- 8 years ago
#4861
Sziasztok!
Kormánymagasítóval kinek vannak tapasztalatai? Milyet használtok? 188 centi vagyok és azért nagyobb távon a csuklóm eléggé megérzi a gurulást. Nagyságrendi változást eredményez? Érdemes meglépni? Köszönöm!
Nekem első blikkre az a tapasztalatom legalábbis a 695-ön hogy én vettem kiemelőt aztán jól nem tudtam felrakni mert a fékcsövek nem engedtek annyit, szóval hagytam a fenébe
- 8 years ago
#4860
Halihó,
S4R hátsó féktárcsa topik. Rendeltem gyárit a gyartól (Brembo), megfelelő cikkszám ellenőrizve és 5 mm vastagsággal érkezett 4,5 mm-es cserevastagság van belevésve. Ezzel szemben a gépkönyv gyári értékre 6 mm-t ír 5,6 mm-es szervízlimittel.
http://kepfeltoltes.hu/160602/f_kt_rcsa ... es.hu_.jpg
A kérdés, hogy hol az igazság? most 5 vagy 6 mm-es a gyári?
S4R hátsó féktárcsa topik. Rendeltem gyárit a gyartól (Brembo), megfelelő cikkszám ellenőrizve és 5 mm vastagsággal érkezett 4,5 mm-es cserevastagság van belevésve. Ezzel szemben a gépkönyv gyári értékre 6 mm-t ír 5,6 mm-es szervízlimittel.
http://kepfeltoltes.hu/160602/f_kt_rcsa ... es.hu_.jpg
A kérdés, hogy hol az igazság? most 5 vagy 6 mm-es a gyári?
- 8 years ago
#4859
Sziasztok!
Kormánymagasítóval kinek vannak tapasztalatai? Milyet használtok? 188 centi vagyok és azért nagyobb távon a csuklóm eléggé megérzi a gurulást. Nagyságrendi változást eredményez? Érdemes meglépni? Köszönöm!
Kormánymagasítóval kinek vannak tapasztalatai? Milyet használtok? 188 centi vagyok és azért nagyobb távon a csuklóm eléggé megérzi a gurulást. Nagyságrendi változást eredményez? Érdemes meglépni? Köszönöm!
- 8 years ago
#4858
Halihó,
Végül kiderült a proléma oka. Az S4R fesszabályzója szállt el ami kicsinálta végül az akkut is... Olvastam, hogy a feszszabályzó gondok az S4R-nél nagyon gyakoriak. Akksik is hamar halnak ennél a típusnál. A fesszabályzó nem adott elég delejt az akkunak ami így a benzinpumpát nem tudta meghajtani időnként ezért villant fel.
Ami visszataszító, hogy az előző tulaj tudatában volt a gondnak, de eltitkolta :S. Én meg az út szélén maradtam...
Figyeljetek oda használt gépeknél. Senkiben ne bízzatok :S Vegyél 2-t aliról, szaré' hugyé van, hosszabb túrákra bedobsz egyet pluszban. Én is jártam úgy, mint Te, pont WDW túrán a túra elején. A gyártól 100 euroért adtak fesz.szabályzót, itt meg olcsó.
http://www.aliexpress.com/wholesale?cat ... tor+ducati
körbekérdeztünk, senkinek nem ártott még ilyen a gépének.
Megrendeltem ezt feszszabályzót a YHC-036 felirattal. Beszereltem és akksit is cseréltem. Sajnos úgy látszik, hogy ez meg nem tölt eleget. Kicsit abszurd hogy az előző sem biztos, hogy a belevaló gyári volt: (http://www.ebay.com/itm/08-Ducati-1198- ... 1755826472) túl sokat töltött izzók kimentek akksiban vizet kiforralta ez meg gyenge.
Akku kapocsfeszültség:
Leállított motornál : 12,7 V
Indításnál: 11,4 V
Alapjárat 12,2 V
4000 ezres fordulattól felfelé 13,3 V
Alapjárat és 4000 között 12,5 V - 13 V körül van.
Névleges töltés feszültségnek 14,4 V nak kellene lennie emelt fordulatszámál . néha lefullad a motor alapjáraton. a korábbi szabályzóval ilyen nem volt.
Mit csináljak? Rendeljek gyárit? Rendeljek amerikából MOSFET-es univerzális szabályzót? http://www.ebay.com/itm/UNIVERSAL-MOTOR ... uA&vxp=mtr
Hali! Ez szopó YHC-036 papíron jónak kellene lennie S4RS-hez, én mindenképpen jelezném az eladónak a leírtakat, jó eséllyel küld egy másikat, ami vagy jó lesz vagy nem. Ez a türelmes út. A másik meg hogy azt mondod, h elég volt és veszel egy gyárit.
Kérdés, hogy ha motorozol vele egy napot, akkor merül-e közben az akksi, elégséges-e ez a töltés. Részemről eddig tartott a "tudomány" :-/
- 8 years ago
#4857
Halihó,
S4R testa motorhoz jutottam hozzá nemrégiben. A következő gondom van:
- Hidegen indítom a motort, könnyedén indul majd 10 másodperc múlva check engine lámpa. Elindulok motorozni vele és továbbra is világít egészen addig míg kábé nyolcvan fokra fel nem melegszik, utána kialszik.
- Ha a melegedési fázisban visszaengedem a gázt menet közben alapjáratra kuplung behúzással vagy üres kapcsolással a lámpa kialszik, majd gázt adva visszajön
- Ha kicsit hagyom kihülni a motort majd indítom ismét check engine csak értlemszerűen rövidebb ideig tart.
- Ettől függetlenül jelenségként néha hamisan beugrik az üzemanyagszint jelző lámpa a check enginnel együtt majd néhány perc és kialszanak.
Mi lehet ez?
Ki tudom olvasni valahogy az hiba kódot menet közben járó motornál?
köszi előre is az ötleteket! Halihó,
Végül kiderült a proléma oka. Az S4R fesszabályzója szállt el ami kicsinálta végül az akkut is... Olvastam, hogy a feszszabályzó gondok az S4R-nél nagyon gyakoriak. Akksik is hamar halnak ennél a típusnál. A fesszabályzó nem adott elég delejt az akkunak ami így a benzinpumpát nem tudta meghajtani időnként ezért villant fel.
Ami visszataszító, hogy az előző tulaj tudatában volt a gondnak, de eltitkolta :S. Én meg az út szélén maradtam...
Figyeljetek oda használt gépeknél. Senkiben ne bízzatok :S Vegyél 2-t aliról, szaré' hugyé van, hosszabb túrákra bedobsz egyet pluszban. Én is jártam úgy, mint Te, pont WDW túrán a túra elején. A gyártól 100 euroért adtak fesz.szabályzót, itt meg olcsó.
http://www.aliexpress.com/wholesale?cat ... tor+ducati
körbekérdeztünk, senkinek nem ártott még ilyen a gépének.
Megrendeltem ezt feszszabályzót a YHC-036 felirattal. Beszereltem és akksit is cseréltem. Sajnos úgy látszik, hogy ez meg nem tölt eleget. Kicsit abszurd hogy az előző sem biztos, hogy a belevaló gyári volt: (http://www.ebay.com/itm/08-Ducati-1198- ... 1755826472) túl sokat töltött izzók kimentek akksiban vizet kiforralta ez meg gyenge.
Akku kapocsfeszültség:
Leállított motornál : 12,7 V
Indításnál: 11,4 V
Alapjárat 12,2 V
4000 ezres fordulattól felfelé 13,3 V
Alapjárat és 4000 között 12,5 V - 13 V körül van.
Névleges töltés feszültségnek 14,4 V nak kellene lennie emelt fordulatszámál . néha lefullad a motor alapjáraton. a korábbi szabályzóval ilyen nem volt.
Mit csináljak? Rendeljek gyárit? Rendeljek amerikából MOSFET-es univerzális szabályzót? http://www.ebay.com/itm/UNIVERSAL-MOTOR ... uA&vxp=mtr
- 8 years ago
#4856
Sziasztok. Szeretném a szörnyemet kicsit egyedibbé tenni. Egy 2000es évjáratú 750-esröl lenne szó.
A kérdésem pedig az lenne hogy ugye a gyári kipu rendszer 2-1-2 es, és érdemes lenne-e meg csinálni a hengerenkénti leömlőket hogy külön dolgozzon kifelé a két henger. Ennek lennének előnyei, vagy esetleg hátrányai, illetve rontaná-e az élet tartamot.
A képen látható delikvens lenne
Előre is köszönöm a választ
Üdv Tibor Alul nem lenne nyomaték a motorban és fent is szarabb Interferencia cső nélkül szar az egész
- 8 years ago
#4855
Sziasztok. Szeretném a szörnyemet kicsit egyedibbé tenni. Egy 2000es évjáratú 750-esröl lenne szó.
A kérdésem pedig az lenne hogy ugye a gyári kipu rendszer 2-1-2 es, és érdemes lenne-e meg csinálni a hengerenkénti leömlőket hogy külön dolgozzon kifelé a két henger. Ennek lennének előnyei, vagy esetleg hátrányai, illetve rontaná-e az élet tartamot.
A képen látható delikvens lenne
Előre is köszönöm a választ
Üdv Tibor
A kérdésem pedig az lenne hogy ugye a gyári kipu rendszer 2-1-2 es, és érdemes lenne-e meg csinálni a hengerenkénti leömlőket hogy külön dolgozzon kifelé a két henger. Ennek lennének előnyei, vagy esetleg hátrányai, illetve rontaná-e az élet tartamot.
A képen látható delikvens lenne
Előre is köszönöm a választ
Üdv Tibor
Csatolmányok:
tzui.png (877.64 KiB) Megtekintve 8779 alkalommal
- 8 years ago
#4854
Sziasztok! 2000-es évjáratú,600-as Dark Monsteremmel akadt egy kis probléma. Nevezetesen mindenféle külső hatás nélkül az egyik hengeremnél a gyertya elferdült. Eleinte rángatott,ahogy nem dolgozott rendesen,majd végül 1 hengerrel maradtam. 1-2 alkalommal csinált már hasonlót,de akkor fél perc után megszűnt. Próbáltam más gyertyával is,de semmi. Relatíve újak vannak benne,januárban lett cserélve. Olajszint stimmel, lég- és olajszűrők szintén januárba lettek cserélve. Esetleg találkozott már hasonló problémával? Gyújtás jeladó, de nézd visszafele a dolgokat, pipa, kábel, trafó, jeladó....de a jeladó az típushiba.... sajnos nem vagyok nagy műszakis ember. A jeladót házilag le tudom ellenőrizni, vagy csak szervízben?
- 8 years ago
#4853
Sziasztok! 2000-es évjáratú,600-as Dark Monsteremmel akadt egy kis probléma. Nevezetesen mindenféle külső hatás nélkül az egyik hengeremnél a gyertya elferdült. Eleinte rángatott,ahogy nem dolgozott rendesen,majd végül 1 hengerrel maradtam. 1-2 alkalommal csinált már hasonlót,de akkor fél perc után megszűnt. Próbáltam más gyertyával is,de semmi. Relatíve újak vannak benne,januárban lett cserélve. Olajszint stimmel, lég- és olajszűrők szintén januárba lettek cserélve. Esetleg találkozott már hasonló problémával? Gyújtás jeladó, de nézd visszafele a dolgokat, pipa, kábel, trafó, jeladó....de a jeladó az típushiba....
- 8 years ago
#4852
Sziasztok! 2000-es évjáratú,600-as Dark Monsteremmel akadt egy kis probléma. Nevezetesen mindenféle külső hatás nélkül az egyik hengeremnél a gyertya elferdült. Eleinte rángatott,ahogy nem dolgozott rendesen,majd végül 1 hengerrel maradtam. 1-2 alkalommal csinált már hasonlót,de akkor fél perc után megszűnt. Próbáltam más gyertyával is,de semmi. Relatíve újak vannak benne,januárban lett cserélve. Olajszint stimmel, lég- és olajszűrők szintén januárba lettek cserélve. Esetleg találkozott már hasonló problémával?
- 8 years ago
#4851
Sziasztok!
Monsteremen betört a fényszóró üvege. Akinek van eladó jó állapotú kérem jelezze!
Ha nincs senkinek, link is jöhet ahol tudok rendelni!
Köszönöm!
Monsteremen betört a fényszóró üvege. Akinek van eladó jó állapotú kérem jelezze!
Ha nincs senkinek, link is jöhet ahol tudok rendelni!
Köszönöm!
- 8 years ago
#4850
Köszönöm a válaszokat!
Egy garnitúra Bridgestone lett a választott.
Következő kérdés,hogy üzem melegen mennyi beosztást kell mutatnia a hőfokjelzőnek? (696monster)
Egy garnitúra Bridgestone lett a választott.
Következő kérdés,hogy üzem melegen mennyi beosztást kell mutatnia a hőfokjelzőnek? (696monster)
- 8 years ago
#4849
Az említett budapesti helyeken gondolom kérheted, hogy már egyből rakják is fel a motorra?
Gumisnál utoljára a kardános csopimnak a gumiját engedtem cserélni ahol kvázi semmit nem tudtak elszúrni, egyébként megvettem és irány Rossóék. Az enyémet - logisztikai okokból - a Karasnánál cserélték....de alapvetően Rosso, igen...ha ki tudod vinni a gumikat és a motort...
Karasna teljesen oké, nyilván bármilyen motor szervízbe vinném én is cseréltetni, inkább arra céloztam hogy a gumisnak nem hagynám hogy kicserélje. Meghúzza a kereket valami kb. nyomatékra, kb. beállítja a láncot...stb nem kell a bonyodalom.
- 8 years ago
#4848
ha netről akkor r17.hu , ha BP közelében személyesen akkor http://www.mbmgumi.hu vagy http://www.kekhold.hu
Az említett budapesti helyeken gondolom kérheted, hogy már egyből rakják is fel a motorra?
Gumisnál utoljára a kardános csopimnak a gumiját engedtem cserélni ahol kvázi semmit nem tudtak elszúrni, egyébként megvettem és irány Rossóék. Az enyémet - logisztikai okokból - a Karasnánál cserélték....de alapvetően Rosso, igen...ha ki tudod vinni a gumikat és a motort...
- 8 years ago
#4847
Sziasztok!
Jó reggelt mindenkinek!
Új belépőként érdeklődnék pár apróság ügyében.
Több év álmodozás után végre 696 tulaj lettem.
Szükségem lenne gumira. Ki hol szokott vásárolni? ha netről akkor r17.hu , ha BP közelében személyesen akkor http://www.mbmgumi.hu vagy http://www.kekhold.hu
Az említett budapesti helyeken gondolom kérheted, hogy már egyből rakják is fel a motorra?
Gumisnál utoljára a kardános csopimnak a gumiját engedtem cserélni ahol kvázi semmit nem tudtak elszúrni, egyébként megvettem és irány Rossóék.
- 8 years ago
#4846
ha netről akkor r17.hu , ha BP közelében személyesen akkor http://www.mbmgumi.hu vagy http://www.kekhold.hu
Az említett budapesti helyeken gondolom kérheted, hogy már egyből rakják is fel a motorra? a kékholdnál igen, de erősen időpontot kell kérni, az mbm nem szerel de nincs messze a rosso, namármost ott is időpont gyanús a dolog szerel az mbm is ha viszel kulcsot es nyugtatót!
Egykaru lengovillat nem szerelnek,nincs emelojuk es kulcsuk,ketkarut igen.
- 8 years ago
#4845
Sziasztok!
Jó reggelt mindenkinek!
Új belépőként érdeklődnék pár apróság ügyében.
Több év álmodozás után végre 696 tulaj lettem.
Szükségem lenne gumira. Ki hol szokott vásárolni? ha netről akkor r17.hu , ha BP közelében személyesen akkor http://www.mbmgumi.hu vagy http://www.kekhold.hu
Az említett budapesti helyeken gondolom kérheted, hogy már egyből rakják is fel a motorra? a kékholdnál igen, de erősen időpontot kell kérni, az mbm nem szerel de nincs messze a rosso, namármost ott is időpont gyanús a dolog
- 8 years ago
#4844
Sziasztok!
Jó reggelt mindenkinek!
Új belépőként érdeklődnék pár apróság ügyében.
Több év álmodozás után végre 696 tulaj lettem.
Szükségem lenne gumira. Ki hol szokott vásárolni? ha netről akkor r17.hu , ha BP közelében személyesen akkor http://www.mbmgumi.hu vagy http://www.kekhold.hu
Az említett budapesti helyeken gondolom kérheted, hogy már egyből rakják is fel a motorra?
- 8 years ago
#4843
Sziasztok!
Jó reggelt mindenkinek!
Új belépőként érdeklődnék pár apróság ügyében.
Több év álmodozás után végre 696 tulaj lettem.
Szükségem lenne gumira. Ki hol szokott vásárolni? ha netről akkor r17.hu , ha BP közelében személyesen akkor http://www.mbmgumi.hu vagy http://www.kekhold.hu én is tőlük szoktam
- 8 years ago
#4842
Sziasztok!
Jó reggelt mindenkinek!
Új belépőként érdeklődnék pár apróság ügyében.
Több év álmodozás után végre 696 tulaj lettem.
Szükségem lenne gumira. Ki hol szokott vásárolni? ha netről akkor r17.hu , ha BP közelében személyesen akkor http://www.mbmgumi.hu vagy http://www.kekhold.hu
- 8 years ago
#4841
Sziasztok!
Jó reggelt mindenkinek!
Új belépőként érdeklődnék pár apróság ügyében.
Több év álmodozás után végre 696 tulaj lettem.
Szükségem lenne gumira. Ki hol szokott vásárolni? Szia! Sok balesetmentes kilométert neked! Szerintem nem igazán fontos, hogy honnan veszed, inkább az a lényeg, hogy válassz típust, aztán ne legyen túl régi (DOT-szám check). Én most cseréltem, innen vettem Bridgestone BT023-at:
http://www.gumiabroncsok.net/
Korrektek voltak, gyorsak, minden rendben volt.
- 8 years ago
#4840
@robymonster
Szia,
köszi, egyenlőre úgy néz ki, hogy sikerült szereznem. Ha mégsem lenne jó, akkor lehet, hogy még megkereslek.
Szia,
köszi, egyenlőre úgy néz ki, hogy sikerült szereznem. Ha mégsem lenne jó, akkor lehet, hogy még megkereslek.
- 8 years ago
#4839
Sziasztok!
Jó reggelt mindenkinek!
Új belépőként érdeklődnék pár apróság ügyében.
Több év álmodozás után végre 696 tulaj lettem.
Szükségem lenne gumira. Ki hol szokott vásárolni?
Jó reggelt mindenkinek!
Új belépőként érdeklődnék pár apróság ügyében.
Több év álmodozás után végre 696 tulaj lettem.
Szükségem lenne gumira. Ki hol szokott vásárolni?
- 8 years ago
#4838
Sziasztok,
van valakinek valami ötlete, hogy honnan tudnék Monsterhez sürgősen gázbowdent szerezni?
Köszi szia ha adsz egy telefon számot akkor holnap adok egyet ha gondolod
- 8 years ago
#4837
Sziasztok,
van valakinek valami ötlete, hogy honnan tudnék Monsterhez sürgősen gázbowdent szerezni?
Köszi van egy komplett szettem gázkara együtt, vagy van csak bowdenem is !!
- 8 years ago
#4836
Sziasztok,
van valakinek valami ötlete, hogy honnan tudnék Monsterhez sürgősen gázbowdent szerezni?
Köszi csinátass a reno udvarban
- 8 years ago
#4835
Szia,
igen, szerencsére mire a zápor odaért már a ponyva alatt volt a motor én meg a kocsiban hazafelé!
Őket még nem próbáltam, csak a Pannóniaringet.
Köszi a tippet!
igen, szerencsére mire a zápor odaért már a ponyva alatt volt a motor én meg a kocsiban hazafelé!
Őket még nem próbáltam, csak a Pannóniaringet.
Köszi a tippet!
- 8 years ago
#4834
Sziasztok,
van valakinek valami ötlete, hogy honnan tudnék Monsterhez sürgősen gázbowdent szerezni?
Köszi Hali! Sikerült hazajutni múltkor Zircről még az eső előtt?
Moto rosso-t próbáltad, vagy desmodokit?
elérhetőségek: http://www.ducatiklub.hu/szerviz
- 8 years ago
#4833
Sziasztok,
van valakinek valami ötlete, hogy honnan tudnék Monsterhez sürgősen gázbowdent szerezni?
Köszi
van valakinek valami ötlete, hogy honnan tudnék Monsterhez sürgősen gázbowdent szerezni?
Köszi
- 8 years ago
#4832
Halihó,
S4R testa motorhoz jutottam hozzá nemrégiben. A következő gondom van:
- Hidegen indítom a motort, könnyedén indul majd 10 másodperc múlva check engine lámpa. Elindulok motorozni vele és továbbra is világít egészen addig míg kábé nyolcvan fokra fel nem melegszik, utána kialszik.
- Ha a melegedési fázisban visszaengedem a gázt menet közben alapjáratra kuplung behúzással vagy üres kapcsolással a lámpa kialszik, majd gázt adva visszajön
- Ha kicsit hagyom kihülni a motort majd indítom ismét check engine csak értlemszerűen rövidebb ideig tart.
- Ettől függetlenül jelenségként néha hamisan beugrik az üzemanyagszint jelző lámpa a check enginnel együtt majd néhány perc és kialszanak.
Mi lehet ez?
Ki tudom olvasni valahogy az hiba kódot menet közben járó motornál?
köszi előre is az ötleteket! Halihó,
Végül kiderült a proléma oka. Az S4R fesszabályzója szállt el ami kicsinálta végül az akkut is... Olvastam, hogy a feszszabályzó gondok az S4R-nél nagyon gyakoriak. Akksik is hamar halnak ennél a típusnál. A fesszabályzó nem adott elég delejt az akkunak ami így a benzinpumpát nem tudta meghajtani időnként ezért villant fel.
Ami visszataszító, hogy az előző tulaj tudatában volt a gondnak, de eltitkolta :S. Én meg az út szélén maradtam...
Figyeljetek oda használt gépeknél. Senkiben ne bízzatok :S Vegyél 2-t aliról, szaré' hugyé van, hosszabb túrákra bedobsz egyet pluszban. Én is jártam úgy, mint Te, pont WDW túrán a túra elején. A gyártól 100 euroért adtak fesz.szabályzót, itt meg olcsó.
http://www.aliexpress.com/wholesale?cat ... tor+ducati
körbekérdeztünk, senkinek nem ártott még ilyen a gépének. Köszi a tippet, rendelek is mindjárt
Viszont a leírások kicsit zavaróak. Annyit mondjatok még légyszi, hogy az S4R 996 és a 998 as blokkal is ugyan azzal a fesszabályzóval vannak szerelve?!
Másik ehhez kapcsolódó kérdés. Van esetleg valakinek tapasztalta a MOSFET-es tranzisztoros fesszabályzóval? Például: Shindengen FH020AA
Olvasgattam és úgy jön le, hogy jobb hatásfokkal, kisebb melegedéssel működik.
Gondolkozom rajta, hogy beruházzak rá, de csak akkor ha tényleg stabil.
- 8 years ago
#4831
Nekem ilyen van. Szerintem egész jó az árához képest főleg, plusz megvan az előnye, hogy nem kell semmi konzol. Méretre bőven elég, van hozzá esővédő "zsák". Annyi, hogy így csak egyszemélyes lesz a motor, mert az utas lába nem fér el a lábtartón.
Ez hogy van rögzítve ? Pántokkal van rögzítve a lábtartóhoz és a vázhoz, plusz 1 heveder az ülés alatt , kettő pedig fölötte. Ezt is elég gyorsan le lehet venni, műanyag kapcsok vannak rajt.
Ez hogy van rögzítve ? nekem az ilyen keret nélküli nyeregtáskával volt olyan meglepetésem, hogy a kipitől megolvadt a heveder és befordult a kerék és a rugóstag közé és konkrétan állóra fékezte a hátsó kereket A kipu nekem is szétolvasztotta egyszer az egyik pántot, de szerencsére az nem volt olyan hosszú, hogy be tudja fékezni a kereket... nem a pánt, hanem a beforduló táska fékezte meg a kereket igaz nem monsteren hanem 748-on
- 8 years ago
#4830
Halihó,
S4R testa motorhoz jutottam hozzá nemrégiben. A következő gondom van:
- Hidegen indítom a motort, könnyedén indul majd 10 másodperc múlva check engine lámpa. Elindulok motorozni vele és továbbra is világít egészen addig míg kábé nyolcvan fokra fel nem melegszik, utána kialszik.
- Ha a melegedési fázisban visszaengedem a gázt menet közben alapjáratra kuplung behúzással vagy üres kapcsolással a lámpa kialszik, majd gázt adva visszajön
- Ha kicsit hagyom kihülni a motort majd indítom ismét check engine csak értlemszerűen rövidebb ideig tart.
- Ettől függetlenül jelenségként néha hamisan beugrik az üzemanyagszint jelző lámpa a check enginnel együtt majd néhány perc és kialszanak.
Mi lehet ez?
Ki tudom olvasni valahogy az hiba kódot menet közben járó motornál?
köszi előre is az ötleteket! Halihó,
Végül kiderült a proléma oka. Az S4R fesszabályzója szállt el ami kicsinálta végül az akkut is... Olvastam, hogy a feszszabályzó gondok az S4R-nél nagyon gyakoriak. Akksik is hamar halnak ennél a típusnál. A fesszabályzó nem adott elég delejt az akkunak ami így a benzinpumpát nem tudta meghajtani időnként ezért villant fel.
Ami visszataszító, hogy az előző tulaj tudatában volt a gondnak, de eltitkolta :S. Én meg az út szélén maradtam...
Figyeljetek oda használt gépeknél. Senkiben ne bízzatok :S Vegyél 2-t aliról, szaré' hugyé van, hosszabb túrákra bedobsz egyet pluszban. Én is jártam úgy, mint Te, pont WDW túrán a túra elején. A gyártól 100 euroért adtak fesz.szabályzót, itt meg olcsó.
http://www.aliexpress.com/wholesale?cat ... tor+ducati
körbekérdeztünk, senkinek nem ártott még ilyen a gépének.
- 8 years ago
#4829
Halihó,
S4R testa motorhoz jutottam hozzá nemrégiben. A következő gondom van:
- Hidegen indítom a motort, könnyedén indul majd 10 másodperc múlva check engine lámpa. Elindulok motorozni vele és továbbra is világít egészen addig míg kábé nyolcvan fokra fel nem melegszik, utána kialszik.
- Ha a melegedési fázisban visszaengedem a gázt menet közben alapjáratra kuplung behúzással vagy üres kapcsolással a lámpa kialszik, majd gázt adva visszajön
- Ha kicsit hagyom kihülni a motort majd indítom ismét check engine csak értlemszerűen rövidebb ideig tart.
- Ettől függetlenül jelenségként néha hamisan beugrik az üzemanyagszint jelző lámpa a check enginnel együtt majd néhány perc és kialszanak.
Mi lehet ez?
Ki tudom olvasni valahogy az hiba kódot menet közben járó motornál?
köszi előre is az ötleteket! Halihó,
Végül kiderült a proléma oka. Az S4R fesszabályzója szállt el ami kicsinálta végül az akkut is... Olvastam, hogy a feszszabályzó gondok az S4R-nél nagyon gyakoriak. Akksik is hamar halnak ennél a típusnál. A fesszabályzó nem adott elég delejt az akkunak ami így a benzinpumpát nem tudta meghajtani időnként ezért villant fel.
Ami visszataszító, hogy az előző tulaj tudatában volt a gondnak, de eltitkolta :S. Én meg az út szélén maradtam...
Figyeljetek oda használt gépeknél. Senkiben ne bízzatok :S Nem csak az s4r-nél vannak gondok a fesszabályzóval álltalános probléma!(Pl én 12 évig motoroztam 1 s4r-rel és soha nem cseréltem fesszabályzót)
Sőt, tudtommal más motortipusoknál is felmerült ez a hiba.(Triumph)Gondolom a beszállító nem jól dolgozott. Aprilia detto.
- 8 years ago
#4828
Sziasztok!
Ha jól emlékszem valakinek volt innen ilyen túracucca... mik a tapasztalataitok? Elég jól rögzíthetőnek tűnik és semmi azért kellene ilyen, mert nem szeretnék konzolt feltenni hozzá. Előre is köszi a véleményeket.
Üdv: G.
http://www.bazismotor.eu/shop/alkatresz ... -3697.html Nekem ilyen van. Szerintem egész jó az árához képest főleg, plusz megvan az előnye, hogy nem kell semmi konzol. Méretre bőven elég, van hozzá esővédő "zsák". Annyi, hogy így csak egyszemélyes lesz a motor, mert az utas lába nem fér el a lábtartón.
Ez hogy van rögzítve ? Pántokkal van rögzítve a lábtartóhoz és a vázhoz, plusz 1 heveder az ülés alatt , kettő pedig fölötte. Ezt is elég gyorsan le lehet venni, műanyag kapcsok vannak rajt.
Nekem ilyen van. Szerintem egész jó az árához képest főleg, plusz megvan az előnye, hogy nem kell semmi konzol. Méretre bőven elég, van hozzá esővédő "zsák". Annyi, hogy így csak egyszemélyes lesz a motor, mert az utas lába nem fér el a lábtartón.
Ez hogy van rögzítve ? nekem az ilyen keret nélküli nyeregtáskával volt olyan meglepetésem, hogy a kipitől megolvadt a heveder és befordult a kerék és a rugóstag közé és konkrétan állóra fékezte a hátsó kereket A kipu nekem is szétolvasztotta egyszer az egyik pántot, de szerencsére az nem volt olyan hosszú, hogy be tudja fékezni a kereket...
- 8 years ago
#4827
Halihó,
S4R testa motorhoz jutottam hozzá nemrégiben. A következő gondom van:
- Hidegen indítom a motort, könnyedén indul majd 10 másodperc múlva check engine lámpa. Elindulok motorozni vele és továbbra is világít egészen addig míg kábé nyolcvan fokra fel nem melegszik, utána kialszik.
- Ha a melegedési fázisban visszaengedem a gázt menet közben alapjáratra kuplung behúzással vagy üres kapcsolással a lámpa kialszik, majd gázt adva visszajön
- Ha kicsit hagyom kihülni a motort majd indítom ismét check engine csak értlemszerűen rövidebb ideig tart.
- Ettől függetlenül jelenségként néha hamisan beugrik az üzemanyagszint jelző lámpa a check enginnel együtt majd néhány perc és kialszanak.
Mi lehet ez?
Ki tudom olvasni valahogy az hiba kódot menet közben járó motornál?
köszi előre is az ötleteket! Halihó,
Végül kiderült a proléma oka. Az S4R fesszabályzója szállt el ami kicsinálta végül az akkut is... Olvastam, hogy a feszszabályzó gondok az S4R-nél nagyon gyakoriak. Akksik is hamar halnak ennél a típusnál. A fesszabályzó nem adott elég delejt az akkunak ami így a benzinpumpát nem tudta meghajtani időnként ezért villant fel.
Ami visszataszító, hogy az előző tulaj tudatában volt a gondnak, de eltitkolta :S. Én meg az út szélén maradtam...
Figyeljetek oda használt gépeknél. Senkiben ne bízzatok :S Nem csak az s4r-nél vannak gondok a fesszabályzóval álltalános probléma!(Pl én 12 évig motoroztam 1 s4r-rel és soha nem cseréltem fesszabályzót)
Sőt, tudtommal más motortipusoknál is felmerült ez a hiba.(Triumph)Gondolom a beszállító nem jól dolgozott.
- 8 years ago
#4826
Halihó,
S4R testa motorhoz jutottam hozzá nemrégiben. A következő gondom van:
- Hidegen indítom a motort, könnyedén indul majd 10 másodperc múlva check engine lámpa. Elindulok motorozni vele és továbbra is világít egészen addig míg kábé nyolcvan fokra fel nem melegszik, utána kialszik.
- Ha a melegedési fázisban visszaengedem a gázt menet közben alapjáratra kuplung behúzással vagy üres kapcsolással a lámpa kialszik, majd gázt adva visszajön
- Ha kicsit hagyom kihülni a motort majd indítom ismét check engine csak értlemszerűen rövidebb ideig tart.
- Ettől függetlenül jelenségként néha hamisan beugrik az üzemanyagszint jelző lámpa a check enginnel együtt majd néhány perc és kialszanak.
Mi lehet ez?
Ki tudom olvasni valahogy az hiba kódot menet közben járó motornál?
köszi előre is az ötleteket! Halihó,
Végül kiderült a proléma oka. Az S4R fesszabályzója szállt el ami kicsinálta végül az akkut is... Olvastam, hogy a feszszabályzó gondok az S4R-nél nagyon gyakoriak. Akksik is hamar halnak ennél a típusnál. A fesszabályzó nem adott elég delejt az akkunak ami így a benzinpumpát nem tudta meghajtani időnként ezért villant fel.
Ami visszataszító, hogy az előző tulaj tudatában volt a gondnak, de eltitkolta :S. Én meg az út szélén maradtam...
Figyeljetek oda használt gépeknél. Senkiben ne bízzatok :S Asszem az enyém is ezért pihen már lassan 3 hete és két akksival is minuszban vagyok.... átérzem a helyzeted...de a héten már csak be tudják vállalni a Rossoban...
- 8 years ago
#4825
Halihó,
S4R testa motorhoz jutottam hozzá nemrégiben. A következő gondom van:
- Hidegen indítom a motort, könnyedén indul majd 10 másodperc múlva check engine lámpa. Elindulok motorozni vele és továbbra is világít egészen addig míg kábé nyolcvan fokra fel nem melegszik, utána kialszik.
- Ha a melegedési fázisban visszaengedem a gázt menet közben alapjáratra kuplung behúzással vagy üres kapcsolással a lámpa kialszik, majd gázt adva visszajön
- Ha kicsit hagyom kihülni a motort majd indítom ismét check engine csak értlemszerűen rövidebb ideig tart.
- Ettől függetlenül jelenségként néha hamisan beugrik az üzemanyagszint jelző lámpa a check enginnel együtt majd néhány perc és kialszanak.
Mi lehet ez?
Ki tudom olvasni valahogy az hiba kódot menet közben járó motornál?
köszi előre is az ötleteket! Halihó,
Végül kiderült a proléma oka. Az S4R fesszabályzója szállt el ami kicsinálta végül az akkut is... Olvastam, hogy a feszszabályzó gondok az S4R-nél nagyon gyakoriak. Akksik is hamar halnak ennél a típusnál. A fesszabályzó nem adott elég delejt az akkunak ami így a benzinpumpát nem tudta meghajtani időnként ezért villant fel.
Ami visszataszító, hogy az előző tulaj tudatában volt a gondnak, de eltitkolta :S. Én meg az út szélén maradtam...
Figyeljetek oda használt gépeknél. Senkiben ne bízzatok :S
- 8 years ago
#4824
sztem ez a legjobb, nekem ilyen van. nagy, szép praktikus, állítható és bővíthető.. nem a legolcsóbb, de igényes nagyon
http://www.twistedthrottle.com/sw-motec ... age-system
Mint lentebb írtam nekem is hasonló üléstáskám van.
Tudod mikor baszom fel az agyam ?
Amikor mondjuk megállunk a szálláson az egész napi csapatás után rohadtan izzadtan csak egy sörre meg egy zuhanyra vágyok és ott pöcsölök azzal hogy a pókokat meg minden szart leszedjek, hogy kiszabadítsam a táskát, és akkor leparkol le egy BMW-s aki 2 klikkel leakasztja a dobozait és már megy is sörözni. Másnap reggel ugyanez pepitában.
Szóval jó az üléstáska de a kurvára utálom egy hosszabb túrán a napi kétszeri le fel szerelését.
ezt 4 gyorskioldású heveder tartja, a végüket a motorra kehet rögzíteni. 30 mp a fel és a leszedése. nem tökölős . a reden megmutatom
ok , a klikkessel nem veszi fel a versenyt, de nem tudom van -e olyan egyátalás az említett tipusra. Nekem nem volt ilyen és elég magasan van a kipim ezért nem volt jobb megoldás...
Enyémnek van 4 füle az alján a sarkokban azt kell körbepókozni, plusz mivel elég magas egy sisakhálót is rászoktam húzni nehogy leforduljon. Tény hogy a tiéd inkább széles mint magas és gondolom le is lóg kissé két oldalra így elég stabil lehet.
Sajna Redre nem tudok menni pont ezen a hétvégén van ilyen egész hétvégés éves kerti parti barátokkal, de csak eljutok már megint valami közös gurulásra egyszer.
- 8 years ago
#4823
Köszönöm szépen a hozzászólásaitokat! Még egy olyan kérdésem lenne hogy a kiszemelt példányon a hátsó ülés mellé felhúzott termi dobok vannak (mint a képen), van olyan cég aki ilyen specifikáció mellé kínál valamilyen oldaldobozt/táskát?
sztem ez a legjobb, nekem ilyen van. nagy, szép praktikus, állítható és bővíthető.. nem a legolcsóbb, de igényes nagyon
http://www.twistedthrottle.com/sw-motec ... age-system
Mint lentebb írtam nekem is hasonló üléstáskám van.
Tudod mikor baszom fel az agyam ?
Amikor mondjuk megállunk a szálláson az egész napi csapatás után rohadtan izzadtan csak egy sörre meg egy zuhanyra vágyok és ott pöcsölök azzal hogy a pókokat meg minden szart leszedjek, hogy kiszabadítsam a táskát, és akkor leparkol le egy BMW-s aki 2 klikkel leakasztja a dobozait és már megy is sörözni. Másnap reggel ugyanez pepitában.
Szóval jó az üléstáska de a kurvára utálom egy hosszabb túrán a napi kétszeri le fel szerelését.
ezt 4 gyorskioldású heveder tartja, a végüket a motorra kehet rögzíteni. 30 mp a fel és a leszedése. nem tökölős . a reden megmutatom
ok , a klikkessel nem veszi fel a versenyt, de nem tudom van -e olyan egyátalás az említett tipusra. Nekem nem volt ilyen és elég magasan van a kipim ezért nem volt jobb megoldás...
- 8 years ago
#4822
Köszönöm szépen a hozzászólásaitokat! Még egy olyan kérdésem lenne hogy a kiszemelt példányon a hátsó ülés mellé felhúzott termi dobok vannak (mint a képen), van olyan cég aki ilyen specifikáció mellé kínál valamilyen oldaldobozt/táskát?
sztem ez a legjobb, nekem ilyen van. nagy, szép praktikus, állítható és bővíthető.. nem a legolcsóbb, de igényes nagyon
http://www.twistedthrottle.com/sw-motec ... age-system
Mint lentebb írtam nekem is hasonló üléstáskám van.
Tudod mikor baszom fel az agyam ?
Amikor mondjuk megállunk a szálláson az egész napi csapatás után rohadtan izzadtan csak egy sörre meg egy zuhanyra vágyok és ott pöcsölök azzal hogy a pókokat meg minden szart leszedjek, hogy kiszabadítsam a táskát, és akkor leparkol le egy BMW-s aki 2 klikkel leakasztja a dobozait és már megy is sörözni. Másnap reggel ugyanez pepitában.
Szóval jó az üléstáska de a kurvára utálom egy hosszabb túrán a napi kétszeri le fel szerelését.
- 8 years ago
#4821
Nekem ilyen van. Szerintem egész jó az árához képest főleg, plusz megvan az előnye, hogy nem kell semmi konzol. Méretre bőven elég, van hozzá esővédő "zsák". Annyi, hogy így csak egyszemélyes lesz a motor, mert az utas lába nem fér el a lábtartón.
Ez hogy van rögzítve ? nekem az ilyen keret nélküli nyeregtáskával volt olyan meglepetésem, hogy a kipitől megolvadt a heveder és befordult a kerék és a rugóstag közé és konkrétan állóra fékezte a hátsó kereket
Az fasza lehetett
- 8 years ago
#4820
Nekem ilyen van. Szerintem egész jó az árához képest főleg, plusz megvan az előnye, hogy nem kell semmi konzol. Méretre bőven elég, van hozzá esővédő "zsák". Annyi, hogy így csak egyszemélyes lesz a motor, mert az utas lába nem fér el a lábtartón.
Ez hogy van rögzítve ? nekem az ilyen keret nélküli nyeregtáskával volt olyan meglepetésem, hogy a kipitől megolvadt a heveder és befordult a kerék és a rugóstag közé és konkrétan állóra fékezte a hátsó kereket
Az fasza lehetett
- 8 years ago
#4819
Sziasztok!
Ha jól emlékszem valakinek volt innen ilyen túracucca... mik a tapasztalataitok? Elég jól rögzíthetőnek tűnik és semmi azért kellene ilyen, mert nem szeretnék konzolt feltenni hozzá. Előre is köszi a véleményeket.
Üdv: G.
http://www.bazismotor.eu/shop/alkatresz ... -3697.html Nekem ilyen van. Szerintem egész jó az árához képest főleg, plusz megvan az előnye, hogy nem kell semmi konzol. Méretre bőven elég, van hozzá esővédő "zsák". Annyi, hogy így csak egyszemélyes lesz a motor, mert az utas lába nem fér el a lábtartón.
Nekem is ilyen van, hajlítottam egy gömbvasból hozzá hevenyészett tartót, hogy megakadályozzam a dino által írt balesetet. Erre még mehet egy hengerzsák akár. És a külső esővédőt felejtsd el, mindent kukazsákba és úgy bele, az a biztos.
- 8 years ago
#4818
Köszönöm szépen a hozzászólásaitokat! Még egy olyan kérdésem lenne hogy a kiszemelt példányon a hátsó ülés mellé felhúzott termi dobok vannak (mint a képen), van olyan cég aki ilyen specifikáció mellé kínál valamilyen oldaldobozt/táskát?
sztem ez a legjobb, nekem ilyen van. nagy, szép praktikus, állítható és bővíthető.. nem a legolcsóbb, de igényes nagyon
http://www.twistedthrottle.com/sw-motec ... age-system
- 8 years ago
#4817
Sziasztok!
Ha jól emlékszem valakinek volt innen ilyen túracucca... mik a tapasztalataitok? Elég jól rögzíthetőnek tűnik és semmi azért kellene ilyen, mert nem szeretnék konzolt feltenni hozzá. Előre is köszi a véleményeket.
Üdv: G.
http://www.bazismotor.eu/shop/alkatresz ... -3697.html Nekem ilyen van. Szerintem egész jó az árához képest főleg, plusz megvan az előnye, hogy nem kell semmi konzol. Méretre bőven elég, van hozzá esővédő "zsák". Annyi, hogy így csak egyszemélyes lesz a motor, mert az utas lába nem fér el a lábtartón.
Ez hogy van rögzítve ? nekem az ilyen keret nélküli nyeregtáskával volt olyan meglepetésem, hogy a kipitől megolvadt a heveder és befordult a kerék és a rugóstag közé és konkrétan állóra fékezte a hátsó kereket
- 8 years ago
#4816
Sziasztok!
Ha jól emlékszem valakinek volt innen ilyen túracucca... mik a tapasztalataitok? Elég jól rögzíthetőnek tűnik és semmi azért kellene ilyen, mert nem szeretnék konzolt feltenni hozzá. Előre is köszi a véleményeket.
Üdv: G.
http://www.bazismotor.eu/shop/alkatresz ... -3697.html Nekem ilyen van. Szerintem egész jó az árához képest főleg, plusz megvan az előnye, hogy nem kell semmi konzol. Méretre bőven elég, van hozzá esővédő "zsák". Annyi, hogy így csak egyszemélyes lesz a motor, mert az utas lába nem fér el a lábtartón.
Ez hogy van rögzítve ?
- 8 years ago
#4815
Sziasztok!
Ha jól emlékszem valakinek volt innen ilyen túracucca... mik a tapasztalataitok? Elég jól rögzíthetőnek tűnik és semmi azért kellene ilyen, mert nem szeretnék konzolt feltenni hozzá. Előre is köszi a véleményeket.
Üdv: G.
http://www.bazismotor.eu/shop/alkatresz ... -3697.html Nekem ilyen van. Szerintem egész jó az árához képest főleg, plusz megvan az előnye, hogy nem kell semmi konzol. Méretre bőven elég, van hozzá esővédő "zsák". Annyi, hogy így csak egyszemélyes lesz a motor, mert az utas lába nem fér el a lábtartón.
Nagyon köszi dudu! Erre voltam kíváncsi. Egyszemélyes túra lesz, úgyhogy pont ideális pakolóhely egy hosszú hétvégére. Ha meg nem lesz elég, akkor a hátizsákot fel tudom rakni a hátsó ülésre....
- 8 years ago
#4814
Sziasztok!
Ha jól emlékszem valakinek volt innen ilyen túracucca... mik a tapasztalataitok? Elég jól rögzíthetőnek tűnik és semmi azért kellene ilyen, mert nem szeretnék konzolt feltenni hozzá. Előre is köszi a véleményeket.
Üdv: G.
http://www.bazismotor.eu/shop/alkatresz ... -3697.html Nekem ilyen van. Szerintem egész jó az árához képest főleg, plusz megvan az előnye, hogy nem kell semmi konzol. Méretre bőven elég, van hozzá esővédő "zsák". Annyi, hogy így csak egyszemélyes lesz a motor, mert az utas lába nem fér el a lábtartón.
Csatolmányok:
dscn6862.jpg (1.52 MiB) Megtekintve 8851 alkalommaldscn6861.jpg (1.31 MiB) Megtekintve 8851 alkalommal
- 8 years ago
#4813
Köszönöm szépen a hozzászólásaitokat! Még egy olyan kérdésem lenne hogy a kiszemelt példányon a hátsó ülés mellé felhúzott termi dobok vannak (mint a képen), van olyan cég aki ilyen specifikáció mellé kínál valamilyen oldaldobozt/táskát?
Üléstáska a megoldás, ráteszed átpókozod az alját az ülés alatt, rá még egy sisakháló és már mehettek is.
Mint ez pl:
http://www.fokt.hu/termekek/bagster/Hat ... ransformer
Így néz ki az enyém csak hogy lásd milyen egy 695 -ön
Csatolmányok:
dsc_1412_dsc_4215.jpg (1.44 MiB) Megtekintve 8851 alkalommal
- 8 years ago
#4812
Kedves Monster tulajdonosok,
Segítséget szeretnék kérni valamelyikőtöktől, lehetőleg olyantól akinek van tapasztalata a 695-ös szériával. Erősen gondolkozom egy ilyen gép vásárlásán, de őszintén szólva eddig az összes (japán motor tulaj) ismerősöm óva intett tőle (nyilván egészében a márkától). Erre a szériára is jellemző a korábbi modellek relatív problémássága, vagy kiforrottabbnak konstrukciónak mondható? Segítségeteket, véleményeteket előre is köszönöm!
elso motorom 695 volt, imadtam.
kb. 12k teljesen problemamentes km-t gurultunk egyutt. csak batran!
Draw No Bet (DNB) is an easy-to-play, easy-to-win […]