Avatar
 ricsi
#5211
nagyobb, mert egykarú a lengővilla. a 796 ülésmagassága 800mm míg a 696-é 770mm.

a rácsúszás orvoslása a megszokás :) ez üléspozíciót csak az EVO-nál változtatták, bár lehet a performance ülések mások. sokan élnek vele együtt, annyira nem zavaró, hogy ez a döntést befolyásolja
de igazából csak annyi, higy magasabban van az ülés?
igen az ülés ua csak magassabb
@Ricsi a 796 nem evo
de nem is mondtam ilyent?!
Avatar
 dino74
#5210
Sziasztok! Monster 696-osnak és 796-osnak az ülése, illetve a tank utàni rész az szerintetek egyforma? Mert a tank ahogy tudom, az igen. Csak amiatt kérdezem, mert a 796 nagyobbnak tűnt(nem kicsivel), mint a 696 amit korábban láttam. Meg is lepődtem amikor meglàttam a 796-ost. Vagy csak épp ilyen napom volt? :)
Azt a gondját a 696-osnak orvosolni lehet egyébként, hogy állítolag az ember nagyon rácsúszik a tankra? (Üléscsere vagy nem tudom)
nagyobb, mert egykarú a lengővilla. a 796 ülésmagassága 800mm míg a 696-é 770mm.

a rácsúszás orvoslása a megszokás :) ez üléspozíciót csak az EVO-nál változtatták, bár lehet a performance ülések mások. sokan élnek vele együtt, annyira nem zavaró, hogy ez a döntést befolyásolja
de igazából csak annyi, higy magasabban van az ülés?
igen az ülés ua csak magassabb
@Ricsi a 796 nem evo
Avatar
 Ruczak
#5209
Sziasztok! Monster 696-osnak és 796-osnak az ülése, illetve a tank utàni rész az szerintetek egyforma? Mert a tank ahogy tudom, az igen. Csak amiatt kérdezem, mert a 796 nagyobbnak tűnt(nem kicsivel), mint a 696 amit korábban láttam. Meg is lepődtem amikor meglàttam a 796-ost. Vagy csak épp ilyen napom volt? :)
Azt a gondját a 696-osnak orvosolni lehet egyébként, hogy állítolag az ember nagyon rácsúszik a tankra? (Üléscsere vagy nem tudom)
nagyobb, mert egykarú a lengővilla. a 796 ülésmagassága 800mm míg a 696-é 770mm.

a rácsúszás orvoslása a megszokás :) ez üléspozíciót csak az EVO-nál változtatták, bár lehet a performance ülések mások. sokan élnek vele együtt, annyira nem zavaró, hogy ez a döntést befolyásolja
de igazából csak annyi, higy magasabban van az ülés?
Avatar
 Ruczak
#5208
Sziasztok! Monster 696-osnak és 796-osnak az ülése, illetve a tank utàni rész az szerintetek egyforma? Mert a tank ahogy tudom, az igen. Csak amiatt kérdezem, mert a 796 nagyobbnak tűnt(nem kicsivel), mint a 696 amit korábban láttam. Meg is lepődtem amikor meglàttam a 796-ost. Vagy csak épp ilyen napom volt? :)
Azt a gondját a 696-osnak orvosolni lehet egyébként, hogy állítolag az ember nagyon rácsúszik a tankra? (Üléscsere vagy nem tudom)
nagyobb, mert egykarú a lengővilla. a 796 ülésmagassága 800mm míg a 696-é 770mm.

a rácsúszás orvoslása a megszokás :) ez üléspozíciót csak az EVO-nál változtatták, bár lehet a performance ülések mások. sokan élnek vele együtt, annyira nem zavaró, hogy ez a döntést befolyásolja
akkor amiatt hosszabb?
Avatar
 ricsi
#5207
Sziasztok! Monster 696-osnak és 796-osnak az ülése, illetve a tank utàni rész az szerintetek egyforma? Mert a tank ahogy tudom, az igen. Csak amiatt kérdezem, mert a 796 nagyobbnak tűnt(nem kicsivel), mint a 696 amit korábban láttam. Meg is lepődtem amikor meglàttam a 796-ost. Vagy csak épp ilyen napom volt? :)
Azt a gondját a 696-osnak orvosolni lehet egyébként, hogy állítolag az ember nagyon rácsúszik a tankra? (Üléscsere vagy nem tudom)
nagyobb, mert egykarú a lengővilla. a 796 ülésmagassága 800mm míg a 696-é 770mm.

a rácsúszás orvoslása a megszokás :) ez üléspozíciót csak az EVO-nál változtatták, bár lehet a performance ülések mások. sokan élnek vele együtt, annyira nem zavaró, hogy ez a döntést befolyásolja
Avatar
 Ruczak
#5206
Sziasztok! Monster 696-osnak és 796-osnak az ülése, illetve a tank utàni rész az szerintetek egyforma? Mert a tank ahogy tudom, az igen. Csak amiatt kérdezem, mert a 796 nagyobbnak tűnt(nem kicsivel), mint a 696 amit korábban láttam. Meg is lepődtem amikor meglàttam a 796-ost. Vagy csak épp ilyen napom volt? :)
Azt a gondját a 696-osnak orvosolni lehet egyébként, hogy állítolag az ember nagyon rácsúszik a tankra? (Üléscsere vagy nem tudom)

Most ahogy keresgélek a neten, úgy látom, hogy egyforma a 696-796-1100 ülés. Akkor most csak én emlékszem rosszul? Vagy amiatt a 3cm miatt tűnik kisebbnek az egész, amivel a 696-nak alacsonyabban van az ülése?
Igazából ez amiatt lenne fontos, mert akkor ha tényleg nem kisebb, akkor nem is gondolkozom 696-ban. Alig kerül többe egy 796.
Avatar
 Ruczak
#5205
Sziasztok! Monster 696-osnak és 796-osnak az ülése, illetve a tank utàni rész az szerintetek egyforma? Mert a tank ahogy tudom, az igen. Csak amiatt kérdezem, mert a 796 nagyobbnak tűnt(nem kicsivel), mint a 696 amit korábban láttam. Meg is lepődtem amikor meglàttam a 796-ost. Vagy csak épp ilyen napom volt? :)
Azt a gondját a 696-osnak orvosolni lehet egyébként, hogy állítolag az ember nagyon rácsúszik a tankra? (Üléscsere vagy nem tudom)
Avatar
 ricsi
#5204
Sziasztok!
S2R 1000-es Monsterre tudnátok segíteni, hogy gyári, zárt kuplungfedelet hol tudnék szerezni (és kb milyen árban lenne)?
Köszönöm szépen!
mindegyik model fedele egyforma, bármelyik jó rá. ha magánembertől nem, a motorossoban vagy cegléden dokinál biztos találsz
Avatar
 jeszytomi
#5203
Sziasztok!
S2R 1000-es Monsterre tudnátok segíteni, hogy gyári, zárt kuplungfedelet hol tudnék szerezni (és kb milyen árban lenne)?
Köszönöm szépen!
Avatar
 76
#5202
cseréld le mindkét lánckereket is hidd el jobban jársz!
igaza van gizinek,szettben kell!
Szerintem drága egy lánc,hogy kinyírja a régi fogaskerék!
igen, mellesleg az új lánccal lefossa a régi fogaskereket 200km alatt, emlékezzetek vodka s4rs-én
azt nem lehet feledni! :)
Avatar
 dino74
#5201
Köszi, a napokban teszek fel fotót a lánckerékről, mert szerintem nem feltétlen cserés.
A lánc van szakaszosan megnyúlva.
cseréld le mindkét lánckereket is hidd el jobban jársz!
igaza van gizinek,szettben kell!
Szerintem drága egy lánc,hogy kinyírja a régi fogaskerék!
igen, mellesleg az új lánccal lefossa a régi fogaskereket 200km alatt, emlékezzetek vodka s4rs-én
Avatar
 76
#5200
Köszi, a napokban teszek fel fotót a lánckerékről, mert szerintem nem feltétlen cserés.
A lánc van szakaszosan megnyúlva.
cseréld le mindkét lánckereket is hidd el jobban jársz!
igaza van gizinek,szettben kell!
Szerintem drága egy lánc,hogy kinyírja a régi fogaskerék!
Avatar
 gizi
#5199
Köszi, a napokban teszek fel fotót a lánckerékről, mert szerintem nem feltétlen cserés.
A lánc van szakaszosan megnyúlva.
cseréld le mindkét lánckereket is hidd el jobban jársz!
Avatar
 bazs0811
#5198
Sziasztok!
A nemrég vásároltam egy S2R 800-t. Nincs túl nagy tenyerem, így pedig nem tudok fékkészenlétet tartani, ami egy gyorsabb kanyargós menetnél nem egészséges. Szóval szükségem lenne egy állítható fékkarra. Tudtok ajánlani, hol lehet beszerezni?
Bukó gombával van valakinek tapasztalata?


Nekem is ebay-röl van, kb 6-7000 Ft a pár és fasza.
Avatar
 Vicctor
#5197
Sziasztok!
A nemrég vásároltam egy S2R 800-t. Nincs túl nagy tenyerem, így pedig nem tudok fékkészenlétet tartani, ami egy gyorsabb kanyargós menetnél nem egészséges. Szóval szükségem lenne egy állítható fékkarra. Tudtok ajánlani, hol lehet beszerezni?
Bukó gombával van valakinek tapasztalata?

Ebay -en, Aliexpress-en tömegével találsz halál olcsón még színt is választhatsz, ne a legolcsóbbat vegyed meg de az alsó harmad tetejéről már választhatsz semmi baj velük nálam évek óta szolgál egy hasonló pár, ugyanez volt a bajom mint neked.
Avatar
 Bandita
#5196
Sziasztok!
A nemrég vásároltam egy S2R 800-t. Nincs túl nagy tenyerem, így pedig nem tudok fékkészenlétet tartani, ami egy gyorsabb kanyargós menetnél nem egészséges. Szóval szükségem lenne egy állítható fékkarra. Tudtok ajánlani, hol lehet beszerezni?
Bukó gombával van valakinek tapasztalata?
Avatar
 Warpig
#5195
Sziasztok!
S2R 1000-re kellenne egy láncszett.
Gyárit, utángyártottat, és hol vegyem?
Köszi
motoralkatresz.eu
Avatar
 gagyi
#5194
Köszi, a napokban teszek fel fotót a lánckerékről, mert szerintem nem feltétlen cserés.
A lánc van szakaszosan megnyúlva.
Avatar
 dino74
#5192
Sziasztok!
S2R 1000-re kellenne egy láncszett.
Gyárit, utángyártottat, és hol vegyem?
Köszi
neten, google, did lánc, jt fogaskerék
jt fogaskerék nincs hátra, talán afam van, did lánc pinkmotors vagy ek chain a partnerektől
 PETTI
#5191
Sziasztok!
S2R 1000-re kellenne egy láncszett.
Gyárit, utángyártottat, és hol vegyem?
Köszi
neten, google, did lánc, jt fogaskerék
Avatar
 gagyi
#5190
Sziasztok!
S2R 1000-re kellenne egy láncszett.
Gyárit, utángyártottat, és hol vegyem?
Köszi
Avatar
 DieselManiaco
#5188
szia!
nekem van 1 amit az s4 re vettem,.nemtudom h jó-e a 600-ra!
kerdezzünk utána és ha jó akkor beszélünk! ok?
Köszönöm,közben megoldódott még menthető volt az eredeti:)
Avatar
 tombstonehu3
#5187
szia!
nekem van 1 amit az s4 re vettem,.nemtudom h jó-e a 600-ra!
kerdezzünk utána és ha jó akkor beszélünk! ok?
Avatar
 negga
#5185
Végigolvastam az olasz fórumokat. A brembo állandóan változtatja cikkszámait, noha gyakran ugyanarról van szó,. Az online adatbázis a legfrissebb, néha az új cikkszám valamilyen fejlesztést jelent. Érdemes ez alapján rendelni, mert a régi cikkszámosok raktárról jönnek és általában lassabban.
Három fokozatú szintert ajánl a Brembo.
1. - SA - Leglágyabb szinter. Kicsivel kisebb fékerő de tárcsakímélő. Legolcsóbb
2. - Genuine (96) - Egy kétszámjegyű szám van a végén 1...99 ig bármi lehet. Minél nagyobb annál keményebb Ezt adja fel "suggested-nek" ez a gyári OEM minőség. Közepesen kemény szinter. jobb fékhatás nagyobb tárcsa terhelés. kompromisszumos megoldás, de kétszer annyiba kerül mint az SA
3. - SC - Legkeményebb szinter, pályázásra is alkalmas, értelemszerűen tárcsát eszi jobban. Másfélszer annyiba kerül mint az SA. Jó fékhatás hidegen, ugyanakkor hosszú versenyszerű szituban, melegedés hatására veszít kicsit az erejéből. Míg az RC betét ott kezdd el élni, viszont az már nem szinter kategória.
Föltöltetem egy táblázatot, ahol összerajzoltam a diagramokat. Remélem segít másoknak is a döntésben.
Én végül a közepes brembo által "suggested" -nek jelölt elvileg gyári betétet rendeltem. 07BB33.96.
Ha megvan majd megosztom a tapasztalataimat.
Köszi a véleményeket és tapasztalatokat!
Csatolmányok:
brake_pad_comprehension.jpg
brake_pad_comprehension.jpg (100.01 KiB) Megtekintve 9446 alkalommal
#5184
mert mindenki azt hiszi, hogy a betét x4 mert az 4 betétes
Én biztos a másikat venném egy s4rs-re főleg, független mindentől
Most akkor pontosan melyiket vennéd ebben a káoszban, ha a gyárit szeretnéd, de nem ékszeráron?
Nézzétek már meg Ti is a többi típusra is. A hivatalos moto.brembo.com -n ha kiválasztod a motort jobb felül más cikkszámot ajánl mint az írott katalógusok , meg az itthoni beszállítok (motoralkatresz.eu, webshop.langauto.hu) amit hoznak. És akkor ott van még az OEMparts, Maráczi akik eredeti ducatit hoznak elvileg különböző áron, de az is csak brembo, de akkor melyik cikkszám is pontosan? !
én ezt venném bele:
http://moto.brembo.com/en/detail/07BB33 ... ont/SC/0de régen volt s4rs-em Sancié ha jó akkor az SA is jó lehet bele. Én abból indulok ki, hogy az SC sportos utcai és moderált pálya használatra van, tehát ez sem verseny betét de biztos, hogy jobban bírja a hőt mint az SA. Nem láttalak még motorozni nem tudom neked mire van szükséged
Az S4R-be ezt adja "suggested"-nek: http://moto.brembo.com/en/detail/07BB19 ... genuine/90

Mondjuk ezen felül van még vagy 8 féle amit lehet venni... Van amit aranyáron... :)
Avatar
 dino74
#5183

Nyugodtan vedd az SA -t semmi baj vele nekem is az van és így tuti nem nyírod ki a tárcsát, mert az már ténlyeg drága mulatság.

Ezt a 90 ezret honnan szedted egyébként még az oem-parts.hu -n is csak 36186 Ft egy pár gyári az S4RS -re pedig ez elég drága weboldal.
mert mindenki azt hiszi, hogy a betét x4 mert az 4 betétes
Én biztos a másikat venném egy s4rs-re főleg, független mindentől

Szerintem az SA -val is meg lehet szépen állni ezeket a különbségeket lehet hogy mi észre sem vesszük (Kivéve a magas hőmérékletest).

De tényleg ki mit gondol, a tárcsa kurva drága én semmiképpen nem akartam szétcseszni egy olyan betéttel ami esetleg megeszi.
Hidd el nekem amikor 260ról fékezel és a végén hiányzik még 50cm akkor észre veszed ;)
Avatar
 76
#5182
Én a 696,sf-be is sa-t vettem,nekem bőven elég volt,lehet az s4r-be jobb is lesz,nem lesz olyan hirtelen harapós,majd ha végre elkopik ami benne van es kicserelen elárulom a különbséget,nem akar fogyni,lehet ez olyan mint a swift,tarcsaval együtt kell cserélni!(24000km) :)
Avatar
 Vicctor
#5181
Köszi, köszi. Mindenkinek igaza van :)! A a láng webshopján a típuskódok alapján összeolvastam a brembo honlapján a részletes mutatókkal.
A lényeg hogy szinter és szinter között is van különbség. Az SA és SC vel végződő tipusok szinter betétek, de rohadtul nem ugyanúgy viselkednek. Az utcai szinter (SA) súrlódási együtthatója 50%-al kisebb hidegen mint a sport szinter (SC) tipusnál.
Értelemszerűen kisebb súrlódási együtthatóval ugyanolyan fékkarerővel kevesebb valós fékhatást viszek a tárcsára, kisebb kopás.
Aztán van még az RC tipus a karbon kerámia ami ugye melegen versenykörülmények között viselkedik jól.

Nyugodtan vedd az SA -t semmi baj vele nekem is az van és így tuti nem nyírod ki a tárcsát, mert az már ténlyeg drága mulatság.

Ezt a 90 ezret honnan szedted egyébként még az oem-parts.hu -n is csak 36186 Ft egy pár gyári az S4RS -re pedig ez elég drága weboldal.
mert mindenki azt hiszi, hogy a betét x4 mert az 4 betétes
Én biztos a másikat venném egy s4rs-re főleg, független mindentől

Szerintem az SA -val is meg lehet szépen állni ezeket a különbségeket lehet hogy mi észre sem vesszük (Kivéve a magas hőmérékletest).

De tényleg ki mit gondol, a tárcsa kurva drága én semmiképpen nem akartam szétcseszni egy olyan betéttel ami esetleg megeszi.
Avatar
 dino74
#5180

Nyugodtan vedd az SA -t semmi baj vele nekem is az van és így tuti nem nyírod ki a tárcsát, mert az már ténlyeg drága mulatság.

Ezt a 90 ezret honnan szedted egyébként még az oem-parts.hu -n is csak 36186 Ft egy pár gyári az S4RS -re pedig ez elég drága weboldal.
mert mindenki azt hiszi, hogy a betét x4 mert az 4 betétes
Én biztos a másikat venném egy s4rs-re főleg, független mindentől
Most akkor pontosan melyiket vennéd ebben a káoszban, ha a gyárit szeretnéd, de nem ékszeráron?
Nézzétek már meg Ti is a többi típusra is. A hivatalos moto.brembo.com -n ha kiválasztod a motort jobb felül más cikkszámot ajánl mint az írott katalógusok , meg az itthoni beszállítok (motoralkatresz.eu, webshop.langauto.hu) amit hoznak. És akkor ott van még az OEMparts, Maráczi akik eredeti ducatit hoznak elvileg különböző áron, de az is csak brembo, de akkor melyik cikkszám is pontosan? !
én ezt venném bele:
http://moto.brembo.com/en/detail/07BB33 ... ont/SC/0de régen volt s4rs-em Sancié ha jó akkor az SA is jó lehet bele. Én abból indulok ki, hogy az SC sportos utcai és moderált pálya használatra van, tehát ez sem verseny betét de biztos, hogy jobban bírja a hőt mint az SA. Nem láttalak még motorozni nem tudom neked mire van szükséged
Avatar
 76
#5179
En itt elvesztem,ez van ha a motoralkatresz EU rendeled az sa.
Hátha ezzel segítek.
Csatolmányok:
image.jpeg
image.jpeg (1.06 MiB) Megtekintve 9446 alkalommal
Avatar
 dudu
#5178

Nyugodtan vedd az SA -t semmi baj vele nekem is az van és így tuti nem nyírod ki a tárcsát, mert az már ténlyeg drága mulatság.

Ezt a 90 ezret honnan szedted egyébként még az oem-parts.hu -n is csak 36186 Ft egy pár gyári az S4RS -re pedig ez elég drága weboldal.
mert mindenki azt hiszi, hogy a betét x4 mert az 4 betétes
Én biztos a másikat venném egy s4rs-re főleg, független mindentől
Most akkor pontosan melyiket vennéd ebben a káoszban, ha a gyárit szeretnéd, de nem ékszeráron?
Nézzétek már meg Ti is a többi típusra is. A hivatalos moto.brembo.com -n ha kiválasztod a motort jobb felül más cikkszámot ajánl mint az írott katalógusok , meg az itthoni beszállítok (motoralkatresz.eu, webshop.langauto.hu) amit hoznak. És akkor ott van még az OEMparts, Maráczi akik eredeti ducatit hoznak elvileg különböző áron, de az is csak brembo, de akkor melyik cikkszám is pontosan? !
Nekem is mást hozott ez a kereső, mint a katalógusok. Viszont én pont tavasszal cseréltem le mindegyiket a katalógus szerinti számúra és ugyanazt kaptam mint ami be volt szerelve, szóval szerintem azzal nagyon nem lőhetsz mellé. :)
A másik meg hogy kérdezd meg a boltokat, hogy egyáltalán melyiket tudják adni, mert én több webshoppal is beszéltem és nem sokan tudták az adottat beszerezni... :)
Avatar
 negga
#5177
Köszi, köszi. Mindenkinek igaza van :)! A a láng webshopján a típuskódok alapján összeolvastam a brembo honlapján a részletes mutatókkal.
A lényeg hogy szinter és szinter között is van különbség. Az SA és SC vel végződő tipusok szinter betétek, de rohadtul nem ugyanúgy viselkednek. Az utcai szinter (SA) súrlódási együtthatója 50%-al kisebb hidegen mint a sport szinter (SC) tipusnál.
Értelemszerűen kisebb súrlódási együtthatóval ugyanolyan fékkarerővel kevesebb valós fékhatást viszek a tárcsára, kisebb kopás.
Aztán van még az RC tipus a karbon kerámia ami ugye melegen versenykörülmények között viselkedik jól.

Nyugodtan vedd az SA -t semmi baj vele nekem is az van és így tuti nem nyírod ki a tárcsát, mert az már ténlyeg drága mulatság.

Ezt a 90 ezret honnan szedted egyébként még az oem-parts.hu -n is csak 36186 Ft egy pár gyári az S4RS -re pedig ez elég drága weboldal.
mert mindenki azt hiszi, hogy a betét x4 mert az 4 betétes
Én biztos a másikat venném egy s4rs-re főleg, független mindentől
Most akkor pontosan melyiket vennéd ebben a káoszban, ha a gyárit szeretnéd, de nem ékszeráron?
Nézzétek már meg Ti is a többi típusra is. A hivatalos moto.brembo.com -n ha kiválasztod a motort jobb felül más cikkszámot ajánl mint az írott katalógusok , meg az itthoni beszállítok (motoralkatresz.eu, webshop.langauto.hu) amit hoznak. És akkor ott van még az OEMparts, Maráczi akik eredeti ducatit hoznak elvileg különböző áron, de az is csak brembo, de akkor melyik cikkszám is pontosan? !
Avatar
 dino74
#5176
Köszi, köszi. Mindenkinek igaza van :)! A a láng webshopján a típuskódok alapján összeolvastam a brembo honlapján a részletes mutatókkal.
A lényeg hogy szinter és szinter között is van különbség. Az SA és SC vel végződő tipusok szinter betétek, de rohadtul nem ugyanúgy viselkednek. Az utcai szinter (SA) súrlódási együtthatója 50%-al kisebb hidegen mint a sport szinter (SC) tipusnál.
Értelemszerűen kisebb súrlódási együtthatóval ugyanolyan fékkarerővel kevesebb valós fékhatást viszek a tárcsára, kisebb kopás.
Aztán van még az RC tipus a karbon kerámia ami ugye melegen versenykörülmények között viselkedik jól.

Nyugodtan vedd az SA -t semmi baj vele nekem is az van és így tuti nem nyírod ki a tárcsát, mert az már ténlyeg drága mulatság.

Ezt a 90 ezret honnan szedted egyébként még az oem-parts.hu -n is csak 36186 Ft egy pár gyári az S4RS -re pedig ez elég drága weboldal.
Köszi az infokat mindenkinek!

Maráczitól van a következő ár ... :

Gyári Ducati :

Első féktárcsa: 113 000 Ft x 2
Első fékbetét: 43 900 Ft x 2
ékszerboltban dolgozik
Avatar
 dino74
#5175
Lehet, hogy jobban eszi a tárcsát, de a fékerő nem elhanyagolható egy karbon kerámia, organikus betéthez képest. Elvileg a gyári betéted is szinteres volt. Szerintem fontosabb, hogy rendes fék legyen a gépen, ha kopik a tárcsa, akkor kopik. Végül is azért van, nem fog elfogyni egy szezon alatt ;)
Köszi, köszi. Mindenkinek igaza van :)! A a láng webshopján a típuskódok alapján összeolvastam a brembo honlapján a részletes mutatókkal.
A lényeg hogy szinter és szinter között is van különbség. Az SA és SC vel végződő tipusok szinter betétek, de rohadtul nem ugyanúgy viselkednek. Az utcai szinter (SA) súrlódási együtthatója 50%-al kisebb hidegen mint a sport szinter (SC) tipusnál.
Értelemszerűen kisebb súrlódási együtthatóval ugyanolyan fékkarerővel kevesebb valós fékhatást viszek a tárcsára, kisebb kopás.
Aztán van még az RC tipus a karbon kerámia ami ugye melegen versenykörülmények között viselkedik jól.

Nyugodtan vedd az SA -t semmi baj vele nekem is az van és így tuti nem nyírod ki a tárcsát, mert az már ténlyeg drága mulatság.

Ezt a 90 ezret honnan szedted egyébként még az oem-parts.hu -n is csak 36186 Ft egy pár gyári az S4RS -re pedig ez elég drága weboldal.
mert mindenki azt hiszi, hogy a betét x4 mert az 4 betétes
Én biztos a másikat venném egy s4rs-re főleg, független mindentől
Avatar
 negga
#5174

Nyugodtan vedd az SA -t semmi baj vele nekem is az van és így tuti nem nyírod ki a tárcsát, mert az már ténlyeg drága mulatság.

Ezt a 90 ezret honnan szedted egyébként még az oem-parts.hu -n is csak 36186 Ft egy pár gyári az S4RS -re pedig ez elég drága weboldal.
Köszi az infokat mindenkinek!

Maráczitól van a következő ár ... :

Gyári Ducati :

Első féktárcsa: 113 000 Ft x 2
Első fékbetét: 43 900 Ft x 2
én előre sima autósboltba vettem vagy 25 ért, brembot, a két pár volt 25 07bb05sa
Basszameg, csak nem tiszta a cikkszám dolog!

Egyik részről dudu katalogusa szerint meg szerinted is, meg meg Sanci motoralkatrész.eu-ja is ezt adja a motorhoz:
- 07BB05 családból lehet SA,SC,RC végződéssel választani
Brembo honlapján itt található az általatok használt SA adatlapja: http://moto.brembo.com/en/detail/07BB05.SA

Viszont kikerestem brembo honlapján a motort és más cikszámot ajánl!
- 07BB33 as család SA,SC,RC választható illetve a 96-os a gyári elvileg.
http://moto.brembo.com/en/results/ducat ... pads/front

Most akkor hol az igazság? 07BB05 ös család vagy 07BB33 család. Geometria nagyon hasonló de a 33-as vastagabb, meg nincs a rajzon furat.
Csatolmányok:
brembo_brake_pad_name2.jpg
brembo_brake_pad_name2.jpg (290.67 KiB) Megtekintve 9446 alkalommal
 PETTI
#5173
Köszi, köszi. Mindenkinek igaza van :)! A a láng webshopján a típuskódok alapján összeolvastam a brembo honlapján a részletes mutatókkal.
A lényeg hogy szinter és szinter között is van különbség. Az SA és SC vel végződő tipusok szinter betétek, de rohadtul nem ugyanúgy viselkednek. Az utcai szinter (SA) súrlódási együtthatója 50%-al kisebb hidegen mint a sport szinter (SC) tipusnál.
Értelemszerűen kisebb súrlódási együtthatóval ugyanolyan fékkarerővel kevesebb valós fékhatást viszek a tárcsára, kisebb kopás.
Aztán van még az RC tipus a karbon kerámia ami ugye melegen versenykörülmények között viselkedik jól.

Nyugodtan vedd az SA -t semmi baj vele nekem is az van és így tuti nem nyírod ki a tárcsát, mert az már ténlyeg drága mulatság.

Ezt a 90 ezret honnan szedted egyébként még az oem-parts.hu -n is csak 36186 Ft egy pár gyári az S4RS -re pedig ez elég drága weboldal.
Köszi az infokat mindenkinek!

Maráczitól van a következő ár ... :

Gyári Ducati :

Első féktárcsa: 113 000 Ft x 2
Első fékbetét: 43 900 Ft x 2
én előre sima autósboltba vettem vagy 25 ért, brembot, a két pár volt 25 07bb05sa
Avatar
 negga
#5172
Lehet, hogy jobban eszi a tárcsát, de a fékerő nem elhanyagolható egy karbon kerámia, organikus betéthez képest. Elvileg a gyári betéted is szinteres volt. Szerintem fontosabb, hogy rendes fék legyen a gépen, ha kopik a tárcsa, akkor kopik. Végül is azért van, nem fog elfogyni egy szezon alatt ;)
Köszi, köszi. Mindenkinek igaza van :)! A a láng webshopján a típuskódok alapján összeolvastam a brembo honlapján a részletes mutatókkal.
A lényeg hogy szinter és szinter között is van különbség. Az SA és SC vel végződő tipusok szinter betétek, de rohadtul nem ugyanúgy viselkednek. Az utcai szinter (SA) súrlódási együtthatója 50%-al kisebb hidegen mint a sport szinter (SC) tipusnál.
Értelemszerűen kisebb súrlódási együtthatóval ugyanolyan fékkarerővel kevesebb valós fékhatást viszek a tárcsára, kisebb kopás.
Aztán van még az RC tipus a karbon kerámia ami ugye melegen versenykörülmények között viselkedik jól.

Nyugodtan vedd az SA -t semmi baj vele nekem is az van és így tuti nem nyírod ki a tárcsát, mert az már ténlyeg drága mulatság.

Ezt a 90 ezret honnan szedted egyébként még az oem-parts.hu -n is csak 36186 Ft egy pár gyári az S4RS -re pedig ez elég drága weboldal.
Köszi az infokat mindenkinek!

Maráczitól van a következő ár ... :

Gyári Ducati :

Első féktárcsa: 113 000 Ft x 2
Első fékbetét: 43 900 Ft x 2
Avatar
 Vicctor
#5171
Kösz a tippeket. elég sokat spóroltatok nekem :). Viszont a szinter nem eszi meg a tárcsát?
Lehet, hogy jobban eszi a tárcsát, de a fékerő nem elhanyagolható egy karbon kerámia, organikus betéthez képest. Elvileg a gyári betéted is szinteres volt. Szerintem fontosabb, hogy rendes fék legyen a gépen, ha kopik a tárcsa, akkor kopik. Végül is azért van, nem fog elfogyni egy szezon alatt ;)
Köszi, köszi. Mindenkinek igaza van :)! A a láng webshopján a típuskódok alapján összeolvastam a brembo honlapján a részletes mutatókkal.
A lényeg hogy szinter és szinter között is van különbség. Az SA és SC vel végződő tipusok szinter betétek, de rohadtul nem ugyanúgy viselkednek. Az utcai szinter (SA) súrlódási együtthatója 50%-al kisebb hidegen mint a sport szinter (SC) tipusnál.
Értelemszerűen kisebb súrlódási együtthatóval ugyanolyan fékkarerővel kevesebb valós fékhatást viszek a tárcsára, kisebb kopás.
Aztán van még az RC tipus a karbon kerámia ami ugye melegen versenykörülmények között viselkedik jól.

Nyugodtan vedd az SA -t semmi baj vele nekem is az van és így tuti nem nyírod ki a tárcsát, mert az már ténlyeg drága mulatság.

Ezt a 90 ezret honnan szedted egyébként még az oem-parts.hu -n is csak 36186 Ft egy pár gyári az S4RS -re pedig ez elég drága weboldal.
Avatar
 dudu
#5170
Elkoptak az első fékbetétek. Gyáriak elvileg 90 ropi előre, amit sokallok. Tuti hogy brembótól olcsóbban lehetne rendelni. De nem tudok cikkszámot. Tud valaki valami okos megoldást, ami olcsóbb, de nem zabálja meg a féktárcsát?
Itt van 2 brembo katalógus, ebben bent van az eredeti/használható betétek száma. Utána erre a cikkszámra tudsz hivatkozni a boltoknál is és akkor eredeti betéted lesz, csak nem eredeti áron :)





Én ajánlom ezt az oldalt, de érdemes írni emailt nekik (a webshop motoros része még nem kiforrott) , nagyon segítőkészek és online kedvezményt is adnak de ahhoz regisztrálni kell az oldalon :) http://autocentral.hu/main
Avatar
 negga
#5169
Kösz a tippeket. elég sokat spóroltatok nekem :). Viszont a szinter nem eszi meg a tárcsát?
Lehet, hogy jobban eszi a tárcsát, de a fékerő nem elhanyagolható egy karbon kerámia, organikus betéthez képest. Elvileg a gyári betéted is szinteres volt. Szerintem fontosabb, hogy rendes fék legyen a gépen, ha kopik a tárcsa, akkor kopik. Végül is azért van, nem fog elfogyni egy szezon alatt ;)
Köszi, köszi. Mindenkinek igaza van :)! A a láng webshopján a típuskódok alapján összeolvastam a brembo honlapján a részletes mutatókkal.
A lényeg hogy szinter és szinter között is van különbség. Az SA és SC vel végződő tipusok szinter betétek, de rohadtul nem ugyanúgy viselkednek. Az utcai szinter (SA) súrlódási együtthatója 50%-al kisebb hidegen mint a sport szinter (SC) tipusnál.
Értelemszerűen kisebb súrlódási együtthatóval ugyanolyan fékkarerővel kevesebb valós fékhatást viszek a tárcsára, kisebb kopás.
Aztán van még az RC tipus a karbon kerámia ami ugye melegen versenykörülmények között viselkedik jól.
Csatolmányok:
brake_pad_2.jpg
brake_pad_2.jpg (202.77 KiB) Megtekintve 9446 alkalommal
Avatar
 lukilaci
#5168
Kösz a tippeket. elég sokat spóroltatok nekem :). Viszont a szinter nem eszi meg a tárcsát?
Lehet, hogy jobban eszi a tárcsát, de a fékerő nem elhanyagolható egy karbon kerámia, organikus betéthez képest. Elvileg a gyári betéted is szinteres volt. Szerintem fontosabb, hogy rendes fék legyen a gépen, ha kopik a tárcsa, akkor kopik. Végül is azért van, nem fog elfogyni egy szezon alatt ;)
 PETTI
#5167
Kösz a tippeket. elég sokat spóroltatok nekem :). Viszont a szinter nem eszi meg a tárcsát?
gyárilag is szinteres a betét, a megaolcsó esetleg eszi, de a normális nem
Avatar
 negga
#5166
Kösz a tippeket. elég sokat spóroltatok nekem :). Viszont a szinter nem eszi meg a tárcsát?
Avatar
 syke
#5163
Elkoptak az első fékbetétek. Gyáriak elvileg 90 ropi előre, amit sokallok. Tuti hogy brembótól olcsóbban lehetne rendelni. De nem tudok cikkszámot. Tud valaki valami okos megoldást, ami olcsóbb, de nem zabálja meg a féktárcsát?
En toluk szoktam rendelni: http://motoralkatresz.eu/
Avatar
 negga
#5162
Elkoptak az első fékbetétek. Gyáriak elvileg 90 ropi előre, amit sokallok. Tuti hogy brembótól olcsóbban lehetne rendelni. De nem tudok cikkszámot. Tud valaki valami okos megoldást, ami olcsóbb, de nem zabálja meg a féktárcsát?
  • 1
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 91

If you've been into sports betting for a while, th[…]

Handicap betting, also known as spread betting, is[…]