- 10 years ago
#2661
Uj 800-as? ...itt még némi info (google fordítás): WDW-n bemutató ?!
New Ducati 2015 - Since the first rumors about the Monster 1200 it was realized that the big naked Bolognese would be the first of a large family. To confirm our suspicions here are the first pictures of the stolen Monster "small" engine with 821 cm3 already seen on the Hypermotard
Here is the little sister
In the age of digital devices capable of photographing everything in real time , it is almost impossible to keep a secret. A fortiori, if the secret is forced to run on public roads . So here are the first pictures stolen from acidmoto.ch Monster equipped with the new twin-cylinder 821 cm3 liquid-cooled, which debuted last year sull'Hypermotard . The little sister of the Monster in 1200, presented at the last EICMA , was plucked from bikesocial during a test ride and , at first glance, seems to be almost final. The aesthetic differences with the 1200 are minimal and also on a technical level seems to share with its big sister the frame, saddle, tank and dual exhaust . The main difference is all in the swingarm, dual-sided on 821 , on mono 1200s. Almost certainly the new " Monsterina " also share the classic electronics package that includes Ducati Riding Mode , ABS and traction control. Difficult to imagine when we see it , you almost certainly will at EICMA but some people swear that could be presented this summer at WDW at Misano next July ..
- 10 years ago
#2656
Uj 800-as?
Csatolmányok:
ducati-monster-800.jpg (60.03 KiB) Megtekintve 10979 alkalommal
- 10 years ago
#2655
Sziasztok!
Ajánlom nektek a Motorrevü áprilisi számát, többek között a mi motorunkat is tesztelik, és igazából semmi sem tetszik az újságírónak, jól lehúzza a Monstert... A QVAAját. Mivel Motorrevü, ezért meg se lepődök. Jaja a Motorrevü Triumph párti
- 10 years ago
#2654
Sziasztok!
Ajánlom nektek a Motorrevü áprilisi számát, többek között a mi motorunkat is tesztelik, és igazából semmi sem tetszik az újságírónak, jól lehúzza a Monstert... A QVAAját. Mivel Motorrevü, ezért meg se lepődök.
- 10 years ago
#2653
Na megvolt a héten itt down under is az új monster bemutatója. De nem értem az itteni árazást, 25.990 AUD az S úgy, hogy 2013-as raktári streetfighter ajándék Termivel 21.000, 2013-as raktári Diavel 23.000. De a BMW S1000 új naked vagy az MV brutale 1090 RR is 21-22 között vannak újonnan. Én tényleg nagyon szerettem volna megint monstert, de így... Ennyiért... Franc tudja. És mondjuk fél-egy évesen milyen értéken mennek? Ott is ugyanez a diffi vagy módosul? nagyon jól őrzik az értéküket sajnos/szerencsére. Egyenként az itteni tesztek jó része is arról szól, hogy erős, meg szép, de pl a láb tartó egyből csere, mert 8-as (40-es) méret felett kényelmetlen, egyszerűen nem fér el a lábad
- 10 years ago
#2652
Sziasztok!
Ajánlom nektek a Motorrevü áprilisi számát, többek között a mi motorunkat is tesztelik, és igazából semmi sem tetszik az újságírónak, jól lehúzza a Monstert... A QVAAját.
Ajánlom nektek a Motorrevü áprilisi számát, többek között a mi motorunkat is tesztelik, és igazából semmi sem tetszik az újságírónak, jól lehúzza a Monstert... A QVAAját.
- 10 years ago
#2651
Szerintem ez egyértelműen akksi probléma. Nekem akkor csinált ugyanilyet. Nem elég a feszültség (vagy az áramerősség a relének. Nem vagyok villamosmérnök. Próbáld ki egy másik akksival.
- 10 years ago
#2650
Hali! Az S4-emet teremgarázsban tároltam a télen, az akkusarut lehúzva, tegnap visszakötöttem, indítóztam, beröffent, de pár fordulat után lefulladt (sok állás után szokott ilyet máskor is). Újra indítózni próbáltam, és utána semmi, csak relékattogás (?), benzinpumpa meg se mukkan, és bármi más elektronikához nyúlok csak fájdalmas zárlatszerű nyökögés a vége. Éjjel feltöltöttem az akksit - hátha - és ma reggel újra megpróbáltam, de ugyanez. Csináltam róla videókat is, alább belinkeltem. Szerintetek mi lehet a baj? Lehet, hogy az aksi cserés, nekem olyan volt, hogy beindul a motor mentem is vele, de közbe mintha tekert volna az önindító, vagy valami olyasmi, az aksi fel volt töltve, vettem bele egy új aksit és megszűnt a hiba. Esetleg ha valakitől próbára tudsz kérni egy aksit, nem e az a hiba.....
- 10 years ago
#2649
Na megvolt a héten itt down under is az új monster bemutatója. De nem értem az itteni árazást, 25.990 AUD az S úgy, hogy 2013-as raktári streetfighter ajándék Termivel 21.000, 2013-as raktári Diavel 23.000. De a BMW S1000 új naked vagy az MV brutale 1090 RR is 21-22 között vannak újonnan. Én tényleg nagyon szerettem volna megint monstert, de így... Ennyiért... Franc tudja. És mondjuk fél-egy évesen milyen értéken mennek? Ott is ugyanez a diffi vagy módosul?
- 10 years ago
#2648
Hali! Az S4-emet teremgarázsban tároltam a télen, az akkusarut lehúzva, tegnap visszakötöttem, indítóztam, beröffent, de pár fordulat után lefulladt (sok állás után szokott ilyet máskor is). Újra indítózni próbáltam, és utána semmi, csak relékattogás (?), benzinpumpa meg se mukkan, és bármi más elektronikához nyúlok csak fájdalmas zárlatszerű nyökögés a vége. Éjjel feltöltöttem az akksit - hátha - és ma reggel újra megpróbáltam, de ugyanez. Csináltam róla videókat is, alább belinkeltem. Szerintetek mi lehet a baj? Elnézést előre az OFF-ért, lövésem sincs, viszont mielőtt megcsináljátok, érdemes lenne egy techno videót lőni róla
<iframe width="560" height="315" src="//www.youtube.com/embed/LFybwg4wadI" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
- 10 years ago
#2647
Hali! Az S4-emet teremgarázsban tároltam a télen, az akkusarut lehúzva, tegnap visszakötöttem, indítóztam, beröffent, de pár fordulat után lefulladt (sok állás után szokott ilyet máskor is). Újra indítózni próbáltam, és utána semmi, csak relékattogás (?), benzinpumpa meg se mukkan, és bármi más elektronikához nyúlok csak fájdalmas zárlatszerű nyökögés a vége. Éjjel feltöltöttem az akksit - hátha - és ma reggel újra megpróbáltam, de ugyanez. Csináltam róla videókat is, alább belinkeltem. Szerintetek mi lehet a baj?
- 10 years ago
#2646
Na megvolt a héten itt down under is az új monster bemutatója. De nem értem az itteni árazást, 25.990 AUD az S úgy, hogy 2013-as raktári streetfighter ajándék Termivel 21.000, 2013-as raktári Diavel 23.000. De a BMW S1000 új naked vagy az MV brutale 1090 RR is 21-22 között vannak újonnan. Én tényleg nagyon szerettem volna megint monstert, de így... Ennyiért... Franc tudja.
- 10 years ago
#2645
én ezt használom kb 3 éve, még nem volt gond vele (kivéve amikor elfelejtettem a kódot..). Amúgy fogóval tényleg 2 mp alatt elcsípik, de ilyen nem történt szerencsére.. Azért azt nem mondom, hogy nincs bennem para, de nem jellemző, hogy hozzányúlnak. száraz a kezed kend be ...ja, mindig ilyen..sz@r. De a körmök rendben vannak!
- 10 years ago
#2643
én ezt használom kb 3 éve, még nem volt gond vele (kivéve amikor elfelejtettem a kódot..). Amúgy fogóval tényleg 2 mp alatt elcsípik, de ilyen nem történt szerencsére.. Azért azt nem mondom, hogy nincs bennem para, de nem jellemző, hogy hozzányúlnak. száraz a kezed kend be ...ja, mindig ilyen..sz@r. csak vicceltem
- 10 years ago
#2642
Ilyenre gondolsz, amit a farok levagasa utan raksz fel?
Pontosan! Keresd fel a Motorossot! Nemreg vittem nekik par ilyen koznolt, levagjak, beszerelik, stb Köszönöm szépen! .
- 10 years ago
#2641
Üdvözöllek benneteket!
Új vagyok az oldalon. Pár napja vásároltam egy Monster 1000 DS-t. Az lenne a kérdésem, hogy ismertek- e valakit , aki tudna segíteni a hátulját átalakítani, vagy nem tudjátok-e hogy hol lehet kapni ilyen konzolt, ami megfelel a hátsólámpa, az indexek, és a rendszám rögzítésére?
Előre is köszönöm a választ! Ilyenre gondolsz, amit a farok levagasa utan raksz fel?
Pontosan! Keresd fel a Motorossot! Nemreg vittem nekik par ilyen koznolt, levagjak, beszerelik, stb
- 10 years ago
#2640
Üdvözöllek benneteket!
Új vagyok az oldalon. Pár napja vásároltam egy Monster 1000 DS-t. Az lenne a kérdésem, hogy ismertek- e valakit , aki tudna segíteni a hátulját átalakítani, vagy nem tudjátok-e hogy hol lehet kapni ilyen konzolt, ami megfelel a hátsólámpa, az indexek, és a rendszám rögzítésére?
Előre is köszönöm a választ! Ilyenre gondolsz, amit a farok levagasa utan raksz fel?
Pontosan!
- 10 years ago
#2639
Üdvözöllek benneteket!
Új vagyok az oldalon. Pár napja vásároltam egy Monster 1000 DS-t. Az lenne a kérdésem, hogy ismertek- e valakit , aki tudna segíteni a hátulját átalakítani, vagy nem tudjátok-e hogy hol lehet kapni ilyen konzolt, ami megfelel a hátsólámpa, az indexek, és a rendszám rögzítésére?
Előre is köszönöm a választ! Ilyenre gondolsz, amit a farok levagasa utan raksz fel?Csatolmányok:
monster_konzol.jpg (15.03 KiB) Megtekintve 10953 alkalommal
- 10 years ago
#2638
Üdvözöllek benneteket!
Új vagyok az oldalon. Pár napja vásároltam egy Monster 1000 DS-t. Az lenne a kérdésem, hogy ismertek- e valakit , aki tudna segíteni a hátulját átalakítani, vagy nem tudjátok-e hogy hol lehet kapni ilyen konzolt, ami megfelel a hátsólámpa, az indexek, és a rendszám rögzítésére?
Előre is köszönöm a választ!
Új vagyok az oldalon. Pár napja vásároltam egy Monster 1000 DS-t. Az lenne a kérdésem, hogy ismertek- e valakit , aki tudna segíteni a hátulját átalakítani, vagy nem tudjátok-e hogy hol lehet kapni ilyen konzolt, ami megfelel a hátsólámpa, az indexek, és a rendszám rögzítésére?
Előre is köszönöm a választ!
- 10 years ago
#2637
Na most,már ezt is tudom!Amugy ezt használja is valaki?Én tuti nem merném igy otthagyni a sisakomat! én ezt használom kb 3 éve, még nem volt gond vele (kivéve amikor elfelejtettem a kódot..). Amúgy fogóval tényleg 2 mp alatt elcsípik, de ilyen nem történt szerencsére.. Azért azt nem mondom, hogy nincs bennem para, de nem jellemző, hogy hozzányúlnak. száraz a kezed kend be ...ja, mindig ilyen..sz@r.
- 10 years ago
#2636
van egy felálló vas a zár mellett ami bele megy az ülésbe, kb mint egy gyufaszál arra kell ráhúzni a zárt sisak állvédőjén át hurkolod saját magával Na most,már ezt is tudom!Amugy ezt használja is valaki?Én tuti nem merném igy otthagyni a sisakomat! én ezt használom kb 3 éve, még nem volt gond vele (kivéve amikor elfelejtettem a kódot..). Amúgy fogóval tényleg 2 mp alatt elcsípik, de ilyen nem történt szerencsére.. Azért azt nem mondom, hogy nincs bennem para, de nem jellemző, hogy hozzányúlnak. száraz a kezed kend be
- 10 years ago
#2635
Üdv! Olyan kérdésre keresném a választ h van egy 1999-es 600-as monsterem ami folyamat kinyírja a gyertyát! valakinek valami ötlete tapasztalata ha lenne a témában! Előre is köszönet! Nem nyírja ki a gyertyát . A karbis monstereket ki kell tapasztalni . Elsősorban be kell állítani a karbikat . Hidegebb időben hajlamos leköpni a gyertyát és akkor biztos nem indul be csak ha kiégeted a gyertyákat . Sok üzemanyagot kap az alapjárati dűznin keresztül ez a fő gond és semmi esetre sem szabad gázt adagolni indítózás közben . Hidegen melegen alapjáraton be kell hogy robbanjon minden gond nélkül . Hidegen természetesen szivatóval . Különben minimum 20 ezret le kell hogy menjél egy pár gyertyával .
Düzni, jee, de rég olvastam / hallottam, hiába, az évek...
- 10 years ago
#2634
Üdv! Olyan kérdésre keresném a választ h van egy 1999-es 600-as monsterem ami folyamat kinyírja a gyertyát! valakinek valami ötlete tapasztalata ha lenne a témában! Előre is köszönet! Nem nyírja ki a gyertyát . A karbis monstereket ki kell tapasztalni . Elsősorban be kell állítani a karbikat . Hidegebb időben hajlamos leköpni a gyertyát és akkor biztos nem indul be csak ha kiégeted a gyertyákat . Sok üzemanyagot kap az alapjárati dűznin keresztül ez a fő gond és semmi esetre sem szabad gázt adagolni indítózás közben . Hidegen melegen alapjáraton be kell hogy robbanjon minden gond nélkül . Hidegen természetesen szivatóval . Különben minimum 20 ezret le kell hogy menjél egy pár gyertyával . Köszi a gyors segítséget! állítóttam is a karbikon remélhetőleg flottul sikerült!
- 10 years ago
#2633
Üdv! Olyan kérdésre keresném a választ h van egy 1999-es 600-as monsterem ami folyamat kinyírja a gyertyát! valakinek valami ötlete tapasztalata ha lenne a témában! Előre is köszönet! Nem nyírja ki a gyertyát . A karbis monstereket ki kell tapasztalni . Elsősorban be kell állítani a karbikat . Hidegebb időben hajlamos leköpni a gyertyát és akkor biztos nem indul be csak ha kiégeted a gyertyákat . Sok üzemanyagot kap az alapjárati dűznin keresztül ez a fő gond és semmi esetre sem szabad gázt adagolni indítózás közben . Hidegen melegen alapjáraton be kell hogy robbanjon minden gond nélkül . Hidegen természetesen szivatóval . Különben minimum 20 ezret le kell hogy menjél egy pár gyertyával .
- 10 years ago
#2632
Üdv! Olyan kérdésre keresném a választ h van egy 1999-es 600-as monsterem ami folyamat kinyírja a gyertyát! valakinek valami ötlete tapasztalata ha lenne a témában! Előre is köszönet!
- 10 years ago
#2631
Egy teszt, ami újra szembesít a ténnyel, hogy női motorom van...
http://www.motorinfo.hu/teszt/2014/03/1 ... ornyecske/ azert a 696-al lehet tempósan menni! Hallottam a híredet...
- 10 years ago
#2630
van egy felálló vas a zár mellett ami bele megy az ülésbe, kb mint egy gyufaszál arra kell ráhúzni a zárt sisak állvédőjén át hurkolod saját magával Na most,már ezt is tudom!Amugy ezt használja is valaki?Én tuti nem merném igy otthagyni a sisakomat! én ezt használom kb 3 éve, még nem volt gond vele (kivéve amikor elfelejtettem a kódot..). Amúgy fogóval tényleg 2 mp alatt elcsípik, de ilyen nem történt szerencsére.. Azért azt nem mondom, hogy nincs bennem para, de nem jellemző, hogy hozzányúlnak. Köszi!
Én asszem inkább cipelem!Nem szeretek ilyenek miatt parázni,mert azért egy jo buko nem olcso és mint tudjuk az ördög és a tenkes kapitánya az nem alszik!
- 10 years ago
#2629
Egy teszt, ami újra szembesít a ténnyel, hogy női motorom van...
http://www.motorinfo.hu/teszt/2014/03/1 ... ornyecske/ azert a 696-al lehet tempósan menni!
- 10 years ago
#2628
Na most,már ezt is tudom!Amugy ezt használja is valaki?Én tuti nem merném igy otthagyni a sisakomat! én ezt használom kb 3 éve, még nem volt gond vele (kivéve amikor elfelejtettem a kódot..). Amúgy fogóval tényleg 2 mp alatt elcsípik, de ilyen nem történt szerencsére.. Azért azt nem mondom, hogy nincs bennem para, de nem jellemző, hogy hozzányúlnak. Nekem is ilyen van, csak az enyém vissza is tudja tekerni a bowdent.
- 10 years ago
#2627
van egy felálló vas a zár mellett ami bele megy az ülésbe, kb mint egy gyufaszál arra kell ráhúzni a zárt sisak állvédőjén át hurkolod saját magával Na most,már ezt is tudom!Amugy ezt használja is valaki?Én tuti nem merném igy otthagyni a sisakomat! én ezt használom kb 3 éve, még nem volt gond vele (kivéve amikor elfelejtettem a kódot..). Amúgy fogóval tényleg 2 mp alatt elcsípik, de ilyen nem történt szerencsére.. Azért azt nem mondom, hogy nincs bennem para, de nem jellemző, hogy hozzányúlnak. Nekem is ilyen van, csak az enyém vissza is tudja tekerni a bowdent.
- 10 years ago
#2626
Át kell füzni a sisaknak valami biztonságos(fém) részén aztán azt a két karikát ami a bowdenen van bele kell akasztani a zárba és ugy kell lezárni!Én igy tudom. van egy felálló vas a zár mellett ami bele megy az ülésbe, kb mint egy gyufaszál arra kell ráhúzni a zárt sisak állvédőjén át hurkolod saját magával Na most,már ezt is tudom!Amugy ezt használja is valaki?Én tuti nem merném igy otthagyni a sisakomat! én ezt használom kb 3 éve, még nem volt gond vele (kivéve amikor elfelejtettem a kódot..). Amúgy fogóval tényleg 2 mp alatt elcsípik, de ilyen nem történt szerencsére.. Azért azt nem mondom, hogy nincs bennem para, de nem jellemző, hogy hozzányúlnak.Csatolmányok:
20140321_164953.jpg (283.95 KiB) Megtekintve 10953 alkalommal
- 10 years ago
#2625
Hi!
Az enyémmel (M600) sem volt gond, bár nem rég van meg, de pont esőben hoztam el. Izgultam is, mert az indexek búrái is nyitottak (!), amit nem is értettem, de jól néznek ki és nem áztak be. Szóval nem volt semmi gond. (Persze azóta nem látott esőt..)
Az enyémmel (M600) sem volt gond, bár nem rég van meg, de pont esőben hoztam el. Izgultam is, mert az indexek búrái is nyitottak (!), amit nem is értettem, de jól néznek ki és nem áztak be. Szóval nem volt semmi gond. (Persze azóta nem látott esőt..)
- 10 years ago
#2624
Sziasztok !
Lehet furcsa kérdés, de mennyire jellemző a monsterekre ( 600, 750, 620) a beázás?
Egy tulaj mondta hogy hajlamos mosásnál (slaggal csapatás) beázni az elektronika és nem indul be a vas míg ki nem szárad. Legalábbis az övével ez volt. Ez adott típus/évjáratra jellemző?
Nem tervezek fél napokig szakadó esőben cirkálni, sem sterimózni, de ha egy jó nagy kiadós zuhé után nem tudnék a munkából hazagurulni, az nem tetszene. Az enyém (620) még nem járt így, pedig kapott párszor már rendesen esőt és mosásnál sem kímélem!
- 10 years ago
#2623
Sziasztok !
Lehet furcsa kérdés, de mennyire jellemző a monsterekre ( 600, 750, 620) a beázás?
Egy tulaj mondta hogy hajlamos mosásnál (slaggal csapatás) beázni az elektronika és nem indul be a vas míg ki nem szárad. Legalábbis az övével ez volt. Ez adott típus/évjáratra jellemző?
Nem tervezek fél napokig szakadó esőben cirkálni, sem sterimózni, de ha egy jó nagy kiadós zuhé után nem tudnék a munkából hazagurulni, az nem tetszene.
Lehet furcsa kérdés, de mennyire jellemző a monsterekre ( 600, 750, 620) a beázás?
Egy tulaj mondta hogy hajlamos mosásnál (slaggal csapatás) beázni az elektronika és nem indul be a vas míg ki nem szárad. Legalábbis az övével ez volt. Ez adott típus/évjáratra jellemző?
Nem tervezek fél napokig szakadó esőben cirkálni, sem sterimózni, de ha egy jó nagy kiadós zuhé után nem tudnék a munkából hazagurulni, az nem tetszene.
- 10 years ago
#2622
Egy teszt, ami újra szembesít a ténnyel, hogy női motorom van...
http://www.motorinfo.hu/teszt/2014/03/1 ... ornyecske/ vagy nem egy telhetetlen ujsagiro vagy aki szerint csak 160 loero folott kezdodik az elet )Csatolmányok:
fiat180-2.jpg (50.62 KiB) Megtekintve 10953 alkalommal
- 10 years ago
#2621
Egy teszt, ami újra szembesít a ténnyel, hogy női motorom van...
http://www.motorinfo.hu/teszt/2014/03/1 ... ornyecske/ vagy nem egy telhetetlen ujsagiro vagy aki szerint csak 160 loero folott kezdodik az elet
- 10 years ago
#2620
Egy teszt, ami újra szembesít a ténnyel, hogy női motorom van...
http://www.motorinfo.hu/teszt/2014/03/1 ... ornyecske/ vagy éppen a" motorozással ismerkedsz":D Ebben viszont van igazság.
- 10 years ago
#2619
Egy teszt, ami újra szembesít a ténnyel, hogy női motorom van...
http://www.motorinfo.hu/teszt/2014/03/1 ... ornyecske/ vagy éppen a" motorozással ismerkedsz":D
- 10 years ago
#2618
Egy teszt, ami újra szembesít a ténnyel, hogy női motorom van...
http://www.motorinfo.hu/teszt/2014/03/1 ... ornyecske/
http://www.motorinfo.hu/teszt/2014/03/1 ... ornyecske/
- 10 years ago
#2617
a h4 ledest felejtsétek el, attól többet ér ha egy zseblámpát visztek magatokkal. Ne a promo video után menjetek, hanem olvassatok utána külföldi fórumokon. Én a xenon-t sem javaslom, a megvilágított felület ugyan fényesebb, de a kontúrja olyan mint a borotva, kisebb felületet világít meg, tehát amikor elkezdesz fékezni kurva szar, nemhiába van az automata magasságállító ez amit linkeltél jó lehet így van, azok szarok.
Viszont ezt tényleg jó lehet, mert közben megtaláltam, hogy a GE csinálja.
http://genet.gelighting.com/LightProduc ... CODE=69821
Amazonon 282 dodóért van a "csupasz" búra, az már egy fokkal barátibb ár, csak még be kell szerelned... Ezen már érdemes elgondolkodni...
- 10 years ago
#2616
a h4 ledest felejtsétek el, attól többet ér ha egy zseblámpát visztek magatokkal. Ne a promo video után menjetek, hanem olvassatok utána külföldi fórumokon. Én a xenon-t sem javaslom, a megvilágított felület ugyan fényesebb, de a kontúrja olyan mint a borotva, kisebb felületet világít meg, tehát amikor elkezdesz fékezni kurva szar, nemhiába van az automata magasságállító ez amit linkeltél jó lehet
- 10 years ago
#2615
Ha a pénz nem számítana, ilyenem lenne fent...
http://motowheels.com/i-14907488-corse- ... ssics.html
"When properly mounted, exceeds FMVSS-108 and CMVSS-108 DOT requirements for low beam and high beam performance.
Metalized reflector optics provide a lighting experience that's smooth and clean across the driving surface."
http://motowheels.com/i-14907488-corse- ... ssics.html
"When properly mounted, exceeds FMVSS-108 and CMVSS-108 DOT requirements for low beam and high beam performance.
Metalized reflector optics provide a lighting experience that's smooth and clean across the driving surface."
Csatolmányok:
lamp5.jpg (62.87 KiB) Megtekintve 10953 alkalommal
lamp4.jpg (56.35 KiB) Megtekintve 10953 alkalommal
lamp3.jpg (56.7 KiB) Megtekintve 10953 alkalommal
lamp2.jpg (54.42 KiB) Megtekintve 10953 alkalommal
lamp1.jpg (54.15 KiB) Megtekintve 10953 alkalommal
- 10 years ago
#2614
Na ennél jobban nem járhattam a Tank kitámasztóval.
2 hete kb. megvettem egy használtat az Ebay-en 7000Ft -ért szállítással.
1-2 nap alatt kiderült, hogy sajna nem találják a kupiban, így visszaküldték korrekten a pénzt, és azt írta a csóka hogy ha megtalálják akkor ingyen elküldik.
Ma szóltak hogy megvan és küldik, a pénzt meg hagyjam a fenébe ))
Úgyhogy így lesz ingyen egy eredeti
öööö....szóval nekem is kellene pár cucc a motoromhoz....add már meg a címét hátha találnak a kupiban pár nekem való cuccot is.. :O
Annyit adok én is érte mint Te a kitámasztóért..
- 10 years ago
#2613
Na ennél jobban nem járhattam a Tank kitámasztóval.
2 hete kb. megvettem egy használtat az Ebay-en 7000Ft -ért szállítással.
1-2 nap alatt kiderült, hogy sajna nem találják a kupiban, így visszaküldték korrekten a pénzt, és azt írta a csóka hogy ha megtalálják akkor ingyen elküldik.
Ma szóltak hogy megvan és küldik, a pénzt meg hagyjam a fenébe ))
Úgyhogy így lesz ingyen egy eredeti
2 hete kb. megvettem egy használtat az Ebay-en 7000Ft -ért szállítással.
1-2 nap alatt kiderült, hogy sajna nem találják a kupiban, így visszaküldték korrekten a pénzt, és azt írta a csóka hogy ha megtalálják akkor ingyen elküldik.
Ma szóltak hogy megvan és küldik, a pénzt meg hagyjam a fenébe ))
Úgyhogy így lesz ingyen egy eredeti
- 10 years ago
#2612
Sziasztok!
Valaki meg tudná-e mondani nekem,hogy miért van ama jelenség,ha leállítom a motort akkor a bal oldali irányjelző elkezd villogni egy pár másodpercig aztán abbahagyja......a műszeregységen semmi különös nem történik közben....
Köszi...!
Szerintem jelzi hogy ő még menni akar ne állítsd le és korrekten indexel balra amit indulásnál szokás. Teljesen érthető, hisz lelke van
The guide to parlay betting on football is a topic[…]