Köszönöm azoknak, akik eddig írtak a segítségkérésemmel kapcsolatosan!
@Angel911: Az állapot a döntő, én is ezt tartom elsődlegesnek, nem azt, hogy a motorban 40.000. vagy 19.000 km van. Egy közeli városban megnéztem egy 696-ost, kevés km-el volt hirdetve, de nem annyira fogott meg. Jött velem az oktatóm (aki szerelő is egyébként) , mert akkor még javában tanuló voltam. Eszembe se jutott volna a motor alá nézni és a csavarokat nézegetni, de Ő a motor átnézése után gyorsan megjegyezte, hogy só által mart a blokk alja és pár csavar is, elég csúnyán... Nem tudom, hogy ez mennyire befolyásolja a motor használhatóságát (valószínűleg semennyire), de mindig is értékcsökkentő tényező marad, így inkább hagytam ezt a motort. Ebből kiindulva soha nem mennék el egyedül motort venni
Az oktatóm is tanácsolta, hogy annyi motort próbáljak amennyit csak tudok. Pont Neki köszönhetem, hogy a V2-őt megismerhettem, mert az egyik napon a tanulós cb600 helyett a saját SV650-vel mehettem, innen kezdődik szerintem a V korszakom...
@Steev: Valóban így lehet, hogy sor4-es km-ek után az L2 teljesen más lenne
így lehet jobb is lesz egy ilyenen kezdjek (esetleg egy 800-on).
@dino74: Hívtam a fehér s2r 1000-es tulaját. Nagyjából összefoglalva, amit mondott: hátsó gumi 70%, fékek cserélve, motor átfestve feketéről gyöngyházfehérre (mert neki ez tetszett), s4r-hez való termi kipufogó, csak túrázott szinte vele. Márciusig kivonva ideiglenesen a forgalomból és márciusig van rajta műszaki is. Gondoltam ezek még beleférhetnek, de kértem, hogy még ha valamit fontosnak tart mondja el a motorról. Ekkor említette, hogy egyszer menet közben a lánc elszakad, amely belemart a lengőkarba és most úgy néz ki mintha "medve karmolta volna meg", azt hiszem valahogy így fogalmazott... hú mondom az nem túl jó. De kértem most képeket még a motorról, ha kapok feldobom a fórumra.
Köszi!!
Üdv,
szilvalé