Avatar
 dino74
#4411
Ilyen plexit keresek! Kinek van eladó vagy esetleg hol tudom beszerezni ?
mootrosso vagy demodoki, esetleg ebay, de nem olcsó
Avatar
 Betonkeverő
#4410
Ilyen plexit keresek! Kinek van eladó vagy esetleg hol tudom beszerezni ?
Csatolmányok:
20100330130855-10492_jpg_resize_1000x830_type_jpg_.jpg
20100330130855-10492_jpg_resize_1000x830_type_jpg_.jpg (246.73 KiB) Megtekintve 9261 alkalommal
Avatar
 cs.dzsordzso
#4409
Valaki legelso szerias uj Monstert? :)

Pont a Moto rosso-nál voltam, mikor Laci mutatta ezt a motort. Hááát nem 2 forintért fog elkelni 0 km-esen! :D
Avatar
 EchoPeti1
#4408
Köszönöm Mindenkinek! :) Remélem minél hamarabb gurulhatunk együtt! Remélem itt Debrecenben van valaki/valakik akikkel össze tudok majd futni! :)
Avatar
 theczar
#4407
tittadili foglalkozik itt idomok után gyártásával üvegszálból, szerintem vedd fel vele a kapcsolatot ;) (talán karbonból is csinált már idomot úgy rémlik)


Köszönöm a tippet! Egyébként ezt a darabot néztem, de nem tudom, hogy passzolna-e :) Egyébként neked pedig gratu a Monsterhez! Jó csinosítgatást! ( én is a héten vettem meg az enyémet és hosszú a lista... )

http://www.jofogas.hu/zala/Ducati_Monst ... tm?first=1
Szeva. Dinónak is van egy eladó ami tutira jó neked. És eredeti performance..szerintem még aktuális.

Köszi! Írtam neki! :)
Avatar
 András
#4406
Akinek esetleg van "felesleges" üléstakarója, ami passzol az S2R 1000 Monsterhez jelezzen.
Elcserélném készpénre :) Köszönöm! ( igen, nézegettem már ebayen és subiton is )
tittadili foglalkozik itt idomok után gyártásával üvegszálból, szerintem vedd fel vele a kapcsolatot ;) (talán karbonból is csinált már idomot úgy rémlik)


Köszönöm a tippet! Egyébként ezt a darabot néztem, de nem tudom, hogy passzolna-e :) Egyébként neked pedig gratu a Monsterhez! Jó csinosítgatást! ( én is a héten vettem meg az enyémet és hosszú a lista... )

http://www.jofogas.hu/zala/Ducati_Monst ... tm?first=1
Szeva. Dinónak is van egy eladó ami tutira jó neked. És eredeti performance..szerintem még aktuális.
Avatar
 theczar
#4405
Akinek esetleg van "felesleges" üléstakarója, ami passzol az S2R 1000 Monsterhez jelezzen.
Elcserélném készpénre :) Köszönöm! ( igen, nézegettem már ebayen és subiton is )
tittadili foglalkozik itt idomok után gyártásával üvegszálból, szerintem vedd fel vele a kapcsolatot ;) (talán karbonból is csinált már idomot úgy rémlik)


Köszönöm a tippet! Egyébként ezt a darabot néztem, de nem tudom, hogy passzolna-e :) Egyébként neked pedig gratu a Monsterhez! Jó csinosítgatást! ( én is a héten vettem meg az enyémet és hosszú a lista... )

http://www.jofogas.hu/zala/Ducati_Monst ... tm?first=1
Avatar
 EchoPeti1
#4404
Akinek esetleg van "felesleges" üléstakarója, ami passzol az S2R 1000 Monsterhez jelezzen.
Elcserélném készpénre :) Köszönöm! ( igen, nézegettem már ebayen és subiton is )
tittadili foglalkozik itt idomok után gyártásával üvegszálból, szerintem vedd fel vele a kapcsolatot ;) (talán karbonból is csinált már idomot úgy rémlik)
Avatar
 theczar
#4403
Akinek esetleg van "felesleges" üléstakarója, ami passzol az S2R 1000 Monsterhez jelezzen.
Elcserélném készpénre :) Köszönöm! ( igen, nézegettem már ebayen és subiton is )
Avatar
 76
#4401
Aki megvette az sf-et,azt mondta a városban való mászkalasra jó lesz,mert a BMW 600 robogót nem szereti! :D
Avatar
 dudu
#4400
Én utáltam a tanktáskát mint a sz.rt. Ráadásul a legdrágább is összeb.ssza a tankot. Ha lehet, inkább hátra pakoljatok
Nekem eddig még nem tett kárt a tankban, de én is inkább hátra pakolok, úgy kényelmesebb is. :) Csak ha ott az asszony, akkor marad a tanktatyó. :)
Vagy adsz rá egy hátizsákot ahogy én is csináltam :))
Vagy veszek egy Multit, mint ahogy Te is csináltad :D (egyébként pont ez a terv :) )
Avatar
 ricsi
#4399
s2r 800 vagy 696 talán a legjobb vegyes használatra. staff speciel s4r-el járt dolgozni a városban évekig, és szerintem nem bánta, ha megnézték a lámpánál :)
én 1100-es hyperrel nagyon sokat, szintén tökéletes volt városban.
Azt soha nem mondtam hogy s4r-el alom volt varosban menni :) Az egyik legrangatosabb a desmoquattro blokk, sokat kell kuplungolni vele ha totyorges van. Egy levegos tipus vagy testastrettas s4r(s) mar sokkal kezelhetobb.
sztem én sem mondtam ilyent.
Avatar
 Kajakman
#4398
Szerintem ez mérettől is függ, én 185 cm körül vagyok így kilátok rendesen a tanktáska fölött :D . A nyeregtáskát meg szinte észre sem venni, hogy fent van. :) A rögzítő hevederekre érdemes figyelni, nem szeretik ha rálógnak a kipufogóra :D
Én utáltam a tanktáskát mint a sz.rt. Ráadásul a legdrágább is összeb.ssza a tankot. Ha lehet, inkább hátra pakoljatok
Nekem eddig még nem tett kárt a tankban, de én is inkább hátra pakolok, úgy kényelmesebb is. :) Csak ha ott az asszony, akkor marad a tanktatyó. :)
Vagy adsz rá egy hátizsákot ahogy én is csináltam :))
Avatar
 dudu
#4397
nem ront semmit a látványán szerintem,elég jól néz ki így is. Menet közben se zavaró,nagyobb sebességeknél?
Szerintem ez mérettől is függ, én 185 cm körül vagyok így kilátok rendesen a tanktáska fölött :D . A nyeregtáskát meg szinte észre sem venni, hogy fent van. :) A rögzítő hevederekre érdemes figyelni, nem szeretik ha rálógnak a kipufogóra :D
Én utáltam a tanktáskát mint a sz.rt. Ráadásul a legdrágább is összeb.ssza a tankot. Ha lehet, inkább hátra pakoljatok
Nekem eddig még nem tett kárt a tankban, de én is inkább hátra pakolok, úgy kényelmesebb is. :) Csak ha ott az asszony, akkor marad a tanktatyó. :)
Avatar
 Kajakman
#4396
Nekem egy ilyenem van,
http://www.bazismotor.eu/shop/alkatresz ... -1840.html
nem szép amikor fent van, de azt sem mondanám, hogy rettentő ocsmányan néz ki...cserébe nem kell semmi konzol hozzá és minimum egy hétrevaló cuccot el tudok vinni benn! :)
nem ront semmit a látványán szerintem,elég jól néz ki így is. Menet közben se zavaró,nagyobb sebességeknél?
Szerintem ez mérettől is függ, én 185 cm körül vagyok így kilátok rendesen a tanktáska fölött :D . A nyeregtáskát meg szinte észre sem venni, hogy fent van. :) A rögzítő hevederekre érdemes figyelni, nem szeretik ha rálógnak a kipufogóra :D
Én utáltam a tanktáskát mint a sz.rt. Ráadásul a legdrágább is összeb.ssza a tankot. Ha lehet, inkább hátra pakoljatok
Avatar
 dudu
#4395
Sziasztok! Hosszabb utakra ti mibe szoktatok pakolni? Mert szerintem a doboz nem áll jól neki,ezért inkább tanktáskában gondolkoztam. Ti milyet ajánlanátok (20-30000-es kategóriában)? Mik a tapasztalatok velük?
Nekem egy ilyenem van,
http://www.bazismotor.eu/shop/alkatresz ... -1840.html
nem szép amikor fent van, de azt sem mondanám, hogy rettentő ocsmányan néz ki...cserébe nem kell semmi konzol hozzá és minimum egy hétrevaló cuccot el tudok vinni benn! :)
nem ront semmit a látványán szerintem,elég jól néz ki így is. Menet közben se zavaró,nagyobb sebességeknél?
Szerintem ez mérettől is függ, én 185 cm körül vagyok így kilátok rendesen a tanktáska fölött :D . A nyeregtáskát meg szinte észre sem venni, hogy fent van. :) A rögzítő hevederekre érdemes figyelni, nem szeretik ha rálógnak a kipufogóra :D
Avatar
 stafford
#4394
s2r 800 vagy 696 talán a legjobb vegyes használatra. staff speciel s4r-el járt dolgozni a városban évekig, és szerintem nem bánta, ha megnézték a lámpánál :)
én 1100-es hyperrel nagyon sokat, szintén tökéletes volt városban.
Azt soha nem mondtam hogy s4r-el alom volt varosban menni :) Az egyik legrangatosabb a desmoquattro blokk, sokat kell kuplungolni vele ha totyorges van. Egy levegos tipus vagy testastrettas s4r(s) mar sokkal kezelhetobb.
Avatar
 ricsi
#4393
s2r 800 vagy 696 talán a legjobb vegyes használatra. staff speciel s4r-el járt dolgozni a városban évekig, és szerintem nem bánta, ha megnézték a lámpánál :)
én 1100-es hyperrel nagyon sokat, szintén tökéletes volt városban.
Avatar
 HUNsarge
#4392
Sziasztok! Hosszabb utakra ti mibe szoktatok pakolni? Mert szerintem a doboz nem áll jól neki,ezért inkább tanktáskában gondolkoztam. Ti milyet ajánlanátok (20-30000-es kategóriában)? Mik a tapasztalatok velük?
Nekem egy ilyenem van,
http://www.bazismotor.eu/shop/alkatresz ... -1840.html
nem szép amikor fent van, de azt sem mondanám, hogy rettentő ocsmányan néz ki...cserébe nem kell semmi konzol hozzá és minimum egy hétrevaló cuccot el tudok vinni benn! :)
nem ront semmit a látványán szerintem,elég jól néz ki így is. Menet közben se zavaró,nagyobb sebességeknél?
Avatar
 76
#4391
Egy 696 simán lehet menni 180 utazót!
Sf is így mentem,bőven elég,ha több kell vegyél busát!
Es a 160 hátsó gumi az kjo!
Avatar
 gonosz
#4390
Sziasztok!

Épp paripa vásárlás előtt állok. Kérlek osszatok meg velem tapasztalatokat az irányban hogy 900-as vagy nagyobb szörnyek mennyire élhetőek városi használatban.
Olyanokra gondolok mint, alacsony fordulaton rángat-e, melegedik-e túlságosan, nem rázza-e ki a lelket belőled ha nem tudod kinyújtani sokáig a tempót, stb.
Válaszotokat előre is köszi!
Én mondjuk még csak második szezonos motoros vagyok, de nem gondolom, hogy 600-800 kategóriában kevés lenne a Monster kinn. A 600-assal meg olyan vígan, könnyen evickélsz az autók között, ahogy kell.
Avatar
 NagyGábor
#4389
Köszönöm szépen a gyors válaszokat!
A város alatt azt értettem, hogy kb 50% város. Azért parázok mondjuk egy 620/695-től, mert pont mikor kiérek a városból lehet kevés lesz majd a kraft, nagyobbal meg bent szenvedek. Szóval a lecke fel van adva. :D

Parázni egy 695 -östől mert hogy lassú lesz országúton ? El vagy kicsit tévedve, hogy lenne már kevés egy szárazon 168 kilós 73 lóerős motor ? Az autók 99.9 százalékát állva hagyod vele, persze lehet , hogy te a Ferrarikra mész :)
azért most már sok autó van az utakon ami meglepetést tud okozni egy 695-nek, de szerintem normál motorozgatásra, túrázgatásra 130-150 ig hibátlan, végre meg én az enyémmel mentem 220fölött kicsivel.. Fogyasztás hibátlan. Viszont ha utcai versenyzőről van szó akkor azért hamar meg lehet unni a teljesítményét.. Én már az utcán ésszel közlekek (megpróbálok) , ha borigatni akarok meg szét forgatni, akkor elmegyek a ringre. Egyébként a 695-el is voltam ott, és nem is volt rossz ott se.. Persze nem oda való..
Avatar
 Vicctor
#4388
Köszönöm szépen a gyors válaszokat!
A város alatt azt értettem, hogy kb 50% város. Azért parázok mondjuk egy 620/695-től, mert pont mikor kiérek a városból lehet kevés lesz majd a kraft, nagyobbal meg bent szenvedek. Szóval a lecke fel van adva. :D

Parázni egy 695 -östől mert hogy lassú lesz országúton ? El vagy kicsit tévedve, hogy lenne már kevés egy szárazon 168 kilós 73 lóerős motor ? Az autók 99.9 százalékát állva hagyod vele, persze lehet , hogy te a Ferrarikra mész :)
Avatar
 dino74
#4387
Sziasztok!

Épp paripa vásárlás előtt állok. Kérlek osszatok meg velem tapasztalatokat az irányban hogy 900-as vagy nagyobb szörnyek mennyire élhetőek városi használatban.
Olyanokra gondolok mint, alacsony fordulaton rángat-e, melegedik-e túlságosan, nem rázza-e ki a lelket belőled ha nem tudod kinyújtani sokáig a tempót, stb.
Válaszotokat előre is köszi!

Városba minek tervezel ekkora gépet ?
Akármilyen márka esetében 900-1000 fölött tuti nem egy élmény kavarogni az autók között.
tök mindegy, a testtartás a lényeg
Avatar
 dudu
#4386
Sziasztok! Hosszabb utakra ti mibe szoktatok pakolni? Mert szerintem a doboz nem áll jól neki,ezért inkább tanktáskában gondolkoztam. Ti milyet ajánlanátok (20-30000-es kategóriában)? Mik a tapasztalatok velük?
Nekem egy ilyenem van,
http://www.bazismotor.eu/shop/alkatresz ... -1840.html
nem szép amikor fent van, de azt sem mondanám, hogy rettentő ocsmányan néz ki...cserébe nem kell semmi konzol hozzá és minimum egy hétrevaló cuccot el tudok vinni benn! :)
Csatolmányok:
1.jpg
1.jpg (520.1 KiB) Megtekintve 9391 alkalommal
5.jpg
5.jpg (1.32 MiB) Megtekintve 9391 alkalommal
Avatar
 NagyGábor
#4385
Köszönöm szépen a gyors válaszokat!
A város alatt azt értettem, hogy kb 50% város. Azért parázok mondjuk egy 620/695-től, mert pont mikor kiérek a városból lehet kevés lesz majd a kraft, nagyobbal meg bent szenvedek. Szóval a lecke fel van adva. :D
egy 695 szerintem kinn is elég.. Ha tudsz motorozni nem nagyon fogsz elmaradni senkitől.. Persze nem tudom mik az igényeid, de úgy látom 600-asod volt.. Attól sokkal erősebb meg gyorsabb.. Én továbbra is a fiatalabb, injektoros, modernebb techikát javasolnám.. Én konkrétan a 695-ömet jobban szerettem mint az 1000-est, úgy össz egészében.. Pedig állapotra egyformák voltak. Most 999-em van, de visszasírom a Monstert.. Pedig ez erősebb gyorsabb.. Kényelmetlenebb :( kihasználhatatlanabb.. Szóval szerintem gondold át.. És ne élj a számok büvöletében.. :)
Avatar
 Ozy
#4383
Köszönöm szépen a gyors válaszokat!
A város alatt azt értettem, hogy kb 50% város. Azért parázok mondjuk egy 620/695-től, mert pont mikor kiérek a városból lehet kevés lesz majd a kraft, nagyobbal meg bent szenvedek. Szóval a lecke fel van adva. :D
Avatar
 HUNsarge
#4382
Sziasztok! Hosszabb utakra ti mibe szoktatok pakolni? Mert szerintem a doboz nem áll jól neki,ezért inkább tanktáskában gondolkoztam. Ti milyet ajánlanátok (20-30000-es kategóriában)? Mik a tapasztalatok velük?
Avatar
 Vicctor
#4381
Sziasztok!

Épp paripa vásárlás előtt állok. Kérlek osszatok meg velem tapasztalatokat az irányban hogy 900-as vagy nagyobb szörnyek mennyire élhetőek városi használatban.
Olyanokra gondolok mint, alacsony fordulaton rángat-e, melegedik-e túlságosan, nem rázza-e ki a lelket belőled ha nem tudod kinyújtani sokáig a tempót, stb.
Válaszotokat előre is köszi!

Városba minek tervezel ekkora gépet ?
Akármilyen márka esetében 900-1000 fölött tuti nem egy élmény kavarogni az autók között.
Avatar
 Warpig
#4380
Sziasztok!

Épp paripa vásárlás előtt állok. Kérlek osszatok meg velem tapasztalatokat az irányban hogy 900-as vagy nagyobb szörnyek mennyire élhetőek városi használatban.
Olyanokra gondolok mint, alacsony fordulaton rángat-e, melegedik-e túlságosan, nem rázza-e ki a lelket belőled ha nem tudod kinyújtani sokáig a tempót, stb.
Válaszotokat előre is köszi!
Valóban kissé sprőd a kuplung, ezen lehet segíteni másik alsó kuplung munkahengerrel. Melegedni nem fog, űgy is előre mész a lámpához, ez a legjobb megoldás.
Avatar
 NagyGábor
#4379
Sziasztok!

Épp paripa vásárlás előtt állok. Kérlek osszatok meg velem tapasztalatokat az irányban hogy 900-as vagy nagyobb szörnyek mennyire élhetőek városi használatban.
Olyanokra gondolok mint, alacsony fordulaton rángat-e, melegedik-e túlságosan, nem rázza-e ki a lelket belőled ha nem tudod kinyújtani sokáig a tempót, stb.
Válaszotokat előre is köszi!
mekem 1000ie volt, az nem volt egy nagy élmény városban, amit említettél is: rángat 3000alatt, nagy a nyomaték, a melegedéssel nem volt probléma, a szárazkuplung is /amit szeretek amúgy/ sok városozás után kicsit hangos.. Unalmas egy idő után hogy minden marha téged bámul a piroslámpánál.. Meg a lamelláknak se tesz jót az állandó rakkolás, szétverődnek hamarabb a kelleténél. Volt egy 695-öm, az sokkal szerethetőbb volt városban, könnyebb volt, jobban adagolható kuplunggal, jobb volt vele tekeregni.. 900 ast amúgy se vennék már, inkább egy kissebbet de újabbat. Hangsúlyozom hogy ez a városról alkotott véleményem.
Avatar
 Ozy
#4378
Sziasztok!

Épp paripa vásárlás előtt állok. Kérlek osszatok meg velem tapasztalatokat az irányban hogy 900-as vagy nagyobb szörnyek mennyire élhetőek városi használatban.
Olyanokra gondolok mint, alacsony fordulaton rángat-e, melegedik-e túlságosan, nem rázza-e ki a lelket belőled ha nem tudod kinyújtani sokáig a tempót, stb.
Válaszotokat előre is köszi!
Avatar
 kopi
#4377
Pszt! -> doboz :D
A doboz csak alkalmanként van fenn nem állandó .
tudod, hogy kamázom a dobozt ;)
látni fogod élőben is ne aggódj
Avatar
 dino74
#4376
Bukócső ? Csoppert kéne venned azon még valahogy kinéz .
Pszt! -> doboz :D
A doboz csak alkalmanként van fenn nem állandó .
tudod, hogy kamázom a dobozt ;)
Avatar
 kopi
#4375
És mi a helyzet a bukócsővel? Mert valamit szeretnék mert nem szeretném azt hogy az én vagy esetleg más balfaszsága végett tönkremenjen a motorom. :D
Bukócső ? Csoppert kéne venned azon még valahogy kinéz .
Pszt! -> doboz :D
A doboz csak alkalmanként van fenn nem állandó .
#4374
nekem a véremben van a szemétség! :D
azért jó ez a klub, mert így nem kell aggódni, hogy van-e ellenségem vagy sem, hisz elég, ha csak arra gondolok, hogy ilyenek a haverok
már aki haver ;)
Kishaver??? :D
Avatar
 dino74
#4373
nem vagy messze az igazságtól, én hallottam olyat, hogy kocsinál egy bukócsőnél kitalálták, hogy nem lett volna tk ha nincs benne cső, kis sem fizették
nekem a véremben van a szemétség! :D
azért jó ez a klub, mert így nem kell aggódni, hogy van-e ellenségem vagy sem, hisz elég, ha csak arra gondolok, hogy ilyenek a haverok
már aki haver ;)
Avatar
 zsolt24
#4372
én a biztosító helyében nem fizetnek cascora ha van gomba! :)
nem vagy messze az igazságtól, én hallottam olyat, hogy kocsinál egy bukócsőnél kitalálták, hogy nem lett volna tk ha nincs benne cső, kis sem fizették
nekem a véremben van a szemétség! :D
azért jó ez a klub, mert így nem kell aggódni, hogy van-e ellenségem vagy sem, hisz elég, ha csak arra gondolok, hogy ilyenek a haverok
Avatar
 76
#4371
jó, jó, de én speciálisan hülye felhasználó vagyok.

Nekem van gomba ( labda feladva, igen a motoron is :-) ), igen, mert mindent össze-vissza veszek a motorra.

Én úgy magyaráztam meg magamnak, hogy ha csak eldőlök, mert valljuk meg az én tudásommal ez is benne van, akkor ne rögtön olyan elemek sérüljenek, amiknek a javítása nem egyszerű. Ha pedig nagy sebességnél, akkor legyen már TK a motor, hadd csavarja a vázat, mert én hülye fizetem a Cascot. Ennyi.
én a biztosító helyében nem fizetnek cascora ha van gomba! :)
nem vagy messze az igazságtól, én hallottam olyat, hogy kocsinál egy bukócsőnél kitalálták, hogy nem lett volna tk ha nincs benne cső, kis sem fizették
nekem a véremben van a szemétség! :D
Avatar
 dino74
#4370
nézd meg az elsőkerék,gombákat, az talán segít is (Zsolt24-nek van, nekem nincs tapasztalatom vele)
jó, jó, de én speciálisan hülye felhasználó vagyok.

Nekem van gomba ( labda feladva, igen a motoron is :-) ), igen, mert mindent össze-vissza veszek a motorra.

Én úgy magyaráztam meg magamnak, hogy ha csak eldőlök, mert valljuk meg az én tudásommal ez is benne van, akkor ne rögtön olyan elemek sérüljenek, amiknek a javítása nem egyszerű. Ha pedig nagy sebességnél, akkor legyen már TK a motor, hadd csavarja a vázat, mert én hülye fizetem a Cascot. Ennyi.
én a biztosító helyében nem fizetnek cascora ha van gomba! :)
nem vagy messze az igazságtól, én hallottam olyat, hogy kocsinál egy bukócsőnél kitalálták, hogy nem lett volna tk ha nincs benne cső, kis sem fizették
Avatar
 76
#4369
Jól van én elhiszem. Azt hittem hogy ha veszek rá valami ilyesmit azzal elérek valamit de ha nem akkor hagyom a gecibe
nézd meg az elsőkerék,gombákat, az talán segít is (Zsolt24-nek van, nekem nincs tapasztalatom vele)
jó, jó, de én speciálisan hülye felhasználó vagyok.

Nekem van gomba ( labda feladva, igen a motoron is :-) ), igen, mert mindent össze-vissza veszek a motorra.

Én úgy magyaráztam meg magamnak, hogy ha csak eldőlök, mert valljuk meg az én tudásommal ez is benne van, akkor ne rögtön olyan elemek sérüljenek, amiknek a javítása nem egyszerű. Ha pedig nagy sebességnél, akkor legyen már TK a motor, hadd csavarja a vázat, mert én hülye fizetem a Cascot. Ennyi.
én a biztosító helyében nem fizetnek cascora ha van gomba! :)
Avatar
 Pungi
#4368
igen,azt néztem azóta én is,laza 4-500k Ft egy kit
Papírozásban/fojtásban tudna valaki infót adni? Mert sajnos még a 600-as Monster se fér bele az A2-es jogsimba,és nem akarom,hogy a rendőr szivasson
A legegyszerűbb egy korlátlan A jogsi. És a legolcsóbb is, tekintve a büntetési tételeket.
igen,csak sajnos azt 20 évesen még nem tudom megcsinálni,úgy,hogy nyáron lett meg az A2. Ezért is inkább raknék bele fojtást,és papíroznám le,hogy ne legyen belőle semmilyen galiba

Szia! Annyira nem vészes a folyamat.... nem te vagy az első aki lefolytatja.... akár papiron :) a Maráczi Zsolt tud neked rendelni bele egy kis bizbaszt amivel ha levisgáztatpd, akkor rendben lesz.... Aztán kiveszed belőle....Ennyi!
Avatar
 ricsi
#4367
És a kerék gombákat hol tudom beszerezni a motoromhoz ?
az viszont kérdés, hogy ez jó-e a 400-ashoz:
http://www.evotech-performance.com/duca ... le-bobbins
Amúgy azt meg akartam kérdezni hogy az enyémhez honnan lehet motor alkatrészeket kapni mert esedékes egy kuplung csere nálam. Meg azt is jó volna tudni hogy vezérlést és vezérműszíjat hány ezrenként kell cserélni?
motorosso, desmodoki akit így egyből tudok ajánlani. 20ezrenként vagy 2 évente kell (hivatalosan) cserélni a szíjakat. a 2 évet túlzásnak tartják sokan, a 20ezret már annyira nem.
Avatar
 Betonkeverő
#4365
nézd meg az elsőkerék,gombákat, az talán segít is (Zsolt24-nek van, nekem nincs tapasztalatom vele)
És a kerék gombákat hol tudom beszerezni a motoromhoz ?
az viszont kérdés, hogy ez jó-e a 400-ashoz:
http://www.evotech-performance.com/duca ... le-bobbins
Amúgy azt meg akartam kérdezni hogy az enyémhez honnan lehet motor alkatrészeket kapni mert esedékes egy kuplung csere nálam. Meg azt is jó volna tudni hogy vezérlést és vezérműszíjat hány ezrenként kell cserélni?
Avatar
 Vicctor
#4364
igen,azt néztem azóta én is,laza 4-500k Ft egy kit
Papírozásban/fojtásban tudna valaki infót adni? Mert sajnos még a 600-as Monster se fér bele az A2-es jogsimba,és nem akarom,hogy a rendőr szivasson
A legegyszerűbb egy korlátlan A jogsi. És a legolcsóbb is, tekintve a büntetési tételeket.
igen,csak sajnos azt 20 évesen még nem tudom megcsinálni,úgy,hogy nyáron lett meg az A2. Ezért is inkább raknék bele fojtást,és papíroznám le,hogy ne legyen belőle semmilyen galiba
Miért vettél olyan motort amit nem vezethetsz ?
Tuti horror sztoriba nyúlsz bele, hogy ha ezt hivatalosan le akarod folytatni valami szakhatóság által is elfogadott igazolt módon aztán átiratni az egész forgalmit....stb
Avatar
 ricsi
#4363
Jól van én elhiszem. Azt hittem hogy ha veszek rá valami ilyesmit azzal elérek valamit de ha nem akkor hagyom a gecibe
nézd meg az elsőkerék,gombákat, az talán segít is (Zsolt24-nek van, nekem nincs tapasztalatom vele)
És a kerék gombákat hol tudom beszerezni a motoromhoz ?
az viszont kérdés, hogy ez jó-e a 400-ashoz:
http://www.evotech-performance.com/duca ... le-bobbins
Avatar
 Betonkeverő
#4362
ha vesze bukógombát hidd el hogy nem lesz kevesebb a sérült alkatrészek száma. Minimum egy bukogombával több, de lehet, hogy egy vázzal vagy egy blokkal is. De vegyél engem nem érdekel
Jól van én elhiszem. Azt hittem hogy ha veszek rá valami ilyesmit azzal elérek valamit de ha nem akkor hagyom a gecibe
nézd meg az elsőkerék,gombákat, az talán segít is (Zsolt24-nek van, nekem nincs tapasztalatom vele)
És a kerék gombákat hol tudom beszerezni a motoromhoz ?
  • 1
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 91

If you've been into sports betting for a while, th[…]

Handicap betting, also known as spread betting, is[…]