Avatar
 dino74
#4810
Köszönöm szépen a hozzászólásaitokat! Még egy olyan kérdésem lenne hogy a kiszemelt példányon a hátsó ülés mellé felhúzott termi dobok vannak (mint a képen), van olyan cég aki ilyen specifikáció mellé kínál valamilyen oldaldobozt/táskát?
szinte kizárt, a givi gyárt hozzá keretet és azt át tudod alakítani talán
Avatar
 tdavid
#4809
Köszönöm szépen a hozzászólásaitokat! Még egy olyan kérdésem lenne hogy a kiszemelt példányon a hátsó ülés mellé felhúzott termi dobok vannak (mint a képen), van olyan cég aki ilyen specifikáció mellé kínál valamilyen oldaldobozt/táskát?
Csatolmányok:
monster-695-rear.jpg
monster-695-rear.jpg (89.04 KiB) Megtekintve 8620 alkalommal
Avatar
 dino74
#4808
Kedves Monster tulajdonosok,

Segítséget szeretnék kérni valamelyikőtöktől, lehetőleg olyantól akinek van tapasztalata a 695-ös szériával. Erősen gondolkozom egy ilyen gép vásárlásán, de őszintén szólva eddig az összes (japán motor tulaj) ismerősöm óva intett tőle (nyilván egészében a márkától). Erre a szériára is jellemző a korábbi modellek relatív problémássága, vagy kiforrottabbnak konstrukciónak mondható? Segítségeteket, véleményeteket előre is köszönöm!
ű

Én 695 tulaj vagyok :)
A 695 az elsők között volt ahol már kitolták a szervíz intervallumot 12 ezerre, injektoros nem karbis....stb

Nekem 5 éve van meg a 695 20-22 ezret mentem eddig vele 29 ezernél ját a számlálóm, kopó alkatrészeken kívűl soha semmi gondom nem volt vele ami említésre méltó.

Egy a kulcs hogy mindent megkapjon időben és korrekt de legfőképpen hozzárétő szervízbe vidd és akkor semmiben nem különbözik bármelyik másik motortól.

Szóval ne parázz, az hogy a régi első 600 -asokkal meg régi Ducikkal sok gond volt az igaz, sajnos nehezen vetkőzi le a márka ezt a sztereotipiát.
nkünk is van, 13ezret mentünk vele de nem volt bajunk vele, persze nincs elhanyagolva
Avatar
 Vicctor
#4807
Kedves Monster tulajdonosok,

Segítséget szeretnék kérni valamelyikőtöktől, lehetőleg olyantól akinek van tapasztalata a 695-ös szériával. Erősen gondolkozom egy ilyen gép vásárlásán, de őszintén szólva eddig az összes (japán motor tulaj) ismerősöm óva intett tőle (nyilván egészében a márkától). Erre a szériára is jellemző a korábbi modellek relatív problémássága, vagy kiforrottabbnak konstrukciónak mondható? Segítségeteket, véleményeteket előre is köszönöm!
ű

Én 695 tulaj vagyok :)
A 695 az elsők között volt ahol már kitolták a szervíz intervallumot 12 ezerre, injektoros nem karbis....stb

Nekem 5 éve van meg a 695 20-22 ezret mentem eddig vele 29 ezernél ját a számlálóm, kopó alkatrészeken kívűl soha semmi gondom nem volt vele ami említésre méltó.

Egy a kulcs hogy mindent megkapjon időben és korrekt de legfőképpen hozzárétő szervízbe vidd és akkor semmiben nem különbözik bármelyik másik motortól.

Szóval ne parázz, az hogy a régi első 600 -asokkal meg régi Ducikkal sok gond volt az igaz, sajnos nehezen vetkőzi le a márka ezt a sztereotipiát.
Avatar
 robymonster
#4806
Kedves Monster tulajdonosok,

Segítséget szeretnék kérni valamelyikőtöktől, lehetőleg olyantól akinek van tapasztalata a 695-ös szériával. Erősen gondolkozom egy ilyen gép vásárlásán, de őszintén szólva eddig az összes (japán motor tulaj) ismerősöm óva intett tőle (nyilván egészében a márkától). Erre a szériára is jellemző a korábbi modellek relatív problémássága, vagy kiforrottabbnak konstrukciónak mondható? Segítségeteket, véleményeteket előre is köszönöm!
Csatlakozom az előttem szólóhoz én sem vagyok 695 tulaj de túl a 100ezer km kijelentem hogy probléma mentes
Avatar
 gonosz
#4805
Kedves Monster tulajdonosok,

Segítséget szeretnék kérni valamelyikőtöktől, lehetőleg olyantól akinek van tapasztalata a 695-ös szériával. Erősen gondolkozom egy ilyen gép vásárlásán, de őszintén szólva eddig az összes (japán motor tulaj) ismerősöm óva intett tőle (nyilván egészében a márkától). Erre a szériára is jellemző a korábbi modellek relatív problémássága, vagy kiforrottabbnak konstrukciónak mondható? Segítségeteket, véleményeteket előre is köszönöm!
Én pont nem vagyok 695 tulaj, viszont a '97-es Monsterem jó bizonyíték rá, hogy mennyire "problémásak" ezek a gépek: semennyire. Ha figyelsz a szervízre, akkor nagy meglepetés nem fog érni. Abban biztos lehetsz, hogy a 695-ös egy kiforrott konstrukció. Az ismerőseid vsz. nem Ducati tulajok, szóval ilyen szempontból nem mérvadó a véleményük...
Avatar
 tdavid
#4804
Kedves Monster tulajdonosok,

Segítséget szeretnék kérni valamelyikőtöktől, lehetőleg olyantól akinek van tapasztalata a 695-ös szériával. Erősen gondolkozom egy ilyen gép vásárlásán, de őszintén szólva eddig az összes (japán motor tulaj) ismerősöm óva intett tőle (nyilván egészében a márkától). Erre a szériára is jellemző a korábbi modellek relatív problémássága, vagy kiforrottabbnak konstrukciónak mondható? Segítségeteket, véleményeteket előre is köszönöm!
Avatar
 Kajakman
#4803
Nem a szervizintervallum járt le es azert jelez?
A szerviintervallum nem olyan régen járt le valóban, de azt kipucoltam a homemade megoldással: bal gomb az óra mellett benyom és tart, gyújtás ráad 10 másodpercre majd gyújtás elvesz végig gomb benyomva. Utána eltűnt a maint felirat indítás után.
Én is így spóroltam meg a vezérműszíjcsere árát ;)
Avatar
 negga
#4802
Nem a szervizintervallum járt le es azert jelez?
A szerviintervallum nem olyan régen járt le valóban, de azt kipucoltam a homemade megoldással: bal gomb az óra mellett benyom és tart, gyújtás ráad 10 másodpercre majd gyújtás elvesz végig gomb benyomva. Utána eltűnt a maint felirat indítás után.
Avatar
 negga
#4800
Halihó,

S4R testa motorhoz jutottam hozzá nemrégiben. A következő gondom van:

- Hidegen indítom a motort, könnyedén indul majd 10 másodperc múlva check engine lámpa. Elindulok motorozni vele és továbbra is világít egészen addig míg kábé nyolcvan fokra fel nem melegszik, utána kialszik.
- Ha a melegedési fázisban visszaengedem a gázt menet közben alapjáratra kuplung behúzással vagy üres kapcsolással a lámpa kialszik, majd gázt adva visszajön
- Ha kicsit hagyom kihülni a motort majd indítom ismét check engine csak értlemszerűen rövidebb ideig tart.

- Ettől függetlenül jelenségként néha hamisan beugrik az üzemanyagszint jelző lámpa a check enginnel együtt majd néhány perc és kialszanak.

Mi lehet ez?
Ki tudom olvasni valahogy az hiba kódot menet közben járó motornál?

köszi előre is az ötleteket!
Avatar
 Vicctor
#4799
srácok, előre is elnézést a kérdésért, de elbizonytalanodtam.
tényleg minden megtett 1000 km után olajat kell cserélni? vagy az csak az új bringákra érvényes az első 1000 km után, később pedig minden megtett 12 ezer után kell cserélni?

itt is olvasgattam, kézikönyv sem egyértelmű nekem, szóval nem tudom...
ha veszel egy vadi új motort, akkor az első 1000 után olajcsere kell (az új blokkban esetleges szennyeződések, törmelékek, forgácsok miatt).
után a szervizintervallum szerint kell, 10 vagy 12 ezrenként

Azt azért tegyük hozzá a korrektség kedvéért hogy szinte mindenki 6000 -enként cserél olajat mint általánosan elfogadott intervallum, meg az összes szerelő is ezt javasolja.
Avatar
 dino74
#4798
srácok, előre is elnézést a kérdésért, de elbizonytalanodtam.
tényleg minden megtett 1000 km után olajat kell cserélni? vagy az csak az új bringákra érvényes az első 1000 km után, később pedig minden megtett 12 ezer után kell cserélni?

itt is olvasgattam, kézikönyv sem egyértelmű nekem, szóval nem tudom...
ha veszel egy vadi új motort, akkor az első 1000 után olajcsere kell (az új blokkban esetleges szennyeződések, törmelékek, forgácsok miatt).
után a szervizintervallum szerint kell, 10 vagy 12 ezrenként
Törmeléket mi? Van amikor a sittet is beleteszik pl gyárfelújítás után, hogy ne kelljen elvitetni
Avatar
 stafford
#4797
srácok, előre is elnézést a kérdésért, de elbizonytalanodtam.
tényleg minden megtett 1000 km után olajat kell cserélni? vagy az csak az új bringákra érvényes az első 1000 km után, később pedig minden megtett 12 ezer után kell cserélni?

itt is olvasgattam, kézikönyv sem egyértelmű nekem, szóval nem tudom...
Van egy 1000es szerviz, akkor kell olajat cserelni. Utanna az adott modellnel meghatarozott szervizintervallumokban.
Avatar
 ricsi
#4796
srácok, előre is elnézést a kérdésért, de elbizonytalanodtam.
tényleg minden megtett 1000 km után olajat kell cserélni? vagy az csak az új bringákra érvényes az első 1000 km után, később pedig minden megtett 12 ezer után kell cserélni?

itt is olvasgattam, kézikönyv sem egyértelmű nekem, szóval nem tudom...
ha veszel egy vadi új motort, akkor az első 1000 után olajcsere kell (az új blokkban esetleges szennyeződések, törmelékek, forgácsok miatt).
után a szervizintervallum szerint kell, 10 vagy 12 ezrenként
Avatar
 CippyO
#4795
srácok, előre is elnézést a kérdésért, de elbizonytalanodtam.
tényleg minden megtett 1000 km után olajat kell cserélni? vagy az csak az új bringákra érvényes az első 1000 km után, később pedig minden megtett 12 ezer után kell cserélni?

itt is olvasgattam, kézikönyv sem egyértelmű nekem, szóval nem tudom...
Avatar
 robymonster
#4794
meg van vasalva? Én az s2r-en mgvasaltam és tök jól fogott ahhoz képest
meg vasalva ?

Csere után én is azzal kezdtem, hogy az első néhány km-en folyamatosan gyorsít, fékez, persze finoman, ésszel. Összekopik a tárcsával és nekem ég és föld volt a különbség. Két ujjal simán lehetett izmosat fékezni. Tudod, azé van benne a dróú koszorú, a vasalásss témája.
Egyébként a 07BB19SA típusnak piros színű a hordozója. A gyári azt hiszem arany színű volt.
na itt kezdődik a vicc mert ami benne van az fekete tavaly volt fék szerviz 19600km nél ugy hogy az soha nem volt sinter hanem organikus csak
Avatar
 lukilaci
#4793
Laci én is igy tudtam , és a poén hogy ez a fékbetét van benne amit írtál, de vissza térek a EBC hez
meg van vasalva? Én az s2r-en mgvasaltam és tök jól fogott ahhoz képest
meg vasalva ?

Csere után én is azzal kezdtem, hogy az első néhány km-en folyamatosan gyorsít, fékez, persze finoman, ésszel. Összekopik a tárcsával és nekem ég és föld volt a különbség. Két ujjal simán lehetett izmosat fékezni. Tudod, azé van benne a dróú koszorú, a vasalásss témája.
Egyébként a 07BB19SA típusnak piros színű a hordozója. A gyári azt hiszem arany színű volt.
Avatar
 robymonster
#4792

Robi, neked nem a kétdugattyús úszó fekete féknyereg van a gépen, mint a 695/S2R800-on, csak az S2R1000-nél valamiért fekete színt kapott. Ugyanaz a nyerged, mint a 750-en lévő arany színű (P30/34). Ha nem érzed elégnek egy jó fékbetét sokat segít. Én a gyári után ezt használtam: Brembo 07BB19SA, sokkal jobb lett.
Laci én is igy tudtam , és a poén hogy ez a fékbetét van benne amit írtál, de vissza térek a EBC hez
meg van vasalva? Én az s2r-en mgvasaltam és tök jól fogott ahhoz képest
meg vasalva ?
Avatar
 robymonster
#4791

Robi, neked nem a kétdugattyús úszó fekete féknyereg van a gépen, mint a 695/S2R800-on, csak az S2R1000-nél valamiért fekete színt kapott. Ugyanaz a nyerged, mint a 750-en lévő arany színű (P30/34). Ha nem érzed elégnek egy jó fékbetét sokat segít. Én a gyári után ezt használtam: Brembo 07BB19SA, sokkal jobb lett.
Laci én is igy tudtam , és a poén hogy ez a fékbetét van benne amit írtál, de vissza térek a EBC hez
Egyébként mi a gond vele? Gyengül a fékhatás a melegszik?
gyenge! A kicsihez képest gyenge abban ez van és marha jo fog http://www.ebay.co.uk/itm/EBC-FA244HH-S ... 1549501618
Avatar
 dino74
#4790
Mondja már meg nekem vaklaki hogy mi a különbség a fekete - és arany brembo között???
Én a feketét gyengének érzem

Robi, neked nem a kétdugattyús úszó fekete féknyereg van a gépen, mint a 695/S2R800-on, csak az S2R1000-nél valamiért fekete színt kapott. Ugyanaz a nyerged, mint a 750-en lévő arany színű (P30/34). Ha nem érzed elégnek egy jó fékbetét sokat segít. Én a gyári után ezt használtam: Brembo 07BB19SA, sokkal jobb lett.
Laci én is igy tudtam , és a poén hogy ez a fékbetét van benne amit írtál, de vissza térek a EBC hez
meg van vasalva? Én az s2r-en mgvasaltam és tök jól fogott ahhoz képest
Avatar
 oNe
#4789
Mondja már meg nekem vaklaki hogy mi a különbség a fekete - és arany brembo között???
Én a feketét gyengének érzem

Robi, neked nem a kétdugattyús úszó fekete féknyereg van a gépen, mint a 695/S2R800-on, csak az S2R1000-nél valamiért fekete színt kapott. Ugyanaz a nyerged, mint a 750-en lévő arany színű (P30/34). Ha nem érzed elégnek egy jó fékbetét sokat segít. Én a gyári után ezt használtam: Brembo 07BB19SA, sokkal jobb lett.
Laci én is igy tudtam , és a poén hogy ez a fékbetét van benne amit írtál, de vissza térek a EBC hez
Egyébként mi a gond vele? Gyengül a fékhatás a melegszik?
Avatar
 robymonster
#4788
Mondja már meg nekem vaklaki hogy mi a különbség a fekete - és arany brembo között???
Én a feketét gyengének érzem

Robi, neked nem a kétdugattyús úszó fekete féknyereg van a gépen, mint a 695/S2R800-on, csak az S2R1000-nél valamiért fekete színt kapott. Ugyanaz a nyerged, mint a 750-en lévő arany színű (P30/34). Ha nem érzed elégnek egy jó fékbetét sokat segít. Én a gyári után ezt használtam: Brembo 07BB19SA, sokkal jobb lett.
Laci én is igy tudtam , és a poén hogy ez a fékbetét van benne amit írtál, de vissza térek a EBC hez
Avatar
 dino74
#4787
Mondja már meg nekem vaklaki hogy mi a különbség a fekete - és arany brembo között???
Én a feketét gyengének érzem

Robi, neked nem a kétdugattyús úszó fekete féknyereg van a gépen, mint a 695/S2R800-on, csak az S2R1000-nél valamiért fekete színt kapott. Ugyanaz a nyerged, mint a 750-en lévő arany színű (P30/34). Ha nem érzed elégnek egy jó fékbetét sokat segít. Én a gyári után ezt használtam: Brembo 07BB19SA, sokkal jobb lett.
meg at hiszem az 1000es multin is az van
Avatar
 lukilaci
#4786
Mondja már meg nekem vaklaki hogy mi a különbség a fekete - és arany brembo között???
Én a feketét gyengének érzem

Robi, neked nem a kétdugattyús úszó fekete féknyereg van a gépen, mint a 695/S2R800-on, csak az S2R1000-nél valamiért fekete színt kapott. Ugyanaz a nyerged, mint a 750-en lévő arany színű (P30/34). Ha nem érzed elégnek egy jó fékbetét sokat segít. Én a gyári után ezt használtam: Brembo 07BB19SA, sokkal jobb lett.
Avatar
 robymonster
#4784
Mondja már meg nekem vaklaki hogy mi a különbség a fekete - és arany brembo között???
Én a feketét gyengének érzem
Avatar
 robymonster
#4783
Sziasztok! Tudna valaki segíteni, miért csinálhatja a motorom azt ,hogy hidegen pöcre indul de ha viszont gurulok vele egy 10 percet és leállítom már nem indul. Semmit se csinál addig amíg egy kicsit vissza nem hűl :( . utánna megint mintha mise történt volna beindul :)
túl szívja magát benzinnel a karbi ahogy Vicctor is írta túlsók benzint kap
Avatar
 Vicctor
#4782
Sziasztok! Tudna valaki segíteni, miért csinálhatja a motorom azt ,hogy hidegen pöcre indul de ha viszont gurulok vele egy 10 percet és leállítom már nem indul. Semmit se csinál addig amíg egy kicsit vissza nem hűl :( . utánna megint mintha mise történt volna beindul :)

Mintha sok benzint kapna, ha meleg szedd ki a gyertyát nézd meg nem kormos -e.
Avatar
 dancs1982
#4781
Sziasztok! Tudna valaki segíteni, miért csinálhatja a motorom azt ,hogy hidegen pöcre indul de ha viszont gurulok vele egy 10 percet és leállítom már nem indul. Semmit se csinál addig amíg egy kicsit vissza nem hűl :( . utánna megint mintha mise történt volna beindul :)
Avatar
 szilvalé
#4780


2007 utáni modellek:
"kis" szerviz 12.000 km-nél
"nagy" szerviz 24.000 km-nél vagy 2 évvel az előző szerviz után


Akkor most számold ki hogy mi is kell igazából.
Ha valósak a km-ek akkor 18.000. és 20.000 km-es motorokról beszélünk, tehát "nagy" lesz majd esedékes.... Egyébként ilyenkor már a bűvös kis kulcs is meg-meg jelenhet a visszajelzőn? (figyelmeztetve, hogy lassan esedékes lesz a szervízlátogatás).
maga a szerviz egy százas kb, viszont ilyen km nagyságrendeknél már számolni kell esetleges lánc/lánckerék cserével is.
Köszi az infót! Ennyit mondtak a motorossoban is, mert időközben már felhívtam őket :)
Avatar
 ricsi
#4779
Sziasztok!

Valaki nagyságrendileg tudja, hogy a 696-os monsternél egy 12.000.-km-es nagyszervíz kb mennyibe kerül + fékbetétek cseréje? (ha jól tudom ennyi km után jön a nagyszervíz..)

Köszi!


2007 utáni modellek:
"kis" szerviz 12.000 km-nél
"nagy" szerviz 24.000 km-nél vagy 2 évvel az előző szerviz után


Akkor most számold ki hogy mi is kell igazából.
Ha valósak a km-ek akkor 18.000. és 20.000 km-es motorokról beszélünk, tehát "nagy" lesz majd esedékes.... Egyébként ilyenkor már a bűvös kis kulcs is meg-meg jelenhet a visszajelzőn? (figyelmeztetve, hogy lassan esedékes lesz a szervízlátogatás).
maga a szerviz egy százas kb, viszont ilyen km nagyságrendeknél már számolni kell esetleges lánc/lánckerék cserével is.
Avatar
 dino74
#4778
Sziasztok!

Valaki nagyságrendileg tudja, hogy a 696-os monsternél egy 12.000.-km-es nagyszervíz kb mennyibe kerül + fékbetétek cseréje? (ha jól tudom ennyi km után jön a nagyszervíz..)

Köszi!


2007 utáni modellek:
"kis" szerviz 12.000 km-nél
"nagy" szerviz 24.000 km-nél vagy 2 évvel az előző szerviz után


Akkor most számold ki hogy mi is kell igazából.
Ha valósak a km-ek akkor 18.000. és 20.000 km-es motorokról beszélünk, tehát "nagy" lesz majd esedékes.... Egyébként ilyenkor már a bűvös kis kulcs is meg-meg jelenhet a visszajelzőn? (figyelmeztetve, hogy lassan esedékes lesz a szervízlátogatás).
Nem, az csak akkor vilog ha már esedékes vagy ha előzőleg nem resetelték. Jó lenne tudni mennyi is van pontosan a szóbanforgó motorban
Avatar
 pzsolti
#4777
Sziasztok!

Valaki nagyságrendileg tudja, hogy a 696-os monsternél egy 12.000.-km-es nagyszervíz kb mennyibe kerül + fékbetétek cseréje? (ha jól tudom ennyi km után jön a nagyszervíz..)

Köszi!


2007 utáni modellek:
"kis" szerviz 12.000 km-nél
"nagy" szerviz 24.000 km-nél vagy 2 évvel az előző szerviz után


Akkor most számold ki hogy mi is kell igazából.
Ha valósak a km-ek akkor 18.000. és 20.000 km-es motorokról beszélünk, tehát "nagy" lesz majd esedékes.... Egyébként ilyenkor már a bűvös kis kulcs is meg-meg jelenhet a visszajelzőn? (figyelmeztetve, hogy lassan esedékes lesz a szervízlátogatás).
Hát az a kulcs pontosan, akkor jelenik csak meg, amikor a km számláló eléri a "beállított" értéket. De akkor olyan pontosan megjelenik, mint egy svájci óra :-D
Legalábbis nálam így volt.
Avatar
 szilvalé
#4776
Sziasztok!

Valaki nagyságrendileg tudja, hogy a 696-os monsternél egy 12.000.-km-es nagyszervíz kb mennyibe kerül + fékbetétek cseréje? (ha jól tudom ennyi km után jön a nagyszervíz..)

Köszi!


2007 utáni modellek:
"kis" szerviz 12.000 km-nél
"nagy" szerviz 24.000 km-nél vagy 2 évvel az előző szerviz után


Akkor most számold ki hogy mi is kell igazából.
Ha valósak a km-ek akkor 18.000. és 20.000 km-es motorokról beszélünk, tehát "nagy" lesz majd esedékes.... Egyébként ilyenkor már a bűvös kis kulcs is meg-meg jelenhet a visszajelzőn? (figyelmeztetve, hogy lassan esedékes lesz a szervízlátogatás).
Avatar
 Vicctor
#4775
Sziasztok!

Valaki nagyságrendileg tudja, hogy a 696-os monsternél egy 12.000.-km-es nagyszervíz kb mennyibe kerül + fékbetétek cseréje? (ha jól tudom ennyi km után jön a nagyszervíz..)

Köszi!


2007 utáni modellek:
"kis" szerviz 12.000 km-nél
"nagy" szerviz 24.000 km-nél vagy 2 évvel az előző szerviz után


Akkor most számold ki hogy mi is kell igazából.
Avatar
 szilvalé
#4774
Sziasztok!

Valaki nagyságrendileg tudja, hogy a 696-os monsternél egy 12.000.-km-es nagyszervíz kb mennyibe kerül + fékbetétek cseréje? (ha jól tudom ennyi km után jön a nagyszervíz..)

Köszi!
Avatar
 qweras
#4773
Szevasztok!

M600 papíros váz beszerzésben van valakinek bármi használható ötlete?

R
Desmodoki?
Avatar
 Vicctor
#4771
Sziasztok!

Új vagyok még a Ducatis világban. Nem tehetek róla, kis korom óta rajongok a Ducatikért, és most, végre birtokomba került egy. Konkrétan egy Monster 695. Mondanom sem kell, szerelem volt első látásra.
A kérdésem azokhoz szólna, akik ismerik a típust. Mire kell odafigyelni? milyen gyakori karbantartások vannak a szokásos olaj, fékbetét, gumi, lánc cserén kívül?

Szia, Üdv a klubban :)
Nekem is 695 van.

Egy dologa kell odafigyelned, hogy betartsd a karbantartási intervallumokat és korrekt szakszervízbe vidd. Motorosso (Budapest) vagy Desmodoki (Cegléd) akikhez a 95% jár.

Klikk a linkre a szervízekért: http://www.ducatiklub.hu/szerviz
Klikk a linkre az intervallumokért: http://www.ducatiklub.hu/ducati-faq

Ha nem tudod pontosan mikor mi volt cserélve a gépen mielőtt hozzád került akkor javasolt egy nagyszervízzel indítani, hogy tudd hányadán állsz.

Ha egyébként nincs baja a mocinak és a fentieket betartod akkor nem lesz más dolgod csak húzni a gázt :)
Avatar
 CippyO
#4770
Sziasztok!

Új vagyok még a Ducatis világban. Nem tehetek róla, kis korom óta rajongok a Ducatikért, és most, végre birtokomba került egy. Konkrétan egy Monster 695. Mondanom sem kell, szerelem volt első látásra.
A kérdésem azokhoz szólna, akik ismerik a típust. Mire kell odafigyelni? milyen gyakori karbantartások vannak a szokásos olaj, fékbetét, gumi, lánc cserén kívül?
Csatolmányok:
20160416_111114590_ios.jpg
20160416_111114590_ios.jpg (1.1 MiB) Megtekintve 8617 alkalommal
20160416_110822140_ios.jpg
20160416_110822140_ios.jpg (1.35 MiB) Megtekintve 8617 alkalommal
Avatar
 gonosz
#4769
Sziasztok!

Van valakinek ilyen akkuja? Vagy volt? Mik a tapasztalatok? A yuasa, amit januárban rendeltem, megadta magát, uh mással próbálkoznék.... :(

http://vartamintabolt.hu/varta-motorker ... art-516016

Egyébként de szép a 600-asod nagyon izlésesen van megcsinálva az egész, gratula :)
Köszi szépen :). Megrendeltem a Vartát, potom 8eFt-tal volt olcsóbb a Yuasánál, remélem gariban beveszik!
Avatar
 Vicctor
#4767
Sziasztok!

Van valakinek ilyen akkuja? Vagy volt? Mik a tapasztalatok? A yuasa, amit januárban rendeltem, megadta magát, uh mással próbálkoznék.... :(

http://vartamintabolt.hu/varta-motorker ... art-516016

Én is leálltam a Yuasa -ról amikor dupla pénzért kicsit sem bírt többet mint a többi, 1 éve cseréltem Bannerre és eddig teljesen rendben van, de ha ugyanakkor döglik meg majd mint a Yuasa (3 év) akkor feleannyiba volt.

http://vartamintabolt.hu/banner-51001-mkp-agm-sla
Avatar
 gonosz
#4766
Sziasztok!

Van valakinek ilyen akkuja? Vagy volt? Mik a tapasztalatok? A yuasa, amit januárban rendeltem, megadta magát, uh mással próbálkoznék.... :(

http://vartamintabolt.hu/varta-motorker ... art-516016
Nekem a jobb oldali helyett ment bele a bal oldali..eddig OK!
Hidegben és több nap állás után is teker, indul szépen (1000 DS).
A tiéd még akkor garos, nem?
igen, most fogom kinyomozni, hogy hová kell visszavinni, mert neten rendeltem. köszi, akkor meg is veszem.
 angel911
#4765
Sziasztok!

Van valakinek ilyen akkuja? Vagy volt? Mik a tapasztalatok? A yuasa, amit januárban rendeltem, megadta magát, uh mással próbálkoznék.... :(

http://vartamintabolt.hu/varta-motorker ... art-516016
Nekem a jobb oldali helyett ment bele a bal oldali..eddig OK!
Hidegben és több nap állás után is teker, indul szépen (1000 DS).
A tiéd még akkor garos, nem?
Csatolmányok:
img_0723.jpg
img_0723.jpg (1.25 MiB) Megtekintve 8617 alkalommal
Avatar
 kopi
#4763
Hi
Valaki akinek s4r,rs van otthon töltene fel egy fotot a dudarol,mert nem jövök rá hogy állt gyárilag. Nekem kidobta a gazdatest!
így is tökéletes
Avatar
 76
#4762
Mikor kerül üzletbe?
aprilisban
árakat lehet tudni? Itt nem hivatalosan 23-24.000 AUD körül tippelik az alap 1200-est
köszi
Neked is Csaba,csak retek az oldal! :)
  • 1
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 91

Draw No Bet (DNB) is an easy-to-play, easy-to-win […]