Avatar
 Reznor
#6461
Sziasztok,

motoros navigáció vételén gondolkodom, hogy bővíteni tudjam a lehetséges túraútvonalaim számát. :)
A kérdésem az lenne az érintettek felé, hogy ti hogyan oldottátok meg a gps tápforrását?
2004-es 620-as Monsterem van, ami ugye sajna gyárilag még nincs felkészítve ilyesmire...

Köszi a tippeket!
Én egy USB aljzatot használok (direkt akksira lehet kötni, van biztosítéka is, és a motor akksiját is tudod tölteni a SAE csatlakozón keresztül, link: https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre ... 1815173666 ) Navigálni a telefonnal szoktam, amit egy ilyen tokba teszek: https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre ... 2648505421 A tokba maximum 6 colos telefon fér, de 5-5,5 col felett derékszögű csatis micro USB kábel kell. A SAE csatlakozónak hála moduláris a töltő aljzat, lehet hozzá dupla USB-t is kapni, akár feszültség kijelzéssel is, van hosszabbító és elosztó is, úgyhogy a lehetőségek szinte határtalanok. A szivargyújtónál biztosabb, egy kontakttal kevesebb van, és sokkal kisebb eséllyel rázódik ki, mint a szivargyújtóból a töltőfej.

Ez nagyon praktikus megoldásnak tűnik - és nem utolsó sorban még pénztárca-barát is! :) Köszi a tippet!

Avatar
 PistaFR
#6460
Sziasztok,

motoros navigáció vételén gondolkodom, hogy bővíteni tudjam a lehetséges túraútvonalaim számát. :)
A kérdésem az lenne az érintettek felé, hogy ti hogyan oldottátok meg a gps tápforrását?
2004-es 620-as Monsterem van, ami ugye sajna gyárilag még nincs felkészítve ilyesmire...

Köszi a tippeket!
Én egy USB aljzatot használok (direkt akksira lehet kötni, van biztosítéka is, és a motor akksiját is tudod tölteni a SAE csatlakozón keresztül, link: https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre ... 1815173666 ) Navigálni a telefonnal szoktam, amit egy ilyen tokba teszek: https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre ... 2648505421 A tokba maximum 6 colos telefon fér, de 5-5,5 col felett derékszögű csatis micro USB kábel kell. A SAE csatlakozónak hála moduláris a töltő aljzat, lehet hozzá dupla USB-t is kapni, akár feszültség kijelzéssel is, van hosszabbító és elosztó is, úgyhogy a lehetőségek szinte határtalanok. A szivargyújtónál biztosabb, egy kontakttal kevesebb van, és sokkal kisebb eséllyel rázódik ki, mint a szivargyújtóból a töltőfej.
Avatar
 Reznor
#6459
Sziasztok,

motoros navigáció vételén gondolkodom, hogy bővíteni tudjam a lehetséges túraútvonalaim számát. :)
A kérdésem az lenne az érintettek felé, hogy ti hogyan oldottátok meg a gps tápforrását?
2004-es 620-as Monsterem van, ami ugye sajna gyárilag még nincs felkészítve ilyesmire...

Köszi a tippeket!
Leveszel valahonnan 12 voltot ahol csak gyújtás ráadás után van áram, oda bekötsz egy szivargyújtót és kész, vagy rákötöd direktben az akksira egy köztes kapcsolóval, így álló helyzetben is tudsz tölteni! Pofon egyszerű! (persze mindkét esetben ajánlott egy biztosíték is közé);)

Köszi! :)
Avatar
 Reznor
#6458
Egyszerűen csak lejárt a hirdetés, nem figyeltem... Most pedig azért nem teszem vissza mert egy-két hónapra el leszek havazva más miatt, nem lesz időm erre. Ha újra beindul a műanyagozás, akkor felteszem ide is megint a termékeimet. Majomkának még legyártom a cuccot, megtalált.

Szia,

Jól értem, hogy minden a felszereléshez szükséges konzol-egységgel együtt adod? Azért kérdezem, mert eddig mindig azért bántam ki magam a gondolatból, hogy vegyek én is egyet, mert nem voltak meg hozzá a szerelvények. Viszont ha a tied komplett, azaz nem kell nekem semmit sem barkácsolgatnom ahhoz, hogy felszerelhető legyen, akkor én is vevő lennék egyre 620-as Monsteremhez!

Köszi!
A Monster-nek van a legegyszerűbb konzolja. 4 egyforma, még hajlítani sem kell. Rozsdamentes, 1,5mm-es lemezből csinálom, a nagyobbik furatba szegecs anyát húzok. A régi bevált hasidomon újítottam kicsit, a légbeömlő nyílás más. Most ezeket gyártom, de ha valaki ragaszkodik a régihez, tudok abból is adni.

És mennyiért is lenne nekem is 1 üléspúpom? :)
Avatar
 EchoPeti1
#6457
Sziasztok,

motoros navigáció vételén gondolkodom, hogy bővíteni tudjam a lehetséges túraútvonalaim számát. :)
A kérdésem az lenne az érintettek felé, hogy ti hogyan oldottátok meg a gps tápforrását?
2004-es 620-as Monsterem van, ami ugye sajna gyárilag még nincs felkészítve ilyesmire...

Köszi a tippeket!
Leveszel valahonnan 12 voltot ahol csak gyújtás ráadás után van áram, oda bekötsz egy szivargyújtót és kész, vagy rákötöd direktben az akksira egy köztes kapcsolóval, így álló helyzetben is tudsz tölteni! Pofon egyszerű! (persze mindkét esetben ajánlott egy biztosíték is közé);)
Avatar
 Reznor
#6456
Sziasztok,

motoros navigáció vételén gondolkodom, hogy bővíteni tudjam a lehetséges túraútvonalaim számát. :)
A kérdésem az lenne az érintettek felé, hogy ti hogyan oldottátok meg a gps tápforrását?
2004-es 620-as Monsterem van, ami ugye sajna gyárilag még nincs felkészítve ilyesmire...

Köszi a tippeket!
Avatar
 tittadili
#6455
Azóta leszedte, jófogáson is árul, ő lesz az: https://auto.jofogas.hu/bekes/Ducati_Mo ... 017019.htm
Egyszerűen csak lejárt a hirdetés, nem figyeltem... Most pedig azért nem teszem vissza mert egy-két hónapra el leszek havazva más miatt, nem lesz időm erre. Ha újra beindul a műanyagozás, akkor felteszem ide is megint a termékeimet. Majomkának még legyártom a cuccot, megtalált.

Szia,

Jól értem, hogy minden a felszereléshez szükséges konzol-egységgel együtt adod? Azért kérdezem, mert eddig mindig azért bántam ki magam a gondolatból, hogy vegyek én is egyet, mert nem voltak meg hozzá a szerelvények. Viszont ha a tied komplett, azaz nem kell nekem semmit sem barkácsolgatnom ahhoz, hogy felszerelhető legyen, akkor én is vevő lennék egyre 620-as Monsteremhez!

Köszi!
A Monster-nek van a legegyszerűbb konzolja. 4 egyforma, még hajlítani sem kell. Rozsdamentes, 1,5mm-es lemezből csinálom, a nagyobbik furatba szegecs anyát húzok. A régi bevált hasidomon újítottam kicsit, a légbeömlő nyílás más. Most ezeket gyártom, de ha valaki ragaszkodik a régihez, tudok abból is adni.
Csatolmányok:
ducati_monster_uj_1.jpg
ducati_monster_uj_1.jpg (1.26 MiB) Megtekintve 39506 alkalommal
ducati_monster_uj.jpg
ducati_monster_uj.jpg (1.25 MiB) Megtekintve 39506 alkalommal
bellypan_holder_0.jpg
bellypan_holder_0.jpg (122.08 KiB) Megtekintve 39506 alkalommal
Avatar
 majomka
#6454
Azóta leszedte, jófogáson is árul, ő lesz az: https://auto.jofogas.hu/bekes/Ducati_Mo ... 017019.htm
Egyszerűen csak lejárt a hirdetés, nem figyeltem... Most pedig azért nem teszem vissza mert egy-két hónapra el leszek havazva más miatt, nem lesz időm erre. Ha újra beindul a műanyagozás, akkor felteszem ide is megint a termékeimet. Majomkának még legyártom a cuccot, megtalált.

Szia,

Jól értem, hogy minden a felszereléshez szükséges konzol-egységgel együtt adod? Azért kérdezem, mert eddig mindig azért bántam ki magam a gondolatból, hogy vegyek én is egyet, mert nem voltak meg hozzá a szerelvények. Viszont ha a tied komplett, azaz nem kell nekem semmit sem barkácsolgatnom ahhoz, hogy felszerelhető legyen, akkor én is vevő lennék egyre 620-as Monsteremhez!

Köszi!

Nekem konzolokkal jön.
Avatar
 Reznor
#6453

Köszi!
Végigpörgettem de sajnos ilyet nem találtam.
EBay marad?

Amit szeretnék:
- üléspúp
- hasidom
- ledes hátsólámpa
Azóta leszedte, jófogáson is árul, ő lesz az: https://auto.jofogas.hu/bekes/Ducati_Mo ... 017019.htm
Egyszerűen csak lejárt a hirdetés, nem figyeltem... Most pedig azért nem teszem vissza mert egy-két hónapra el leszek havazva más miatt, nem lesz időm erre. Ha újra beindul a műanyagozás, akkor felteszem ide is megint a termékeimet. Majomkának még legyártom a cuccot, megtalált.

Szia,

Jól értem, hogy minden a felszereléshez szükséges konzol-egységgel együtt adod? Azért kérdezem, mert eddig mindig azért bántam ki magam a gondolatból, hogy vegyek én is egyet, mert nem voltak meg hozzá a szerelvények. Viszont ha a tied komplett, azaz nem kell nekem semmit sem barkácsolgatnom ahhoz, hogy felszerelhető legyen, akkor én is vevő lennék egyre 620-as Monsteremhez!

Köszi!
Avatar
 tittadili
#6452
Itt is van az aprók között, ha jól rémlik, egyik srác gyárt hozzá üvegszálasat.

Köszi!
Végigpörgettem de sajnos ilyet nem találtam.
EBay marad?

Amit szeretnék:
- üléspúp
- hasidom
- ledes hátsólámpa
Azóta leszedte, jófogáson is árul, ő lesz az: https://auto.jofogas.hu/bekes/Ducati_Mo ... 017019.htm
Egyszerűen csak lejárt a hirdetés, nem figyeltem... Most pedig azért nem teszem vissza mert egy-két hónapra el leszek havazva más miatt, nem lesz időm erre. Ha újra beindul a műanyagozás, akkor felteszem ide is megint a termékeimet. Majomkának még legyártom a cuccot, megtalált.
Avatar
 EchoPeti1
#6450
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni tőletek, hogy Monster 600hoz (2000év) üléspúpot, hasidomot hol lehet/ célszerű kapni/ rendelni?
Előre is köszi!
Itt is van az aprók között, ha jól rémlik, egyik srác gyárt hozzá üvegszálasat.

Köszi!
Végigpörgettem de sajnos ilyet nem találtam.
EBay marad?

Amit szeretnék:
- üléspúp
- hasidom
- ledes hátsólámpa
Itt van a púp is, egyébként én tőle vettem anno hasidomot és púpot is, hibátlan volt mindkettő! ;)

https://auto.jofogas.hu/bekes/Ducati_Mo ... 041065.htm

Ebay-en találsz LED-es hátsó lámpákat pl füst színűt is, igaz E jelzés nincs mindegyikben és nekem pl 2 év alatt széthullott. :D

https://www.ebay.com/itm/For-Ducati-Mon ... :rk:3:pf:1
Avatar
 Warpig
#6449
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni tőletek, hogy Monster 600hoz (2000év) üléspúpot, hasidomot hol lehet/ célszerű kapni/ rendelni?
Előre is köszi!
Itt is van az aprók között, ha jól rémlik, egyik srác gyárt hozzá üvegszálasat.

Köszi!
Végigpörgettem de sajnos ilyet nem találtam.
EBay marad?

Amit szeretnék:
- üléspúp
- hasidom
- ledes hátsólámpa
Azóta leszedte, jófogáson is árul, ő lesz az: https://auto.jofogas.hu/bekes/Ducati_Mo ... 017019.htm
Avatar
 Kajakman
#6448
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni tőletek, hogy Monster 600hoz (2000év) üléspúpot, hasidomot hol lehet/ célszerű kapni/ rendelni?
Előre is köszi!
Itt is van az aprók között, ha jól rémlik, egyik srác gyárt hozzá üvegszálasat.

Köszi!
Végigpörgettem de sajnos ilyet nem találtam.
EBay marad?

Amit szeretnék:
- üléspúp
- hasidom
- ledes hátsólámpa
http://www.ducatiklub.hu/aprohirdetes/l ... monsterhez
Avatar
 majomka
#6447
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni tőletek, hogy Monster 600hoz (2000év) üléspúpot, hasidomot hol lehet/ célszerű kapni/ rendelni?
Előre is köszi!
Itt is van az aprók között, ha jól rémlik, egyik srác gyárt hozzá üvegszálasat.

Köszi!
Végigpörgettem de sajnos ilyet nem találtam.
EBay marad?

Amit szeretnék:
- üléspúp
- hasidom
- ledes hátsólámpa
Avatar
 Warpig
#6446
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni tőletek, hogy Monster 600hoz (2000év) üléspúpot, hasidomot hol lehet/ célszerű kapni/ rendelni?
Előre is köszi!
Itt is van az aprók között, ha jól rémlik, egyik srác gyárt hozzá üvegszálasat.
Avatar
 majomka
#6445
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni tőletek, hogy Monster 600hoz (2000év) üléspúpot, hasidomot hol lehet/ célszerű kapni/ rendelni?
Előre is köszi!
Avatar
 Kajakman
#6444
Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy a Ducati S2R 800-hoz van-e jó minőségű utángyártott vezérműszíj? Érdemes-e ezzel spórolni? Ha igen, hol lehet utánanézni?
Hali! Elvileg van, gyakorlatilag pedig nem ajánlott. :)
Avatar
 Bandita
#6443
Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy a Ducati S2R 800-hoz van-e jó minőségű utángyártott vezérműszíj? Érdemes-e ezzel spórolni? Ha igen, hol lehet utánanézni?
Avatar
 schl
#6442
Sziasztok! Motoromnak sérült az eleje (lámpa, lámpa felfogatás, kilométeróra). 2015-ös Monster 821 lenne szó. Tudtok esetleg valamit arról hogy kilométeróra cserénél nullázódik a kilométer állás vagy marad a régi ? És hogy olyan egyszerű-e a művelet: törött óra le új óra fel vagy a NASA-tól kell célszerszámot és aktiválási kódot kérni hozzá?

Abban van az inditásgátló (egy része), hozzá kell tanítani teszterrel a kulcsokat. Ezt otthon nem tudod megcsinálni. A szervíz majd az új műszerfalba beírja a régi km-óra állást.
Köszönöm a választ! :)
Avatar
 romlakba
#6441
Sziasztok! Motoromnak sérült az eleje (lámpa, lámpa felfogatás, kilométeróra). 2015-ös Monster 821 lenne szó. Tudtok esetleg valamit arról hogy kilométeróra cserénél nullázódik a kilométer állás vagy marad a régi ? És hogy olyan egyszerű-e a művelet: törött óra le új óra fel vagy a NASA-tól kell célszerszámot és aktiválási kódot kérni hozzá?

Abban van az inditásgátló (egy része), hozzá kell tanítani teszterrel a kulcsokat. Ezt otthon nem tudod megcsinálni. A szervíz majd az új műszerfalba beírja a régi km-óra állást.
Avatar
 schl
#6440
Sziasztok! Motoromnak sérült az eleje (lámpa, lámpa felfogatás, kilométeróra). 2015-ös Monster 821 lenne szó. Tudtok esetleg valamit arról hogy kilométeróra cserénél nullázódik a kilométer állás vagy marad a régi ? És hogy olyan egyszerű-e a művelet: törött óra le új óra fel vagy a NASA-tól kell célszerszámot és aktiválási kódot kérni hozzá?
Avatar
 LázárG
#6439
Mindenkinek köszi az infót a tankmatricával kapcsolatban! :-)

Most még közben bejött az is, hogy a tank alatt lévő hővédő szivacsos vacak elporladt, azt is reprodukálni kell, mert a gyárinak vicces ára van....
Avatar
 LázárG
#6438
Helló mindenki!

Januárban szeretném újrafényeztetni a tankot. Valakinek van tippje, hogy az OEMparts-on kívül honnan lehet venni lakkozható matricát? Vagy csak nálam csúszik a kuplung, hogy sokallom a két matricáért a 11 ropit?
hello!nekem éppen van két gyári ezüst elado


Köszi, sajna nekem fehér kell :(
Avatar
 EchoPeti1
#6437
Helló mindenki!

Januárban szeretném újrafényeztetni a tankot. Valakinek van tippje, hogy az OEMparts-on kívül honnan lehet venni lakkozható matricát? Vagy csak nálam csúszik a kuplung, hogy sokallom a két matricáért a 11 ropit?
Én lemértem a gyári matrica méreteit és a helyi dekor cégnél megcsináltattam, kb 1000 forint lehetett 2 db.
Mennyire lett pontos? Még a fényezés előtt összemérted az eredetivel? Felmerült egy projekt, aminek része lenne a tank fóliázása, ebben az esetben a fóliára ragasztanék feliratot az eredeti fölé. Fényezésnél akár mm-es eltérés is belefér, ebben az esetben viszont nem nagyon.
Teljesen pontos lett, lemértem a gyárit, elküldtem az adatait, volt nekik már alapból vektorosan felirat, megcsinálták a megfelelő méretben, festés után felragasztottam az eredeti helyére majd jött rá a lakk. Nem lehet megmondani róla, hogy nem gyári, max abból, hogy piros. :D
Avatar
 PeterTatarek
#6436
Helló mindenki!

Januárban szeretném újrafényeztetni a tankot. Valakinek van tippje, hogy az OEMparts-on kívül honnan lehet venni lakkozható matricát? Vagy csak nálam csúszik a kuplung, hogy sokallom a két matricáért a 11 ropit?
hello!nekem éppen van két gyári ezüst elado
Avatar
 PistaFR
#6435
Helló mindenki!

Januárban szeretném újrafényeztetni a tankot. Valakinek van tippje, hogy az OEMparts-on kívül honnan lehet venni lakkozható matricát? Vagy csak nálam csúszik a kuplung, hogy sokallom a két matricáért a 11 ropit?
Én lemértem a gyári matrica méreteit és a helyi dekor cégnél megcsináltattam, kb 1000 forint lehetett 2 db.
Mennyire lett pontos? Még a fényezés előtt összemérted az eredetivel? Felmerült egy projekt, aminek része lenne a tank fóliázása, ebben az esetben a fóliára ragasztanék feliratot az eredeti fölé. Fényezésnél akár mm-es eltérés is belefér, ebben az esetben viszont nem nagyon.
Avatar
 EchoPeti1
#6434
Helló mindenki!

Januárban szeretném újrafényeztetni a tankot. Valakinek van tippje, hogy az OEMparts-on kívül honnan lehet venni lakkozható matricát? Vagy csak nálam csúszik a kuplung, hogy sokallom a két matricáért a 11 ropit?
Én lemértem a gyári matrica méreteit és a helyi dekor cégnél megcsináltattam, kb 1000 forint lehetett 2 db.
Avatar
 LázárG
#6432
Helló mindenki!

Januárban szeretném újrafényeztetni a tankot. Valakinek van tippje, hogy az OEMparts-on kívül honnan lehet venni lakkozható matricát? Vagy csak nálam csúszik a kuplung, hogy sokallom a két matricáért a 11 ropit?
Avatar
 gonosz
#6431
Szevasztok!

Valakinek nincs véletlenül nyomatéktáblázata? A csavarok meghúzási nyomatékaira gondolok Monsterhez (600) kellene. Még mielőtt szétszednék pár dolgot, nem ártana tudni, mennyire kell visszahúzni azokat :) Előre is köszi.
Az alábbi képek Monster 400/620 -hoz (2004) kiadott dokisból vannak, gondolom többé-kevésbé jó lehet 600-ashoz is.
köszönöm!!!
Avatar
 Bali Beta
#6430
Szevasztok!

Valakinek nincs véletlenül nyomatéktáblázata? A csavarok meghúzási nyomatékaira gondolok Monsterhez (600) kellene. Még mielőtt szétszednék pár dolgot, nem ártana tudni, mennyire kell visszahúzni azokat :) Előre is köszi.
Az alábbi képek Monster 400/620 -hoz (2004) kiadott dokisból vannak, gondolom többé-kevésbé jó lehet 600-ashoz is.
Csatolmányok:
monstertorquespecspg7.jpg
monstertorquespecspg7.jpg (196.68 KiB) Megtekintve 11171 alkalommal
monstertorquespecspg6.jpg
monstertorquespecspg6.jpg (323.52 KiB) Megtekintve 11171 alkalommal
monstertorquespecspg5.jpg
monstertorquespecspg5.jpg (390.05 KiB) Megtekintve 11171 alkalommal
monstertorquespecspg4.jpg
monstertorquespecspg4.jpg (347.44 KiB) Megtekintve 11171 alkalommal
monstertorquespecspg3.jpg
monstertorquespecspg3.jpg (323.91 KiB) Megtekintve 11171 alkalommal
monstertorquespecspg2.jpg
monstertorquespecspg2.jpg (342.91 KiB) Megtekintve 11171 alkalommal
monstertorquespecspg1.jpg
monstertorquespecspg1.jpg (310.15 KiB) Megtekintve 11171 alkalommal
Avatar
 gonosz
#6429
Szevasztok!

Valakinek nincs véletlenül nyomatéktáblázata? A csavarok meghúzási nyomatékaira gondolok Monsterhez (600) kellene. Még mielőtt szétszednék pár dolgot, nem ártana tudni, mennyire kell visszahúzni azokat :) Előre is köszi.
Avatar
 EchoPeti1
#6428
Hogy oldottátok meg az üléspúp felrakását abban az esetben, ha vágott a váz vége és az indexet is szeretnétek megtartani? Ha nem gyárilag a toldott hátsóval vagy a rendszámtartóval van egybeépítve, akkor ugyanis útban van az üléspúpnak...kigondolok rá valamit, de ha már van megoldás, nem ügyeskednék. Az egyik feladat így már megvan télre :D
Nekem az előző motoron ez volt az első prototípus, a második is ilyen lett csak vastagabb anyagból mert nem bírta a rázkódást. Alulra ment a rendszám, felette két szélen a hátsó lámpa, oldalra pedig 1-1 index és elfért tőle az ülés és ülés púp is, amit a második és harmadik képen láthatsz is! ;) ( Azt a f*s hátsó lámpát ne nézd, azzal vettem) XD
Köszi! Van hozzá méretes rajzod?
Sajnos nincs, de ha lebontod az egész hátsó részt, akkor pár mérés és kész is van! :D
Avatar
 gonosz
#6427
Hogy oldottátok meg az üléspúp felrakását abban az esetben, ha vágott a váz vége és az indexet is szeretnétek megtartani? Ha nem gyárilag a toldott hátsóval vagy a rendszámtartóval van egybeépítve, akkor ugyanis útban van az üléspúpnak...kigondolok rá valamit, de ha már van megoldás, nem ügyeskednék. Az egyik feladat így már megvan télre :D
Nekem az előző motoron ez volt az első prototípus, a második is ilyen lett csak vastagabb anyagból mert nem bírta a rázkódást. Alulra ment a rendszám, felette két szélen a hátsó lámpa, oldalra pedig 1-1 index és elfért tőle az ülés és ülés púp is, amit a második és harmadik képen láthatsz is! ;) ( Azt a f*s hátsó lámpát ne nézd, azzal vettem) XD
Köszi! Van hozzá méretes rajzod?
Avatar
 PistaFR
#6426
Nekem az előző motoron ez volt az első prototípus, a második is ilyen lett csak vastagabb anyagból mert nem bírta a rázkódást. Alulra ment a rendszám, felette két szélen a hátsó lámpa, oldalra pedig 1-1 index és elfért tőle az ülés és ülés púp is, amit a második és harmadik képen láthatsz is! ;) ( Azt a f*s hátsó lámpát ne nézd, azzal vettem) XD
A két képen nem ugyanaz a hátsó lámpa van, ugye? Amelyik az utolsón van, azt már te vetted? Meg tudod mondani, hogy mihez való? Vágatlan farra fordítva felszerelve szerintem nagyon jól néz ki.
A két képen különböző lámpa van, amelyiket te mondod azzal vettem a gépet, így nem tudom honnan van sajnos. Talán ez lehet az:

https://www.ebay.com/itm/10-LED-Motorcy ... rk:67:pf:0
Köszi. Probáltam megkeresni párszor, de nem találtam hasonlót. Külsőleg ez ugyanolyannak tűnik, belül kicsit más, de ez nem baj.
Avatar
 EchoPeti1
#6425
Hogy oldottátok meg az üléspúp felrakását abban az esetben, ha vágott a váz vége és az indexet is szeretnétek megtartani? Ha nem gyárilag a toldott hátsóval vagy a rendszámtartóval van egybeépítve, akkor ugyanis útban van az üléspúpnak...kigondolok rá valamit, de ha már van megoldás, nem ügyeskednék. Az egyik feladat így már megvan télre :D
Nekem az előző motoron ez volt az első prototípus, a második is ilyen lett csak vastagabb anyagból mert nem bírta a rázkódást. Alulra ment a rendszám, felette két szélen a hátsó lámpa, oldalra pedig 1-1 index és elfért tőle az ülés és ülés púp is, amit a második és harmadik képen láthatsz is! ;) ( Azt a f*s hátsó lámpát ne nézd, azzal vettem) XD
A két képen nem ugyanaz a hátsó lámpa van, ugye? Amelyik az utolsón van, azt már te vetted? Meg tudod mondani, hogy mihez való? Vágatlan farra fordítva felszerelve szerintem nagyon jól néz ki.
A két képen különböző lámpa van, amelyiket te mondod azzal vettem a gépet, így nem tudom honnan van sajnos. Talán ez lehet az:

https://www.ebay.com/itm/10-LED-Motorcy ... rk:67:pf:0
Avatar
 PistaFR
#6424
Hogy oldottátok meg az üléspúp felrakását abban az esetben, ha vágott a váz vége és az indexet is szeretnétek megtartani? Ha nem gyárilag a toldott hátsóval vagy a rendszámtartóval van egybeépítve, akkor ugyanis útban van az üléspúpnak...kigondolok rá valamit, de ha már van megoldás, nem ügyeskednék. Az egyik feladat így már megvan télre :D
Nekem az előző motoron ez volt az első prototípus, a második is ilyen lett csak vastagabb anyagból mert nem bírta a rázkódást. Alulra ment a rendszám, felette két szélen a hátsó lámpa, oldalra pedig 1-1 index és elfért tőle az ülés és ülés púp is, amit a második és harmadik képen láthatsz is! ;) ( Azt a f*s hátsó lámpát ne nézd, azzal vettem) XD
A két képen nem ugyanaz a hátsó lámpa van, ugye? Amelyik az utolsón van, azt már te vetted? Meg tudod mondani, hogy mihez való? Vágatlan farra fordítva felszerelve szerintem nagyon jól néz ki.
Csatolmányok:
img_20181119_171502.jpg
img_20181119_171502.jpg (544.68 KiB) Megtekintve 11171 alkalommal
Avatar
 EchoPeti1
#6423
Hogy oldottátok meg az üléspúp felrakását abban az esetben, ha vágott a váz vége és az indexet is szeretnétek megtartani? Ha nem gyárilag a toldott hátsóval vagy a rendszámtartóval van egybeépítve, akkor ugyanis útban van az üléspúpnak...kigondolok rá valamit, de ha már van megoldás, nem ügyeskednék. Az egyik feladat így már megvan télre :D
Nekem az előző motoron ez volt az első prototípus, a második is ilyen lett csak vastagabb anyagból mert nem bírta a rázkódást. Alulra ment a rendszám, felette két szélen a hátsó lámpa, oldalra pedig 1-1 index és elfért tőle az ülés és ülés púp is, amit a második és harmadik képen láthatsz is! ;) ( Azt a f*s hátsó lámpát ne nézd, azzal vettem) XD
Csatolmányok:
12528498_1177646668930313_54484931_o.jpg
12528498_1177646668930313_54484931_o.jpg (528.47 KiB) Megtekintve 11171 alkalommal
12767978_1209383365756643_1742175974_o.jpg
12767978_1209383365756643_1742175974_o.jpg (710.63 KiB) Megtekintve 11171 alkalommal
12398630_1165389490156031_1872370059_o.jpg
12398630_1165389490156031_1872370059_o.jpg (492.07 KiB) Megtekintve 11172 alkalommal
Avatar
 gonosz
#6422
Hogy oldottátok meg az üléspúp felrakását abban az esetben, ha vágott a váz vége és az indexet is szeretnétek megtartani? Ha nem gyárilag a toldott hátsóval vagy a rendszámtartóval van egybeépítve, akkor ugyanis útban van az üléspúpnak...kigondolok rá valamit, de ha már van megoldás, nem ügyeskednék. Az egyik feladat így már megvan télre :D
Avatar
 EchoPeti1
#6421
Igen, azokat nézegettem én is, de horror áron vannak. Elsősorban nekem is a "pakolhatósággal" van bajom, meg jobban néz ki a klasszikus kormány, főleg, ha nincs rajta a motoron a fejidom.
Írtam üzenetet de szerintem nem olvastad. Barátomnak van egy eladó ABM szettje 900SS-ről, csak azt kéne megtudnod, hogy kompatibilis-e. A szett tartalmazza a villahidat, befogót, kormányt, és hosszabb fékcsövet ahogy a képen is láthatod.
A Monsteren a felső villahídra van részben (vagy egeszben?) szerelve a műszercsoport, ezen annak nincs meg a helye.
Létezik még CNC Racing es LSL felső híd is (többek között?), előbbi majd' 500€, az LSL 300 alatt van (úgy rémlik, befogóval mindkettő). Nemrêg árult valaki használt LSL-t ST4-ről, elvileg ugyanaz, de azért fura, hogy az LSL-nél külön cikkszámon fut a Monster S4-hez és az ST4-hez való. Nálam is ez a terv, jobban is tetszik a csőkormány, és praktikusabb is, mert lehet rá szerelni egy csomó dolgot (kamera, telefon, gps,...)
Igen, azokat nézegettem én is, de horror áron vannak. Elsősorban nekem is a "pakolhatósággal" van bajom, meg jobban néz ki a klasszikus kormány, főleg, ha nincs rajta a motoron a fejidom.
A szervizesekkel (MotoroRosso, Gál Tamás,...) kellene beszélned, hogy melyik másik Monsteré jó rá egy az egyben, illetve hogy van-e nekik használható bontott darab. Ha jól tudom, itt is fent vannak, a tagok közt megtalálod őket, és az elerhetőségeiket.
Akkor marad az S4R villahídja, vagy persze másik Monsteré amelyikkel kompatibilis.
Avatar
 PistaFR
#6420
Létezik még CNC Racing es LSL felső híd is (többek között?), előbbi majd' 500€, az LSL 300 alatt van (úgy rémlik, befogóval mindkettő). Nemrêg árult valaki használt LSL-t ST4-ről, elvileg ugyanaz, de azért fura, hogy az LSL-nél külön cikkszámon fut a Monster S4-hez és az ST4-hez való. Nálam is ez a terv, jobban is tetszik a csőkormány, és praktikusabb is, mert lehet rá szerelni egy csomó dolgot (kamera, telefon, gps,...)
Igen, azokat nézegettem én is, de horror áron vannak. Elsősorban nekem is a "pakolhatósággal" van bajom, meg jobban néz ki a klasszikus kormány, főleg, ha nincs rajta a motoron a fejidom.
Írtam üzenetet de szerintem nem olvastad. Barátomnak van egy eladó ABM szettje 900SS-ről, csak azt kéne megtudnod, hogy kompatibilis-e. A szett tartalmazza a villahidat, befogót, kormányt, és hosszabb fékcsövet ahogy a képen is láthatod.
A Monsteren a felső villahídra van részben (vagy egeszben?) szerelve a műszercsoport, ezen annak nincs meg a helye.
Sziasztok! S4-en szeretnék kormányt cserélni (hagyományos Monster kormányra). Van valakinek ezzel kapcsolatban tapasztalata? Mert ahogy nézem, máshol vannak a felfogatások a hídon. Kell ehhez valami átalakító? Ha esetleg igen, milyen alkatrészeket kell beszerezni hozzá?
Létezik még CNC Racing es LSL felső híd is (többek között?), előbbi majd' 500€, az LSL 300 alatt van (úgy rémlik, befogóval mindkettő). Nemrêg árult valaki használt LSL-t ST4-ről, elvileg ugyanaz, de azért fura, hogy az LSL-nél külön cikkszámon fut a Monster S4-hez és az ST4-hez való. Nálam is ez a terv, jobban is tetszik a csőkormány, és praktikusabb is, mert lehet rá szerelni egy csomó dolgot (kamera, telefon, gps,...)
Igen, azokat nézegettem én is, de horror áron vannak. Elsősorban nekem is a "pakolhatósággal" van bajom, meg jobban néz ki a klasszikus kormány, főleg, ha nincs rajta a motoron a fejidom.
A szervizesekkel (MotoroRosso, Gál Tamás,...) kellene beszélned, hogy melyik másik Monsteré jó rá egy az egyben, illetve hogy van-e nekik használható bontott darab. Ha jól tudom, itt is fent vannak, a tagok közt megtalálod őket, és az elerhetőségeiket.
Avatar
 EchoPeti1
#6419
Sziasztok! S4-en szeretnék kormányt cserélni (hagyományos Monster kormányra). Van valakinek ezzel kapcsolatban tapasztalata? Mert ahogy nézem, máshol vannak a felfogatások a hídon. Kell ehhez valami átalakító? Ha esetleg igen, milyen alkatrészeket kell beszerezni hozzá?
Létezik még CNC Racing es LSL felső híd is (többek között?), előbbi majd' 500€, az LSL 300 alatt van (úgy rémlik, befogóval mindkettő). Nemrêg árult valaki használt LSL-t ST4-ről, elvileg ugyanaz, de azért fura, hogy az LSL-nél külön cikkszámon fut a Monster S4-hez és az ST4-hez való. Nálam is ez a terv, jobban is tetszik a csőkormány, és praktikusabb is, mert lehet rá szerelni egy csomó dolgot (kamera, telefon, gps,...)
Igen, azokat nézegettem én is, de horror áron vannak. Elsősorban nekem is a "pakolhatósággal" van bajom, meg jobban néz ki a klasszikus kormány, főleg, ha nincs rajta a motoron a fejidom.
Írtam üzenetet de szerintem nem olvastad. Barátomnak van egy eladó ABM szettje 900SS-ről, csak azt kéne megtudnod, hogy kompatibilis-e. A szett tartalmazza a villahidat, befogót, kormányt, és hosszabb fékcsövet ahogy a képen is láthatod.
Csatolmányok:
45523861_504765456668186_2443779384323080192_n.jpg
45523861_504765456668186_2443779384323080192_n.jpg (647.44 KiB) Megtekintve 11172 alkalommal
45581736_260500541279989_6250619210431463424_n.jpg
45581736_260500541279989_6250619210431463424_n.jpg (1.21 MiB) Megtekintve 11172 alkalommal
45548025_285017738809486_8099053266387599360_n.jpg
45548025_285017738809486_8099053266387599360_n.jpg (589.32 KiB) Megtekintve 11172 alkalommal
Avatar
 Hobo
#6418
Sziasztok! S4-en szeretnék kormányt cserélni (hagyományos Monster kormányra). Van valakinek ezzel kapcsolatban tapasztalata? Mert ahogy nézem, máshol vannak a felfogatások a hídon. Kell ehhez valami átalakító? Ha esetleg igen, milyen alkatrészeket kell beszerezni hozzá?
Létezik még CNC Racing es LSL felső híd is (többek között?), előbbi majd' 500€, az LSL 300 alatt van (úgy rémlik, befogóval mindkettő). Nemrêg árult valaki használt LSL-t ST4-ről, elvileg ugyanaz, de azért fura, hogy az LSL-nél külön cikkszámon fut a Monster S4-hez és az ST4-hez való. Nálam is ez a terv, jobban is tetszik a csőkormány, és praktikusabb is, mert lehet rá szerelni egy csomó dolgot (kamera, telefon, gps,...)
Igen, azokat nézegettem én is, de horror áron vannak. Elsősorban nekem is a "pakolhatósággal" van bajom, meg jobban néz ki a klasszikus kormány, főleg, ha nincs rajta a motoron a fejidom.
Avatar
 PistaFR
#6417
Sziasztok! S4-en szeretnék kormányt cserélni (hagyományos Monster kormányra). Van valakinek ezzel kapcsolatban tapasztalata? Mert ahogy nézem, máshol vannak a felfogatások a hídon. Kell ehhez valami átalakító? Ha esetleg igen, milyen alkatrészeket kell beszerezni hozzá?
Létezik még CNC Racing es LSL felső híd is (többek között?), előbbi majd' 500€, az LSL 300 alatt van (úgy rémlik, befogóval mindkettő). Nemrêg árult valaki használt LSL-t ST4-ről, elvileg ugyanaz, de azért fura, hogy az LSL-nél külön cikkszámon fut a Monster S4-hez és az ST4-hez való. Nálam is ez a terv, jobban is tetszik a csőkormány, és praktikusabb is, mert lehet rá szerelni egy csomó dolgot (kamera, telefon, gps,...)
Avatar
 EchoPeti1
#6415
Sziasztok! S4-en szeretnék kormányt cserélni (hagyományos Monster kormányra). Van valakinek ezzel kapcsolatban tapasztalata? Mert ahogy nézem, máshol vannak a felfogatások a hídon. Kell ehhez valami átalakító? Ha esetleg igen, milyen alkatrészeket kell beszerezni hozzá?
Szerintem az alábbi dolgok kellenek hozzá: felső villahíd kormány befogóval és kormány. Legegyszerűbb lenne egy bontott S4R-ről megvenned, azon úgy emlékszem ugyan az a villa van, a többié nem tudom mennyire kompatibilis. Ezen kívül gyártanak is villahidat különböző gyártók, például ismerősöm 900SS-én csutka kormány helyett pont egyenes kormány lett berakva és cserélve lett a villahíd is.
Avatar
 Hobo
#6414
Sziasztok! S4-en szeretnék kormányt cserélni (hagyományos Monster kormányra). Van valakinek ezzel kapcsolatban tapasztalata? Mert ahogy nézem, máshol vannak a felfogatások a hídon. Kell ehhez valami átalakító? Ha esetleg igen, milyen alkatrészeket kell beszerezni hozzá?
 Vendég
#6413
Sziasztok!
Olyan ötletem támadt pár napja, hogy le sem merem írni...
Viszont ennek kapcsán tennék fel már megint kérdéseket. :)
Tudja esetleg valaki, hogy a 620-as tankba épített benzin pumpája mekkora nyomással küldi a naftát?
Illetve a 600-asban mi az üzemi olajnyomás és olajhőmérséklet?

itt böven olvashatsz a kerdesedre, forditgatni se igazan kell ertehtöen irja a gyerek
van masik Duc Forum is, ha meg tajekozodni akasrz
Tömören: 0,5 Bar alapjaraton--Olaj Viskozitas is befolyasolo

1100-1300 rpm - 2,5 bar
3500-4000 rpm - 5,0 bar
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Öldruck bei kaltem Motor:
1100-1300 U/min = 2,5bar
3500-4000 U/min = 4,9bar

Öldruck bei warmem Motor:
1100-1300 U/min = 1,5 bar
3500-4000 U/min = 4,0 bar

Olajhö max 120 C° felette csökken az olajfilm-

Benzinpumpe nyomasrol nem talaltam Infot, de ugy gondolom 1 Bar lehet
Googlezd ki , raersz , keresgelj , masnak is idöbe tellik a keresgeles :)))

Köszi az írottakat. Nyilván kerestem mielőtt kérdeztem, csak nem találtam értékelhető választ. :)
Csak reméltem, hogy hátha van itt valaki olyan aki talán tudja a választ "hirtelen". :)
tudok valaszolni a Benzinpumpe nyomasra : 3; 3,5 bar Auto-nal :))

Minden vasarnap 17 orakor a VOX -on van egy Motordoktoren müsor, ahol l olyan autokat filmeznek, amiket szakszervizek többezer Euros fizetes ellenwere sem tudtak kijavitani
Ma este egy KIA volt müsoron, es systematikusan a 2 krapek veginezi a hibalehetösegeket, Többek közt neztek a Benzinnyomast a Tankbol kijövet--3 Barral
Rad gondoltamnem felejtettelek el --ha ez segitett -Mototrnal ??? nem tudom . . . . .valami ilyesmi adat lehet
Yutubon 1000 film van roluk ,
Avatar
 dani_87
#6412
Sziasztok!
Olyan ötletem támadt pár napja, hogy le sem merem írni...
Viszont ennek kapcsán tennék fel már megint kérdéseket. :)
Tudja esetleg valaki, hogy a 620-as tankba épített benzin pumpája mekkora nyomással küldi a naftát?
Illetve a 600-asban mi az üzemi olajnyomás és olajhőmérséklet?

itt böven olvashatsz a kerdesedre, forditgatni se igazan kell ertehtöen irja a gyerek
van masik Duc Forum is, ha meg tajekozodni akasrz
Tömören: 0,5 Bar alapjaraton--Olaj Viskozitas is befolyasolo

1100-1300 rpm - 2,5 bar
3500-4000 rpm - 5,0 bar
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Öldruck bei kaltem Motor:
1100-1300 U/min = 2,5bar
3500-4000 U/min = 4,9bar

Öldruck bei warmem Motor:
1100-1300 U/min = 1,5 bar
3500-4000 U/min = 4,0 bar

Olajhö max 120 C° felette csökken az olajfilm-

Benzinpumpe nyomasrol nem talaltam Infot, de ugy gondolom 1 Bar lehet
Googlezd ki , raersz , keresgelj , masnak is idöbe tellik a keresgeles :)))

Köszi az írottakat. Nyilván kerestem mielőtt kérdeztem, csak nem találtam értékelhető választ. :)
Csak reméltem, hogy hátha van itt valaki olyan aki talán tudja a választ "hirtelen". :)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 91

If you've been into sports betting for a while, th[…]

Handicap betting, also known as spread betting, is[…]