Avatar
 dino74
#4911
Sziasztok.Érdeklődni szeretnék.Gyárilag milyen fékekkel szerelték a 600-as Monstereket? Illetve miért van az h némelyik Monster hátsó féknyerge külömböző helyen van? Bocs ha ostobaságot kérdek,de még új vagyok ennél a tipusnál.
Brembo-val szerelték az összeset, hátul azért van máshol a féknyereg mert ha megnézed a 600-ason elől 1 fék van, míg a 620-ason 2db, így a 620-ason a km óra spirál hátra van vezetve így máshova került a hátsó fék is.
a 620on má lelngővilla emiatt van, a 600ak elöl volt a kilóméteróra kihajtás de semmi köz hozzá, sőt a 620ból is volt egy tárcsás
Avatar
 deristvan
#4910
Sziasztok! Jelenleg gyári kipufogó van a motoron, de szeretném ha erős, mèly hangja lenne. Tudtok ajánlani dobot vagy rendszer nem horror áron? Köszönöm!
ez elindulásnak jó: http://www.ducatiklub.hu/milyen-kipufog ... onsteremre

az árak / infók 2008-asok, úgy nézd, de ötleteket lehet venni. újonnan 150 körül indulnak a pár dobok, használtan 80-100 ezer között lehet találni őket.

Tovabba neked is koszonom ☺
Avatar
 deristvan
#4909
Sziasztok.Érdeklődni szeretnék.Gyárilag milyen fékekkel szerelték a 600-as Monstereket? Illetve miért van az h némelyik Monster hátsó féknyerge külömböző helyen van? Bocs ha ostobaságot kérdek,de még új vagyok ennél a tipusnál.
Brembo-val szerelték az összeset, hátul azért van máshol a féknyereg mert ha megnézed a 600-ason elől 1 fék van, míg a 620-ason 2db, így a 620-ason a km óra spirál hátra van vezetve így máshova került a hátsó fék is.
koszonom
Avatar
 Warpig
#4908
Sziasztok!

Mindenkinek köszönöm az infókat, a segítő hozzászólásokat ugyanis sikerült az egyik régi vágyamat beteljesíteni azzal, hogy egy DUCATI MONSTER 696-nak lettem a tulajdonosa :)
Majd rakok fel képeket a következő napokban. Iszonyatosan jó érzés DUCATI-t hajtani :)

Szeretném majd levinni egy márkaszervizbe egy kisebb szerviz miatt a mocit, illetve azt a "villáskulcsot" is szeretném szakszerűen eltüntetni a kijelzőről.... Ducati Ceglédhez tervezek menni a jövő héten, van valakinek tapasztalata ezzel a csapattal? Vagy inkább válasszam a Moto Rosso-t, mert ahogy látom szinte mindenki oda hordja a motorját (gyulai lakosként csak a közelsége miatt választottam volna a Ducati Ceglédet).

Telefonon egy kicsit fura is volt a Ducati Ceglédes szerelő, mert látatlanban azt mondta, hogy nem lehetett 24.000-es nagyszerviz a motoron, mert Győrben (ahol volt eddig a motor) nincs Ducati szervíz és a http://www.realmotor.hu - nál nem csinálhatták meg :) Ez egy kicsit fura volt számomra, úgy, hogy még nem is látta a motort.
Nyugodtan vidd Tomihoz, nem lesz gond. Jó kezekbe kerül!
Avatar
 szilvalé
#4907
Sziasztok!

Mindenkinek köszönöm az infókat, a segítő hozzászólásokat ugyanis sikerült az egyik régi vágyamat beteljesíteni azzal, hogy egy DUCATI MONSTER 696-nak lettem a tulajdonosa :)
Majd rakok fel képeket a következő napokban. Iszonyatosan jó érzés DUCATI-t hajtani :)

Szeretném majd levinni egy márkaszervizbe egy kisebb szerviz miatt a mocit, illetve azt a "villáskulcsot" is szeretném szakszerűen eltüntetni a kijelzőről.... Ducati Ceglédhez tervezek menni a jövő héten, van valakinek tapasztalata ezzel a csapattal? Vagy inkább válasszam a Moto Rosso-t, mert ahogy látom szinte mindenki oda hordja a motorját (gyulai lakosként csak a közelsége miatt választottam volna a Ducati Ceglédet).

Telefonon egy kicsit fura is volt a Ducati Ceglédes szerelő, mert látatlanban azt mondta, hogy nem lehetett 24.000-es nagyszerviz a motoron, mert Győrben (ahol volt eddig a motor) nincs Ducati szervíz és a http://www.realmotor.hu - nál nem csinálhatták meg :) Ez egy kicsit fura volt számomra, úgy, hogy még nem is látta a motort.

Avatar
 hanzi320
#4906
Üdv.Kis segítség kellene.Vásároltam egy Monster-t.Szeretném üzembe helyezni.Viszem is majd vizsgára.Csak az alvázszámmal kapcsolatban lenne kérdésem.Az NKH-nál a fickó valami olyasmit mondott h ennek a motornak még rövidített alvázszáma van (13 karakter).A villanyaknál be is van ütve ez a 13 karakterű szám.Illetve alatta van még betű és szám kombináció(10 karakter).De nem volt ez probléma.Most kötném rá a biztosítást neten,de a rövidebb alvázszám miatt nem enged tovább?(17 karaktert kér).Találkozott már valaki ilyen problémával? Köszi előre is ha segít valaki!
Avatar
 negga
#4905
Vegyél 2-t aliról, szaré' hugyé van, hosszabb túrákra bedobsz egyet pluszban. Én is jártam úgy, mint Te, pont WDW túrán a túra elején. A gyártól 100 euroért adtak fesz.szabályzót, itt meg olcsó.

http://www.aliexpress.com/wholesale?cat ... tor+ducati

körbekérdeztünk, senkinek nem ártott még ilyen a gépének.

Megrendeltem ezt feszszabályzót a YHC-036 felirattal. Beszereltem és akksit is cseréltem. Sajnos úgy látszik, hogy ez meg nem tölt eleget. Kicsit abszurd hogy az előző sem biztos, hogy a belevaló gyári volt: (http://www.ebay.com/itm/08-Ducati-1198- ... 1755826472) túl sokat töltött izzók kimentek akksiban vizet kiforralta ez meg gyenge.

Akku kapocsfeszültség:
Leállított motornál : 12,7 V
Indításnál: 11,4 V
Alapjárat 12,2 V
4000 ezres fordulattól felfelé 13,3 V
Alapjárat és 4000 között 12,5 V - 13 V körül van.

Névleges töltés feszültségnek 14,4 V nak kellene lennie emelt fordulatszámál :(. néha lefullad a motor alapjáraton. a korábbi szabályzóval ilyen nem volt.

Mit csináljak? Rendeljek gyárit? Rendeljek amerikából MOSFET-es univerzális szabályzót? http://www.ebay.com/itm/UNIVERSAL-MOTOR ... uA&vxp=mtr
Hali! Ez szopó :( YHC-036 papíron jónak kellene lennie S4RS-hez, én mindenképpen jelezném az eladónak a leírtakat, jó eséllyel küld egy másikat, ami vagy jó lesz vagy nem. Ez a türelmes út. A másik meg hogy azt mondod, h elég volt és veszel egy gyárit.

Kérdés, hogy ha motorozol vele egy napot, akkor merül-e közben az akksi, elégséges-e ez a töltés. Részemről eddig tartott a "tudomány" :-/
YHC-036 os kínai 7000 Ft os feszszbályzót tegnap kiszereltem és azt vettem észre, hogy a generátor fesszabi csatlakozó szétégett:
http://kepfeltoltes.hu/160616/WP_201606 ... es.hu_.jpg
Vagy a hibás kontakt vagy kínai minőségtől nem tudom...
Megrendeltem Amerikából a Japán SHINDENGEN FH020AA új generációs MOSFET-es szabályzót, amely elvileg nem melegszik és sokkal-sokkal tovább bírja stabilabb teljesítménnyel. (Yamaha R1-be néhány éve ezeket építik már)
http://kepfeltoltes.hu/160616/WP_201606 ... es.hu_.jpg
Egyelőre szarul néz ki a beépítés, fejjel lefelé fért csak az aülés alá. Egy átalakító lemezt fogok fúrni hozzá hogy rendesen állljon.

Korábban nem volt töltésem alapjáraton most a Mosfet-es szabályzóval 13,8 Volt emelt fordulatszámál pedig 14,1 Volt, stabilan ami tökéletes.
3 hónapja van meg a motor többet kínlódtam ezzel a szarral mint motoroztam,de végre megoldódott.
Óriási csalódás számomra ez az egész ... :( 10 év MZ szerelés után elegem volt. Motorozni szeretnék nem buherálni már...
 angel911
#4904
Sziasztok.Érdeklődni szeretnék.Gyárilag milyen fékekkel szerelték a 600-as Monstereket? Illetve miért van az h némelyik Monster hátsó féknyerge külömböző helyen van? Bocs ha ostobaságot kérdek,de még új vagyok ennél a tipusnál.
Brembo-val szerelték az összeset, hátul azért van máshol a féknyereg mert ha megnézed a 600-ason elől 1 fék van, míg a 620-ason 2db, így a 620-ason a km óra spirál hátra van vezetve így máshova került a hátsó fék is.
a 620-on azért nem spirál van....
Avatar
 EchoPeti1
#4903
Sziasztok.Érdeklődni szeretnék.Gyárilag milyen fékekkel szerelték a 600-as Monstereket? Illetve miért van az h némelyik Monster hátsó féknyerge külömböző helyen van? Bocs ha ostobaságot kérdek,de még új vagyok ennél a tipusnál.
Brembo-val szerelték az összeset, hátul azért van máshol a féknyereg mert ha megnézed a 600-ason elől 1 fék van, míg a 620-ason 2db, így a 620-ason a km óra spirál hátra van vezetve így máshova került a hátsó fék is.
Avatar
 hanzi320
#4902
Sziasztok.Érdeklődni szeretnék.Gyárilag milyen fékekkel szerelték a 600-as Monstereket? Illetve miért van az h némelyik Monster hátsó féknyerge külömböző helyen van? Bocs ha ostobaságot kérdek,de még új vagyok ennél a tipusnál.
Avatar
 EchoPeti1
#4901
Sziasztok! Jelenleg gyári kipufogó van a motoron, de szeretném ha erős, mèly hangja lenne. Tudtok ajánlani dobot vagy rendszer nem horror áron? Köszönöm!
Én az ebay-t ajánlom. Újonnan motoros bolttól vettem a 2db Mivv dobot a Monsterre, 130-135 ezer ft körül állt meg postával együtt, és iszonyatosan jól szól! ;)
Avatar
 ricsi
#4899
Sziasztok! Jelenleg gyári kipufogó van a motoron, de szeretném ha erős, mèly hangja lenne. Tudtok ajánlani dobot vagy rendszer nem horror áron? Köszönöm!
ez elindulásnak jó: http://www.ducatiklub.hu/milyen-kipufog ... onsteremre

az árak / infók 2008-asok, úgy nézd, de ötleteket lehet venni. újonnan 150 körül indulnak a pár dobok, használtan 80-100 ezer között lehet találni őket.
Avatar
 deristvan
#4898
Sziasztok! Jelenleg gyári kipufogó van a motoron, de szeretném ha erős, mèly hangja lenne. Tudtok ajánlani dobot vagy rendszer nem horror áron? Köszönöm!
Avatar
 ricsi
#4897
Szasztok egy kerdesem lenne Ducati monstert szeretnek de ahogy latom tobbnyire egyulesesek! atalakithato ket ulesesre barmelyik modeljuk?esetleg az 1000 modelnek valami gyengesegei?
mindegyik monster kétüléses
szerintem egy ülés van rajtuk csak kétszemélyes :) :) :) :)
amire te gondolsz, az a két üléses (külön írva), én viszont a kétüléses-t írtam :P
Avatar
 robymonster
#4896
Szasztok egy kerdesem lenne Ducati monstert szeretnek de ahogy latom tobbnyire egyulesesek! atalakithato ket ulesesre barmelyik modeljuk?esetleg az 1000 modelnek valami gyengesegei?
mindegyik monster kétüléses
szerintem egy ülés van rajtuk csak kétszemélyes :) :) :) :)
Avatar
 ricsi
#4895
Szasztok egy kerdesem lenne Ducati monstert szeretnek de ahogy latom tobbnyire egyulesesek! atalakithato ket ulesesre barmelyik modeljuk?esetleg az 1000 modelnek valami gyengesegei?
mindegyik monster kétüléses
Avatar
 Papajohn
#4894
Szia,

a Monstereknek üléstakarójuk(az utasülést takarja) van, amit ízlés szerint lehet feltenni és levenni.

Javaslom, hogy beszélj egy tulajjal, aki tud válaszolni a hirtelen felmerült kérdéseidre!
Avatar
 Tommy
#4893
Szasztok egy kerdesem lenne Ducati monstert szeretnek de ahogy latom tobbnyire egyulesesek! atalakithato ket ulesesre barmelyik modeljuk?esetleg az 1000 modelnek valami gyengesegei?
Avatar
 RSVRocky
#4892
Sziasztok!

Nincs valakinek elado regebbi Monster elso sarvedo? :)

igen van fekete színben
ilyen
elérhető áron :-)

Köszi, egy ismerősnek lenne Dark Monsterre, így a fekete jobban érdekelne. Írj kérlek PÜ (árral) :)
Avatar
 Másszi
#4890
Sziasztok!

Nincs valakinek elado regebbi Monster elso sarvedo? :)

igen van fekete színben
ilyen
elérhető áron :-)

Csatolmányok:
monster.jpg
monster.jpg (699.68 KiB) Megtekintve 7907 alkalommal
Avatar
 theczar
#4889
Sziasztok!

Nincs valakinek elado regebbi Monster elso sarvedo? :)

Szia Rocky!

2005 S2R 1000 - piros, gyári. Érdekel? :)
Avatar
 dino74
#4887
S4r,rs,rsr :)
Nem mondom,mutatom!
maximum, pályára inkább kvesebb
utcára gondoltam,nem olvastam vissza,nem vagyok fakír.

Na meg ez a guminyomás pályára eléggé ingoványos terület.
Kezdőnek,haladóknak,profinak,utcai,utcai-pálya,palya gumiba?
Nagyobb gumigyártók teszteken ki se engedik az újságírókat 2.3 alatt pályára egy utca-pálya guminal.
Pedig ők eleg jól kenik.
Ha kezdő vagy es kimész 2 alatti nyomással,nem eleg hogy az íveket se ismered,még be is fog esni az eleje. (Nem rád gondoltam Dino) :)

Volt egy újságíró a superlike-nál régen,valamilyen Ádám volt,ő jól nyomta az összes közül.
Ő mondta pályára 2.1 utcára 2.3 elől-hátul sport-pálya gumiba.
igen a Lövey Ádám. Én a suprcorsába raktam az 2,1 előre 1,9 hátra az sf-en
Avatar
 XGab
#4886
Kerek 60.000km :-) probléma nélkül :-) Meg is álltam egy ünnepi fagyira, mert évekkel ezelőtt félve vettem meg a kis Monstert, de nem bántam meg, sőt !!
Nekem nem voltak kétségeim, hogy sok örömteli pillanatot fog okozni. :)
Én azért izgultam az elején, de azóta mindenkinek mondom ne féljen tőle :-) Nagyon megkedveltem a kis bestiát. Városban nem is kell nagyobb.
Avatar
 schaffer620
#4884
Sziasztok!
Kikopott az úszó szegecselésem elől és egyszerűen sehol sem találok boltot Fejérmegyében ahol forgalmaznának. Valamint valaki meg tudná erősíteni az átmérőjét, én 14-14,1 mm mértem átmérőben.
Előre is köszönöm.
Avatar
 Andrasb
#4883
Kerek 60.000km :-) probléma nélkül :-) Meg is álltam egy ünnepi fagyira, mert évekkel ezelőtt félve vettem meg a kis Monstert, de nem bántam meg, sőt !!
Nekem nem voltak kétségeim, hogy sok örömteli pillanatot fog okozni. :)
Avatar
 szilvalé
#4882
Sziasztok!

Most, hogy láttam XGab bejegyzését a 60.000. gondtalanul megtett km-ről, lehet meggyőzött egy motorral kapcsolatosan... de kérném a véleményetek, szerintetek jó vagy rossz vétel lenne belőle:

http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 6-10216261

Ha szervizelt akkor mindegy lehet szerintetek az, hogy mennyi km van benne?

Köszi!
Ne a km állás alapján vásárolj! 3 éve vettem a 600-as Monsterem, most van benn majdnem 67e km és semmi probléma nincs vele, a kötelezőkön kívül semmit nem költöttem rá. Vannak itt olyanok akik a 100e km-t is elhagyták... :)
Egyébként nem tűnik rossznak ez a 696 képek alapján, de majd a többiek megerősítenek vagy cáfolnak...
Köszi a megerősítést :)

Van egyébként valaki Győr környékéről a csoportban és vasárnap vagy hétfőn ráérne (időjárástól függően)?

Avatar
 dudu
#4881
Sziasztok!

Most, hogy láttam XGab bejegyzését a 60.000. gondtalanul megtett km-ről, lehet meggyőzött egy motorral kapcsolatosan... de kérném a véleményetek, szerintetek jó vagy rossz vétel lenne belőle:

http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 6-10216261

Ha szervizelt akkor mindegy lehet szerintetek az, hogy mennyi km van benne?

Köszi!
Ne a km állás alapján vásárolj! 3 éve vettem a 600-as Monsterem, most van benn majdnem 67e km és semmi probléma nincs vele, a kötelezőkön kívül semmit nem költöttem rá. Vannak itt olyanok akik a 100e km-t is elhagyták... :)
Egyébként nem tűnik rossznak ez a 696 képek alapján, de majd a többiek megerősítenek vagy cáfolnak...
Avatar
 XGab
#4879
Toki motorossoba is ezt mondta.
Elol 2,2
Hatul 2,4
Nekem is ennyire van állítva elvileg E2.2, H2,4, De egy-két tizedet csalhat a műszer is, szóval fix 2.3-al se lehet semmi gond
Avatar
 76
#4878
S4r,rs,rsr :)
Nem mondom,mutatom!
maximum, pályára inkább kvesebb
utcára gondoltam,nem olvastam vissza,nem vagyok fakír.

Na meg ez a guminyomás pályára eléggé ingoványos terület.
Kezdőnek,haladóknak,profinak,utcai,utcai-pálya,palya gumiba?
Nagyobb gumigyártók teszteken ki se engedik az újságírókat 2.3 alatt pályára egy utca-pálya guminal.
Pedig ők eleg jól kenik.
Ha kezdő vagy es kimész 2 alatti nyomással,nem eleg hogy az íveket se ismered,még be is fog esni az eleje. (Nem rád gondoltam Dino) :)

Volt egy újságíró a superlike-nál régen,valamilyen Ádám volt,ő jól nyomta az összes közül.
Ő mondta pályára 2.1 utcára 2.3 elől-hátul sport-pálya gumiba.
Avatar
 XGab
#4876
Kerek 60.000km :-) probléma nélkül :-) Meg is álltam egy ünnepi fagyira, mert évekkel ezelőtt félve vettem meg a kis Monstert, de nem bántam meg, sőt !!
Csatolmányok:
image.jpeg
image.jpeg (593.73 KiB) Megtekintve 7906 alkalommal
Avatar
 76
#4875
S4r,rs,rsr :)
Nem mondom,mutatom!
Csatolmányok:
image.png
image.png (178.48 KiB) Megtekintve 7906 alkalommal
 PETTI
#4873
Sziasztok!
Valaki mondjon már egy tuti keréknyomás értéket előre és hátra!
Én hátra 2,4 - 2,5 szoktam ,
Tyre pressure
Front:
2.1 bar - 2.3 Kg/sq cm
Rear:
2.2 bar - 2.4 Kg/sq cm
Avatar
 EchoPeti1
#4871
Sziasztok!
2000-es évjáratú 600-as Dark Monsterhez lenne szükségem vezérműszíjra. Mindkettő szíj.amit néztem,típus szerint megfelel,csak az egyik kétszer drágább,mint a másik.
http://ducatiwebshop.maleducati.hu/?mod ... p&id=68845
http://ducatiwebshop.maleducati.hu/?mod ... p&id=53214
Évjárat és lökettérfogat szerint jónak kellene lennie az olcsóbbnak is,ugye?
Előre is köszi a segítséget!

P.S:esetleg van valakinek a fent említett motorhoz való kormányrúdja?
Az egyik ha jól látom 97-es évjáratúakig, a másik 98-as évjárattól jó. (Az újabbakhoz a drágább jó.)
Avatar
 HUNsarge
#4870
Sziasztok!
2000-es évjáratú 600-as Dark Monsterhez lenne szükségem vezérműszíjra. Mindkettő szíj.amit néztem,típus szerint megfelel,csak az egyik kétszer drágább,mint a másik.
http://ducatiwebshop.maleducati.hu/?mod ... p&id=68845
http://ducatiwebshop.maleducati.hu/?mod ... p&id=53214
Évjárat és lökettérfogat szerint jónak kellene lennie az olcsóbbnak is,ugye?
Előre is köszi a segítséget!

P.S:esetleg van valakinek a fent említett motorhoz való kormányrúdja?
 PETTI
#4869
Köszi, de ahogy én látom mind a két oldalon található kapcsolóknak a rossz oldalán vannak a rögzítő fülek.
Ebből nincs szerintem jobbos balos, a kuplungnál a lemezes van, ott azt nyomja meg, a féknél a kapcsolót kapcsolja lemez nélkül, ezért van kétféle, a lemezes jó a fékhez, de a fék lemez nélküli kapcsolója nem jó a kuplunghoz.
Nemtudom miért fordította meg, de én így is úgy látom hogy eltérő oldalon van a rögzítés.
majd kiderül, rendeltem egyet :) közben kivettem az enyémet, és neked tényleg a fordított van, az enyém ugyan olyan mint a linkelt......
Avatar
 SaPee
#4868
Ha 1022 es van fém rész nélkül akkor olyat nem nagyon fogsz találni, 1022.2201 est keress.

https://www.inshop.hu/pillanatkapcsolo- ... =arnovekvo
Köszi, de ahogy én látom mind a két oldalon található kapcsolóknak a rossz oldalán vannak a rögzítő fülek.
Ebből nincs szerintem jobbos balos, a kuplungnál a lemezes van, ott azt nyomja meg, a féknél a kapcsolót kapcsolja lemez nélkül, ezért van kétféle, a lemezes jó a fékhez, de a fék lemez nélküli kapcsolója nem jó a kuplunghoz.
Nemtudom miért fordította meg, de én így is úgy látom hogy eltérő oldalon van a rögzítés.
Csatolmányok:
image.jpeg
image.jpeg (200.35 KiB) Megtekintve 7906 alkalommal
image.jpeg
image.jpeg (166.16 KiB) Megtekintve 7906 alkalommal
 PETTI
#4867
Üdv,
S4R első féklámpa kapcsolót keresek, valakinek, vagy ötlete?
Ha 1022 es van fém rész nélkül akkor olyat nem nagyon fogsz találni, 1022.2201 est keress.

https://www.inshop.hu/pillanatkapcsolo- ... =arnovekvo
Köszi, de ahogy én látom mind a két oldalon található kapcsolóknak a rossz oldalán vannak a rögzítő fülek.
Ebből nincs szerintem jobbos balos, a kuplungnál a lemezes van, ott azt nyomja meg, a féknél a kapcsolót kapcsolja lemez nélkül, ezért van kétféle, a lemezes jó a fékhez, de a fék lemez nélküli kapcsolója nem jó a kuplunghoz.
  • 1
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 91

If you've been into sports betting for a while, th[…]

Handicap betting, also known as spread betting, is[…]