Üdv mindenkinek .
Mostanság nézegetem erősen a 796os kis monstert ,amit tudtam elolvastam a Ducatirol ,de az igazi véleményeket csak tulajdonosoktól tudok kérni ,mert ugye a sztereotípiák ennél a mocinal is megvannak ugyan úgy mint a HD nal !
Igazából a motor gyengéire ill.megbizhatóságára lennék kiváncsi ,
Szeretem ha a motor normálisan van leszervizelve ,ill.a szervizkonyv vezetve van ahogy az meg van írva !
De eléggé megriasztott ,hogy a vezerműszíjat ilyen gyakran kell cserélni /20ekm vagy 2 év/ ,ill.a sok rossz tapasztalat a szervizekről ,persze nem tudom ,hogy mi igaz ezekből !?
Kérném szépen ,hogy valaki írja le a frankó szerviz költségeket ,ill .,hogy milyen típus hibákra számíthat az ember ,új mociban gondolkodom ,és motorozni szeretek nem szerelőre várni .
Most egy Suzuki intruder hajtok 6éve .
Valaki ha megvilagositana a markát illetően megköszönném ! hali,
24e km vagy 2 év a hivatalos intervallum, hogy betartod-e az rajtad múlik. őszintén megmondva ez egy 40-50ezer forintos költség talán 2 évente de lehet ritkábban, ha ez eltántorít a motortól, akkor nem neked való a ducati.
egyébként egy új modellre nem nagyon kell költened a kötelezőkön kívül. ahogy nézem a 796-nál 12e-nél szelephézagot kell ellenőrizni (ez a nagyobbaknál csak 24e-nél van),+ olajcsere és a szokásos dolgok, ez hasraütve 40-60ezres nagyságrend, 24ezernél pedig erre rájön a két szíj, tehát 80-100as nagyságrend.
a láncod majd egyszer elkopik, ahogy minden más motoron is, a gumid szintén, ezek mind költségek. tankolni is kell, meg majd eszedbe jut hogy kipufogó is jó lenne rá, ez szintén.
véleményem szerint bármilyen más motort veszel, ugyanúgy költeni fogsz rá, csak nem szíjcsere címszóval, hanem mással. itt nem nagyon fogsz ellenpéldát találni, mellett érveket annál inkább.
Itthon 2,5 szervizt tudunk ajánlani jó szívvel, sajna kicsi a piac hogy eltartson többet.
típushibák nincsenek, ez a monster már kifutó modell, eléggé kiforrott. én a helyedben csak és kizárólag a 821-es monsterben gondolkodnék, az esetleges későbbi eladás, az újabb konstrukció és a kinézet miatt is. nem értem mi a baj a "régivel" nekem pl sokkal előbb kén egy s4r mint bármilyen másik monster (ok a diesel kivételével)
jaja,a diesel alul nyomatékosabb+a fogyasztás!