Avatar
 Vicctor
#4611
MONSTER Lampa-egö csere

Buona giornata a tutti

Talan erdekel valakit akinek 696-697-1100 -osa van es az egö kiegett  gondoltam leirom hogy csereltem :

1/ elöször leveszem a kis szelvedö Plexit – 4 Imbus
2 A Lampa alatti 2 anyat -10-es kulccsal lecsavarom, amik egy hosszanti nutban a teleskopvilla mellett a villafejben ülnek .( 026/3 Robbantottrajz)
3/ Most az egesz lampatestet lassan felfele kihuzni, kihuzni a 2 gummi gyürüböl, ami egyben rezgescsillapitasra szolgal. A lampatestnek ugyanis 2 csapja van ami ezekbe a gummigyürükbe csuszik,illeszkedik .( 022/5 Robbantott rajz )
4/Ha a Gummigyürü elgurul ujat kell köszörülnöd ! )
5/ Kihuzod a kis Kabel –köteget a csatlakozobol, es a lampa szabadda valik , vagy rateszed a sarvedöre a lampat, egy rongyra
6/ 5 kis csavart kicsavarsz es szabad a hatso fal. ( 022/24 Rajz )
7/ Egöt lecsereled es Amen --mindent összerax

Jo szorakozast (1/4 ora )

Főleg a 697 -es tulajoknak hasznos ez a leírás :)))
kösz, hogy kijavitottal, en is eszrevettem, nem kellett volna egyböl gunyolodni egy teves szam miatt
majd ird le te is ---hibatlanul persze ---, hogy a te porszivodat hogy javitottad !
!

Jajj, ne érts félre, nem akartalak megbántani, nyilván hasznos volt a leírásod ez nem is kérdés, csak magas volt a labda...

Peace.
Avatar
 ujtzkrisz
#4610
Üdv.
A Monster 600 hátsó lengéscsillapítón van egy kerékszelep az mire szolgál? Tudja valaki?
Köszönöm.
ott van feltöltve nitrogénnel
Grazie!
Avatar
 kopi
#4609
Üdv.
A Monster 600 hátsó lengéscsillapítón van egy kerékszelep az mire szolgál? Tudja valaki?
Köszönöm.
ott van feltöltve nitrogénnel
 Vendég
#4608
MONSTER Lampa-egö csere

Buona giornata a tutti

Talan erdekel valakit akinek 696-697-1100 -osa van es az egö kiegett  gondoltam leirom hogy csereltem :

1/ elöször leveszem a kis szelvedö Plexit – 4 Imbus
2 A Lampa alatti 2 anyat -10-es kulccsal lecsavarom, amik egy hosszanti nutban a teleskopvilla mellett a villafejben ülnek .( 026/3 Robbantottrajz)
3/ Most az egesz lampatestet lassan felfele kihuzni, kihuzni a 2 gummi gyürüböl, ami egyben rezgescsillapitasra szolgal. A lampatestnek ugyanis 2 csapja van ami ezekbe a gummigyürükbe csuszik,illeszkedik .( 022/5 Robbantott rajz )
4/Ha a Gummigyürü elgurul ujat kell köszörülnöd ! )
5/ Kihuzod a kis Kabel –köteget a csatlakozobol, es a lampa szabadda valik , vagy rateszed a sarvedöre a lampat, egy rongyra
6/ 5 kis csavart kicsavarsz es szabad a hatso fal. ( 022/24 Rajz )
7/ Egöt lecsereled es Amen --mindent összerax

Jo szorakozast (1/4 ora )

Főleg a 697 -es tulajoknak hasznos ez a leírás :)))
kösz, hogy kijavitottal, en is eszrevettem, nem kellett volna egyböl gunyolodni egy teves szam miatt
majd ird le te is ---hibatlanul persze ---, hogy a te porszivodat hogy javitottad !
!
Avatar
 ujtzkrisz
#4607
Üdv.
A Monster 600 hátsó lengéscsillapítón van egy kerékszelep az mire szolgál? Tudja valaki?
Köszönöm.
Avatar
 Vicctor
#4606
MONSTER Lampa-egö csere

Buona giornata a tutti

Talan erdekel valakit akinek 696-697-1100 -osa van es az egö kiegett  gondoltam leirom hogy csereltem :

1/ elöször leveszem a kis szelvedö Plexit – 4 Imbus
2 A Lampa alatti 2 anyat -10-es kulccsal lecsavarom, amik egy hosszanti nutban a teleskopvilla mellett a villafejben ülnek .( 026/3 Robbantottrajz)
3/ Most az egesz lampatestet lassan felfele kihuzni, kihuzni a 2 gummi gyürüböl, ami egyben rezgescsillapitasra szolgal. A lampatestnek ugyanis 2 csapja van ami ezekbe a gummigyürükbe csuszik,illeszkedik .( 022/5 Robbantott rajz )
4/Ha a Gummigyürü elgurul ujat kell köszörülnöd ! )
5/ Kihuzod a kis Kabel –köteget a csatlakozobol, es a lampa szabadda valik , vagy rateszed a sarvedöre a lampat, egy rongyra
6/ 5 kis csavart kicsavarsz es szabad a hatso fal. ( 022/24 Rajz )
7/ Egöt lecsereled es Amen --mindent összerax

Jo szorakozast (1/4 ora )

Főleg a 697 -es tulajoknak hasznos ez a leírás :)))
Avatar
 dino74
#4605
s4r-en mennyit lehet erősíteni egy Power Commanderrel és egy GPR komplett rendszerrel ? 10-15 Le?
arro rendszer, performance elektronika, nyitott légszűrő, könnyített lendkerék és pc3 külön behangolva a két henger nekem 20le mutatott ami elég hihetetlen egy szívóból, de ezt mutatta a pad
uuu az nagyon jól hangzik igy már kapásból 133 le a s4r
nekem s4rs volt az már testastretta
Avatar
 robymonster
#4604
s4r-en mennyit lehet erősíteni egy Power Commanderrel és egy GPR komplett rendszerrel ? 10-15 Le?
arro rendszer, performance elektronika, nyitott légszűrő, könnyített lendkerék és pc3 külön behangolva a két henger nekem 20le mutatott ami elég hihetetlen egy szívóból, de ezt mutatta a pad
uuu az nagyon jól hangzik igy már kapásból 133 le a s4r
Avatar
 dino74
#4603
s4r-en mennyit lehet erősíteni egy Power Commanderrel és egy GPR komplett rendszerrel ? 10-15 Le?
arro rendszer, performance elektronika, nyitott légszűrő, könnyített lendkerék és pc3 külön behangolva a két henger nekem 20le mutatott ami elég hihetetlen egy szívóból, de ezt mutatta a pad
Avatar
 Ton-up
#4602
s4r-en mennyit lehet erősíteni egy Power Commanderrel és egy GPR komplett rendszerrel ? 10-15 Le?
Ez motor állapottól függ, PC lényege nem az, hogy erősebb legyen hanem hogy az ideális keveréket beállítsd.
 Vendég
#4600
MONSTER Lampa-egö csere

Buona giornata a tutti

Talan erdekel valakit akinek 696-697-1100 -osa van es az egö kiegett  gondoltam leirom hogy csereltem :

1/ elöször leveszem a kis szelvedö Plexit – 4 Imbus
2 A Lampa alatti 2 anyat -10-es kulccsal lecsavarom, amik egy hosszanti nutban a teleskopvilla mellett a villafejben ülnek .( 026/3 Robbantottrajz)
3/ Most az egesz lampatestet lassan felfele kihuzni, kihuzni a 2 gummi gyürüböl, ami egyben rezgescsillapitasra szolgal. A lampatestnek ugyanis 2 csapja van ami ezekbe a gummigyürükbe csuszik,illeszkedik .( 022/5 Robbantott rajz )
4/Ha a Gummigyürü elgurul ujat kell köszörülnöd ! )
5/ Kihuzod a kis Kabel –köteget a csatlakozobol, es a lampa szabadda valik , vagy rateszed a sarvedöre a lampat, egy rongyra
6/ 5 kis csavart kicsavarsz es szabad a hatso fal. ( 022/24 Rajz )
7/ Egöt lecsereled es Amen --mindent összerax

Jo szorakozast (1/4 ora )
Avatar
 bazs0811
#4598
Sziasztok!

Kérdeztem korábban az S2R monster méreteivel kapcsolatban és többen megjegyezték hogy kicsi lesz számomra (189cm vagyok, 80kg). Hosszú távon azóta sem sikerült kipróbálni egyet de ráültem több monsterre is ( 750, 900, s2r 800, 696) és bár a 750 és 900 alacsony volt, feltéve a lábtartóra a lábaimat kényelmesen elfértem rajtuk hiába volt cask 770mm-es az ülésmagasság. A 696 volt egyedül ahol a tank mellett nem fértek el kényelmesen a térdeim úgyhogy azt buktam.
Amellett hogy próbáljam ki a multit, valaki említett állítható lábtartót amivel lehet nyerni néhány centit. Használ ilyet valaki ?

A multi sajnos nekem nemgyerebe (no offenz multi tulajok) ...csak a monster. A hypermotard-okat is nézegettem de valahogy nem hozott lázba.

Elöre is köszi!
Az egykarú lengővillás monsterek magasabbak és a lábtartó sincs annyira magasan mint a sima monstereken de eléggé be kell hajlítani a térded de jöval több a hely az ülésen mint a 696 nál, viszont azon talán nem "guggolsz" annyira. Ehhez a magassághoz én inkább hypert vagy sf-et néznék, azok magasabbak és a lábnak is kényelmesebb távolságra van a lábtartó. Vagy vegyél hozzá egy excenteres lábtartót, Rskillerén most leteszteljük és akkor lejjebb vagy hátrébb kerül. A komplett lábtartószettekel általában csak feljebb vagy hátrébb tudod vinni de lejjebb sajnos nem.

Köszi! Ez a 800as amit linkeltél már egy ideje el van mentve a kedvencekbe. S2R 1000-hez még nem volt szerencsém, 800ast próbáltam csak. Amúgy jól elfértem rajta, meglepöen kényelmes volt. Nagy Európa túrákat nem tervezek vele...Az SF most nem fér a keretbe a hyper meg annyira nem jot be. Tavaly is ráültem, idén is de valahogy nem találtam a helyem rajta, persze ha lehetöségem adódik gurulok vele mert lehet megtérít. Lábtartóból van ami 360 fokban forgatható 8 állásban és 2,5 cm-t tol adott irányba, illetve van ami 4cm-ert is tud bár az fix..na .majd kiderül mennyire szükséges.
Avatar
 dino74
#4597
Sziasztok!

Kérdeztem korábban az S2R monster méreteivel kapcsolatban és többen megjegyezték hogy kicsi lesz számomra (189cm vagyok, 80kg). Hosszú távon azóta sem sikerült kipróbálni egyet de ráültem több monsterre is ( 750, 900, s2r 800, 696) és bár a 750 és 900 alacsony volt, feltéve a lábtartóra a lábaimat kényelmesen elfértem rajtuk hiába volt cask 770mm-es az ülésmagasság. A 696 volt egyedül ahol a tank mellett nem fértek el kényelmesen a térdeim úgyhogy azt buktam.
Amellett hogy próbáljam ki a multit, valaki említett állítható lábtartót amivel lehet nyerni néhány centit. Használ ilyet valaki ?

A multi sajnos nekem nemgyerebe (no offenz multi tulajok) ...csak a monster. A hypermotard-okat is nézegettem de valahogy nem hozott lázba.

Elöre is köszi!
Az egykarú lengővillás monsterek magasabbak és a lábtartó sincs annyira magasan mint a sima monstereken de eléggé be kell hajlítani a térded de jöval több a hely az ülésen mint a 696 nál, viszont azon talán nem "guggolsz" annyira. Ehhez a magassághoz én inkább hypert vagy sf-et néznék, azok magasabbak és a lábnak is kényelmesebb távolságra van a lábtartó. Vagy vegyél hozzá egy excenteres lábtartót, Rskillerén most leteszteljük és akkor lejjebb vagy hátrébb kerül. A komplett lábtartószettekel általában csak feljebb vagy hátrébb tudod vinni de lejjebb sajnos nem.
Avatar
 dino74
#4596
merre nézelődtél ?

Egyelöre cask neten még, Willhaben és 1000ps.at. Ausztria szerte nézegetek, Otthon nem nagyon van eladó s2r. Itt sem sok. Salzburg mellett lakok, úgyhogy Villach, Innsbruck, Linz illetve mivel haza is megyek 2-3 havonta Bécs is jó lehet de áprilisban tudom majd csak megvenni.
wörgl-be árult egy srác egy pirosat de eladta múlt évben még
bocs árulja még de csak 800as
http://www.1000ps.at/gebrauchtes-motorr ... er-s2r-800
Avatar
 dino74
#4595


Na ez engem is érdekel. Föleg hogy az s2r-rel én is szemezek egy ideje :)
merre nézelődtél ?

Egyelöre cask neten még, Willhaben és 1000ps.at. Ausztria szerte nézegetek, Otthon nem nagyon van eladó s2r. Itt sem sok. Salzburg mellett lakok, úgyhogy Villach, Innsbruck, Linz illetve mivel haza is megyek 2-3 havonta Bécs is jó lehet de áprilisban tudom majd csak megvenni.
wörgl-be árult egy srác egy pirosat de eladta múlt évben még
Avatar
 bazs0811
#4594
Pro-kontra véleményeket kérek, venni szeretnék egy új monstert s2r 1000 -s4 -vagy s4r ki melyikre szavaz
A kiszemeltek
https://www.willhaben.at/iad/gebrauchtw ... 150087697/
https://www.willhaben.at/iad/gebrauchtw ... 151265810/
https://www.willhaben.at/iad/gebrauchtw ... 149026471/


Na ez engem is érdekel. Föleg hogy az s2r-rel én is szemezek egy ideje :)
merre nézelődtél ?

Egyelöre cask neten még, Willhaben és 1000ps.at. Ausztria szerte nézegetek, Otthon nem nagyon van eladó s2r. Itt sem sok. Salzburg mellett lakok, úgyhogy Villach, Innsbruck, Linz illetve mivel haza is megyek 2-3 havonta Bécs is jó lehet de áprilisban tudom majd csak megvenni.
Avatar
 dino74
#4593
Pro-kontra véleményeket kérek, venni szeretnék egy új monstert s2r 1000 -s4 -vagy s4r ki melyikre szavaz
A kiszemeltek
https://www.willhaben.at/iad/gebrauchtw ... 150087697/
https://www.willhaben.at/iad/gebrauchtw ... 151265810/
https://www.willhaben.at/iad/gebrauchtw ... 149026471/
én mindenképpen egykarút vennék és s4r-t a teljesítmény miatt, de az s2r 1000 is nagyon jól megy. Ha elég a 95le akkor azt vedd, mert letisztultabb a hűtő miatt és szerintem a ds blokk strapabíróbb is
 Vendég
#4592
Pro-kontra véleményeket kérek, venni szeretnék egy új monstert s2r 1000 -s4 -vagy s4r ki melyikre szavaz
A kiszemeltek
https://www.willhaben.at/iad/gebrauchtw ... 150087697/
https://www.willhaben.at/iad/gebrauchtw ... 151265810/
https://www.willhaben.at/iad/gebrauchtw ... 149026471/

hello
1/ A Wladimir fele Duc-ra rengeteget költöttek, jo az ara, a KM-t kevesnek tartom az evekhez viszonyitva, de elkepzelhetö, mint minden.
Ha minden Dokumentalva van, akkor OK. Viszont a kezifeknel tölthettek volna több fekolajat is, ha mar ennyira odafigyeltek a Servicere :)
Lenyeg, hogy minden eredeti alkatresze megvan . En is neztem a napokban, jol nez ki, közelebbröl is meg kell nezni, ha komolyan erdekel.
Amit en nem csinalnek az enyemmel, hogy a Steuergerätet lecsereltetnem, vagy belenyulatnek . . A motor Konstruktiot, olyan mernöki garda tervezte, akik az elettartamot is bekalkulaltak,-- annak ellenere, hogy a Leibnitzi ceg ismert, talan elismert.
Es mi ertelme volt, ha maradt a 100 Lo ?

2/ Minek egy 17 000 KM-t futott motorba mar Kupplungot cserelni ?? Tehat ennek utananeznek-( En )
KM-orat kicsereltek ? Ugyan mar, miert is ?---felejtsd el ugy ahogy van--raadasul feher :))

3/ Ez megint egy jo gep, stimmelhet a KM, elegendö a Loerö, ez a Tacho jol leolvashato ( nem ugy mint a 696-osoke ) Sympatikus Konstruktio, nagyon praktikus a felemelhetö benzintank, ( nem ugy mint a 696-osoke ) könnyen hozzajutsz az Akkuhoz !
Viszont:
A hirdetest februarban adtak fel, es azt irja hogy iden csinaltatta a 20,000 KM servicet . Azota ment vele 1,700 KM-t. Mikor ? telen ? Nezz utana a Servicekönyvben ! De szemelyes kontrolle jobb !
Elegendö a Loerö, majdnem az utolso leghüteses ,olcsobb a Serviceles, Tükröket eredetire cserelnem, En ezt vennem attol függetlenül, hogy mar regota hirdetik, mas Fotokkal :) ( Nem szamit )
Viszont ez 1000.- Euroval dragabb, mint az elsö Modell ! :))
Sok sikert !
Avatar
 bazs0811
#4588
Sziasztok!

Kérdeztem korábban az S2R monster méreteivel kapcsolatban és többen megjegyezték hogy kicsi lesz számomra (189cm vagyok, 80kg). Hosszú távon azóta sem sikerült kipróbálni egyet de ráültem több monsterre is ( 750, 900, s2r 800, 696) és bár a 750 és 900 alacsony volt, feltéve a lábtartóra a lábaimat kényelmesen elfértem rajtuk hiába volt cask 770mm-es az ülésmagasság. A 696 volt egyedül ahol a tank mellett nem fértek el kényelmesen a térdeim úgyhogy azt buktam.
Amellett hogy próbáljam ki a multit, valaki említett állítható lábtartót amivel lehet nyerni néhány centit. Használ ilyet valaki ?

A multi sajnos nekem nemgyerebe (no offenz multi tulajok) ...csak a monster. A hypermotard-okat is nézegettem de valahogy nem hozott lázba.

Elöre is köszi!
Avatar
 RSkiller
#4587
vol.2. :)
Monster S2R, S4R egykaros lengővillára keresek hátsó láncvédőt.
Van valakinél elfekvőben?
első van
Avatar
 Dani
#4586
Alakul! :D
mi az a sárhányó?
A "sárhányó" a kerék. Az hánnnya a sarat :-)


az nem a sárvédő?
Avatar
 gonosz
#4585
Alakul! :D
mi az a sárhányó?
A "sárhányó" a kerék. Az hánnnya a sarat :-)
Látszik, hogy nem sokat jártatok Borsodban...nem lehet mindenki tökéletes :) .
Avatar
 cs.dzsordzso
#4583
Esetleg tudja e valaki, hogy 1997-es monster 900-as első telójába milyen méretű szimering kell?
( 41 x 54 x 11 ) mm
köszönöm! ;)
Avatar
 robymonster
#4581
Esetleg tudja e valaki, hogy 1997-es monster 900-as első telójába milyen méretű szimering kell?
( 41 x 54 x 11 ) mm
Avatar
 cs.dzsordzso
#4579
mi az a sárhányó?
melyikre gondolsz? ...ha arra amelyiken a rendszámtartó van, akkor az egy robogóé és addig sajnos ott fog díszelegni, ameddig a kpm-en át megy.
gyárival miért nem megy át?
biztos át menne, ha meglenne! :D
Avatar
 brasil81
#4578
Hali!
Ma végre volt egy kis időm megkergetni a monstert, fel is merült egy kérdés, hátha volt már ilyen. Fordulatszámmérő nem megy 5-6e fölé. Megy rendesen a gép, csak az óra mutat hülyeséget. Szokásos hiba? Hol keresendő a baj? Köszi! :)
aksi vagy fesszabályzó?
köszi, megnézem!
Avatar
 dino74
#4577
Alakul! :D
mi az a sárhányó?
melyikre gondolsz? ...ha arra amelyiken a rendszámtartó van, akkor az egy robogóé és addig sajnos ott fog díszelegni, ameddig a kpm-en át megy.
gyárival miért nem megy át?
Avatar
 cs.dzsordzso
#4576
Alakul! :D
mi az a sárhányó?
melyikre gondolsz? ...ha arra amelyiken a rendszámtartó van, akkor az egy robogóé és addig sajnos ott fog díszelegni, ameddig a kpm-en át megy.
Avatar
 dino74
#4574
Hali!
Ma végre volt egy kis időm megkergetni a monstert, fel is merült egy kérdés, hátha volt már ilyen. Fordulatszámmérő nem megy 5-6e fölé. Megy rendesen a gép, csak az óra mutat hülyeséget. Szokásos hiba? Hol keresendő a baj? Köszi! :)
aksi vagy fesszabályzó?
Avatar
 brasil81
#4573
Hali!
Ma végre volt egy kis időm megkergetni a monstert, fel is merült egy kérdés, hátha volt már ilyen. Fordulatszámmérő nem megy 5-6e fölé. Megy rendesen a gép, csak az óra mutat hülyeséget. Szokásos hiba? Hol keresendő a baj? Köszi! :)
Avatar
 ricsi
#4570
Hello!

Lenne pár kérdésem. Az első, hogy van-e valakinek elfekvőben 2006 M S2R 1000 gyári kuplungkarja. Ha nincs, hol érdemes megnézni?

Rendelt-e már valaki utángyártott fék- és kuplungkart, ami nem lett csalódás a felszerelés után? Arra lennék kíváncsi hogy van-e bevált típus.

A motor alapjárata alacsonynak tűnik, néha sztenderen is leáll. Akár lámpánál is, mikor 1-be rakom, és engedném a kuplungot, leáll...
Szinkron+TPS alaphelyzet megoldhatná?

U.i.: viszem tavasszal szervizbe, de addig is, ha van valami ami beállítható rajta megcsinálnám.

Köszi :)
bontott/használt általában vagy desmodokitól, sárkánytól vagy a moto rosso-tol szokott jönni. újat ugyanezek + maleducati + fullgas + pannóniaring motogroup tud neked rendelni.

utángyártottakra általában igaz, hogy minél drágább, annál minőségibb. rizoma, lsl, titax és társaik faszák, viszont borsosak. ugyanezek kínai változatban lehetnek akár jók is, de pl. a piros kar sokszor bordó.

Egyelőre nem aktuális az utángyártott, a gyári fékkar megfelelő. De a kuplungkar cserélve volt, a legközelebbi állásban is távol van nekem. Megnézem hogy tudok-e állítani rajta még valahogy, ha nem akkor csere gyárira :)
hát de te kérdezted az utángyártottat (is) :)
Avatar
 oNe
#4569
lehet, hogy nekem van
Akkor várok a szereléssel amíg megnézed :)
nincs sajnos, azt hittem az is radiális
Köszi :)
Avatar
 dino74
#4568
Hello!

Lenne pár kérdésem. Az első, hogy van-e valakinek elfekvőben 2006 M S2R 1000 gyári kuplungkarja. Ha nincs, hol érdemes megnézni?

Rendelt-e már valaki utángyártott fék- és kuplungkart, ami nem lett csalódás a felszerelés után? Arra lennék kíváncsi hogy van-e bevált típus.

A motor alapjárata alacsonynak tűnik, néha sztenderen is leáll. Akár lámpánál is, mikor 1-be rakom, és engedném a kuplungot, leáll...
Szinkron+TPS alaphelyzet megoldhatná?

U.i.: viszem tavasszal szervizbe, de addig is, ha van valami ami beállítható rajta megcsinálnám.

Köszi :)
lehet, hogy nekem van
Akkor várok a szereléssel amíg megnézed :)
nincs sajnos, azt hittem az is radiális
Avatar
 oNe
#4567
Hello!

Lenne pár kérdésem. Az első, hogy van-e valakinek elfekvőben 2006 M S2R 1000 gyári kuplungkarja. Ha nincs, hol érdemes megnézni?

Rendelt-e már valaki utángyártott fék- és kuplungkart, ami nem lett csalódás a felszerelés után? Arra lennék kíváncsi hogy van-e bevált típus.

A motor alapjárata alacsonynak tűnik, néha sztenderen is leáll. Akár lámpánál is, mikor 1-be rakom, és engedném a kuplungot, leáll...
Szinkron+TPS alaphelyzet megoldhatná?

U.i.: viszem tavasszal szervizbe, de addig is, ha van valami ami beállítható rajta megcsinálnám.

Köszi :)
bontott/használt általában vagy desmodokitól, sárkánytól vagy a moto rosso-tol szokott jönni. újat ugyanezek + maleducati + fullgas + pannóniaring motogroup tud neked rendelni.

utángyártottakra általában igaz, hogy minél drágább, annál minőségibb. rizoma, lsl, titax és társaik faszák, viszont borsosak. ugyanezek kínai változatban lehetnek akár jók is, de pl. a piros kar sokszor bordó.

Egyelőre nem aktuális az utángyártott, a gyári fékkar megfelelő. De a kuplungkar cserélve volt, a legközelebbi állásban is távol van nekem. Megnézem hogy tudok-e állítani rajta még valahogy, ha nem akkor csere gyárira :)
Avatar
 oNe
#4566
Hello!

Lenne pár kérdésem. Az első, hogy van-e valakinek elfekvőben 2006 M S2R 1000 gyári kuplungkarja. Ha nincs, hol érdemes megnézni?

Rendelt-e már valaki utángyártott fék- és kuplungkart, ami nem lett csalódás a felszerelés után? Arra lennék kíváncsi hogy van-e bevált típus.

A motor alapjárata alacsonynak tűnik, néha sztenderen is leáll. Akár lámpánál is, mikor 1-be rakom, és engedném a kuplungot, leáll...
Szinkron+TPS alaphelyzet megoldhatná?

U.i.: viszem tavasszal szervizbe, de addig is, ha van valami ami beállítható rajta megcsinálnám.

Köszi :)
lehet, hogy nekem van
Akkor várok a szereléssel amíg megnézed :)
Avatar
 dino74
#4565
Hello!

Lenne pár kérdésem. Az első, hogy van-e valakinek elfekvőben 2006 M S2R 1000 gyári kuplungkarja. Ha nincs, hol érdemes megnézni?

Rendelt-e már valaki utángyártott fék- és kuplungkart, ami nem lett csalódás a felszerelés után? Arra lennék kíváncsi hogy van-e bevált típus.

A motor alapjárata alacsonynak tűnik, néha sztenderen is leáll. Akár lámpánál is, mikor 1-be rakom, és engedném a kuplungot, leáll...
Szinkron+TPS alaphelyzet megoldhatná?

U.i.: viszem tavasszal szervizbe, de addig is, ha van valami ami beállítható rajta megcsinálnám.

Köszi :)
lehet, hogy nekem van
Avatar
 ricsi
#4564
Hello!

Lenne pár kérdésem. Az első, hogy van-e valakinek elfekvőben 2006 M S2R 1000 gyári kuplungkarja. Ha nincs, hol érdemes megnézni?

Rendelt-e már valaki utángyártott fék- és kuplungkart, ami nem lett csalódás a felszerelés után? Arra lennék kíváncsi hogy van-e bevált típus.

A motor alapjárata alacsonynak tűnik, néha sztenderen is leáll. Akár lámpánál is, mikor 1-be rakom, és engedném a kuplungot, leáll...
Szinkron+TPS alaphelyzet megoldhatná?

U.i.: viszem tavasszal szervizbe, de addig is, ha van valami ami beállítható rajta megcsinálnám.

Köszi :)
bontott/használt általában vagy desmodokitól, sárkánytól vagy a moto rosso-tol szokott jönni. újat ugyanezek + maleducati + fullgas + pannóniaring motogroup tud neked rendelni.

utángyártottakra általában igaz, hogy minél drágább, annál minőségibb. rizoma, lsl, titax és társaik faszák, viszont borsosak. ugyanezek kínai változatban lehetnek akár jók is, de pl. a piros kar sokszor bordó.
Avatar
 oNe
#4563
Hello!

Lenne pár kérdésem. Az első, hogy van-e valakinek elfekvőben 2006 M S2R 1000 gyári kuplungkarja. Ha nincs, hol érdemes megnézni?

Rendelt-e már valaki utángyártott fék- és kuplungkart, ami nem lett csalódás a felszerelés után? Arra lennék kíváncsi hogy van-e bevált típus.

A motor alapjárata alacsonynak tűnik, néha sztenderen is leáll. Akár lámpánál is, mikor 1-be rakom, és engedném a kuplungot, leáll...
Szinkron+TPS alaphelyzet megoldhatná?

U.i.: viszem tavasszal szervizbe, de addig is, ha van valami ami beállítható rajta megcsinálnám.

Köszi :)
Avatar
 EchoPeti1
#4562
Sziasztok!
Három hónap után kerültem egy karikát a géppel! Nagyon jó volt. /12-14 celsius napsütés!!!!/ Remélem minél gyorsabban megérkezik az igazi tavasz és tudunk jókat motorozni!
Nekünk is megvolt vasárnap egy 300 km-es Tokaj túra :)
az derék :)
Még éppen olyan idő volt, hogy cordurában, aláöltözve 110-es folyamatos tempónál nem éreztük magunkat kellemetlenül. :)
Csatolmányok:
12715509_1118943391471146_3100791683908732228_n.jpg
12715509_1118943391471146_3100791683908732228_n.jpg (334.75 KiB) Megtekintve 8754 alkalommal
  • 1
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 91

If you've been into sports betting for a while, th[…]

Handicap betting, also known as spread betting, is[…]