Utána néztem a lánckerekeknek, túl nagy variáció nincs. Veszek egy 14-est előre, csak nehogy 120 legyen a vége.
Utána néztem külföldi oldalakon is a témának azt hiszem a ukmonster vagy valami hasonlón a Stafford oktatta az áttétel számítást a 14,42 ugyan az, mint a 15,45 nem nagyon vágták mire gondol.
Amikor én a 695 -ösön változtattam áttételt 15-42 gyáriról, én is rövidebbet akartam, én is gondoltam hogy legyen 14 elől aztán szevasz de sok fórumban akik 14-esre cserélték utána visszatetették a 15-öst és inkább a hátsót cserélték, az ok az volt hogy a 14 -es első kerék használatakor megjelent szinte mindenkinek egy elég hangos lánc hang mert túl kicsit fordult már a lánc a 14-es kereken.
Ennélfogva én inkább 15-44 -re cseréltem és boldogság azóta, bár autópályán jobb volna vissza a 42 -es, de ott motorozok a legkevesebbet.
ezt a lánckerék dolgot átbeszéltük már profikkal, és nincs semmi negatív hatása. Annyival nem kisebb. A kecsonak ismígy volt az s4rs-en és sokkal jobban használható volt mint előtte.
Ha akarod holnap teszek fel a gokart lánckerekéről képet, kb 3cm az átmérője
Nem is azt mondtam hogy ez kőbe van vésve hogy ha 14-esre cseréled hangos lesz a lánc, csak azt mondtam hogy külföldi fórumokon jópáran panaszkodtak erre.
Mivel ez esetleges problémaként fennállt mások tapasztalata alapján ezért inkább a hátsó növelés felé mentem, a végeredmény ugyanaz, így vagy úgy.
Egyébként nem egy nagy anyagi érvágás kipróbálni a 14-es elsőt ez tény.