Avatar
 stafford
#3710
Has idom levétele után , ha jól látom tömítés probléma ?
Hat ezert lett volna jo egy hozzaertot magaddal vinni mielott kifizeted.

Elso utad egy normalis szerviz legyen. Ez alatt egy Ducati szervizt ertunk es nem a sarkon a Jozsit, aki mar latott Ducatit es Suzukit kurva jol szerel mar!

Elso korben minden folyadekot csereltess le es a vezermuszijat is. A tobbit majd mondja a szervizes ugyis.
Avatar
 Gezenguz
#3709
Has idom levétele után , ha jól látom tömítés probléma ?
Csatolmányok:
image.jpg
image.jpg (1.01 MiB) Megtekintve 8652 alkalommal
Avatar
 Ton-up
#3708
Üdv meg vettem az S4r mocit, az a gondom vele, hogy kicsiket ereszti az olajat alul, ez mennyire normális ?
:D Miért lenne normális?
Avatar
 Gezenguz
#3707
Üdv meg vettem az S4r mocit, az a gondom vele, hogy kicsiket ereszti az olajat alul, ez mennyire normális ?
Csatolmányok:
image.jpg
image.jpg (1.07 MiB) Megtekintve 8617 alkalommal
Avatar
 gagyi
#3706
hátul ugyan olyan mind a 3 csak az anyaga más
Azaz ugyanolyan kemény vacak hátul mind?
most nem tudok neked pontos shore keménységgel szolgálni, de tapintásra igen. Azt mondja a csakom, hogy az anyaga jobb, nem csúszkál rajta
Köszönöm, feltetted az i-re a pontot, marad valamelyik ungarise szaki áthúzatom.
Avatar
 dino74
#3705
Üdv. Ha hamarabb jössz, megkímélsz 2 óra böngészéstől, azóta bújom a netet hogy zselés e. :)
A lényeg hogy kényelmes de még mindig kérdés a potyautas ülése is komfortos e?
Tapasztalat?
Köszi.
hátul ugyan olyan mind a 3 csak az anyaga más
Azaz ugyanolyan kemény vacak hátul mind?
most nem tudok neked pontos shore keménységgel szolgálni, de tapintásra igen. Azt mondja a csakom, hogy az anyaga jobb, nem csúszkál rajta
Avatar
 gagyi
#3704
Hát igen, a Monster alapjában 1 személyes mûfaj :)
Némi fanatizmust igényel, az már szent igaz.
Avatar
 gagyi
#3702
nekem volt a régi performance (zselés) és az új is (nem zselés) és azt kell mondjam, hogy nem a zselétől lesz kényelmes hanem a kialakítástól és az anyagától ;) (értsd kényelmesebb az új mint a régi)
Üdv. Ha hamarabb jössz, megkímélsz 2 óra böngészéstől, azóta bújom a netet hogy zselés e. :)
A lényeg hogy kényelmes de még mindig kérdés a potyautas ülése is komfortos e?
Tapasztalat?
Köszi.
hátul ugyan olyan mind a 3 csak az anyaga más
Azaz ugyanolyan kemény vacak hátul mind?
Avatar
 stafford
#3701
En S4R-en emeltem a hatuljat kb. 1.5-2cm-t es kezesebb lett. Tobbet nem igen erdemes es talan a kutyacsont sem enged


Értem és hogy csináltad? Kivetted a rugóstagot vagy bent a helyén ez megoldható?
kiszedett állapotban az igazi, nekem a Déczi csinálta mikor generálozta a rugóstagot
detto, nekem is Deczi emelt rajta. Beszerelt allapotban kinszenvedes.
Avatar
 Steev.
#3700
En S4R-en emeltem a hatuljat kb. 1.5-2cm-t es kezesebb lett. Tobbet nem igen erdemes es talan a kutyacsont sem enged


Értem és hogy csináltad? Kivetted a rugóstagot vagy bent a helyén ez megoldható?
kiszedett állapotban az igazi, nekem a Déczi csinálta mikor generálozta a rugóstagot
Köszi, erre gondoltam én is de kellett a megerősítés.
Avatar
 dino74
#3699
Üdv,

Van itt valaki aki emelt már a hátsó rugós tagon?, Elméletileg ( és gyakorlatilag is) van ott egy állítható egység a lengéscsillapító mellet, amit a service manual szerint lehet állítani bizonyos határok között. Sajnos nekem a magasságom miatt kicsit alacsony az S4 ezért gondoltam erre.

Valakinek esetleg gyakorlati tapasztalata?

( Egy ilyen performance ülésen én is töröm a fejem, csak az talán alacsonyabb mint a gyári..nekem ennyi a bajom vele).
En S4R-en emeltem a hatuljat kb. 1.5-2cm-t es kezesebb lett. Tobbet nem igen erdemes es talan a kutyacsont sem enged


Értem és hogy csináltad? Kivetted a rugóstagot vagy bent a helyén ez megoldható?
kiszedett állapotban az igazi, nekem a Déczi csinálta mikor generálozta a rugóstagot
Avatar
 dino74
#3698
szerintem itt pont nem a huzat, hanem a zselés töltés a lényeg, attól lesz pópóbarát.
nekem volt a régi performance (zselés) és az új is (nem zselés) és azt kell mondjam, hogy nem a zselétől lesz kényelmes hanem a kialakítástól és az anyagától ;) (értsd kényelmesebb az új mint a régi)
Üdv. Ha hamarabb jössz, megkímélsz 2 óra böngészéstől, azóta bújom a netet hogy zselés e. :)
A lényeg hogy kényelmes de még mindig kérdés a potyautas ülése is komfortos e?
Tapasztalat?
Köszi.
hátul ugyan olyan mind a 3 csak az anyaga más
Avatar
 Steev.
#3697
Üdv,

Van itt valaki aki emelt már a hátsó rugós tagon?, Elméletileg ( és gyakorlatilag is) van ott egy állítható egység a lengéscsillapító mellet, amit a service manual szerint lehet állítani bizonyos határok között. Sajnos nekem a magasságom miatt kicsit alacsony az S4 ezért gondoltam erre.

Valakinek esetleg gyakorlati tapasztalata?

( Egy ilyen performance ülésen én is töröm a fejem, csak az talán alacsonyabb mint a gyári..nekem ennyi a bajom vele).
En S4R-en emeltem a hatuljat kb. 1.5-2cm-t es kezesebb lett. Tobbet nem igen erdemes es talan a kutyacsont sem enged


Értem és hogy csináltad? Kivetted a rugóstagot vagy bent a helyén ez megoldható?
Avatar
 gagyi
#3696
a hátulja is zselés, szóval szerintem az is pihepuhább. méretre és formára nem változik, de nagyon nem tudok nyilatkozni, mert nem ültem magam mögött :)
Hát köszi az infót.
Kétségek közt vergődök ezek után. ugyanis most beszéltem Tommot-os srácokkal és 70e forintból húznák át, formáznák az ülést, de ebben nincs benne a zselé ára, ami plusz 40 pénz.
Láttam munkájukat, és nagyon szép de 110 meg nagyon sok.
A performance ha jól láttam postával sem volna több 70-nél, aminek a az első ülőfelülete fotó alapján tökéletes de kíváncsi lennék a hátsó mennyivel jobb, mint a gyári.
Ha valakinek van tapasztalata szívesen meghallgatom.
Lellére már nem zsibbadt hátsóval szeretnénk menni. :)
sztem a tommotos árak alaphangon a duplájuk, mint amennyit valójában érnek. szezonnyitóra nem jössz? ott megnézhetnéd dino-ét, sztem a patyi motorján az van fent.
Köszi az invitálást de nem tudok menni, az ülésre meg most próbálok pontot tenni, bízom az öreg rókák tapasztalatában. :)
Avatar
 gagyi
#3695
szerintem itt pont nem a huzat, hanem a zselés töltés a lényeg, attól lesz pópóbarát.
nekem volt a régi performance (zselés) és az új is (nem zselés) és azt kell mondjam, hogy nem a zselétől lesz kényelmes hanem a kialakítástól és az anyagától ;) (értsd kényelmesebb az új mint a régi)
Üdv. Ha hamarabb jössz, megkímélsz 2 óra böngészéstől, azóta bújom a netet hogy zselés e. :)
A lényeg hogy kényelmes de még mindig kérdés a potyautas ülése is komfortos e?
Tapasztalat?
Köszi.
Avatar
 dani104
#3694
Szia nem, hanem ere gondoltam 30000 km 2005 évjárat 3800 euró holnap megyek érte , csak gondoltam rá kerdek mi a típus hibái .

Közhely : ....alaposan nézd át vagy nézesd át....lehetőleg olyannal aki ért hozzá....nem mindíg a szép a jó és fordítva....!
Avatar
 stafford
#3693
Üdv,

Van itt valaki aki emelt már a hátsó rugós tagon?, Elméletileg ( és gyakorlatilag is) van ott egy állítható egység a lengéscsillapító mellet, amit a service manual szerint lehet állítani bizonyos határok között. Sajnos nekem a magasságom miatt kicsit alacsony az S4 ezért gondoltam erre.

Valakinek esetleg gyakorlati tapasztalata?

( Egy ilyen performance ülésen én is töröm a fejem, csak az talán alacsonyabb mint a gyári..nekem ennyi a bajom vele).
En S4R-en emeltem a hatuljat kb. 1.5-2cm-t es kezesebb lett. Tobbet nem igen erdemes es talan a kutyacsont sem enged
Avatar
 Steev.
#3692
Üdv,

Van itt valaki aki emelt már a hátsó rugós tagon?, Elméletileg ( és gyakorlatilag is) van ott egy állítható egység a lengéscsillapító mellet, amit a service manual szerint lehet állítani bizonyos határok között. Sajnos nekem a magasságom miatt kicsit alacsony az S4 ezért gondoltam erre.

Valakinek esetleg gyakorlati tapasztalata?

( Egy ilyen performance ülésen én is töröm a fejem, csak az talán alacsonyabb mint a gyári..nekem ennyi a bajom vele).

Avatar
 Gezenguz
#3691
Szia nem, hanem ere gondoltam 30000 km 2005 évjárat 3800 euró holnap megyek érte , csak gondoltam rá kerdek mi a típus hibái .
Csatolmányok:
image.jpg
image.jpg (111.53 KiB) Megtekintve 8692 alkalommal
Avatar
 ricsi
#3688
szerintem itt pont nem a huzat, hanem a zselés töltés a lényeg, attól lesz pópóbarát.
nekem volt a régi performance (zselés) és az új is (nem zselés) és azt kell mondjam, hogy nem a zselétől lesz kényelmes hanem a kialakítástól és az anyagától ;) (értsd kényelmesebb az új mint a régi)
azt nem vágtam, hogy az új nem-zselés. akkor viszont ez megmagyarázza, hogy miért nem hurkás az új.
Avatar
 dino74
#3687
szerintem itt pont nem a huzat, hanem a zselés töltés a lényeg, attól lesz pópóbarát.
nekem volt a régi performance (zselés) és az új is (nem zselés) és azt kell mondjam, hogy nem a zselétől lesz kényelmes hanem a kialakítástól és az anyagától ;) (értsd kényelmesebb az új mint a régi)
Avatar
 dani104
#3686
szerintem itt pont nem a huzat, hanem a zselés töltés a lényeg, attól lesz pópóbarát.
azért írtam,illetve szóltam hozzá,mert ezt is meg tudják csinálni... ;)
Avatar
 ricsi
#3685
szerintem itt pont nem a huzat, hanem a zselés töltés a lényeg, attól lesz pópóbarát.
Avatar
 dani104
#3684

Szia!
Az ok hogy az eleje sokkal jobb de mizu a hátsó felével?
Többnyire ketten nyergeljük a vasat, ezért az is fontos lenne.
Gondolom kitaláltad, hogy az ülésről beszélek. Bocs :)
a hátulja is zselés, szóval szerintem az is pihepuhább. méretre és formára nem változik, de nagyon nem tudok nyilatkozni, mert nem ültem magam mögött :)
Hát köszi az infót.
Kétségek közt vergődök ezek után. ugyanis most beszéltem Tommot-os srácokkal és 70e forintból húznák át, formáznák az ülést, de ebben nincs benne a zselé ára, ami plusz 40 pénz.
Láttam munkájukat, és nagyon szép de 110 meg nagyon sok.
A performance ha jól láttam postával sem volna több 70-nél, aminek a az első ülőfelülete fotó alapján tökéletes de kíváncsi lennék a hátsó mennyivel jobb, mint a gyári.
Ha valakinek van tapasztalata szívesen meghallgatom.
Lellére már nem zsibbadt hátsóval szeretnénk menni. :)


Elnézést hogy belekotyogok.....de... : SOMOTOKÁRPIT Sellye

Nekem most csinálták meg az ülésem , elvileg a Gábor fel is tette a facsebúkra( https://www.facebook.com/media/set/?set ... 060&type=1 ) a képeket.Ez csak egy áthuzatolás volt,nekem így kényelmes ahogy van.
Profi,vevőcentrikus,gyors,kommunikatív ember,akinek nem az az érdeke,hogy lehúzzon,hanem hogy meg légy elégedve.
30000 Ft volt a munka,de ezért a "seggem kinyalták" ;)
Keresd bizalommal őket én csak ajánlani tudom....!
Avatar
 ricsi
#3683

Szia!
Az ok hogy az eleje sokkal jobb de mizu a hátsó felével?
Többnyire ketten nyergeljük a vasat, ezért az is fontos lenne.
Gondolom kitaláltad, hogy az ülésről beszélek. Bocs :)
a hátulja is zselés, szóval szerintem az is pihepuhább. méretre és formára nem változik, de nagyon nem tudok nyilatkozni, mert nem ültem magam mögött :)
Hát köszi az infót.
Kétségek közt vergődök ezek után. ugyanis most beszéltem Tommot-os srácokkal és 70e forintból húznák át, formáznák az ülést, de ebben nincs benne a zselé ára, ami plusz 40 pénz.
Láttam munkájukat, és nagyon szép de 110 meg nagyon sok.
A performance ha jól láttam postával sem volna több 70-nél, aminek a az első ülőfelülete fotó alapján tökéletes de kíváncsi lennék a hátsó mennyivel jobb, mint a gyári.
Ha valakinek van tapasztalata szívesen meghallgatom.
Lellére már nem zsibbadt hátsóval szeretnénk menni. :)
sztem a tommotos árak alaphangon a duplájuk, mint amennyit valójában érnek. szezonnyitóra nem jössz? ott megnézhetnéd dino-ét, sztem a patyi motorján az van fent.
Avatar
 gagyi
#3682
ezerszer kb.

Szia!
Az ok hogy az eleje sokkal jobb de mizu a hátsó felével?
Többnyire ketten nyergeljük a vasat, ezért az is fontos lenne.
Gondolom kitaláltad, hogy az ülésről beszélek. Bocs :)
a hátulja is zselés, szóval szerintem az is pihepuhább. méretre és formára nem változik, de nagyon nem tudok nyilatkozni, mert nem ültem magam mögött :)
Hát köszi az infót.
Kétségek közt vergődök ezek után. ugyanis most beszéltem Tommot-os srácokkal és 70e forintból húznák át, formáznák az ülést, de ebben nincs benne a zselé ára, ami plusz 40 pénz.
Láttam munkájukat, és nagyon szép de 110 meg nagyon sok.
A performance ha jól láttam postával sem volna több 70-nél, aminek a az első ülőfelülete fotó alapján tökéletes de kíváncsi lennék a hátsó mennyivel jobb, mint a gyári.
Ha valakinek van tapasztalata szívesen meghallgatom.
Lellére már nem zsibbadt hátsóval szeretnénk menni. :)
Avatar
 ricsi
#3681
ez az ülés mennyivel kényelmesebb mint a gyári alap?

http://www.italo-shop.com/Monster-600-1 ... :4520.html
ezerszer kb.

Szia!
Az ok hogy az eleje sokkal jobb de mizu a hátsó felével?
Többnyire ketten nyergeljük a vasat, ezért az is fontos lenne.
Gondolom kitaláltad, hogy az ülésről beszélek. Bocs :)
a hátulja is zselés, szóval szerintem az is pihepuhább. méretre és formára nem változik, de nagyon nem tudok nyilatkozni, mert nem ültem magam mögött :)
Avatar
 76
#3679
Sanci erre várt :) Felnôtt korba ért a kis Monster :) 2003, 620 Dark
gratula! ;)
Nekem ez 7-8 év alatt ment és 4 motorral.
Avatar
 Jipii
#3678
2003 óta komolyabb baja: a generátor leégett, az elektronikus jeladó cserélve lett, a hátsó lengéscsillapító rugó csere, sebváltó visszahúzó rugó eltört, meg a szokásos kopó alkatrészek: lánc, fékpofa, féktárcsa (elsô), vezérmûszíj, gyertya, olaj :) Ja egyszer a kuplung meg lett talpalva Tökiéknél. Hirtelen ennyi!
hát ez nem sok ...:)
Avatar
 monstercock2
#3677
2003 óta komolyabb baja: a generátor leégett, az elektronikus jeladó cserélve lett, a hátsó lengéscsillapító rugó csere, sebváltó visszahúzó rugó eltört, meg a szokásos kopó alkatrészek: lánc, fékpofa, féktárcsa (elsô), vezérmûszíj, gyertya, olaj :) Ja egyszer a kuplung meg lett talpalva Tökiéknél. Hirtelen ennyi!
Avatar
 monstercock2
#3675
Sanci erre várt :) Felnôtt korba ért a kis Monster :) 2003, 620 Dark
Csatolmányok:
99999.jpg
99999.jpg (42.36 KiB) Megtekintve 8692 alkalommal
Avatar
 Csokis
#3674
Srácok segítsetek Nekem egy kicsit. A minap a motorral menni akartam /m600/ ,de nem indult a drága. Orrán száján fojt az üzem anyag. Elvittem szerelőhöz és sajnos az olajba is vissza fojt a benzin. Kiderült hogy tűszelep a gond. Nem zár rendesen. Na és a kérdésem ezzel kapcsolatos. Tudtok tippet adni hogy milyen való bele mert neten nem tudom egyszerüen be azonosítani. A karbi Mikuini bdst 38 B159?
Bocs ha nem jó topikban vagyok.
Üdv
Avatar
 76
#3673
Üdv! Korábban írtam a kálváriámról a wolfdesign-nál. A történet happy end-el zárult. A héten megkaptam a megfelelő minőségű alkatrészt.
ez a wolfdesign (ha az amire èn gondolok) + a diboscos sztori miatt ùgy gondolom,hogy rajtad egy szopò álarc lehet. :)
Avatar
 Trade7
#3672
Üdv! Korábban írtam a kálváriámról a wolfdesign-nál. A történet happy end-el zárult. A héten megkaptam a megfelelő minőségű alkatrészt.
Avatar
 ricsi
#3671
Üdvözlet!

Új Ducati tulajdonosként kérnék tőletek segítséget. A napokban vettem egy 2002-es 620-as Monstert. A hibajelenség a következő: a motor bemelegedve alacsony fordulatszámon fulladozik, azonban alapjárata hibátlan. Menetközben is érzékelem, hogy elmegy az ereje, ugyanakkor valamikor tökéletes. Hidegen is szokta csinálni. Gyertyák cserélve. Kicsit úgy érzem, hogy sok benzint is kap. Ötletek? Vagy irány szerelő, ha igen akkor Budaörs környékén van valami? Előre is köszönöm! :)
konkrétan a budaörsi repülőtéren van a motorosso, annál jobbat keresve sem találsz
Avatar
 lawless
#3670
Még annyit az előzőkhöz, hogy lecseréltem az olajat és elég benzin szagú volt, most tettem bele újat és ismét benzin szagú, nőtt is az olajszint, meleg állapotban meg így néz ki a kukucskáló.
Csatolmányok:
20150409_184015.jpg
20150409_184015.jpg (174.75 KiB) Megtekintve 8692 alkalommal
Avatar
 lawless
#3669
Üdvözlet!

Új Ducati tulajdonosként kérnék tőletek segítséget. A napokban vettem egy 2002-es 620-as Monstert. A hibajelenség a következő: a motor bemelegedve alacsony fordulatszámon fulladozik, azonban alapjárata hibátlan. Menetközben is érzékelem, hogy elmegy az ereje, ugyanakkor valamikor tökéletes. Hidegen is szokta csinálni. Gyertyák cserélve. Kicsit úgy érzem, hogy sok benzint is kap. Ötletek? Vagy irány szerelő, ha igen akkor Budaörs környékén van valami? Előre is köszönöm! :)
Avatar
 dino74
#3668


akkor veszek egyet,
köszönöm :)
nálam megnezheted
Ricsi seggét?
Tudtam!!:D
aha, kívül belül
Avatar
 Dani
#3666
ezerszer kb.


akkor veszek egyet,
köszönöm :)
nálam megnezheted



hmm, erre lehet, hogy igényt tartanék :)
Avatar
 ricsi
#3664
ez az ülés mennyivel kényelmesebb mint a gyári alap?

http://www.italo-shop.com/Monster-600-1 ... :4520.html
ezerszer kb.


akkor veszek egyet,
köszönöm :)
nekem még a régi volt, amin látszottak a hurkák, az nagyon fel tudott melegedni a napon, ha jól tudom az újon már ilyen gond sincs. a monsteren imádtam, a hyperre is egyből vettem komfort ülést, a multin egyelőre bírja a kis popóm a gyárit.
  • 1
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
  • 91

If you've been into sports betting for a while, th[…]

Handicap betting, also known as spread betting, is[…]