- 8 years ago
#4161
Ha valaki még nem látta volna...Monster 1200R
nekem nagyon tetszik így videorol meg képről Nekem is nagyon bejön de gondolom horror ára lesz... 6,2-6,3m körül lesz. Szóval nem kevés.
- 8 years ago
#4160
nekem nagyon tetszik így videorol meg képről és a fekete, piros díszítéssel...?! Nem rosz az sem de nekem inkább a piros! Ebben pont meg van amit hiányoltam az 1200s-ből, az erő, egy normális ülésmagasság, rendszámtartó és a farokidom és a lábtartókat se feledjük!
- 8 years ago
#4159
nekem nagyon tetszik így videorol meg képről és a fekete, piros díszítéssel...?! Nem rosz az sem de nekem inkább a piros! Ebben pont meg van amit hiányoltam az 1200s-ből, az erő, egy normális ülésmagasság, rendszámtartó és a farokidom Dino!!! Te szerelembe estél
- 8 years ago
#4158
Ha valaki még nem látta volna...Monster 1200R
nekem nagyon tetszik így videorol meg képről és a fekete, piros díszítéssel...?! Nem rosz az sem de nekem inkább a piros! Ebben pont meg van amit hiányoltam az 1200s-ből, az erő, egy normális ülésmagasság, rendszámtartó és a farokidom
- 8 years ago
#4157
Ha valaki még nem látta volna...Monster 1200R
nekem nagyon tetszik így videorol meg képről és a fekete, piros díszítéssel...?!
- 8 years ago
#4156
Ha valaki még nem látta volna...Monster 1200R
nekem nagyon tetszik így videorol meg képről Nekem is nagyon bejön de gondolom horror ára lesz...
- 8 years ago
#4155
Ha valaki még nem látta volna...Monster 1200R
nekem nagyon tetszik így videorol meg képről
- 8 years ago
#4154
itt is van már a hivatalos web lapon:
http://www.ducati.com/bikes/monster/index.do
de az ára nem szerepel................ "szelephézag ellenőrzés elég minden megtett 30000km után, olajcsere minden 12 hónap, vagy megtett 15000(!) km után"
- 8 years ago
#4153
itt is van már a hivatalos web lapon:
http://www.ducati.com/bikes/monster/index.do
de az ára nem szerepel................
http://www.ducati.com/bikes/monster/index.do
de az ára nem szerepel................
- 8 years ago
#4151
láttam olyat, hogy az új felmegy a régire de fordítva nem. Rá kell próbálni, van olyan ülés amin lehet cserélni a lefogatást. Én pont most adtam el a 695 gyári ülését
Ha tudtam volna...
Azért kösz. van egy s4-re való kecsót kérdezd meg megválik e tőle vagy áthúzza e mert elég leharcolt
Leharcolt van nekem is...
Árulnak egy M600 ülést nagyon szép és nem is drága csak nem tom kompatibilis e..
- 8 years ago
#4150
Úgy érted van amelyik S4 re felmegy van amelyikre nem?
S4 váz nem egyforma? láttam olyat, hogy az új felmegy a régire de fordítva nem. Rá kell próbálni, van olyan ülés amin lehet cserélni a lefogatást. Én pont most adtam el a 695 gyári ülését
Ha tudtam volna...
Azért kösz. van egy s4-re való kecsót kérdezd meg megválik e tőle vagy áthúzza e mert elég leharcolt
- 8 years ago
#4149
van amelyik/re igen, fel kell próbálni
Úgy érted van amelyik S4 re felmegy van amelyikre nem?
S4 váz nem egyforma? láttam olyat, hogy az új felmegy a régire de fordítva nem. Rá kell próbálni, van olyan ülés amin lehet cserélni a lefogatást. Én pont most adtam el a 695 gyári ülését
Ha tudtam volna...
Azért kösz.
- 8 years ago
#4148
Sziasztok!
Szeretnék az S4 hez venni még egy ülést h ne kelljen mindig lecsavarozni a pupot.
Vki meg tudja mondani tutira h a kis monster 600 ülése kompatibilis az S4 ével? van amelyik/re igen, fel kell próbálni
Úgy érted van amelyik S4 re felmegy van amelyikre nem?
S4 váz nem egyforma? láttam olyat, hogy az új felmegy a régire de fordítva nem. Rá kell próbálni, van olyan ülés amin lehet cserélni a lefogatást. Én pont most adtam el a 695 gyári ülését
- 8 years ago
#4147
Sziasztok!
Szeretnék az S4 hez venni még egy ülést h ne kelljen mindig lecsavarozni a pupot.
Vki meg tudja mondani tutira h a kis monster 600 ülése kompatibilis az S4 ével? van amelyik/re igen, fel kell próbálni
Úgy érted van amelyik S4 re felmegy van amelyikre nem?
S4 váz nem egyforma?
- 8 years ago
#4146
Sziasztok!
Szeretnék az S4 hez venni még egy ülést h ne kelljen mindig lecsavarozni a pupot.
Vki meg tudja mondani tutira h a kis monster 600 ülése kompatibilis az S4 ével?
Ja és szeretnék állítani a hátsó felfüggesztésen.
Konkrétan emelni szeretnék a motor hátulján, mert legalacsonyabb állásban van. (190cm vagyok)
Milyen kulccsal lehet hozzáférni a "kutyacsont" ellen anyáját kilazítani?
Még fékcsőkulcs sem fér.... ki kell szedni úgy a legegyszerűbb legalább is az s4rs-en így volt
- 8 years ago
#4145
Sziasztok!
Szeretnék az S4 hez venni még egy ülést h ne kelljen mindig lecsavarozni a pupot.
Vki meg tudja mondani tutira h a kis monster 600 ülése kompatibilis az S4 ével?
Ja és szeretnék állítani a hátsó felfüggesztésen.
Konkrétan emelni szeretnék a motor hátulján, mert legalacsonyabb állásban van. (190cm vagyok)
Milyen kulccsal lehet hozzáférni a "kutyacsont" ellen anyáját kilazítani?
Még fékcsőkulcs sem fér....
- 8 years ago
#4144
Sziasztok!
Szeretnék az S4 hez venni még egy ülést h ne kelljen mindig lecsavarozni a pupot.
Vki meg tudja mondani tutira h a kis monster 600 ülése kompatibilis az S4 ével? van amelyik/re igen, fel kell próbálni
- 8 years ago
#4143
Sziasztok!
Szeretnék az S4 hez venni még egy ülést h ne kelljen mindig lecsavarozni a pupot.
Vki meg tudja mondani tutira h a kis monster 600 ülése kompatibilis az S4 ével?
Szeretnék az S4 hez venni még egy ülést h ne kelljen mindig lecsavarozni a pupot.
Vki meg tudja mondani tutira h a kis monster 600 ülése kompatibilis az S4 ével?
- 8 years ago
#4142
Jon az 1200R
ja pont tegnap írtam róla .............
GP faridommal,,,,,,,,,,,,, szeretem a monstert, tetszene, remélem méltó utódja lesz végre az s4r-nek
- 8 years ago
#4140
Jon az 1200R
Csatolmányok:
monster_r2.jpg (844.85 KiB) Megtekintve 9325 alkalommal
monster_r.jpg (337.69 KiB) Megtekintve 9325 alkalommal
- 8 years ago
#4138
Sziasztok!
Nincs valakinek otthon elfekvőben, esetleg feleslegessé vált gyári kuplung fedele Monster száraz kuplungra?
robi van
- 8 years ago
#4137
Sziasztok!
Nincs valakinek otthon elfekvőben, esetleg feleslegessé vált gyári kuplung fedele Monster száraz kuplungra?
robi
Nincs valakinek otthon elfekvőben, esetleg feleslegessé vált gyári kuplung fedele Monster száraz kuplungra?
robi
- 8 years ago
#4136
Sziasztok, 600as monsteremre keresek műszerfalat. Nem igazán találok, szóval arra gondoltam teszek rá másikat. Mit lenne érdemes amivel nem kell sokat vacakolni (úgy értem hogy viszonylag könnyű feltenni, nem szükséges komolyabb átalakítás)? Univerzális vagy más típusé esetleg? És ha fordulatszámmérőst szeretnék, meg lehet oldani rajta, vagy nehézkes a bekötés?
Köszi
Köszi
- 8 years ago
#4135
sziasztok kivel futottam össze ma Bécs környékén ? Egy szép piros monsterral volt
- 8 years ago
#4134
Sziasztok, valaki vásárolt már olyan üléstakarót, aminek a felfogató része még nem volt megcsinálva?
Ilyenre gondolok:
http://www.ebay.com/itm/131114202899?_t ... EBIDX%3AIT
Esetleg tapasztalatok a minőségével kapcsolatban
ahogy nézem a csavar helye ott van, így csak a felfogató szettet kell megvenni, ami pár €
- 8 years ago
#4133
Sziasztok, valaki vásárolt már olyan üléstakarót, aminek a felfogató része még nem volt megcsinálva?
Ilyenre gondolok:
http://www.ebay.com/itm/131114202899?_t ... EBIDX%3AIT
Esetleg tapasztalatok a minőségével kapcsolatban
Ilyenre gondolok:
http://www.ebay.com/itm/131114202899?_t ... EBIDX%3AIT
Esetleg tapasztalatok a minőségével kapcsolatban
- 8 years ago
#4132
Sziasztok!
Szeretnek egy kis segitseget Monster 1100 2009 es mocimhoz kene nagyobb plexi.
Aki tud segitsen mit erdemes ra tenni vagy akinek van megosztana a tapasztaltat.
jafobaby901@citromail.hu
Szeretnek egy kis segitseget Monster 1100 2009 es mocimhoz kene nagyobb plexi.
Aki tud segitsen mit erdemes ra tenni vagy akinek van megosztana a tapasztaltat.
jafobaby901@citromail.hu
- 8 years ago
#4131
ezzel többet állítasz mint a másik fajtával
Hmm, és a fékkar meg a váltókar pozicióját az elvileg tudom hozzá állítani nem ? persze! A teljes lábtartó szettel (legalább is ami nekem volt) a gyári állapothoz képest csak felfelé és hátra tudod vinni de lejjebb nem
Mármint úgy gondoltam, hogy ha csak az ebay -eset venném, akkor a gyári fék és váltó karok nem ilyen ricnin vannak amivel pár fogat tudok állítani ? (lsuta vagyok lemenni megnézni a garázsba Meg a kis rudazaton is vannak állítási lehetőségek hogy utánaállítsak ha 1-2 ricnivel arréb teszem a karok pozicióját.
- 8 years ago
#4130
Igen, ezt láttam már régebben, de annyit nem ér az a 2cm amennyibe még ez is kerül, asszem a CNC racing-nek van full állítható tokkal vonóval ami magában foglalja a fék és váltókarokat is. Na az lenne az igazi de az csilliárdokba kerül.
Nem olyan gáz ez nálam inkább csak szezon elején szokott zavarni amikor még nem edzőttem be. Meg van bukógombám amire pont fel tudom tenni a lábamat és máris csopis az üléshelyzetem ott nyújtózkodok 2-3 percet aztán megint jó vagyok ezzel többet állítasz mint a másik fajtával
Hmm, és a fékkar meg a váltókar pozicióját az elvileg tudom hozzá állítani nem ? persze! A teljes lábtartó szettel (legalább is ami nekem volt) a gyári állapothoz képest csak felfelé és hátra tudod vinni de lejjebb nem
- 8 years ago
#4129
van olyan megoldás a tiedre is amivel 2cm-en belül tudod állítani a lábtartót
ez e rendszer, de van olcsóbb is www.ebay.de/itm/verstellbare-einstellba ... 1274453448
http://www.ducati-shop-tirol.at/exklusi ... -1200.html
Igen, ezt láttam már régebben, de annyit nem ér az a 2cm amennyibe még ez is kerül, asszem a CNC racing-nek van full állítható tokkal vonóval ami magában foglalja a fék és váltókarokat is. Na az lenne az igazi de az csilliárdokba kerül.
Nem olyan gáz ez nálam inkább csak szezon elején szokott zavarni amikor még nem edzőttem be. Meg van bukógombám amire pont fel tudom tenni a lábamat és máris csopis az üléshelyzetem ott nyújtózkodok 2-3 percet aztán megint jó vagyok ezzel többet állítasz mint a másik fajtával
Hmm, és a fékkar meg a váltókar pozicióját az elvileg tudom hozzá állítani nem ?
- 8 years ago
#4127
van olyan megoldás a tiedre is amivel 2cm-en belül tudod állítani a lábtartót
ez e rendszer, de van olcsóbb is www.ebay.de/itm/verstellbare-einstellba ... 1274453448
http://www.ducati-shop-tirol.at/exklusi ... -1200.html
Igen, ezt láttam már régebben, de annyit nem ér az a 2cm amennyibe még ez is kerül, asszem a CNC racing-nek van full állítható tokkal vonóval ami magában foglalja a fék és váltókarokat is. Na az lenne az igazi de az csilliárdokba kerül.
Nem olyan gáz ez nálam inkább csak szezon elején szokott zavarni amikor még nem edzőttem be. Meg van bukógombám amire pont fel tudom tenni a lábamat és máris csopis az üléshelyzetem ott nyújtózkodok 2-3 percet aztán megint jó vagyok ezzel többet állítasz mint a másik fajtával ja, és 2cm a lábtartóban meg a kormányban rengeteg
- 8 years ago
#4126
Ha ez a megoldás már vágom is le a jobb oldalit a 695-ről ) van olyan megoldás a tiedre is amivel 2cm-en belül tudod állítani a lábtartót
ez e rendszer, de van olcsóbb is www.ebay.de/itm/verstellbare-einstellba ... 1274453448
http://www.ducati-shop-tirol.at/exklusi ... -1200.html
Igen, ezt láttam már régebben, de annyit nem ér az a 2cm amennyibe még ez is kerül, asszem a CNC racing-nek van full állítható tokkal vonóval ami magában foglalja a fék és váltókarokat is. Na az lenne az igazi de az csilliárdokba kerül.
Nem olyan gáz ez nálam inkább csak szezon elején szokott zavarni amikor még nem edzőttem be. Meg van bukógombám amire pont fel tudom tenni a lábamat és máris csopis az üléshelyzetem ott nyújtózkodok 2-3 percet aztán megint jó vagyok ezzel többet állítasz mint a másik fajtával
- 8 years ago
#4125
az egykarún az ülés lábtartó távolság nagyobb
Ha ez a megoldás már vágom is le a jobb oldalit a 695-ről ) van olyan megoldás a tiedre is amivel 2cm-en belül tudod állítani a lábtartót
ez e rendszer, de van olcsóbb is www.ebay.de/itm/verstellbare-einstellba ... 1274453448
http://www.ducati-shop-tirol.at/exklusi ... -1200.html
Igen, ezt láttam már régebben, de annyit nem ér az a 2cm amennyibe még ez is kerül, asszem a CNC racing-nek van full állítható tokkal vonóval ami magában foglalja a fék és váltókarokat is. Na az lenne az igazi de az csilliárdokba kerül.
Nem olyan gáz ez nálam inkább csak szezon elején szokott zavarni amikor még nem edzőttem be. Meg van bukógombám amire pont fel tudom tenni a lábamat és máris csopis az üléshelyzetem ott nyújtózkodok 2-3 percet aztán megint jó vagyok
- 8 years ago
#4124
Nekem 695 van és 175 centi vagyok és még így is azt mondom hogy de jó volna hogy ha 3-4 centivel lejjebb volna a lábtartó sokszor. Eléggé hasonlít az S2R 800 -ra.
Szerintem 190 centivel Multistrada az ami neked való az egykarún az ülés lábtartó távolság nagyobb
Ha ez a megoldás már vágom is le a jobb oldalit a 695-ről ) van olyan megoldás a tiedre is amivel 2cm-en belül tudod állítani a lábtartót
ez e rendszer, de van olcsóbb is www.ebay.de/itm/verstellbare-einstellba ... 1274453448
http://www.ducati-shop-tirol.at/exklusi ... -1200.html
- 8 years ago
#4123
Tavasszal Münchenben az expo-n amire csak tudtam raültem es 90%ban kenyelmetlenek voltak 5 perc utan. (markatol függetlenül, es az uj monsterek is, a térdeimet nagyon nyomta a tank)
Az s2R-rel sem mentem sokat de azon nem tünt fel...bar lehet csak a varazs miatt eszre sem vettem.
Nekem 695 van és 175 centi vagyok és még így is azt mondom hogy de jó volna hogy ha 3-4 centivel lejjebb volna a lábtartó sokszor. Eléggé hasonlít az S2R 800 -ra.
Szerintem 190 centivel Multistrada az ami neked való az egykarún az ülés lábtartó távolság nagyobb
Ha ez a megoldás már vágom is le a jobb oldalit a 695-ről )
- 8 years ago
#4122
én vagyok 178 cm magas, és mindenki azt mondta, hogy eléggé hülyén nézek ki ezen a kis motoron (S2R) *crazy*
190 cm-es magasságoddal szerintem nem a te motorod ( magán vélemény)
Tavasszal Münchenben az expo-n amire csak tudtam raültem es 90%ban kenyelmetlenek voltak 5 perc utan. (markatol függetlenül, es az uj monsterek is, a térdeimet nagyon nyomta a tank)
Az s2R-rel sem mentem sokat de azon nem tünt fel...bar lehet csak a varazs miatt eszre sem vettem.
Nekem 695 van és 175 centi vagyok és még így is azt mondom hogy de jó volna hogy ha 3-4 centivel lejjebb volna a lábtartó sokszor. Eléggé hasonlít az S2R 800 -ra.
Szerintem 190 centivel Multistrada az ami neked való az egykarún az ülés lábtartó távolság nagyobb
- 8 years ago
#4121
Tavasszal Münchenben az expo-n amire csak tudtam raültem es 90%ban kenyelmetlenek voltak 5 perc utan. (markatol függetlenül, es az uj monsterek is, a térdeimet nagyon nyomta a tank)
Az s2R-rel sem mentem sokat de azon nem tünt fel...bar lehet csak a varazs miatt eszre sem vettem.
Nekem 695 van és 175 centi vagyok és még így is azt mondom hogy de jó volna hogy ha 3-4 centivel lejjebb volna a lábtartó sokszor. Eléggé hasonlít az S2R 800 -ra.
Szerintem 190 centivel Multistrada az ami neked való
Na majd beszélek akkor egyik multi-tulaj ismerősömmel (szerintem klubtag, Torzsa Krisztián) hogy közelebbről is megnézzem, hátha azon nem leszek majom a köszörűkövön.
Arról nekem szerintem le sem ér a lábam szóval tuti nem leszel majom rajta
- 8 years ago
#4120
én vagyok 178 cm magas, és mindenki azt mondta, hogy eléggé hülyén nézek ki ezen a kis motoron (S2R) *crazy*
190 cm-es magasságoddal szerintem nem a te motorod ( magán vélemény)
Tavasszal Münchenben az expo-n amire csak tudtam raültem es 90%ban kenyelmetlenek voltak 5 perc utan. (markatol függetlenül, es az uj monsterek is, a térdeimet nagyon nyomta a tank)
Az s2R-rel sem mentem sokat de azon nem tünt fel...bar lehet csak a varazs miatt eszre sem vettem.
Nekem 695 van és 175 centi vagyok és még így is azt mondom hogy de jó volna hogy ha 3-4 centivel lejjebb volna a lábtartó sokszor. Eléggé hasonlít az S2R 800 -ra.
Szerintem 190 centivel Multistrada az ami neked való
Na majd beszélek akkor egyik multi-tulaj ismerősömmel (szerintem klubtag, Torzsa Krisztián) hogy közelebbről is megnézzem, hátha azon nem leszek majom a köszörűkövön.
- 8 years ago
#4119
Sziasztok!
S2R monsterröl erdeklödnek. Jövö szezonban tervezek venni egyet. Van valami speci dolog amire oda kell figyelnem? Tipus jellegzetessege/hibaja akarmi ?
600as sor4röl valtok, probaltam mar S2R 800-at es igen szomoru lettem amikor a Hondara visszaülve ugy ereztem, anyam porszivojan ülök. Mas Monstert nem volt szerencsem meg tesztelni. Salzburgi tovideken lakok, lankas dombos kanyargos utak, stb. 190 cm vagyok, 80 kg ezzel jarnek munkaba , kirandulni, csapatni, boltba...sot a konyhaba is. Neha baratnöm is felpattanna hatra. Teljesitmenyben elegendönek gondolom, a tipus maga nagyon tetszik.
Ha van esetleg javaslat egyeb monsterre (800 /900 i.e. ,stb.) amit erdemes lenne megfontolnom, nyugodtan adjatok tippeket, tanácsokat. Szarazkuplungert nem vagyok oda.
A keret 5000 euro .
Köszönöm!
Üdv,
Balazs Én 183 lennék, nekem semmi bajom vele, bár lehet, hogy neked a Multi vagy a Diavel a méreted . Jövőre én is S2R 800-ra pályázom, majd szólj, hogy mi lett a vásárlás vége!
- 8 years ago
#4118
Sziasztok!
S2R monsterröl erdeklödnek. Jövö szezonban tervezek venni egyet. Van valami speci dolog amire oda kell figyelnem? Tipus jellegzetessege/hibaja akarmi ?
600as sor4röl valtok, probaltam mar S2R 800-at es igen szomoru lettem amikor a Hondara visszaülve ugy ereztem, anyam porszivojan ülök. Mas Monstert nem volt szerencsem meg tesztelni. Salzburgi tovideken lakok, lankas dombos kanyargos utak, stb. 190 cm vagyok, 80 kg ezzel jarnek munkaba , kirandulni, csapatni, boltba...sot a konyhaba is. Neha baratnöm is felpattanna hatra. Teljesitmenyben elegendönek gondolom, a tipus maga nagyon tetszik.
Ha van esetleg javaslat egyeb monsterre (800 /900 i.e. ,stb.) amit erdemes lenne megfontolnom, nyugodtan adjatok tippeket, tanácsokat. Szarazkuplungert nem vagyok oda.
A keret 5000 euro .
Köszönöm!
Üdv,
Balazs
én vagyok 178 cm magas, és mindenki azt mondta, hogy eléggé hülyén nézek ki ezen a kis motoron (S2R) *crazy*
190 cm-es magasságoddal szerintem nem a te motorod ( magán vélemény)
Tavasszal Münchenben az expo-n amire csak tudtam raültem es 90%ban kenyelmetlenek voltak 5 perc utan. (markatol függetlenül, es az uj monsterek is, a térdeimet nagyon nyomta a tank)
Az s2R-rel sem mentem sokat de azon nem tünt fel...bar lehet csak a varazs miatt eszre sem vettem.
Nekem 695 van és 175 centi vagyok és még így is azt mondom hogy de jó volna hogy ha 3-4 centivel lejjebb volna a lábtartó sokszor. Eléggé hasonlít az S2R 800 -ra.
Szerintem 190 centivel Multistrada az ami neked való
- 8 years ago
#4117
Sziasztok!
S2R monsterröl erdeklödnek. Jövö szezonban tervezek venni egyet. Van valami speci dolog amire oda kell figyelnem? Tipus jellegzetessege/hibaja akarmi ?
600as sor4röl valtok, probaltam mar S2R 800-at es igen szomoru lettem amikor a Hondara visszaülve ugy ereztem, anyam porszivojan ülök. Mas Monstert nem volt szerencsem meg tesztelni. Salzburgi tovideken lakok, lankas dombos kanyargos utak, stb. 190 cm vagyok, 80 kg ezzel jarnek munkaba , kirandulni, csapatni, boltba...sot a konyhaba is. Neha baratnöm is felpattanna hatra. Teljesitmenyben elegendönek gondolom, a tipus maga nagyon tetszik.
Ha van esetleg javaslat egyeb monsterre (800 /900 i.e. ,stb.) amit erdemes lenne megfontolnom, nyugodtan adjatok tippeket, tanácsokat. Szarazkuplungert nem vagyok oda.
A keret 5000 euro .
Köszönöm!
Üdv,
Balazs
én vagyok 178 cm magas, és mindenki azt mondta, hogy eléggé hülyén nézek ki ezen a kis motoron (S2R) *crazy*
190 cm-es magasságoddal szerintem nem a te motorod ( magán vélemény)
Tavasszal Münchenben az expo-n amire csak tudtam raültem es 90%ban kenyelmetlenek voltak 5 perc utan. (markatol függetlenül, es az uj monsterek is, a térdeimet nagyon nyomta a tank)
Az s2R-rel sem mentem sokat de azon nem tünt fel...bar lehet csak a varazs miatt eszre sem vettem.
- 8 years ago
#4116
Sziasztok!
S2R monsterröl erdeklödnek. Jövö szezonban tervezek venni egyet. Van valami speci dolog amire oda kell figyelnem? Tipus jellegzetessege/hibaja akarmi ?
600as sor4röl valtok, probaltam mar S2R 800-at es igen szomoru lettem amikor a Hondara visszaülve ugy ereztem, anyam porszivojan ülök. Mas Monstert nem volt szerencsem meg tesztelni. Salzburgi tovideken lakok, lankas dombos kanyargos utak, stb. 190 cm vagyok, 80 kg ezzel jarnek munkaba , kirandulni, csapatni, boltba...sot a konyhaba is. Neha baratnöm is felpattanna hatra. Teljesitmenyben elegendönek gondolom, a tipus maga nagyon tetszik.
Ha van esetleg javaslat egyeb monsterre (800 /900 i.e. ,stb.) amit erdemes lenne megfontolnom, nyugodtan adjatok tippeket, tanácsokat. Szarazkuplungert nem vagyok oda.
A keret 5000 euro .
Köszönöm!
Üdv,
Balazs
én vagyok 178 cm magas, és mindenki azt mondta, hogy eléggé hülyén nézek ki ezen a kis motoron (S2R) *crazy*
190 cm-es magasságoddal szerintem nem a te motorod ( magán vélemény)
- 8 years ago
#4115
Sziasztok!
S2R monsterröl erdeklödnek. Jövö szezonban tervezek venni egyet. Van valami speci dolog amire oda kell figyelnem? Tipus jellegzetessege/hibaja akarmi ?
600as sor4röl valtok, probaltam mar S2R 800-at es igen szomoru lettem amikor a Hondara visszaülve ugy ereztem, anyam porszivojan ülök. Mas Monstert nem volt szerencsem meg tesztelni. Salzburgi tovideken lakok, lankas dombos kanyargos utak, stb. 190 cm vagyok, 80 kg ezzel jarnek munkaba , kirandulni, csapatni, boltba...sot a konyhaba is. Neha baratnöm is felpattanna hatra. Teljesitmenyben elegendönek gondolom, a tipus maga nagyon tetszik.
Ha van esetleg javaslat egyeb monsterre (800 /900 i.e. ,stb.) amit erdemes lenne megfontolnom, nyugodtan adjatok tippeket, tanácsokat. Szarazkuplungert nem vagyok oda.
A keret 5000 euro .
Köszönöm!
Üdv,
Balazs
S2R monsterröl erdeklödnek. Jövö szezonban tervezek venni egyet. Van valami speci dolog amire oda kell figyelnem? Tipus jellegzetessege/hibaja akarmi ?
600as sor4röl valtok, probaltam mar S2R 800-at es igen szomoru lettem amikor a Hondara visszaülve ugy ereztem, anyam porszivojan ülök. Mas Monstert nem volt szerencsem meg tesztelni. Salzburgi tovideken lakok, lankas dombos kanyargos utak, stb. 190 cm vagyok, 80 kg ezzel jarnek munkaba , kirandulni, csapatni, boltba...sot a konyhaba is. Neha baratnöm is felpattanna hatra. Teljesitmenyben elegendönek gondolom, a tipus maga nagyon tetszik.
Ha van esetleg javaslat egyeb monsterre (800 /900 i.e. ,stb.) amit erdemes lenne megfontolnom, nyugodtan adjatok tippeket, tanácsokat. Szarazkuplungert nem vagyok oda.
A keret 5000 euro .
Köszönöm!
Üdv,
Balazs
- 8 years ago
#4114
Na srácok, amúgy se voltam idén valami aktív, de a mai nap után végképp nem. Amilyen szerencsém van a márkával kiderült, hogy a 11600km-t futott Monster-emen behalt a gáz szenzor (az ami tavaly Lellén Devy gépében adta meg magát). Sajnos Dokinak most nincs bontott újonnan meg horribilis ára van.
Most majd próbálkozok írni a Ducati-nak, hogy azért az nem állapot, hogy egy ilyen alkatrész ennyi km után megadja magát, és mivel a márka elkötelezett híve vagyok dobjanak már meg egy szenzorral ingyé. Esély kicsi van rá, de azért egy próbát megér.
Addig is valószínűleg pihenni fog a kicsike.
A végén tényleg rá kell fanyalodnom faterom régi 1100GS-ére ha motorozni akarok.
Most majd próbálkozok írni a Ducati-nak, hogy azért az nem állapot, hogy egy ilyen alkatrész ennyi km után megadja magát, és mivel a márka elkötelezett híve vagyok dobjanak már meg egy szenzorral ingyé. Esély kicsi van rá, de azért egy próbát megér.
Addig is valószínűleg pihenni fog a kicsike.
A végén tényleg rá kell fanyalodnom faterom régi 1100GS-ére ha motorozni akarok.
- 8 years ago
#4113
http://auto-motor.vatera.hu/motor_robog ... ]Sziasztok.
Tudnatok ajanlani boltot akar Pesten vagy neten ahol tudok venni jofele kormanyveg tukrot Monster 620 ra? Ebayen talaltam par univerzalisat de az nem tudom hogy tenyleg passzolna-e ra..
Koszi! Ez a Hegyi kanyarvadász klubtársé, akár itt is ráírhatsz, vaterán kívül lehet még olcsóbban is adja
http://www.ducatiklub.hu/users/nyarivihogo[/quote] Na ez ugyanolyan, mint az enyém. Jó cucc - bár emlékeim szerint olcsóbban rendeltem
- 8 years ago
#4112
http://auto-motor.vatera.hu/motor_robog ... ]Sziasztok.
Tudnatok ajanlani boltot akar Pesten vagy neten ahol tudok venni jofele kormanyveg tukrot Monster 620 ra? Ebayen talaltam par univerzalisat de az nem tudom hogy tenyleg passzolna-e ra..
Koszi! [/quote] Ez a Hegyi kanyarvadász klubtársé, akár itt is ráírhatsz, vaterán kívül lehet még olcsóbban is adja
http://www.ducatiklub.hu/users/nyarivihogo
Draw No Bet (DNB) is an easy-to-play, easy-to-win […]