Avatar
 Tomasz
#5861
Szevasztok,
friss vagyok, most regisztráltam. Motornak ugyan kiválasztottam egy Monster 620-ast, mert nem lehetett választás nélkül regisztrálni, de még nincs motorom.
Mindenképp Monster-t szeretnék, de dilemmázok kicsit, hogy egy 620-as elég gyengécske lesz-e?
Ugyan első "nagy" motorom lesz, de volt pár erős autóm, amik 6mp alatt 100-on voltak, de persze hamar megszokja az ember, és onnantól kevés... nem szeretnék csalódni már az elején.
Persze elsősorban jó állapotú használt motort szeretnék venni, de nem lenne baj, ha visítanék is rajta :D A Monsterek kinézete, V hangja nagyon megfogott, másban nem is nagyon gondolkozom.
Első nagy motornál mindenki óvogat, hogy 600 fölé ne menjek, mert sok lesz elszállok stb. Én végig robogóztam a gyerekkoromat mindenféle felfúrt vasakkal, estem is néha (ki nem), azt gondolom, hogy 38 évesen van már bennem annyi tisztelet és félelem a vasak iránt, hogy ne húzgáljam oda ész nélkül. Szóval akinek van tapasztalata 620-től fölfele, mire lehet számítani? Nagyon megérezni a teljesítmény különbségeket? Pl. egy 620 és egy 800 között? Neadjisten mégfeljebb?
Szia! Nagyban attól függ, hogy elég-e a 600-as, hogy mire akarod használni, azaz hol akarsz vele motorozni.
Az autópályán nagyon kevés lesz, a Bükkben meg még 2 év múlva is sok (kivéve, ha sokat nyomod szűk, kanyargós utakon). Dönsd el, hogy milyen irányba mozdulsz ês próbálj ki különböző vasakat.

Nem az autópálya az elsődleges cél, és nem a 160 fölötti motorozás, akkor valami speed motort néznék. Alapvetően túrázásra, és városi ride-okra kellene, de azért jó lenne, ha egyenes szakaszokon nagyobb tempóról is ki lehetne ugrani 1-1 előzésre.
Avatar
 Bandita
#5860
Szevasztok,
friss vagyok, most regisztráltam. Motornak ugyan kiválasztottam egy Monster 620-ast, mert nem lehetett választás nélkül regisztrálni, de még nincs motorom.
Mindenképp Monster-t szeretnék, de dilemmázok kicsit, hogy egy 620-as elég gyengécske lesz-e?
Ugyan első "nagy" motorom lesz, de volt pár erős autóm, amik 6mp alatt 100-on voltak, de persze hamar megszokja az ember, és onnantól kevés... nem szeretnék csalódni már az elején.
Persze elsősorban jó állapotú használt motort szeretnék venni, de nem lenne baj, ha visítanék is rajta :D A Monsterek kinézete, V hangja nagyon megfogott, másban nem is nagyon gondolkozom.
Első nagy motornál mindenki óvogat, hogy 600 fölé ne menjek, mert sok lesz elszállok stb. Én végig robogóztam a gyerekkoromat mindenféle felfúrt vasakkal, estem is néha (ki nem), azt gondolom, hogy 38 évesen van már bennem annyi tisztelet és félelem a vasak iránt, hogy ne húzgáljam oda ész nélkül. Szóval akinek van tapasztalata 620-től fölfele, mire lehet számítani? Nagyon megérezni a teljesítmény különbségeket? Pl. egy 620 és egy 800 között? Neadjisten mégfeljebb?
Szia! Nagyban attól függ, hogy elég-e a 600-as, hogy mire akarod használni, azaz hol akarsz vele motorozni.
Az autópályán nagyon kevés lesz, a Bükkben meg még 2 év múlva is sok (kivéve, ha sokat nyomod szűk, kanyargós utakon). Dönsd el, hogy milyen irányba mozdulsz ês próbálj ki különböző vasakat.
Avatar
 76
#5859
Szevasztok,
friss vagyok, most regisztráltam. Motornak ugyan kiválasztottam egy Monster 620-ast, mert nem lehetett választás nélkül regisztrálni, de még nincs motorom.
Mindenképp Monster-t szeretnék, de dilemmázok kicsit, hogy egy 620-as elég gyengécske lesz-e?
Ugyan első "nagy" motorom lesz, de volt pár erős autóm, amik 6mp alatt 100-on voltak, de persze hamar megszokja az ember, és onnantól kevés... nem szeretnék csalódni már az elején.
Persze elsősorban jó állapotú használt motort szeretnék venni, de nem lenne baj, ha visítanék is rajta :D A Monsterek kinézete, V hangja nagyon megfogott, másban nem is nagyon gondolkozom.
Első nagy motornál mindenki óvogat, hogy 600 fölé ne menjek, mert sok lesz elszállok stb. Én végig robogóztam a gyerekkoromat mindenféle felfúrt vasakkal, estem is néha (ki nem), azt gondolom, hogy 38 évesen van már bennem annyi tisztelet és félelem a vasak iránt, hogy ne húzgáljam oda ész nélkül. Szóval akinek van tapasztalata 620-től fölfele, mire lehet számítani? Nagyon megérezni a teljesítmény különbségeket? Pl. egy 620 és egy 800 között? Neadjisten mégfeljebb?
Szia.
Ha 600ccm környéken én a 695 ajánlanám,kezes és a 160 hátsó gumi Eger fele csak + jelent. :)
Ha valóban van önkontroll akkor az s2r1000-et.
Viszont szerintem abból jót nem könnyű beszerezni.
Új monsterbol meg mehet a legerősebb,az Xbox mindent megold!
Avatar
 Tomasz
#5858
Szevasztok,
friss vagyok, most regisztráltam. Motornak ugyan kiválasztottam egy Monster 620-ast, mert nem lehetett választás nélkül regisztrálni, de még nincs motorom.
Mindenképp Monster-t szeretnék, de dilemmázok kicsit, hogy egy 620-as elég gyengécske lesz-e?
Ugyan első "nagy" motorom lesz, de volt pár erős autóm, amik 6mp alatt 100-on voltak, de persze hamar megszokja az ember, és onnantól kevés... nem szeretnék csalódni már az elején.
Persze elsősorban jó állapotú használt motort szeretnék venni, de nem lenne baj, ha visítanék is rajta :D A Monsterek kinézete, V hangja nagyon megfogott, másban nem is nagyon gondolkozom.
Első nagy motornál mindenki óvogat, hogy 600 fölé ne menjek, mert sok lesz elszállok stb. Én végig robogóztam a gyerekkoromat mindenféle felfúrt vasakkal, estem is néha (ki nem), azt gondolom, hogy 38 évesen van már bennem annyi tisztelet és félelem a vasak iránt, hogy ne húzgáljam oda ész nélkül. Szóval akinek van tapasztalata 620-től fölfele, mire lehet számítani? Nagyon megérezni a teljesítmény különbségeket? Pl. egy 620 és egy 800 között? Neadjisten mégfeljebb?
Avatar
 balage
#5857
Sziasztok!

Van a 620-amon egy majdnem egyenes kormány. Elég vaddisznó így, de hosszú úton azért már nyögök rajta :). Kipróbálnék egy gyárit is, ha lenne valakinek eladó...


üdv
Balage
Avatar
 Kajakman
#5856
Sziasztok! Monster 821-re vett esetleg már valaki sport kipufogót? érdekelne,hogy megéri-e,mert így is bitang hangja van,de ugye sosem elég az ami van :)
ha van rá keret, akkor megéri :) Termi, Db killer nélkül
Avatar
 danymeister
#5855
Sziasztok! Monster 821-re vett esetleg már valaki sport kipufogót? érdekelne,hogy megéri-e,mert így is bitang hangja van,de ugye sosem elég az ami van :)
Avatar
 gonosz
#5854
Hello. Ki mivel vedi a motorjat lopas ellen? Pesten ki mennyire hagyja magara a motorjat? Azt is hallottam, hogy a ducatikat nem niagyon lopjak, de nem szeretnek bukosisakban hazametrozni..
Nem napi szinten hagynam utcan es nem is mindig ugyanott, csak idonkent ha el kell intezni valamit vagy moziba megyek akkor szivesen mennek motorrral. Szoval eleg egy 10ezres tarcsazar? Mozgaserzekelos riaszto? (Ugyse hallom, masok meg leszarjak) Gps nyomkoveto? A lanc/ulakat nem igazan tetszik, mert baromi nehez, taska kell neki es lepisaljak a kutyak.
Én rendszeresen használom Bp-en, de nekem melóban is van zárt parkoló. Akkor hagyom utcán, ha rálátok vagy ha csak egy-két órára kell bemennem valahová. Tárcsazárat használok, láncokat én sem tudom hova tenni. A tárcsazárból viszont simát (Abus), nincs benne riasztó, az sztem fölösleges.
Avatar
 146
#5853
Hello. Ki mivel vedi a motorjat lopas ellen? Pesten ki mennyire hagyja magara a motorjat? Azt is hallottam, hogy a ducatikat nem niagyon lopjak, de nem szeretnek bukosisakban hazametrozni..
Nem napi szinten hagynam utcan es nem is mindig ugyanott, csak idonkent ha el kell intezni valamit vagy moziba megyek akkor szivesen mennek motorrral. Szoval eleg egy 10ezres tarcsazar? Mozgaserzekelos riaszto? (Ugyse hallom, masok meg leszarjak) Gps nyomkoveto? A lanc/ulakat nem igazan tetszik, mert baromi nehez, taska kell neki es lepisaljak a kutyak.
nem tudom, merre laksz, meg merre jársz, a belvárosban (konkrétabban, a "bulinegyedben") én biztos nem hagynám kinn az utcán éjszaka... mondjuk máshol se. Nappal azért néhány órára nem gáz szerintem, de azért tárcsafékzárral minimum és olyan helyen, ahol nem özönlenek a bulituristák (ez az én saját parám, hallottam már ezt-azt a legénybúcsúzó ifjakról, meg napi szinten kerülgetem a nyomaikat). Ha moziba mész, akkor meg állj be a bevásárlóközpont parkolójába :)
#5852
Hello. Ki mivel vedi a motorjat lopas ellen? Pesten ki mennyire hagyja magara a motorjat? Azt is hallottam, hogy a ducatikat nem niagyon lopjak, de nem szeretnek bukosisakban hazametrozni..
Nem napi szinten hagynam utcan es nem is mindig ugyanott, csak idonkent ha el kell intezni valamit vagy moziba megyek akkor szivesen mennek motorrral. Szoval eleg egy 10ezres tarcsazar? Mozgaserzekelos riaszto? (Ugyse hallom, masok meg leszarjak) Gps nyomkoveto? A lanc/ulakat nem igazan tetszik, mert baromi nehez, taska kell neki es lepisaljak a kutyak.
Avatar
 Warpig
#5851
Sziasztok!
695-ös Monster hasidomot szeretnék felrakni, de konzolon nincs...4 lemezecske + 4 csavar...
Tudtok valakit ahonnan be lehet szerezni?
Vagy tudjátok a műszaki paramétereit (legyártatom öcsémmel legrosszabb esetben - de inkább vennék...)
Köszönöm előre is a segítséget!
Üdv
Pohi
A nagyobb furatba egy M6-os szegecsanyát kell húzni

Ezer köszönet! Megy is gyártásba!
A kisebb furatba milyen rögzítő való?
Az megy a blokk megfelelő csavarjához, ott pedig lerögzíted.
Avatar
 Pohi
#5850
Sziasztok!
695-ös Monster hasidomot szeretnék felrakni, de konzolon nincs...4 lemezecske + 4 csavar...
Tudtok valakit ahonnan be lehet szerezni?
Vagy tudjátok a műszaki paramétereit (legyártatom öcsémmel legrosszabb esetben - de inkább vennék...)
Köszönöm előre is a segítséget!
Üdv
Pohi
A nagyobb furatba egy M6-os szegecsanyát kell húzni

Ezer köszönet! Megy is gyártásba!
A kisebb furatba milyen rögzítő való?
Avatar
 Trade7
#5849
Sziasztok!
695-ös Monster hasidomot szeretnék felrakni, de konzolon nincs...4 lemezecske + 4 csavar...
Tudtok valakit ahonnan be lehet szerezni?
Vagy tudjátok a műszaki paramétereit (legyártatom öcsémmel legrosszabb esetben - de inkább vennék...)
Köszönöm előre is a segítséget!
Üdv
Pohi
A nagyobb furatba egy M6-os szegecsanyát kell húzni
Csatolmányok:
bellypan_holder.jpg
bellypan_holder.jpg (121.02 KiB) Megtekintve 11637 alkalommal
Avatar
 negga
#5848
shox
Most hogy látom a kormány leszorító pántodat amin van egy nyíl felvetődött bennem a kérdés, hogy annak magad felé vagy előre kell-e mutatnia? :)
tök mindegy merre mutat, az a lényeg, hogy amerre a nyíl van azt kell koppra húzni a másikat meg nyomatékra. Nekem 3 gyári új monsterem volt, mindkettőn felém mutatott. Gondolom nem a részegeknek találták ki, hogy tudják merre van a motor eleje
Kösz a felvilágosítást :). Bevallom tegnap úgy helyben hagyott két gixxeres gyerek Dobogokőn hogy kellett néznem a nyilat, hogy mere van az eleje meg a hátulja. Egyébként vigyázzatok mert kibasztak egy piros lampat is hajtűkanyar közepére a munkások.
Avatar
 dino74
#5847
Hello. Uj vagyok meg, van esetleg arra valami bevalt megoldas hogyan rogzitsek telefont (es toltot) egy 620ra? Vagy tetszoleges masszivnak tuno kormanyra szerelheto tokot vegyek meg, es varazsoljak oda egy 12voltos usb-t?
Van jobb megoldas? Mondjuk tanktaska meg egy powerbank? Ahhoz nem kell kendacsolni..
shox
Most hogy látom a kormány leszorító pántodat amin van egy nyíl felvetődött bennem a kérdés, hogy annak magad felé vagy előre kell-e mutatnia? :)
tök mindegy merre mutat, az a lényeg, hogy amerre a nyíl van azt kell koppra húzni a másikat meg nyomatékra. Nekem 3 gyári új monsterem volt, mindkettőn felém mutatott. Gondolom nem a részegeknek találták ki, hogy tudják merre van a motor eleje
Avatar
 Pohi
#5846
Sziasztok!
695-ös Monster hasidomot szeretnék felrakni, de konzolon nincs...4 lemezecske + 4 csavar...
Tudtok valakit ahonnan be lehet szerezni?
Vagy tudjátok a műszaki paramétereit (legyártatom öcsémmel legrosszabb esetben - de inkább vennék...)
Köszönöm előre is a segítséget!
Üdv
Pohi
Gál Tomi, Cegléd.

Köszi, elérhetőséget tudsz küldeni?
Avatar
 kopi
#5844
Hello. Uj vagyok meg, van esetleg arra valami bevalt megoldas hogyan rogzitsek telefont (es toltot) egy 620ra? Vagy tetszoleges masszivnak tuno kormanyra szerelheto tokot vegyek meg, es varazsoljak oda egy 12voltos usb-t?
Van jobb megoldas? Mondjuk tanktaska meg egy powerbank? Ahhoz nem kell kendacsolni..
shox
Azt lehet tudni, hogy a két ránézésre azonos töltő közt mi a különbség? A tiéd melyik?

http://www.shox.hu/csatlakozo-kabel-tolto
Semmi különbség , a drágábbat vedd mert az jobb :)
Avatar
 Warpig
#5843
1000-es Monster hátsó kerék csavarját mekkora nyomatékkal kell lehúzni? Kérdeztem már, elfelejtettem, vissza keresni nem lehet.
Avatar
 PistaFR
#5842
Hello. Uj vagyok meg, van esetleg arra valami bevalt megoldas hogyan rogzitsek telefont (es toltot) egy 620ra? Vagy tetszoleges masszivnak tuno kormanyra szerelheto tokot vegyek meg, es varazsoljak oda egy 12voltos usb-t?
Van jobb megoldas? Mondjuk tanktaska meg egy powerbank? Ahhoz nem kell kendacsolni..
shox
Azt lehet tudni, hogy a két ránézésre azonos töltő közt mi a különbség? A tiéd melyik?

http://www.shox.hu/csatlakozo-kabel-tolto
Avatar
 Warpig
#5841
Sziasztok!
695-ös Monster hasidomot szeretnék felrakni, de konzolon nincs...4 lemezecske + 4 csavar...
Tudtok valakit ahonnan be lehet szerezni?
Vagy tudjátok a műszaki paramétereit (legyártatom öcsémmel legrosszabb esetben - de inkább vennék...)
Köszönöm előre is a segítséget!
Üdv
Pohi
Gál Tomi, Cegléd.
Avatar
 Pohi
#5840
Sziasztok!
695-ös Monster hasidomot szeretnék felrakni, de konzolon nincs...4 lemezecske + 4 csavar...
Tudtok valakit ahonnan be lehet szerezni?
Vagy tudjátok a műszaki paramétereit (legyártatom öcsémmel legrosszabb esetben - de inkább vennék...)
Köszönöm előre is a segítséget!
Üdv
Pohi
Csatolmányok:
s-l1600.jpg
s-l1600.jpg (678.89 KiB) Megtekintve 11637 alkalommal
Avatar
 negga
#5839
Hello. Uj vagyok meg, van esetleg arra valami bevalt megoldas hogyan rogzitsek telefont (es toltot) egy 620ra? Vagy tetszoleges masszivnak tuno kormanyra szerelheto tokot vegyek meg, es varazsoljak oda egy 12voltos usb-t?
Van jobb megoldas? Mondjuk tanktaska meg egy powerbank? Ahhoz nem kell kendacsolni..
shox
Most hogy látom a kormány leszorító pántodat amin van egy nyíl felvetődött bennem a kérdés, hogy annak magad felé vagy előre kell-e mutatnia? :)
Avatar
 pzsolti
#5838
Hello. Uj vagyok meg, van esetleg arra valami bevalt megoldas hogyan rogzitsek telefont (es toltot) egy 620ra? Vagy tetszoleges masszivnak tuno kormanyra szerelheto tokot vegyek meg, es varazsoljak oda egy 12voltos usb-t?
Van jobb megoldas? Mondjuk tanktaska meg egy powerbank? Ahhoz nem kell kendacsolni..
Szia! Nézz szét biciklis boltokban is, ott is vannak víz6lan telefon tartó tokot. pl: ridebike.hu
Jóval olcsóbban, mint a motoros boltokban.
Ilyet használok már kb 3 éve, hibátlan.
Avatar
 76
#5837
2-300eft telefont nem szívesen tennék olcsó motoros ki tudja milyen tokba,azért ez nem fólia!
Avatar
 dino74
#5836
Es egy ilyen ali expresszes tok mennyire megbizhato? Amit eddig kinabol rendeltem azok minosege altalaban hagyott nemi kivanni valot maga mogott.
akkor miért nem sétálsz el a shox-ba és veszed meg ott?
Avatar
 Kajakman
#5835
Veletlenul ketszer kuldte el.
Szoval nem szeretnem ha egy bukkanonal elhagynam a telefont..
12V-ra gondoltam mert hogy az akksi 12Vos. Azt hittem hogy a kis usb ketyere csinal belole majd 5-ot. Ezek szerint ezek 5Voltosak es ha az akksira kotom akkor megsutom a telefonom:)
12V-os hálózatra kötöd rá, USB kimeneten 5V-ot ad le. Vegyél akkor itthon motoros boltban, ott segítenek is szívesen hogyan/hova kösd be.
#5834
Es egy ilyen ali expresszes tok mennyire megbizhato? Amit eddig kinabol rendeltem azok minosege altalaban hagyott nemi kivanni valot maga mogott.
#5833
Veletlenul ketszer kuldte el.
Szoval nem szeretnem ha egy bukkanonal elhagynam a telefont..
12V-ra gondoltam mert hogy az akksi 12Vos. Azt hittem hogy a kis usb ketyere csinal belole majd 5-ot. Ezek szerint ezek 5Voltosak es ha az akksira kotom akkor megsutom a telefonom:)
Avatar
 76
#5832
Hello. Uj vagyok meg, van esetleg arra valami bevalt megoldas hogyan rogzitsek telefont (es toltot) egy 620ra? Vagy tetszoleges masszivnak tuno kormanyra szerelheto tokot vegyek meg, es varazsoljak oda egy 12voltos usb-t?
Van jobb megoldas? Mondjuk tanktaska meg egy powerbank? Ahhoz nem kell kendacsolni..
shox
Csatolmányok:
img_6286.jpg
img_6286.jpg (1.05 MiB) Megtekintve 11637 alkalommal
img_6284.jpg
img_6284.jpg (1.28 MiB) Megtekintve 11637 alkalommal
img_6283.jpg
img_6283.jpg (1.17 MiB) Megtekintve 11637 alkalommal
Avatar
 Kajakman
#5831
Hello. Uj vagyok meg, van esetleg arra valami bevalt megoldas hogyan rogzitsek telefont (es toltot) egy 620ra? Vagy tetszoleges masszivnak tuno kormanyra szerelheto tokot vegyek meg, es varazsoljak oda egy 12voltos usb-t?
Van jobb megoldas? Mondjuk tanktaska meg egy powerbank? Ahhoz nem kell kendacsolni..
hali

ilyeneket nézz: Nekem mindkét féléből volt, tette a dolgát. Az USB töltőt én a monster lámpa helyzetjelzőjének lábára kötöttem, mert ott nem kellett forrasztani, ennél mondjuk csak jobb megoldás van, de ez is működött :)
https://www.aliexpress.com/item/Adjusta ... fc23d13f79

töltőnél gondolom 5V-ra gondolhattál, mert az az USB szabvány
https://www.aliexpress.com/item/Waterpr ... 8a3f84c261
#5830
Hello. Uj vagyok meg, van esetleg arra valami bevalt megoldas hogyan rogzitsek telefont (es toltot) egy 620ra? Vagy tetszoleges masszivnak tuno kormanyra szerelheto tokot vegyek meg, es varazsoljak oda egy 12voltos usb-t?
Van jobb megoldas? Mondjuk tanktaska meg egy powerbank? Ahhoz nem kell kendacsolni..
Avatar
 stafford
#5829
Hol lehet utánanézni, hogy melyik modellekből volt gyárilag?

Szerk.: Megnéztem a 2001-es S4 kezelésit, abban írja a Sennát, de a kódja nem stimmel azzal, ami a korábban csatolt képnél van. Másrészt szerintük ezen kívül anniversary red, metallized yellow és metallized black szerepel, viszont az én 2001-es S4-em tuti nem fekete. Annyira nem, hogy gyakorlatilag megegyezik (vagy legalábbis nagyon közel van) a színe Peti S4R-ével. Utóbbiban elég biztos vagyok, láttam a két motort egymás mellett. ;)


Senna modellek:

916 Senna (1994)
748S Senna (2002)
1199S Senna (2014)
a 748 nem volt Senna, csak 916 volt limitált Senna kiadás meg mv agusta 750 meg talán 1000
valoban, azt beneztem
Avatar
 dino74
#5828
Hol lehet utánanézni, hogy melyik modellekből volt gyárilag?

Szerk.: Megnéztem a 2001-es S4 kezelésit, abban írja a Sennát, de a kódja nem stimmel azzal, ami a korábban csatolt képnél van. Másrészt szerintük ezen kívül anniversary red, metallized yellow és metallized black szerepel, viszont az én 2001-es S4-em tuti nem fekete. Annyira nem, hogy gyakorlatilag megegyezik (vagy legalábbis nagyon közel van) a színe Peti S4R-ével. Utóbbiban elég biztos vagyok, láttam a két motort egymás mellett. ;)


Senna modellek:

916 Senna (1994)
748S Senna (2002)
1199S Senna (2014)
a 748 nem volt Senna, csak 916 volt limitált Senna kiadás meg mv agusta 750 meg talán 1000
Senna színkombó volt monster 620, 800, s4, s4r, 748, st4
Avatar
 dino74
#5827
Igaz, hogy Monsterből nincs hivatalos Senna verzió! :)
Hol lehet utánanézni, hogy melyik modellekből volt gyárilag?

Szerk.: Megnéztem a 2001-es S4 kezelésit, abban írja a Sennát, de a kódja nem stimmel azzal, ami a korábban csatolt képnél van. Másrészt szerintük ezen kívül anniversary red, metallized yellow és metallized black szerepel, viszont az én 2001-es S4-em tuti nem fekete. Annyira nem, hogy gyakorlatilag megegyezik (vagy legalábbis nagyon közel van) a színe Peti S4R-ével. Utóbbiban elég biztos vagyok, láttam a két motort egymás mellett. ;)


Senna modellek:

916 Senna (1994)
748S Senna (2002)
1199S Senna (2014)
a 748 nem volt Senna, csak 916 volt limitált Senna kiadás meg mv agusta 750 meg talán 1000
Avatar
 EchoPeti1
#5826
Azt hiszem, megvan a válasz. Metallized dark grey PPG0017

https://www.manualslib.com/manual/61727 ... =73#manual
Tehát akkor az S4R létezik Senna szín összeállításban de mégsem Senna. Köszönöm! :D
Nem, az S4 létezik Senna színben, de nem Senna. Az S4R csak hasonló, más a szürke is és a kerék pirosa is a kezelési szerint.
Köszönöm! Tehát szinte úgy néz ki mint egy Senna, de másak az árnyalatok és csak egy sima S4R. Nem baj nekem Senna. :D
Avatar
 PistaFR
#5825
Ezt már én is láttam, de nem tudom, hogy az enyém melyik. :D
Azt hiszem, megvan a válasz. Metallized dark grey PPG0017

https://www.manualslib.com/manual/61727 ... =73#manual
Tehát akkor az S4R létezik Senna szín összeállításban de mégsem Senna. Köszönöm! :D
Nem, az S4 létezik Senna színben, de nem Senna. Az S4R csak hasonló, más a szürke is és a kerék pirosa is a kezelési szerint.
Avatar
 eizol
#5824
Sziasztok!
A következő probléma felderítésében kérném a segítségeteket : A kuplung teljesen felkeményedett. Melegen alig emel ki. Hidegen még működik, de már ott sem lehet teljesen behúzni. Ez a hiba kb. 1 hónapja jelentkezett és folyamatosan romlik a helyzet. Létezhet hogy a lamellák koptak el?
Előre is köszönöm a segítséget.

Bocsánat azt elfelejtettem írni,, hogy egy 750-es olajos kuplungos monsterről lenne szó
Avatar
 eizol
#5823
Sziasztok!
A következő probléma felderítésében kérném a segítségeteket : A kuplung teljesen felkeményedett. Melegen alig emel ki. Hidegen még működik, de már ott sem lehet teljesen behúzni. Ez a hiba kb. 1 hónapja jelentkezett és folyamatosan romlik a helyzet. Létezhet hogy a lamellák koptak el?
Előre is köszönöm a segítséget.
Avatar
 stafford
#5820
Hol lehet utánanézni, hogy melyik modellekből volt gyárilag?

Szerk.: Megnéztem a 2001-es S4 kezelésit, abban írja a Sennát, de a kódja nem stimmel azzal, ami a korábban csatolt képnél van. Másrészt szerintük ezen kívül anniversary red, metallized yellow és metallized black szerepel, viszont az én 2001-es S4-em tuti nem fekete. Annyira nem, hogy gyakorlatilag megegyezik (vagy legalábbis nagyon közel van) a színe Peti S4R-ével. Utóbbiban elég biztos vagyok, láttam a két motort egymás mellett. ;)


Senna modellek:

916 Senna (1994)
748S Senna (2002)
1199S Senna (2014)
Akkor az S4 csak létezett abban a színben, de nem volt Senna?

https://www.manualslib.com/manual/61727 ... =63#manual
hivatalos Senna verziot nem adtak ki. Monsterbol Foggy volt csak.
Avatar
 PistaFR
#5819
Igaz, hogy Monsterből nincs hivatalos Senna verzió! :)
Hol lehet utánanézni, hogy melyik modellekből volt gyárilag?

Szerk.: Megnéztem a 2001-es S4 kezelésit, abban írja a Sennát, de a kódja nem stimmel azzal, ami a korábban csatolt képnél van. Másrészt szerintük ezen kívül anniversary red, metallized yellow és metallized black szerepel, viszont az én 2001-es S4-em tuti nem fekete. Annyira nem, hogy gyakorlatilag megegyezik (vagy legalábbis nagyon közel van) a színe Peti S4R-ével. Utóbbiban elég biztos vagyok, láttam a két motort egymás mellett. ;)


Senna modellek:

916 Senna (1994)
748S Senna (2002)
1199S Senna (2014)
Akkor az S4 csak létezett abban a színben, de nem volt Senna?

https://www.manualslib.com/manual/61727 ... =63#manual
Avatar
 stafford
#5818
Gyanús hogy a Senna... :D
Igaz, hogy Monsterből nincs hivatalos Senna verzió! :)
Hol lehet utánanézni, hogy melyik modellekből volt gyárilag?

Szerk.: Megnéztem a 2001-es S4 kezelésit, abban írja a Sennát, de a kódja nem stimmel azzal, ami a korábban csatolt képnél van. Másrészt szerintük ezen kívül anniversary red, metallized yellow és metallized black szerepel, viszont az én 2001-es S4-em tuti nem fekete. Annyira nem, hogy gyakorlatilag megegyezik (vagy legalábbis nagyon közel van) a színe Peti S4R-ével. Utóbbiban elég biztos vagyok, láttam a két motort egymás mellett. ;)


Senna modellek:

916 Senna (1994)
748S Senna (2002)
1199S Senna (2014)
Avatar
 PistaFR
#5817
Ezt már én is láttam, de nem tudom, hogy az enyém melyik. :D
Gyanús hogy a Senna... :D
Igaz, hogy Monsterből nincs hivatalos Senna verzió! :)
Hol lehet utánanézni, hogy melyik modellekből volt gyárilag?

Szerk.: Megnéztem a 2001-es S4 kezelésit, abban írja a Sennát, de a kódja nem stimmel azzal, ami a korábban csatolt képnél van. Másrészt szerintük ezen kívül anniversary red, metallized yellow és metallized black szerepel, viszont az én 2001-es S4-em tuti nem fekete. Annyira nem, hogy gyakorlatilag megegyezik (vagy legalábbis nagyon közel van) a színe Peti S4R-ével. Utóbbiban elég biztos vagyok, láttam a két motort egymás mellett. ;)
Csatolmányok:
img_3698_0.jpg
img_3698_0.jpg (596.26 KiB) Megtekintve 11639 alkalommal
Avatar
 gizi
#5816
Egy ilyet találtam még korábban a fórumon.
Ezt már én is láttam, de nem tudom, hogy az enyém melyik. :D
Gyanús hogy a Senna... :D
Igaz, hogy Monsterből nincs hivatalos Senna verzió! :)
Avatar
 EchoPeti1
#5815
Köszi! Még egy kérdés, honnan tudhatnám meg a motorom színének kódját? Ilyen színű az enyém.
Egy ilyet találtam még korábban a fórumon.
Ezt már én is láttam, de nem tudom, hogy az enyém melyik. :D
Ott a pont! :D
#5814
Köszi! Még egy kérdés, honnan tudhatnám meg a motorom színének kódját? Ilyen színű az enyém.
Egy ilyet találtam még korábban a fórumon.
Ezt már én is láttam, de nem tudom, hogy az enyém melyik. :D
Gyanús hogy a Senna... :D
Avatar
 EchoPeti1
#5813

Szia, én márkaszervizben vettem, azthiszem olcsobb is volt mint az ebay-es változat.
Pár ezer forintból megvolt, ha jól emlékszem.
Köszi! Még egy kérdés, honnan tudhatnám meg a motorom színének kódját? Ilyen színű az enyém.
Egy ilyet találtam még korábban a fórumon.
Ezt már én is láttam, de nem tudom, hogy az enyém melyik. :D
Avatar
 PistaFR
#5812
Üdv! Monster S4R-hez hol találok ülés takaró felfogató szettet? Az előző 600-asomhoz én csináltam hozzá otthon, de most nincs kedvem megint megcsinálni, pedig tudom, ugyan olyan mindkettőé.

Szia, én márkaszervizben vettem, azthiszem olcsobb is volt mint az ebay-es változat.
Pár ezer forintból megvolt, ha jól emlékszem.
Köszi! Még egy kérdés, honnan tudhatnám meg a motorom színének kódját? Ilyen színű az enyém.
Egy ilyet találtam még korábban a fórumon.
Csatolmányok:
ducati_paint.jpg
ducati_paint.jpg (163.24 KiB) Megtekintve 11639 alkalommal
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 91

If you've been into sports betting for a while, th[…]

Handicap betting, also known as spread betting, is[…]