Avatar
 gonosz
#3011
Sziasztok!

Van egy kis mechanikus problémám. Ha visszaveszem a gázt, akkor is marad a fordulat magasan egy ideig. Majd visszaáll magától a normálra. Volt valakinek hasonló? Azt gyanítom, hogy a markolatban lehet valami, de gondoltam érdeklődöm....

Üdv:g.
Avatar
 Trade7
#3010
Sziasztok!
Van egy olyan gondom, a 600-as Darkommal, hogy felkapcsolt lámpával az elülső indexek hol működnek, hol csak halványan villognak, de akkor mindkettő egyszerre, illetve a müszerfal is jelzi a hibát. Kb. 70%-ban van ez a helyzet. A hátsókkal nincs gond. LED-es indexek vannak elől-hátul.
A benne lévő akksi az alábbi:
http://vartamintabolt.hu/banner-51001-mkp-agm-sla
Szia! Test probléma lesz. Nézd át az indexek vezetékeit. Keress nem megfelően szigetelt részeket.
Avatar
 menthix
#3007
Sziasztok!
Van egy olyan gondom, a 600-as Darkommal, hogy felkapcsolt lámpával az elülső indexek hol működnek, hol csak halványan villognak, de akkor mindkettő egyszerre, illetve a müszerfal is jelzi a hibát. Kb. 70%-ban van ez a helyzet. A hátsókkal nincs gond. LED-es indexek vannak elől-hátul.
A benne lévő akksi az alábbi:
http://vartamintabolt.hu/banner-51001-mkp-agm-sla
Avatar
 XGab
#3006
Most hoztam haza a 600-ast, a Motorosso éves nagyszervízből. Meg kell mondjam, hogy a lánckerék csere miatt teljesen más feeling volt vele közlekedni. Eddig 43/14 volt rajta, nekem az nagyon rövidnek tűnt, pedig az 3,07, majdnem ugyanannyi mint a gyári 46/15, ami 3,066. Most 15/43 került rá, azaz 2,86, nem gondoltam volna, hogy ennyire más lesz. Ez nekem sokkal jobban tetszik :))
Avatar
 Laci
#3005
Most ilyen műszerfal világítás vírus van a levegőben az enyémmel is ez van, 2 hét múlva viszem a Full-Gas-ba
Megoldódott a műszerfal kérdés, levettem kiszárítottam (bár semmi nyomát nem láttam víznek) vissza raktam és működik
Avatar
 Ringu84
#3001
Ma a motorom úgy döntött, hogy nem akarja hogy eladjam. Hazafelé a budai alsórakparton behalt a gép. Egy lendületes lassítás közben durrant 2-3 rohadt nagyot majd a kuplungkar benyomása után leállt. Először nem is akart beindulni, félretoltuk, majd amikor végre beindult olyan kattogó hangot produkált, hogy inkább azonnal leállítottam.
Itt is köszönöm a Moto Rosso-nak, hogy olyan gyorsan ki tudtak jönni a motorért.
Holnap még a Dokihoz is el lesz juttatva a motor, majd ott kiderül mennyire kuka a gép.
A jövő heti találkozó így valószínűleg ki fog maradni. :(
Van, kocsi, vonat, busz stb. Egy ducatis mindig legyen felkészülve alternatív közlekedési eszközzel
Akkor valahogy megoldom, de ott leszek. :)
Ha másért nem, hogy eltemessük az S4-est.
Avatar
 dino74
#3000
Ma a motorom úgy döntött, hogy nem akarja hogy eladjam. Hazafelé a budai alsórakparton behalt a gép. Egy lendületes lassítás közben durrant 2-3 rohadt nagyot majd a kuplungkar benyomása után leállt. Először nem is akart beindulni, félretoltuk, majd amikor végre beindult olyan kattogó hangot produkált, hogy inkább azonnal leállítottam.
Itt is köszönöm a Moto Rosso-nak, hogy olyan gyorsan ki tudtak jönni a motorért.
Holnap még a Dokihoz is el lesz juttatva a motor, majd ott kiderül mennyire kuka a gép.
A jövő heti találkozó így valószínűleg ki fog maradni. :(
Van, kocsi, vonat, busz stb. Egy ducatis mindig legyen felkészülve alternatív közlekedési eszközzel
Avatar
 Ringu84
#2997
Ma a motorom úgy döntött, hogy nem akarja hogy eladjam. Hazafelé a budai alsórakparton behalt a gép. Egy lendületes lassítás közben durrant 2-3 rohadt nagyot majd a kuplungkar benyomása után leállt. Először nem is akart beindulni, félretoltuk, majd amikor végre beindult olyan kattogó hangot produkált, hogy inkább azonnal leállítottam.
Itt is köszönöm a Moto Rosso-nak, hogy olyan gyorsan ki tudtak jönni a motorért.
Holnap még a Dokihoz is el lesz juttatva a motor, majd ott kiderül mennyire kuka a gép.
A jövő heti találkozó így valószínűleg ki fog maradni. :(
Avatar
 gonosz
#2996
Most ilyen műszerfal világítás vírus van a levegőben az enyémmel is ez van, 2 hét múlva viszem a Full-Gas-ba
jah...az enyém is vacakol...amúgy:P
 PETTI
#2995
halli délután menet közbe elment a müszerfalam világitás meg minden de a motor nem ált le pont lenéztem a müszerfalra és azt csinálta mint amikor rá adom a gyujtást utána megfeküt leálitodtam de vissza nem indult egy 2002 monster röl van szó. levitem most szerelöhöz de nem ducati szakértö azért szeretném megkérdezni töletek h valaki járt már igy??
Biztosíték?
Avatar
 Laci
#2994
Most ilyen műszerfal világítás vírus van a levegőben az enyémmel is ez van, 2 hét múlva viszem a Full-Gas-ba
Avatar
 Jipii
#2993
akksi jó? esetleg valami ellenállás a műszerfalban? Ha az akksi kizárt, én a Motorossoba vinném. Laci átnézi, leméri
Avatar
 csaszibá
#2992
halli délután menet közbe elment a müszerfalam világitás meg minden de a motor nem ált le pont lenéztem a müszerfalra és azt csinálta mint amikor rá adom a gyujtást utána megfeküt leálitodtam de vissza nem indult egy 2002 monster röl van szó. levitem most szerelöhöz de nem ducati szakértö azért szeretném megkérdezni töletek h valaki járt már igy??
 PETTI
#2991
Hali!

Egyszerű kérdésem lesz, végre bekerült a xenon a motoromba, és úgy tűnik szépen kirajzolja az ívet a foncsor, át fog menni a műszakin, vagy illik visszatenni a sima H4-et?
Köszi!
Üdv: Cs.
Elvileg nem fogják engedni, de sose tudni....nekem még a kormányba is belekötöttek.....
Avatar
 ScoDo
#2990
Hali!

Egyszerű kérdésem lesz, végre bekerült a xenon a motoromba, és úgy tűnik szépen kirajzolja az ívet a foncsor, át fog menni a műszakin, vagy illik visszatenni a sima H4-et?
Köszi!
Üdv: Cs.
Avatar
 dino74
#2989
Koszi a tippeket, betoltuk, beindult, tenyleg csak az aksi lesz szar. Holnap meg azer ramerek a feszszabalyzora.
de szeretitek az egyszerűbb utat választani....
Avatar
 BlooD2oo1
#2988
Koszi a tippeket, betoltuk, beindult, tenyleg csak az aksi lesz szar. Holnap meg azer ramerek a feszszabalyzora.
Avatar
 sarkany
#2987
Hali!
Tanacsot szeretnek kerni egy 2002es 620 ie darkhoz.
Par hete vettem, elso motor, imadom, eddig kb 1000Km-t tettem bele. Egyszer ketszer mar elofordult, hogy csak masodikra indult, dehat oreg mar szegeny gondoltam nem gaz, ugyis meg csak baratkozunk. Tegnap viszont megadta magat :( Az onindito forgat, de a moci nem indul. Kivettem az egyik gyertyat, allapota teljesen jo, benzines volt kicsit, de szikrazni nem szikrazik. Inditozaskor az aksifesz 10.8 - 11Vra esik vissza ami gondolom meg teljesen jo. Biztositekok is jok.
Tudom, buta dolog igy tanacsot kerni, de nincs esetleg valami tipikus dolog amire azt lehet mondani hogy na 90% hogy ez lesz a baj? Trackeljem tovabb, hogy hol 'fogy el' az aram, meg fujkaljak be minden csatit vd40-el?
Ha van tipp azt megkoszonnem.

Elso motor, ugyhogy most meglepeteskent er hogy hat ezt nem vontatom be 50km-re a szervizbe:)

Edit: vagy lehet h csak az imobilizer szivat? Ha igen, az imo hagyja forgatni a bendixet, csak gyujtast nem ad?
Szia! Néha az enyém is csinálta, olyankor egyszerűen betoltam. Tolásra mindig azonnal indult, a kis motor miatt egyedül is simán ment.
A szabadonfutó csapágy rugója kezd kilazulni. Ha nem cseréled a csapágyad, akkor előbb-utóbb a fogaskerekedet is meg fogja zabálni, az pedig már nem lesz olcsó. És ne feledkezzünk meg, hogy fogaskerékről leváló fémforgácsok bekerülnek az olajtérbe és jobb esetben csak a hajtókarcsapágyat fogja elkoptatni.
Avatar
 Trade7
#2986
Hali!
Tanacsot szeretnek kerni egy 2002es 620 ie darkhoz.
Par hete vettem, elso motor, imadom, eddig kb 1000Km-t tettem bele. Egyszer ketszer mar elofordult, hogy csak masodikra indult, dehat oreg mar szegeny gondoltam nem gaz, ugyis meg csak baratkozunk. Tegnap viszont megadta magat :( Az onindito forgat, de a moci nem indul. Kivettem az egyik gyertyat, allapota teljesen jo, benzines volt kicsit, de szikrazni nem szikrazik. Inditozaskor az aksifesz 10.8 - 11Vra esik vissza ami gondolom meg teljesen jo. Biztositekok is jok.
Tudom, buta dolog igy tanacsot kerni, de nincs esetleg valami tipikus dolog amire azt lehet mondani hogy na 90% hogy ez lesz a baj? Trackeljem tovabb, hogy hol 'fogy el' az aram, meg fujkaljak be minden csatit vd40-el?
Ha van tipp azt megkoszonnem.

Elso motor, ugyhogy most meglepeteskent er hogy hat ezt nem vontatom be 50km-re a szervizbe:)

Edit: vagy lehet h csak az imobilizer szivat? Ha igen, az imo hagyja forgatni a bendixet, csak gyujtast nem ad?
Szia! Néha az enyém is csinálta, olyankor egyszerűen betoltam. Tolásra mindig azonnal indult, a kis motor miatt egyedül is simán ment.
Avatar
 zsolt24
#2985
Hello, tudja valaki, hogy mi az angol neve annak a szelepnek, vagy minek a kipufogóban, amit az elektronika szabályoz? Igazából magyarul se tudom, sőt nem is értek hozzá, de Ti biztos. ;-) kösz
servo eliminatorra kerss ra :)
ahhoz szükséged van full rendszer ecu flashre mert ha csak simán kikötöd és fixálod bután fog viselkedni a motor
igen, en vagyok hozza nem erto, es hulyen fogalmazo. Dinonak lesz igaza, pont errol van szo, hogy ha kap uj programot, akkor mit es hogy kell tenni, hogy ne vilagitson az "engine failure" folyamatosan...
Avatar
 Ton-up
#2984
Hali!
Tanacsot szeretnek kerni egy 2002es 620 ie darkhoz.
Par hete vettem, elso motor, imadom, eddig kb 1000Km-t tettem bele. Egyszer ketszer mar elofordult, hogy csak masodikra indult, dehat oreg mar szegeny gondoltam nem gaz, ugyis meg csak baratkozunk. Tegnap viszont megadta magat :( Az onindito forgat, de a moci nem indul. Kivettem az egyik gyertyat, allapota teljesen jo, benzines volt kicsit, de szikrazni nem szikrazik. Inditozaskor az aksifesz 10.8 - 11Vra esik vissza ami gondolom meg teljesen jo. Biztositekok is jok.
Tudom, buta dolog igy tanacsot kerni, de nincs esetleg valami tipikus dolog amire azt lehet mondani hogy na 90% hogy ez lesz a baj? Trackeljem tovabb, hogy hol 'fogy el' az aram, meg fujkaljak be minden csatit vd40-el?
Ha van tipp azt megkoszonnem.

Elso motor, ugyhogy most meglepeteskent er hogy hat ezt nem vontatom be 50km-re a szervizbe:)

Edit: vagy lehet h csak az imobilizer szivat? Ha igen, az imo hagyja forgatni a bendixet, csak gyujtast nem ad?
Az immobiliser teljesen letilt. Szerintem cserélj gyertyát, lehetőleg champion-t rakj bele.
Avatar
 Warpig
#2983
Hali!
Tanacsot szeretnek kerni egy 2002es 620 ie darkhoz.
Par hete vettem, elso motor, imadom, eddig kb 1000Km-t tettem bele. Egyszer ketszer mar elofordult, hogy csak masodikra indult, dehat oreg mar szegeny gondoltam nem gaz, ugyis meg csak baratkozunk. Tegnap viszont megadta magat :( Az onindito forgat, de a moci nem indul. Kivettem az egyik gyertyat, allapota teljesen jo, benzines volt kicsit, de szikrazni nem szikrazik. Inditozaskor az aksifesz 10.8 - 11Vra esik vissza ami gondolom meg teljesen jo. Biztositekok is jok.
Tudom, buta dolog igy tanacsot kerni, de nincs esetleg valami tipikus dolog amire azt lehet mondani hogy na 90% hogy ez lesz a baj? Trackeljem tovabb, hogy hol 'fogy el' az aram, meg fujkaljak be minden csatit vd40-el?
Ha van tipp azt megkoszonnem.

Elso motor, ugyhogy most meglepeteskent er hogy hat ezt nem vontatom be 50km-re a szervizbe:)

Edit: vagy lehet h csak az imobilizer szivat? Ha igen, az imo hagyja forgatni a bendixet, csak gyujtast nem ad?
Szerintem az aksi halála lesz a megoldás. Próbáld ki egy kölcsön darabbal esetleg, mielőtt beruháznál.
Avatar
 BlooD2oo1
#2982
Hali!
Tanacsot szeretnek kerni egy 2002es 620 ie darkhoz.
Par hete vettem, elso motor, imadom, eddig kb 1000Km-t tettem bele. Egyszer ketszer mar elofordult, hogy csak masodikra indult, dehat oreg mar szegeny gondoltam nem gaz, ugyis meg csak baratkozunk. Tegnap viszont megadta magat :( Az onindito forgat, de a moci nem indul. Kivettem az egyik gyertyat, allapota teljesen jo, benzines volt kicsit, de szikrazni nem szikrazik. Inditozaskor az aksifesz 10.8 - 11Vra esik vissza ami gondolom meg teljesen jo. Biztositekok is jok.
Tudom, buta dolog igy tanacsot kerni, de nincs esetleg valami tipikus dolog amire azt lehet mondani hogy na 90% hogy ez lesz a baj? Trackeljem tovabb, hogy hol 'fogy el' az aram, meg fujkaljak be minden csatit vd40-el?
Ha van tipp azt megkoszonnem.

Elso motor, ugyhogy most meglepeteskent er hogy hat ezt nem vontatom be 50km-re a szervizbe:)

Edit: vagy lehet h csak az imobilizer szivat? Ha igen, az imo hagyja forgatni a bendixet, csak gyujtast nem ad?
Avatar
 stafford
#2981
Hello, tudja valaki, hogy mi az angol neve annak a szelepnek, vagy minek a kipufogóban, amit az elektronika szabályoz? Igazából magyarul se tudom, sőt nem is értek hozzá, de Ti biztos. ;-) kösz
servo eliminatorra kerss ra :)
ahhoz szükséged van full rendszer ecu flashre mert ha csak simán kikötöd és fixálod bután fog viselkedni a motor
a szelepet kiiktato cuccra kerdezett ra :)
Avatar
 dino74
#2980
Hello, tudja valaki, hogy mi az angol neve annak a szelepnek, vagy minek a kipufogóban, amit az elektronika szabályoz? Igazából magyarul se tudom, sőt nem is értek hozzá, de Ti biztos. ;-) kösz
servo eliminatorra kerss ra :)
ahhoz szükséged van full rendszer ecu flashre mert ha csak simán kikötöd és fixálod bután fog viselkedni a motor
Avatar
 stafford
#2979
Hello, tudja valaki, hogy mi az angol neve annak a szelepnek, vagy minek a kipufogóban, amit az elektronika szabályoz? Igazából magyarul se tudom, sőt nem is értek hozzá, de Ti biztos. ;-) kösz
servo eliminatorra kerss ra :)
Avatar
 zsolt24
#2978
Hello, tudja valaki, hogy mi az angol neve annak a szelepnek, vagy minek a kipufogóban, amit az elektronika szabályoz? Igazából magyarul se tudom, sőt nem is értek hozzá, de Ti biztos. ;-) kösz
lehet meg is van, exhaust valve, bonyolult ez a nyelv :-) mi a jó módszer ennek a kiiktatására?
Avatar
 zsolt24
#2977
Hello, tudja valaki, hogy mi az angol neve annak a szelepnek, vagy minek a kipufogóban, amit az elektronika szabályoz? Igazából magyarul se tudom, sőt nem is értek hozzá, de Ti biztos. ;-) kösz
Avatar
 Reznor
#2974
Sziasztok!
Nincsen valakinek egy felesleges Monster 620 kormánya, amitől szívesen megválna?
Köszi előre is ha valaki hozzá tudna juttatni egyhez!
Avatar
 dino74
#2973
Sziasztok!
Én informatikus vagyok és nem vagyok egy motorszakértő.
Szeretnék pár ötletet kapni egy problémával kapcsolatban ami a a következő:
Adott egy 1999 es monster dark 600 as , adott egy 100kg 185 cm Én...
A probléma, hogy a motor 140 ig megy mint a szél... (4.dik fokozatban illetve 5. ben is) ott megáll a tudomány... hátul kisebb lánckerék van a gyárinál 3 foggal. A motor most lett újraépítve festés után de a blokkban csak olaj meg vezérlés lett cserélve )
Ez mitől lehet? Vegyek 1000 es monstert és kész? :)
Vagy ez ennyit tud? Esetleg valami gond lehet a a motorral de akkor mi?
Örülnék ha valaki tudna nekem segíteni ,mielőtt elviszem szerelőhöz.
Köszönöm!
ahogy gizi mondja, ezáltal nincs benne elég erő, hogy leforogjon magasabb fokozatokban vagy nagy tempónál ahol már küszködik az elemekkel mint pl légellenállás. Tegyél előre 1el kisebbet, most nem tudom pontosan milyen a 600-es gyári áttétele de az kompenzálni fogja kb a hátsó 3 foggal kisebbet. Ha még mindig nem jó tegyél vissza gyárit hátra és hagyd a kisebbet elöl
Avatar
 ricsi
#2972
játszhatsz áttétellel, végsebesség-dinamika között, de nem nagyon fogja a tényt megváltoztatni, hogy ez egy 600-as blokk.
Esetleg megpróbálhatsz 750-es hengerfejeket feleszkábálni (valami már csinált ilyent de meg nem mondom ki), de a legjobb megoldás az erősebb motor :(
Avatar
 gizi
#2971
Az eredeti lánckerék sokat segítene a végsebességen de ez által a rugalmasságából veszíteni fog...
Avatar
 experte
#2970
Sziasztok!
Én informatikus vagyok és nem vagyok egy motorszakértő.
Szeretnék pár ötletet kapni egy problémával kapcsolatban ami a a következő:
Adott egy 1999 es monster dark 600 as , adott egy 100kg 185 cm Én...
A probléma, hogy a motor 140 ig megy mint a szél... (4.dik fokozatban illetve 5. ben is) ott megáll a tudomány... hátul kisebb lánckerék van a gyárinál 3 foggal. A motor most lett újraépítve festés után de a blokkban csak olaj meg vezérlés lett cserélve )
Ez mitől lehet? Vegyek 1000 es monstert és kész? :)
Vagy ez ennyit tud? Esetleg valami gond lehet a a motorral de akkor mi?
Örülnék ha valaki tudna nekem segíteni ,mielőtt elviszem szerelőhöz.
Köszönöm!
Avatar
 Warpig
#2968
Tegnap voltam műszakin, még a kormány-lengéscsillapítót is levetették :)
Akkor oda ne menj többet ;)
Avatar
 Kajakman
#2967
Tegnap voltam műszakin, még a kormány-lengéscsillapítót is levetették :)
Én úgy műszakiztattam, hogy vittük az autó csomagtartójában a gyári rendszert, az új gumikat amiket fel terveztem rakni (a rajta lévő tükör volt), az utas lábtartókat ÉS 1 LITER UNICUMOT! :)
átment :)
Avatar
 Dani
#2965
Ennyire ne gondold túl ezt a felszerelést! Adja magát, de esetleg egy képet tudok küldeni, hogy néz ki a helyén.


Az jó lenne. Thx
Sok minden nem látszik, de talán segít picit!
Köszönöm!

sikerült felszerelni :)
Avatar
 Devy
#2964


Azt láttam, hogy lesz ilyen csavar a fiókban, csak kíváncsi voltam, hogy mivel van eredetileg rögzítve.

Tud esetleg nekem adni valaki egy gyári szerelési útmutatót ehhez a plexihez?
Ennyire ne gondold túl ezt a felszerelést! Adja magát, de esetleg egy képet tudok küldeni, hogy néz ki a helyén.


Az jó lenne. Thx
Sok minden nem látszik, de talán segít picit!
Csatolmányok:
image.jpg
image.jpg (951.65 KiB) Megtekintve 8871 alkalommal
image.jpg
image.jpg (1016.9 KiB) Megtekintve 8871 alkalommal
Avatar
 Dani
#2963
Nem olyan csavarral van felfogatva, mint a gyári, de nem specifikus. szerintem találsz megfelelőt a fiókban! ;)


Azt láttam, hogy lesz ilyen csavar a fiókban, csak kíváncsi voltam, hogy mivel van eredetileg rögzítve.

Tud esetleg nekem adni valaki egy gyári szerelési útmutatót ehhez a plexihez?
Ennyire ne gondold túl ezt a felszerelést! Adja magát, de esetleg egy képet tudok küldeni, hogy néz ki a helyén.


Az jó lenne. Thx
Avatar
 Devy
#2962
Nekem is lenne egy hasonló kérdésem.
Vettem az S2R-re egy DP karbon "plexit" használtan jópénzért :) , viszont nem volt hozzá semmilyen csavar.
A kérdés, hogy ugyanolyan csavar kell hozzá, mint a normál "plexihez"?
Nem olyan csavarral van felfogatva, mint a gyári, de nem specifikus. szerintem találsz megfelelőt a fiókban! ;)


Azt láttam, hogy lesz ilyen csavar a fiókban, csak kíváncsi voltam, hogy mivel van eredetileg rögzítve.

Tud esetleg nekem adni valaki egy gyári szerelési útmutatót ehhez a plexihez?
Ennyire ne gondold túl ezt a felszerelést! Adja magát, de esetleg egy képet tudok küldeni, hogy néz ki a helyén.
  • 1
  • 69
  • 70
  • 71
  • 72
  • 73
  • 91

If you've been into sports betting for a while, th[…]

Handicap betting, also known as spread betting, is[…]