Avatar
 gizi
#4061
Sziasztok!
Hátsó lánckerék gyári 41-ről 42-re váltás érezhető változást hoz?
Nem újítani akarok nekem így is tökéletes, csak ilyen fogszámmal találtam kedvező árfekvésben JT DID szettet.
dinamikusabb lesz a motor de a végsebessége csökken....
Avatar
 gagyi
#4059
Sziasztok!
Hátsó lánckerék gyári 41-ről 42-re váltás érezhető változást hoz?
Nem újítani akarok nekem így is tökéletes, csak ilyen fogszámmal találtam kedvező árfekvésben JT DID szettet.
Avatar
 qweras
#4058
Sziasztok. 8 éve szelem az aszfaltot legálisan és illegálisan is egyaránt :P de eljött az ideje felnőnöm.
Minden képen vásárolnék egy M750 Dark -ot. Csak jót olvastam a Monster családról de szeretnék megtudni minél többet, ilyenek mint megbízhatóság, alkatrész ellátás, szerviz igény, házi praktikák, és hogy mire kell odafigyelni vásárláskor.
Előre is köszönöm a válaszokat.
Szia!
Szerintem nem lesz rossz választás a M750 elsőre. Mint azt ricsi is írta, olvasd végig, benne minden leírva. Személy szerint én nem panaszkodok, csak a szokásos hibák jöttek elő: fesszabályzó és olajnyomás jeladó. Alkatrész minden van, ami csak kell, szervizek nagyon jók, és nem drágák (MotoRosso és Desmodoki).
Én nem bántam meg a 750-et, két személynél sem veszem észre, hogy kevés lenne, M900-al lehet tartani a tempót, kipróbáltam :-)
Ha veszel, vigyél magaddal egy szerelőt, vagy valakit, aki látottt már ilyet.
Nem feltétlen a kor meg a futott kilométer a lényeg, hanem az állapot, amit veszel!
Avatar
 RSVRocky
#4057
Sziasztok. 8 éve szelem az aszfaltot legálisan és illegálisan is egyaránt :P de eljött az ideje felnőnöm.
Minden képen vásárolnék egy M750 Dark -ot. Csak jót olvastam a Monster családról de szeretnék megtudni minél többet, ilyenek mint megbízhatóság, alkatrész ellátás, szerviz igény, házi praktikák, és hogy mire kell odafigyelni vásárláskor.
Előre is köszönöm a válaszokat.
Hi! Sokan gondolkodnak 750-ben, de én azt javaslom, keress 900-ast. Nagyon könnyen kezelhető az is, de mégis többet tudsz kihozni belőle, ha megtekered a bajszát + szerintem a száraz kuplung is csábítóbb. :)

Bővebben:
http://www.tesztmotor.hu/ti_irtatok/ti_ ... nalt_teszt
Avatar
 RSVRocky
#4056
Sziasztok! Olyan problémában szeretném a segítségeteket kérni, hogy a Monsterem önindítója néha beragad ami alatt azt értem, hogy leállítom a motort és jár az önindító még a kulcs kivétele után is (nyilván menet közben is). Valaki találkozott-e már hasonló problémával? Üdv: Gábor
volt ilyen problémáról szóa fórumon nem is olyan rég, érdemes megpróbálnod visszakeresni, és ha látja aki érintett volt, ő is tuti beír.
Én voltam, a választ meg is írtam az SM fórumon (arról kaptam mailt). Egyébként nálam egyszeri probléma volt, kicseréltem az önindító relét, azóta nem fordult elő
Avatar
 makrag
#4055
Sziasztok!

Van egy '97es 750es Monsterem és emghalt benne a feszültségszabályozó. Tudtok esetleg valami jó alternatív megoldást vagy egy boltot/webshopot ahonnan be lehetne szerezni újat nem egetrengető áron?

Előre is köszi!
Szia! Én ebay-en rendeltem. Ha kettőt rendel akkor is olcsóbb. Mellesleg amit megveszel a boltban 30-60000Ft-ert az is sanszos h innen van...

http://www.ebay.co.uk/itm/Voltage-Recti ... 566949ba11
Avatar
 Fincs
#4054
Sziasztok. 8 éve szelem az aszfaltot legálisan és illegálisan is egyaránt :P de eljött az ideje felnőnöm.
Minden képen vásárolnék egy M750 Dark -ot. Csak jót olvastam a Monster családról de szeretnék megtudni minél többet, ilyenek mint megbízhatóság, alkatrész ellátás, szerviz igény, házi praktikák, és hogy mire kell odafigyelni vásárláskor.
Előre is köszönöm a válaszokat.
szia.
ezt így nem fogjuk tudni összeszedni neked, gyakorlatilag mindent tudni akarsz :) érdemes végigolvasni a fórumot, a praktikák és tapasztalatok onnan fognak jönni. egyébként alkatrészellátás príma, szervizigény függ az állapottól és az előző tulaj(ok)tól.

Köszi a választ szétnézek majd
Avatar
 ricsi
#4053
Sziasztok! Olyan problémában szeretném a segítségeteket kérni, hogy a Monsterem önindítója néha beragad ami alatt azt értem, hogy leállítom a motort és jár az önindító még a kulcs kivétele után is (nyilván menet közben is). Valaki találkozott-e már hasonló problémával? Üdv: Gábor
volt ilyen problémáról szóa fórumon nem is olyan rég, érdemes megpróbálnod visszakeresni, és ha látja aki érintett volt, ő is tuti beír.
Avatar
 makrag
#4052
Sziasztok! Olyan problémában szeretném a segítségeteket kérni, hogy a Monsterem önindítója néha beragad ami alatt azt értem, hogy leállítom a motort és jár az önindító még a kulcs kivétele után is (nyilván menet közben is). Valaki találkozott-e már hasonló problémával? Üdv: Gábor
Avatar
 ricsi
#4051
Sziasztok. 8 éve szelem az aszfaltot legálisan és illegálisan is egyaránt :P de eljött az ideje felnőnöm.
Minden képen vásárolnék egy M750 Dark -ot. Csak jót olvastam a Monster családról de szeretnék megtudni minél többet, ilyenek mint megbízhatóság, alkatrész ellátás, szerviz igény, házi praktikák, és hogy mire kell odafigyelni vásárláskor.
Előre is köszönöm a válaszokat.
szia.
ezt így nem fogjuk tudni összeszedni neked, gyakorlatilag mindent tudni akarsz :) érdemes végigolvasni a fórumot, a praktikák és tapasztalatok onnan fognak jönni. egyébként alkatrészellátás príma, szervizigény függ az állapottól és az előző tulaj(ok)tól.
Avatar
 Fincs
#4050
Sziasztok. 8 éve szelem az aszfaltot legálisan és illegálisan is egyaránt :P de eljött az ideje felnőnöm.
Minden képen vásárolnék egy M750 Dark -ot. Csak jót olvastam a Monster családról de szeretnék megtudni minél többet, ilyenek mint megbízhatóság, alkatrész ellátás, szerviz igény, házi praktikák, és hogy mire kell odafigyelni vásárláskor.
Előre is köszönöm a válaszokat.
Avatar
 kecsó
#4048
Valaki ismeri ezt a járgányt?
Mammutnál lőttem...
-Tetszik!
Csatolmányok:
wp_20150705_003.jpg
wp_20150705_003.jpg (857.63 KiB) Megtekintve 8427 alkalommal
wp_20150705_002.jpg
wp_20150705_002.jpg (930.52 KiB) Megtekintve 8427 alkalommal
Avatar
 Gábor
#4047
Sziasztok.
696 monsterhez keresek egy darab gyári vázdugót ellenanyával. (sajna így vettem).
Próbáltam egy bontót, egy magánembert a jófogáson, de egyik sem írt vissza.
Ha valaki tud, ne tartsa magában ;)
Illetve ha valaki tudná a Dayco vezérműszíj típusszámát ami hozzá való.
Köszi.
Próbáld meg itt, korrekt cég, csak igyekezz mert augusztusban leáll a Ducati gyár.
http://oem-parts.hu/parts/ducati/2013/696/frame-frame
Köszi. Már néztem ezt az oldalt is, csak kicsit sokalltam egy (2) csavarért...
Hátha van valakinek felesleges, ha nem akkor kénytelen leszek megvenni ennyiért...
Avatar
 Betonkeverő
#4046
Olyan kérdésem lenne hogy a kuplung kar mozgat egy kapcsolót ami a kuplung kar alatt van és nem üzemel rendesen fent van a helyén csak kicsit lelóg ezért a kuplung kar kis nyúlványa nem éri el. Mire való egyáltalán és hogy tudom orvosolni a problémát? Mert csavart nem látok rajta ami tartaná.
Ha sebességben van a motor nem tudod elindítani, viszont ha behúzod a kuplungot akkor igen, ezért van az a kapcsoló.
És hogy tudom orvosolni mert olyan mint ha le lenne lazulva de nincs rajta csavar ilyenkor mit tudok kezdeni vele?
Avatar
 monstercock2
#4045
Sziasztok.
696 monsterhez keresek egy darab gyári vázdugót ellenanyával. (sajna így vettem).
Próbáltam egy bontót, egy magánembert a jófogáson, de egyik sem írt vissza.
Ha valaki tud, ne tartsa magában ;)
Illetve ha valaki tudná a Dayco vezérműszíj típusszámát ami hozzá való.
Köszi.
Próbáld meg itt, korrekt cég, csak igyekezz mert augusztusban leáll a Ducati gyár.
http://oem-parts.hu/parts/ducati/2013/696/frame-frame
Avatar
 Gábor
#4044
Sziasztok.
696 monsterhez keresek egy darab gyári vázdugót ellenanyával. (sajna így vettem).
Próbáltam egy bontót, egy magánembert a jófogáson, de egyik sem írt vissza.
Ha valaki tud, ne tartsa magában ;)
Illetve ha valaki tudná a Dayco vezérműszíj típusszámát ami hozzá való.
Köszi.
Avatar
 jakabrobert
#4041
sziasztok , monster 600 dark gyéri kipufogoval lehet valamt kezdeni hogy jobb hangja legyen, mert nagyon halk. koszi
Avatar
 Dani
#4040
Monster 821-et valaki próbálgatta?
Nekem kellemes csalodas volt a 821. Sokkal szegenyebbre szamitottam. Ahogy a hypert is, ezt is porgetni kell, 7-8k-tol kezd el ficankolni, viszont a rezonancia kicsit zavaro, ami az ulesen keresztul a hatsodra is kihatassal van magas fordulaton.

S4R-hez viszonyitva: majdnem olyan eros. A vadparaszt nyomatek hianyzott csak belole nekem, de ez hetkoznapi hasznalat eseten inkabb pozitivum.

Ulespozicio kenyelmes. Futomu teljesen jo.

Negativum: labtarton spiccelve a kipuffogon van a sarkad, zavaro, kenyelmetlen, idegesito. farmerban vagy ha akad olyan, aki rovidgatyaban motorozik annak felejtos. Job oldalon a kipufogo egeti a combot belso felet ha megallsz piros lampnal, hiaba a hoelvezeto lemez :)


thx az infó
a neten is kb ezeket olvastam
Avatar
 rizO
#4039
Sziasztok!

Van egy '97es 750es Monsterem és emghalt benne a feszültségszabályozó. Tudtok esetleg valami jó alternatív megoldást vagy egy boltot/webshopot ahonnan be lehetne szerezni újat nem egetrengető áron?

Előre is köszi!
Avatar
 Warpig
#4038
Hali!

Szóval a gumikat szeretném a Multimon lecserélni, de emelő hiányában elég nehézkes. Tegnap elkezdtem hegeszteni egy tartót, http://www.duccutters.com/cianr-MultiRa ... 025ap4.jpg
de nem sikerült stabil dolgot összehozom...a motort meg nem akartam oldalra fektetni ezért egyenlőre abbahagytam a gyártását...
Viszont emelőt mindenképp kellene csinálnom (sajnos kevés az időm) vagy csináltatnom...vennem.
Azon agyalok hogy veszek itt: http://www.motorgumizala.hu/els337-emel337k--piros.html
egy egykaros és egy nyak alatti emelőt (legalább a telót is tudom szerelni)
Valakinek tapasztalata a fenti céggel, esetleg nyak alatti emelővel kapcsolatban infó?
Rendelj tőle nyugodtan, korrekt arc!
Avatar
 stafford
#4037
Monster 821-et valaki próbálgatta?
Nekem kellemes csalodas volt a 821. Sokkal szegenyebbre szamitottam. Ahogy a hypert is, ezt is porgetni kell, 7-8k-tol kezd el ficankolni, viszont a rezonancia kicsit zavaro, ami az ulesen keresztul a hatsodra is kihatassal van magas fordulaton.

S4R-hez viszonyitva: majdnem olyan eros. A vadparaszt nyomatek hianyzott csak belole nekem, de ez hetkoznapi hasznalat eseten inkabb pozitivum.

Ulespozicio kenyelmes. Futomu teljesen jo.

Negativum: labtarton spiccelve a kipuffogon van a sarkad, zavaro, kenyelmetlen, idegesito. farmerban vagy ha akad olyan, aki rovidgatyaban motorozik annak felejtos. Job oldalon a kipufogo egeti a combot belso felet ha megallsz piros lampnal, hiaba a hoelvezeto lemez :)
Avatar
 Kajakman
#4036
Hali!

Szóval a gumikat szeretném a Multimon lecserélni, de emelő hiányában elég nehézkes. Tegnap elkezdtem hegeszteni egy tartót, http://www.duccutters.com/cianr-MultiRa ... 025ap4.jpg
de nem sikerült stabil dolgot összehozom...a motort meg nem akartam oldalra fektetni ezért egyenlőre abbahagytam a gyártását...
Viszont emelőt mindenképp kellene csinálnom (sajnos kevés az időm) vagy csináltatnom...vennem.
Azon agyalok hogy veszek itt: http://www.motorgumizala.hu/els337-emel337k--piros.html
egy egykaros és egy nyak alatti emelőt (legalább a telót is tudom szerelni)
Valakinek tapasztalata a fenti céggel, esetleg nyak alatti emelővel kapcsolatban infó?
Én ez alapján csináltattam emelőt, baromi egyszerű használni egyedül is. Kényelmesebb, mint amiket a motor mögött kell lenyomni.

Avatar
 PR
#4035
Hali!

Szóval a gumikat szeretném a Multimon lecserélni, de emelő hiányában elég nehézkes. Tegnap elkezdtem hegeszteni egy tartót, http://www.duccutters.com/cianr-MultiRa ... 025ap4.jpg
de nem sikerült stabil dolgot összehozom...a motort meg nem akartam oldalra fektetni ezért egyenlőre abbahagytam a gyártását...
Viszont emelőt mindenképp kellene csinálnom (sajnos kevés az időm) vagy csináltatnom...vennem.
Azon agyalok hogy veszek itt: http://www.motorgumizala.hu/els337-emel337k--piros.html
egy egykaros és egy nyak alatti emelőt (legalább a telót is tudom szerelni)
Valakinek tapasztalata a fenti céggel, esetleg nyak alatti emelővel kapcsolatban infó?

Avatar
 dani104
#4034
Sziasztok, valaki meg tudná e mondani azt , hogy S4R-ben az első kerékcsapágyaknak mi a száma amivel a csapágyboltban is tudnak mit kezdeni...egyáltalán lehet e ilyent csapágyboltban kapni valamint ha igen akkor melyik az a márka amit érdemes megvenni....?
Valamint ötlet,praktikum,hogy hogyan lehet legegyszerűbben kivenni őket a kerékből?

Köszi :)
Avatar
 Laci
#4033
Olyan kérdésem lenne hogy a kuplung kar mozgat egy kapcsolót ami a kuplung kar alatt van és nem üzemel rendesen fent van a helyén csak kicsit lelóg ezért a kuplung kar kis nyúlványa nem éri el. Mire való egyáltalán és hogy tudom orvosolni a problémát? Mert csavart nem látok rajta ami tartaná.
Ha sebességben van a motor nem tudod elindítani, viszont ha behúzod a kuplungot akkor igen, ezért van az a kapcsoló.
Avatar
 Vicctor
#4032
Üdv!

1000 Monsterbe jó a következő fékbetét: Brembo 07BB1907?
Van értelme 2000 forinttal többért utcai-sportot rendelni?

Köszi!

Szerintem nincs értelme, ráadásul szét is cseszheti a tárcsádat ha épp nem haverok.
Avatar
 Warpig
#4030
Üdv!

1000 Monsterbe jó a következő fékbetét: Brembo 07BB1907?
Van értelme 2000 forinttal többért utcai-sportot rendelni?

Köszi!
Avatar
 ricsi
#4029
Monster 821-et valaki próbálgatta?
staff egy hetet motorozott vele presidents meetingen. Majd reszletezi, jo motor de porgetni kell hogy legyen ereje.
Avatar
 dino74
#4027
Sziasztok! Raktatok már fel olyan hátsó ledes lámpát, amibe bele van integrálva az index? Mert én ezt szeretném, de mivel a gyári indexeket a sárvédővel együtt le akarom szedni, nincs amire a lámpát feltegyem. Lehet szerezni ilyen konzolt valahonnan? Üdv!
szerintem egyrészt ultragagyi, másrészt a forgalomban nem értelmezhető a többi közlekedő számára, 3 a rendőr azonnal beleköt.
Staffnak van valami megoldása , itt több mindenkinek az van
Avatar
 Betonkeverő
#4026
Olyan kérdésem lenne hogy a kuplung kar mozgat egy kapcsolót ami a kuplung kar alatt van és nem üzemel rendesen fent van a helyén csak kicsit lelóg ezért a kuplung kar kis nyúlványa nem éri el. Mire való egyáltalán és hogy tudom orvosolni a problémát? Mert csavart nem látok rajta ami tartaná.
Avatar
 Vicctor
#4025
Sziasztok! Raktatok már fel olyan hátsó ledes lámpát, amibe bele van integrálva az index? Mert én ezt szeretném, de mivel a gyári indexeket a sárvédővel együtt le akarom szedni, nincs amire a lámpát feltegyem. Lehet szerezni ilyen konzolt valahonnan? Üdv!

Nekem van és maradtak az eredeti indexek is, úgy kötöttem be hogy a ledes hátsó lámpa is indexel meg a rendes is. Mókás így :)
Avatar
 Laci
#4024
Sziasztok! Raktatok már fel olyan hátsó ledes lámpát, amibe bele van integrálva az index? Mert én ezt szeretném, de mivel a gyári indexeket a sárvédővel együtt le akarom szedni, nincs amire a lámpát feltegyem. Lehet szerezni ilyen konzolt valahonnan? Üdv!
Nem nagy mutatvány hajlítani egyet, nekem a gyári sárvédőről letörtek a fülek amik a hátsó lámpát tartják így én is hajlítottam egyet. A sárvédő 4 felfogató csavarja tartja a lemezt.
Avatar
 Pepe77
#4023
Sziasztok! Raktatok már fel olyan hátsó ledes lámpát, amibe bele van integrálva az index? Mert én ezt szeretném, de mivel a gyári indexeket a sárvédővel együtt le akarom szedni, nincs amire a lámpát feltegyem. Lehet szerezni ilyen konzolt valahonnan? Üdv!
Avatar
 MihalyZotya
#4022
Sziasztok!
Friss 620i tulajdonos vagyok! Az olasz tulajtól csak egy kulcsot kaptam ! Hol lehetne ilyet szerezni?
Köszi a segítséget
Misi
és hol a többi?
Avatar
 nyilasmisi
#4019
Sziasztok!
Friss 620i tulajdonos vagyok! Az olasz tulajtól csak egy kulcsot kaptam ! Hol lehetne ilyet szerezni?
Köszi a segítséget
Misi
Avatar
 76
#4017
Üdv Hölgyek, Urak!

Megfertőzött az olasz szerelem engem is, de egy kis tanácsadásra szorulok! S4-es Monstert szeretnék venni. Tudtok tippeket adni, hogy mire érdemes figyelni egy ilyen vas esetében, hogy ne nyúljak "szarba"?? :)
Köszönöm előre is az építő hozzászólásokat!
igazából ami fontos, hogy lehetőleg ne legyen vázhibás, összetákolt. ilyen idős motornál fontos megnézni a teleszkópokat, kuplung állapotát. ha megvetted, érdemes minimum egy kis szervizt (olaj és társai) rászámolni, de egy nagy (szíjak, folyadékok) sem árthat. lánc+lánckerék állapota fontos, erős a motor, kb. 20 ezrenként szokott elkopni, jelentős(ebb) összeg a cseréje.
Köszönöm, ezek igazából alap dolgok! :) Esetleg valami, ami különösen erre a típusra jellemző? Pl. a száraz kuplung állapotát hogyan tudom megállapítani? (azon kívül, hogy a kar hová van állítva és ehhez képest hol kezd fogni)
a vázatat is csekkold le!
Kérd el és engedd el a kormányt! :D
Hidd el,többen elengednék! :)
Avatar
 Kajakman
#4016
Üdv Hölgyek, Urak!

Megfertőzött az olasz szerelem engem is, de egy kis tanácsadásra szorulok! S4-es Monstert szeretnék venni. Tudtok tippeket adni, hogy mire érdemes figyelni egy ilyen vas esetében, hogy ne nyúljak "szarba"?? :)
Köszönöm előre is az építő hozzászólásokat!
igazából ami fontos, hogy lehetőleg ne legyen vázhibás, összetákolt. ilyen idős motornál fontos megnézni a teleszkópokat, kuplung állapotát. ha megvetted, érdemes minimum egy kis szervizt (olaj és társai) rászámolni, de egy nagy (szíjak, folyadékok) sem árthat. lánc+lánckerék állapota fontos, erős a motor, kb. 20 ezrenként szokott elkopni, jelentős(ebb) összeg a cseréje.
Köszönöm, ezek igazából alap dolgok! :) Esetleg valami, ami különösen erre a típusra jellemző? Pl. a száraz kuplung állapotát hogyan tudom megállapítani? (azon kívül, hogy a kar hová van állítva és ehhez képest hol kezd fogni)
youtube-on is rengeteg video van róla. Dry clutch removal /exchange / replace, stb kulcsszavakra keress bátran
Avatar
 dino74
#4015
Üdv Hölgyek, Urak!

Megfertőzött az olasz szerelem engem is, de egy kis tanácsadásra szorulok! S4-es Monstert szeretnék venni. Tudtok tippeket adni, hogy mire érdemes figyelni egy ilyen vas esetében, hogy ne nyúljak "szarba"?? :)
Köszönöm előre is az építő hozzászólásokat!
igazából ami fontos, hogy lehetőleg ne legyen vázhibás, összetákolt. ilyen idős motornál fontos megnézni a teleszkópokat, kuplung állapotát. ha megvetted, érdemes minimum egy kis szervizt (olaj és társai) rászámolni, de egy nagy (szíjak, folyadékok) sem árthat. lánc+lánckerék állapota fontos, erős a motor, kb. 20 ezrenként szokott elkopni, jelentős(ebb) összeg a cseréje.
Köszönöm, ezek igazából alap dolgok! :) Esetleg valami, ami különösen erre a típusra jellemző? Pl. a száraz kuplung állapotát hogyan tudom megállapítani? (azon kívül, hogy a kar hová van állítva és ehhez képest hol kezd fogni)
4es inbusszal szétkapod mint floki a lábtörlőt, és megskubizod ;)
Az, hogy a kar hol áll tök mindegy
Avatar
 attis91
#4014
Üdv Hölgyek, Urak!

Megfertőzött az olasz szerelem engem is, de egy kis tanácsadásra szorulok! S4-es Monstert szeretnék venni. Tudtok tippeket adni, hogy mire érdemes figyelni egy ilyen vas esetében, hogy ne nyúljak "szarba"?? :)
Köszönöm előre is az építő hozzászólásokat!
igazából ami fontos, hogy lehetőleg ne legyen vázhibás, összetákolt. ilyen idős motornál fontos megnézni a teleszkópokat, kuplung állapotát. ha megvetted, érdemes minimum egy kis szervizt (olaj és társai) rászámolni, de egy nagy (szíjak, folyadékok) sem árthat. lánc+lánckerék állapota fontos, erős a motor, kb. 20 ezrenként szokott elkopni, jelentős(ebb) összeg a cseréje.
Köszönöm, ezek igazából alap dolgok! :) Esetleg valami, ami különösen erre a típusra jellemző? Pl. a száraz kuplung állapotát hogyan tudom megállapítani? (azon kívül, hogy a kar hová van állítva és ehhez képest hol kezd fogni)
Avatar
 ricsi
#4013
Üdv Hölgyek, Urak!

Megfertőzött az olasz szerelem engem is, de egy kis tanácsadásra szorulok! S4-es Monstert szeretnék venni. Tudtok tippeket adni, hogy mire érdemes figyelni egy ilyen vas esetében, hogy ne nyúljak "szarba"?? :)
Köszönöm előre is az építő hozzászólásokat!
igazából ami fontos, hogy lehetőleg ne legyen vázhibás, összetákolt. ilyen idős motornál fontos megnézni a teleszkópokat, kuplung állapotát. ha megvetted, érdemes minimum egy kis szervizt (olaj és társai) rászámolni, de egy nagy (szíjak, folyadékok) sem árthat. lánc+lánckerék állapota fontos, erős a motor, kb. 20 ezrenként szokott elkopni, jelentős(ebb) összeg a cseréje.
Avatar
 attis91
#4012
Üdv Hölgyek, Urak!

Megfertőzött az olasz szerelem engem is, de egy kis tanácsadásra szorulok! S4-es Monstert szeretnék venni. Tudtok tippeket adni, hogy mire érdemes figyelni egy ilyen vas esetében, hogy ne nyúljak "szarba"?? :)
Köszönöm előre is az építő hozzászólásokat!
  • 1
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 91

Draw No Bet (DNB) is an easy-to-play, easy-to-win […]