- 8 years ago
#4761
Hi
Valaki akinek s4r,rs van otthon töltene fel egy fotot a dudarol,mert nem jövök rá hogy állt gyárilag. Nekem kidobta a gazdatest! ittvaneCsatolmányok:
image.jpeg (1.08 MiB) Megtekintve 8560 alkalommalimage.jpeg (1.02 MiB) Megtekintve 8560 alkalommalimage.jpeg (931.6 KiB) Megtekintve 8560 alkalommalimage.jpeg (1.08 MiB) Megtekintve 8560 alkalommalimage.jpeg (1.05 MiB) Megtekintve 8560 alkalommal
- 8 years ago
#4760
Hi
Valaki akinek s4r,rs van otthon töltene fel egy fotot a dudarol,mert nem jövök rá hogy állt gyárilag. Nekem kidobta a gazdatest!
Valaki akinek s4r,rs van otthon töltene fel egy fotot a dudarol,mert nem jövök rá hogy állt gyárilag. Nekem kidobta a gazdatest!
Csatolmányok:
image.jpeg (813.64 KiB) Megtekintve 8736 alkalommal
- 8 years ago
#4759
Elkészült. Imádom. nagyon korrekt...biztos a hangja is!
Köszönöm! A jó szomszédi viszony megőrzése érdekében reggel biztosan nem a ház előtt fogom melegíteni, az fix
- 8 years ago
#4757
Elkészült. Imádom.
Csatolmányok:
received_535255389987611.jpeg (233.97 KiB) Megtekintve 8742 alkalommal
- 8 years ago
#4756
Semmit nem takar ki ami befolyásolná az álló helyzetben való hűtést, a hátsó hengerhez jobban tereli a levegőt, hátránya biztos nincs, előnye pár fok, inkább esztétikai cucc... Na, jó kis eszmecsere alakult itt ki. Egyszer menni kellene két egyforma motorral, az egyiken ilyen cuccal, a másikon e nélkül. Akkor lehet eldőlne ez a kérdés. Továbbra is az a véleményem, hogy a meleg hengerek sugározzál a hőt, oldal irányba is, de felfelé még jobban. Na most a felfelé szálló meleg levegő eléri a tankot, ott nem tud tovább menni felfelé, kétoldalt szeretne kijönni, felül. Ennek nagyrészét beburkolod, akkor csinálsz egy olyan kínai repülő lámpáshoz hasonló cuccot, csak Ducatiból. Én, ha barkácsolnék valami ilyet, akkor a lámpa, vagy a tank eleje-alja alól vezetném a levegőt csövön, vagy valami csatornában a hátsó hengerfejre. Váz oldal burkolgatás nélkül. A képen látható, hogy mennyi helyet takar ki.... nekem is van tudom menyit takar ki
- 8 years ago
#4755
Ezzel nem teljesen értek egyet . Szerintem igaza van tittadilinek csak max nagyobb sebességnél van értelme városi araszolásnál nincs , nézd meg mekkora felületet takar ki ott ahol álló helyzetben PL. lámpánál állva át fúj a szél addig nálad csak a kis lukakon jut be a levegő és a meleget is ott tartja És ha nem fúj a szél a lámpánál ? ha nem fúj akkor izzadunk
- 8 years ago
#4754
Ezzel nem teljesen értek egyet . Szerintem igaza van tittadilinek csak max nagyobb sebességnél van értelme városi araszolásnál nincs , nézd meg mekkora felületet takar ki ott ahol álló helyzetben PL. lámpánál állva át fúj a szél addig nálad csak a kis lukakon jut be a levegő és a meleget is ott tartja Semmit nem takar ki ami befolyásolná az álló helyzetben való hűtést, a hátsó hengerhez jobban tereli a levegőt, hátránya biztos nincs, előnye pár fok, inkább esztétikai cucc... menet közben persze hogy jobban tereli , erről van szó inkább esztétikai, ténylegeset meg szerintem szél kamrában tudnánk mondani vagy 2db hajszárító és kettő kubai
- 8 years ago
#4753
Szerintem igaza van tittadilinek csak max nagyobb sebességnél van értelme városi araszolásnál nincs , nézd meg mekkora felületet takar ki ott ahol álló helyzetben PL. lámpánál állva át fúj a szél addig nálad csak a kis lukakon jut be a levegő és a meleget is ott tartja Semmit nem takar ki ami befolyásolná az álló helyzetben való hűtést, a hátsó hengerhez jobban tereli a levegőt, hátránya biztos nincs, előnye pár fok, inkább esztétikai cucc... Na, jó kis eszmecsere alakult itt ki. Egyszer menni kellene két egyforma motorral, az egyiken ilyen cuccal, a másikon e nélkül. Akkor lehet eldőlne ez a kérdés. Továbbra is az a véleményem, hogy a meleg hengerek sugározzál a hőt, oldal irányba is, de felfelé még jobban. Na most a felfelé szálló meleg levegő eléri a tankot, ott nem tud tovább menni felfelé, kétoldalt szeretne kijönni, felül. Ennek nagyrészét beburkolod, akkor csinálsz egy olyan kínai repülő lámpáshoz hasonló cuccot, csak Ducatiból. Én, ha barkácsolnék valami ilyet, akkor a lámpa, vagy a tank eleje-alja alól vezetném a levegőt csövön, vagy valami csatornában a hátsó hengerfejre. Váz oldal burkolgatás nélkül. A képen látható, hogy mennyi helyet takar ki....
- 8 years ago
#4752
Ezzel nem teljesen értek egyet . Szerintem igaza van tittadilinek csak max nagyobb sebességnél van értelme városi araszolásnál nincs , nézd meg mekkora felületet takar ki ott ahol álló helyzetben PL. lámpánál állva át fúj a szél addig nálad csak a kis lukakon jut be a levegő és a meleget is ott tartja Semmit nem takar ki ami befolyásolná az álló helyzetben való hűtést, a hátsó hengerhez jobban tereli a levegőt, hátránya biztos nincs, előnye pár fok, inkább esztétikai cucc... Na, jó kis eszmecsere alakult itt ki. Egyszer menni kellene két egyforma motorral, az egyiken ilyen cuccal, a másikon e nélkül. Akkor lehet eldőlne ez a kérdés. Továbbra is az a véleményem, hogy a meleg hengerek sugározzál a hőt, oldal irányba is, de felfelé még jobban. Na most a felfelé szálló meleg levegő eléri a tankot, ott nem tud tovább menni felfelé, kétoldalt szeretne kijönni, felül. Ennek nagyrészét beburkolod, akkor csinálsz egy olyan kínai repülő lámpáshoz hasonló cuccot, csak Ducatiból. Én, ha barkácsolnék valami ilyet, akkor a lámpa, vagy a tank eleje-alja alól vezetném a levegőt csövön, vagy valami csatornában a hátsó hengerfejre. Váz oldal burkolgatás nélkül.
- 8 years ago
#4751
Ha véletlenül érne is valamit, akkor kb annyit, mint egy ram air, tehát borzasztó nagy tempónál. Városban tényleg csak ront szerintem ,mert a szellős vázat bedobozolod. De csak okoskodok, szobafestő vagyok, honnan a pecsből tudnám én. Ezzel nem teljesen értek egyet . Szerintem igaza van tittadilinek csak max nagyobb sebességnél van értelme városi araszolásnál nincs , nézd meg mekkora felületet takar ki ott ahol álló helyzetben PL. lámpánál állva át fúj a szél addig nálad csak a kis lukakon jut be a levegő és a meleget is ott tartja Semmit nem takar ki ami befolyásolná az álló helyzetben való hűtést, a hátsó hengerhez jobban tereli a levegőt, hátránya biztos nincs, előnye pár fok, inkább esztétikai cucc...
- 8 years ago
#4750
Ha véletlenül érne is valamit, akkor kb annyit, mint egy ram air, tehát borzasztó nagy tempónál. Városban tényleg csak ront szerintem ,mert a szellős vázat bedobozolod. De csak okoskodok, szobafestő vagyok, honnan a pecsből tudnám én. Ezzel nem teljesen értek egyet . Szerintem igaza van tittadilinek csak max nagyobb sebességnél van értelme városi araszolásnál nincs , nézd meg mekkora felületet takar ki ott ahol álló helyzetben PL. lámpánál állva át fúj a szél addig nálad csak a kis lukakon jut be a levegő és a meleget is ott tartja És ha nem fúj a szél a lámpánál ?
- 8 years ago
#4749
Nem tudom, hogy normális értéke-e, de most cc 105 fok körül mozog a városban. Ezért gondolkodtam a hűtési hatékonyság javításán, mert amikor majd 40 fok lesz, akkor remélem nem szalad 150 fok fölé a városban ... Ha véletlenül érne is valamit, akkor kb annyit, mint egy ram air, tehát borzasztó nagy tempónál. Városban tényleg csak ront szerintem ,mert a szellős vázat bedobozolod. De csak okoskodok, szobafestő vagyok, honnan a pecsből tudnám én. Ezzel nem teljesen értek egyet . Szerintem igaza van tittadilinek csak max nagyobb sebességnél van értelme városi araszolásnál nincs , nézd meg mekkora felületet takar ki ott ahol álló helyzetben PL. lámpánál állva át fúj a szél addig nálad csak a kis lukakon jut be a levegő és a meleget is ott tartja
- 8 years ago
#4748
Jut eszembe az olajhőfokról: régi Monsterhez vett már valaki utólagos olajhőmérőt? Azt az olajbetöltő helyére tekerhetőt... Honnan, mennyiért, tapasztalat vele? Köszi
Minek is kéne az ? Egyet értek Viktoral, max esztétikailag néz ki jól, ha veszel csak azt fogod eleinte bámulni utána meg mikor rá jössz hogy haszontalan el is felejted ,azt a pénzt inkább tankold bele
- 8 years ago
#4747
Jut eszembe az olajhőfokról: régi Monsterhez vett már valaki utólagos olajhőmérőt? Azt az olajbetöltő helyére tekerhetőt... Honnan, mennyiért, tapasztalat vele? Köszi
Minek is kéne az ?
- 8 years ago
#4746
Szerintem ront a hűtésen. Ez annak jó, aki árulja. Nem tudom, hogy normális értéke-e, de most cc 105 fok körül mozog a városban. Ezért gondolkodtam a hűtési hatékonyság javításán, mert amikor majd 40 fok lesz, akkor remélem nem szalad 150 fok fölé a városban ... Ha véletlenül érne is valamit, akkor kb annyit, mint egy ram air, tehát borzasztó nagy tempónál. Városban tényleg csak ront szerintem ,mert a szellős vázat bedobozolod. De csak okoskodok, szobafestő vagyok, honnan a pecsből tudnám én. Ezzel nem teljesen értek egyet .
- 8 years ago
#4745
Jut eszembe az olajhőfokról: régi Monsterhez vett már valaki utólagos olajhőmérőt? Azt az olajbetöltő helyére tekerhetőt... Honnan, mennyiért, tapasztalat vele? Köszi
- 8 years ago
#4743
Hali,
Gondolkodom egy ilyen beszerzésében:
http://www.ffcarbon.com/en/ffcarbon-ffc ... lossy.html
Mennyire segít a léghűtésen? Vagy csak esztétikai célja van?
Üdv,
Z Szerintem ront a hűtésen. Ez annak jó, aki árulja. Nem tudom, hogy normális értéke-e, de most cc 105 fok körül mozog a városban. Ezért gondolkodtam a hűtési hatékonyság javításán, mert amikor majd 40 fok lesz, akkor remélem nem szalad 150 fok fölé a városban ... Ha véletlenül érne is valamit, akkor kb annyit, mint egy ram air, tehát borzasztó nagy tempónál. Városban tényleg csak ront szerintem ,mert a szellős vázat bedobozolod. De csak okoskodok, szobafestő vagyok, honnan a pecsből tudnám én.
- 8 years ago
#4742
ok,akkor 47-48 fele keresek majd kutat! nekem általában 96km-nél villan fel a benzinlámpa...
Azt meg,hogy?
Ha a tied rendszeresen ennyit eszik akkor az enyém marad a rendszertelenül de keveset! 180-220 között, de volt 260 is (M7 pálya) 9.5l/100km
- 8 years ago
#4741
Hali,
Gondolkodom egy ilyen beszerzésében:
http://www.ffcarbon.com/en/ffcarbon-ffc ... lossy.html
Mennyire segít a léghűtésen? Vagy csak esztétikai célja van?
Üdv,
Z Szerintem ront a hűtésen. Ez annak jó, aki árulja. Nem tudom, hogy normális értéke-e, de most cc 105 fok körül mozog a városban. Ezért gondolkodtam a hűtési hatékonyság javításán, mert amikor majd 40 fok lesz, akkor remélem nem szalad 150 fok fölé a városban ... Nekem is 620 -am van, fel is vetettem itt egyszer hűtéssel/hőfokkal kapcsolatos kérdést, de tisztázódott, hogy nemigen lehet ebből gond, ahogy Vicctor is írta.
Tavaly én is araszoltam Bp-en nagy melegben, de szerintem 130-at sem láttam soha.
Én megyek vele hűvösebb időben is, olyankor meg éppenhogy zavar, hogy nem tud jól bemelegedni vagy bazi lassan melegszik be
- 8 years ago
#4740
S4r,rs első féke az monoblock?
Azt mar sikerült kiderítenem,hogy nem ugyanaz mind a nagy sf-en! Tudtommal nem.
2 x 320mm discs, 4-piston 4-pad radial caliper
- 8 years ago
#4739
S4r,rs első féke az monoblock?
Azt mar sikerült kiderítenem,hogy nem ugyanaz mind a nagy sf-en!
Azt mar sikerült kiderítenem,hogy nem ugyanaz mind a nagy sf-en!
- 8 years ago
#4738
Hali,
Gondolkodom egy ilyen beszerzésében:
http://www.ffcarbon.com/en/ffcarbon-ffc ... lossy.html
Mennyire segít a léghűtésen? Vagy csak esztétikai célja van?
Üdv,
Z Szerintem ront a hűtésen. Ez annak jó, aki árulja. Nem tudom, hogy normális értéke-e, de most cc 105 fok körül mozog a városban. Ezért gondolkodtam a hűtési hatékonyság javításán, mert amikor majd 40 fok lesz, akkor remélem nem szalad 150 fok fölé a városban ...
A 105 fok teljesen jó, és semmi baj nincsen még a 150 fokkal sem, forróságban városban araszolva normális. Ne aggódj.
Legalábbis ha nem vízhőmérsékletről hanem olajról beszélünk
- 8 years ago
#4737
Köszi az infókat. Felhívtam Tökit a Rosoonál, még nem temetjük a feszszabályzót...lehet, hogy az akksi kuka (januárban vettem), szerzek egy multimétert és rámérek. Mekkora értéknek kell lennie normál feszültségnél? 12 körül, nem? 14,4 V a max elméletileg 15 nél már gáz van az a töltés, az akumlátorban álló motornál nem lesz ekkora. 12,5 lesz benne kb, de a lényeg, hogy indításnál mennyire rántja le. 11,5 alá nem illik esnie, ha beindul akkor meg nézd meg a töltést, 13,6 körül kéne lennie de max a 14,2 vagy 4 most nem tudom. Úgy tudom az akumlátor 2,2 voltot tud cellánként az 6 cellánál 13,2 ennél többet nem tud tárolni, de ha.valaki jobban tudja igazítsion el engem is köszi! Ez hasznos volt!
- 8 years ago
#4736
Hali,
Gondolkodom egy ilyen beszerzésében:
http://www.ffcarbon.com/en/ffcarbon-ffc ... lossy.html
Mennyire segít a léghűtésen? Vagy csak esztétikai célja van?
Üdv,
Z Szerintem ront a hűtésen. Ez annak jó, aki árulja. Nem tudom, hogy normális értéke-e, de most cc 105 fok körül mozog a városban. Ezért gondolkodtam a hűtési hatékonyság javításán, mert amikor majd 40 fok lesz, akkor remélem nem szalad 150 fok fölé a városban ...
- 8 years ago
#4735
Hali,
Gondolkodom egy ilyen beszerzésében:
http://www.ffcarbon.com/en/ffcarbon-ffc ... lossy.html
Mennyire segít a léghűtésen? Vagy csak esztétikai célja van?
Üdv,
Z Szerintem ront a hűtésen. Ez annak jó, aki árulja.
- 8 years ago
#4734
nekem 100 ojró volt az új. Állítólag aliexpress is játszik, venni kell belőle 2-t, mert olcsó és mindig van nálad plusz 1
http://www.aliexpress.com/wholesale?cat ... tor+ducati
Nekem ezekkel nincs még tapasztalatom, ha valakinek van írja meg Köszi az infókat. Felhívtam Tökit a Rosoonál, még nem temetjük a feszszabályzót...lehet, hogy az akksi kuka (januárban vettem), szerzek egy multimétert és rámérek. Mekkora értéknek kell lennie normál feszültségnél? 12 körül, nem? 14,4 V a max elméletileg 15 nél már gáz van az a töltés, az akumlátorban álló motornál nem lesz ekkora. 12,5 lesz benne kb, de a lényeg, hogy indításnál mennyire rántja le. 11,5 alá nem illik esnie, ha beindul akkor meg nézd meg a töltést, 13,6 körül kéne lennie de max a 14,2 vagy 4 most nem tudom. Úgy tudom az akumlátor 2,2 voltot tud cellánként az 6 cellánál 13,2 ennél többet nem tud tárolni, de ha.valaki jobban tudja igazítsion el engem is
- 8 years ago
#4733
Hali,
Gondolkodom egy ilyen beszerzésében:
http://www.ffcarbon.com/en/ffcarbon-ffc ... lossy.html
Mennyire segít a léghűtésen? Vagy csak esztétikai célja van?
Üdv,
Z
Gondolkodom egy ilyen beszerzésében:
http://www.ffcarbon.com/en/ffcarbon-ffc ... lossy.html
Mennyire segít a léghűtésen? Vagy csak esztétikai célja van?
Üdv,
Z
- 8 years ago
#4732
nekem 50-nél 2x kifogyott pedig visszavettem. 120al viszont biztos ok,akkor 47-48 fele keresek majd kutat! nekem általában 96km-nél villan fel a benzinlámpa...
Azt meg,hogy?
Ha a tied rendszeresen ennyit eszik akkor az enyém marad a rendszertelenül de keveset!
- 8 years ago
#4731
Sziasztok!
Volt már valakinek beteg feszszabályzója? Mekkora tételt jelent kb. anyagilag? Úgy fest az enyém megadta magát...
nekem 100 ojró volt az új. Állítólag aliexpress is játszik, venni kell belőle 2-t, mert olcsó és mindig van nálad plusz 1
http://www.aliexpress.com/wholesale?cat ... tor+ducati
Nekem ezekkel nincs még tapasztalatom, ha valakinek van írja meg Köszi az infókat. Felhívtam Tökit a Rosoonál, még nem temetjük a feszszabályzót...lehet, hogy az akksi kuka (januárban vettem), szerzek egy multimétert és rámérek. Mekkora értéknek kell lennie normál feszültségnél? 12 körül, nem? 14,4 V a max elméletileg 15 nél már gáz van
- 8 years ago
#4730
Sziasztok!
Volt már valakinek beteg feszszabályzója? Mekkora tételt jelent kb. anyagilag? Úgy fest az enyém megadta magát...
nekem 100 ojró volt az új. Állítólag aliexpress is játszik, venni kell belőle 2-t, mert olcsó és mindig van nálad plusz 1
http://www.aliexpress.com/wholesale?cat ... tor+ducati
Nekem ezekkel nincs még tapasztalatom, ha valakinek van írja meg Köszi az infókat. Felhívtam Tökit a Rosoonál, még nem temetjük a feszszabályzót...lehet, hogy az akksi kuka (januárban vettem), szerzek egy multimétert és rámérek. Mekkora értéknek kell lennie normál feszültségnél? 12 körül, nem?
- 8 years ago
#4729
Tartalekkal el lehet menni 50 km?
Nem Csaba üzemmódban.
All a tank 15L,tartalék villanás utan mentem vele kb20km es ment bele 10L. nekem 50-nél 2x kifogyott pedig visszavettem. 120al viszont biztos ok,akkor 47-48 fele keresek majd kutat! nekem általában 96km-nél villan fel a benzinlámpa...
- 8 years ago
#4728
Sziasztok!
Volt már valakinek beteg feszszabályzója? Mekkora tételt jelent kb. anyagilag? Úgy fest az enyém megadta magát...
nekem 100 ojró volt az új. Állítólag aliexpress is játszik, venni kell belőle 2-t, mert olcsó és mindig van nálad plusz 1
http://www.aliexpress.com/wholesale?cat ... tor+ducati
Nekem ezekkel nincs még tapasztalatom, ha valakinek van írja meg Asszony Hondájára már vettem, az jól bírja. Magamnak még nem mertem )
- 8 years ago
#4727
Sziasztok!
Volt már valakinek beteg feszszabályzója? Mekkora tételt jelent kb. anyagilag? Úgy fest az enyém megadta magát...
nekem 100 ojró volt az új. Állítólag aliexpress is játszik, venni kell belőle 2-t, mert olcsó és mindig van nálad plusz 1
http://www.aliexpress.com/wholesale?cat ... tor+ducati
Nekem ezekkel nincs még tapasztalatom, ha valakinek van írja meg Én vettem már egyet, jól működik nincs semmi baja (még kevésbé is melegszik mint a gyári).
- 8 years ago
#4726
Sziasztok!
Volt már valakinek beteg feszszabályzója? Mekkora tételt jelent kb. anyagilag? Úgy fest az enyém megadta magát...
http://www.kepesmotor.hu/elektronika_mu ... cati%20999
Ez a hirdetés hátha él, 15 ért jó vétel....
- 8 years ago
#4725
Sziasztok!
Volt már valakinek beteg feszszabályzója? Mekkora tételt jelent kb. anyagilag? Úgy fest az enyém megadta magát...
nekem 100 ojró volt az új. Állítólag aliexpress is játszik, venni kell belőle 2-t, mert olcsó és mindig van nálad plusz 1
http://www.aliexpress.com/wholesale?cat ... tor+ducati
Nekem ezekkel nincs még tapasztalatom, ha valakinek van írja meg
- 8 years ago
#4724
Sziasztok!
Volt már valakinek beteg feszszabályzója? Mekkora tételt jelent kb. anyagilag? Úgy fest az enyém megadta magát...
Volt már valakinek beteg feszszabályzója? Mekkora tételt jelent kb. anyagilag? Úgy fest az enyém megadta magát...
- 8 years ago
#4723
Nos volna pár kérdésem. Bár annak ellenére hogy kérdéseim tudatlanságomra és egyéb ilyen dologra utalna attól függetlenül TELJESEN KOMOLYAK!
1. Ez a fajta K&N légszűrő mosható-e? (Mert hallottam olyanról is ami mosható de nem tudom eldönteni hogy az enyém melyik kategóriába tartozik.)
2. Mennyi és milyen olaj kell bele ha ki akarom cseréltetni az első rugós tagba az olajat? (Az első rugós tagom 43mm átmérőjű ha jól mértem.)
3. A hátsó rugós tagom alján van egy csavar amit tekergetve változást kéne hogy észre vegyek de ez t nem tapasztaltam. Ilyenkor mit tegyek? Vagy csak én vagyok annyira balf*sz hogy nem érzékelem a változást? igen mosható http://www.deviltuning.hu/?oldal=1&cikk=420, igy !
Olaj bol 457ml kell 7.5 w
A hátsó rugónál ha csendbe vagy halód hogy kattog a telo keménységét tudod állítani http://www.ducatisuite.com/rearsuspension.html AZ olaj mennyiséget összesen vagy villa száranként adtad meg ? villánként
- 8 years ago
#4722
Nos volna pár kérdésem. Bár annak ellenére hogy kérdéseim tudatlanságomra és egyéb ilyen dologra utalna attól függetlenül TELJESEN KOMOLYAK!
1. Ez a fajta K&N légszűrő mosható-e? (Mert hallottam olyanról is ami mosható de nem tudom eldönteni hogy az enyém melyik kategóriába tartozik.)
2. Mennyi és milyen olaj kell bele ha ki akarom cseréltetni az első rugós tagba az olajat? (Az első rugós tagom 43mm átmérőjű ha jól mértem.)
3. A hátsó rugós tagom alján van egy csavar amit tekergetve változást kéne hogy észre vegyek de ez t nem tapasztaltam. Ilyenkor mit tegyek? Vagy csak én vagyok annyira balf*sz hogy nem érzékelem a változást? igen mosható http://www.deviltuning.hu/?oldal=1&cikk=420, igy !
Olaj bol 457ml kell 7.5 w
A hátsó rugónál ha csendbe vagy halód hogy kattog a telo keménységét tudod állítani http://www.ducatisuite.com/rearsuspension.html AZ olaj mennyiséget összesen vagy villa száranként adtad meg ?
- 8 years ago
#4721
Nos volna pár kérdésem. Bár annak ellenére hogy kérdéseim tudatlanságomra és egyéb ilyen dologra utalna attól függetlenül TELJESEN KOMOLYAK!
1. Ez a fajta K&N légszűrő mosható-e? (Mert hallottam olyanról is ami mosható de nem tudom eldönteni hogy az enyém melyik kategóriába tartozik.)
2. Mennyi és milyen olaj kell bele ha ki akarom cseréltetni az első rugós tagba az olajat? (Az első rugós tagom 43mm átmérőjű ha jól mértem.)
3. A hátsó rugós tagom alján van egy csavar amit tekergetve változást kéne hogy észre vegyek de ez t nem tapasztaltam. Ilyenkor mit tegyek? Vagy csak én vagyok annyira balf*sz hogy nem érzékelem a változást? igen mosható http://www.deviltuning.hu/?oldal=1&cikk=420, igy !
Olaj bol 457ml kell 7.5 w
A hátsó rugónál ha csendbe vagy halód hogy kattog a telo keménységét tudod állítani http://www.ducatisuite.com/rearsuspension.html
- 8 years ago
#4720
Nos volna pár kérdésem. Bár annak ellenére hogy kérdéseim tudatlanságomra és egyéb ilyen dologra utalna attól függetlenül TELJESEN KOMOLYAK!
1. Ez a fajta K&N légszűrő mosható-e? (Mert hallottam olyanról is ami mosható de nem tudom eldönteni hogy az enyém melyik kategóriába tartozik.)
2. Mennyi és milyen olaj kell bele ha ki akarom cseréltetni az első rugós tagba az olajat? (Az első rugós tagom 43mm átmérőjű ha jól mértem.)
3. A hátsó rugós tagom alján van egy csavar amit tekergetve változást kéne hogy észre vegyek de ez t nem tapasztaltam. Ilyenkor mit tegyek? Vagy csak én vagyok annyira balf*sz hogy nem érzékelem a változást?
1. Ez a fajta K&N légszűrő mosható-e? (Mert hallottam olyanról is ami mosható de nem tudom eldönteni hogy az enyém melyik kategóriába tartozik.)
2. Mennyi és milyen olaj kell bele ha ki akarom cseréltetni az első rugós tagba az olajat? (Az első rugós tagom 43mm átmérőjű ha jól mértem.)
3. A hátsó rugós tagom alján van egy csavar amit tekergetve változást kéne hogy észre vegyek de ez t nem tapasztaltam. Ilyenkor mit tegyek? Vagy csak én vagyok annyira balf*sz hogy nem érzékelem a változást?
Csatolmányok:
wp_20160406_0141.jpg (541.58 KiB) Megtekintve 8770 alkalommal
wp_20160406_0092.jpg (1.1 MiB) Megtekintve 8770 alkalommal
wp_20160406_0111.jpg (837.17 KiB) Megtekintve 8770 alkalommal
- 8 years ago
#4719
Tartalekkal el lehet menni 50 km?
Nem Csaba üzemmódban.
All a tank 15L,tartalék villanás utan mentem vele kb20km es ment bele 10L. nekem 50-nél 2x kifogyott pedig visszavettem. 120al viszont biztos ok,akkor 47-48 fele keresek majd kutat! mint a suni!
- 8 years ago
#4718
Tartalekkal el lehet menni 50 km?
Nem Csaba üzemmódban.
All a tank 15L,tartalék villanás utan mentem vele kb20km es ment bele 10L. nekem 50-nél 2x kifogyott pedig visszavettem. 120al viszont biztos ok,akkor 47-48 fele keresek majd kutat!
- 8 years ago
#4717
Tartalekkal el lehet menni 50 km?
Nem Csaba üzemmódban.
All a tank 15L,tartalék villanás utan mentem vele kb20km es ment bele 10L. nekem 50-nél 2x kifogyott pedig visszavettem. 120al viszont biztos
- 8 years ago
#4716
Tartalekkal el lehet menni 50 km?
Nem Csaba üzemmódban.
All a tank 15L,tartalék villanás utan mentem vele kb20km es ment bele 10L. nekem 30 volt tartalékon
- 8 years ago
#4715
Tartalekkal el lehet menni 50 km?
Nem Csaba üzemmódban.
All a tank 15L,tartalék villanás utan mentem vele kb20km es ment bele 10L. Szerintem nagyon neccis, én nem merném.
- 8 years ago
#4714
Tartalekkal el lehet menni 50 km?
Nem Csaba üzemmódban.
All a tank 15L,tartalék villanás utan mentem vele kb20km es ment bele 10L.
Nem Csaba üzemmódban.
All a tank 15L,tartalék villanás utan mentem vele kb20km es ment bele 10L.
- 8 years ago
#4713
S4r tartalekon mennyit megy el?
3.5l azt írja amire en durván 50km számoltam,35km már sikerült.
Tapasztalatok?
Volt egy 5.8l/100km és gáz játszós üzemmódban 6.3l/100km.
Nem a pénz,a hatótáv érdekel. Ez szerintem attól is függ milyen benyát raksz bele. Nekem általában 180km-ként tankolni kell mindenképpen. De ha púposra tankolod tehát tényleg amennyi csak belefér (csak közvetlen indulás előtt csukd vissza a tanksapkát) fel lehet vinni 200km főlé. De ez nagyon sok mindentől függ... Volt már egy pár necces esetem amikor majdnem kifogyott, szinte csak a benzingőzzel ment szó szerint, de sajnos konkrétan már nem emlékszem mennyi km lámpa villanástól.
- 8 years ago
#4712
S4r tartalekon mennyit megy el?
3.5l azt írja amire en durván 50km számoltam,35km már sikerült.
Tapasztalatok?
Volt egy 5.8l/100km és gáz játszós üzemmódban 6.3l/100km.
Nem a pénz,a hatótáv érdekel. csaba.... Csaba tartalekon es csapagyasan is nyelen megy!
Csaba raj,legyél olyan mint Csaba!
Draw No Bet (DNB) is an easy-to-play, easy-to-win […]