterest bíztatok, hogy menjen túrázni, hatalmas a fun faktor a masinában a könnyű tömeg, és a 600sornégyhez képest nagy nyomaték miatt, plusz jóleső érzés a könnyű fürge géppel helyre tenni a szerpentineken pár 1200GS-es sznobot. :-)
üdv
Csatolmányok:
ducati_parking_small.jpg
ducati_parking_small.jpg (647.54 KiB) Megtekintve 9058 alkalommal
Avatar
 EchoPeti1
#5862
Szevasztok,
friss vagyok, most regisztráltam. Motornak ugyan kiválasztottam egy Monster 620-ast, mert nem lehetett választás nélkül regisztrálni, de még nincs motorom.
Mindenképp Monster-t szeretnék, de dilemmázok kicsit, hogy egy 620-as elég gyengécske lesz-e?
Ugyan első "nagy" motorom lesz, de volt pár erős autóm, amik 6mp alatt 100-on voltak, de persze hamar megszokja az ember, és onnantól kevés... nem szeretnék csalódni már az elején.
Persze elsősorban jó állapotú használt motort szeretnék venni, de nem lenne baj, ha visítanék is rajta :D A Monsterek kinézete, V hangja nagyon megfogott, másban nem is nagyon gondolkozom.
Első nagy motornál mindenki óvogat, hogy 600 fölé ne menjek, mert sok lesz elszállok stb. Én végig robogóztam a gyerekkoromat mindenféle felfúrt vasakkal, estem is néha (ki nem), azt gondolom, hogy 38 évesen van már bennem annyi tisztelet és félelem a vasak iránt, hogy ne húzgáljam oda ész nélkül. Szóval akinek van tapasztalata 620-től fölfele, mire lehet számítani? Nagyon megérezni a teljesítmény különbségeket? Pl. egy 620 és egy 800 között? Neadjisten mégfeljebb?
Szia! Nagyban attól függ, hogy elég-e a 600-as, hogy mire akarod használni, azaz hol akarsz vele motorozni.
Az autópályán nagyon kevés lesz, a Bükkben meg még 2 év múlva is sok (kivéve, ha sokat nyomod szűk, kanyargós utakon). Dönsd el, hogy milyen irányba mozdulsz ês próbálj ki különböző vasakat.

Nem az autópálya az elsődleges cél, és nem a 160 fölötti motorozás, akkor valami speed motort néznék. Alapvetően túrázásra, és városi ride-okra kellene, de azért jó lenne, ha egyenes szakaszokon nagyobb tempóról is ki lehetne ugrani 1-1 előzésre.
Szerintem neked a 600-as kevés lenne ahogy olvasom, egy Monster 900 vagy 1000-es lég-olaj hűtéses lenne a jó választás, vagy egy S2R 1000. Nekem szinte semmilyen motor előélettel lett meg másfél éve a 600-asom, az elején imádtam, de 25.000 km után kevésnek éreztem főleg egy előzésnél kigyorsításkor, viszont nem bántam meg, hogy anno azzal kezdtem és nem pl egy S4-el.
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 91

If you've been into sports betting for a while, th[…]

Handicap betting, also known as spread betting, is[…]