Sziasztok!
Az injektoros vs karburátoros kérdésben hálás lennék némi iránymutatásért.
Nagy segítség lenne, ha a személyes tapasztalattal rendelkezők meg tudnák velem azt osztani.
Jelenleg egy 600as karburátoros Monster-ben gondolkozom (a kisebb teljesítmény esetemben kifejezetten előny, mert nem rendelkezem tapasztalattal, és persze az alacsonyabb vételár is pozitívum).
A karburátoros ellen csupán a régebbi technika szól? Gondos gazda mellett is törvényszerű, hogy sok a gond vele?
Előre is köszönök bármilyen tippet, iránymutatást.
Üdv,Orsi
Nem értem miért fél mindenki a karbis Monsterektől, 25 ezret mentem az előző motorommal hiba mentesen. Barátom 620-as Monstere is hiba nélkül tette a dolgát évekig! Kérdés, hogy te mit szeretnél, elég a 600-as elől 1 tárcsával vagy kell a dupla tárcsás 620-as. (neked szerintem elég lenne a 600-as is, szerintem itt az fog dönteni, hogy melyik típusból találsz jó állapotút reális áron
) Köszönöm a választ mindkét Petinek.
Gyanítom az egy tárcsa is elég lesz előre (persze ki tudja, lehet kiderül, hogy egy vadállat vagyok
)
Keresek, kutatok, remélem találok is... Én minden alkalommal leírom és a jövőben is le fogom, az érdeklődnek - a karbis kisMonsterek védelmében - a 600-as nagyon kezelhető, jó kis gép. KArbitól nem kell félni, csak normális helyre kell hordani szerelőhöz. Rendszeres szelephézag állítás, szinkron, minden kötelező szerviz meglegyen és gond nem lesz. Az enyém még törve is volt előző életében és köszöni szépen jól van. Nekem meg folyamatos a vigyor a sisak alatt...egy ideig még árultam is, de meggondoltam magam.
Hajrá! Egyébként pedig ezzel az egy tárcsával is vígan fejre állsz, ha berántod, úgyhogy csak óvatosan!