Avatar
 SPS996
#3261
Szezon végére lassan "kész" :D
Csatolmányok:
10603070_763504253705903_1439058754_n.jpg
10603070_763504253705903_1439058754_n.jpg (64.75 KiB) Megtekintve 7732 alkalommal
Avatar
 Pityke
#3260
Sziasztok! Kiesett a hátsó kereke az S2R 1000 nek, és szeretnék venni egy új tengelyt illetve kereket! Ha valaki tud ezekben segíteni, nagyon megköszönném és élnék a lehetőséggel. Böngésztem a neten de sajnos eddig nem találtam. Itt mégis egy kisebb közösségbe kerültem akik nyilván ilyen és hasonló problémák ellenére imádják e márkát. Bízom bennetek! Ez egyébként normális dolog, találkozott valaki ilyesmivel?
Hi!
Én a Wolf-nál vettem az előző motoromhoz.Kérdezd a Rossosokat.
Avatar
 Pityke
#3259
Sziasztok!

620 dark-ra keresek kilométerórát. Sajnos úgy tűnik behalt a panel. Nem működnek a mutatók és nincs háttérfénye az óráknak.
Tapasztalt már valaki hasonlót?
Köszi!
-p-
Hi!
Ha jól tudom,a Rossoban javítják!
Avatar
 ricsi
#3258
Sziasztok!

620 dark-ra keresek kilométerórát. Sajnos úgy tűnik behalt a panel. Nem működnek a mutatók és nincs háttérfénye az óráknak.
Tapasztalt már valaki hasonlót?
Köszi!
-p-
csak ugy nem fogod tudni lecserelni, az ora az ecu es a kulcs egy "egyseget" alkot, nem cserelgethetoek. Szervizben megoldhato termeszetesen. Mondjuk en elobb biztositekot neznek, aztan kabeleket mielott rogton orat akarnek cserelni

Köszi Ricsi!
Néztem a biztiket, átnéztem a kábelezést, de minden oké volt. Egyéb oldalakon írnak hasonló hibáról amit a bekerülő pára ill víz okozott. Amennnyiben van "piros" kulcsom a mocihoz, azzal rátanítható az ecu az új panelre(?) Vagy az ilyen estben nem megoldás?
Köszi!
P
(piros nélkül is) rátanítható, de otthon nem tudom megoldható-e, ha megoldható nem tudom hogyan kell.
Avatar
 gpierre
#3257
Sziasztok!

620 dark-ra keresek kilométerórát. Sajnos úgy tűnik behalt a panel. Nem működnek a mutatók és nincs háttérfénye az óráknak.
Tapasztalt már valaki hasonlót?
Köszi!
-p-
csak ugy nem fogod tudni lecserelni, az ora az ecu es a kulcs egy "egyseget" alkot, nem cserelgethetoek. Szervizben megoldhato termeszetesen. Mondjuk en elobb biztositekot neznek, aztan kabeleket mielott rogton orat akarnek cserelni

Köszi Ricsi!
Néztem a biztiket, átnéztem a kábelezést, de minden oké volt. Egyéb oldalakon írnak hasonló hibáról amit a bekerülő pára ill víz okozott. Amennnyiben van "piros" kulcsom a mocihoz, azzal rátanítható az ecu az új panelre(?) Vagy az ilyen estben nem megoldás?
Köszi!
P
Avatar
 ricsi
#3256
Sziasztok!

620 dark-ra keresek kilométerórát. Sajnos úgy tűnik behalt a panel. Nem működnek a mutatók és nincs háttérfénye az óráknak.
Tapasztalt már valaki hasonlót?
Köszi!
-p-
csak ugy nem fogod tudni lecserelni, az ora az ecu es a kulcs egy "egyseget" alkot, nem cserelgethetoek. Szervizben megoldhato termeszetesen. Mondjuk en elobb biztositekot neznek, aztan kabeleket mielott rogton orat akarnek cserelni
Avatar
 gpierre
#3255
Sziasztok!

620 dark-ra keresek kilométerórát. Sajnos úgy tűnik behalt a panel. Nem működnek a mutatók és nincs háttérfénye az óráknak.
Tapasztalt már valaki hasonlót?
Köszi!
-p-
Csatolmányok:
3c2a_2.jpg
3c2a_2.jpg (7.85 KiB) Megtekintve 8124 alkalommal
 PETTI
#3254
2008-as 696 Monsterre keresek kormányt, váltó kart. Valakinek esetleg van elfekvőbe, vagy más típusé jó rá?
Avatar
 Gflash
#3253
Sziasztok! Kiesett a hátsó kereke az S2R 1000 nek, és szeretnék venni egy új tengelyt illetve kereket! Ha valaki tud ezekben segíteni, nagyon megköszönném és élnék a lehetőséggel. Böngésztem a neten de sajnos eddig nem találtam. Itt mégis egy kisebb közösségbe kerültem akik nyilván ilyen és hasonló problémák ellenére imádják e márkát. Bízom bennetek! Ez egyébként normális dolog, találkozott valaki ilyesmivel?
desmodoki, motorosso,sárkány akit érdemes felhívni, hátha van nekik.
Köszi! Érdeklődöm.
Avatar
 ricsi
#3252
Sziasztok! Kiesett a hátsó kereke az S2R 1000 nek, és szeretnék venni egy új tengelyt illetve kereket! Ha valaki tud ezekben segíteni, nagyon megköszönném és élnék a lehetőséggel. Böngésztem a neten de sajnos eddig nem találtam. Itt mégis egy kisebb közösségbe kerültem akik nyilván ilyen és hasonló problémák ellenére imádják e márkát. Bízom bennetek! Ez egyébként normális dolog, találkozott valaki ilyesmivel?
desmodoki, motorosso,sárkány akit érdemes felhívni, hátha van nekik.
Avatar
 Dani
#3251
Nincs valakinek egy eladó hátsó "láncvédője" S2R-hez?
A gyári kódja 446.1.006.1A.
Csatolmányok:
_57.jpg
_57.jpg (44.9 KiB) Megtekintve 8191 alkalommal
Avatar
 Gflash
#3250
Sziasztok! Kiesett a hátsó kereke az S2R 1000 nek, és szeretnék venni egy új tengelyt illetve kereket! Ha valaki tud ezekben segíteni, nagyon megköszönném és élnék a lehetőséggel. Böngésztem a neten de sajnos eddig nem találtam. Itt mégis egy kisebb közösségbe kerültem akik nyilván ilyen és hasonló problémák ellenére imádják e márkát. Bízom bennetek! Ez egyébként normális dolog, találkozott valaki ilyesmivel?
Avatar
 Kajakman
#3249
Sziasztok! Az S4R-hez választanék fékbetétet, ebben kérnék segítséget.

http://motoralkatresz.eu/motorok/ducati/996/264/2004/#1

Első-hátsó fékbetét is kéne, többnyire utcán megyek, időnként pályára is. Ki melyik típust ajánlja?

Köszönöm előre is!


Én most cseréltem

előre ilyet raktam http://motoralkatresz.eu/termekek/Bremb ... _fekbetet/

hátra meg ilyet http://motoralkatresz.eu/termekek/Bremb ... _fekbetet/

Elég jól harap....
Köszi, megrendelve :)
Avatar
 Ton-up
#3248
Sziasztok! Az S4R-hez választanék fékbetétet, ebben kérnék segítséget.

http://motoralkatresz.eu/motorok/ducati/996/264/2004/#1

Első-hátsó fékbetét is kéne, többnyire utcán megyek, időnként pályára is. Ki melyik típust ajánlja?

Köszönöm előre is!


Én most cseréltem

előre ilyet raktam http://motoralkatresz.eu/termekek/Bremb ... _fekbetet/

hátra meg ilyet http://motoralkatresz.eu/termekek/Bremb ... _fekbetet/

Elég jól harap....
Avatar
 Warpig
#3246
Továbbra is az a kérdés, hogy érdemes hátra eggyel nagyobb lánckereket rakni (39->40) a jobb városi használhatóság miatt?
Avatar
 nyarivihogo
#3245
Hello!
Vidd fel Pestre a moto rossoba de hívd őket mert sok a melo ott mindig ha egyeztetetsz velük akkor( felmotorozol du meg haza! Jo kis túra!!!)
Üdv;
köszönöm, kaptam egy nevet-címet már debrecenben, holnap reggel megyek oda.

de végső megoldás az lett volna..... motorosso
Avatar
 qweras
#3244
Sziasztok! Sajnos tegnap este az én feszültség szabályzóm is megadta magát, szabályosan megfőzte az aksimat... (15,7V töltésnek "kicsit " sok volt...). Lehet ez most valami járvány lesz? :-D Szóval engem is érdekelne egy megbízható megoldás a gyári méregdrága cuccos helyett...

Én típusszám alapján rákerestem, és rengeteg, főként japán motorban egy az egyben ugyanez a fesszabályzó van. És Ilyen motor bontóban 15e körül simán vannak jobb állapotúak, a 35e-es használt Ducati helyett! :)
Én a WDW-n vettem vatta újat. Szerintem megszánták a könnyes szemeim, ezért adták oda kerek 100 ojróért :) 2 év múlva onnan kell majd ezek szerint betárazni többet :)
Reméljük azért az új többet kibír mint két év!! :-D
Avatar
 qweras
#3243
Sziasztok! Megadta magát a feszültség szabályzóm (Monster 600 '98 3 fázisú, 7 eres), egyszer olvastam a fórumon valamit, hogy valaki készít ilyesmit, csak nem találom sehol :/ A gyárit 40000-ért kicsit sokallom. Esetleg bármi tapasztalat, hol érdemes utána nézni, vagy az e-bay-ről rendeltekkel? Vagy elfekvőben valakinek...?
Sziasztok! Sajnos tegnap este az én feszültség szabályzóm is megadta magát, szabályosan megfőzte az aksimat... (15,7V töltésnek "kicsit " sok volt...). Lehet ez most valami járvány lesz? :-D Szóval engem is érdekelne egy megbízható megoldás a gyári méregdrága cuccos helyett...

Én típusszám alapján rákerestem, és rengeteg, főként japán motorban egy az egyben ugyanez a fesszabályzó van. És Ilyen motor bontóban 15e körül simán vannak jobb állapotúak, a 35e-es használt Ducati helyett! :)
Köszi! Ezt terveztem én is ma estére. Kimérem még a generátort is, biztos ami tuti. (Egyszer régen hallottam is egy ilyen sztorit valamelyik havertól, hogy japó elektronikával pótolta az olaszt fillérekért...) Tegyünk egy próbát...
Teszek egy próbát a javítására is, csak mert szeretem a kihívásokat :)
Avatar
 tombstonehu3
#3242
Hello!
Vidd fel Pestre a moto rossoba de hívd őket mert sok a melo ott mindig ha egyeztetetsz velük akkor( felmotorozol du meg haza! Jo kis túra!!!)
Üdv;
Avatar
 nyarivihogo
#3241
rajtam kívül álló okok miatt - nyíregyházi ktm szervíz 5 hetes hitegetése - szerelőt keresek monster 695-ösöm vezérműszíj, szelepállítás és gyertyacseréjéhez, illetve átvizsgálásához, miskolc, debrecen, hajdúnásás, stb. szóval tokaj 100 km-eres körzetében, aki ezt a bő másfél órás műveletet elvégzi....

de felszívom magam és a youtube videók alapján megcsinálom én is...... :)
Avatar
 Kajakman
#3240
Sziasztok! Megadta magát a feszültség szabályzóm (Monster 600 '98 3 fázisú, 7 eres), egyszer olvastam a fórumon valamit, hogy valaki készít ilyesmit, csak nem találom sehol :/ A gyárit 40000-ért kicsit sokallom. Esetleg bármi tapasztalat, hol érdemes utána nézni, vagy az e-bay-ről rendeltekkel? Vagy elfekvőben valakinek...?
Sziasztok! Sajnos tegnap este az én feszültség szabályzóm is megadta magát, szabályosan megfőzte az aksimat... (15,7V töltésnek "kicsit " sok volt...). Lehet ez most valami járvány lesz? :-D Szóval engem is érdekelne egy megbízható megoldás a gyári méregdrága cuccos helyett...

Én típusszám alapján rákerestem, és rengeteg, főként japán motorban egy az egyben ugyanez a fesszabályzó van. És Ilyen motor bontóban 15e körül simán vannak jobb állapotúak, a 35e-es használt Ducati helyett! :)
Én a WDW-n vettem vatta újat. Szerintem megszánták a könnyes szemeim, ezért adták oda kerek 100 ojróért :) 2 év múlva onnan kell majd ezek szerint betárazni többet :)
Avatar
 Meekey
#3239
Sziasztok! Megadta magát a feszültség szabályzóm (Monster 600 '98 3 fázisú, 7 eres), egyszer olvastam a fórumon valamit, hogy valaki készít ilyesmit, csak nem találom sehol :/ A gyárit 40000-ért kicsit sokallom. Esetleg bármi tapasztalat, hol érdemes utána nézni, vagy az e-bay-ről rendeltekkel? Vagy elfekvőben valakinek...?
Sziasztok! Sajnos tegnap este az én feszültség szabályzóm is megadta magát, szabályosan megfőzte az aksimat... (15,7V töltésnek "kicsit " sok volt...). Lehet ez most valami járvány lesz? :-D Szóval engem is érdekelne egy megbízható megoldás a gyári méregdrága cuccos helyett...

Én típusszám alapján rákerestem, és rengeteg, főként japán motorban egy az egyben ugyanez a fesszabályzó van. És Ilyen motor bontóban 15e körül simán vannak jobb állapotúak, a 35e-es használt Ducati helyett! :)
Avatar
 qweras
#3238
Sziasztok! Megadta magát a feszültség szabályzóm (Monster 600 '98 3 fázisú, 7 eres), egyszer olvastam a fórumon valamit, hogy valaki készít ilyesmit, csak nem találom sehol :/ A gyárit 40000-ért kicsit sokallom. Esetleg bármi tapasztalat, hol érdemes utána nézni, vagy az e-bay-ről rendeltekkel? Vagy elfekvőben valakinek...?
Sziasztok! Sajnos tegnap este az én feszültség szabályzóm is megadta magát, szabályosan megfőzte az aksimat... (15,7V töltésnek "kicsit " sok volt...). Lehet ez most valami járvány lesz? :-D Szóval engem is érdekelne egy megbízható megoldás a gyári méregdrága cuccos helyett...
Avatar
 revel
#3237
'96 óta ki tudja milyen fogaskerék került rá, lehet megváltozott az áttétel. Nekem is hátul nagyobb lánckerék van és a gyárihoz képest kiszámoltam, pont stimmel a 150Km/h, mert nekem is annyi :) Valamicskét a karburátor beállítással is lehet hozni, de 30-40 km/h-t közel nem...
Köszi igazad van megnéztem az első lánckerék gyári, a hátsó valóban nagyobb. De amúgy nem zavar mert általában városban használom oda meg jobb is így.
Avatar
 Meekey
#3236
'96 óta ki tudja milyen fogaskerék került rá, lehet megváltozott az áttétel. Nekem is hátul nagyobb lánckerék van és a gyárihoz képest kiszámoltam, pont stimmel a 150Km/h, mert nekem is annyi :) Valamicskét a karburátor beállítással is lehet hozni, de 30-40 km/h-t közel nem...
Avatar
 dino74
#3235
Sziasztok szerintetek az normális hogy felmentem a pályára megnézni a végét a motornak ( monster 600 '96 ) és 150 Km/h az eredmény?? Ha nem az mi lehet a baj?
válts fel! Vagy ne ;)
Szóval üvegeld le 4.be és úgy az 5.
Avatar
 revel
#3234
Sziasztok szerintetek az normális hogy felmentem a pályára megnézni a végét a motornak ( monster 600 '96 ) és 150 Km/h az eredmény?? Ha nem az mi lehet a baj?
Avatar
 kopi
#3233
A lámpa króm keretet hogy kell lefesteni, hogy a sterimó ne szedje le a festéket?
Próbáld meg felcsiszolni . :)
Avatar
 SQ
#3229
Feltettük a rendszámot...
Csatolmányok:
sc_1.jpg
sc_1.jpg (621.16 KiB) Megtekintve 8191 alkalommal
orig.jpg
orig.jpg (611.26 KiB) Megtekintve 8191 alkalommal
Avatar
 Pityke
#3228
Hi!
Az apróhirdetések között szereplő s4-ről tud valaki valami biztatót mondani?Vételi szándékom volna........... Benji-é a motor.
Köszi előre is!
Avatar
 XGab
#3227
Ja csak szerintem nálam az is játszik hogy már egy kicsit gyenge a rugó a sztendernél és amilyen kiváló utak vannak néha lehet, hogy az is bekavar... Erösebb rugó kell. Köszönöm a segítséget!
Enyémen olyan lábtartó van, ami azonnal magától felugrik, ha felállítod a motort, így nincs balesetveszély, hogy esetleg lent maradhat indulás után és nincs benne a lekapcsoló kapcsoló :)
Avatar
 ujtzkrisz
#3226
@rigo én se szivessen iktatnám ki csak marhára zavar amikor megyek és gondol eggyet majd leáll mert úgy érzékeli, hogy lent van a sztender, meg azért leállítsam mert kinyitom vagy becsukom a kaput kb:5 másodperc... de hát mindeggy legalább jól működik. Ha teljessen meghal be lehet szerezni ilyet valahol?
Avatar
 Ringu84
#3225
Én kiiktattam idegesitett,hogy nem tudtam járatni csak akkor ha rajta ültem :D
Aztán minek járatni? Ráülsz, beindítod, majd elindulsz úgy, hogy az első pár percben 4ezer környékén már váltasz. Ez hűvösebb időben lehet 3-4 perc, most a nyári melegben meg 1-2 perc és eléri azt a hőfokot amikor már normálisan húzathatod.
Nekem anno az S4-est se lehetett csak rajta ülve, támaszt behajtva elindítani, most az S4R-t már lehet járatni, de sose szoktam. Kb. két saroknyi táv után már nem is jelzi, hogy alacsony a hőfok.
Azért szoktam járatni,mert szeretem hallgatni a hangját a garázsban miközben cigizgetek :D Nem azért,hogy melegitsem :D
én is szeretem a hangját, de azért mindig eszembe jut, hogy a szomszédok nem biztos, és jobb a békesség. :)

Na meg elég egy rossz nap, amikor elfelejted behajtani a támasztót, és máris a következő balos kanyar szépen ki lesz egyenesítve, és akkor már nagy mázli kell, hogy nagyobb baj nélkül megúszd a dolgot. Szegény Nantu kollégát kell kérdezni, ő tud erről mesélni.
Avatar
 rigo
#3224
Ja csak szerintem nálam az is játszik hogy már egy kicsit gyenge a rugó a sztendernél és amilyen kiváló utak vannak néha lehet, hogy az is bekavar... Erösebb rugó kell. Köszönöm a segítséget!
Csak abban az esetben iktasd ki, ha meg tudod oldani hogy sebességbe téve leáll a motor! Máskülönben életveszélyes! Sajnos régen a 748-asokon emiatt komoly balesetek történtek, úgy tudom ezért vezették be ezt a megoldást.
Avatar
 András
#3223
én szinte minden gurulásnál beszopom
Én kiiktattam idegesitett,hogy nem tudtam járatni csak akkor ha rajta ültem :D
Aztán minek járatni? Ráülsz, beindítod, majd elindulsz úgy, hogy az első pár percben 4ezer környékén már váltasz. Ez hűvösebb időben lehet 3-4 perc, most a nyári melegben meg 1-2 perc és eléri azt a hőfokot amikor már normálisan húzathatod.
Nekem anno az S4-est se lehetett csak rajta ülve, támaszt behajtva elindítani, most az S4R-t már lehet járatni, de sose szoktam. Kb. két saroknyi táv után már nem is jelzi, hogy alacsony a hőfok.
Azért szoktam járatni,mert szeretem hallgatni a hangját a garázsban miközben cigizgetek :D Nem azért,hogy melegitsem :D
Avatar
 Ringu84
#3222
Ja csak szerintem nálam az is játszik hogy már egy kicsit gyenge a rugó a sztendernél és amilyen kiváló utak vannak néha lehet, hogy az is bekavar... Erösebb rugó kell. Köszönöm a segítséget!
én szinte minden gurulásnál beszopom
Én kiiktattam idegesitett,hogy nem tudtam járatni csak akkor ha rajta ültem :D
Aztán minek járatni? Ráülsz, beindítod, majd elindulsz úgy, hogy az első pár percben 4ezer környékén már váltasz. Ez hűvösebb időben lehet 3-4 perc, most a nyári melegben meg 1-2 perc és eléri azt a hőfokot amikor már normálisan húzathatod.
Nekem anno az S4-est se lehetett csak rajta ülve, támaszt behajtva elindítani, most az S4R-t már lehet járatni, de sose szoktam. Kb. két saroknyi táv után már nem is jelzi, hogy alacsony a hőfok.
Avatar
 Meekey
#3221
Sziasztok! Megadta magát a feszültség szabályzóm (Monster 600 '98 3 fázisú, 7 eres), egyszer olvastam a fórumon valamit, hogy valaki készít ilyesmit, csak nem találom sehol :/ A gyárit 40000-ért kicsit sokallom. Esetleg bármi tapasztalat, hol érdemes utána nézni, vagy az e-bay-ről rendeltekkel? Vagy elfekvőben valakinek...?
Avatar
 András
#3220
Ja csak szerintem nálam az is játszik hogy már egy kicsit gyenge a rugó a sztendernél és amilyen kiváló utak vannak néha lehet, hogy az is bekavar... Erösebb rugó kell. Köszönöm a segítséget!
én szinte minden gurulásnál beszopom
Én kiiktattam idegesitett,hogy nem tudtam járatni csak akkor ha rajta ültem :D
Avatar
 kecsó
#3219
Üdv!
Segítségre lenne szükségem, egy hete vagyok boldog tulajdonosa egy Monster 600 Dark-nak 2001-es, és már az első uton jelentkezett a hiba hogy menet közben gondol eggyet leáll majd megállok gyujtás le majd vissza inditok és pöcre indul is majd mehetek tovább...
Gondoltam biztos a sztendernél való érzékelő kontakthibás na így is van leszedtem megtakarítottam és úgy néz ki jó is lett. A kérdés: eddig úgy müködött hogy akkor is be tudtam indittani ha lent volt a sztender természetessen üresben, javítás után pedig nem inditható csak akkor ha fel van hajtva(rajta ülve) üresben. Most melyik a normális állapot?
Köszi: Krisz
Szeva!
Most müködik normálisan,de általábban mindenki kiiktatja ezt a kapcsolot a picsába:D
hát én nem iktatnám ki

Jól mondja Dino,ki ne iktasd! Elég 1x eldumálni az időt felette... Láttam én már menő motorospostást emiatt vérző lábbal feküdni.
Avatar
 dino74
#3218
Ja csak szerintem nálam az is játszik hogy már egy kicsit gyenge a rugó a sztendernél és amilyen kiváló utak vannak néha lehet, hogy az is bekavar... Erösebb rugó kell. Köszönöm a segítséget!
én szinte minden gurulásnál beszopom
Avatar
 ujtzkrisz
#3217
Ja csak szerintem nálam az is játszik hogy már egy kicsit gyenge a rugó a sztendernél és amilyen kiváló utak vannak néha lehet, hogy az is bekavar... Erösebb rugó kell. Köszönöm a segítséget!
Avatar
 qweras
#3216
Azt hogy elég, ha széthuzom, vagy össze kell kötni 2 vezetéket? Mert csak hibaforrás...
az mekkora hibaforrás lesz, ha csak egyszer is úgy marad... egy balosban...
én is rajta hagynám...
Avatar
 dino74
#3215
Üdv!
Segítségre lenne szükségem, egy hete vagyok boldog tulajdonosa egy Monster 600 Dark-nak 2001-es, és már az első uton jelentkezett a hiba hogy menet közben gondol eggyet leáll majd megállok gyujtás le majd vissza inditok és pöcre indul is majd mehetek tovább...
Gondoltam biztos a sztendernél való érzékelő kontakthibás na így is van leszedtem megtakarítottam és úgy néz ki jó is lett. A kérdés: eddig úgy müködött hogy akkor is be tudtam indittani ha lent volt a sztender természetessen üresben, javítás után pedig nem inditható csak akkor ha fel van hajtva(rajta ülve) üresben. Most melyik a normális állapot?
Köszi: Krisz
Szeva!
Most müködik normálisan,de általábban mindenki kiiktatja ezt a kapcsolot a picsába:D
hát én nem iktatnám ki
Avatar
 András
#3214
Azt hogy elég, ha széthuzom, vagy össze kell kötni 2 vezetéket? Mert csak hibaforrás...
Ezt a részét én nem tudom,de majd itt tuti megmondja valaki aki ért az elektronikához! :D
Avatar
 András
#3212
Üdv!
Segítségre lenne szükségem, egy hete vagyok boldog tulajdonosa egy Monster 600 Dark-nak 2001-es, és már az első uton jelentkezett a hiba hogy menet közben gondol eggyet leáll majd megállok gyujtás le majd vissza inditok és pöcre indul is majd mehetek tovább...
Gondoltam biztos a sztendernél való érzékelő kontakthibás na így is van leszedtem megtakarítottam és úgy néz ki jó is lett. A kérdés: eddig úgy müködött hogy akkor is be tudtam indittani ha lent volt a sztender természetessen üresben, javítás után pedig nem inditható csak akkor ha fel van hajtva(rajta ülve) üresben. Most melyik a normális állapot?
Köszi: Krisz
Szeva!
Most müködik normálisan,de általábban mindenki kiiktatja ezt a kapcsolot a picsába:D
  • 1
  • 64
  • 65
  • 66
  • 67
  • 68
  • 91

If you've been into sports betting for a while, th[…]

Handicap betting, also known as spread betting, is[…]