Avatar
 Anger
#3161
10490€+mwst ,így nem igazán éri meg szarakodni :(
345€ a mwst+lnk
10835€=3304675ft szőröstül bőröstül ,hát azért az majd 4kilo különbség !
Avatar
 Anger
#3160
Versionen mit reduzierter Leistungsabgabe
Die Monster 821 ist auch für Fahrer mit beschränkter Fahrerlaubnis in einer gedrosselten 35-kW-Version verfügbar. Kontaktieren Sie gerne Ihren Ducati Partner für weitere Informationen.
Avatar
 Anger
#3159
Azért az üzembe helyezési költségel is menjenek a p...a ,annyi mint egy autó !
Ausztriában vagy németeknél nem lenne olcsóbb ?,ott eleve kevesebb az ÁFA ,biztos nincs regadó.

Avatar
 dino74
#3158
Csak nehogy halott raj legyek :)
De az őszt meg kell várnom sajna a lekötés miatt :(
Csak azt nem értem ,hogy amiknal miért 11usa dodo ?
azért mert:
a legnagyobb piac, mennyiségi kedvezmény
sokkal kisebb vagy néhol nincs is áfa
nincs vám
az áfát sehol nem tüntetik fel ami oldalakon, azt mindig neked kell hozzászámolni az adott államokban
Avatar
 zsolt24
#3157
Vezetett már valaki diesel Monstert? Adtak el itthon belőle egyáltalán?
kvázi igen, mert a Diesel egy 1100 evo, persze izlés kérdése alapján, sok "szép" kiegészítővel, más üléssel, stb., de azt nem tudom, hogy itthon adtak-e el belőle. Én 1100 evoból is csak kettőről tudok :-)
Avatar
 ricsi
#3156
Csak nehogy halott raj legyek :)
De az őszt meg kell várnom sajna a lekötés miatt :(
Csak azt nem értem ,hogy amiknal miért 11usa dodo ?
azért mert:
a legnagyobb piac, mennyiségi kedvezmény
sokkal kisebb vagy néhol nincs is áfa
nincs vám
Avatar
 TorzsiMTS
#3155
háló, emberek!

10w40 motul 300v factory line double ester került a gépbe, azóta sokkal csendesebb, finomabb, no meg űzve sem megy a hőfokjelző 112 celsius fölé. az jó? :)

vélemény olajügyben? ja, plusz tuti 16000 km-eres szörnyem 2007-es, 20000-nél kell szíjat cserélnem, vagy 2 év?
Azt a szíjat jobb a békesség érdekében minél hamarabb lecserélni. Én nem merném megvárni a 7éves szíjjal a 20 000-et...ha szakad a szíj a szelep és hengerfej elmegy,az nem 40-50 000 lesz (mint amennyi a szíjcsere) :)
,,ha szabad a szív" Baszki mondtad, hogy van csajod, de nem tudtam ilyen nagy már a szerelem, tiszta romantika amit írsz!
Ezt most büntiből hallgatsd meg :D

<iframe width="420" height="315" src="//www.youtube.com/embed/7W3qT0DuxzQ" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
Bakker,most olvastam vissza amit írtam... :D De a szív és a szelep az örökre szabad :D
Avatar
 Kajakman
#3154
háló, emberek!

10w40 motul 300v factory line double ester került a gépbe, azóta sokkal csendesebb, finomabb, no meg űzve sem megy a hőfokjelző 112 celsius fölé. az jó? :)

vélemény olajügyben? ja, plusz tuti 16000 km-eres szörnyem 2007-es, 20000-nél kell szíjat cserélnem, vagy 2 év?
Azt a szíjat jobb a békesség érdekében minél hamarabb lecserélni. Én nem merném megvárni a 7éves szíjjal a 20 000-et...ha szakad a szíj a szelep és hengerfej elmegy,az nem 40-50 000 lesz (mint amennyi a szíjcsere) :)
,,ha szabad a szív" Baszki mondtad, hogy van csajod, de nem tudtam ilyen nagy már a szerelem, tiszta romantika amit írsz!
Ezt most büntiből hallgatsd meg :D

<iframe width="420" height="315" src="//www.youtube.com/embed/7W3qT0DuxzQ" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
Avatar
 Ringu84
#3153
Árban nem sok különbség van ,796és 821között .
Az 1200as az mar húzós ;)
Mennyire terhelődik a csukló ezeken a mocikon ebben a fajta ülőpuzitúrában ?
Mert mind a két csuklóm rommá volt törve !
Ha a 821-nek az üléspozíciója olyan mint az 1200-asnak, akkor szerintem nem lesz gond vele. Az 1200 nekem kényelmesebb volt a régi Monster-ekhez képest. Csak enyhén kellett előredőlni, de az ülés, meg a tank is úgy van kialakítva, hogy a csuklómat már nem nagyon érte terhelés.
Avatar
 TorzsiMTS
#3152
háló, emberek!

10w40 motul 300v factory line double ester került a gépbe, azóta sokkal csendesebb, finomabb, no meg űzve sem megy a hőfokjelző 112 celsius fölé. az jó? :)

vélemény olajügyben? ja, plusz tuti 16000 km-eres szörnyem 2007-es, 20000-nél kell szíjat cserélnem, vagy 2 év?
Azt a szíjat jobb a békesség érdekében minél hamarabb lecserélni. Én nem merném megvárni a 7éves szíjjal a 20 000-et...ha szakad a szíj a szelep és hengerfej elmegy,az nem 40-50 000 lesz (mint amennyi a szíjcsere) :)
Avatar
 nyarivihogo
#3151
háló, emberek!

10w40 motul 300v factory line double ester került a gépbe, azóta sokkal csendesebb, finomabb, no meg űzve sem megy a hőfokjelző 112 celsius fölé. az jó? :)

vélemény olajügyben? ja, plusz tuti 16000 km-eres szörnyem 2007-es, 20000-nél kell szíjat cserélnem, vagy 2 év?
Avatar
 Vicctor
#3150
Árban nem sok különbség van ,796és 821között .
Az 1200as az mar húzós ;)
Mennyire terhelődik a csukló ezeken a mocikon ebben a fajta ülőpuzitúrában ?
Mert mind a két csuklóm rommá volt törve !

Típusa válogatja mennyire rádőlős, a 696 -oson nekem szétmenne a kezem annyira fekvőtámasz az én méreteimnek, a 695 -ösöm meg halál kényelmes.
Rá kell ülni nem kérdés mert nagy különbségek tudnak lenni.
Avatar
 Anger
#3148
Csak nehogy halott raj legyek :)
De az őszt meg kell várnom sajna a lekötés miatt :(
Csak azt nem értem ,hogy amiknal miért 11usa dodo ?
Avatar
 76
#3147
Látom Ricsi te is 2008ban vizsgáztál :)
Nekem nem kellett páv ,mert hivatásos jogsim van .
ha 821 veszel raj vagy! :)
Avatar
 Anger
#3146
Látom Ricsi te is 2008ban vizsgáztál :)
Nekem nem kellett páv ,mert hivatásos jogsim van .
Avatar
 Anger
#3145
Az lesz ,most is azt nézegetem ,tökre megfertőzöl :)
És az Audi megvette a Ducatit ,biztos lát benne fantáziát !
Avatar
 ricsi
#3144
Árban nem sok különbség van ,796és 821között .
Az 1200as az mar húzós ;)
Mennyire terhelődik a csukló ezeken a mocikon ebben a fajta ülőpuzitúrában ?
Mert mind a két csuklóm rommá volt törve !
a kicsi árkülönbözet miatt javasoltam a 821-et :) sztem a terhelés nem vészes, ez nem egy superbike. nem egy multistrada vagy egy bmw gs, de nem is egy superbike.
ha elmész a boscoba, mindkettőre fel tudsz ülni, ki tudod próbélni!
Avatar
 Anger
#3143
Árban nem sok különbség van ,796és 821között .
Az 1200as az mar húzós ;)
Mennyire terhelődik a csukló ezeken a mocikon ebben a fajta ülőpuzitúrában ?
Mert mind a két csuklóm rommá volt törve !
Avatar
 ricsi
#3142
pont ezzel akartam én is érvelni: "Urban limits power to 75hp." tehát van egy 796-osod, amit ha kinősz, egy gombnyomással feljavítasz :D
Avatar
 Kajakman
#3141
Na ez jó hír pont a 796 os érdekel ,de meg fogom nézni a 821est is ,de szerintem nekem az már sok lenne ,tudom ,hogy motorozasból mik a korlátaim !
Egyébként a Suzukin keresztül van forgalmazva ,vagy csak egy a székhely ?
Ha jól tudom, a 821-nek is vissza lehet venni a motor teljesítményből, de legalábbis touring módban azt írják, kevésbé hegyes a gázreakció, és a "Ducati Safety Pack" tuti megmentheti a segged sok esetben. Ha tényleg a motorozás korlátaid miatt aggódsz, jobb lehet a 821, ha van keret rá én tutira azt venném! (illetve az 1200-est, csak "kéne pénz lóvéra" :) )
Avatar
 ricsi
#3140
Na ez jó hír pont a 796 os érdekel ,de meg fogom nézni a 821est is ,de szerintem nekem az már sok lenne ,tudom ,hogy motorozasból mik a korlátaim !
Egyébként a Suzukin keresztül van forgalmazva ,vagy csak egy a székhely ?
ez egy ducati szalon amiben van par suzuki is :)
Avatar
 Anger
#3139
Na ez jó hír pont a 796 os érdekel ,de meg fogom nézni a 821est is ,de szerintem nekem az már sok lenne ,tudom ,hogy motorozasból mik a korlátaim !
Egyébként a Suzukin keresztül van forgalmazva ,vagy csak egy a székhely ?
Avatar
 ricsi
#3138
Asszem szombaton felmegyek a Budaörsi út 160 ba és ha még mákom is lesz akkor jól megnézem a monstereket .
Egyébként kölyök korom óta azt tartom ,hogy a Ducati a motorok Ferarija ,pedig soha nem mentem egyel se ,de az egyedisége és a kidolgozottsága ....na ezek hiányoznak nagyon sok motorból .
speciel van raktáron 769-os, 821csak a hónap második felében érkezik.
maráczi zsolti tegnap volt Bolognában tesztvezetni, és azt mesélte nagyon jó a paripa, szerinte jobb (kezelhetőbb, kezesebb) mint az 1200-es.
Avatar
 Anger
#3137
Asszem szombaton felmegyek a Budaörsi út 160 ba és ha még mákom is lesz akkor jól megnézem a monstereket .
Egyébként kölyök korom óta azt tartom ,hogy a Ducati a motorok Ferarija ,pedig soha nem mentem egyel se ,de az egyedisége és a kidolgozottsága ....na ezek hiányoznak nagyon sok motorból .
Avatar
 zsolt24
#3136
szerintem a legjobb választás 1100 Evo lenne! :)
feltűnt, hogy az már nincs a kínálatban és újat akar?
persze! :)
Csak én inkabb vennek egy megkímélt használt Evo 1100,mint egy új 796.(szebb,jobb) Csak ezt lusta voltam kiírni! Tudod több szempont! :D
és 9000 euro környékén már lehet kapni kevés kilométerrel...
Avatar
 76
#3135
nem értem mi a baj a "régivel" nekem pl sokkal előbb kén egy s4r mint bármilyen másik monster (ok a diesel kivételével)
jaja,a diesel alul nyomatékosabb+a fogyasztás! ;)
ja es kurva szar mogotte menni mert kormol mint egy ikarusz! :)
nem az az igazi motoros aki gyorsan és jól megy,hanem az aki szívja a busz mögött a füstöt! ;) :D

+1.5 adag sztrapi!
Avatar
 stafford
#3134
hali,
24e km vagy 2 év a hivatalos intervallum, hogy betartod-e az rajtad múlik. őszintén megmondva ez egy 40-50ezer forintos költség talán 2 évente de lehet ritkábban, ha ez eltántorít a motortól, akkor nem neked való a ducati.
egyébként egy új modellre nem nagyon kell költened a kötelezőkön kívül. ahogy nézem a 796-nál 12e-nél szelephézagot kell ellenőrizni (ez a nagyobbaknál csak 24e-nél van),+ olajcsere és a szokásos dolgok, ez hasraütve 40-60ezres nagyságrend, 24ezernél pedig erre rájön a két szíj, tehát 80-100as nagyságrend.
a láncod majd egyszer elkopik, ahogy minden más motoron is, a gumid szintén, ezek mind költségek. tankolni is kell, meg majd eszedbe jut hogy kipufogó is jó lenne rá, ez szintén.
véleményem szerint bármilyen más motort veszel, ugyanúgy költeni fogsz rá, csak nem szíjcsere címszóval, hanem mással. itt nem nagyon fogsz ellenpéldát találni, mellett érveket annál inkább.
Itthon 2,5 szervizt tudunk ajánlani jó szívvel, sajna kicsi a piac hogy eltartson többet.

típushibák nincsenek, ez a monster már kifutó modell, eléggé kiforrott. én a helyedben csak és kizárólag a 821-es monsterben gondolkodnék, az esetleges későbbi eladás, az újabb konstrukció és a kinézet miatt is.
nem értem mi a baj a "régivel" nekem pl sokkal előbb kén egy s4r mint bármilyen másik monster (ok a diesel kivételével)
jaja,a diesel alul nyomatékosabb+a fogyasztás! ;)
ja es kurva szar mogotte menni mert kormol mint egy ikarusz! :)
Avatar
 76
#3133
Üdv mindenkinek .
Mostanság nézegetem erősen a 796os kis monstert ,amit tudtam elolvastam a Ducatirol ,de az igazi véleményeket csak tulajdonosoktól tudok kérni ,mert ugye a sztereotípiák ennél a mocinal is megvannak ugyan úgy mint a HD nal !
Igazából a motor gyengéire ill.megbizhatóságára lennék kiváncsi ,
Szeretem ha a motor normálisan van leszervizelve ,ill.a szervizkonyv vezetve van ahogy az meg van írva !
De eléggé megriasztott ,hogy a vezerműszíjat ilyen gyakran kell cserélni /20ekm vagy 2 év/ ,ill.a sok rossz tapasztalat a szervizekről ,persze nem tudom ,hogy mi igaz ezekből !?
Kérném szépen ,hogy valaki írja le a frankó szerviz költségeket ,ill .,hogy milyen típus hibákra számíthat az ember ,új mociban gondolkodom ,és motorozni szeretek nem szerelőre várni .
Most egy Suzuki intruder hajtok 6éve .
Valaki ha megvilagositana a markát illetően megköszönném !
hali,
24e km vagy 2 év a hivatalos intervallum, hogy betartod-e az rajtad múlik. őszintén megmondva ez egy 40-50ezer forintos költség talán 2 évente de lehet ritkábban, ha ez eltántorít a motortól, akkor nem neked való a ducati.
egyébként egy új modellre nem nagyon kell költened a kötelezőkön kívül. ahogy nézem a 796-nál 12e-nél szelephézagot kell ellenőrizni (ez a nagyobbaknál csak 24e-nél van),+ olajcsere és a szokásos dolgok, ez hasraütve 40-60ezres nagyságrend, 24ezernél pedig erre rájön a két szíj, tehát 80-100as nagyságrend.
a láncod majd egyszer elkopik, ahogy minden más motoron is, a gumid szintén, ezek mind költségek. tankolni is kell, meg majd eszedbe jut hogy kipufogó is jó lenne rá, ez szintén.
véleményem szerint bármilyen más motort veszel, ugyanúgy költeni fogsz rá, csak nem szíjcsere címszóval, hanem mással. itt nem nagyon fogsz ellenpéldát találni, mellett érveket annál inkább.
Itthon 2,5 szervizt tudunk ajánlani jó szívvel, sajna kicsi a piac hogy eltartson többet.

típushibák nincsenek, ez a monster már kifutó modell, eléggé kiforrott. én a helyedben csak és kizárólag a 821-es monsterben gondolkodnék, az esetleges későbbi eladás, az újabb konstrukció és a kinézet miatt is.
nem értem mi a baj a "régivel" nekem pl sokkal előbb kén egy s4r mint bármilyen másik monster (ok a diesel kivételével)
jaja,a diesel alul nyomatékosabb+a fogyasztás! ;)
Avatar
 76
#3132
Köszönöm a válaszod ,ezekre a dolgokra voltam kiváncsi ,így azért jobban átlátható az egész ,mint az innen onnan összeszedett információk ,821naja nem szeretnék vizes blokkos motort +a hátsó egykarú lengőkaros 796os nagyon tetszik . És őszinte leszek ,szerintem nekem a 821es erős lenne ,!
szerintem a legjobb választás 1100 Evo lenne! :)
feltűnt, hogy az már nincs a kínálatban és újat akar?
persze! :)
Csak én inkabb vennek egy megkímélt használt Evo 1100,mint egy új 796.(szebb,jobb) Csak ezt lusta voltam kiírni! Tudod több szempont! :D
Avatar
 dino74
#3129
Köszönöm a válaszod ,ezekre a dolgokra voltam kiváncsi ,így azért jobban átlátható az egész ,mint az innen onnan összeszedett információk ,821naja nem szeretnék vizes blokkos motort +a hátsó egykarú lengőkaros 796os nagyon tetszik . És őszinte leszek ,szerintem nekem a 821es erős lenne ,!
szerintem a legjobb választás 1100 Evo lenne! :)
feltűnt, hogy az már nincs a kínálatban és újat akar?
Avatar
 76
#3128
Köszönöm a válaszod ,ezekre a dolgokra voltam kiváncsi ,így azért jobban átlátható az egész ,mint az innen onnan összeszedett információk ,821naja nem szeretnék vizes blokkos motort +a hátsó egykarú lengőkaros 796os nagyon tetszik . És őszinte leszek ,szerintem nekem a 821es erős lenne ,!
szerintem a legjobb választás 1100 Evo lenne! :)
Avatar
 ricsi
#3127
Üdv mindenkinek .
Mostanság nézegetem erősen a 796os kis monstert ,amit tudtam elolvastam a Ducatirol ,de az igazi véleményeket csak tulajdonosoktól tudok kérni ,mert ugye a sztereotípiák ennél a mocinal is megvannak ugyan úgy mint a HD nal !
Igazából a motor gyengéire ill.megbizhatóságára lennék kiváncsi ,
Szeretem ha a motor normálisan van leszervizelve ,ill.a szervizkonyv vezetve van ahogy az meg van írva !
De eléggé megriasztott ,hogy a vezerműszíjat ilyen gyakran kell cserélni /20ekm vagy 2 év/ ,ill.a sok rossz tapasztalat a szervizekről ,persze nem tudom ,hogy mi igaz ezekből !?
Kérném szépen ,hogy valaki írja le a frankó szerviz költségeket ,ill .,hogy milyen típus hibákra számíthat az ember ,új mociban gondolkodom ,és motorozni szeretek nem szerelőre várni .
Most egy Suzuki intruder hajtok 6éve .
Valaki ha megvilagositana a markát illetően megköszönném !
hali,
24e km vagy 2 év a hivatalos intervallum, hogy betartod-e az rajtad múlik. őszintén megmondva ez egy 40-50ezer forintos költség talán 2 évente de lehet ritkábban, ha ez eltántorít a motortól, akkor nem neked való a ducati.
egyébként egy új modellre nem nagyon kell költened a kötelezőkön kívül. ahogy nézem a 796-nál 12e-nél szelephézagot kell ellenőrizni (ez a nagyobbaknál csak 24e-nél van),+ olajcsere és a szokásos dolgok, ez hasraütve 40-60ezres nagyságrend, 24ezernél pedig erre rájön a két szíj, tehát 80-100as nagyságrend.
a láncod majd egyszer elkopik, ahogy minden más motoron is, a gumid szintén, ezek mind költségek. tankolni is kell, meg majd eszedbe jut hogy kipufogó is jó lenne rá, ez szintén.
véleményem szerint bármilyen más motort veszel, ugyanúgy költeni fogsz rá, csak nem szíjcsere címszóval, hanem mással. itt nem nagyon fogsz ellenpéldát találni, mellett érveket annál inkább.
Itthon 2,5 szervizt tudunk ajánlani jó szívvel, sajna kicsi a piac hogy eltartson többet.

típushibák nincsenek, ez a monster már kifutó modell, eléggé kiforrott. én a helyedben csak és kizárólag a 821-es monsterben gondolkodnék, az esetleges későbbi eladás, az újabb konstrukció és a kinézet miatt is.
nem értem mi a baj a "régivel" nekem pl sokkal előbb kén egy s4r mint bármilyen másik monster (ok a diesel kivételével)
mikor mondtam h baj van veluk? Nekem a 696vonal nem tetszik de ez most nem tema
Avatar
 dino74
#3126
Üdv mindenkinek .
Mostanság nézegetem erősen a 796os kis monstert ,amit tudtam elolvastam a Ducatirol ,de az igazi véleményeket csak tulajdonosoktól tudok kérni ,mert ugye a sztereotípiák ennél a mocinal is megvannak ugyan úgy mint a HD nal !
Igazából a motor gyengéire ill.megbizhatóságára lennék kiváncsi ,
Szeretem ha a motor normálisan van leszervizelve ,ill.a szervizkonyv vezetve van ahogy az meg van írva !
De eléggé megriasztott ,hogy a vezerműszíjat ilyen gyakran kell cserélni /20ekm vagy 2 év/ ,ill.a sok rossz tapasztalat a szervizekről ,persze nem tudom ,hogy mi igaz ezekből !?
Kérném szépen ,hogy valaki írja le a frankó szerviz költségeket ,ill .,hogy milyen típus hibákra számíthat az ember ,új mociban gondolkodom ,és motorozni szeretek nem szerelőre várni .
Most egy Suzuki intruder hajtok 6éve .
Valaki ha megvilagositana a markát illetően megköszönném !
hali,
24e km vagy 2 év a hivatalos intervallum, hogy betartod-e az rajtad múlik. őszintén megmondva ez egy 40-50ezer forintos költség talán 2 évente de lehet ritkábban, ha ez eltántorít a motortól, akkor nem neked való a ducati.
egyébként egy új modellre nem nagyon kell költened a kötelezőkön kívül. ahogy nézem a 796-nál 12e-nél szelephézagot kell ellenőrizni (ez a nagyobbaknál csak 24e-nél van),+ olajcsere és a szokásos dolgok, ez hasraütve 40-60ezres nagyságrend, 24ezernél pedig erre rájön a két szíj, tehát 80-100as nagyságrend.
a láncod majd egyszer elkopik, ahogy minden más motoron is, a gumid szintén, ezek mind költségek. tankolni is kell, meg majd eszedbe jut hogy kipufogó is jó lenne rá, ez szintén.
véleményem szerint bármilyen más motort veszel, ugyanúgy költeni fogsz rá, csak nem szíjcsere címszóval, hanem mással. itt nem nagyon fogsz ellenpéldát találni, mellett érveket annál inkább.
Itthon 2,5 szervizt tudunk ajánlani jó szívvel, sajna kicsi a piac hogy eltartson többet.

típushibák nincsenek, ez a monster már kifutó modell, eléggé kiforrott. én a helyedben csak és kizárólag a 821-es monsterben gondolkodnék, az esetleges későbbi eladás, az újabb konstrukció és a kinézet miatt is.
nem értem mi a baj a "régivel" nekem pl sokkal előbb kén egy s4r mint bármilyen másik monster (ok a diesel kivételével)
Avatar
 Anger
#3125
Köszönöm a válaszod ,ezekre a dolgokra voltam kiváncsi ,így azért jobban átlátható az egész ,mint az innen onnan összeszedett információk ,821naja nem szeretnék vizes blokkos motort +a hátsó egykarú lengőkaros 796os nagyon tetszik . És őszinte leszek ,szerintem nekem a 821es erős lenne ,!
Avatar
 ricsi
#3124
Üdv mindenkinek .
Mostanság nézegetem erősen a 796os kis monstert ,amit tudtam elolvastam a Ducatirol ,de az igazi véleményeket csak tulajdonosoktól tudok kérni ,mert ugye a sztereotípiák ennél a mocinal is megvannak ugyan úgy mint a HD nal !
Igazából a motor gyengéire ill.megbizhatóságára lennék kiváncsi ,
Szeretem ha a motor normálisan van leszervizelve ,ill.a szervizkonyv vezetve van ahogy az meg van írva !
De eléggé megriasztott ,hogy a vezerműszíjat ilyen gyakran kell cserélni /20ekm vagy 2 év/ ,ill.a sok rossz tapasztalat a szervizekről ,persze nem tudom ,hogy mi igaz ezekből !?
Kérném szépen ,hogy valaki írja le a frankó szerviz költségeket ,ill .,hogy milyen típus hibákra számíthat az ember ,új mociban gondolkodom ,és motorozni szeretek nem szerelőre várni .
Most egy Suzuki intruder hajtok 6éve .
Valaki ha megvilagositana a markát illetően megköszönném !
hali,
24e km vagy 2 év a hivatalos intervallum, hogy betartod-e az rajtad múlik. őszintén megmondva ez egy 40-50ezer forintos költség talán 2 évente de lehet ritkábban, ha ez eltántorít a motortól, akkor nem neked való a ducati.
egyébként egy új modellre nem nagyon kell költened a kötelezőkön kívül. ahogy nézem a 796-nál 12e-nél szelephézagot kell ellenőrizni (ez a nagyobbaknál csak 24e-nél van),+ olajcsere és a szokásos dolgok, ez hasraütve 40-60ezres nagyságrend, 24ezernél pedig erre rájön a két szíj, tehát 80-100as nagyságrend.
a láncod majd egyszer elkopik, ahogy minden más motoron is, a gumid szintén, ezek mind költségek. tankolni is kell, meg majd eszedbe jut hogy kipufogó is jó lenne rá, ez szintén.
véleményem szerint bármilyen más motort veszel, ugyanúgy költeni fogsz rá, csak nem szíjcsere címszóval, hanem mással. itt nem nagyon fogsz ellenpéldát találni, mellett érveket annál inkább.
Itthon 2,5 szervizt tudunk ajánlani jó szívvel, sajna kicsi a piac hogy eltartson többet.

típushibák nincsenek, ez a monster már kifutó modell, eléggé kiforrott. én a helyedben csak és kizárólag a 821-es monsterben gondolkodnék, az esetleges későbbi eladás, az újabb konstrukció és a kinézet miatt is.
Avatar
 Anger
#3123
Üdv mindenkinek .
Mostanság nézegetem erősen a 796os kis monstert ,amit tudtam elolvastam a Ducatirol ,de az igazi véleményeket csak tulajdonosoktól tudok kérni ,mert ugye a sztereotípiák ennél a mocinal is megvannak ugyan úgy mint a HD nal !
Igazából a motor gyengéire ill.megbizhatóságára lennék kiváncsi ,
Szeretem ha a motor normálisan van leszervizelve ,ill.a szervizkonyv vezetve van ahogy az meg van írva !
De eléggé megriasztott ,hogy a vezerműszíjat ilyen gyakran kell cserélni /20ekm vagy 2 év/ ,ill.a sok rossz tapasztalat a szervizekről ,persze nem tudom ,hogy mi igaz ezekből !?
Kérném szépen ,hogy valaki írja le a frankó szerviz költségeket ,ill .,hogy milyen típus hibákra számíthat az ember ,új mociban gondolkodom ,és motorozni szeretek nem szerelőre várni .
Most egy Suzuki intruder hajtok 6éve .
Valaki ha megvilagositana a markát illetően megköszönném !
Avatar
 harpi
#3122
Sziasztok!
Én is megfertőződtem és tulajdonosa lettem egy 1000s ie-nek! Szép állapotban, kevés km gyári állapot,friss olasz import!
Viszont valószínű nem jó a tartalék kijelző! Jól megszívatott,én már azt hittem a motor szart be közben a benya fogyott ki!
Szóval induláskor becsekkol a kis sárga lámpa,viszont ha kevés a benzin semmi nem történik!
Valóban típushiba ezeknél a gépeknél? És mibe szokott ez fájni?
 PETTI
#3121
Sziasztok!
A 620-as Monsteremen kellene láncot és lánckerekeket cserélnem.
Meg tudná valaki adni a méreteket? És ha van valami javaslat márkára, azt is szívesen venném!
Köszi!
D.I.D. lánc, JT fogaskerék , 520/106 15/46 14/43, 14/46, 15/46
Avatar
 kopi
#3120
Sziasztok!
A 620-as Monsteremen kellene láncot és lánckerekeket cserélnem.
Meg tudná valaki adni a méreteket? És ha van valami javaslat márkára, azt is szívesen venném!
Köszi!
Egy komolyabb cég pontosan tudja mi kell rá !
Avatar
 Reznor
#3119
Sziasztok!
A 620-as Monsteremen kellene láncot és lánckerekeket cserélnem.
Meg tudná valaki adni a méreteket? És ha van valami javaslat márkára, azt is szívesen venném!
Köszi!
Avatar
 qweras
#3116
Köszi fiúk! Meggyőztetek.. :) olvastam már egy két helyen én is, hogy általában a motor teljesítményéhez mérten a felrakható legkissebb mérettel szerelik a motorokat.. Dehát gondoltam csak szebb a nagyobb gumival :( de ha még rosszabb is lesz tőle akkor, akkor erről ennyi! Marad a 160..
Nem lett rosszabb, csak más!
Olyan megszokós most. Majrécsík kevesebb mint a 160-on volt... (ár lehet, hogy nekem gumi helyett a vaskarika is elég lenne :) )
 PETTI
#3115
Köszi fiúk! Meggyőztetek.. :) olvastam már egy két helyen én is, hogy általában a motor teljesítményéhez mérten a felrakható legkissebb mérettel szerelik a motorokat.. Dehát gondoltam csak szebb a nagyobb gumival :( de ha még rosszabb is lesz tőle akkor, akkor erről ennyi! Marad a 160..
Nekem 180 as van fent, nem lett rosszabb, felfér simán, és azért nem változtat sokat, mert a felni nem húzza szét annyira mint az 5.5.
Avatar
 NagyGábor
#3114
Köszi fiúk! Meggyőztetek.. :) olvastam már egy két helyen én is, hogy általában a motor teljesítményéhez mérten a felrakható legkissebb mérettel szerelik a motorokat.. Dehát gondoltam csak szebb a nagyobb gumival :( de ha még rosszabb is lesz tőle akkor, akkor erről ennyi! Marad a 160..
Avatar
 qweras
#3113
Sziasztok. Monster 695-öm van, gyári gumiméret 160-as hátul. Tennék rá 180-ast, nem tuja valaki, ráfér? Jobb lessz kanyrban? A sárvédőbe is csisszesen fér el a 160-as..de az leszedném, az nem gond.. Ki mit javasol?
Nem megy fel, szélesebb felni kell hozzá, gyári 4,5" helyett 5,5".
Én most építettem át, de én bolond vagyok, lengőkarostól rakattam át a seggét (M900/1000), bár az nem volt indokolt. :-D
TorzsiMTS-nek igaza van, nem lesz tőle jobb csak szebb. A szélesebb gumival újra meg kell szokni / tanulni a motort, mert teljesen máshogyan viselkedik, máshogy, "más íven" megy...
Avatar
 TorzsiMTS
#3112
Sziasztok. Monster 695-öm van, gyári gumiméret 160-as hátul. Tennék rá 180-ast, nem tuja valaki, ráfér? Jobb lessz kanyrban? A sárvédőbe is csisszesen fér el a 160-as..de az leszedném, az nem gond.. Ki mit javasol?
Többszörösen visszatérő téma,továbbra is a NEM a helyes válasz! Kanyarban nem lesz jobb,inkább rosszabb és nem véletlen kalkulálta így ki a mérnök,hogy 160 megy hátulra.
Extra tapadást nem nyersz,viszont a motor geometriát összeborzolja az tuti.
BÁRMIT mondanak,160-assal fog a legjobban viselkedni,aki mást mond,nem ért hozzá! Peace :)
  • 1
  • 66
  • 67
  • 68
  • 69
  • 70
  • 91

The handicap of 3-3.5 in soccer betting refers to […]