Oldal: 77 / 91

 

Elküldve: Wed Apr 02, 2014 7:20 am
Szerző: Kajakman
Sziasztok!

Esedékes kuplungcsere végett kérdezném, hogy ránézésre mi a véleményetek ezekről a cuccokról (hátha valaki tud ránézésre véleményezni, hogy egy tuti jó/tuti felejtős).

120 körül lenne a gyári szett, ez pedig kb feleannyiből kijönne.

http://www.ebay.com/itm/Ducati-Monster- ... 2a320443a2

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... ink:top:en

Ha valaki kiszúrja hogy ezek szarok, marad a gyári megoldás. Köszi a válaszokat előre is!
Hali! Mi történt azzal a kuplunggal hogy már a kosarat is cseréled? Nem 17ezer km körül volt a gépben amikor vetted? Szerintem amúgy a gyári cucc az jobb...
Ez egy csúszott motor volt, amit anno a tulaj el is mondott. A rosso-s szervízben Gábor ellenőrizte most a kuplungot, és arra jutott, hogy valószínűleg használt ráadásul alu lapok kerültek vissza bele, amik szétverték a kosarat. Én ebből csak annyit láttam, hogy nagy a holtjáték már, a többi szétszedés után látszódott. Én is úgy tudtam, hogy egy kosár kibír pár lamellacserét, csak ez esetben ez a szopóka van még mielőtt tip-top lesz a motor.

 

Elküldve: Tue Apr 01, 2014 10:18 pm
Szerző: dino74
Sziasztok!

Esedékes kuplungcsere végett kérdezném, hogy ránézésre mi a véleményetek ezekről a cuccokról (hátha valaki tud ránézésre véleményezni, hogy egy tuti jó/tuti felejtős).

120 körül lenne a gyári szett, ez pedig kb feleannyiből kijönne.

http://www.ebay.com/itm/Ducati-Monster- ... 2a320443a2

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... ink:top:en

Ha valaki kiszúrja hogy ezek szarok, marad a gyári megoldás. Köszi a válaszokat előre is!
Hali! Mi történt azzal a kuplunggal hogy már a kosarat is cseréled? Nem 17ezer km körül volt a gépben amikor vetted? Szerintem amúgy a gyári cucc az jobb...
enyémben most 32ezer van és gyári, de kosarat nem fog kelleni cserélni

 

Elküldve: Tue Apr 01, 2014 9:30 pm
Szerző: Ton-up
Sziasztok!

Esedékes kuplungcsere végett kérdezném, hogy ránézésre mi a véleményetek ezekről a cuccokról (hátha valaki tud ránézésre véleményezni, hogy egy tuti jó/tuti felejtős).

120 körül lenne a gyári szett, ez pedig kb feleannyiből kijönne.

http://www.ebay.com/itm/Ducati-Monster- ... 2a320443a2

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... ink:top:en

Ha valaki kiszúrja hogy ezek szarok, marad a gyári megoldás. Köszi a válaszokat előre is!
Hali! Mi történt azzal a kuplunggal hogy már a kosarat is cseréled? Nem 17ezer km körül volt a gépben amikor vetted? Szerintem amúgy a gyári cucc az jobb...

 

Elküldve: Tue Apr 01, 2014 4:00 pm
Szerző: ibmbali
Sziasztok,

Van esetleg valakinek ötlete riasztóra Monster 796-osra? A gyári aranyárban van és nem is extra tudású...

Köszi!

 

Elküldve: Tue Apr 01, 2014 12:37 pm
Szerző: Kajakman
Sziasztok!

Esedékes kuplungcsere végett kérdezném, hogy ránézésre mi a véleményetek ezekről a cuccokról (hátha valaki tud ránézésre véleményezni, hogy egy tuti jó/tuti felejtős).

120 körül lenne a gyári szett, ez pedig kb feleannyiből kijönne.

http://www.ebay.com/itm/Ducati-Monster- ... 2a320443a2

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... ink:top:en

Ha valaki kiszúrja hogy ezek szarok, marad a gyári megoldás. Köszi a válaszokat előre is!

 

Elküldve: Tue Apr 01, 2014 12:30 pm
Szerző: Laci
Valaki ismeri ezt az emelőt?
http://www.jonnesway.co/?cT=_37_206&DO=pD&pID=1687

Meglepően olcsónak tűnik, viszont nem túl stabilnak :-) Használ valaki ilyent? Az eladó azt mondta, hogy sokat eladott már belőle.

 

Elküldve: Mon Mar 31, 2014 10:01 pm
Szerző: SQ
A világ legrondább lámpája! :-) Én az MT 01-re a 03-as lámpáját teszem inkább. Az előző letört, a motor elejével együtt....
Így-e...
Rosszul írtam,MT-03-as lámpa volt rajta :)

Szerintem ez a lámpa LSl, mert a Yamaha lámpák nagyobbak!

 

Elküldve: Mon Mar 31, 2014 9:26 pm
Szerző: TorzsiMTS
Láttam ma valakit egy fehér Monsterrel,MT-01-es lámpával szerelve,nagyon jól nézett ki a cucc! :)
A világ legrondább lámpája! :-) Én az MT 01-re a 03-as lámpáját teszem inkább. Az előző letört, a motor elejével együtt....
Így-e...
Rosszul írtam,MT-03-as lámpa volt rajta :)

 

Elküldve: Mon Mar 31, 2014 7:57 pm
Szerző: P.Zoli
Sziasztok! Egy kis segítség kellene... Régi ('97) Monster-be milyen hátsó rugóstagok kompatibilisek? Gondolok én olyanra, hogy az újabb, kisebb Monsteré is jó? Esetleg "ettől az évjárattól eddig jó" ... stb!
Előre is köszi!
Nekem a 98-as Monsterbe a IX.ker. Máriássy u. 8-ban az Öhlins szervíz cserélte és nem Öhlins-et kértem. Erősebb Racetech rugót vettem bele. Hívd fel őket szerintem.

Ez a beavatkozás mennyi összeget emésztet fel nagyságrendileg? Persze, ha nem vagyok indiszkrét...

 

Elküldve: Mon Mar 31, 2014 7:51 pm
Szerző: P.Zoli
öhlins nemöhlins mindegy, csak a méretek miatt jó referenciának. sachs, showa ugyanakkora mint öhlins.

Az enyémbe WP van, csak széthullott... :P Így a gyári méretet sem tudom igazán. Gondolom számít a felfogatás közötti távolság stb... Megnézem, hogy orvosolható e, de szerintem csere lesz...

 

Elküldve: Mon Mar 31, 2014 6:33 pm
Szerző: tittadili
Láttam ma valakit egy fehér Monsterrel,MT-01-es lámpával szerelve,nagyon jól nézett ki a cucc! :)
A világ legrondább lámpája! :-) Én az MT 01-re a 03-as lámpáját teszem inkább. Az előző letört, a motor elejével együtt....
Így-e...

 

Elküldve: Mon Mar 31, 2014 6:30 pm
Szerző: tittadili
Láttam ma valakit egy fehér Monsterrel,MT-01-es lámpával szerelve,nagyon jól nézett ki a cucc! :)
A világ legrondább lámpája! :-) Én az MT 01-re a 03-as lámpáját teszem inkább. Az előző letört, a motor elejével együtt....

 

Elküldve: Mon Mar 31, 2014 6:06 pm
Szerző: TorzsiMTS
Láttam ma valakit egy fehér Monsterrel,MT-01-es lámpával szerelve,nagyon jól nézett ki a cucc! :)

 

Elküldve: Mon Mar 31, 2014 5:12 pm
Szerző: Warpig
Oldaltáska tartó konzolt keresek az 1000 Monsteremre. Neten turkálva a Givi T680-ast jelölik, hogy jó rá. Viszont ott a kipuff máshogy van. illetve az én farokidomomon nincs is olyan rész, ahova bemegy
http://www.sporttour.com/givi_pdf/t680.pdf itt lehet látni mire gondolok.
Néztem még a T681-est, de az meg újabb Monstákhoz való.

Tud valaki biztos infót erről a dologról?

 

Elküldve: Mon Mar 31, 2014 3:51 pm
Szerző: ricsi
öhlins nemöhlins mindegy, csak a méretek miatt jó referenciának. sachs, showa ugyanakkora mint öhlins.

 

Elküldve: Mon Mar 31, 2014 2:52 pm
Szerző: XGab
Sziasztok! Egy kis segítség kellene... Régi ('97) Monster-be milyen hátsó rugóstagok kompatibilisek? Gondolok én olyanra, hogy az újabb, kisebb Monsteré is jó? Esetleg "ettől az évjárattól eddig jó" ... stb!
Előre is köszi!
Nekem a 98-as Monsterbe a IX.ker. Máriássy u. 8-ban az Öhlins szervíz cserélte és nem Öhlins-et kértem. Erősebb Racetech rugót vettem bele. Hívd fel őket szerintem.

 

Elküldve: Sat Mar 29, 2014 9:43 pm
Szerző: P.Zoli
Köszi az infót! Igazából erre számítottam... (az öhlins tetszik, csak nekem nem pénztárcabarát) Az enyémbe se a gyári van/volt... Gondolom az Sachs nem Öhlins...

 

Elküldve: Sat Mar 29, 2014 7:38 pm
Szerző: PETTI
Sziasztok! Egy kis segítség kellene... Régi ('97) Monster-be milyen hátsó rugóstagok kompatibilisek? Gondolok én olyanra, hogy az újabb, kisebb Monsteré is jó? Esetleg "ettől az évjárattól eddig jó" ... stb!
Előre is köszi!
1997-2002 összes 900 megegyezik :

http://www.ebay.com/itm/Ducati-Monster- ... 0893810137

750-900-620 öhlins szerint passzol:

http://www.ebay.co.uk/itm/02-Ducati-Mon ... 564770a6bb

egy másik helyen pedig ezeket találtam, hogy egyeznek :

748, 749, 916, 996, 998, 999, MONSTER 620, 695, 800, 1000, S2R, S4R, S4RS, ST2, ST4 , 900SS , AND MULTSTRADA 1000

mégy egy: 600 750 900

és : 900 1000 s4

a 620- 600 ba jó, tehát jónak kell lenni.

 

Elküldve: Sat Mar 29, 2014 7:22 pm
Szerző: Vicctor
Végre teljes az összhang a sötét plexivel, jeee :)
Köszi Andrásnak az Ebay tippet.
Nagyon raj! Akkor jöhet a Performance elsö sárvédö az abszolut összképhez!

Az milyen ? Link ?

 

Elküldve: Sat Mar 29, 2014 6:48 pm
Szerző: P.Zoli
Sziasztok! Egy kis segítség kellene... Régi ('97) Monster-be milyen hátsó rugóstagok kompatibilisek? Gondolok én olyanra, hogy az újabb, kisebb Monsteré is jó? Esetleg "ettől az évjárattól eddig jó" ... stb!
Előre is köszi!

 

Elküldve: Sat Mar 29, 2014 6:46 pm
Szerző: András
Végre teljes az összhang a sötét plexivel, jeee :)
Köszi Andrásnak az Ebay tippet.
Nagyon raj! Akkor jöhet a Performance elsö sárvédö az abszolut összképhez!

 

Elküldve: Sat Mar 29, 2014 6:18 pm
Szerző: Vicctor
Végre teljes az összhang a sötét plexivel, jeee :)
Köszi Andrásnak az Ebay tippet.


 

Elküldve: Fri Mar 28, 2014 7:26 pm
Szerző: angel911

 

Elküldve: Fri Mar 28, 2014 7:14 pm
Szerző: András
Remus Ducati Performance dobhoz járt db-killer?
Nem! És E betü sincs benne! Only race!
Legalábbis az enyémben.

 

Elküldve: Fri Mar 28, 2014 6:46 pm
Szerző: Warpig
Remus Ducati Performance dobhoz járt db-killer?

 

Elküldve: Fri Mar 28, 2014 1:14 pm
Szerző: MihalyZotya
Bennetek van a hiba,nekem tegnap 99-ig felment(léghűtés):D
nyáron max 130-ig menjen fel,és akkor félre kell már állni

 

Elküldve: Fri Mar 28, 2014 1:08 pm
Szerző: dani104
Köszi szépen
Az SV-mnek stabilan 88 volt városban ment csak fel, de 105-nél kapcsolt a venti és a fölé nem ment. Hát akkor szokni kell.
az sv vizes az más, a vizes monster 70 és 118 között van
Lacinak S4R van....tehát a viszonyítás jogos.. ;) :D

 

Elküldve: Fri Mar 28, 2014 12:58 pm
Szerző: dino74
Köszi szépen
Az SV-mnek stabilan 88 volt városban ment csak fel, de 105-nél kapcsolt a venti és a fölé nem ment. Hát akkor szokni kell.
az sv vizes az más, a vizes monster 70 és 118 között van

 

Elküldve: Fri Mar 28, 2014 11:07 am
Szerző: Laci
Köszi szépen
Az SV-mnek stabilan 88 volt városban ment csak fel, de 105-nél kapcsolt a venti és a fölé nem ment. Hát akkor szokni kell.

 

Elküldve: Fri Mar 28, 2014 11:02 am
Szerző: NIT
Az üzemi hőfoknak hogy kellene alakulni? Az én motoromon mikor még hűvösebb volt, úgy 60-70 volt, de eddig 70 fölé csak városban ment, ez normális? Én elég alacsonynak találom, remélem nem termosztát csere lesz a vége.
normális, majd a nagy nyári melegben lesz melege. a léghűtésesek szoktak 110 fok köré felmenni, a vizesek alacsonyabb értékre.
Romában volt az nálam 140 is...

 

Elküldve: Fri Mar 28, 2014 10:59 am
Szerző: dani104
Az üzemi hőfoknak hogy kellene alakulni? Az én motoromon mikor még hűvösebb volt, úgy 60-70 volt, de eddig 70 fölé csak városban ment, ez normális? Én elég alacsonynak találom, remélem nem termosztát csere lesz a vége.


Szia, nekem is ezek az értékek.....ebben az időjárásban olyan 70-75 között volt menet közben....városban az idén nem bóklásztam.
Tavaly nyáron a rohadt melegben városon kívül olyan 80-90 között , városban akár 110 re is felment....de kontrollálta a ventillátor...úgyhogy ettől sem kell szerintem megijedni....
(saját tapasztalat és nem tudom a szak és gyári paramétereket! ;) )

 

Elküldve: Fri Mar 28, 2014 10:56 am
Szerző: ricsi
Az üzemi hőfoknak hogy kellene alakulni? Az én motoromon mikor még hűvösebb volt, úgy 60-70 volt, de eddig 70 fölé csak városban ment, ez normális? Én elég alacsonynak találom, remélem nem termosztát csere lesz a vége.
normális, majd a nagy nyári melegben lesz melege. a léghűtésesek szoktak 110 fok köré felmenni, a vizesek alacsonyabb értékre.

 

Elküldve: Fri Mar 28, 2014 10:44 am
Szerző: Laci
Az üzemi hőfoknak hogy kellene alakulni? Az én motoromon mikor még hűvösebb volt, úgy 60-70 volt, de eddig 70 fölé csak városban ment, ez normális? Én elég alacsonynak találom, remélem nem termosztát csere lesz a vége.

 

Elküldve: Fri Mar 28, 2014 10:42 am
Szerző: Laci
maint az, csak M karaktert nem tudtak gyártani a kijelzőn, úgyhogy a legközelebbit választották :)
J4h, 4 l3ny3g, h0gy k10lv4sh4t0 l3gy3n :)

Ja, ezek a karakterek is lehettek volna az "M" helyett. :-)

 

Elküldve: Fri Mar 28, 2014 10:33 am
Szerző: Kajakman
maint az, csak M karaktert nem tudtak gyártani a kijelzőn, úgyhogy a legközelebbit választották :)
J4h, 4 l3ny3g, h0gy k10lv4sh4t0 l3gy3n :)

 

Elküldve: Fri Mar 28, 2014 10:24 am
Szerző: ricsi
maint az, csak M karaktert nem tudtak gyártani a kijelzőn, úgyhogy a legközelebbit választották :)

 

Elküldve: Fri Mar 28, 2014 8:13 am
Szerző: Kajakman
Sziasztok....

Van e esetleg olyan oldal,ahol ducati hibakódok "megfejtése" megtalálható....próbáltam keresni,találtam is hibakódokat , de amit nekem kiír azt nem.

De ha tudja valaki mi lehet ez: "Na Int" , nagyon megköszönném.
Igazából viszem majd szervízbe , de addig sem szeretném szétcseszni , ha olyan a kód amivel nem lehet menni.....(semmilyen katasztrofális jelenség nincs ami eddig ne lett volna)

Köszi! :)
Az inkább "Ma Int" volt, és a Maintenance rövidítése ;)


Akkor a kijelzőm is rossz? :D Nekem Na int ezt írja ki....sebaj , tartom és emelem "m"-mel ;)
Igazad volt, rosszul emlékeztem :) Maintenance, ez a lényeg

 

Elküldve: Fri Mar 28, 2014 8:09 am
Szerző: Kajakman
Sziasztok....

Van e esetleg olyan oldal,ahol ducati hibakódok "megfejtése" megtalálható....próbáltam keresni,találtam is hibakódokat , de amit nekem kiír azt nem.

De ha tudja valaki mi lehet ez: "Na Int" , nagyon megköszönném.
Igazából viszem majd szervízbe , de addig sem szeretném szétcseszni , ha olyan a kód amivel nem lehet menni.....(semmilyen katasztrofális jelenség nincs ami eddig ne lett volna)

Köszi! :)


Hopsz.....megtaláltam,sorry... ;)
Eddig úgy kerestem csak hogy hibakódok a pontos kódra nem.....de meglett... :D
Szervíz/karbantartás emlékeztető....legalább is azt írják ámerikai nyelven :D

Köszi azért... ;)

(jól elbeszélgetek magammal...höhö,nem vagyok hülye....a hangok is megmondták... :D )
Megvan pdf-ben az owner's manual, ha adsz egy email címet eldobom szívesen :) (most egyből nem találtam meg újra guglival hirtelen)

 

Elküldve: Fri Mar 28, 2014 8:07 am
Szerző: dani104
Sziasztok....

Van e esetleg olyan oldal,ahol ducati hibakódok "megfejtése" megtalálható....próbáltam keresni,találtam is hibakódokat , de amit nekem kiír azt nem.

De ha tudja valaki mi lehet ez: "Na Int" , nagyon megköszönném.
Igazából viszem majd szervízbe , de addig sem szeretném szétcseszni , ha olyan a kód amivel nem lehet menni.....(semmilyen katasztrofális jelenség nincs ami eddig ne lett volna)

Köszi! :)
Az inkább "Ma Int" volt, és a Maintenance rövidítése ;)


Akkor a kijelzőm is rossz? :D Nekem Na int ezt írja ki....sebaj , tartom és emelem "m"-mel ;)


 

Elküldve: Fri Mar 28, 2014 8:07 am
Szerző: bazs0811
Sziasztok!

Tegnap voltam megnézni ezt monstert:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... e.-7762894

Még csak tájékozódó jelleggel mentem, de első nekifutásra tetszett.
Valaki ismeri az előéletét esetleg? A mostani tulajnál 1 éve van.
Szia Balázs,
"Ducatit vennék" topicban válaszoltam!


Köszönöm!

 

Elküldve: Fri Mar 28, 2014 8:01 am
Szerző: Kajakman
Sziasztok....

Van e esetleg olyan oldal,ahol ducati hibakódok "megfejtése" megtalálható....próbáltam keresni,találtam is hibakódokat , de amit nekem kiír azt nem.

De ha tudja valaki mi lehet ez: "Na Int" , nagyon megköszönném.
Igazából viszem majd szervízbe , de addig sem szeretném szétcseszni , ha olyan a kód amivel nem lehet menni.....(semmilyen katasztrofális jelenség nincs ami eddig ne lett volna)

Köszi! :)
Az inkább "Ma Int" volt, és a Maintenance rövidítése ;)

 

Elküldve: Fri Mar 28, 2014 7:47 am
Szerző: dani104
Sziasztok....

Van e esetleg olyan oldal,ahol ducati hibakódok "megfejtése" megtalálható....próbáltam keresni,találtam is hibakódokat , de amit nekem kiír azt nem.

De ha tudja valaki mi lehet ez: "Na Int" , nagyon megköszönném.
Igazából viszem majd szervízbe , de addig sem szeretném szétcseszni , ha olyan a kód amivel nem lehet menni.....(semmilyen katasztrofális jelenség nincs ami eddig ne lett volna)

Köszi! :)


Hopsz.....megtaláltam,sorry... ;)
Eddig úgy kerestem csak hogy hibakódok a pontos kódra nem.....de meglett... :D
Szervíz/karbantartás emlékeztető....legalább is azt írják ámerikai nyelven :D

Köszi azért... ;)

(jól elbeszélgetek magammal...höhö,nem vagyok hülye....a hangok is megmondták... :D )

 

Elküldve: Fri Mar 28, 2014 7:41 am
Szerző: dani104
Sziasztok....

Van e esetleg olyan oldal,ahol ducati hibakódok "megfejtése" megtalálható....próbáltam keresni,találtam is hibakódokat , de amit nekem kiír azt nem.

De ha tudja valaki mi lehet ez: "Na Int" , nagyon megköszönném.
Igazából viszem majd szervízbe , de addig sem szeretném szétcseszni , ha olyan a kód amivel nem lehet menni.....(semmilyen katasztrofális jelenség nincs ami eddig ne lett volna)

Köszi! :)

 

Elküldve: Fri Mar 28, 2014 6:34 am
Szerző: rigo
Sziasztok!

Tegnap voltam megnézni ezt monstert:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... e.-7762894

Még csak tájékozódó jelleggel mentem, de első nekifutásra tetszett.
Valaki ismeri az előéletét esetleg? A mostani tulajnál 1 éve van.
Szia Balázs,
"Ducatit vennék" topicban válaszoltam!

 

Elküldve: Thu Mar 27, 2014 10:56 pm
Szerző: bazs0811
Sziasztok!

Tegnap voltam megnézni ezt monstert:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... e.-7762894

Még csak tájékozódó jelleggel mentem, de első nekifutásra tetszett.
Valaki ismeri az előéletét esetleg? A mostani tulajnál 1 éve van.

 

Elküldve: Thu Mar 27, 2014 10:45 pm
Szerző: gonzales
Na, ma 5 hónap állás után félve inditoztam az öreg 600-ast. Negyedik inditozasra elkapta es mennyei dorej :-) hibátlan :-)
irigyellek is!

 

Elküldve: Thu Mar 27, 2014 7:46 pm
Szerző: XGab
Na, ma 5 hónap állás után félve inditoztam az öreg 600-ast. Negyedik inditozasra elkapta es mennyei dorej :-) hibátlan :-)

 

Elküldve: Wed Mar 26, 2014 9:57 pm
Szerző: Másszi

Gyünnek gyünnek ki 1 fajtába !!!

 

Elküldve: Wed Mar 26, 2014 5:00 pm
Szerző: kopi
A hátsó villája olyan japános .

 

Elküldve: Wed Mar 26, 2014 3:11 pm
Szerző: Zola