Avatar
 76
#4261
A régi monster kényelmesebb mint az új,ezt is vedd számításba!
Ha 170-180 tempó neked elég akkor jó lehet a 696!
Szerpentineken a 160 gumi csodákra képes!
De ha 696 veszel vegyél rá egy termi kittet,jobb lesz kell neki.(vagy írd át az elektronikát,vegyél légszűrő és dobot ha más markát szeretnél).33000km Raktam bele.
Avatar
 szilvalé
#4260
Köszönöm azoknak, akik eddig írtak a segítségkérésemmel kapcsolatosan!

@Angel911: Az állapot a döntő, én is ezt tartom elsődlegesnek, nem azt, hogy a motorban 40.000. vagy 19.000 km van. Egy közeli városban megnéztem egy 696-ost, kevés km-el volt hirdetve, de nem annyira fogott meg. Jött velem az oktatóm (aki szerelő is egyébként) , mert akkor még javában tanuló voltam. Eszembe se jutott volna a motor alá nézni és a csavarokat nézegetni, de Ő a motor átnézése után gyorsan megjegyezte, hogy só által mart a blokk alja és pár csavar is, elég csúnyán... Nem tudom, hogy ez mennyire befolyásolja a motor használhatóságát (valószínűleg semennyire), de mindig is értékcsökkentő tényező marad, így inkább hagytam ezt a motort. Ebből kiindulva soha nem mennék el egyedül motort venni :)
Az oktatóm is tanácsolta, hogy annyi motort próbáljak amennyit csak tudok. Pont Neki köszönhetem, hogy a V2-őt megismerhettem, mert az egyik napon a tanulós cb600 helyett a saját SV650-vel mehettem, innen kezdődik szerintem a V korszakom... :)

@Steev: Valóban így lehet, hogy sor4-es km-ek után az L2 teljesen más lenne :) így lehet jobb is lesz egy ilyenen kezdjek (esetleg egy 800-on).

@dino74: Hívtam a fehér s2r 1000-es tulaját. Nagyjából összefoglalva, amit mondott: hátsó gumi 70%, fékek cserélve, motor átfestve feketéről gyöngyházfehérre (mert neki ez tetszett), s4r-hez való termi kipufogó, csak túrázott szinte vele. Márciusig kivonva ideiglenesen a forgalomból és márciusig van rajta műszaki is. Gondoltam ezek még beleférhetnek, de kértem, hogy még ha valamit fontosnak tart mondja el a motorról. Ekkor említette, hogy egyszer menet közben a lánc elszakad, amely belemart a lengőkarba és most úgy néz ki mintha "medve karmolta volna meg", azt hiszem valahogy így fogalmazott... hú mondom az nem túl jó. De kértem most képeket még a motorról, ha kapok feldobom a fórumra.

Köszi!!

Üdv,
szilvalé
Avatar
 dino74
#4259
Sziasztok!

Lehet, hogy rosszkor regisztráltam, mert ahogy olvastam vissza a forumot, pont jött a szokásos új tagtól a segítségkérés... :) De sajnos még én is ebben a hajóban evezek (csak még annyi motoros tapasztalatom sincs mint Mandalore-nak).

Tehát szeretném kérni a segítségeteket, hogy egy optimális döntést hozhassak, amellyel remélhetőleg se rövid, se hosszútávon nem fogok pórul járni. Monstert szeretnék vásárolni a 2016-os szezonkezdet előtt, remélhetőleg még télen, A keret 1,2-1,3 millió + átírás, esetleg honosítás (ruházat vásárlását már elindítottam ezen felül). Amiben gondolkoznék: Monster 696, S2R 800, S2R 1000. A költségek ha lejjebb mennek nem probléma, ezt gondolom nem kell magyarázzam :).

Két motor van most, amit találtam a hirdetésekben és a keretbe belefér. Szerintetek melyik a jobb választás egy kezdő motorosnak, van-e esetleg valami gyárilag kódolt hibaforrás valamelyik motornál? (a 696-nak eléggé utána olvastam, de az s2r800 és s2r1000-nek annyira nem és ismerős sincs aki tudna ezekről nekem használható infót adni, sajnos.). Használat célja: igazából minden :) nagy túrák, kis túrák, egy kis munkába járás stb. (az országot szeretném bejárni).

Akkor a két motor:
http://www.jofogas.hu/szabolcs_szatmar_ ... 782620.htm

http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 96-9428808

Köszönöm, aki foglalkozik a témával! Egy jövőbeni klubtalálkozón vagy túrán mindenképp a vendégem egy kávéra vagy sörre :)

Üdv,
Sanyi
nekem ez az 1000es nem szimpatikus
Avatar
 Papajohn
#4258
Sracok!
koszonom amugy a hozzaszolasaitokat, nagyon hasznos volt.
Olvasgatok meg itt korben, es figyelem az oldalt.
ha vasarlas kozelebe leszek, akkor mindenkepp jelzem meg.
Es megegy kerdes:
Mekkora az ar kulonnseg szezon vegen es elejen ugyanazon a vason?


Mekkora az ar kulonnseg szezon vegen es elejen ugyanazon a vason?

minimális, elhanyagolható, ha egyátalán van

Avatar
 Steev.
#4257
Sziasztok!

Lehet, hogy rosszkor regisztráltam, mert ahogy olvastam vissza a forumot, pont jött a szokásos új tagtól a segítségkérés... :) De sajnos még én is ebben a hajóban evezek (csak még annyi motoros tapasztalatom sincs mint Mandalore-nak).

Tehát szeretném kérni a segítségeteket, hogy egy optimális döntést hozhassak, amellyel remélhetőleg se rövid, se hosszútávon nem fogok pórul járni. Monstert szeretnék vásárolni a 2016-os szezonkezdet előtt, remélhetőleg még télen, A keret 1,2-1,3 millió + átírás, esetleg honosítás (ruházat vásárlását már elindítottam ezen felül). Amiben gondolkoznék: Monster 696, S2R 800, S2R 1000. A költségek ha lejjebb mennek nem probléma, ezt gondolom nem kell magyarázzam :).

Két motor van most, amit találtam a hirdetésekben és a keretbe belefér. Szerintetek melyik a jobb választás egy kezdő motorosnak, van-e esetleg valami gyárilag kódolt hibaforrás valamelyik motornál? (a 696-nak eléggé utána olvastam, de az s2r800 és s2r1000-nek annyira nem és ismerős sincs aki tudna ezekről nekem használható infót adni, sajnos.). Használat célja: igazából minden :) nagy túrák, kis túrák, egy kis munkába járás stb. (az országot szeretném bejárni).

Akkor a két motor:
http://www.jofogas.hu/szabolcs_szatmar_ ... 782620.htm

http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 96-9428808

Köszönöm, aki foglalkozik a témával! Egy jövőbeni klubtalálkozón vagy túrán mindenképp a vendégem egy kávéra vagy sörre :)

Üdv,
Sanyi
Üdv,

Egyértelműen az S2 1000...... már ha "igazi" Monstert akarsz. A levegő/olaj hűtés a klasszikus Ducati..... persze ez ízlés dolga. Meg ez csörög is a száraz kuplung miatt.....ami szinte kötelező egy Ducatinál.

Az pedig, hogy kezdő motoros vagy szerintem pont semmit nem számít...... nyugodtan gondolkodhatsz már kezdésnek egy "nagyobb" motorban, csak ésszel kell elkezdened használni.

Hiába lenne benned sok motoros sor4 kilométer, a Ducati L2 akkor is kezdő szintre "emelne" :-)
Avatar
 Mandalore
#4256
Sracok!
koszonom amugy a hozzaszolasaitokat, nagyon hasznos volt.
Olvasgatok meg itt korben, es figyelem az oldalt.
ha vasarlas kozelebe leszek, akkor mindenkepp jelzem meg.
Es megegy kerdes:
Mekkora az ar kulonnseg szezon vegen es elejen ugyanazon a vason?
 angel911
#4255
Sziasztok!

Lehet, hogy rosszkor regisztráltam, mert ahogy olvastam vissza a forumot, pont jött a szokásos új tagtól a segítségkérés... :) De sajnos még én is ebben a hajóban evezek (csak még annyi motoros tapasztalatom sincs mint Mandalore-nak).

Tehát szeretném kérni a segítségeteket, hogy egy optimális döntést hozhassak, amellyel remélhetőleg se rövid, se hosszútávon nem fogok pórul járni. Monstert szeretnék vásárolni a 2016-os szezonkezdet előtt, remélhetőleg még télen, A keret 1,2-1,3 millió + átírás, esetleg honosítás (ruházat vásárlását már elindítottam ezen felül). Amiben gondolkoznék: Monster 696, S2R 800, S2R 1000. A költségek ha lejjebb mennek nem probléma, ezt gondolom nem kell magyarázzam :).

Két motor van most, amit találtam a hirdetésekben és a keretbe belefér. Szerintetek melyik a jobb választás egy kezdő motorosnak, van-e esetleg valami gyárilag kódolt hibaforrás valamelyik motornál? (a 696-nak eléggé utána olvastam, de az s2r800 és s2r1000-nek annyira nem és ismerős sincs aki tudna ezekről nekem használható infót adni, sajnos.). Használat célja: igazából minden :) nagy túrák, kis túrák, egy kis munkába járás stb. (az országot szeretném bejárni).

Akkor a két motor:
http://www.jofogas.hu/szabolcs_szatmar_ ... 782620.htm

http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 96-9428808

Köszönöm, aki foglalkozik a témával! Egy jövőbeni klubtalálkozón vagy túrán mindenképp a vendégem egy kávéra vagy sörre :)

Üdv,
Sanyi
Szia!


Véleményem,tanácsom: ha Tök kezdő vagy 696, ha már van tapasztalatod mindegy..., javasolnám kipróbálni mindegyiket
A 696 kicsivel fiatalabb konstrukció és típushibáról nem nagyon hallottam, a 800-1000 is eléggé kiforrott technika már, minimális jellemző nyűgje lehet nekik.
Vásárláskor az állapot a döntő, ha van rá lehetőség, hozzáértő emberke legyen veled a vásárláskor.
A szervizköltség (amivel riogatnak a japó motorosok és mindent tudó szakik) nem sokkal több, mint egy japónál, kis hozzáértéssel sok minden otthon is megoldható, bár az egy másik topic.

Olvasgasd az itteni fórumot (visszafelé is), sok okosság található.

ja és jó döntés, nem fogod megbánni...
Avatar
 szilvalé
#4254
Sziasztok!

Lehet, hogy rosszkor regisztráltam, mert ahogy olvastam vissza a forumot, pont jött a szokásos új tagtól a segítségkérés... :) De sajnos még én is ebben a hajóban evezek (csak még annyi motoros tapasztalatom sincs mint Mandalore-nak).

Tehát szeretném kérni a segítségeteket, hogy egy optimális döntést hozhassak, amellyel remélhetőleg se rövid, se hosszútávon nem fogok pórul járni. Monstert szeretnék vásárolni a 2016-os szezonkezdet előtt, remélhetőleg még télen, A keret 1,2-1,3 millió + átírás, esetleg honosítás (ruházat vásárlását már elindítottam ezen felül). Amiben gondolkoznék: Monster 696, S2R 800, S2R 1000. A költségek ha lejjebb mennek nem probléma, ezt gondolom nem kell magyarázzam :).

Két motor van most, amit találtam a hirdetésekben és a keretbe belefér. Szerintetek melyik a jobb választás egy kezdő motorosnak, van-e esetleg valami gyárilag kódolt hibaforrás valamelyik motornál? (a 696-nak eléggé utána olvastam, de az s2r800 és s2r1000-nek annyira nem és ismerős sincs aki tudna ezekről nekem használható infót adni, sajnos.). Használat célja: igazából minden :) nagy túrák, kis túrák, egy kis munkába járás stb. (az országot szeretném bejárni).

Akkor a két motor:
http://www.jofogas.hu/szabolcs_szatmar_ ... 782620.htm

http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 96-9428808

Köszönöm, aki foglalkozik a témával! Egy jövőbeni klubtalálkozón vagy túrán mindenképp a vendégem egy kávéra vagy sörre :)

Üdv,
Sanyi
Avatar
 dino74
#4253
Egyik hirdetésben olvastam a könnyített lendkerékről. Van érezhető haszna?
érezhető de, hogy hasznos e nem tudom, nekem volt és érzésre sokkal jobban ugrott a paripa, viszont váltogatni kellett hogy menjen
Avatar
 stafford
#4251
S4 es S4R kozott mi a kulonbseg?
S4: 916-os blokk, ketkaru hatso villa
S4R: 996 (2007-tol 998 blokk + radialis fekek) blokk, egykaru lengokar
meg pár milliméter ülésmagasság és sokkal sportosabb üléspozíció meg sokkal faszosabb kinézet
"sokkal faszosabb kinézet" - igen, a lenyeget elfelejtettem :)
Avatar
 dino74
#4250
S4 es S4R kozott mi a kulonbseg?
S4: 916-os blokk, ketkaru hatso villa
S4R: 996 (2007-tol 998 blokk + radialis fekek) blokk, egykaru lengokar
meg pár milliméter ülésmagasság és sokkal sportosabb üléspozíció meg sokkal faszosabb kinézet
Avatar
 stafford
#4249
S4 es S4R kozott mi a kulonbseg?
S4: 916-os blokk, ketkaru hatso villa
S4R: 996 (2007-tol 998 blokk + radialis fekek) blokk, egykaru lengokar
Avatar
 ricsi
#4247
Sziasztok!
Biztos unjatok a kerdest: momstert szeretnek venni. Jo reg motoroztam, akkor is 250 es pannonia, 350 Java, es egy 400 as Kawa volt.
Mindig csodaltam a Ducati Monstert, es eljott az ido, hogy vegyek egyet.
Linkelem a kepet, amihez hasonlot szeretnek kihozni az atalakitassal.
Lathato, h nem a sebesseg a fontos.
Egy igazi Szornyet akarok. Megjelenesre, Uvoltesre, teljes karakterisztikaval. Olyan 6-800.000 kozott adnek az alapgepert, es utana koltenek.
Kerdes az, hogy mekkorat lenne erdemes? 620/750/900
Karbis vagy injektoros?
Mindenkepp szarazkuplungost szeretnek, h amikor valahova megerkezem, akkor ne kelljen bemutatkoznom, hanem a motor megtegye mar 1 kmrol :)
Varok minden velemenyt, kritikat!
ha szárazkuplung, akkor csak 900-asok és felette levőek jöhetnek szóba. én is arra szavazok, hogy próbálj meg egykarút, mert átépíteni drágább lesz később :)
Avatar
 dino74
#4246
Sziasztok!
Biztos unjatok a kerdest: momstert szeretnek venni. Jo reg motoroztam, akkor is 250 es pannonia, 350 Java, es egy 400 as Kawa volt.
Mindig csodaltam a Ducati Monstert, es eljott az ido, hogy vegyek egyet.
Linkelem a kepet, amihez hasonlot szeretnek kihozni az atalakitassal.
Lathato, h nem a sebesseg a fontos.
Egy igazi Szornyet akarok. Megjelenesre, Uvoltesre, teljes karakterisztikaval. Olyan 6-800.000 kozott adnek az alapgepert, es utana koltenek.
Kerdes az, hogy mekkorat lenne erdemes? 620/750/900
Karbis vagy injektoros?
Mindenkepp szarazkuplungost szeretnek, h amikor valahova megerkezem, akkor ne kelljen bemutatkoznom, hanem a motor megtegye mar 1 kmrol :)
Varok minden velemenyt, kritikat!
mindenképpen szárazkuplungost 800ig a 900as vagy s4 fér bele. Nem tudom mennyi amit ráköltenél, de én inkább skippelném és inkább vennék egy félkarú s4r-t most van 1milla felett picivel. Az az übermonster
Avatar
 gonosz
#4245
Sziasztok!
Biztos unjatok a kerdest: momstert szeretnek venni. Jo reg motoroztam, akkor is 250 es pannonia, 350 Java, es egy 400 as Kawa volt.
Mindig csodaltam a Ducati Monstert, es eljott az ido, hogy vegyek egyet.
Linkelem a kepet, amihez hasonlot szeretnek kihozni az atalakitassal.
Lathato, h nem a sebesseg a fontos.
Egy igazi Szornyet akarok. Megjelenesre, Uvoltesre, teljes karakterisztikaval. Olyan 6-800.000 kozott adnek az alapgepert, es utana koltenek.
Kerdes az, hogy mekkorat lenne erdemes? 620/750/900
Karbis vagy injektoros?
Mindenkepp szarazkuplungost szeretnek, h amikor valahova megerkezem, akkor ne kelljen bemutatkoznom, hanem a motor megtegye mar 1 kmrol :)
Varok minden velemenyt, kritikat!
ha csörgőset akarsz, akkor a 900-as lenne a cél gondolom...azzal már a teljesítmény is magasabb,,,
Avatar
 Mandalore
#4244
Sziasztok!
Biztos unjatok a kerdest: momstert szeretnek venni. Jo reg motoroztam, akkor is 250 es pannonia, 350 Java, es egy 400 as Kawa volt.
Mindig csodaltam a Ducati Monstert, es eljott az ido, hogy vegyek egyet.
Linkelem a kepet, amihez hasonlot szeretnek kihozni az atalakitassal.
Lathato, h nem a sebesseg a fontos.
Egy igazi Szornyet akarok. Megjelenesre, Uvoltesre, teljes karakterisztikaval. Olyan 6-800.000 kozott adnek az alapgepert, es utana koltenek.
Kerdes az, hogy mekkorat lenne erdemes? 620/750/900
Karbis vagy injektoros?
Mindenkepp szarazkuplungost szeretnek, h amikor valahova megerkezem, akkor ne kelljen bemutatkoznom, hanem a motor megtegye mar 1 kmrol :)
Varok minden velemenyt, kritikat!
Csatolmányok:
60900d1340857119-oz-monster-custom-thingy-456272_228858887225703_293253861_o.jpg
60900d1340857119-oz-monster-custom-thingy-456272_228858887225703_293253861_o.jpg (1.23 MiB) Megtekintve 9011 alkalommal
Avatar
 gonosz
#4243
Valaki árulja már el, hogy a régebbi Monstereken / 600-750-900 / az ülés takarót alul az üléshez lehet csavarozni? Vagy a vázon van ott valami furat?
Igy mukodik:

http://corbin.com/ducati/dm97f_base.jpg
Tenkjúveriamacskát. Ha lesz egy kis időm, akkor majd legyártok pár cuccot, lefényképezem és felteszem ide hirdetésben. Van 3 féle Monster hasidom, első sárvédők, hátsó pálya idomok, 749-999, 748, 1098...
asszem az üléstakaró régóta hiánycikk... rögtön a LED indexek, ponyva, hátsó motortartó állvány, akku, lácszett után, az új műszerfal előttre be is van táblázva :). Na de tényleg minden kisMonsteres (is) keresi, uh kelleni fog!
Avatar
 tittadili
#4242
Valaki árulja már el, hogy a régebbi Monstereken / 600-750-900 / az ülés takarót alul az üléshez lehet csavarozni? Vagy a vázon van ott valami furat?
Igy mukodik:

http://corbin.com/ducati/dm97f_base.jpg
Tenkjúveriamacskát. Ha lesz egy kis időm, akkor majd legyártok pár cuccot, lefényképezem és felteszem ide hirdetésben. Van 3 féle Monster hasidom, első sárvédők, hátsó pálya idomok, 749-999, 748, 1098...
Avatar
 tittadili
#4240
Valaki árulja már el, hogy a régebbi Monstereken / 600-750-900 / az ülés takarót alul az üléshez lehet csavarozni? Vagy a vázon van ott valami furat?
Az üléshez,
Köszi. Akkor már csak szereznem kell egy ülést. :-D Gyártani fogom a takarót, csak úgy akarom adni, hogy egyből rögzíteni is lehessen.
Avatar
 gizi
#4239
Valaki árulja már el, hogy a régebbi Monstereken / 600-750-900 / az ülés takarót alul az üléshez lehet csavarozni? Vagy a vázon van ott valami furat?
Az üléshez,
Avatar
 tittadili
#4238
Valaki árulja már el, hogy a régebbi Monstereken / 600-750-900 / az ülés takarót alul az üléshez lehet csavarozni? Vagy a vázon van ott valami furat?
Avatar
 Laci
#4235
Felszereltem a termiket a 696-ra, meg az elektronikát is kicseréltem, a gyárihoz képest brutál lett a hang.
Három napja csináltam, utána beindítottam, pöc-röf indult, de mivel szakadt az eső, menni vele nem tudtam, ma gondoltam gurulok egyet, hát iszonyat nehezen indult, csak sokadikra kapta el!
Lehet összefüggés szerintetek?
Illetve ami még feltünt, hogy az egyik kipufogóból gyengébben jön a füst és hidegebb, mint a másikból, ez a gyárival sosem tünt fel!
Az elektronika keresi egy darabig helyét és szerepét a Föld nevű bolygón.
A kipufogók tekergése és ahogy összetalálkoznak az oka, hogy nem biztos, hogy egyforma a nyomás a két csőben ezért lehet különbség.
Avatar
 lekogy
#4234
Felszereltem a termiket a 696-ra, meg az elektronikát is kicseréltem, a gyárihoz képest brutál lett a hang.
Három napja csináltam, utána beindítottam, pöc-röf indult, de mivel szakadt az eső, menni vele nem tudtam, ma gondoltam gurulok egyet, hát iszonyat nehezen indult, csak sokadikra kapta el!
Lehet összefüggés szerintetek?
Illetve ami még feltünt, hogy az egyik kipufogóból gyengébben jön a füst és hidegebb, mint a másikból, ez a gyárival sosem tünt fel!
 angel911
#4232
kösz! Gyönyörű gép. Tuti veszek egyet.. Csak megvárom míg 10 éves lesz.. :(
Igen,én is rakom már a malacperselyt...
1000ie megvan még?
Szia, igen megvan és marad is még egy darabig.Jól teszi a dolgát!
Avatar
 NagyGábor
#4225
Sziasztok.

Meg tudja valaki mondani honnan jön ez a nyikorgó hang? :( :)


valaki töcsköl a hátsóülésen
És akkor ez teljesen normális, gondolom :D .
Sziasztok.

Meg tudja valaki mondani honnan jön ez a nyikorgó hang? :( :)


ezzel messzire ne indulj :D
Persze, pont emiatt toltam vissza a garázsba ma.... :D Na jó, persze nem, de melyik felfüggesztés elem lehet ez? :)
talán lengőkar szilent, vagy rugotól, esetleg csillapító.. De csak találgatok..
Avatar
 dudu
#4223
Sziasztok.

Meg tudja valaki mondani honnan jön ez a nyikorgó hang? :( :)


valaki töcsköl a hátsóülésen
És akkor ez teljesen normális, gondolom :D .
Sziasztok.

Meg tudja valaki mondani honnan jön ez a nyikorgó hang? :( :)


ezzel messzire ne indulj :D
Persze, pont emiatt toltam vissza a garázsba ma.... :D Na jó, persze nem, de melyik felfüggesztés elem lehet ez? :)
Avatar
 dino74
#4220
Sziasztok.

Meg tudja valaki mondani honnan jön ez a nyikorgó hang? :( :)


valaki töcsköl a hátsóülésen
Avatar
 harpi
#4216
amúgy nyakamat rá hogy ez nem 2007-es..
persze hogy nem, 2003-2004es gyártásúak voltak kékek 2006ban s4rs volt 2007ben meg testastretta s4r. Ezeket azt hiszem 2005ig gyártották pirosban meg feketében talán
kösz a segitséget. Én nem értek hozzá túlságosan de nekem is igy rémlett hogy ekkor már testastretták voltak. Meg valoban, ilyen kéket még sosem láttam ilyen évjáratút hirdetni.. Akkor meg is válaszolodott hogy mért ennyi az ára.. :)

Csak kiugrott a szög a zsákból!!!!
Nem jártam utána ,de biztos voltam benne,hogy valami nem stimmel a géppel, hát ezért annyi az annyi !
Köszönjük dino74 a szakszerű véleményt!
Avatar
 NagyGábor
#4214

Ez komoly?
2007-es s4r közel 2 gurigáért szokták árulni,feltéve ha nem cinkes a vas!
Ennyiért egy 1000 ie-t kapsz!
De legyen neked igazad! Én a témát lezártam!
amúgy nyakamat rá hogy ez nem 2007-es..
persze hogy nem, 2003-2004es gyártásúak voltak kékek 2006ban s4rs volt 2007ben meg testastretta s4r. Ezeket azt hiszem 2005ig gyártották pirosban meg feketében talán
kösz a segitséget. Én nem értek hozzá túlságosan de nekem is igy rémlett hogy ekkor már testastretták voltak. Meg valoban, ilyen kéket még sosem láttam ilyen évjáratút hirdetni.. Akkor meg is válaszolodott hogy mért ennyi az ára.. :)
Avatar
 dino74
#4213
ezt pár napig árulta 1,1 millért is.. De még azt se mondanám olcsónak.. 1 mill alatt.. Az már alkalmi ár.

Ez komoly?
2007-es s4r közel 2 gurigáért szokták árulni,feltéve ha nem cinkes a vas!
Ennyiért egy 1000 ie-t kapsz!
De legyen neked igazad! Én a témát lezártam!
amúgy nyakamat rá hogy ez nem 2007-es..
persze hogy nem, 2003-2004es gyártásúak voltak kékek 2006ban s4rs volt 2007ben meg testastretta s4r. Ezeket azt hiszem 2005ig gyártották pirosban meg feketében talán
Avatar
 NagyGábor
#4212
Mondja már meg valaki ,hogy tudják ilyen occccón beszerezni és árulni ezt a motort????
Még törötten se nagyon adják ennyiért az olaszok!
Vagy én maradtam le a forint erősödéséről!!??(-:

http://www.kepesmotor.hu/ducati-sportmotor/p1559855
ezt pár napig árulta 1,1 millért is.. De még azt se mondanám olcsónak.. 1 mill alatt.. Az már alkalmi ár.

Ez komoly?
2007-es s4r közel 2 gurigáért szokták árulni,feltéve ha nem cinkes a vas!
Ennyiért egy 1000 ie-t kapsz!
De legyen neked igazad! Én a témát lezártam!
amúgy nyakamat rá hogy ez nem 2007-es..
  • 1
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 91

Draw No Bet (DNB) is an easy-to-play, easy-to-win […]

The handicap of 3-3.5 in soccer betting refers to […]