Avatar
 dino74
#6209
Tudja valaki melyik a hivatalos OEM piros felniszalag? Semmi csilli-villi nem kéne.
amúgy ha veszel akkor ne fényvisszaverőset
Olyat akartam, de nem sikerült olyat rendelni, Pro grip et rendeltem. Olasznak nézem, de most látom hogy reflektív. Félek hogy gagyi lesz és úgy fog világítani mint a motor a Tron filmben. Ezért akartam olyat mint a panigale-kon.
szerintem az fényezett
Avatar
 hanzi320
#6208
Üdv mindenkinek.
Valaki tudna pontos méreteket adni 600-as Monster-hez vezérmű szíjra?
Megköszönném!
Avatar
 negga
#6207
Tudja valaki melyik a hivatalos OEM piros felniszalag? Semmi csilli-villi nem kéne.
amúgy ha veszel akkor ne fényvisszaverőset
Olyat akartam, de nem sikerült olyat rendelni, Pro grip et rendeltem. Olasznak nézem, de most látom hogy reflektív. Félek hogy gagyi lesz és úgy fog világítani mint a motor a Tron filmben. Ezért akartam olyat mint a panigale-kon.
Avatar
 dino74
#6206
Tudja valaki melyik a hivatalos OEM piros felniszalag? Semmi csilli-villi nem kéne.
amúgy ha veszel akkor ne fényvisszaverőset
Avatar
 dino74
#6205
Tudja valaki melyik a hivatalos OEM piros felniszalag? Semmi csilli-villi nem kéne.
olyan nincs csak a fekete mart felnin
Avatar
 ricsi
#6202
bármivel meg tudod csinálni, az elején nehéz aztán belejössz és már nem is érted miért kuplungoltál addig
Avatar
 pzsolti
#6199
Sziasztok! Monster 1100 be (nem EVO) milyen aksit ajánlotok?
szia! Nekem Toplite mf yt12b-bs van benne.
Avatar
 bencekincses
#6198
Sziasztok! Januártól nekem is sikerült vennem egy Monstert, azóta fülig ér a szám!
Csatolmányok:
fffff.jpg
fffff.jpg (1.03 MiB) Megtekintve 10116 alkalommal
Avatar
 PR
#6196
Van értelme több pólusú gyertyát (akár iridíumosat) rakni 1000-es Monsterbe? Az lenne a lényeg, hogy jól működjön, több száz lóerő növekedésre nem vágyom :)

Multiba sima NGK DCPR8E rendeltem...teljesen jó!
https://motoralkatresz.eu/termekek/NGK/ ... togyertya/
erről jutott eszembe, hogy anno én S4R-be innen rendeltem korrekt áron kopó lamella szettet.
https://www.ducatiperformance.hu/

jó áron van még mindig, 3-4 éve nem néztem a weboldalt, most látom, hogy megújult. Választék az elég lófasz most, de ami van az egész korrekt áron...

Így van! Innen rendeltem a lancszettet is...sos-ben küldték. Szerintem rendben vannak!
Avatar
 Kajakman
#6195
Van értelme több pólusú gyertyát (akár iridíumosat) rakni 1000-es Monsterbe? Az lenne a lényeg, hogy jól működjön, több száz lóerő növekedésre nem vágyom :)

Multiba sima NGK DCPR8E rendeltem...teljesen jó!
https://motoralkatresz.eu/termekek/NGK/ ... togyertya/
erről jutott eszembe, hogy anno én S4R-be innen rendeltem korrekt áron kopó lamella szettet.
https://www.ducatiperformance.hu/

jó áron van még mindig, 3-4 éve nem néztem a weboldalt, most látom, hogy megújult. Választék az elég lófasz most, de ami van az egész korrekt áron...
Avatar
 Warpig
#6193
Van értelme több pólusú gyertyát (akár iridíumosat) rakni 1000-es Monsterbe? Az lenne a lényeg, hogy jól működjön, több száz lóerő növekedésre nem vágyom :)
Avatar
 XGab
#6192
Kiszedtem a hátsó gátlót időszakos szerviz miatt és a rugó viseltesnek néz ki. Olyan mintha a rugót védő sárga bevonat lepattogott volna és valaki kicsit ráfestett volna sárgával.
Nem tudom, hogy cseréljem-e erősebbre vagy lágyabbra. 105 ös rugó van benne.
Anno a Monsterbe a Racetech rugót rakattam be az Öhlinses Ferivel, 95Kg voltam és nekem lent volt a segge amikor ráültem, lágy volt a sárga eredeti. A honlapon lejjebb görgetve a "Rear shock springs and kits" menüben találsz egy "Calculate Spring rates" alkalmazást, ahová a súly, a használat módja, stb alapján lehet választani a legmegfelelőbbet. Ha kell a honlapon viszaugorva a megfelelő motortípust is állítsd be, ez most a sima Monster:

http://www.racetech.com/ProductSearch/1 ... 00/1995-99
Avatar
 dino74
#6191
hány kg vagy?
mindennel együtt 90. egyszemélyezek általában... DU333-ban ami S4R extra volt csak 95 ös rugó van.
akkor most raksz fel egy képet a gépről? Évente 1x megkérdezem majd, egyszer hátha.
te meg magadról tegyél fel! Zsanett!
Avatar
 dino74
#6190
Kiszedtem a hátsó gátlót időszakos szerviz miatt és a rugó viseltesnek néz ki. Olyan mintha a rugót védő sárga bevonat lepattogott volna és valaki kicsit ráfestett volna sárgával.
Nem tudom, hogy cseréljem-e erősebbre vagy lágyabbra. 105 ös rugó van benne.
hány kg vagy?
mindennel együtt 90. egyszemélyezek általában... DU333-ban ami S4R extra volt csak 95 ös rugó van.
nekem 115ös volt benne hátul és 10es elöl de szerintem 90kg az határeset.
Avatar
 Kajakman
#6189
Kiszedtem a hátsó gátlót időszakos szerviz miatt és a rugó viseltesnek néz ki. Olyan mintha a rugót védő sárga bevonat lepattogott volna és valaki kicsit ráfestett volna sárgával.
Nem tudom, hogy cseréljem-e erősebbre vagy lágyabbra. 105 ös rugó van benne.
hány kg vagy?
mindennel együtt 90. egyszemélyezek általában... DU333-ban ami S4R extra volt csak 95 ös rugó van.
akkor most raksz fel egy képet a gépről? Évente 1x megkérdezem majd, egyszer hátha.
Avatar
 negga
#6188
Kiszedtem a hátsó gátlót időszakos szerviz miatt és a rugó viseltesnek néz ki. Olyan mintha a rugót védő sárga bevonat lepattogott volna és valaki kicsit ráfestett volna sárgával.
Nem tudom, hogy cseréljem-e erősebbre vagy lágyabbra. 105 ös rugó van benne.
hány kg vagy?
mindennel együtt 90. egyszemélyezek általában... DU333-ban ami S4R extra volt csak 95 ös rugó van.
Avatar
 dino74
#6187
Kiszedtem a hátsó gátlót időszakos szerviz miatt és a rugó viseltesnek néz ki. Olyan mintha a rugót védő sárga bevonat lepattogott volna és valaki kicsit ráfestett volna sárgával.
Nem tudom, hogy cseréljem-e erősebbre vagy lágyabbra. 105 ös rugó van benne.
hány kg vagy?
Avatar
 negga
#6186
Kiszedtem a hátsó gátlót időszakos szerviz miatt és a rugó viseltesnek néz ki. Olyan mintha a rugót védő sárga bevonat lepattogott volna és valaki kicsit ráfestett volna sárgával.
Nem tudom, hogy cseréljem-e erősebbre vagy lágyabbra. 105 ös rugó van benne.
Avatar
 Joe Hunt
#6184
Üdv! Szep lehetoleg komoly serulesmentes szervizelt Monster s4 vagy esetleg s4r tipust keresek sajat részre megvetelre! 06208493833
Avatar
 Betonkeverő
#6182
Sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni.
2002-es (Dark Monster) 24KW-os motor, aminek imígyen kezdődik az alvázszáma: ZDMM400,
Az milyen motor? A hengerűrtartalom mezőben 618ccm van.

A választ nagyjából biztosan tudom, de hátha valaki okosabb.
Következő kérdés, van bármi köze a 400-nak a 620ie-hez?

Köszi a segítséget!
szia
az enyém 400-as de még nem találkoztam olyan alkatrésszel ami ne a 620-é lenne pedig egyszer teljesen szétszedtem az egész motort. A köbcenti meg a szelepek és az ezzel kapcsolatos dolgok nílván másak de még a kuplung is ugyan ez volt
Avatar
 imi36
#6181
Sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni.
2002-es (Dark Monster) 24KW-os motor, aminek imígyen kezdődik az alvázszáma: ZDMM400,
Az milyen motor? A hengerűrtartalom mezőben 618ccm van.

A választ nagyjából biztosan tudom, de hátha valaki okosabb.
Következő kérdés, van bármi köze a 400-nak a 620ie-hez?

Köszi a segítséget!
Avatar
 LázárG
#6180
Sziasztok

szeretném ellenőrizni a szelephézagokat, tudja valaki az értékeket? nagy segítség lenne :-)
monster 620 ie
 PETTI
#6179
Ugy latom, ebben te nagymeno vagy. En bottal is hiaba piszkalom, nem adja ki. :) azert koszi a tippet
Ugye, mondom :) Köszönöm!!
nincs mit
Avatar
 baseldon
#6176
Tiltsuk be a ducatit!!4444!! :D
de még előtte áruld el, hogy lesz a szürkeárnyalatos képen piros ami az ( OFF )
Telefonon van egy PicsArt progi, abban van ilyen lehetőség, némi munkával lehet ilyen képet csinálni

https://play.google.com/store/apps/deta ... udio&hl=hu
Ugy latom, ebben te nagymeno vagy. En bottal is hiaba piszkalom, nem adja ki. :) azert koszi a tippet
 PETTI
#6175
a nyitott kuplung növeli a szálló por koncentrációt a levegőben. Az rossz. A zárt vagy a folyadékos kuplung nem csinál ilyet. Az jó. Ki mit gondol erről? Vagy hülyeség, mert az autók meg mind száraz kuplungos, ráadásul nem is feltétlen zárt (automata nem játszik) .
Tiltsuk be a ducatit!!4444!! :D
de még előtte áruld el, hogy lesz a szürkeárnyalatos képen piros ami az ( OFF )
Telefonon van egy PicsArt progi, abban van ilyen lehetőség, némi munkával lehet ilyen képet csinálni

https://play.google.com/store/apps/deta ... udio&hl=hu
Avatar
 baseldon
#6174
Nekem 16000 bírt az eredeti lamella! Mikor megvettem a motort nyitott kuplung fedelet tettem rá! Az eredeti fedél leszerelésekor olyan mennyiségű kuplung port kellet kitakarítanom,hogy alig láttam a műhelyemben! Nem elkopva,hanem elégve volt! Szóval jól megégette az olasz.
Még mentem vele 3-4 ezret,tisztogattam csiszolgattam,de csere lett a vége!
a nyitott kuplung növeli a szálló por koncentrációt a levegőben. Az rossz. A zárt vagy a folyadékos kuplung nem csinál ilyet. Az jó. Ki mit gondol erről? Vagy hülyeség, mert az autók meg mind száraz kuplungos, ráadásul nem is feltétlen zárt (automata nem játszik) .
Tiltsuk be a ducatit!!4444!! :D
de még előtte áruld el, hogy lesz a szürkeárnyalatos képen piros ami az ( OFF )
Avatar
 Kajakman
#6173
Nekem 16000 bírt az eredeti lamella! Mikor megvettem a motort nyitott kuplung fedelet tettem rá! Az eredeti fedél leszerelésekor olyan mennyiségű kuplung port kellet kitakarítanom,hogy alig láttam a műhelyemben! Nem elkopva,hanem elégve volt! Szóval jól megégette az olasz.
Még mentem vele 3-4 ezret,tisztogattam csiszolgattam,de csere lett a vége!
a nyitott kuplung növeli a szálló por koncentrációt a levegőben. Az rossz. A zárt vagy a folyadékos kuplung nem csinál ilyet. Az jó. Ki mit gondol erről? Vagy hülyeség, mert az autók meg mind száraz kuplungos, ráadásul nem is feltétlen zárt (automata nem játszik) .
Tiltsuk be az összes tárcsafékes járművet is, mert porol az a fránya fékbetét! #csakadobfék :D
 PETTI
#6172
Nekem 16000 bírt az eredeti lamella! Mikor megvettem a motort nyitott kuplung fedelet tettem rá! Az eredeti fedél leszerelésekor olyan mennyiségű kuplung port kellet kitakarítanom,hogy alig láttam a műhelyemben! Nem elkopva,hanem elégve volt! Szóval jól megégette az olasz.
Még mentem vele 3-4 ezret,tisztogattam csiszolgattam,de csere lett a vége!
a nyitott kuplung növeli a szálló por koncentrációt a levegőben. Az rossz. A zárt vagy a folyadékos kuplung nem csinál ilyet. Az jó. Ki mit gondol erről? Vagy hülyeség, mert az autók meg mind száraz kuplungos, ráadásul nem is feltétlen zárt (automata nem játszik) .
Tiltsuk be a ducatit!!4444!! :D
Avatar
 baseldon
#6171
Nekem 16000 bírt az eredeti lamella! Mikor megvettem a motort nyitott kuplung fedelet tettem rá! Az eredeti fedél leszerelésekor olyan mennyiségű kuplung port kellet kitakarítanom,hogy alig láttam a műhelyemben! Nem elkopva,hanem elégve volt! Szóval jól megégette az olasz.
Még mentem vele 3-4 ezret,tisztogattam csiszolgattam,de csere lett a vége!
a nyitott kuplung növeli a szálló por koncentrációt a levegőben. Az rossz. A zárt vagy a folyadékos kuplung nem csinál ilyet. Az jó. Ki mit gondol erről? Vagy hülyeség, mert az autók meg mind száraz kuplungos, ráadásul nem is feltétlen zárt (automata nem játszik) .
Avatar
 harpi
#6170
Nekem 16000 bírt az eredeti lamella! Mikor megvettem a motort nyitott kuplung fedelet tettem rá! Az eredeti fedél leszerelésekor olyan mennyiségű kuplung port kellet kitakarítanom,hogy alig láttam a műhelyemben! Nem elkopva,hanem elégve volt! Szóval jól megégette az olasz.
Még mentem vele 3-4 ezret,tisztogattam csiszolgattam,de csere lett a vége!
Avatar
 baseldon
#6169
Tisztázzunk már néhány dolgot a kuplunggal.

Van organikus meg szinter surlodo feluletu lamella. Melyik mire jo elönyök hatranyok? Organinikus gondolom puhabb ksebb surlodasi egyutthatoja van kevesebb teljesitmeny atvitelre alkalmas.
Szinter nagyobb surlodas nagyobb kopas inkabb palya es versenycelokra van. Gyorsabban kopik???!
Nincs tapasztalsom csak talalgatok

Aztan ott van 12 vagy 48 fogu lamella-kosar paros.
48 fogú kosar nehezebben verodik be de nehezebb.
Egyik kollegamnak 48 fogas kosara van es borzaszto hangja van az 1098sf nek vele. Hangosabb mind a 12-es de mas frekvencian csorog. Nekem az eredeti 12-es sokkal jobban tetszik. Alig.ismertem fel hangrol hogy ducati jon eloszor...

Valaki hozza tud tenni, vagy javitani?
Hat, az alapokkal kezdenem. A ducati kuplungjaval lenyegeben "azabaj", ami minden mas motoreval, hogy egy oldalon van megtamasztva. Ha ezt belerakod folyadekba, akkor valamelyest jobban birja, de igy, szarazon ez ennyit tud. Reszelgetik evtizetek ota, de nem lesz sokkal jobb. Ehhez jon meg a kezed es a masik kezed, amelyik a gazt kezeli, es innen kezdve ahany motoros, annyi fele elettartam. Szerintem nagyjabol mindegy, hogy melyiket hasznalod. En leginkabb esztetikai ertekekre mennek ra. Aztan csereberelni, amikor mar tul kopott. Inkabb elvezd ki :)
Avatar
 dino74
#6168
Alu kosarhoz alu lamelakkat vegyel. Adige-t ajanlom en is, a tobbi olcsobb markarol csak rosszat hallottam.
az s4rs-en gyárliag ergal a kosár és acél a lamella. 30ezernél volt nyoma, de szinte minimális. Persze én is kímeltem a kuplungot. Nekem csúszóval volt fent
Nekem például nagyon hamar kiverődik a lamella. 41.000-nélkül tartok most, a második lamella garnitúra megy el, és most már a kosarat is cserélnem kell. Nem tudom mi okozhatja.
nekem gyári kosár volt gyári lamellával. 28ezernél voltak cserélve a lamellák, volt a kosáron beverődés, de nem akadt meg benne a lamella
Avatar
 negga
#6167
Tisztázzunk már néhány dolgot a kuplunggal.

Van organikus meg szinter surlodo feluletu lamella. Melyik mire jo elönyök hatranyok? Organinikus gondolom puhabb ksebb surlodasi egyutthatoja van kevesebb teljesitmeny atvitelre alkalmas.
Szinter nagyobb surlodas nagyobb kopas inkabb palya es versenycelokra van. Gyorsabban kopik???!
Nincs tapasztalsom csak talalgatok

Aztan ott van 12 vagy 48 fogu lamella-kosar paros.
48 fogú kosar nehezebben verodik be de nehezebb.
Egyik kollegamnak 48 fogas kosara van es borzaszto hangja van az 1098sf nek vele. Hangosabb mind a 12-es de mas frekvencian csorog. Nekem az eredeti 12-es sokkal jobban tetszik. Alig.ismertem fel hangrol hogy ducati jon eloszor...

Valaki hozza tud tenni, vagy javitani?
Avatar
 kopi
#6166
Alu kosarhoz alu lamelakkat vegyel. Adige-t ajanlom en is, a tobbi olcsobb markarol csak rosszat hallottam.
az s4rs-en gyárliag ergal a kosár és acél a lamella. 30ezernél volt nyoma, de szinte minimális. Persze én is kímeltem a kuplungot. Nekem csúszóval volt fent
Nekem például nagyon hamar kiverődik a lamella. 41.000-nélkül tartok most, a második lamella garnitúra megy el, és most már a kosarat is cserélnem kell. Nem tudom mi okozhatja.
Hát az agresszív vezetési stílusod okozza ! :)
Avatar
 Trade7
#6165
Cserélni akarok télen kuplung kosarat meg lamellákat. Kosárból könnyített Kbike-ra gondoltam. A lamellák tekintetében viszont bizonytalan vagyok. Maradjak a gyárinál, vagy érdemes váltani másra. Tartósság az elsődleges szempont.
Alu kosarhoz alu lamelakkat vegyel. Adige-t ajanlom en is, a tobbi olcsobb markarol csak rosszat hallottam.
az s4rs-en gyárliag ergal a kosár és acél a lamella. 30ezernél volt nyoma, de szinte minimális. Persze én is kímeltem a kuplungot. Nekem csúszóval volt fent
Nekem például nagyon hamar kiverődik a lamella. 41.000-nélkül tartok most, a második lamella garnitúra megy el, és most már a kosarat is cserélnem kell. Nem tudom mi okozhatja.
Avatar
 dino74
#6164
Cserélni akarok télen kuplung kosarat meg lamellákat. Kosárból könnyített Kbike-ra gondoltam. A lamellák tekintetében viszont bizonytalan vagyok. Maradjak a gyárinál, vagy érdemes váltani másra. Tartósság az elsődleges szempont.
Alu kosarhoz alu lamelakkat vegyel. Adige-t ajanlom en is, a tobbi olcsobb markarol csak rosszat hallottam.
az s4rs-en gyárliag ergal a kosár és acél a lamella. 30ezernél volt nyoma, de szinte minimális. Persze én is kímeltem a kuplungot. Nekem csúszóval volt fent
Avatar
 Steeldog70
#6163
Sziasztok!

A következő jelenség van 600as karbis monsternél.
A hidegindításom teljesen rendben, a kézi gázt ' szivatót' nem is kell igazán használnom.
Üzem meleg motornál leállítást követő 2percen belül újbóli indítás jó, pöcc-röff.
Viszont kb. 2 percen túl nehezebben indul, kis gázt is kell neki húznom és tartani pár másodpercig majd úgy beáll szépen!
Tapasztalt már valaki hasonlót, mi okozhatja ezt ?
Szia,én csak karbis vasakkal foglalkozom.Ha kell segítek,Bp-en megtalálsz 202554672
Avatar
 baseldon
#6162
Sziasztok!

A következő jelenség van 600as karbis monsternél.
A hidegindításom teljesen rendben, a kézi gázt ' szivatót' nem is kell igazán használnom.
Üzem meleg motornál leállítást követő 2percen belül újbóli indítás jó, pöcc-röff.
Viszont kb. 2 percen túl nehezebben indul, kis gázt is kell neki húznom és tartani pár másodpercig majd úgy beáll szépen!
Tapasztalt már valaki hasonlót, mi okozhatja ezt ?
Tapasztalatom nincs, mert inkabb kerulom a karbis dolgokat, pont az ilyen jelenesek miatt. Velemenyem viszont van. Meghozza a hideginditassal lesz a baj. Mert ha nem kell hidegen "szivato" , az csak attol lehet, hogy alapbol eleg dus az alapjarati keverek a hideginditashoz. Magyarul tulsagosan dus az alapjarati kevereked. Ez hidegen pont jot tesz, ellenben nem hidegen ellenkezoleg hat. Szerintem ezt otthon nem nagyon lehet megcsinalni, mivel olyan kis elteresekrol van szo, amit emberi erzekszervekkel szerintem nem tudsz merni. Akinek meg van hozza szerszama(na meg tapasztalata), az konnyebben ki tudja bogaraszni, hogy hol sziv melle, vagy melyik membran nyult meg jobban, mint szabad. Szerencsevel magad is megtalalhatod a kis repedest valamelyik vakuumcsovon, de tudnod kellene, hogy melyiket nezegesd. Keress egy Ducatist aki imadja a karbikat. Raadasul 2 karbid van, az egyik jo, a masik nem annyira, szoval szinkronizalni is kellene. Nem annyira bonyolult ez, de celszerszam nelkul meg vagy love. Halogathatod is, es egyre rosszabb lesz idovel, akkor konnyebb lesz a hibakereses, viszont a nem beindulas kockazata is no. De megegyszer, fogalmam sincs, hogy nez ki a 600-as karbija. Ha olyan, mint a stihl furesz, akkor tekergesd es jo lesz, ha meg nem olyan, akkor inkabb karbis ember :)
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 91

If you've been into sports betting for a while, th[…]

Handicap betting, also known as spread betting, is[…]