- 7 years ago
#4911
Sziasztok.Érdeklődni szeretnék.Gyárilag milyen fékekkel szerelték a 600-as Monstereket? Illetve miért van az h némelyik Monster hátsó féknyerge külömböző helyen van? Bocs ha ostobaságot kérdek,de még új vagyok ennél a tipusnál. Brembo-val szerelték az összeset, hátul azért van máshol a féknyereg mert ha megnézed a 600-ason elől 1 fék van, míg a 620-ason 2db, így a 620-ason a km óra spirál hátra van vezetve így máshova került a hátsó fék is. a 620on má lelngővilla emiatt van, a 600ak elöl volt a kilóméteróra kihajtás de semmi köz hozzá, sőt a 620ból is volt egy tárcsás
- 7 years ago
#4910
Sziasztok! Jelenleg gyári kipufogó van a motoron, de szeretném ha erős, mèly hangja lenne. Tudtok ajánlani dobot vagy rendszer nem horror áron? Köszönöm! ez elindulásnak jó: http://www.ducatiklub.hu/milyen-kipufog ... onsteremre
az árak / infók 2008-asok, úgy nézd, de ötleteket lehet venni. újonnan 150 körül indulnak a pár dobok, használtan 80-100 ezer között lehet találni őket.
Tovabba neked is koszonom ☺
- 7 years ago
#4909
Sziasztok.Érdeklődni szeretnék.Gyárilag milyen fékekkel szerelték a 600-as Monstereket? Illetve miért van az h némelyik Monster hátsó féknyerge külömböző helyen van? Bocs ha ostobaságot kérdek,de még új vagyok ennél a tipusnál. Brembo-val szerelték az összeset, hátul azért van máshol a féknyereg mert ha megnézed a 600-ason elől 1 fék van, míg a 620-ason 2db, így a 620-ason a km óra spirál hátra van vezetve így máshova került a hátsó fék is. koszonom
- 7 years ago
#4908
Sziasztok!
Mindenkinek köszönöm az infókat, a segítő hozzászólásokat ugyanis sikerült az egyik régi vágyamat beteljesíteni azzal, hogy egy DUCATI MONSTER 696-nak lettem a tulajdonosa
Majd rakok fel képeket a következő napokban. Iszonyatosan jó érzés DUCATI-t hajtani
Szeretném majd levinni egy márkaszervizbe egy kisebb szerviz miatt a mocit, illetve azt a "villáskulcsot" is szeretném szakszerűen eltüntetni a kijelzőről.... Ducati Ceglédhez tervezek menni a jövő héten, van valakinek tapasztalata ezzel a csapattal? Vagy inkább válasszam a Moto Rosso-t, mert ahogy látom szinte mindenki oda hordja a motorját (gyulai lakosként csak a közelsége miatt választottam volna a Ducati Ceglédet).
Telefonon egy kicsit fura is volt a Ducati Ceglédes szerelő, mert látatlanban azt mondta, hogy nem lehetett 24.000-es nagyszerviz a motoron, mert Győrben (ahol volt eddig a motor) nincs Ducati szervíz és a http://www.realmotor.hu - nál nem csinálhatták meg Ez egy kicsit fura volt számomra, úgy, hogy még nem is látta a motort.
Nyugodtan vidd Tomihoz, nem lesz gond. Jó kezekbe kerül!
- 7 years ago
#4907
Sziasztok!
Mindenkinek köszönöm az infókat, a segítő hozzászólásokat ugyanis sikerült az egyik régi vágyamat beteljesíteni azzal, hogy egy DUCATI MONSTER 696-nak lettem a tulajdonosa
Majd rakok fel képeket a következő napokban. Iszonyatosan jó érzés DUCATI-t hajtani
Szeretném majd levinni egy márkaszervizbe egy kisebb szerviz miatt a mocit, illetve azt a "villáskulcsot" is szeretném szakszerűen eltüntetni a kijelzőről.... Ducati Ceglédhez tervezek menni a jövő héten, van valakinek tapasztalata ezzel a csapattal? Vagy inkább válasszam a Moto Rosso-t, mert ahogy látom szinte mindenki oda hordja a motorját (gyulai lakosként csak a közelsége miatt választottam volna a Ducati Ceglédet).
Telefonon egy kicsit fura is volt a Ducati Ceglédes szerelő, mert látatlanban azt mondta, hogy nem lehetett 24.000-es nagyszerviz a motoron, mert Győrben (ahol volt eddig a motor) nincs Ducati szervíz és a http://www.realmotor.hu - nál nem csinálhatták meg Ez egy kicsit fura volt számomra, úgy, hogy még nem is látta a motort.
Mindenkinek köszönöm az infókat, a segítő hozzászólásokat ugyanis sikerült az egyik régi vágyamat beteljesíteni azzal, hogy egy DUCATI MONSTER 696-nak lettem a tulajdonosa
Majd rakok fel képeket a következő napokban. Iszonyatosan jó érzés DUCATI-t hajtani
Szeretném majd levinni egy márkaszervizbe egy kisebb szerviz miatt a mocit, illetve azt a "villáskulcsot" is szeretném szakszerűen eltüntetni a kijelzőről.... Ducati Ceglédhez tervezek menni a jövő héten, van valakinek tapasztalata ezzel a csapattal? Vagy inkább válasszam a Moto Rosso-t, mert ahogy látom szinte mindenki oda hordja a motorját (gyulai lakosként csak a közelsége miatt választottam volna a Ducati Ceglédet).
Telefonon egy kicsit fura is volt a Ducati Ceglédes szerelő, mert látatlanban azt mondta, hogy nem lehetett 24.000-es nagyszerviz a motoron, mert Győrben (ahol volt eddig a motor) nincs Ducati szervíz és a http://www.realmotor.hu - nál nem csinálhatták meg Ez egy kicsit fura volt számomra, úgy, hogy még nem is látta a motort.
- 7 years ago
#4906
Üdv.Kis segítség kellene.Vásároltam egy Monster-t.Szeretném üzembe helyezni.Viszem is majd vizsgára.Csak az alvázszámmal kapcsolatban lenne kérdésem.Az NKH-nál a fickó valami olyasmit mondott h ennek a motornak még rövidített alvázszáma van (13 karakter).A villanyaknál be is van ütve ez a 13 karakterű szám.Illetve alatta van még betű és szám kombináció(10 karakter).De nem volt ez probléma.Most kötném rá a biztosítást neten,de a rövidebb alvázszám miatt nem enged tovább?(17 karaktert kér).Találkozott már valaki ilyen problémával? Köszi előre is ha segít valaki!
- 7 years ago
#4905
Vegyél 2-t aliról, szaré' hugyé van, hosszabb túrákra bedobsz egyet pluszban. Én is jártam úgy, mint Te, pont WDW túrán a túra elején. A gyártól 100 euroért adtak fesz.szabályzót, itt meg olcsó.
http://www.aliexpress.com/wholesale?cat ... tor+ducati
körbekérdeztünk, senkinek nem ártott még ilyen a gépének.
Megrendeltem ezt feszszabályzót a YHC-036 felirattal. Beszereltem és akksit is cseréltem. Sajnos úgy látszik, hogy ez meg nem tölt eleget. Kicsit abszurd hogy az előző sem biztos, hogy a belevaló gyári volt: (http://www.ebay.com/itm/08-Ducati-1198- ... 1755826472) túl sokat töltött izzók kimentek akksiban vizet kiforralta ez meg gyenge.
Akku kapocsfeszültség:
Leállított motornál : 12,7 V
Indításnál: 11,4 V
Alapjárat 12,2 V
4000 ezres fordulattól felfelé 13,3 V
Alapjárat és 4000 között 12,5 V - 13 V körül van.
Névleges töltés feszültségnek 14,4 V nak kellene lennie emelt fordulatszámál . néha lefullad a motor alapjáraton. a korábbi szabályzóval ilyen nem volt.
Mit csináljak? Rendeljek gyárit? Rendeljek amerikából MOSFET-es univerzális szabályzót? http://www.ebay.com/itm/UNIVERSAL-MOTOR ... uA&vxp=mtr
Hali! Ez szopó YHC-036 papíron jónak kellene lennie S4RS-hez, én mindenképpen jelezném az eladónak a leírtakat, jó eséllyel küld egy másikat, ami vagy jó lesz vagy nem. Ez a türelmes út. A másik meg hogy azt mondod, h elég volt és veszel egy gyárit.
Kérdés, hogy ha motorozol vele egy napot, akkor merül-e közben az akksi, elégséges-e ez a töltés. Részemről eddig tartott a "tudomány" :-/ YHC-036 os kínai 7000 Ft os feszszbályzót tegnap kiszereltem és azt vettem észre, hogy a generátor fesszabi csatlakozó szétégett:
http://kepfeltoltes.hu/160616/WP_201606 ... es.hu_.jpg
Vagy a hibás kontakt vagy kínai minőségtől nem tudom...
Megrendeltem Amerikából a Japán SHINDENGEN FH020AA új generációs MOSFET-es szabályzót, amely elvileg nem melegszik és sokkal-sokkal tovább bírja stabilabb teljesítménnyel. (Yamaha R1-be néhány éve ezeket építik már)
http://kepfeltoltes.hu/160616/WP_201606 ... es.hu_.jpg
Egyelőre szarul néz ki a beépítés, fejjel lefelé fért csak az aülés alá. Egy átalakító lemezt fogok fúrni hozzá hogy rendesen állljon.
Korábban nem volt töltésem alapjáraton most a Mosfet-es szabályzóval 13,8 Volt emelt fordulatszámál pedig 14,1 Volt, stabilan ami tökéletes.
3 hónapja van meg a motor többet kínlódtam ezzel a szarral mint motoroztam,de végre megoldódott.
Óriási csalódás számomra ez az egész ... 10 év MZ szerelés után elegem volt. Motorozni szeretnék nem buherálni már...
- 7 years ago
#4904
Sziasztok.Érdeklődni szeretnék.Gyárilag milyen fékekkel szerelték a 600-as Monstereket? Illetve miért van az h némelyik Monster hátsó féknyerge külömböző helyen van? Bocs ha ostobaságot kérdek,de még új vagyok ennél a tipusnál. Brembo-val szerelték az összeset, hátul azért van máshol a féknyereg mert ha megnézed a 600-ason elől 1 fék van, míg a 620-ason 2db, így a 620-ason a km óra spirál hátra van vezetve így máshova került a hátsó fék is. a 620-on azért nem spirál van....
- 7 years ago
#4903
Sziasztok.Érdeklődni szeretnék.Gyárilag milyen fékekkel szerelték a 600-as Monstereket? Illetve miért van az h némelyik Monster hátsó féknyerge külömböző helyen van? Bocs ha ostobaságot kérdek,de még új vagyok ennél a tipusnál. Brembo-val szerelték az összeset, hátul azért van máshol a féknyereg mert ha megnézed a 600-ason elől 1 fék van, míg a 620-ason 2db, így a 620-ason a km óra spirál hátra van vezetve így máshova került a hátsó fék is.
- 7 years ago
#4902
Sziasztok.Érdeklődni szeretnék.Gyárilag milyen fékekkel szerelték a 600-as Monstereket? Illetve miért van az h némelyik Monster hátsó féknyerge külömböző helyen van? Bocs ha ostobaságot kérdek,de még új vagyok ennél a tipusnál.
- 7 years ago
#4901
Sziasztok! Jelenleg gyári kipufogó van a motoron, de szeretném ha erős, mèly hangja lenne. Tudtok ajánlani dobot vagy rendszer nem horror áron? Köszönöm! Én az ebay-t ajánlom. Újonnan motoros bolttól vettem a 2db Mivv dobot a Monsterre, 130-135 ezer ft körül állt meg postával együtt, és iszonyatosan jól szól!
- 7 years ago
#4899
Sziasztok! Jelenleg gyári kipufogó van a motoron, de szeretném ha erős, mèly hangja lenne. Tudtok ajánlani dobot vagy rendszer nem horror áron? Köszönöm! ez elindulásnak jó: http://www.ducatiklub.hu/milyen-kipufog ... onsteremre
az árak / infók 2008-asok, úgy nézd, de ötleteket lehet venni. újonnan 150 körül indulnak a pár dobok, használtan 80-100 ezer között lehet találni őket.
- 7 years ago
#4898
Sziasztok! Jelenleg gyári kipufogó van a motoron, de szeretném ha erős, mèly hangja lenne. Tudtok ajánlani dobot vagy rendszer nem horror áron? Köszönöm!
- 7 years ago
#4897
Szasztok egy kerdesem lenne Ducati monstert szeretnek de ahogy latom tobbnyire egyulesesek! atalakithato ket ulesesre barmelyik modeljuk?esetleg az 1000 modelnek valami gyengesegei? mindegyik monster kétüléses szerintem egy ülés van rajtuk csak kétszemélyes amire te gondolsz, az a két üléses (külön írva), én viszont a kétüléses-t írtam
- 7 years ago
#4896
Szasztok egy kerdesem lenne Ducati monstert szeretnek de ahogy latom tobbnyire egyulesesek! atalakithato ket ulesesre barmelyik modeljuk?esetleg az 1000 modelnek valami gyengesegei? mindegyik monster kétüléses szerintem egy ülés van rajtuk csak kétszemélyes
- 7 years ago
#4895
Szasztok egy kerdesem lenne Ducati monstert szeretnek de ahogy latom tobbnyire egyulesesek! atalakithato ket ulesesre barmelyik modeljuk?esetleg az 1000 modelnek valami gyengesegei? mindegyik monster kétüléses
- 7 years ago
#4894
Szia,
a Monstereknek üléstakarójuk(az utasülést takarja) van, amit ízlés szerint lehet feltenni és levenni.
Javaslom, hogy beszélj egy tulajjal, aki tud válaszolni a hirtelen felmerült kérdéseidre!
a Monstereknek üléstakarójuk(az utasülést takarja) van, amit ízlés szerint lehet feltenni és levenni.
Javaslom, hogy beszélj egy tulajjal, aki tud válaszolni a hirtelen felmerült kérdéseidre!
- 7 years ago
#4893
Szasztok egy kerdesem lenne Ducati monstert szeretnek de ahogy latom tobbnyire egyulesesek! atalakithato ket ulesesre barmelyik modeljuk?esetleg az 1000 modelnek valami gyengesegei?
- 7 years ago
#4892
Sziasztok!
Nincs valakinek elado regebbi Monster elso sarvedo?
igen van fekete színben
ilyen
elérhető áron
Köszi, egy ismerősnek lenne Dark Monsterre, így a fekete jobban érdekelne. Írj kérlek PÜ (árral)
- 7 years ago
#4891
Használ valaki ducati performance akku töltőt ?? lyet:
http://www.ducati.com/accessories/multi ... der%3Drate
Elvileg akksi tesztelő is ???! Elvileg diag csatlakozóra kell dugni és szépen tölti az akkut. Nekem ilyen van. Előnyös, hogy a diag csatin lehet tölteni az akksit, de teszt funkciójáról nem tudok.
- 7 years ago
#4890
Sziasztok!
Nincs valakinek elado regebbi Monster elso sarvedo?
igen van fekete színben
ilyen
elérhető áron
Csatolmányok:
monster.jpg (699.68 KiB) Megtekintve 7907 alkalommal
- 7 years ago
#4889
Sziasztok!
Nincs valakinek elado regebbi Monster elso sarvedo?
Szia Rocky!
2005 S2R 1000 - piros, gyári. Érdekel?
- 7 years ago
#4887
S4r,rs,rsr
Nem mondom,mutatom! maximum, pályára inkább kvesebb utcára gondoltam,nem olvastam vissza,nem vagyok fakír.
Na meg ez a guminyomás pályára eléggé ingoványos terület.
Kezdőnek,haladóknak,profinak,utcai,utcai-pálya,palya gumiba?
Nagyobb gumigyártók teszteken ki se engedik az újságírókat 2.3 alatt pályára egy utca-pálya guminal.
Pedig ők eleg jól kenik.
Ha kezdő vagy es kimész 2 alatti nyomással,nem eleg hogy az íveket se ismered,még be is fog esni az eleje. (Nem rád gondoltam Dino)
Volt egy újságíró a superlike-nál régen,valamilyen Ádám volt,ő jól nyomta az összes közül.
Ő mondta pályára 2.1 utcára 2.3 elől-hátul sport-pálya gumiba. igen a Lövey Ádám. Én a suprcorsába raktam az 2,1 előre 1,9 hátra az sf-en
- 7 years ago
#4886
Kerek 60.000km probléma nélkül Meg is álltam egy ünnepi fagyira, mert évekkel ezelőtt félve vettem meg a kis Monstert, de nem bántam meg, sőt !! Nekem nem voltak kétségeim, hogy sok örömteli pillanatot fog okozni. Én azért izgultam az elején, de azóta mindenkinek mondom ne féljen tőle Nagyon megkedveltem a kis bestiát. Városban nem is kell nagyobb.
- 7 years ago
#4885
Használ valaki ducati performance akku töltőt ?? lyet:
http://www.ducati.com/accessories/multi ... der%3Drate
Elvileg akksi tesztelő is ???! Elvileg diag csatlakozóra kell dugni és szépen tölti az akkut.
http://www.ducati.com/accessories/multi ... der%3Drate
Elvileg akksi tesztelő is ???! Elvileg diag csatlakozóra kell dugni és szépen tölti az akkut.
- 7 years ago
#4884
Sziasztok!
Kikopott az úszó szegecselésem elől és egyszerűen sehol sem találok boltot Fejérmegyében ahol forgalmaznának. Valamint valaki meg tudná erősíteni az átmérőjét, én 14-14,1 mm mértem átmérőben.
Előre is köszönöm.
Kikopott az úszó szegecselésem elől és egyszerűen sehol sem találok boltot Fejérmegyében ahol forgalmaznának. Valamint valaki meg tudná erősíteni az átmérőjét, én 14-14,1 mm mértem átmérőben.
Előre is köszönöm.
- 7 years ago
#4883
Kerek 60.000km probléma nélkül Meg is álltam egy ünnepi fagyira, mert évekkel ezelőtt félve vettem meg a kis Monstert, de nem bántam meg, sőt !! Nekem nem voltak kétségeim, hogy sok örömteli pillanatot fog okozni.
- 7 years ago
#4882
Sziasztok!
Most, hogy láttam XGab bejegyzését a 60.000. gondtalanul megtett km-ről, lehet meggyőzött egy motorral kapcsolatosan... de kérném a véleményetek, szerintetek jó vagy rossz vétel lenne belőle:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 6-10216261
Ha szervizelt akkor mindegy lehet szerintetek az, hogy mennyi km van benne?
Köszi! Ne a km állás alapján vásárolj! 3 éve vettem a 600-as Monsterem, most van benn majdnem 67e km és semmi probléma nincs vele, a kötelezőkön kívül semmit nem költöttem rá. Vannak itt olyanok akik a 100e km-t is elhagyták...
Egyébként nem tűnik rossznak ez a 696 képek alapján, de majd a többiek megerősítenek vagy cáfolnak... Köszi a megerősítést
Van egyébként valaki Győr környékéről a csoportban és vasárnap vagy hétfőn ráérne (időjárástól függően)?
- 7 years ago
#4881
Sziasztok!
Most, hogy láttam XGab bejegyzését a 60.000. gondtalanul megtett km-ről, lehet meggyőzött egy motorral kapcsolatosan... de kérném a véleményetek, szerintetek jó vagy rossz vétel lenne belőle:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 6-10216261
Ha szervizelt akkor mindegy lehet szerintetek az, hogy mennyi km van benne?
Köszi! Ne a km állás alapján vásárolj! 3 éve vettem a 600-as Monsterem, most van benn majdnem 67e km és semmi probléma nincs vele, a kötelezőkön kívül semmit nem költöttem rá. Vannak itt olyanok akik a 100e km-t is elhagyták...
Egyébként nem tűnik rossznak ez a 696 képek alapján, de majd a többiek megerősítenek vagy cáfolnak...
- 7 years ago
#4880
Sziasztok!
Most, hogy láttam XGab bejegyzését a 60.000. gondtalanul megtett km-ről, lehet meggyőzött egy motorral kapcsolatosan... de kérném a véleményetek, szerintetek jó vagy rossz vétel lenne belőle:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 6-10216261
Ha szervizelt akkor mindegy lehet szerintetek az, hogy mennyi km van benne?
Köszi!
Most, hogy láttam XGab bejegyzését a 60.000. gondtalanul megtett km-ről, lehet meggyőzött egy motorral kapcsolatosan... de kérném a véleményetek, szerintetek jó vagy rossz vétel lenne belőle:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 6-10216261
Ha szervizelt akkor mindegy lehet szerintetek az, hogy mennyi km van benne?
Köszi!
- 7 years ago
#4879
Toki motorossoba is ezt mondta.
Elol 2,2
Hatul 2,4 Nekem is ennyire van állítva elvileg E2.2, H2,4, De egy-két tizedet csalhat a műszer is, szóval fix 2.3-al se lehet semmi gond
- 7 years ago
#4878
S4r,rs,rsr
Nem mondom,mutatom! maximum, pályára inkább kvesebb utcára gondoltam,nem olvastam vissza,nem vagyok fakír.
Na meg ez a guminyomás pályára eléggé ingoványos terület.
Kezdőnek,haladóknak,profinak,utcai,utcai-pálya,palya gumiba?
Nagyobb gumigyártók teszteken ki se engedik az újságírókat 2.3 alatt pályára egy utca-pálya guminal.
Pedig ők eleg jól kenik.
Ha kezdő vagy es kimész 2 alatti nyomással,nem eleg hogy az íveket se ismered,még be is fog esni az eleje. (Nem rád gondoltam Dino)
Volt egy újságíró a superlike-nál régen,valamilyen Ádám volt,ő jól nyomta az összes közül.
Ő mondta pályára 2.1 utcára 2.3 elől-hátul sport-pálya gumiba.
- 7 years ago
#4876
Kerek 60.000km probléma nélkül Meg is álltam egy ünnepi fagyira, mert évekkel ezelőtt félve vettem meg a kis Monstert, de nem bántam meg, sőt !!
Csatolmányok:
image.jpeg (593.73 KiB) Megtekintve 7906 alkalommal
- 7 years ago
#4875
S4r,rs,rsr
Nem mondom,mutatom!
Nem mondom,mutatom!
Csatolmányok:
image.png (178.48 KiB) Megtekintve 7906 alkalommal
- 7 years ago
#4873
Sziasztok!
Valaki mondjon már egy tuti keréknyomás értéket előre és hátra! Én hátra 2,4 - 2,5 szoktam ,
Tyre pressure
Front:
2.1 bar - 2.3 Kg/sq cm
Rear:
2.2 bar - 2.4 Kg/sq cm
- 7 years ago
#4871
Sziasztok!
2000-es évjáratú 600-as Dark Monsterhez lenne szükségem vezérműszíjra. Mindkettő szíj.amit néztem,típus szerint megfelel,csak az egyik kétszer drágább,mint a másik.
http://ducatiwebshop.maleducati.hu/?mod ... p&id=68845
http://ducatiwebshop.maleducati.hu/?mod ... p&id=53214
Évjárat és lökettérfogat szerint jónak kellene lennie az olcsóbbnak is,ugye?
Előre is köszi a segítséget!
P.S:esetleg van valakinek a fent említett motorhoz való kormányrúdja? Az egyik ha jól látom 97-es évjáratúakig, a másik 98-as évjárattól jó. (Az újabbakhoz a drágább jó.)
- 7 years ago
#4870
Sziasztok!
2000-es évjáratú 600-as Dark Monsterhez lenne szükségem vezérműszíjra. Mindkettő szíj.amit néztem,típus szerint megfelel,csak az egyik kétszer drágább,mint a másik.
http://ducatiwebshop.maleducati.hu/?mod ... p&id=68845
http://ducatiwebshop.maleducati.hu/?mod ... p&id=53214
Évjárat és lökettérfogat szerint jónak kellene lennie az olcsóbbnak is,ugye?
Előre is köszi a segítséget!
P.S:esetleg van valakinek a fent említett motorhoz való kormányrúdja?
2000-es évjáratú 600-as Dark Monsterhez lenne szükségem vezérműszíjra. Mindkettő szíj.amit néztem,típus szerint megfelel,csak az egyik kétszer drágább,mint a másik.
http://ducatiwebshop.maleducati.hu/?mod ... p&id=68845
http://ducatiwebshop.maleducati.hu/?mod ... p&id=53214
Évjárat és lökettérfogat szerint jónak kellene lennie az olcsóbbnak is,ugye?
Előre is köszi a segítséget!
P.S:esetleg van valakinek a fent említett motorhoz való kormányrúdja?
- 7 years ago
#4869
Köszi, de ahogy én látom mind a két oldalon található kapcsolóknak a rossz oldalán vannak a rögzítő fülek. Ebből nincs szerintem jobbos balos, a kuplungnál a lemezes van, ott azt nyomja meg, a féknél a kapcsolót kapcsolja lemez nélkül, ezért van kétféle, a lemezes jó a fékhez, de a fék lemez nélküli kapcsolója nem jó a kuplunghoz. Nemtudom miért fordította meg, de én így is úgy látom hogy eltérő oldalon van a rögzítés. majd kiderül, rendeltem egyet közben kivettem az enyémet, és neked tényleg a fordított van, az enyém ugyan olyan mint a linkelt......
- 7 years ago
#4868
Ha 1022 es van fém rész nélkül akkor olyat nem nagyon fogsz találni, 1022.2201 est keress.
https://www.inshop.hu/pillanatkapcsolo- ... =arnovekvo Köszi, de ahogy én látom mind a két oldalon található kapcsolóknak a rossz oldalán vannak a rögzítő fülek. Ebből nincs szerintem jobbos balos, a kuplungnál a lemezes van, ott azt nyomja meg, a féknél a kapcsolót kapcsolja lemez nélkül, ezért van kétféle, a lemezes jó a fékhez, de a fék lemez nélküli kapcsolója nem jó a kuplunghoz. Nemtudom miért fordította meg, de én így is úgy látom hogy eltérő oldalon van a rögzítés.Csatolmányok:
image.jpeg (200.35 KiB) Megtekintve 7906 alkalommalimage.jpeg (166.16 KiB) Megtekintve 7906 alkalommal
- 7 years ago
#4867
Üdv,
S4R első féklámpa kapcsolót keresek, valakinek, vagy ötlete? Ha 1022 es van fém rész nélkül akkor olyat nem nagyon fogsz találni, 1022.2201 est keress.
https://www.inshop.hu/pillanatkapcsolo- ... =arnovekvo Köszi, de ahogy én látom mind a két oldalon található kapcsolóknak a rossz oldalán vannak a rögzítő fülek. Ebből nincs szerintem jobbos balos, a kuplungnál a lemezes van, ott azt nyomja meg, a féknél a kapcsolót kapcsolja lemez nélkül, ezért van kétféle, a lemezes jó a fékhez, de a fék lemez nélküli kapcsolója nem jó a kuplunghoz.
- 7 years ago
#4866
Üdv,
S4R első féklámpa kapcsolót keresek, valakinek, vagy ötlete? Ha 1022 es van fém rész nélkül akkor olyat nem nagyon fogsz találni, 1022.2201 est keress.
https://www.inshop.hu/pillanatkapcsolo- ... =arnovekvo Köszi, de ahogy én látom mind a két oldalon található kapcsolóknak a rossz oldalán vannak a rögzítő fülek.
- 7 years ago
#4865
Üdv,
S4R első féklámpa kapcsolót keresek, valakinek, vagy ötlete? Ha 1022 es van fém rész nélkül akkor olyat nem nagyon fogsz találni, 1022.2201 est keress.
https://www.inshop.hu/pillanatkapcsolo- ... =arnovekvo
- 7 years ago
#4863
Üdv,
S4R első féklámpa kapcsolót keresek, valakinek, vagy ötlete?
Szia! Én a Conrad-nál vettem fillérekért!
www.conrad.hu
If you've been into sports betting for a while, th[…]
Handicap betting, also known as spread betting, is[…]