- 7 years ago
#5661
Sziasztok! Van egy kis anomália, van valakinek ötlete, hogy merre induljak? S4r, ha nincs tele a tank, mondjuk 120 km után nagy fékezésnél leáll a gép. Eddig nem vettem észre, lehet, hogy csak nem fékeztem nagyot, de nem valószínű... Ja és most volt nagyszerviz. Ezek szerint 120km utan olyan keves benzin van a tankban, hogy fekezesnel elorelottyen es a tank hatuljaban levo benzinszivattyu nem kap eleget. Vagy nincs a helyen a benzinszivattyu, az eredeti poziciojahoz kepest feljebb van. Ha vekonyabb az alkarod, akkor a tanknyilas kiszerelese utan be tudsz nyulni a tank hatulja fele es ellenorizheted a szivattyut.
- 7 years ago
#5660
Sziasztok! Van egy kis anomália, van valakinek ötlete, hogy merre induljak? S4r, ha nincs tele a tank, mondjuk 120 km után nagy fékezésnél leáll a gép. Eddig nem vettem észre, lehet, hogy csak nem fékeztem nagyot, de nem valószínű... Ja és most volt nagyszerviz.
- 7 years ago
#5659
nem pont ilyen, de kormányvég ez is, de nemsokára cserélem...az is kormányvég lesz.....
http://www.ducati.ms/gallery/files/1/6/ ... uarter.jpg
Ilyen lefelé álló tükröt nem mernék bevállalni. Tetszeni tetszik, de ha ráülök a motorra és elképzelem, hogy kb. hova esne egy ilyen tükör, akkor nagyon lefelé kell nézni, hogy a tükörre fókuszáljak, nagyon elvonja a figyelmet az útról - szerintem.
De egy felfelé néző kormányvég tükröt szeretnék kipróbálni, ha azt mondjátok, hogy lehet benne látni. Nézzem az ebay-t, vagy tudtok valami jobb forrást? ne a múlton merengj!
Ezt most nem értem...
- 7 years ago
#5658
Mostmár nem ilyen tükröd van? nem pont ilyen, de kormányvég ez is, de nemsokára cserélem...az is kormányvég lesz.....
http://www.ducati.ms/gallery/files/1/6/ ... uarter.jpg
Ilyen lefelé álló tükröt nem mernék bevállalni. Tetszeni tetszik, de ha ráülök a motorra és elképzelem, hogy kb. hova esne egy ilyen tükör, akkor nagyon lefelé kell nézni, hogy a tükörre fókuszáljak, nagyon elvonja a figyelmet az útról - szerintem.
De egy felfelé néző kormányvég tükröt szeretnék kipróbálni, ha azt mondjátok, hogy lehet benne látni. Nézzem az ebay-t, vagy tudtok valami jobb forrást? ne a múlton merengj!
- 7 years ago
#5657
Ilyen lefelé álló tükröt nem mernék bevállalni. Tetszeni tetszik, de ha ráülök a motorra és elképzelem, hogy kb. hova esne egy ilyen tükör, akkor nagyon lefelé kell nézni, hogy a tükörre fókuszáljak, nagyon elvonja a figyelmet az útról - szerintem.
De egy felfelé néző kormányvég tükröt szeretnék kipróbálni, ha azt mondjátok, hogy lehet benne látni. Nézzem az ebay-t, vagy tudtok valami jobb forrást? Én épp az E bay-ről rendeltem, felrakom majd aztán kiderül, mi lesz a tapasztalat
Van esetleg egy linked, hogy milyet rendeltél? http://www.ebay.com/itm/CHROME-UNIVERSA ... KX&vxp=mtr
- 7 years ago
#5656
nem pont ilyen, de kormányvég ez is, de nemsokára cserélem...az is kormányvég lesz.....
http://www.ducati.ms/gallery/files/1/6/ ... uarter.jpg
Ilyen lefelé álló tükröt nem mernék bevállalni. Tetszeni tetszik, de ha ráülök a motorra és elképzelem, hogy kb. hova esne egy ilyen tükör, akkor nagyon lefelé kell nézni, hogy a tükörre fókuszáljak, nagyon elvonja a figyelmet az útról - szerintem.
De egy felfelé néző kormányvég tükröt szeretnék kipróbálni, ha azt mondjátok, hogy lehet benne látni. Nézzem az ebay-t, vagy tudtok valami jobb forrást? Én épp az E bay-ről rendeltem, felrakom majd aztán kiderül, mi lesz a tapasztalat
Van esetleg egy linked, hogy milyet rendeltél?
- 7 years ago
#5655
Mostmár nem ilyen tükröd van? nem pont ilyen, de kormányvég ez is, de nemsokára cserélem...az is kormányvég lesz.....
http://www.ducati.ms/gallery/files/1/6/ ... uarter.jpg
Ilyen lefelé álló tükröt nem mernék bevállalni. Tetszeni tetszik, de ha ráülök a motorra és elképzelem, hogy kb. hova esne egy ilyen tükör, akkor nagyon lefelé kell nézni, hogy a tükörre fókuszáljak, nagyon elvonja a figyelmet az útról - szerintem.
De egy felfelé néző kormányvég tükröt szeretnék kipróbálni, ha azt mondjátok, hogy lehet benne látni. Nézzem az ebay-t, vagy tudtok valami jobb forrást? Én épp az E bay-ről rendeltem, felrakom majd aztán kiderül, mi lesz a tapasztalat
- 7 years ago
#5654
volt már ilyen tükröm nekem is, ebben láttam a legtöbbet eddig...
Mostmár nem ilyen tükröd van? nem pont ilyen, de kormányvég ez is, de nemsokára cserélem...az is kormányvég lesz.....
http://www.ducati.ms/gallery/files/1/6/ ... uarter.jpg
Ilyen lefelé álló tükröt nem mernék bevállalni. Tetszeni tetszik, de ha ráülök a motorra és elképzelem, hogy kb. hova esne egy ilyen tükör, akkor nagyon lefelé kell nézni, hogy a tükörre fókuszáljak, nagyon elvonja a figyelmet az útról - szerintem.
De egy felfelé néző kormányvég tükröt szeretnék kipróbálni, ha azt mondjátok, hogy lehet benne látni. Nézzem az ebay-t, vagy tudtok valami jobb forrást?
- 7 years ago
#5653
Arra a képre gondoltam, amit Bosco rakott be a 3675-ös hsz-hez. volt már ilyen tükröm nekem is, ebben láttam a legtöbbet eddig...
Mostmár nem ilyen tükröd van? nem pont ilyen, de kormányvég ez is, de nemsokára cserélem...az is kormányvég lesz.....
http://www.ducati.ms/gallery/files/1/6/ ... uarter.jpg
- 7 years ago
#5652
Arra a képre gondoltam, amit Bosco rakott be a 3675-ös hsz-hez. nekem most is ilyen van---ha jól látom---, szerintem teljesen jó
Nem takarja a karod a kilátást hátrafelé? Gondolom pont az a lényege, hogy minél szélesebben legyen a tükör. Hol lehet ilyet beszerezni?
- 7 years ago
#5651
kép?
Arra a képre gondoltam, amit Bosco rakott be a 3675-ös hsz-hez. nekem most is ilyen van---ha jól látom---, szerintem teljesen jó
Nem takarja a karod a kilátást hátrafelé?
- 7 years ago
#5650
Szia!
Érdeklődnék, hogy a képen látható kormányvég tükrök mennyire használhatóak? Lehet bennük látni valamit hátrafelé?
Hol érdemes ilyesmiket beszerezni?
Köszi! kép?
Arra a képre gondoltam, amit Bosco rakott be a 3675-ös hsz-hez. nekem most is ilyen van---ha jól látom---, szerintem teljesen jó
- 7 years ago
#5649
kép?
Arra a képre gondoltam, amit Bosco rakott be a 3675-ös hsz-hez. volt már ilyen tükröm nekem is, ebben láttam a legtöbbet eddig...
Mostmár nem ilyen tükröd van?
- 7 years ago
#5648
Szia!
Érdeklődnék, hogy a képen látható kormányvég tükrök mennyire használhatóak? Lehet bennük látni valamit hátrafelé?
Hol érdemes ilyesmiket beszerezni?
Köszi! kép?
Arra a képre gondoltam, amit Bosco rakott be a 3675-ös hsz-hez. volt már ilyen tükröm nekem is, ebben láttam a legtöbbet eddig...
- 7 years ago
#5647
Sziasztok! Már majdnem teljesen testre szabtam a Monsterem! Már csak küllős felnire vadászok!
Minden megoldás érdekel és köszönöm előre a segítséget!
Szia!
Érdeklődnék, hogy a képen látható kormányvég tükrök mennyire használhatóak? Lehet bennük látni valamit hátrafelé?
Hol érdemes ilyesmiket beszerezni?
Köszi! kép?
Arra a képre gondoltam, amit Bosco rakott be a 3675-ös hsz-hez.
- 7 years ago
#5646
Sziasztok! Már majdnem teljesen testre szabtam a Monsterem! Már csak küllős felnire vadászok!
Minden megoldás érdekel és köszönöm előre a segítséget!
Szia!
Érdeklődnék, hogy a képen látható kormányvég tükrök mennyire használhatóak? Lehet bennük látni valamit hátrafelé?
Hol érdemes ilyesmiket beszerezni?
Köszi! kép?
- 7 years ago
#5645
Sziasztok! Már majdnem teljesen testre szabtam a Monsterem! Már csak küllős felnire vadászok!
Minden megoldás érdekel és köszönöm előre a segítséget!
Szia!
Érdeklődnék, hogy a képen látható kormányvég tükrök mennyire használhatóak? Lehet bennük látni valamit hátrafelé?
Hol érdemes ilyesmiket beszerezni?
Köszi!
- 7 years ago
#5644
Ezekhez belsős gumi kell? Úgy rémlik, láttam korábban ebay-en kb ugyanilyen áron. Ott írták, hogy tubeless gumihoz, de nem figyeltem, hogy peremküllős-e. Másrész a Sport CLassic-hoz való (vagy a Sport Classic gyárija) jó a régebbi Monsterekbe? a gyári sportcalssic felnik belsősek, a drága alpina-k nem. egyébként a gyári ducati-t ez a cég gyártja http://www.excel-rim.com ,ha nem a ducatitól rendeled akkor negyedannyiba kerül.
és igen, jó a régebbi monsterekbe, egyik klubpajtás a 620-át alakította szárazkuplungosra és SC külőskerekűre vagy van még a kineo wheels az xbike forgalmazza az is tubless Uh, kb 2600€ a pár...
- 7 years ago
#5643
ha minden megoldás érdekel akkor www.alpina-wheels.com Ezekhez belsős gumi kell? Úgy rémlik, láttam korábban ebay-en kb ugyanilyen áron. Ott írták, hogy tubeless gumihoz, de nem figyeltem, hogy peremküllős-e. Másrész a Sport CLassic-hoz való (vagy a Sport Classic gyárija) jó a régebbi Monsterekbe? a gyári sportcalssic felnik belsősek, a drága alpina-k nem. egyébként a gyári ducati-t ez a cég gyártja http://www.excel-rim.com ,ha nem a ducatitól rendeled akkor negyedannyiba kerül.
és igen, jó a régebbi monsterekbe, egyik klubpajtás a 620-át alakította szárazkuplungosra és SC külőskerekűre vagy van még a kineo wheels az xbike forgalmazza az is tubless
- 7 years ago
#5642
sziasztok, egyik napról a másikra nem indul 620s...ON, minden felvillan szépen olajnyomás lámpa marad. indítógombra motorlámpa jelez és valami hang jön a motor felöl, semmiextra ugyanaz mint mikor ON állásba fordítom a kulcsot, ugyanaz az elektromos valami hang. Volt valakinek ilyesmi? vagy vontassam máris a motorossoba? köszi. lehet hogy videót kéne feltöltenem? Üdv
Nekem is volt ilyen problémám a gond forrása szerintem a tank alatt lévő motorvezérlőn van egy test kábel. Nekem az meglazult. Azt nézd meg szerintem ha nem akkor Motorosso és ott tuti megmondják Köszönöm a tippet megnéztem elég stabil, de ami kijön vékony vezeték ez alól a csavar alól ( nem a szövettel borított ) az nincs bekötve sehova - nem kellene valamelyik pólusra rákötni? köszi!Csatolmányok:
m620s.jpg (1.13 MiB) Megtekintve 9402 alkalommal
- 7 years ago
#5641
Sziasztok! Már majdnem teljesen testre szabtam a Monsterem! Már csak küllős felnire vadászok!
Minden megoldás érdekel és köszönöm előre a segítséget! ha minden megoldás érdekel akkor www.alpina-wheels.com Ezekhez belsős gumi kell? Úgy rémlik, láttam korábban ebay-en kb ugyanilyen áron. Ott írták, hogy tubeless gumihoz, de nem figyeltem, hogy peremküllős-e. Másrész a Sport CLassic-hoz való (vagy a Sport Classic gyárija) jó a régebbi Monsterekbe? a gyári sportcalssic felnik belsősek, a drága alpina-k nem. egyébként a gyári ducati-t ez a cég gyártja http://www.excel-rim.com ,ha nem a ducatitól rendeled akkor negyedannyiba kerül.
és igen, jó a régebbi monsterekbe, egyik klubpajtás a 620-át alakította szárazkuplungosra és SC külőskerekűre
- 7 years ago
#5640
sziasztok, egyik napról a másikra nem indul 620s...ON, minden felvillan szépen olajnyomás lámpa marad. indítógombra motorlámpa jelez és valami hang jön a motor felöl, semmiextra ugyanaz mint mikor ON állásba fordítom a kulcsot, ugyanaz az elektromos valami hang. Volt valakinek ilyesmi? vagy vontassam máris a motorossoba? köszi. lehet hogy videót kéne feltöltenem? Üdv
Nekem is volt ilyen problémám a gond forrása szerintem a tank alatt lévő motorvezérlőn van egy test kábel. Nekem az meglazult. Azt nézd meg szerintem ha nem akkor Motorosso és ott tuti megmondjákCsatolmányok:
15740992_640452509413343_362125339665584703_n.jpg (155.03 KiB) Megtekintve 9402 alkalommal
- 7 years ago
#5639
Sziasztok! Már majdnem teljesen testre szabtam a Monsterem! Már csak küllős felnire vadászok!
Minden megoldás érdekel és köszönöm előre a segítséget! ha minden megoldás érdekel akkor www.alpina-wheels.com Ezekhez belsős gumi kell? Úgy rémlik, láttam korábban ebay-en kb ugyanilyen áron. Ott írták, hogy tubeless gumihoz, de nem figyeltem, hogy peremküllős-e. Másrész a Sport CLassic-hoz való (vagy a Sport Classic gyárija) jó a régebbi Monsterekbe?
- 7 years ago
#5638
Sziasztok! Már majdnem teljesen testre szabtam a Monsterem! Már csak küllős felnire vadászok!
Minden megoldás érdekel és köszönöm előre a segítséget! ha minden megoldás érdekel akkor www.alpina-wheels.com 3000 euro per kerékszett arról nem volt szó hogy olcsó megoldás kell egyébként 2 ezerből megvan ahogy én néztem
- 7 years ago
#5637
Sziasztok! Már majdnem teljesen testre szabtam a Monsterem! Már csak küllős felnire vadászok!
Minden megoldás érdekel és köszönöm előre a segítséget! ha minden megoldás érdekel akkor www.alpina-wheels.com 3000 euro per kerékszett
- 7 years ago
#5636
Sziasztok! Már majdnem teljesen testre szabtam a Monsterem! Már csak küllős felnire vadászok!
Minden megoldás érdekel és köszönöm előre a segítséget! ha minden megoldás érdekel akkor www.alpina-wheels.com
- 7 years ago
#5635
Sziasztok! Már majdnem teljesen testre szabtam a Monsterem! Már csak küllős felnire vadászok!
Minden megoldás érdekel és köszönöm előre a segítséget!
Minden megoldás érdekel és köszönöm előre a segítséget!
Csatolmányok:
duc.jpg (266.45 KiB) Megtekintve 9402 alkalommal
- 7 years ago
#5634
sorry valszeg gyenge akku...? szia, elsőre én is a gyenge aksira gondolnék!
Amit gyújtás ráadásnál, meg ilyenkor hallasz, az talán a benzin pumpa, de annyira már nem értek hozzá.
- 7 years ago
#5632
sziasztok, egyik napról a másikra nem indul 620s...ON, minden felvillan szépen olajnyomás lámpa marad. indítógombra motorlámpa jelez és valami hang jön a motor felöl, semmiextra ugyanaz mint mikor ON állásba fordítom a kulcsot, ugyanaz az elektromos valami hang. Volt valakinek ilyesmi? vagy vontassam máris a motorossoba? köszi. lehet hogy videót kéne feltöltenem?
- 7 years ago
#5630
Köztünk van az a 2 személy akivel ma délután 4 körül találkoztam Cecén ? MInd a ketten ceceiek vagyunk,és nagyon jó barátok is nemrég vettük a Monstereket
- 7 years ago
#5629
Köztünk van az a 2 személy akivel ma délután 4 körül találkoztam Cecén ? Igen Itt vagyunk, meg állhattál volna!
- 7 years ago
#5626
Sziasztok,
nem tudja véletlenül valaki, hogy a monsterek farokidoma 620 / 900 csereszabatosak-e?
Ha jól sejtem akkor azonos a méret meg minden, de nem lenne rossz ha valaki meg tudná erősíteni.
Köszi
nem tudja véletlenül valaki, hogy a monsterek farokidoma 620 / 900 csereszabatosak-e?
Ha jól sejtem akkor azonos a méret meg minden, de nem lenne rossz ha valaki meg tudná erősíteni.
Köszi
- 7 years ago
#5623
Dani, Az egy KOSO DB-01R műszeregység? Ha igen, és te raktad fel lenne egy kérdésem a sebesség szenzor beállítással kapcsolatban, mert elakadtam. Hiába adom meg a pontos értékeket amit kér, nem akar pontos sebességet adni. A kerék átmérőm 1883 mm és 5 mágnest raktam az első féktárcsába. Ezeket az adatokat adtam meg a műszernek és 100nál kb 58-at mutat. Ha sikerült pontosan beállítanod elárulhatnád hogy milyen értéken van a műszer. Ha kerék átmérőnek adtál meg 1883mm-t (egy megtermett felnőtt férfi testmagassága!), akkor ez lehet hiba szerintem A készüléket nem ismerem, de ez szemet szúrt. Ha kerületet akartál írni, akkor nagyjából jónak tűnik az érték. Igen, én hibáztam. Kerület, és elvileg stimmelnie kéne 3,5x17-es felni illetve 120/70 gumival, de sehogy sem stimmel a sebességem. Nem kapcsoltad át mérföldre véletlenül? 58mph az kb 100kmph A használatit olvasgatom, a váltás kb ott van a beállítások közt, mint a kerület beállítás.
- 7 years ago
#5622
én már lecseréltem (183 cm) baromira kéynelmetlen volt, 3 perc után fájt mindenem.... Dani, Az egy KOSO DB-01R műszeregység? Ha igen, és te raktad fel lenne egy kérdésem a sebesség szenzor beállítással kapcsolatban, mert elakadtam. Hiába adom meg a pontos értékeket amit kér, nem akar pontos sebességet adni. A kerék átmérőm 1883 mm és 5 mágnest raktam az első féktárcsába. Ezeket az adatokat adtam meg a műszernek és 100nál kb 58-at mutat. Ha sikerült pontosan beállítanod elárulhatnád hogy milyen értéken van a műszer. Ha kerék átmérőnek adtál meg 1883mm-t (egy megtermett felnőtt férfi testmagassága!), akkor ez lehet hiba szerintem A készüléket nem ismerem, de ez szemet szúrt. Ha kerületet akartál írni, akkor nagyjából jónak tűnik az érték. Igen, én hibáztam. Kerület, és elvileg stimmelnie kéne 3,5x17-es felni illetve 120/70 gumival, de sehogy sem stimmel a sebességem.
- 7 years ago
#5621
volt egy pár És ez az alkatrész mindegyiken feleslegessé vált aha, az enyém meg a kecsóé le volt vágva, az s2r-en lecseréltük mindketten a kisebb karbonra, Patyién is lecseréltem Igen, tudom, hogy szereted ha rövid a váz. Rémlik mondtad, hogy a tied volt elvágva Magyarországon először. Azóta jó sokan követtek.
- 7 years ago
#5620
"Kormány csutkákat" szerelt mar valaki 600-as monsterre?
Tanácsot szeretnek kérni több kérdésben is, kezdve onnan, hogy felső villahid alá vagy fölé jobb-e; magasított-e jobb a 185 cm-es magassagomhoz vagy nem-e; 5 fokos vagy 7 fokos, stb stb....
Ne kerdezzetek miért kell, nem fogok ra tudni racionális választ adni.
én már lecseréltem (183 cm) baromira kéynelmetlen volt, 3 perc után fájt mindenem.... Dani, Az egy KOSO DB-01R műszeregység? Ha igen, és te raktad fel lenne egy kérdésem a sebesség szenzor beállítással kapcsolatban, mert elakadtam. Hiába adom meg a pontos értékeket amit kér, nem akar pontos sebességet adni. A kerék átmérőm 1883 mm és 5 mágnest raktam az első féktárcsába. Ezeket az adatokat adtam meg a műszernek és 100nál kb 58-at mutat. Ha sikerült pontosan beállítanod elárulhatnád hogy milyen értéken van a műszer. Ha kerék átmérőnek adtál meg 1883mm-t (egy megtermett felnőtt férfi testmagassága!), akkor ez lehet hiba szerintem A készüléket nem ismerem, de ez szemet szúrt. Ha kerületet akartál írni, akkor nagyjából jónak tűnik az érték.
- 7 years ago
#5619
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... 4-11286040
Sziasztok egy kollégámat érdekli... Vélemény?
Sziasztok egy kollégámat érdekli... Vélemény?
- 7 years ago
#5618
"Kormány csutkákat" szerelt mar valaki 600-as monsterre?
Tanácsot szeretnek kérni több kérdésben is, kezdve onnan, hogy felső villahid alá vagy fölé jobb-e; magasított-e jobb a 185 cm-es magassagomhoz vagy nem-e; 5 fokos vagy 7 fokos, stb stb....
Ne kerdezzetek miért kell, nem fogok ra tudni racionális választ adni.
én már lecseréltem (183 cm) baromira kéynelmetlen volt, 3 perc után fájt mindenem.... Dani, Az egy KOSO DB-01R műszeregység? Ha igen, és te raktad fel lenne egy kérdésem a sebesség szenzor beállítással kapcsolatban, mert elakadtam. Hiába adom meg a pontos értékeket amit kér, nem akar pontos sebességet adni. A kerék átmérőm 1883 mm és 5 mágnest raktam az első féktárcsába. Ezeket az adatokat adtam meg a műszernek és 100nál kb 58-at mutat. Ha sikerült pontosan beállítanod elárulhatnád hogy milyen értéken van a műszer.
- 7 years ago
#5617
nekem van egy pár használt ha gondolod volt egy pár És ez az alkatrész mindegyiken feleslegessé vált aha, az enyém meg a kecsóé le volt vágva, az s2r-en lecseréltük mindketten a kisebb karbonra, Patyién is lecseréltem
- 7 years ago
#5616
Nem igazán tudtam hova írjam, 620-as monsterre első féktárcsa beszerzésre van valakinek ötlete? A gyári horror áron van. nekem van egy pár használt ha gondolod volt egy pár És ez az alkatrész mindegyiken feleslegessé vált
- 7 years ago
#5615
Nem igazán tudtam hova írjam, 620-as monsterre első féktárcsa beszerzésre van valakinek ötlete? A gyári horror áron van. nekem van egy pár használt ha gondolod volt egy pár
- 7 years ago
#5614
Nem igazán tudtam hova írjam, 620-as monsterre első féktárcsa beszerzésre van valakinek ötlete? A gyári horror áron van. nekem van egy pár használt ha gondolod Titokban Monstereket bontasz?
- 7 years ago
#5613
Nem igazán tudtam hova írjam, 620-as monsterre első féktárcsa beszerzésre van valakinek ötlete? A gyári horror áron van. nekem van egy pár használt ha gondolod
- 7 years ago
#5612
Nem igazán tudtam hova írjam, 620-as monsterre első féktárcsa beszerzésre van valakinek ötlete? A gyári horror áron van. a nem gyári sem sokkal olcsóbb...
https://ebcbrakes.hu/ pl. Látom... Azért még nem adom fel, hogy találok értelmes áron
The World Cup is one of the biggest football tourn[…]