- 8 years ago
#4061
Sziasztok!
Hátsó lánckerék gyári 41-ről 42-re váltás érezhető változást hoz?
Nem újítani akarok nekem így is tökéletes, csak ilyen fogszámmal találtam kedvező árfekvésben JT DID szettet. dinamikusabb lesz a motor de a végsebessége csökken....
- 8 years ago
#4059
Sziasztok!
Hátsó lánckerék gyári 41-ről 42-re váltás érezhető változást hoz?
Nem újítani akarok nekem így is tökéletes, csak ilyen fogszámmal találtam kedvező árfekvésben JT DID szettet.
Hátsó lánckerék gyári 41-ről 42-re váltás érezhető változást hoz?
Nem újítani akarok nekem így is tökéletes, csak ilyen fogszámmal találtam kedvező árfekvésben JT DID szettet.
- 8 years ago
#4058
Sziasztok. 8 éve szelem az aszfaltot legálisan és illegálisan is egyaránt de eljött az ideje felnőnöm.
Minden képen vásárolnék egy M750 Dark -ot. Csak jót olvastam a Monster családról de szeretnék megtudni minél többet, ilyenek mint megbízhatóság, alkatrész ellátás, szerviz igény, házi praktikák, és hogy mire kell odafigyelni vásárláskor.
Előre is köszönöm a válaszokat. Szia!
Szerintem nem lesz rossz választás a M750 elsőre. Mint azt ricsi is írta, olvasd végig, benne minden leírva. Személy szerint én nem panaszkodok, csak a szokásos hibák jöttek elő: fesszabályzó és olajnyomás jeladó. Alkatrész minden van, ami csak kell, szervizek nagyon jók, és nem drágák (MotoRosso és Desmodoki).
Én nem bántam meg a 750-et, két személynél sem veszem észre, hogy kevés lenne, M900-al lehet tartani a tempót, kipróbáltam
Ha veszel, vigyél magaddal egy szerelőt, vagy valakit, aki látottt már ilyet.
Nem feltétlen a kor meg a futott kilométer a lényeg, hanem az állapot, amit veszel!
- 8 years ago
#4057
Sziasztok. 8 éve szelem az aszfaltot legálisan és illegálisan is egyaránt de eljött az ideje felnőnöm.
Minden képen vásárolnék egy M750 Dark -ot. Csak jót olvastam a Monster családról de szeretnék megtudni minél többet, ilyenek mint megbízhatóság, alkatrész ellátás, szerviz igény, házi praktikák, és hogy mire kell odafigyelni vásárláskor.
Előre is köszönöm a válaszokat. Hi! Sokan gondolkodnak 750-ben, de én azt javaslom, keress 900-ast. Nagyon könnyen kezelhető az is, de mégis többet tudsz kihozni belőle, ha megtekered a bajszát + szerintem a száraz kuplung is csábítóbb.
Bővebben:
http://www.tesztmotor.hu/ti_irtatok/ti_ ... nalt_teszt
- 8 years ago
#4056
Sziasztok! Olyan problémában szeretném a segítségeteket kérni, hogy a Monsterem önindítója néha beragad ami alatt azt értem, hogy leállítom a motort és jár az önindító még a kulcs kivétele után is (nyilván menet közben is). Valaki találkozott-e már hasonló problémával? Üdv: Gábor volt ilyen problémáról szóa fórumon nem is olyan rég, érdemes megpróbálnod visszakeresni, és ha látja aki érintett volt, ő is tuti beír. Én voltam, a választ meg is írtam az SM fórumon (arról kaptam mailt). Egyébként nálam egyszeri probléma volt, kicseréltem az önindító relét, azóta nem fordult elő
- 8 years ago
#4055
Sziasztok!
Van egy '97es 750es Monsterem és emghalt benne a feszültségszabályozó. Tudtok esetleg valami jó alternatív megoldást vagy egy boltot/webshopot ahonnan be lehetne szerezni újat nem egetrengető áron?
Előre is köszi! Szia! Én ebay-en rendeltem. Ha kettőt rendel akkor is olcsóbb. Mellesleg amit megveszel a boltban 30-60000Ft-ert az is sanszos h innen van...
http://www.ebay.co.uk/itm/Voltage-Recti ... 566949ba11
- 8 years ago
#4054
Sziasztok. 8 éve szelem az aszfaltot legálisan és illegálisan is egyaránt de eljött az ideje felnőnöm.
Minden képen vásárolnék egy M750 Dark -ot. Csak jót olvastam a Monster családról de szeretnék megtudni minél többet, ilyenek mint megbízhatóság, alkatrész ellátás, szerviz igény, házi praktikák, és hogy mire kell odafigyelni vásárláskor.
Előre is köszönöm a válaszokat. szia.
ezt így nem fogjuk tudni összeszedni neked, gyakorlatilag mindent tudni akarsz érdemes végigolvasni a fórumot, a praktikák és tapasztalatok onnan fognak jönni. egyébként alkatrészellátás príma, szervizigény függ az állapottól és az előző tulaj(ok)tól.
Köszi a választ szétnézek majd
- 8 years ago
#4053
Sziasztok! Olyan problémában szeretném a segítségeteket kérni, hogy a Monsterem önindítója néha beragad ami alatt azt értem, hogy leállítom a motort és jár az önindító még a kulcs kivétele után is (nyilván menet közben is). Valaki találkozott-e már hasonló problémával? Üdv: Gábor volt ilyen problémáról szóa fórumon nem is olyan rég, érdemes megpróbálnod visszakeresni, és ha látja aki érintett volt, ő is tuti beír.
- 8 years ago
#4052
Sziasztok! Olyan problémában szeretném a segítségeteket kérni, hogy a Monsterem önindítója néha beragad ami alatt azt értem, hogy leállítom a motort és jár az önindító még a kulcs kivétele után is (nyilván menet közben is). Valaki találkozott-e már hasonló problémával? Üdv: Gábor
- 8 years ago
#4051
Sziasztok. 8 éve szelem az aszfaltot legálisan és illegálisan is egyaránt de eljött az ideje felnőnöm.
Minden képen vásárolnék egy M750 Dark -ot. Csak jót olvastam a Monster családról de szeretnék megtudni minél többet, ilyenek mint megbízhatóság, alkatrész ellátás, szerviz igény, házi praktikák, és hogy mire kell odafigyelni vásárláskor.
Előre is köszönöm a válaszokat. szia.
ezt így nem fogjuk tudni összeszedni neked, gyakorlatilag mindent tudni akarsz érdemes végigolvasni a fórumot, a praktikák és tapasztalatok onnan fognak jönni. egyébként alkatrészellátás príma, szervizigény függ az állapottól és az előző tulaj(ok)tól.
- 8 years ago
#4050
Sziasztok. 8 éve szelem az aszfaltot legálisan és illegálisan is egyaránt de eljött az ideje felnőnöm.
Minden képen vásárolnék egy M750 Dark -ot. Csak jót olvastam a Monster családról de szeretnék megtudni minél többet, ilyenek mint megbízhatóság, alkatrész ellátás, szerviz igény, házi praktikák, és hogy mire kell odafigyelni vásárláskor.
Előre is köszönöm a válaszokat.
Minden képen vásárolnék egy M750 Dark -ot. Csak jót olvastam a Monster családról de szeretnék megtudni minél többet, ilyenek mint megbízhatóság, alkatrész ellátás, szerviz igény, házi praktikák, és hogy mire kell odafigyelni vásárláskor.
Előre is köszönöm a válaszokat.
- 8 years ago
#4048
Valaki ismeri ezt a járgányt?
Mammutnál lőttem...
-Tetszik!
Mammutnál lőttem...
-Tetszik!
Csatolmányok:
wp_20150705_003.jpg (857.63 KiB) Megtekintve 8427 alkalommal
wp_20150705_002.jpg (930.52 KiB) Megtekintve 8427 alkalommal
- 8 years ago
#4047
Sziasztok.
696 monsterhez keresek egy darab gyári vázdugót ellenanyával. (sajna így vettem).
Próbáltam egy bontót, egy magánembert a jófogáson, de egyik sem írt vissza.
Ha valaki tud, ne tartsa magában
Illetve ha valaki tudná a Dayco vezérműszíj típusszámát ami hozzá való.
Köszi. Próbáld meg itt, korrekt cég, csak igyekezz mert augusztusban leáll a Ducati gyár.
http://oem-parts.hu/parts/ducati/2013/696/frame-frame Köszi. Már néztem ezt az oldalt is, csak kicsit sokalltam egy (2) csavarért...
Hátha van valakinek felesleges, ha nem akkor kénytelen leszek megvenni ennyiért...
- 8 years ago
#4046
Olyan kérdésem lenne hogy a kuplung kar mozgat egy kapcsolót ami a kuplung kar alatt van és nem üzemel rendesen fent van a helyén csak kicsit lelóg ezért a kuplung kar kis nyúlványa nem éri el. Mire való egyáltalán és hogy tudom orvosolni a problémát? Mert csavart nem látok rajta ami tartaná. Ha sebességben van a motor nem tudod elindítani, viszont ha behúzod a kuplungot akkor igen, ezért van az a kapcsoló. És hogy tudom orvosolni mert olyan mint ha le lenne lazulva de nincs rajta csavar ilyenkor mit tudok kezdeni vele?
- 8 years ago
#4045
Sziasztok.
696 monsterhez keresek egy darab gyári vázdugót ellenanyával. (sajna így vettem).
Próbáltam egy bontót, egy magánembert a jófogáson, de egyik sem írt vissza.
Ha valaki tud, ne tartsa magában
Illetve ha valaki tudná a Dayco vezérműszíj típusszámát ami hozzá való.
Köszi. Próbáld meg itt, korrekt cég, csak igyekezz mert augusztusban leáll a Ducati gyár.
http://oem-parts.hu/parts/ducati/2013/696/frame-frame
- 8 years ago
#4044
Sziasztok.
696 monsterhez keresek egy darab gyári vázdugót ellenanyával. (sajna így vettem).
Próbáltam egy bontót, egy magánembert a jófogáson, de egyik sem írt vissza.
Ha valaki tud, ne tartsa magában
Illetve ha valaki tudná a Dayco vezérműszíj típusszámát ami hozzá való.
Köszi.
696 monsterhez keresek egy darab gyári vázdugót ellenanyával. (sajna így vettem).
Próbáltam egy bontót, egy magánembert a jófogáson, de egyik sem írt vissza.
Ha valaki tud, ne tartsa magában
Illetve ha valaki tudná a Dayco vezérműszíj típusszámát ami hozzá való.
Köszi.
- 8 years ago
#4043
sziasztok , monster 600 dark gyéri kipufogoval lehet valamt kezdeni hogy jobb hangja legyen, mert nagyon halk. koszi De vegyél hozzá sportlégszûrôt is és a légszûrôház tetejét vágd le utána, így nyitott lesz a légszûrôd.
Neked ilyen kell:
http://bolthely.hu/generalspeed/id/0144 ... ro_DU-0900Csatolmányok:
ducati.jpg (65.91 KiB) Megtekintve 8427 alkalommal
- 8 years ago
#4042
sziasztok , monster 600 dark gyéri kipufogoval lehet valamt kezdeni hogy jobb hangja legyen, mert nagyon halk. koszi kiherélheted, vagy vehetsz rá "rendes" nyitott dobot.
a heréléshez segítség: http://ducatimonsterforum.org/index.php?topic=2312.0
- 8 years ago
#4041
sziasztok , monster 600 dark gyéri kipufogoval lehet valamt kezdeni hogy jobb hangja legyen, mert nagyon halk. koszi
- 8 years ago
#4040
Monster 821-et valaki próbálgatta? Nekem kellemes csalodas volt a 821. Sokkal szegenyebbre szamitottam. Ahogy a hypert is, ezt is porgetni kell, 7-8k-tol kezd el ficankolni, viszont a rezonancia kicsit zavaro, ami az ulesen keresztul a hatsodra is kihatassal van magas fordulaton.
S4R-hez viszonyitva: majdnem olyan eros. A vadparaszt nyomatek hianyzott csak belole nekem, de ez hetkoznapi hasznalat eseten inkabb pozitivum.
Ulespozicio kenyelmes. Futomu teljesen jo.
Negativum: labtarton spiccelve a kipuffogon van a sarkad, zavaro, kenyelmetlen, idegesito. farmerban vagy ha akad olyan, aki rovidgatyaban motorozik annak felejtos. Job oldalon a kipufogo egeti a combot belso felet ha megallsz piros lampnal, hiaba a hoelvezeto lemez
thx az infó
a neten is kb ezeket olvastam
- 8 years ago
#4039
Sziasztok!
Van egy '97es 750es Monsterem és emghalt benne a feszültségszabályozó. Tudtok esetleg valami jó alternatív megoldást vagy egy boltot/webshopot ahonnan be lehetne szerezni újat nem egetrengető áron?
Előre is köszi!
Van egy '97es 750es Monsterem és emghalt benne a feszültségszabályozó. Tudtok esetleg valami jó alternatív megoldást vagy egy boltot/webshopot ahonnan be lehetne szerezni újat nem egetrengető áron?
Előre is köszi!
- 8 years ago
#4038
Hali!
Szóval a gumikat szeretném a Multimon lecserélni, de emelő hiányában elég nehézkes. Tegnap elkezdtem hegeszteni egy tartót, http://www.duccutters.com/cianr-MultiRa ... 025ap4.jpg
de nem sikerült stabil dolgot összehozom...a motort meg nem akartam oldalra fektetni ezért egyenlőre abbahagytam a gyártását...
Viszont emelőt mindenképp kellene csinálnom (sajnos kevés az időm) vagy csináltatnom...vennem.
Azon agyalok hogy veszek itt: http://www.motorgumizala.hu/els337-emel337k--piros.html
egy egykaros és egy nyak alatti emelőt (legalább a telót is tudom szerelni)
Valakinek tapasztalata a fenti céggel, esetleg nyak alatti emelővel kapcsolatban infó?
Rendelj tőle nyugodtan, korrekt arc!
- 8 years ago
#4037
Monster 821-et valaki próbálgatta? Nekem kellemes csalodas volt a 821. Sokkal szegenyebbre szamitottam. Ahogy a hypert is, ezt is porgetni kell, 7-8k-tol kezd el ficankolni, viszont a rezonancia kicsit zavaro, ami az ulesen keresztul a hatsodra is kihatassal van magas fordulaton.
S4R-hez viszonyitva: majdnem olyan eros. A vadparaszt nyomatek hianyzott csak belole nekem, de ez hetkoznapi hasznalat eseten inkabb pozitivum.
Ulespozicio kenyelmes. Futomu teljesen jo.
Negativum: labtarton spiccelve a kipuffogon van a sarkad, zavaro, kenyelmetlen, idegesito. farmerban vagy ha akad olyan, aki rovidgatyaban motorozik annak felejtos. Job oldalon a kipufogo egeti a combot belso felet ha megallsz piros lampnal, hiaba a hoelvezeto lemez
- 8 years ago
#4036
Hali!
Szóval a gumikat szeretném a Multimon lecserélni, de emelő hiányában elég nehézkes. Tegnap elkezdtem hegeszteni egy tartót, http://www.duccutters.com/cianr-MultiRa ... 025ap4.jpg
de nem sikerült stabil dolgot összehozom...a motort meg nem akartam oldalra fektetni ezért egyenlőre abbahagytam a gyártását...
Viszont emelőt mindenképp kellene csinálnom (sajnos kevés az időm) vagy csináltatnom...vennem.
Azon agyalok hogy veszek itt: http://www.motorgumizala.hu/els337-emel337k--piros.html
egy egykaros és egy nyak alatti emelőt (legalább a telót is tudom szerelni)
Valakinek tapasztalata a fenti céggel, esetleg nyak alatti emelővel kapcsolatban infó?
Én ez alapján csináltattam emelőt, baromi egyszerű használni egyedül is. Kényelmesebb, mint amiket a motor mögött kell lenyomni.
- 8 years ago
#4035
Hali!
Szóval a gumikat szeretném a Multimon lecserélni, de emelő hiányában elég nehézkes. Tegnap elkezdtem hegeszteni egy tartót, http://www.duccutters.com/cianr-MultiRa ... 025ap4.jpg
de nem sikerült stabil dolgot összehozom...a motort meg nem akartam oldalra fektetni ezért egyenlőre abbahagytam a gyártását...
Viszont emelőt mindenképp kellene csinálnom (sajnos kevés az időm) vagy csináltatnom...vennem.
Azon agyalok hogy veszek itt: http://www.motorgumizala.hu/els337-emel337k--piros.html
egy egykaros és egy nyak alatti emelőt (legalább a telót is tudom szerelni)
Valakinek tapasztalata a fenti céggel, esetleg nyak alatti emelővel kapcsolatban infó?
Szóval a gumikat szeretném a Multimon lecserélni, de emelő hiányában elég nehézkes. Tegnap elkezdtem hegeszteni egy tartót, http://www.duccutters.com/cianr-MultiRa ... 025ap4.jpg
de nem sikerült stabil dolgot összehozom...a motort meg nem akartam oldalra fektetni ezért egyenlőre abbahagytam a gyártását...
Viszont emelőt mindenképp kellene csinálnom (sajnos kevés az időm) vagy csináltatnom...vennem.
Azon agyalok hogy veszek itt: http://www.motorgumizala.hu/els337-emel337k--piros.html
egy egykaros és egy nyak alatti emelőt (legalább a telót is tudom szerelni)
Valakinek tapasztalata a fenti céggel, esetleg nyak alatti emelővel kapcsolatban infó?
- 8 years ago
#4034
Sziasztok, valaki meg tudná e mondani azt , hogy S4R-ben az első kerékcsapágyaknak mi a száma amivel a csapágyboltban is tudnak mit kezdeni...egyáltalán lehet e ilyent csapágyboltban kapni valamint ha igen akkor melyik az a márka amit érdemes megvenni....?
Valamint ötlet,praktikum,hogy hogyan lehet legegyszerűbben kivenni őket a kerékből?
Köszi
Valamint ötlet,praktikum,hogy hogyan lehet legegyszerűbben kivenni őket a kerékből?
Köszi
- 8 years ago
#4033
Olyan kérdésem lenne hogy a kuplung kar mozgat egy kapcsolót ami a kuplung kar alatt van és nem üzemel rendesen fent van a helyén csak kicsit lelóg ezért a kuplung kar kis nyúlványa nem éri el. Mire való egyáltalán és hogy tudom orvosolni a problémát? Mert csavart nem látok rajta ami tartaná. Ha sebességben van a motor nem tudod elindítani, viszont ha behúzod a kuplungot akkor igen, ezért van az a kapcsoló.
- 8 years ago
#4032
Üdv!
1000 Monsterbe jó a következő fékbetét: Brembo 07BB1907?
Van értelme 2000 forinttal többért utcai-sportot rendelni?
Köszi!
Szerintem nincs értelme, ráadásul szét is cseszheti a tárcsádat ha épp nem haverok.
- 8 years ago
#4031
Ha valaki épp lánc csere előtt állna nálam van egy 100% -ig vadiuj 102 szemes DID ZVM-X eladó.
http://www.ducatiklub.hu/aprohirdetes/d ... -vadonatuj
http://www.ducatiklub.hu/aprohirdetes/d ... -vadonatuj
- 8 years ago
#4030
Üdv!
1000 Monsterbe jó a következő fékbetét: Brembo 07BB1907?
Van értelme 2000 forinttal többért utcai-sportot rendelni?
Köszi!
1000 Monsterbe jó a következő fékbetét: Brembo 07BB1907?
Van értelme 2000 forinttal többért utcai-sportot rendelni?
Köszi!
- 8 years ago
#4029
Monster 821-et valaki próbálgatta? staff egy hetet motorozott vele presidents meetingen. Majd reszletezi, jo motor de porgetni kell hogy legyen ereje.
- 8 years ago
#4027
Sziasztok! Raktatok már fel olyan hátsó ledes lámpát, amibe bele van integrálva az index? Mert én ezt szeretném, de mivel a gyári indexeket a sárvédővel együtt le akarom szedni, nincs amire a lámpát feltegyem. Lehet szerezni ilyen konzolt valahonnan? Üdv! szerintem egyrészt ultragagyi, másrészt a forgalomban nem értelmezhető a többi közlekedő számára, 3 a rendőr azonnal beleköt.
Staffnak van valami megoldása , itt több mindenkinek az van
- 8 years ago
#4026
Olyan kérdésem lenne hogy a kuplung kar mozgat egy kapcsolót ami a kuplung kar alatt van és nem üzemel rendesen fent van a helyén csak kicsit lelóg ezért a kuplung kar kis nyúlványa nem éri el. Mire való egyáltalán és hogy tudom orvosolni a problémát? Mert csavart nem látok rajta ami tartaná.
- 8 years ago
#4025
Sziasztok! Raktatok már fel olyan hátsó ledes lámpát, amibe bele van integrálva az index? Mert én ezt szeretném, de mivel a gyári indexeket a sárvédővel együtt le akarom szedni, nincs amire a lámpát feltegyem. Lehet szerezni ilyen konzolt valahonnan? Üdv!
Nekem van és maradtak az eredeti indexek is, úgy kötöttem be hogy a ledes hátsó lámpa is indexel meg a rendes is. Mókás így
- 8 years ago
#4024
Sziasztok! Raktatok már fel olyan hátsó ledes lámpát, amibe bele van integrálva az index? Mert én ezt szeretném, de mivel a gyári indexeket a sárvédővel együtt le akarom szedni, nincs amire a lámpát feltegyem. Lehet szerezni ilyen konzolt valahonnan? Üdv! Nem nagy mutatvány hajlítani egyet, nekem a gyári sárvédőről letörtek a fülek amik a hátsó lámpát tartják így én is hajlítottam egyet. A sárvédő 4 felfogató csavarja tartja a lemezt.
- 8 years ago
#4023
Sziasztok! Raktatok már fel olyan hátsó ledes lámpát, amibe bele van integrálva az index? Mert én ezt szeretném, de mivel a gyári indexeket a sárvédővel együtt le akarom szedni, nincs amire a lámpát feltegyem. Lehet szerezni ilyen konzolt valahonnan? Üdv!
- 8 years ago
#4022
Sziasztok!
Friss 620i tulajdonos vagyok! Az olasz tulajtól csak egy kulcsot kaptam ! Hol lehetne ilyet szerezni?
Köszi a segítséget
Misi és hol a többi?
- 8 years ago
#4021
Sziasztok!
Friss 620i tulajdonos vagyok! Az olasz tulajtól csak egy kulcsot kaptam ! Hol lehetne ilyet szerezni?
Köszi a segítséget
Misi Itt csinálnak Ducatihoz kulcsot. 10 pénz!
http://www.autokulcsmasolo.hu/motorkulcs-masolas Köszi!
- 8 years ago
#4020
Sziasztok!
Friss 620i tulajdonos vagyok! Az olasz tulajtól csak egy kulcsot kaptam ! Hol lehetne ilyet szerezni?
Köszi a segítséget
Misi Itt csinálnak Ducatihoz kulcsot. 10 pénz!
http://www.autokulcsmasolo.hu/motorkulcs-masolas
- 8 years ago
#4019
Sziasztok!
Friss 620i tulajdonos vagyok! Az olasz tulajtól csak egy kulcsot kaptam ! Hol lehetne ilyet szerezni?
Köszi a segítséget
Misi
Friss 620i tulajdonos vagyok! Az olasz tulajtól csak egy kulcsot kaptam ! Hol lehetne ilyet szerezni?
Köszi a segítséget
Misi
- 8 years ago
#4017
Üdv Hölgyek, Urak!
Megfertőzött az olasz szerelem engem is, de egy kis tanácsadásra szorulok! S4-es Monstert szeretnék venni. Tudtok tippeket adni, hogy mire érdemes figyelni egy ilyen vas esetében, hogy ne nyúljak "szarba"??
Köszönöm előre is az építő hozzászólásokat! igazából ami fontos, hogy lehetőleg ne legyen vázhibás, összetákolt. ilyen idős motornál fontos megnézni a teleszkópokat, kuplung állapotát. ha megvetted, érdemes minimum egy kis szervizt (olaj és társai) rászámolni, de egy nagy (szíjak, folyadékok) sem árthat. lánc+lánckerék állapota fontos, erős a motor, kb. 20 ezrenként szokott elkopni, jelentős(ebb) összeg a cseréje. Köszönöm, ezek igazából alap dolgok! Esetleg valami, ami különösen erre a típusra jellemző? Pl. a száraz kuplung állapotát hogyan tudom megállapítani? (azon kívül, hogy a kar hová van állítva és ehhez képest hol kezd fogni) a vázatat is csekkold le!
Kérd el és engedd el a kormányt!
Hidd el,többen elengednék!
- 8 years ago
#4016
Üdv Hölgyek, Urak!
Megfertőzött az olasz szerelem engem is, de egy kis tanácsadásra szorulok! S4-es Monstert szeretnék venni. Tudtok tippeket adni, hogy mire érdemes figyelni egy ilyen vas esetében, hogy ne nyúljak "szarba"??
Köszönöm előre is az építő hozzászólásokat! igazából ami fontos, hogy lehetőleg ne legyen vázhibás, összetákolt. ilyen idős motornál fontos megnézni a teleszkópokat, kuplung állapotát. ha megvetted, érdemes minimum egy kis szervizt (olaj és társai) rászámolni, de egy nagy (szíjak, folyadékok) sem árthat. lánc+lánckerék állapota fontos, erős a motor, kb. 20 ezrenként szokott elkopni, jelentős(ebb) összeg a cseréje. Köszönöm, ezek igazából alap dolgok! Esetleg valami, ami különösen erre a típusra jellemző? Pl. a száraz kuplung állapotát hogyan tudom megállapítani? (azon kívül, hogy a kar hová van állítva és ehhez képest hol kezd fogni) youtube-on is rengeteg video van róla. Dry clutch removal /exchange / replace, stb kulcsszavakra keress bátran
- 8 years ago
#4015
Üdv Hölgyek, Urak!
Megfertőzött az olasz szerelem engem is, de egy kis tanácsadásra szorulok! S4-es Monstert szeretnék venni. Tudtok tippeket adni, hogy mire érdemes figyelni egy ilyen vas esetében, hogy ne nyúljak "szarba"??
Köszönöm előre is az építő hozzászólásokat! igazából ami fontos, hogy lehetőleg ne legyen vázhibás, összetákolt. ilyen idős motornál fontos megnézni a teleszkópokat, kuplung állapotát. ha megvetted, érdemes minimum egy kis szervizt (olaj és társai) rászámolni, de egy nagy (szíjak, folyadékok) sem árthat. lánc+lánckerék állapota fontos, erős a motor, kb. 20 ezrenként szokott elkopni, jelentős(ebb) összeg a cseréje. Köszönöm, ezek igazából alap dolgok! Esetleg valami, ami különösen erre a típusra jellemző? Pl. a száraz kuplung állapotát hogyan tudom megállapítani? (azon kívül, hogy a kar hová van állítva és ehhez képest hol kezd fogni) 4es inbusszal szétkapod mint floki a lábtörlőt, és megskubizod
Az, hogy a kar hol áll tök mindegy
- 8 years ago
#4014
Üdv Hölgyek, Urak!
Megfertőzött az olasz szerelem engem is, de egy kis tanácsadásra szorulok! S4-es Monstert szeretnék venni. Tudtok tippeket adni, hogy mire érdemes figyelni egy ilyen vas esetében, hogy ne nyúljak "szarba"??
Köszönöm előre is az építő hozzászólásokat! igazából ami fontos, hogy lehetőleg ne legyen vázhibás, összetákolt. ilyen idős motornál fontos megnézni a teleszkópokat, kuplung állapotát. ha megvetted, érdemes minimum egy kis szervizt (olaj és társai) rászámolni, de egy nagy (szíjak, folyadékok) sem árthat. lánc+lánckerék állapota fontos, erős a motor, kb. 20 ezrenként szokott elkopni, jelentős(ebb) összeg a cseréje. Köszönöm, ezek igazából alap dolgok! Esetleg valami, ami különösen erre a típusra jellemző? Pl. a száraz kuplung állapotát hogyan tudom megállapítani? (azon kívül, hogy a kar hová van állítva és ehhez képest hol kezd fogni)
- 8 years ago
#4013
Üdv Hölgyek, Urak!
Megfertőzött az olasz szerelem engem is, de egy kis tanácsadásra szorulok! S4-es Monstert szeretnék venni. Tudtok tippeket adni, hogy mire érdemes figyelni egy ilyen vas esetében, hogy ne nyúljak "szarba"??
Köszönöm előre is az építő hozzászólásokat! igazából ami fontos, hogy lehetőleg ne legyen vázhibás, összetákolt. ilyen idős motornál fontos megnézni a teleszkópokat, kuplung állapotát. ha megvetted, érdemes minimum egy kis szervizt (olaj és társai) rászámolni, de egy nagy (szíjak, folyadékok) sem árthat. lánc+lánckerék állapota fontos, erős a motor, kb. 20 ezrenként szokott elkopni, jelentős(ebb) összeg a cseréje.
- 8 years ago
#4012
Üdv Hölgyek, Urak!
Megfertőzött az olasz szerelem engem is, de egy kis tanácsadásra szorulok! S4-es Monstert szeretnék venni. Tudtok tippeket adni, hogy mire érdemes figyelni egy ilyen vas esetében, hogy ne nyúljak "szarba"??
Köszönöm előre is az építő hozzászólásokat!
Megfertőzött az olasz szerelem engem is, de egy kis tanácsadásra szorulok! S4-es Monstert szeretnék venni. Tudtok tippeket adni, hogy mire érdemes figyelni egy ilyen vas esetében, hogy ne nyúljak "szarba"??
Köszönöm előre is az építő hozzászólásokat!
Draw No Bet (DNB) is an easy-to-play, easy-to-win […]