Avatar
 Kajakman
#2361
Van valakinek Zero Gravity SR plexi a monsterjén ?
Egy gyári szám alatt kb. 3-4 különféle fényképet találtam, így fingom nincsen hogyan néz ki mert nemtom melyik az igazi.
Szia, a csatolt képek a gyártó oldaláról vannak az első az SR verzióról, és a táblázát szerint ugyanaz a méret a felsorolt modelleken:
http://www.zerogravity-racing.com/produ ... php?pn=708#

A felső kép alatt választhatsz típusról képet:Double Bubble Sport Touring Corsa
Csatolmányok:
image_24_708_bike.jpg
image_24_708_bike.jpg (101.87 KiB) Megtekintve 11605 alkalommal
image_23_708_bike.jpg
image_23_708_bike.jpg (101.21 KiB) Megtekintve 11605 alkalommal
image_16_708_bike.jpg
image_16_708_bike.jpg (100.55 KiB) Megtekintve 11605 alkalommal
image_20_708_bike.jpg
image_20_708_bike.jpg (98.29 KiB) Megtekintve 11605 alkalommal
Avatar
 Vicctor
#2360
Van valakinek Zero Gravity SR plexi a monsterjén ?
Egy gyári szám alatt kb. 3-4 különféle fényképet találtam, így fingom nincsen hogyan néz ki mert nemtom melyik az igazi.
Avatar
 dino74
#2359
Porfestést nem ajánlom mert
1, vastag a réteg ami sok anyagot azaz nagyobb súlyt jelent
2. nem lesz szép a fénye
3. nem lehet szép metált csinálni
4. a hőkezelés miatt deformálódhat gyengülhet a felni
5. esetleges repedések nem látszanak
6. csak egyben javítható
7. ha nem tetszik vagy megunod szopás leszedni

Fsték vagy elox ;)
Avatar
 dani104
#2357
azaz. esetleg otthó is meg tudod csinyáni, felkenyed a festéket, aztá' rászórsz pórt. kész is a pórfestéss


Hehe...értem én a viccet.. ;) ....csak nem szeretem.. :P :D

(ok , rákerestem a barátommal(google) és elvileg , ha jó a felfogókám , akkor az egy és ugyan az...) Ugye? :)
Vagy most mi is van....bakker megkeveredtem.... :(
egy és ugyanaz, azért írtam, hogy "azaz"


Köszi...néha gond van a processzorral... ;)

Ez egyébként tartósabb/szebb a festésnél?
Avatar
 ricsi
#2356


Az a porfestés ugye? Vagy hüleségeket beszélek? :D (nagyon profi vagyok ám a témában)

Majd ráírom , hogy csak futtatott....talán békén hagyják a tezsvérek... ;)
azaz. esetleg otthó is meg tudod csinyáni, felkenyed a festéket, aztá' rászórsz pórt. kész is a pórfestéss


Hehe...értem én a viccet.. ;) ....csak nem szeretem.. :P :D

(ok , rákerestem a barátommal(google) és elvileg , ha jó a felfogókám , akkor az egy és ugyan az...) Ugye? :)
Vagy most mi is van....bakker megkeveredtem.... :(
egy és ugyanaz, azért írtam, hogy "azaz"
Avatar
 dani104
#2355
én nem festetném, hanem szintereztetném, masszívabb lesz. mondjuk a tezsvéreknek is fel fog tűnni, be ne vigyék a zaciba'


Az a porfestés ugye? Vagy hüleségeket beszélek? :D (nagyon profi vagyok ám a témában)

Majd ráírom , hogy csak futtatott....talán békén hagyják a tezsvérek... ;)
azaz. esetleg otthó is meg tudod csinyáni, felkenyed a festéket, aztá' rászórsz pórt. kész is a pórfestéss


Hehe...értem én a viccet.. ;) ....csak nem szeretem.. :P :D

(ok , rákerestem a barátommal(google) és elvileg , ha jó a felfogókám , akkor az egy és ugyan az...) Ugye? :)
Vagy most mi is van....bakker megkeveredtem.... :(
Avatar
 ricsi
#2354
Kedves Faj(ta)társaim ! :D

Volt e olyan elvetemült köztetek , aki festette már át a motorjának ,a kerekeinek, a színét.... olyan jó kis sukár , villantós , vakítós arany színűre? :D (na ezt megaszondtam)
Amennyiben , igen , akkor milyen eljárással tette/tetette mindezt , valamint annak a sukáraranyszínnek van e színkódja , mert tutti , ha odamegyek a fényezőhöz , akkor az lesz az első kérdése , hogy milyen legyen az arany szín....
De ha esetleg van ilyen gyárducatisukáraranyszínkód is az is megteszi... ;)
Előre is köszönöm!
én nem festetném, hanem szintereztetném, masszívabb lesz. mondjuk a tezsvéreknek is fel fog tűnni, be ne vigyék a zaciba'


Az a porfestés ugye? Vagy hüleségeket beszélek? :D (nagyon profi vagyok ám a témában)

Majd ráírom , hogy csak futtatott....talán békén hagyják a tezsvérek... ;)
azaz. esetleg otthó is meg tudod csinyáni, felkenyed a festéket, aztá' rászórsz pórt. kész is a pórfestéss
Avatar
 dani104
#2353
Kedves Faj(ta)társaim ! :D

Volt e olyan elvetemült köztetek , aki festette már át a motorjának ,a kerekeinek, a színét.... olyan jó kis sukár , villantós , vakítós arany színűre? :D (na ezt megaszondtam)
Amennyiben , igen , akkor milyen eljárással tette/tetette mindezt , valamint annak a sukáraranyszínnek van e színkódja , mert tutti , ha odamegyek a fényezőhöz , akkor az lesz az első kérdése , hogy milyen legyen az arany szín....
De ha esetleg van ilyen gyárducatisukáraranyszínkód is az is megteszi... ;)
Előre is köszönöm!
én nem festetném, hanem szintereztetném, masszívabb lesz. mondjuk a tezsvéreknek is fel fog tűnni, be ne vigyék a zaciba'


Az a porfestés ugye? Vagy hüleségeket beszélek? :D (nagyon profi vagyok ám a témában)

Majd ráírom , hogy csak futtatott....talán békén hagyják a tezsvérek... ;)

Avatar
 ricsi
#2352
Kedves Faj(ta)társaim ! :D

Volt e olyan elvetemült köztetek , aki festette már át a motorjának ,a kerekeinek, a színét.... olyan jó kis sukár , villantós , vakítós arany színűre? :D (na ezt megaszondtam)
Amennyiben , igen , akkor milyen eljárással tette/tetette mindezt , valamint annak a sukáraranyszínnek van e színkódja , mert tutti , ha odamegyek a fényezőhöz , akkor az lesz az első kérdése , hogy milyen legyen az arany szín....
De ha esetleg van ilyen gyárducatisukáraranyszínkód is az is megteszi... ;)
Előre is köszönöm!
én nem festetném, hanem szintereztetném, masszívabb lesz. mondjuk a tezsvéreknek is fel fog tűnni, be ne vigyék a zaciba'
Avatar
 dani104
#2351
Kedves Faj(ta)társaim ! :D

Volt e olyan elvetemült köztetek , aki festette már át a motorjának ,a kerekeinek, a színét.... olyan jó kis sukár , villantós , vakítós arany színűre? :D (na ezt megaszondtam)
Amennyiben , igen , akkor milyen eljárással tette/tetette mindezt , valamint annak a sukáraranyszínnek van e színkódja , mert tutti , ha odamegyek a fényezőhöz , akkor az lesz az első kérdése , hogy milyen legyen az arany szín....
De ha esetleg van ilyen gyárducatisukáraranyszínkód is az is megteszi... ;)
Előre is köszönöm!

Avatar
 kopi
#2349
Ha mindenki a gyári gépekhez ragaszkodna akkor miből élnének meg a motorépítők ? És mi van azokkal akik maguk építik át gépeiket ? Nem mindig a mérnöki elképzelés a jó ezt már számtalanszor igazolta a történelem és a jelen is .
Avatar
 dino74
#2347
Örök igazság, hogy a legjobb kezelhetőség érdekében mindig a lehető legkeskenyebb felületű gumiméretet kell felrakni, ami még éppen elég nagy ahhoz, hogy kezelni tudja a motorod teljesítményét és nyomatékát. A kisebb adja a több visszajelzést az aszfaltról, és gyorsabban tudod bedönteni a kanyarban, akárcsak egy biciklit. A szükségesnél nagyobb gumi előnnyel nem jár, miközben növeli a rugózatlan tömeget, és kanyarban is kevesebbet fogsz érezni (ezek azok a faktorok, amiket hétköznapi/városi motorozás során kevesebbszer tapasztalsz) Értem én, hogy nagyon sok motoron ültél már, de helytelen a kijelentés, hogy ugyanannyira kezelhető egy motor 2 külön gumimérettel. 2 külön profilú gumi egyszerűen nem tud ugyanolyan lenni.
Amit leszűrtem abból amit írtál(és ami mindenkinek hasznos aki nagyobb gumit akar feltenni a szükségesnél) az az, hogy egy 600-as monsternél nem fog radikálisan romlani a kezelhetőség, ha nagyobb gumit teszel fel.

Ettől függetlenül én kicsit visszasírom a 130-as gumi kezelhetőségét, az tényleg olyan kezes volt, mint egy bicikli, most viszont kell a 180, mert egy kanyarban, balfasz módjára odarántott gáznál így talán nagyobb eséllyel ment meg a szalagkorláttól/ Bakony volán alá csúszástól. Ez az, amit fel kellett áldoznom erősebb gépre váltáskor.

A 600-as körüli (nem csak) monsterek gumiválasztásánál a "jobban néz ki" és a "kezesebb" között kell lavíroznod, és csakis Te döntheted el, számodra melyik fontosabb :)

Régen hallottam ezt, röviden tömören összefoglalja ezt az egész gumiméret mizériát:

"bigger tyre, more grip, lazy maneuverability wise.
skinnier tyre, little less grip, more flickable."

Egyébként már várom az évadnyitót Lellén, mert ezeket a témákat ezerszer jobb lenne egy pofa sör mellett megvitatni, abból nem lesz félreértés/sértődés :)
Persze a rugózatlan tömeg is nagyon fontos, de ha meg már itt tartunk a nehezebb kerék nagyobb felállító nyomatéka sokkal jobban befolyásolja a menetdinamikát mint a szélessége, de ismétlem nem erről volt szó!
Akkor ezt a témát elég alaposan körbejártuk ;) Egyébként ha a két különböző mérettel mennél egymás után egy lassú, kanyargós szakaszon 2 menetet úgy, hogy direkt nem nézed melyik gumi van fent a 600-as gépen hátul, tutira a keskenyebb gumi mellé raknád le a voksod. Egy ilyen teszten szívesen részt vennék, de sajnos nem vagyunk k8cs8g (irigykedés :) ) újságírók, akik hétköznap, munkaidőben ilyenekkel szórakozhatnak :)
senki sem vitatta a keskenyebb gumi jobb kezelhetőségét.
utoljára: a te motorod 180-as, a monster 1000 180-as, ha a 620-ra felteszed a 180-ast ugyanazt kezelhetőséget kapod!
Én nem állítottam azt. hogy a 160-assal nem kelzelhetőbb, szimplán azt, hogy nem lesz kezelhetetlenebb mint a tied!
capisci?
Avatar
 Kajakman
#2346
Miért is nem igaz? Pont annyira lesz kezelhető mint a többi monster amint 180-as van, és pont! Nem tudhatod, de 2 évig volt s2r, aztán 6 évig s4rs monsterem, most van egy 695 a garázsban és ezeken kívül sok monsterrel mentem már, ennyit a tapasztalat részéről, van összehasonlítási alapom ;) Előlegezd meg nekem a bizalmat kérlek
Örök igazság, hogy a legjobb kezelhetőség érdekében mindig a lehető legkeskenyebb felületű gumiméretet kell felrakni, ami még éppen elég nagy ahhoz, hogy kezelni tudja a motorod teljesítményét és nyomatékát. A kisebb adja a több visszajelzést az aszfaltról, és gyorsabban tudod bedönteni a kanyarban, akárcsak egy biciklit. A szükségesnél nagyobb gumi előnnyel nem jár, miközben növeli a rugózatlan tömeget, és kanyarban is kevesebbet fogsz érezni (ezek azok a faktorok, amiket hétköznapi/városi motorozás során kevesebbszer tapasztalsz) Értem én, hogy nagyon sok motoron ültél már, de helytelen a kijelentés, hogy ugyanannyira kezelhető egy motor 2 külön gumimérettel. 2 külön profilú gumi egyszerűen nem tud ugyanolyan lenni.
Amit leszűrtem abból amit írtál(és ami mindenkinek hasznos aki nagyobb gumit akar feltenni a szükségesnél) az az, hogy egy 600-as monsternél nem fog radikálisan romlani a kezelhetőség, ha nagyobb gumit teszel fel.

Ettől függetlenül én kicsit visszasírom a 130-as gumi kezelhetőségét, az tényleg olyan kezes volt, mint egy bicikli, most viszont kell a 180, mert egy kanyarban, balfasz módjára odarántott gáznál így talán nagyobb eséllyel ment meg a szalagkorláttól/ Bakony volán alá csúszástól. Ez az, amit fel kellett áldoznom erősebb gépre váltáskor.

A 600-as körüli (nem csak) monsterek gumiválasztásánál a "jobban néz ki" és a "kezesebb" között kell lavíroznod, és csakis Te döntheted el, számodra melyik fontosabb :)

Régen hallottam ezt, röviden tömören összefoglalja ezt az egész gumiméret mizériát:

"bigger tyre, more grip, lazy maneuverability wise.
skinnier tyre, little less grip, more flickable."

Egyébként már várom az évadnyitót Lellén, mert ezeket a témákat ezerszer jobb lenne egy pofa sör mellett megvitatni, abból nem lesz félreértés/sértődés :)
Persze a rugózatlan tömeg is nagyon fontos, de ha meg már itt tartunk a nehezebb kerék nagyobb felállító nyomatéka sokkal jobban befolyásolja a menetdinamikát mint a szélessége, de ismétlem nem erről volt szó!
Akkor ezt a témát elég alaposan körbejártuk ;) Egyébként ha a két különböző mérettel mennél egymás után egy lassú, kanyargós szakaszon 2 menetet úgy, hogy direkt nem nézed melyik gumi van fent a 600-as gépen hátul, tutira a keskenyebb gumi mellé raknád le a voksod. Egy ilyen teszten szívesen részt vennék, de sajnos nem vagyunk k8cs8g (irigykedés :) ) újságírók, akik hétköznap, munkaidőben ilyenekkel szórakozhatnak :)
Avatar
 dino74
#2345
"nem lesz semmivel sem kezelhetetlenebb a 620-as monster 180-as gumitól mint a te s4r-ed, vagy egy 1000ds"

Ez így nem igaz, és nem véletlen kapott a TorzsiMTS hozzászólása sem annyi "hasznos" jelzést, amennyit.
A segítséget megkapja mástól ,mint ahogyan Tőled is, és ez így is van rendjén. Az pedig, hogy mások a saját tapasztalataikat megosztják "óva intés" gyanánt, ráadásul jelezvén is, hogy ez nem törvényszerűen igaz, hanem saját tapasztalat, nem értem miért ütötte meg Nálad a mércét. Ha nem veszi figyelembe, akkor nem veszi figyelembe, és a legrosszabb ami történt, hogy elvett ~1 percet az életéből elolvasni egy e fajta módosításról véleményt.

Sajnálom, hogy nem tetszik a hűtőtakaróm :(

Maradok tisztelettel ;)

Zsolt
Miért is nem igaz? Pont annyira lesz kezelhető mint a többi monster amint 180-as van, és pont! Nem tudhatod, de 2 évig volt s2r, aztán 6 évig s4rs monsterem, most van egy 695 a garázsban és ezeken kívül sok monsterrel mentem már, ennyit a tapasztalat részéről, van összehasonlítási alapom ;) Előlegezd meg nekem a bizalmat kérlek
Örök igazság, hogy a legjobb kezelhetőség érdekében mindig a lehető legkeskenyebb felületű gumiméretet kell felrakni, ami még éppen elég nagy ahhoz, hogy kezelni tudja a motorod teljesítményét és nyomatékát. A kisebb adja a több visszajelzést az aszfaltról, és gyorsabban tudod bedönteni a kanyarban, akárcsak egy biciklit. A szükségesnél nagyobb gumi előnnyel nem jár, miközben növeli a rugózatlan tömeget, és kanyarban is kevesebbet fogsz érezni (ezek azok a faktorok, amiket hétköznapi/városi motorozás során kevesebbszer tapasztalsz) Értem én, hogy nagyon sok motoron ültél már, de helytelen a kijelentés, hogy ugyanannyira kezelhető egy motor 2 külön gumimérettel. 2 külön profilú gumi egyszerűen nem tud ugyanolyan lenni.
Amit leszűrtem abból amit írtál(és ami mindenkinek hasznos aki nagyobb gumit akar feltenni a szükségesnél) az az, hogy egy 600-as monsternél nem fog radikálisan romlani a kezelhetőség, ha nagyobb gumit teszel fel.

Ettől függetlenül én kicsit visszasírom a 130-as gumi kezelhetőségét, az tényleg olyan kezes volt, mint egy bicikli, most viszont kell a 180, mert egy kanyarban, balfasz módjára odarántott gáznál így talán nagyobb eséllyel ment meg a szalagkorláttól/ Bakony volán alá csúszástól. Ez az, amit fel kellett áldoznom erősebb gépre váltáskor.

A 600-as körüli (nem csak) monsterek gumiválasztásánál a "jobban néz ki" és a "kezesebb" között kell lavíroznod, és csakis Te döntheted el, számodra melyik fontosabb :)

Régen hallottam ezt, röviden tömören összefoglalja ezt az egész gumiméret mizériát:

"bigger tyre, more grip, lazy maneuverability wise.
skinnier tyre, little less grip, more flickable."

Egyébként már várom az évadnyitót Lellén, mert ezeket a témákat ezerszer jobb lenne egy pofa sör mellett megvitatni, abból nem lesz félreértés/sértődés :)
Persze a rugózatlan tömeg is nagyon fontos, de ha meg már itt tartunk a nehezebb kerék nagyobb felállító nyomatéka sokkal jobban befolyásolja a menetdinamikát mint a szélessége, de ismétlem nem erről volt szó!
Avatar
 dino74
#2344
"nem lesz semmivel sem kezelhetetlenebb a 620-as monster 180-as gumitól mint a te s4r-ed, vagy egy 1000ds"

Ez így nem igaz, és nem véletlen kapott a TorzsiMTS hozzászólása sem annyi "hasznos" jelzést, amennyit.
A segítséget megkapja mástól ,mint ahogyan Tőled is, és ez így is van rendjén. Az pedig, hogy mások a saját tapasztalataikat megosztják "óva intés" gyanánt, ráadásul jelezvén is, hogy ez nem törvényszerűen igaz, hanem saját tapasztalat, nem értem miért ütötte meg Nálad a mércét. Ha nem veszi figyelembe, akkor nem veszi figyelembe, és a legrosszabb ami történt, hogy elvett ~1 percet az életéből elolvasni egy e fajta módosításról véleményt.

Sajnálom, hogy nem tetszik a hűtőtakaróm :(

Maradok tisztelettel ;)

Zsolt
Miért is nem igaz? Pont annyira lesz kezelhető mint a többi monster amint 180-as van, és pont! Nem tudhatod, de 2 évig volt s2r, aztán 6 évig s4rs monsterem, most van egy 695 a garázsban és ezeken kívül sok monsterrel mentem már, ennyit a tapasztalat részéről, van összehasonlítási alapom ;) Előlegezd meg nekem a bizalmat kérlek
Örök igazság, hogy a legjobb kezelhetőség érdekében mindig a lehető legkeskenyebb felületű gumiméretet kell felrakni, ami még éppen elég nagy ahhoz, hogy kezelni tudja a motorod teljesítményét és nyomatékát. A kisebb adja a több visszajelzést az aszfaltról, és gyorsabban tudod bedönteni a kanyarban, akárcsak egy biciklit. A szükségesnél nagyobb gumi előnnyel nem jár, miközben növeli a rugózatlan tömeget, és kanyarban is kevesebbet fogsz érezni (ezek azok a faktorok, amiket hétköznapi/városi motorozás során kevesebbszer tapasztalsz) Értem én, hogy nagyon sok motoron ültél már, de helytelen a kijelentés, hogy ugyanannyira kezelhető egy motor 2 külön gumimérettel. 2 külön profilú gumi egyszerűen nem tud ugyanolyan lenni.
Amit leszűrtem abból amit írtál(és ami mindenkinek hasznos aki nagyobb gumit akar feltenni a szükségesnél) az az, hogy egy 600-as monsternél nem fog radikálisan romlani a kezelhetőség, ha nagyobb gumit teszel fel.

Ettől függetlenül én kicsit visszasírom a 130-as gumi kezelhetőségét, az tényleg olyan kezes volt, mint egy bicikli, most viszont kell a 180, mert egy kanyarban, balfasz módjára odarántott gáznál így talán nagyobb eséllyel ment meg a szalagkorláttól/ Bakony volán alá csúszástól. Ez az, amit fel kellett áldoznom erősebb gépre váltáskor.

A 600-as körüli (nem csak) monsterek gumiválasztásánál a "jobban néz ki" és a "kezesebb" között kell lavíroznod, és csakis Te döntheted el, számodra melyik fontosabb :)

Régen hallottam ezt, röviden tömören összefoglalja ezt az egész gumiméret mizériát:

"bigger tyre, more grip, lazy maneuverability wise.
skinnier tyre, little less grip, more flickable."

Egyébként már várom az évadnyitót Lellén, mert ezeket a témákat ezerszer jobb lenne egy pofa sör mellett megvitatni, abból nem lesz félreértés/sértődés :)
akkor másolom amit írtam, ajánlom olvasd el még egyszer ;)

@Kajakman nem lesz semmivel sem kezelhetetlenebb a 620-as monster 180-as gumitól mint a te s4r-ed, vagy egy 1000ds

Avatar
 Kajakman
#2343
nem lesz semmivel sem kezelhetetlenebb a 620-as monster 180-as gumitól mint a te s4r-ed, vagy egy 1000ds
Miért nem lehet megérteni, hogy neki ez kell és kész?
Nekem sem tetszik a te hűtőtakaród ami ráadásul pont annyit ér mint egy 180-as gumi egy 620-as mosteren.
Segítséget kért, és nem véleményezést.
Petti szerintem nézz utána mert az 1000-es monster vagy a supersport felnivel lehet kevesebb a szopó és nem kell az elsőt is cserélni
"nem lesz semmivel sem kezelhetetlenebb a 620-as monster 180-as gumitól mint a te s4r-ed, vagy egy 1000ds"

Ez így nem igaz, és nem véletlen kapott a TorzsiMTS hozzászólása sem annyi "hasznos" jelzést, amennyit.
A segítséget megkapja mástól ,mint ahogyan Tőled is, és ez így is van rendjén. Az pedig, hogy mások a saját tapasztalataikat megosztják "óva intés" gyanánt, ráadásul jelezvén is, hogy ez nem törvényszerűen igaz, hanem saját tapasztalat, nem értem miért ütötte meg Nálad a mércét. Ha nem veszi figyelembe, akkor nem veszi figyelembe, és a legrosszabb ami történt, hogy elvett ~1 percet az életéből elolvasni egy e fajta módosításról véleményt.

Sajnálom, hogy nem tetszik a hűtőtakaróm :(

Maradok tisztelettel ;)

Zsolt
Miért is nem igaz? Pont annyira lesz kezelhető mint a többi monster amint 180-as van, és pont! Nem tudhatod, de 2 évig volt s2r, aztán 6 évig s4rs monsterem, most van egy 695 a garázsban és ezeken kívül sok monsterrel mentem már, ennyit a tapasztalat részéről, van összehasonlítási alapom ;) Előlegezd meg nekem a bizalmat kérlek
Örök igazság, hogy a legjobb kezelhetőség érdekében mindig a lehető legkeskenyebb felületű gumiméretet kell felrakni, ami még éppen elég nagy ahhoz, hogy kezelni tudja a motorod teljesítményét és nyomatékát. A kisebb adja a több visszajelzést az aszfaltról, és gyorsabban tudod bedönteni a kanyarban, akárcsak egy biciklit. A szükségesnél nagyobb gumi előnnyel nem jár, miközben növeli a rugózatlan tömeget, és kanyarban is kevesebbet fogsz érezni (ezek azok a faktorok, amiket hétköznapi/városi motorozás során kevesebbszer tapasztalsz) Értem én, hogy nagyon sok motoron ültél már, de helytelen a kijelentés, hogy ugyanannyira kezelhető egy motor 2 külön gumimérettel. 2 külön profilú gumi egyszerűen nem tud ugyanolyan lenni.
Amit leszűrtem abból amit írtál(és ami mindenkinek hasznos aki nagyobb gumit akar feltenni a szükségesnél) az az, hogy egy 600-as monsternél nem fog radikálisan romlani a kezelhetőség, ha nagyobb gumit teszel fel.

Ettől függetlenül én kicsit visszasírom a 130-as gumi kezelhetőségét, az tényleg olyan kezes volt, mint egy bicikli, most viszont kell a 180, mert egy kanyarban, balfasz módjára odarántott gáznál így talán nagyobb eséllyel ment meg a szalagkorláttól/ Bakony volán alá csúszástól. Ez az, amit fel kellett áldoznom erősebb gépre váltáskor.

A 600-as körüli (nem csak) monsterek gumiválasztásánál a "jobban néz ki" és a "kezesebb" között kell lavíroznod, és csakis Te döntheted el, számodra melyik fontosabb :)

Régen hallottam ezt, röviden tömören összefoglalja ezt az egész gumiméret mizériát:

"bigger tyre, more grip, lazy maneuverability wise.
skinnier tyre, little less grip, more flickable."

Egyébként már várom az évadnyitót Lellén, mert ezeket a témákat ezerszer jobb lenne egy pofa sör mellett megvitatni, abból nem lesz félreértés/sértődés :)
Avatar
 ricsi
#2342
Nem jó a felni, 30mm a tengelyátmérő, az enyém meg 25....
dino pont ezt írta:

<blockquote>
dino74 2014 feb 18 11:12
elvileg bele megy, a tengely más meg a lánckerék azt hiszem
</blockquote>
 PETTI
#2340
A 180 as gumi nem probléma, mert nekem is (620), meg padawannak is (600) az van már évek óta, semmi baj vele, csak a felni rész az érdekes, de azt is csak azért szeretném, mert jobban néz ki....

Meg hát, ha mindenki maradna a gyári dolgoknál, mivé lenne a világ? :P

Köszönöm a válaszokat!
Avatar
 dino74
#2339
Valahogy én is úgy vagyok ezzel, hogy ami egy adott típushoz kijött a gyárban, az nem véletlenül akkora mérettel jött ki, az esetek nagy részében nem hülyegyerekek, hanem MÉRNÖKÖK tervezték, figyelembe véve a motor teljesítményét, tengelytávot, stb, stb. Az S4R mellett megvan még mindig az ER-5-öm, amin hátul 130-as(!!) gumi van. Lehet, hogy hülyén néz ki, de csak gondolsz egyet, és a motor már lapon fekszik. Hihetetlenül kezes. Ha kanyarogni akarsz, véleményem szerint tökéletes a gyári gumiméret, ha csak chopperezel (egyenesen mész), akkor meg lehet venni a 180-as gumit, de annyi, hogy jól néz ki, és ezzel fel is soroltad az összes előnyét. Ez csak saját vélemény, de a fórum úgyis azért van, h minél több ember tapasztalatát olvasd, és abból alakuljon ki az összkép :)
nem lesz semmivel sem kezelhetetlenebb a 620-as monster 180-as gumitól mint a te s4r-ed, vagy egy 1000ds
Miért nem lehet megérteni, hogy neki ez kell és kész?
Nekem sem tetszik a te hűtőtakaród ami ráadásul pont annyit ér mint egy 180-as gumi egy 620-as mosteren.
Segítséget kért, és nem véleményezést.
Petti szerintem nézz utána mert az 1000-es monster vagy a supersport felnivel lehet kevesebb a szopó és nem kell az elsőt is cserélni
"nem lesz semmivel sem kezelhetetlenebb a 620-as monster 180-as gumitól mint a te s4r-ed, vagy egy 1000ds"

Ez így nem igaz, és nem véletlen kapott a TorzsiMTS hozzászólása sem annyi "hasznos" jelzést, amennyit.
A segítséget megkapja mástól ,mint ahogyan Tőled is, és ez így is van rendjén. Az pedig, hogy mások a saját tapasztalataikat megosztják "óva intés" gyanánt, ráadásul jelezvén is, hogy ez nem törvényszerűen igaz, hanem saját tapasztalat, nem értem miért ütötte meg Nálad a mércét. Ha nem veszi figyelembe, akkor nem veszi figyelembe, és a legrosszabb ami történt, hogy elvett ~1 percet az életéből elolvasni egy e fajta módosításról véleményt.

Sajnálom, hogy nem tetszik a hűtőtakaróm :(

Maradok tisztelettel ;)

Zsolt
Miért is nem igaz? Pont annyira lesz kezelhető mint a többi monster amint 180-as van, és pont! Nem tudhatod, de 2 évig volt s2r, aztán 6 évig s4rs monsterem, most van egy 695 a garázsban és ezeken kívül sok monsterrel mentem már, ennyit a tapasztalat részéről, van összehasonlítási alapom ;) Előlegezd meg nekem a bizalmat kérlek
Avatar
 Kajakman
#2338
0_O Jesus...ugyan 160-as gumit nehezebb esetleg használtban beszerezni,de könyörgöm...180-as gumi max a kinézeten és az egón dob,a 160-assal könnyebben és jobban fordul a motor. Plusz egy 600as Monster teljesítménye nem igényel ennél szélesebbet.
De ott vannak a supermotók,egyik-másikon még keskenyebb a kaucsuk hátul és még ugyan jól haladnak szerpentinen és pályán. Ezt az átalakítást feleslegesnek tartom,már ne haragudjon akit érint.
Valahogy én is úgy vagyok ezzel, hogy ami egy adott típushoz kijött a gyárban, az nem véletlenül akkora mérettel jött ki, az esetek nagy részében nem hülyegyerekek, hanem MÉRNÖKÖK tervezték, figyelembe véve a motor teljesítményét, tengelytávot, stb, stb. Az S4R mellett megvan még mindig az ER-5-öm, amin hátul 130-as(!!) gumi van. Lehet, hogy hülyén néz ki, de csak gondolsz egyet, és a motor már lapon fekszik. Hihetetlenül kezes. Ha kanyarogni akarsz, véleményem szerint tökéletes a gyári gumiméret, ha csak chopperezel (egyenesen mész), akkor meg lehet venni a 180-as gumit, de annyi, hogy jól néz ki, és ezzel fel is soroltad az összes előnyét. Ez csak saját vélemény, de a fórum úgyis azért van, h minél több ember tapasztalatát olvasd, és abból alakuljon ki az összkép :)
nem lesz semmivel sem kezelhetetlenebb a 620-as monster 180-as gumitól mint a te s4r-ed, vagy egy 1000ds
Miért nem lehet megérteni, hogy neki ez kell és kész?
Nekem sem tetszik a te hűtőtakaród ami ráadásul pont annyit ér mint egy 180-as gumi egy 620-as mosteren.
Segítséget kért, és nem véleményezést.
Petti szerintem nézz utána mert az 1000-es monster vagy a supersport felnivel lehet kevesebb a szopó és nem kell az elsőt is cserélni
"nem lesz semmivel sem kezelhetetlenebb a 620-as monster 180-as gumitól mint a te s4r-ed, vagy egy 1000ds"

Ez így nem igaz, és nem véletlen kapott a TorzsiMTS hozzászólása sem annyi "hasznos" jelzést, amennyit.
A segítséget megkapja mástól ,mint ahogyan Tőled is, és ez így is van rendjén. Az pedig, hogy mások a saját tapasztalataikat megosztják "óva intés" gyanánt, ráadásul jelezvén is, hogy ez nem törvényszerűen igaz, hanem saját tapasztalat, nem értem miért ütötte meg Nálad a mércét. Ha nem veszi figyelembe, akkor nem veszi figyelembe, és a legrosszabb ami történt, hogy elvett ~1 percet az életéből elolvasni egy e fajta módosításról véleményt.

Sajnálom, hogy nem tetszik a hűtőtakaróm :(

Maradok tisztelettel ;)

Zsolt
Avatar
 Warpig
#2337
Én most csinálok egyet faterral, igaz az egykarú villához készül, de a lényeg, hogy egyedül is könnyen használható, és baromi olcsó :) Ha elkészül, dobok majd fel képet, méreteket, hogy aki nem akar 40e Ft-ot kiadni érte, tudjon csinálni. Csatolok egy képet, valahogy így fest majd.
Koszi elore is!

ricsi: neked is, megkeresem kmpetit.

Vicctor: lenne elado egy univerzalis emelo, csak utananezek, hogy egy specialisabbal tobbet ernek-e?
nekem sima talpas emelőn a 695 boltba vettem, nem tudsz annál jobbat úgysem
Es ez pontosan milyen bolt is?
Avatar
 dino74
#2335
Csinalt valaki otthon motoremelot Monsterhez? Honnan tudnek muszaki rajzot vagy megkozelito abrat szerezni? Thx!
Én most csinálok egyet faterral, igaz az egykarú villához készül, de a lényeg, hogy egyedül is könnyen használható, és baromi olcsó :) Ha elkészül, dobok majd fel képet, méreteket, hogy aki nem akar 40e Ft-ot kiadni érte, tudjon csinálni. Csatolok egy képet, valahogy így fest majd.
Koszi elore is!

ricsi: neked is, megkeresem kmpetit.

Vicctor: lenne elado egy univerzalis emelo, csak utananezek, hogy egy specialisabbal tobbet ernek-e?
nekem sima talpas emelőn a 695 boltba vettem, nem tudsz annál jobbat úgysem
Avatar
 Warpig
#2334
Csinalt valaki otthon motoremelot Monsterhez? Honnan tudnek muszaki rajzot vagy megkozelito abrat szerezni? Thx!
Én most csinálok egyet faterral, igaz az egykarú villához készül, de a lényeg, hogy egyedül is könnyen használható, és baromi olcsó :) Ha elkészül, dobok majd fel képet, méreteket, hogy aki nem akar 40e Ft-ot kiadni érte, tudjon csinálni. Csatolok egy képet, valahogy így fest majd.
Koszi elore is!

ricsi: neked is, megkeresem kmpetit.

Vicctor: lenne elado egy univerzalis emelo, csak utananezek, hogy egy specialisabbal tobbet ernek-e?
Avatar
 dino74
#2333
0_O Jesus...ugyan 160-as gumit nehezebb esetleg használtban beszerezni,de könyörgöm...180-as gumi max a kinézeten és az egón dob,a 160-assal könnyebben és jobban fordul a motor. Plusz egy 600as Monster teljesítménye nem igényel ennél szélesebbet.
De ott vannak a supermotók,egyik-másikon még keskenyebb a kaucsuk hátul és még ugyan jól haladnak szerpentinen és pályán. Ezt az átalakítást feleslegesnek tartom,már ne haragudjon akit érint.
Valahogy én is úgy vagyok ezzel, hogy ami egy adott típushoz kijött a gyárban, az nem véletlenül akkora mérettel jött ki, az esetek nagy részében nem hülyegyerekek, hanem MÉRNÖKÖK tervezték, figyelembe véve a motor teljesítményét, tengelytávot, stb, stb. Az S4R mellett megvan még mindig az ER-5-öm, amin hátul 130-as(!!) gumi van. Lehet, hogy hülyén néz ki, de csak gondolsz egyet, és a motor már lapon fekszik. Hihetetlenül kezes. Ha kanyarogni akarsz, véleményem szerint tökéletes a gyári gumiméret, ha csak chopperezel (egyenesen mész), akkor meg lehet venni a 180-as gumit, de annyi, hogy jól néz ki, és ezzel fel is soroltad az összes előnyét. Ez csak saját vélemény, de a fórum úgyis azért van, h minél több ember tapasztalatát olvasd, és abból alakuljon ki az összkép :)
nem lesz semmivel sem kezelhetetlenebb a 620-as monster 180-as gumitól mint a te s4r-ed, vagy egy 1000ds
Miért nem lehet megérteni, hogy neki ez kell és kész?
Nekem sem tetszik a te hűtőtakaród ami ráadásul pont annyit ér mint egy 180-as gumi egy 620-as mosteren.
Segítséget kért, és nem véleményezést.
Petti szerintem nézz utána mert az 1000-es monster vagy a supersport felnivel lehet kevesebb a szopó és nem kell az elsőt is cserélni
Avatar
 Kajakman
#2332
Csinalt valaki otthon motoremelot Monsterhez? Honnan tudnek muszaki rajzot vagy megkozelito abrat szerezni? Thx!
Én most csinálok egyet faterral, igaz az egykarú villához készül, de a lényeg, hogy egyedül is könnyen használható, és baromi olcsó :) Ha elkészül, dobok majd fel képet, méreteket, hogy aki nem akar 40e Ft-ot kiadni érte, tudjon csinálni. Csatolok egy képet, valahogy így fest majd.
Csatolmányok:
size.jpg
size.jpg (250.92 KiB) Megtekintve 12032 alkalommal
Avatar
 ricsi
#2331
Csinalt valaki otthon motoremelot Monsterhez? Honnan tudnek muszaki rajzot vagy megkozelito abrat szerezni? Thx!
kmpeti csinált, őt keresd meg
Avatar
 Kajakman
#2330
0_O Jesus...ugyan 160-as gumit nehezebb esetleg használtban beszerezni,de könyörgöm...180-as gumi max a kinézeten és az egón dob,a 160-assal könnyebben és jobban fordul a motor. Plusz egy 600as Monster teljesítménye nem igényel ennél szélesebbet.
De ott vannak a supermotók,egyik-másikon még keskenyebb a kaucsuk hátul és még ugyan jól haladnak szerpentinen és pályán. Ezt az átalakítást feleslegesnek tartom,már ne haragudjon akit érint.
Valahogy én is úgy vagyok ezzel, hogy ami egy adott típushoz kijött a gyárban, az nem véletlenül akkora mérettel jött ki, az esetek nagy részében nem hülyegyerekek, hanem MÉRNÖKÖK tervezték, figyelembe véve a motor teljesítményét, tengelytávot, stb, stb. Az S4R mellett megvan még mindig az ER-5-öm, amin hátul 130-as(!!) gumi van. Lehet, hogy hülyén néz ki, de csak gondolsz egyet, és a motor már lapon fekszik. Hihetetlenül kezes. Ha kanyarogni akarsz, véleményem szerint tökéletes a gyári gumiméret, ha csak chopperezel (egyenesen mész), akkor meg lehet venni a 180-as gumit, de annyi, hogy jól néz ki, és ezzel fel is soroltad az összes előnyét. Ez csak saját vélemény, de a fórum úgyis azért van, h minél több ember tapasztalatát olvasd, és abból alakuljon ki az összkép :)
Avatar
 Vicctor
#2329
Csinalt valaki otthon motoremelot Monsterhez? Honnan tudnek muszaki rajzot vagy megkozelito abrat szerezni? Thx!

Én a Tesco -ban vettem fillérekért egy általános emelőt ami a hátsó lengővillát emeli (nem szemes), múködik 2 éve :)

És így tudom az asszon motorjához is használni.
Avatar
 Warpig
#2328
Csinalt valaki otthon motoremelot Monsterhez? Honnan tudnek muszaki rajzot vagy megkozelito abrat szerezni? Thx!
Avatar
 dino74
#2327
Megmértem a tengelyt, 25mm van nekem is, a 600 -on lesz a kisebb tengely..
Elől is ugyan ez a helyzet, hogy bemegy az is elvileg?
elöl az Y-5 küllős (749/999/1098) 5 lyukas féktarcsa felfogatással jön, és azoknak a féktárcsáknak más 15mm az offsetje. Ezenkívül ha mechanikus a km óra meghajtasodnakkor az nem fog menni, a meghajtás helyere kell egy távtartó hüvely. Javaslom töltsd le a 999 parts list-et és cikkszámozd ki, illetve hasonlítsd össze a tied robbantott ábrájával. Nincs lehetlen csak tehetetlen, biztos meg lehet oldani ;)
Avatar
 TorzsiMTS
#2326
0_O Jesus...ugyan 160-as gumit nehezebb esetleg használtban beszerezni,de könyörgöm...180-as gumi max a kinézeten és az egón dob,a 160-assal könnyebben és jobban fordul a motor. Plusz egy 600as Monster teljesítménye nem igényel ennél szélesebbet.
De ott vannak a supermotók,egyik-másikon még keskenyebb a kaucsuk hátul és még ugyan jól haladnak szerpentinen és pályán. Ezt az átalakítást feleslegesnek tartom,már ne haragudjon akit érint.
Avatar
 kopi
#2325
Meg valaki hirdet egy 750 -es monstert, és külön írja, hogy 5.5 felni van alatta, gondolom ha ott nem volt gond, akkor talán nekem se lesz.....írtam már rá régebben, de nem kaptam választ sajnos......
Nekem is 750 esem van 5.5 ötküllős felnivel 180 as gumival és semmi gond vele . Megjegyzem hogy a hátsó villát alakítani kellett hogy beférjen mindenestől a kerék mert a féknyereg tartóval együtt 5 mm rel szélesebb . Ha a féknyeregtartóból vágsz le 5 mm ert akkor befér de annyival arrébb lesz a kerék , tehát nem lesz középen ! Ha nincs műszaki tudásod akkor valaki olyannal alakíttasd át aki ért hozzá .
 PETTI
#2324
Meg valaki hirdet egy 750 -es monstert, és külön írja, hogy 5.5 felni van alatta, gondolom ha ott nem volt gond, akkor talán nekem se lesz.....írtam már rá régebben, de nem kaptam választ sajnos......
 PETTI
#2323
Megmértem a tengelyt, 25mm van nekem is, a 600 -on lesz a kisebb tengely..
Elől is ugyan ez a helyzet, hogy bemegy az is elvileg?
Avatar
 dino74
#2322
Nekem régóta 180-as gumi van fent, nincs vele bajom, a lényeg, hogy elvileg működne a felni..
lehet valamit jobban tudsz :P
 PETTI
#2321
Nekem régóta 180-as gumi van fent, nincs vele bajom, a lényeg, hogy elvileg működne a felni..
Avatar
 dani104
#2320
a lengővillában elfér, ha jól tudom a 999 25-ös a monster 17-es tengelymérettel rendelkezik, és ha jól emlékszem a lánckerék más, a féktárcsa talán ugyan az
180-as gumit ha felteszel 4,5 colos felnire észre veszel egyet s mást, pl azt, hogy nem lesz olyan széles mint egy 180-as mert már a futófelület utolsó 1/3ánál húzza be a gumit, emiatt pont abban a helyzetben ahol kéne kanyarban nem lesz stabil a gumi. Ugyan ez a helyzet az 5,5-ös felni 190-es kombóval, mondjuk ott egy fokkal jobb ha 55-ös, de igazából 180-assal sokkal jobb a 190-es csak az egónak max. Tudom ez a volt gyári méret, de gyakorlatilag mindenki lecserélte 180-ra


Jó pap is holtig... ;)
Csak dolgozott a paraszt.....izé a paraszti ész... :D még ha néha nem is józan.. ;)

Valójában én is ezt vettem észre anno amikor egy mérettel nagyobbat tettem fel a motoromra,hogy nem az igazi és amíg a kisebbel jobban jöttek a kanyarok addig a szélesebbel nehezebb volt...vagyis olyan furcsa....éppen ezért maradtam az s4r-nél is a 180-as méretnél , pedig nagyon ajánlgatták a 190-et.....
a 180/55 helyett előszeretettel ajánlják a 190/55-öt 5,5-es felnire. nekem is volt fent kis ideig, de nekem nem vált be. 6-os felnin ok ott jó még a 200-as is

Én a gyári méretek,beállítások híve vagyok nem szeretek variálni , utcára mindenképp....pályán csak párszor volt szerencsém lenni , úgyhogy az nálam nem reprezentatív...valamint a motoros tudásomhoz is az passzol leginkább :)


Avatar
 dino74
#2319


Szélessége miatt (felni+gumi) lehet , hogy nem fér el a lengővillától , ha másképp stimmelne is , nem ?

Nem akarok okoskodni csak józan paraszti ésszel gondolkodva , na meg anno tettem fel még az SV-re 160 helyett 170-es gumit és az épphogy elfért.....

Bocs , ha hülyeségeket írok ,csak ez felvetődött bennem... ;)
a lengővillában elfér, ha jól tudom a 999 25-ös a monster 17-es tengelymérettel rendelkezik, és ha jól emlékszem a lánckerék más, a féktárcsa talán ugyan az
180-as gumit ha felteszel 4,5 colos felnire észre veszel egyet s mást, pl azt, hogy nem lesz olyan széles mint egy 180-as mert már a futófelület utolsó 1/3ánál húzza be a gumit, emiatt pont abban a helyzetben ahol kéne kanyarban nem lesz stabil a gumi. Ugyan ez a helyzet az 5,5-ös felni 190-es kombóval, mondjuk ott egy fokkal jobb ha 55-ös, de igazából 180-assal sokkal jobb a 190-es csak az egónak max. Tudom ez a volt gyári méret, de gyakorlatilag mindenki lecserélte 180-ra


Jó pap is holtig... ;)
Csak dolgozott a paraszt.....izé a paraszti ész... :D még ha néha nem is józan.. ;)

Valójában én is ezt vettem észre anno amikor egy mérettel nagyobbat tettem fel a motoromra,hogy nem az igazi és amíg a kisebbel jobban jöttek a kanyarok addig a szélesebbel nehezebb volt...vagyis olyan furcsa....éppen ezért maradtam az s4r-nél is a 180-as méretnél , pedig nagyon ajánlgatták a 190-et.....
a 180/55 helyett előszeretettel ajánlják a 190/55-öt 5,5-es felnire. nekem is volt fent kis ideig, de nekem nem vált be. 6-os felnin ok ott jó még a 200-as is
Avatar
 dani104
#2318
elvileg bele megy, a tengely más meg a lánckerék azt hiszem


Szélessége miatt (felni+gumi) lehet , hogy nem fér el a lengővillától , ha másképp stimmelne is , nem ?

Nem akarok okoskodni csak józan paraszti ésszel gondolkodva , na meg anno tettem fel még az SV-re 160 helyett 170-es gumit és az épphogy elfért.....

Bocs , ha hülyeségeket írok ,csak ez felvetődött bennem... ;)
a lengővillában elfér, ha jól tudom a 999 25-ös a monster 17-es tengelymérettel rendelkezik, és ha jól emlékszem a lánckerék más, a féktárcsa talán ugyan az
180-as gumit ha felteszel 4,5 colos felnire észre veszel egyet s mást, pl azt, hogy nem lesz olyan széles mint egy 180-as mert már a futófelület utolsó 1/3ánál húzza be a gumit, emiatt pont abban a helyzetben ahol kéne kanyarban nem lesz stabil a gumi. Ugyan ez a helyzet az 5,5-ös felni 190-es kombóval, mondjuk ott egy fokkal jobb ha 55-ös, de igazából 180-assal sokkal jobb a 190-es csak az egónak max. Tudom ez a volt gyári méret, de gyakorlatilag mindenki lecserélte 180-ra


Jó pap is holtig... ;)
Csak dolgozott a paraszt.....izé a paraszti ész... :D még ha néha nem is józan.. ;)

Valójában én is ezt vettem észre anno amikor egy mérettel nagyobbat tettem fel a motoromra,hogy nem az igazi és amíg a kisebbel jobban jöttek a kanyarok addig a szélesebbel nehezebb volt...vagyis olyan furcsa....éppen ezért maradtam az s4r-nél is a 180-as méretnél , pedig nagyon ajánlgatták a 190-et.....

Avatar
 dino74
#2317
Valaki nem tudja véletlenül, hogy az apród részen hirdetett MARCHESINI felni működik 620 as monster-en, ha nem, meg lehet oldani esetleg?

Előre is köszönöm a válaszokat!
elvileg bele megy, a tengely más meg a lánckerék azt hiszem


Szélessége miatt (felni+gumi) lehet , hogy nem fér el a lengővillától , ha másképp stimmelne is , nem ?

Nem akarok okoskodni csak józan paraszti ésszel gondolkodva , na meg anno tettem fel még az SV-re 160 helyett 170-es gumit és az épphogy elfért.....

Bocs , ha hülyeségeket írok ,csak ez felvetődött bennem... ;)
a lengővillában elfér, ha jól tudom a 999 25-ös a monster 17-es tengelymérettel rendelkezik, és ha jól emlékszem a lánckerék más, a féktárcsa talán ugyan az
180-as gumit ha felteszel 4,5 colos felnire észre veszel egyet s mást, pl azt, hogy nem lesz olyan széles mint egy 180-as mert már a futófelület utolsó 1/3ánál húzza be a gumit, emiatt pont abban a helyzetben ahol kéne kanyarban nem lesz stabil a gumi. Ugyan ez a helyzet az 5,5-ös felni 190-es kombóval, mondjuk ott egy fokkal jobb ha 55-ös, de igazából 180-assal sokkal jobb a 190-es csak az egónak max. Tudom ez a volt gyári méret, de gyakorlatilag mindenki lecserélte 180-ra
Avatar
 dani104
#2315
Valaki nem tudja véletlenül, hogy az apród részen hirdetett MARCHESINI felni működik 620 as monster-en, ha nem, meg lehet oldani esetleg?

Előre is köszönöm a válaszokat!
elvileg bele megy, a tengely más meg a lánckerék azt hiszem


Szélessége miatt (felni+gumi) lehet , hogy nem fér el a lengővillától , ha másképp stimmelne is , nem ?

Nem akarok okoskodni csak józan paraszti ésszel gondolkodva , na meg anno tettem fel még az SV-re 160 helyett 170-es gumit és az épphogy elfért.....

Bocs , ha hülyeségeket írok ,csak ez felvetődött bennem... ;)

Avatar
 dino74
#2314
Valaki nem tudja véletlenül, hogy az apród részen hirdetett MARCHESINI felni működik 620 as monster-en, ha nem, meg lehet oldani esetleg?

Előre is köszönöm a válaszokat!
elvileg bele megy, a tengely más meg a lánckerék azt hiszem
 PETTI
#2313

Valaki nem tudja véletlenül, hogy az apród részen hirdetett MARCHESINI felni működik 620 as monster-en, ha nem, meg lehet oldani esetleg?

Előre is köszönöm a válaszokat!
Avatar
 tittadili
#2312
nagyon délen van a motor?
Barletta. Nápoly magasságában van, csak az északi oldalon.
Beszélj a Desmodokival /Gál Tomi/ Ök arrafele kovályognak mostanában alkatrészekért!Tel 06209170442
ÁÁÁÁÁ, az nem jó, akkor lehet megveszik ők bontásra ezt a lomot... :-D
  • 1
  • 82
  • 83
  • 84
  • 85
  • 86
  • 91

Draw No Bet (DNB) is an easy-to-play, easy-to-win […]