Avatar
 HUNsarge
#4361
A tiéd gyárilag olajos, azt megnyitni meg lehet egy átalakító kittel, csak az kb a motor árának a felébe kerülne.....
igen,azt néztem azóta én is,laza 4-500k Ft egy kit
Papírozásban/fojtásban tudna valaki infót adni? Mert sajnos még a 600-as Monster se fér bele az A2-es jogsimba,és nem akarom,hogy a rendőr szivasson
A legegyszerűbb egy korlátlan A jogsi. És a legolcsóbb is, tekintve a büntetési tételeket.
igen,csak sajnos azt 20 évesen még nem tudom megcsinálni,úgy,hogy nyáron lett meg az A2. Ezért is inkább raknék bele fojtást,és papíroznám le,hogy ne legyen belőle semmilyen galiba
Avatar
 zsolt24
#4360
ha vesze bukógombát hidd el hogy nem lesz kevesebb a sérült alkatrészek száma. Minimum egy bukogombával több, de lehet, hogy egy vázzal vagy egy blokkal is. De vegyél engem nem érdekel
Jól van én elhiszem. Azt hittem hogy ha veszek rá valami ilyesmit azzal elérek valamit de ha nem akkor hagyom a gecibe
nézd meg az elsőkerék,gombákat, az talán segít is (Zsolt24-nek van, nekem nincs tapasztalatom vele)
jó, jó, de én speciálisan hülye felhasználó vagyok.

Nekem van gomba ( labda feladva, igen a motoron is :-) ), igen, mert mindent össze-vissza veszek a motorra.

Én úgy magyaráztam meg magamnak, hogy ha csak eldőlök, mert valljuk meg az én tudásommal ez is benne van, akkor ne rögtön olyan elemek sérüljenek, amiknek a javítása nem egyszerű. Ha pedig nagy sebességnél, akkor legyen már TK a motor, hadd csavarja a vázat, mert én hülye fizetem a Cascot. Ennyi.
Avatar
 Jipii
#4359
A kipufogót tekintve az a ciki hogy egyedi tervezésű és ezáltal nem úgy van hogy csak simán veszek egy másikat.
ha vesze bukógombát hidd el hogy nem lesz kevesebb a sérült alkatrészek száma. Minimum egy bukogombával több, de lehet, hogy egy vázzal vagy egy blokkal is. De vegyél engem nem érdekel
Jól van én elhiszem. Azt hittem hogy ha veszek rá valami ilyesmit azzal elérek valamit de ha nem akkor hagyom a gecibe
Nyugi, ezen mindenki átesett egyszer. Az elején én is gombát akartam mindenhová, de az okosok engem is lebeszéltek." A statisztika nem javasolja."

Kérdés, hogy ki hamisítja a statisztikát:)
Avatar
 ricsi
#4358
A kipufogót tekintve az a ciki hogy egyedi tervezésű és ezáltal nem úgy van hogy csak simán veszek egy másikat.
ha vesze bukógombát hidd el hogy nem lesz kevesebb a sérült alkatrészek száma. Minimum egy bukogombával több, de lehet, hogy egy vázzal vagy egy blokkal is. De vegyél engem nem érdekel
Jól van én elhiszem. Azt hittem hogy ha veszek rá valami ilyesmit azzal elérek valamit de ha nem akkor hagyom a gecibe
nézd meg az elsőkerék,gombákat, az talán segít is (Zsolt24-nek van, nekem nincs tapasztalatom vele)
Avatar
 pzsolti
#4357
Sziasztok! Most vettem a napokban egy 600-as Dark Monstert,amin a kuplungot szeretném nyitottá tenni. Aki nyílt kuplunggal jár,az megosztaná velem a tapasztalatait? Meg mit kell ahhoz vennem,hogy át tudjm alakítani? Kuplung fedelen,nyomólapon, és rozsdamentes rugón kívül kell valamit még venni hozzá?
átlátszó kuplungfedél elméletileg létezik hozzá... Azt nem tudom, hogy mekkora élmény lehet látni a kavargó olajat.
Avatar
 EchoPeti1
#4356
A kipufogót tekintve az a ciki hogy egyedi tervezésű és ezáltal nem úgy van hogy csak simán veszek egy másikat.
ha vesze bukógombát hidd el hogy nem lesz kevesebb a sérült alkatrészek száma. Minimum egy bukogombával több, de lehet, hogy egy vázzal vagy egy blokkal is. De vegyél engem nem érdekel
Jól van én elhiszem. Azt hittem hogy ha veszek rá valami ilyesmit azzal elérek valamit de ha nem akkor hagyom a gecibe
Egy durvább elcsúszásba gondolj bele, elcsúszol nagyobb sebességnél oké, hogy sérülnek az oldalsó dolgok, de ha bukógombád is van és véletlen pont beleakad valamibe csúszás közben egy nagyobb tempónál ott váz hajlással is számolhatsz...
Avatar
 Betonkeverő
#4355
A blokk eleg ritkan serul, max a nyitott kuplung szokott kapni. Egy kisebb esesnel is elsosroban a tank horpad be a kormanytol, ami szamottevo serulesnek mondhato. Meg talan a kipi ha also van a Monsteren. Ezeket bukogombaval se nagyon tudod kikerulni.
A kipufogót tekintve az a ciki hogy egyedi tervezésű és ezáltal nem úgy van hogy csak simán veszek egy másikat.
ha vesze bukógombát hidd el hogy nem lesz kevesebb a sérült alkatrészek száma. Minimum egy bukogombával több, de lehet, hogy egy vázzal vagy egy blokkal is. De vegyél engem nem érdekel
Jól van én elhiszem. Azt hittem hogy ha veszek rá valami ilyesmit azzal elérek valamit de ha nem akkor hagyom a gecibe
Avatar
 Warpig
#4354
Sziasztok! Most vettem a napokban egy 600-as Dark Monstert,amin a kuplungot szeretném nyitottá tenni. Aki nyílt kuplunggal jár,az megosztaná velem a tapasztalatait? Meg mit kell ahhoz vennem,hogy át tudjm alakítani? Kuplung fedelen,nyomólapon, és rozsdamentes rugón kívül kell valamit még venni hozzá?
A tiéd gyárilag olajos, azt megnyitni meg lehet egy átalakító kittel, csak az kb a motor árának a felébe kerülne.....
igen,azt néztem azóta én is,laza 4-500k Ft egy kit
Papírozásban/fojtásban tudna valaki infót adni? Mert sajnos még a 600-as Monster se fér bele az A2-es jogsimba,és nem akarom,hogy a rendőr szivasson
A legegyszerűbb egy korlátlan A jogsi. És a legolcsóbb is, tekintve a büntetési tételeket.
Avatar
 dino74
#4353
És mi a helyzet a bukócsővel? Mert valamit szeretnék mert nem szeretném azt hogy az én vagy esetleg más balfaszsága végett tönkremenjen a motorom. :D
A blokk eleg ritkan serul, max a nyitott kuplung szokott kapni. Egy kisebb esesnel is elsosroban a tank horpad be a kormanytol, ami szamottevo serulesnek mondhato. Meg talan a kipi ha also van a Monsteren. Ezeket bukogombaval se nagyon tudod kikerulni.
A kipufogót tekintve az a ciki hogy egyedi tervezésű és ezáltal nem úgy van hogy csak simán veszek egy másikat.
ha vesze bukógombát hidd el hogy nem lesz kevesebb a sérült alkatrészek száma. Minimum egy bukogombával több, de lehet, hogy egy vázzal vagy egy blokkal is. De vegyél engem nem érdekel
Avatar
 Betonkeverő
#4352
érdemes azt is figyelembe venni, hogy nagyobb erejű ütés esetén a bukógomba elgörbítheti a vázadat - abban az esetben meg sokkal jobban jársz egy sima csúszással
És mi a helyzet a bukócsővel? Mert valamit szeretnék mert nem szeretném azt hogy az én vagy esetleg más balfaszsága végett tönkremenjen a motorom. :D
nem mondanám hogy teli vagy optimizmussal... :D
sajnos az hogy baleset ér-e az nem csak rajtam múlik ezt gondolom te is tudod. Csak szerettem volna a motoromat bebiztosítani hogy minél kevesebb legyen a sérült alkatrészek száma.
Avatar
 Betonkeverő
#4351
érdemes azt is figyelembe venni, hogy nagyobb erejű ütés esetén a bukógomba elgörbítheti a vázadat - abban az esetben meg sokkal jobban jársz egy sima csúszással
És mi a helyzet a bukócsővel? Mert valamit szeretnék mert nem szeretném azt hogy az én vagy esetleg más balfaszsága végett tönkremenjen a motorom. :D
A blokk eleg ritkan serul, max a nyitott kuplung szokott kapni. Egy kisebb esesnel is elsosroban a tank horpad be a kormanytol, ami szamottevo serulesnek mondhato. Meg talan a kipi ha also van a Monsteren. Ezeket bukogombaval se nagyon tudod kikerulni.
A kipufogót tekintve az a ciki hogy egyedi tervezésű és ezáltal nem úgy van hogy csak simán veszek egy másikat.
Avatar
 HUNsarge
#4350
Sziasztok! Most vettem a napokban egy 600-as Dark Monstert,amin a kuplungot szeretném nyitottá tenni. Aki nyílt kuplunggal jár,az megosztaná velem a tapasztalatait? Meg mit kell ahhoz vennem,hogy át tudjm alakítani? Kuplung fedelen,nyomólapon, és rozsdamentes rugón kívül kell valamit még venni hozzá?
A tiéd gyárilag olajos, azt megnyitni meg lehet egy átalakító kittel, csak az kb a motor árának a felébe kerülne.....
igen,azt néztem azóta én is,laza 4-500k Ft egy kit
Papírozásban/fojtásban tudna valaki infót adni? Mert sajnos még a 600-as Monster se fér bele az A2-es jogsimba,és nem akarom,hogy a rendőr szivasson
Avatar
 dino74
#4349
érdemes azt is figyelembe venni, hogy nagyobb erejű ütés esetén a bukógomba elgörbítheti a vázadat - abban az esetben meg sokkal jobban jársz egy sima csúszással
És mi a helyzet a bukócsővel? Mert valamit szeretnék mert nem szeretném azt hogy az én vagy esetleg más balfaszsága végett tönkremenjen a motorom. :D
Bukócső ? Csoppert kéne venned azon még valahogy kinéz .
Pszt! -> doboz :D
Avatar
 EchoPeti1
#4348
Sziasztok! Most vettem a napokban egy 600-as Dark Monstert,amin a kuplungot szeretném nyitottá tenni. Aki nyílt kuplunggal jár,az megosztaná velem a tapasztalatait? Meg mit kell ahhoz vennem,hogy át tudjm alakítani? Kuplung fedelen,nyomólapon, és rozsdamentes rugón kívül kell valamit még venni hozzá?
A tiéd gyárilag olajos, azt megnyitni meg lehet egy átalakító kittel, csak az kb a motor árának a felébe kerülne.....
Avatar
 HUNsarge
#4347
Sziasztok! Most vettem a napokban egy 600-as Dark Monstert,amin a kuplungot szeretném nyitottá tenni. Aki nyílt kuplunggal jár,az megosztaná velem a tapasztalatait? Meg mit kell ahhoz vennem,hogy át tudjm alakítani? Kuplung fedelen,nyomólapon, és rozsdamentes rugón kívül kell valamit még venni hozzá?
a tied olajos kuplungos.. Azt ne nyisd ki mert sokáig nem jutsz vele..
Hmm,gyorsan utánanéztem,valóban tájékozatlan voltam! Köszi,hogy szóltál!
Avatar
 NagyGábor
#4346
Sziasztok! Most vettem a napokban egy 600-as Dark Monstert,amin a kuplungot szeretném nyitottá tenni. Aki nyílt kuplunggal jár,az megosztaná velem a tapasztalatait? Meg mit kell ahhoz vennem,hogy át tudjm alakítani? Kuplung fedelen,nyomólapon, és rozsdamentes rugón kívül kell valamit még venni hozzá?
a tied olajos kuplungos.. Azt ne nyisd ki mert sokáig nem jutsz vele..
Avatar
 HUNsarge
#4345
Sziasztok! Most vettem a napokban egy 600-as Dark Monstert,amin a kuplungot szeretném nyitottá tenni. Aki nyílt kuplunggal jár,az megosztaná velem a tapasztalatait? Meg mit kell ahhoz vennem,hogy át tudjm alakítani? Kuplung fedelen,nyomólapon, és rozsdamentes rugón kívül kell valamit még venni hozzá?
Avatar
 stafford
#4344
És mi a helyzet a bukócsővel? Mert valamit szeretnék mert nem szeretném azt hogy az én vagy esetleg más balfaszsága végett tönkremenjen a motorom. :D
A blokk eleg ritkan serul, max a nyitott kuplung szokott kapni. Egy kisebb esesnel is elsosroban a tank horpad be a kormanytol, ami szamottevo serulesnek mondhato. Meg talan a kipi ha also van a Monsteren. Ezeket bukogombaval se nagyon tudod kikerulni.
Patyi felnyalta vele a fél tanpályát cseréltünk kormányt, egy markolatot, egy váltókart a többi polír. Ha van rajta gomba cseréltük volna ezek mellett azt is ;)
Fogd a Patyira persze :)
Avatar
 tittadili
#4343
Az hogy milyen széles a bukó gomba az nem érdekel. Viszont nem akarom hogy ha borulok akkor baja legyen a blokknak. Miket kéne kicserélni a motoron hogy felszerelhető legyen?
érdemes azt is figyelembe venni, hogy nagyobb erejű ütés esetén a bukógomba elgörbítheti a vázadat - abban az esetben meg sokkal jobban jársz egy sima csúszással
És mi a helyzet a bukócsővel? Mert valamit szeretnék mert nem szeretném azt hogy az én vagy esetleg más balfaszsága végett tönkremenjen a motorom. :D
Esetleg hátul kétoldalt támasztó kerék... :-)
Avatar
 kopi
#4342
Az hogy milyen széles a bukó gomba az nem érdekel. Viszont nem akarom hogy ha borulok akkor baja legyen a blokknak. Miket kéne kicserélni a motoron hogy felszerelhető legyen?
érdemes azt is figyelembe venni, hogy nagyobb erejű ütés esetén a bukógomba elgörbítheti a vázadat - abban az esetben meg sokkal jobban jársz egy sima csúszással
És mi a helyzet a bukócsővel? Mert valamit szeretnék mert nem szeretném azt hogy az én vagy esetleg más balfaszsága végett tönkremenjen a motorom. :D
Bukócső ? Csoppert kéne venned azon még valahogy kinéz .
Avatar
 NagyGábor
#4341
Az hogy milyen széles a bukó gomba az nem érdekel. Viszont nem akarom hogy ha borulok akkor baja legyen a blokknak. Miket kéne kicserélni a motoron hogy felszerelhető legyen?
érdemes azt is figyelembe venni, hogy nagyobb erejű ütés esetén a bukógomba elgörbítheti a vázadat - abban az esetben meg sokkal jobban jársz egy sima csúszással
És mi a helyzet a bukócsővel? Mert valamit szeretnék mert nem szeretném azt hogy az én vagy esetleg más balfaszsága végett tönkremenjen a motorom. :D
nem mondanám hogy teli vagy optimizmussal... :D
Avatar
 dino74
#4340
érdemes azt is figyelembe venni, hogy nagyobb erejű ütés esetén a bukógomba elgörbítheti a vázadat - abban az esetben meg sokkal jobban jársz egy sima csúszással
És mi a helyzet a bukócsővel? Mert valamit szeretnék mert nem szeretném azt hogy az én vagy esetleg más balfaszsága végett tönkremenjen a motorom. :D
A blokk eleg ritkan serul, max a nyitott kuplung szokott kapni. Egy kisebb esesnel is elsosroban a tank horpad be a kormanytol, ami szamottevo serulesnek mondhato. Meg talan a kipi ha also van a Monsteren. Ezeket bukogombaval se nagyon tudod kikerulni.
Patyi felnyalta vele a fél tanpályát cseréltünk kormányt, egy markolatot, egy váltókart a többi polír. Ha van rajta gomba cseréltük volna ezek mellett azt is ;)
Avatar
 stafford
#4339
Az hogy milyen széles a bukó gomba az nem érdekel. Viszont nem akarom hogy ha borulok akkor baja legyen a blokknak. Miket kéne kicserélni a motoron hogy felszerelhető legyen?
érdemes azt is figyelembe venni, hogy nagyobb erejű ütés esetén a bukógomba elgörbítheti a vázadat - abban az esetben meg sokkal jobban jársz egy sima csúszással
És mi a helyzet a bukócsővel? Mert valamit szeretnék mert nem szeretném azt hogy az én vagy esetleg más balfaszsága végett tönkremenjen a motorom. :D
A blokk eleg ritkan serul, max a nyitott kuplung szokott kapni. Egy kisebb esesnel is elsosroban a tank horpad be a kormanytol, ami szamottevo serulesnek mondhato. Meg talan a kipi ha also van a Monsteren. Ezeket bukogombaval se nagyon tudod kikerulni.
Avatar
 Betonkeverő
#4338
az a baj hogy a te monsteredre kb olyan széles kell mint egy lábtartó, ráadásul a blokk fenti átmenő savarját is vékonyabbra kell cserélni. Szerintem hagyd a faszba és inkább ne dőlj el vele.
Az hogy milyen széles a bukó gomba az nem érdekel. Viszont nem akarom hogy ha borulok akkor baja legyen a blokknak. Miket kéne kicserélni a motoron hogy felszerelhető legyen?
érdemes azt is figyelembe venni, hogy nagyobb erejű ütés esetén a bukógomba elgörbítheti a vázadat - abban az esetben meg sokkal jobban jársz egy sima csúszással
És mi a helyzet a bukócsővel? Mert valamit szeretnék mert nem szeretném azt hogy az én vagy esetleg más balfaszsága végett tönkremenjen a motorom. :D
Avatar
 dino74
#4337
az a baj hogy a te monsteredre kb olyan széles kell mint egy lábtartó, ráadásul a blokk fenti átmenő savarját is vékonyabbra kell cserélni. Szerintem hagyd a faszba és inkább ne dőlj el vele.
Az hogy milyen széles a bukó gomba az nem érdekel. Viszont nem akarom hogy ha borulok akkor baja legyen a blokknak. Miket kéne kicserélni a motoron hogy felszerelhető legyen?
érdemes azt is figyelembe venni, hogy nagyobb erejű ütés esetén a bukógomba elgörbítheti a vázadat - abban az esetben meg sokkal jobban jársz egy sima csúszással
így van
Avatar
 ricsi
#4336
Üdv
Bukógombákat szeretnék vásárolni elfogadható áron. Valakinek valami ötlete hogy honnan és milyet?
Előre is köszönöm a segítséget.
az a baj hogy a te monsteredre kb olyan széles kell mint egy lábtartó, ráadásul a blokk fenti átmenő savarját is vékonyabbra kell cserélni. Szerintem hagyd a faszba és inkább ne dőlj el vele.
Az hogy milyen széles a bukó gomba az nem érdekel. Viszont nem akarom hogy ha borulok akkor baja legyen a blokknak. Miket kéne kicserélni a motoron hogy felszerelhető legyen?
érdemes azt is figyelembe venni, hogy nagyobb erejű ütés esetén a bukógomba elgörbítheti a vázadat - abban az esetben meg sokkal jobban jársz egy sima csúszással
Avatar
 Betonkeverő
#4335
Üdv
Bukógombákat szeretnék vásárolni elfogadható áron. Valakinek valami ötlete hogy honnan és milyet?
Előre is köszönöm a segítséget.
az a baj hogy a te monsteredre kb olyan széles kell mint egy lábtartó, ráadásul a blokk fenti átmenő savarját is vékonyabbra kell cserélni. Szerintem hagyd a faszba és inkább ne dőlj el vele.
Az hogy milyen széles a bukó gomba az nem érdekel. Viszont nem akarom hogy ha borulok akkor baja legyen a blokknak. Miket kéne kicserélni a motoron hogy felszerelhető legyen?
Avatar
 dino74
#4334
Üdv
Bukógombákat szeretnék vásárolni elfogadható áron. Valakinek valami ötlete hogy honnan és milyet?
Előre is köszönöm a segítséget.
az a baj hogy a te monsteredre kb olyan széles kell mint egy lábtartó, ráadásul a blokk fenti átmenő savarját is vékonyabbra kell cserélni. Szerintem hagyd a faszba és inkább ne dőlj el vele.
Avatar
 Betonkeverő
#4333
Üdv
Bukógombákat szeretnék vásárolni elfogadható áron. Valakinek valami ötlete hogy honnan és milyet?
Előre is köszönöm a segítséget.
Avatar
 Vicctor
#4332
A legrosszabb amit ilyenkor tehetsz vele az, hogy megállasz. Alacsony terhelésen (fordulatszámon) kell vele menni vagy gurulni de minden képpen menni és járó motorral.

Első 50-60 még pálya volt aztán 90-100 körül "crúzoltunk" országúton semmi extra terhelés nem volt, nem volt 40 fok, semmi a világon nem indokolta a dolgot, és mégis percről percre megállíthatatlanul melegedett tudtam hogy 170 után jön a HI felirat így 165 -nél döntöttem úgy, hogy pihi. Nem gondolom, hogy rossz döntés volt szépen lehült ahogy írtam.

Miután nem volt meghajtva hanem már normális 4000-4500 körüli forulaton robogtunk mi mást tehettem volna mint hogy akkor árnyékban pihi ?
azért nem jó ha megállsz mert 1 megszűnik a menetszél 2 nem kering tovább az olaj és kritikus helyeken megforr. 3 amikor valami túlmelegszik álló helyzetben hajlamos megszorulni (165 fok még nem az)
Capisci?
Mondjuk kár a vitáért mert baja a tiednek sem lett, szerintem nem is forrt, inkább a műszernek volt agyhalála és a gyujás le/fel meg is oldotta

Teljesen értem amit mondasz, de ha visszagondolok már poroszkáltam szinte csak vele minél ideálisabb alacsony fordulaton ahol még tempó is volt és csak növekedett és növekedett úgy voltam vele hogy inkább 165 -nél állok meg mint a HI feliratnál.

Nem a műszer volt a hibás mert a megállás után is növekedett lassan de akkor már 150 fölé nem ment, aztán a következő tankolás után visszaállt a normál üzemmód.

De miután ez az egész mindössze 1x fordult elő nem érdemel több szót, meleg benzint tankoltam vagy nemtom :)
Avatar
 dino74
#4331

Ne parázz, esős időben simán lehűti a nedvesség semmi gond, én szépen megvárom az 50-60 fokot addig nem megyek 3-4 ezer fölé utána meg már rendesen motorozok vele.
Induláskor ne vacakolj azzal hogy álló helyzetben melegítgeted 5-6 percig, indítsd be hagyd járni 30-40mp -ig amíg felveszed a sisaskot meg a kesztyűt hagy járja át az olaj aztán szépen indulj el vele terhelésen sokkal hamarabb bemelegszik és végtére is ez a cél.

Nekem egyetlen egyszer kellett megállnom visszahűteni.
Olaszországban egy túra kellős közepén egy nem kifejezetten meleg napon, egy adott tankolás után melegedett a motor, 165 fokos olajnál álltam meg vele, hogy akkor oké itt most megállunk. Ittunk egy bambit fél órát állt, lement szépen 90-100 -ra utána már kevésbé melegedett de 150 -ig felment, majd tankoltunk megint ott lehült ugye ismét 80-90 -re és utána megint minden normális volt 120-130 fokon.

Totális rejtély hogy ezt mi okozhatta.
A legrosszabb amit ilyenkor tehetsz vele az, hogy megállasz. Alacsony terhelésen (fordulatszámon) kell vele menni vagy gurulni de minden képpen menni és járó motorral.

Első 50-60 még pálya volt aztán 90-100 körül "crúzoltunk" országúton semmi extra terhelés nem volt, nem volt 40 fok, semmi a világon nem indokolta a dolgot, és mégis percről percre megállíthatatlanul melegedett tudtam hogy 170 után jön a HI felirat így 165 -nél döntöttem úgy, hogy pihi. Nem gondolom, hogy rossz döntés volt szépen lehült ahogy írtam.

Miután nem volt meghajtva hanem már normális 4000-4500 körüli forulaton robogtunk mi mást tehettem volna mint hogy akkor árnyékban pihi ?
azért nem jó ha megállsz mert 1 megszűnik a menetszél 2 nem kering tovább az olaj és kritikus helyeken megforr. 3 amikor valami túlmelegszik álló helyzetben hajlamos megszorulni (165 fok még nem az)
Capisci?
Mondjuk kár a vitáért mert baja a tiednek sem lett, szerintem nem is forrt, inkább a műszernek volt agyhalála és a gyujás le/fel meg is oldotta
Avatar
 kecsó
#4330
Értem, és a hűtéssel nincs ettől függetlenül probléma? Ez a hátsó hengeres hűtési probléma hülyeség? (elnézést ha baromságot kérdezek, de 1-2 helyen láttam, hogy ezt írták, és az a biztos ha utána járok :D)
szerintem több százerer de lehet millió levegős blokkot adtak el. Nekem konkrétan 2 volt és nem volt vele bajom. A 695öst mikor 2 személlyel kergettem a 40 fokban akkor melegedett az olaj mert nincs rajta olajhűtő, de megállnom nem kellett
Tehát akkor nem kell félnem tőle, ha meg olajhűtős modell akkor pláne :D Köszi a segítséget! :)

Nem olajhűtősre is tehetsz fel olajhűtőt
Avatar
 EchoPeti1
#4329
hátránya a kisebb teljesítmény
Értem, és a hűtéssel nincs ettől függetlenül probléma? Ez a hátsó hengeres hűtési probléma hülyeség? (elnézést ha baromságot kérdezek, de 1-2 helyen láttam, hogy ezt írták, és az a biztos ha utána járok :D)
szerintem több százerer de lehet millió levegős blokkot adtak el. Nekem konkrétan 2 volt és nem volt vele bajom. A 695öst mikor 2 személlyel kergettem a 40 fokban akkor melegedett az olaj mert nincs rajta olajhűtő, de megállnom nem kellett
Tehát akkor nem kell félnem tőle, ha meg olajhűtős modell akkor pláne :D Köszi a segítséget! :)
Avatar
 Vicctor
#4328
Nálunk is 50 fokig 'LO', csak abban nem voltam biztos, hogy hol van a 'HI', de a 170 fok nekem is rémlik valhonnan, csak azt nagyon magas értéknek gondoltam.
Max 125 fok volt eddig nagyon melegben, akkor azért annyira nem kell agódnom, gondolom.

A másik (ami valszeg léghűtéses sajátosság?), hogy bazi lassan melegszik. Sőt, egy vizes, de nem feltétlen nagyon hűvös napon, be sem melegszik normálisan. Volt olyan, hogy esőben jöttem haza, és nem ment 70-80 fok fölé, pedig hideg sem volt a levegő. Gondolom ami vizet kap a henger/blokk, az hatékonyan lehűti, bár jobb lenne ha nem tenné. Ez más kivitelekre is jellemző, vagy tényleg csak a tisztán léghűtésesekre (vagy csak az enyémre?)?

Ja, és köszönöm a válaszokat!

Ne parázz, esős időben simán lehűti a nedvesség semmi gond, én szépen megvárom az 50-60 fokot addig nem megyek 3-4 ezer fölé utána meg már rendesen motorozok vele.
Induláskor ne vacakolj azzal hogy álló helyzetben melegítgeted 5-6 percig, indítsd be hagyd járni 30-40mp -ig amíg felveszed a sisaskot meg a kesztyűt hagy járja át az olaj aztán szépen indulj el vele terhelésen sokkal hamarabb bemelegszik és végtére is ez a cél.

Nekem egyetlen egyszer kellett megállnom visszahűteni.
Olaszországban egy túra kellős közepén egy nem kifejezetten meleg napon, egy adott tankolás után melegedett a motor, 165 fokos olajnál álltam meg vele, hogy akkor oké itt most megállunk. Ittunk egy bambit fél órát állt, lement szépen 90-100 -ra utána már kevésbé melegedett de 150 -ig felment, majd tankoltunk megint ott lehült ugye ismét 80-90 -re és utána megint minden normális volt 120-130 fokon.

Totális rejtély hogy ezt mi okozhatta.
A legrosszabb amit ilyenkor tehetsz vele az, hogy megállasz. Alacsony terhelésen (fordulatszámon) kell vele menni vagy gurulni de minden képpen menni és járó motorral.

Első 50-60 még pálya volt aztán 90-100 körül "crúzoltunk" országúton semmi extra terhelés nem volt, nem volt 40 fok, semmi a világon nem indokolta a dolgot, és mégis percről percre megállíthatatlanul melegedett tudtam hogy 170 után jön a HI felirat így 165 -nél döntöttem úgy, hogy pihi. Nem gondolom, hogy rossz döntés volt szépen lehült ahogy írtam.

Miután nem volt meghajtva hanem már normális 4000-4500 körüli forulaton robogtunk mi mást tehettem volna mint hogy akkor árnyékban pihi ?
Avatar
 dino74
#4327
Kérdésem lenne. Szerintetek hülyeség lenne, ha pattintanék egy plusz púpot a Monster üléstakaróra? Konkrétan a 749-999 monoposto púpot.
szerintemhagyd a gecibe
Avatar
 dino74
#4326
Tehát akkor például egy Monster 1000DS-nél vagy akár más Monstereknél ami léghűtéses nem kell félni a hátsó henger túlmelegedésétől? Valaki leírná nekem, hogy kell-e félni ettől vagy sem? :D Azt tudom, hogy kevesebb a meghibásodási lehetőség a vízhűtésesekkel szemben, de mi esetleg a hátránya?
hátránya a kisebb teljesítmény
Értem, és a hűtéssel nincs ettől függetlenül probléma? Ez a hátsó hengeres hűtési probléma hülyeség? (elnézést ha baromságot kérdezek, de 1-2 helyen láttam, hogy ezt írták, és az a biztos ha utána járok :D)
szerintem több százerer de lehet millió levegős blokkot adtak el. Nekem konkrétan 2 volt és nem volt vele bajom. A 695öst mikor 2 személlyel kergettem a 40 fokban akkor melegedett az olaj mert nincs rajta olajhűtő, de megállnom nem kellett
Avatar
 kopi
#4325
Tehát akkor például egy Monster 1000DS-nél vagy akár más Monstereknél ami léghűtéses nem kell félni a hátsó henger túlmelegedésétől? Valaki leírná nekem, hogy kell-e félni ettől vagy sem? :D Azt tudom, hogy kevesebb a meghibásodási lehetőség a vízhűtésesekkel szemben, de mi esetleg a hátránya?
hátránya a kisebb teljesítmény
Értem, és a hűtéssel nincs ettől függetlenül probléma? Ez a hátsó hengeres hűtési probléma hülyeség? (elnézést ha baromságot kérdezek, de 1-2 helyen láttam, hogy ezt írták, és az a biztos ha utána járok :D)
Általában a v2 eseknél jelentkezik ez a probléma mert ott az első henger takarja a másodikat . A Ducatinál a hátsó hengert csak a karbi vagy az injektor takarja és nem kapja az első henger hőjét .
Avatar
 Laci
#4324
hátránya a kisebb teljesítmény
Értem, és a hűtéssel nincs ettől függetlenül probléma? Ez a hátsó hengeres hűtési probléma hülyeség? (elnézést ha baromságot kérdezek, de 1-2 helyen láttam, hogy ezt írták, és az a biztos ha utána járok :D)
Én azt gondolnám, hogy nem okoz problémát, hogy a hátsó henger levegőből kevesebbet kap, hisz az olaj az közös, nem lehet túl nagy hőmérséklet különbség a két henger között.
Ha hozzáérek, mindkettő egyforma melegnek tűnik :-)
(Érdekel a téma, azért írtam, biztos van aki jobban érti ezt a kérdést)
Valamit tuti számít mert még a vízhűtéses 4 hengeres motoroknál is jobban kopnak azok a hengerek ahová később éra víz ami persze már melegebb. Régebbi motoroknál tuti, hogy létezett ez a jelenség, azóta nem hiszem hogy olyan nagyot változott volna a világ.
Avatar
 tittadili
#4323
Kérdésem lenne. Szerintetek hülyeség lenne, ha pattintanék egy plusz púpot a Monster üléstakaróra? Konkrétan a 749-999 monoposto púpot.
Csatolmányok:
uj_ulestakaro_1.jpg
uj_ulestakaro_1.jpg (1.24 MiB) Megtekintve 9138 alkalommal
uj_ulestakaro.jpg
uj_ulestakaro.jpg (1.27 MiB) Megtekintve 9138 alkalommal
Avatar
 Bali Beta
#4322
Tehát akkor például egy Monster 1000DS-nél vagy akár más Monstereknél ami léghűtéses nem kell félni a hátsó henger túlmelegedésétől? Valaki leírná nekem, hogy kell-e félni ettől vagy sem? :D Azt tudom, hogy kevesebb a meghibásodási lehetőség a vízhűtésesekkel szemben, de mi esetleg a hátránya?
hátránya a kisebb teljesítmény
Értem, és a hűtéssel nincs ettől függetlenül probléma? Ez a hátsó hengeres hűtési probléma hülyeség? (elnézést ha baromságot kérdezek, de 1-2 helyen láttam, hogy ezt írták, és az a biztos ha utána járok :D)
Én azt gondolnám, hogy nem okoz problémát, hogy a hátsó henger levegőből kevesebbet kap, hisz az olaj az közös, nem lehet túl nagy hőmérséklet különbség a két henger között.
Ha hozzáérek, mindkettő egyforma melegnek tűnik :-)
(Érdekel a téma, azért írtam, biztos van aki jobban érti ezt a kérdést)
Avatar
 EchoPeti1
#4321
Tehát akkor például egy Monster 1000DS-nél vagy akár más Monstereknél ami léghűtéses nem kell félni a hátsó henger túlmelegedésétől? Valaki leírná nekem, hogy kell-e félni ettől vagy sem? :D Azt tudom, hogy kevesebb a meghibásodási lehetőség a vízhűtésesekkel szemben, de mi esetleg a hátránya?
hátránya a kisebb teljesítmény
Értem, és a hűtéssel nincs ettől függetlenül probléma? Ez a hátsó hengeres hűtési probléma hülyeség? (elnézést ha baromságot kérdezek, de 1-2 helyen láttam, hogy ezt írták, és az a biztos ha utána járok :D)
Avatar
 dino74
#4320
Tehát akkor például egy Monster 1000DS-nél vagy akár más Monstereknél ami léghűtéses nem kell félni a hátsó henger túlmelegedésétől? Valaki leírná nekem, hogy kell-e félni ettől vagy sem? :D Azt tudom, hogy kevesebb a meghibásodási lehetőség a vízhűtésesekkel szemben, de mi esetleg a hátránya?
hátránya a kisebb teljesítmény
Avatar
 EchoPeti1
#4319
Tehát akkor például egy Monster 1000DS-nél vagy akár más Monstereknél ami léghűtéses nem kell félni a hátsó henger túlmelegedésétől? Valaki leírná nekem, hogy kell-e félni ettől vagy sem? :D Azt tudom, hogy kevesebb a meghibásodási lehetőség a vízhűtésesekkel szemben, de mi esetleg a hátránya?
Avatar
 dudu
#4318

Nemtom a 620 -ason hogy van de a 695- ön 50 fok alatt LO - t mutat ha meg már túl meleg akkor meg HI -t kéne mutatnia, de az 170 foknél következik csak be.

130-140 -el még semmi gond nem kell hogy legyen az városban egy meleg nyári napon simán összejön.
Nálunk is 50 fokig 'LO', csak abban nem voltam biztos, hogy hol van a 'HI', de a 170 fok nekem is rémlik valhonnan, csak azt nagyon magas értéknek gondoltam.
Max 125 fok volt eddig nagyon melegben, akkor azért annyira nem kell agódnom, gondolom.

A másik (ami valszeg léghűtéses sajátosság?), hogy bazi lassan melegszik. Sőt, egy vizes, de nem feltétlen nagyon hűvös napon, be sem melegszik normálisan. Volt olyan, hogy esőben jöttem haza, és nem ment 70-80 fok fölé, pedig hideg sem volt a levegő. Gondolom ami vizet kap a henger/blokk, az hatékonyan lehűti, bár jobb lenne ha nem tenné. Ez más kivitelekre is jellemző, vagy tényleg csak a tisztán léghűtésesekre (vagy csak az enyémre?)?

Ja, és köszönöm a válaszokat!

Ne parázz, esős időben simán lehűti a nedvesség semmi gond, én szépen megvárom az 50-60 fokot addig nem megyek 3-4 ezer fölé utána meg már rendesen motorozok vele.
Induláskor ne vacakolj azzal hogy álló helyzetben melegítgeted 5-6 percig, indítsd be hagyd járni 30-40mp -ig amíg felveszed a sisaskot meg a kesztyűt hagy járja át az olaj aztán szépen indulj el vele terhelésen sokkal hamarabb bemelegszik és végtére is ez a cél.

Nekem egyetlen egyszer kellett megállnom visszahűteni.
Olaszországban egy túra kellős közepén egy nem kifejezetten meleg napon, egy adott tankolás után melegedett a motor, 165 fokos olajnál álltam meg vele, hogy akkor oké itt most megállunk. Ittunk egy bambit fél órát állt, lement szépen 90-100 -ra utána már kevésbé melegedett de 150 -ig felment, majd tankoltunk megint ott lehült ugye ismét 80-90 -re és utána megint minden normális volt 120-130 fokon.

Totális rejtély hogy ezt mi okozhatta.
Tűzbe jött a Kicsike, hogy újra "otthon" volt :)
Avatar
 dino74
#4317

Nemtom a 620 -ason hogy van de a 695- ön 50 fok alatt LO - t mutat ha meg már túl meleg akkor meg HI -t kéne mutatnia, de az 170 foknél következik csak be.

130-140 -el még semmi gond nem kell hogy legyen az városban egy meleg nyári napon simán összejön.
Nálunk is 50 fokig 'LO', csak abban nem voltam biztos, hogy hol van a 'HI', de a 170 fok nekem is rémlik valhonnan, csak azt nagyon magas értéknek gondoltam.
Max 125 fok volt eddig nagyon melegben, akkor azért annyira nem kell agódnom, gondolom.

A másik (ami valszeg léghűtéses sajátosság?), hogy bazi lassan melegszik. Sőt, egy vizes, de nem feltétlen nagyon hűvös napon, be sem melegszik normálisan. Volt olyan, hogy esőben jöttem haza, és nem ment 70-80 fok fölé, pedig hideg sem volt a levegő. Gondolom ami vizet kap a henger/blokk, az hatékonyan lehűti, bár jobb lenne ha nem tenné. Ez más kivitelekre is jellemző, vagy tényleg csak a tisztán léghűtésesekre (vagy csak az enyémre?)?

Ja, és köszönöm a válaszokat!

Ne parázz, esős időben simán lehűti a nedvesség semmi gond, én szépen megvárom az 50-60 fokot addig nem megyek 3-4 ezer fölé utána meg már rendesen motorozok vele.
Induláskor ne vacakolj azzal hogy álló helyzetben melegítgeted 5-6 percig, indítsd be hagyd járni 30-40mp -ig amíg felveszed a sisaskot meg a kesztyűt hagy járja át az olaj aztán szépen indulj el vele terhelésen sokkal hamarabb bemelegszik és végtére is ez a cél.

Nekem egyetlen egyszer kellett megállnom visszahűteni.
Olaszországban egy túra kellős közepén egy nem kifejezetten meleg napon, egy adott tankolás után melegedett a motor, 165 fokos olajnál álltam meg vele, hogy akkor oké itt most megállunk. Ittunk egy bambit fél órát állt, lement szépen 90-100 -ra utána már kevésbé melegedett de 150 -ig felment, majd tankoltunk megint ott lehült ugye ismét 80-90 -re és utána megint minden normális volt 120-130 fokon.

Totális rejtély hogy ezt mi okozhatta.
A legrosszabb amit ilyenkor tehetsz vele az, hogy megállasz. Alacsony terhelésen (fordulatszámon) kell vele menni vagy gurulni de minden képpen menni és járó motorral.
Avatar
 Vicctor
#4316
130 körül írja a gépkönyv a leállítás határát, ha jó rémlik. Nekem még 110-ig sem ment soha. A tiéden nincs olajhűtő, gondolom amiatt van ekkora különbség!

Nemtom a 620 -ason hogy van de a 695- ön 50 fok alatt LO - t mutat ha meg már túl meleg akkor meg HI -t kéne mutatnia, de az 170 foknél következik csak be.

130-140 -el még semmi gond nem kell hogy legyen az városban egy meleg nyári napon simán összejön.
Nálunk is 50 fokig 'LO', csak abban nem voltam biztos, hogy hol van a 'HI', de a 170 fok nekem is rémlik valhonnan, csak azt nagyon magas értéknek gondoltam.
Max 125 fok volt eddig nagyon melegben, akkor azért annyira nem kell agódnom, gondolom.

A másik (ami valszeg léghűtéses sajátosság?), hogy bazi lassan melegszik. Sőt, egy vizes, de nem feltétlen nagyon hűvös napon, be sem melegszik normálisan. Volt olyan, hogy esőben jöttem haza, és nem ment 70-80 fok fölé, pedig hideg sem volt a levegő. Gondolom ami vizet kap a henger/blokk, az hatékonyan lehűti, bár jobb lenne ha nem tenné. Ez más kivitelekre is jellemző, vagy tényleg csak a tisztán léghűtésesekre (vagy csak az enyémre?)?

Ja, és köszönöm a válaszokat!

Ne parázz, esős időben simán lehűti a nedvesség semmi gond, én szépen megvárom az 50-60 fokot addig nem megyek 3-4 ezer fölé utána meg már rendesen motorozok vele.
Induláskor ne vacakolj azzal hogy álló helyzetben melegítgeted 5-6 percig, indítsd be hagyd járni 30-40mp -ig amíg felveszed a sisaskot meg a kesztyűt hagy járja át az olaj aztán szépen indulj el vele terhelésen sokkal hamarabb bemelegszik és végtére is ez a cél.

Nekem egyetlen egyszer kellett megállnom visszahűteni.
Olaszországban egy túra kellős közepén egy nem kifejezetten meleg napon, egy adott tankolás után melegedett a motor, 165 fokos olajnál álltam meg vele, hogy akkor oké itt most megállunk. Ittunk egy bambit fél órát állt, lement szépen 90-100 -ra utána már kevésbé melegedett de 150 -ig felment, majd tankoltunk megint ott lehült ugye ismét 80-90 -re és utána megint minden normális volt 120-130 fokon.

Totális rejtély hogy ezt mi okozhatta.
Avatar
 harpi
#4315
Sziasztok!
Cserélnem kellene a motorom kopó lamelláit!
Valami occó,de jó forrás kellene!:)
Help!!!
Avatar
 dino74
#4314

Nemtom a 620 -ason hogy van de a 695- ön 50 fok alatt LO - t mutat ha meg már túl meleg akkor meg HI -t kéne mutatnia, de az 170 foknél következik csak be.

130-140 -el még semmi gond nem kell hogy legyen az városban egy meleg nyári napon simán összejön.
Nálunk is 50 fokig 'LO', csak abban nem voltam biztos, hogy hol van a 'HI', de a 170 fok nekem is rémlik valhonnan, csak azt nagyon magas értéknek gondoltam.
Max 125 fok volt eddig nagyon melegben, akkor azért annyira nem kell agódnom, gondolom.

A másik (ami valszeg léghűtéses sajátosság?), hogy bazi lassan melegszik. Sőt, egy vizes, de nem feltétlen nagyon hűvös napon, be sem melegszik normálisan. Volt olyan, hogy esőben jöttem haza, és nem ment 70-80 fok fölé, pedig hideg sem volt a levegő. Gondolom ami vizet kap a henger/blokk, az hatékonyan lehűti, bár jobb lenne ha nem tenné. Ez más kivitelekre is jellemző, vagy tényleg csak a tisztán léghűtésesekre (vagy csak az enyémre?)?

Ja, és köszönöm a válaszokat!
nincs gond, ez léghűtéseseknél normális. és mivel itt olajhőfokot és nem vizet nézünk, nem kell megijedni 100fok feletti értékektől. amikor baj van és hűteni kell, akkor szól hogy HI.
egyébként levegős 1100-es hyperrel nekem is volt, hogy szakadó esőben az alpokban LO-val mentem végig, egyszerűen túl sok votl a hűtés neki - megnyugtattak, hogy nincs vele ilyenkor gond, nem para a használat.
zárt rendszerben a fagyálló sem forr csak 130on azt hiszem, az olaj 150ig tuti jó
Avatar
 Bali Beta
#4313

Nemtom a 620 -ason hogy van de a 695- ön 50 fok alatt LO - t mutat ha meg már túl meleg akkor meg HI -t kéne mutatnia, de az 170 foknél következik csak be.

130-140 -el még semmi gond nem kell hogy legyen az városban egy meleg nyári napon simán összejön.
Nálunk is 50 fokig 'LO', csak abban nem voltam biztos, hogy hol van a 'HI', de a 170 fok nekem is rémlik valhonnan, csak azt nagyon magas értéknek gondoltam.
Max 125 fok volt eddig nagyon melegben, akkor azért annyira nem kell agódnom, gondolom.

A másik (ami valszeg léghűtéses sajátosság?), hogy bazi lassan melegszik. Sőt, egy vizes, de nem feltétlen nagyon hűvös napon, be sem melegszik normálisan. Volt olyan, hogy esőben jöttem haza, és nem ment 70-80 fok fölé, pedig hideg sem volt a levegő. Gondolom ami vizet kap a henger/blokk, az hatékonyan lehűti, bár jobb lenne ha nem tenné. Ez más kivitelekre is jellemző, vagy tényleg csak a tisztán léghűtésesekre (vagy csak az enyémre?)?

Ja, és köszönöm a válaszokat!
nincs gond, ez léghűtéseseknél normális. és mivel itt olajhőfokot és nem vizet nézünk, nem kell megijedni 100fok feletti értékektől. amikor baj van és hűteni kell, akkor szól hogy HI.
egyébként levegős 1100-es hyperrel nekem is volt, hogy szakadó esőben az alpokban LO-val mentem végig, egyszerűen túl sok votl a hűtés neki - megnyugtattak, hogy nincs vele ilyenkor gond, nem para a használat.
OK, értem, köszönöm. Jogos, hogy itt olajhőről van szó,
Annyiban zavaró, hogy az eső/vizes út visszahűt, hogy 70-80 fok alatt nem nagyon pörgetem a motort. Bár igazából az én esetemben, nem is baj, ha vizes úton visszafog ez egy kicsit...
Avatar
 ricsi
#4312
130 körül írja a gépkönyv a leállítás határát, ha jó rémlik. Nekem még 110-ig sem ment soha. A tiéden nincs olajhűtő, gondolom amiatt van ekkora különbség!

Nemtom a 620 -ason hogy van de a 695- ön 50 fok alatt LO - t mutat ha meg már túl meleg akkor meg HI -t kéne mutatnia, de az 170 foknél következik csak be.

130-140 -el még semmi gond nem kell hogy legyen az városban egy meleg nyári napon simán összejön.
Nálunk is 50 fokig 'LO', csak abban nem voltam biztos, hogy hol van a 'HI', de a 170 fok nekem is rémlik valhonnan, csak azt nagyon magas értéknek gondoltam.
Max 125 fok volt eddig nagyon melegben, akkor azért annyira nem kell agódnom, gondolom.

A másik (ami valszeg léghűtéses sajátosság?), hogy bazi lassan melegszik. Sőt, egy vizes, de nem feltétlen nagyon hűvös napon, be sem melegszik normálisan. Volt olyan, hogy esőben jöttem haza, és nem ment 70-80 fok fölé, pedig hideg sem volt a levegő. Gondolom ami vizet kap a henger/blokk, az hatékonyan lehűti, bár jobb lenne ha nem tenné. Ez más kivitelekre is jellemző, vagy tényleg csak a tisztán léghűtésesekre (vagy csak az enyémre?)?

Ja, és köszönöm a válaszokat!
nincs gond, ez léghűtéseseknél normális. és mivel itt olajhőfokot és nem vizet nézünk, nem kell megijedni 100fok feletti értékektől. amikor baj van és hűteni kell, akkor szól hogy HI.
egyébként levegős 1100-es hyperrel nekem is volt, hogy szakadó esőben az alpokban LO-val mentem végig, egyszerűen túl sok votl a hűtés neki - megnyugtattak, hogy nincs vele ilyenkor gond, nem para a használat.
  • 1
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 91

The handicap of 3-3.5 in soccer betting refers to […]