Avatar
 Laci
#2811
Vicctor, dino köszi az infókat, az ilyen gyakorlati tapasztalatokra lettem volna kíváncsi, gondoltam hátha lesz valami egybehangzó vélemény és nem lesz a történet végén egy lánckerék gyűjteményem. :-) Szívem szerint én is a hátsót cserélném, meg én is olvastam a külföldi oldalakon mindenféle rosszat az első 14-esről. Holnap megyek a Rossosokhoz, majd megkérdezem őket is.
Avatar
 Vicctor
#2810
Utána néztem a lánckerekeknek, túl nagy variáció nincs. Veszek egy 14-est előre, csak nehogy 120 legyen a vége. :-)
Utána néztem külföldi oldalakon is a témának azt hiszem a ukmonster vagy valami hasonlón a Stafford oktatta az áttétel számítást a 14,42 ugyan az, mint a 15,45 nem nagyon vágták mire gondol. :-)

Amikor én a 695 -ösön változtattam áttételt 15-42 gyáriról, én is rövidebbet akartam, én is gondoltam hogy legyen 14 elől aztán szevasz de sok fórumban akik 14-esre cserélték utána visszatetették a 15-öst és inkább a hátsót cserélték, az ok az volt hogy a 14 -es első kerék használatakor megjelent szinte mindenkinek egy elég hangos lánc hang mert túl kicsit fordult már a lánc a 14-es kereken.

Ennélfogva én inkább 15-44 -re cseréltem és boldogság azóta, bár autópályán jobb volna vissza a 42 -es, de ott motorozok a legkevesebbet.
ezt a lánckerék dolgot átbeszéltük már profikkal, és nincs semmi negatív hatása. Annyival nem kisebb. A kecsonak ismígy volt az s4rs-en és sokkal jobban használható volt mint előtte.
Ha akarod holnap teszek fel a gokart lánckerekéről képet, kb 3cm az átmérője ;)

Nem is azt mondtam hogy ez kőbe van vésve hogy ha 14-esre cseréled hangos lesz a lánc, csak azt mondtam hogy külföldi fórumokon jópáran panaszkodtak erre.

Mivel ez esetleges problémaként fennállt mások tapasztalata alapján ezért inkább a hátsó növelés felé mentem, a végeredmény ugyanaz, így vagy úgy.
Egyébként nem egy nagy anyagi érvágás kipróbálni a 14-es elsőt ez tény.
Avatar
 dino74
#2809
akkor hagyd a 42est és vegyel előre egy 14est
Olcsóbban megúszod és jó rövid lesz
Utána néztem a lánckerekeknek, túl nagy variáció nincs. Veszek egy 14-est előre, csak nehogy 120 legyen a vége. :-)
Utána néztem külföldi oldalakon is a témának azt hiszem a ukmonster vagy valami hasonlón a Stafford oktatta az áttétel számítást a 14,42 ugyan az, mint a 15,45 nem nagyon vágták mire gondol. :-)

Amikor én a 695 -ösön változtattam áttételt 15-42 gyáriról, én is rövidebbet akartam, én is gondoltam hogy legyen 14 elől aztán szevasz de sok fórumban akik 14-esre cserélték utána visszatetették a 15-öst és inkább a hátsót cserélték, az ok az volt hogy a 14 -es első kerék használatakor megjelent szinte mindenkinek egy elég hangos lánc hang mert túl kicsit fordult már a lánc a 14-es kereken.

Ennélfogva én inkább 15-44 -re cseréltem és boldogság azóta, bár autópályán jobb volna vissza a 42 -es, de ott motorozok a legkevesebbet.
ezt a lánckerék dolgot átbeszéltük már profikkal, és nincs semmi negatív hatása. Annyival nem kisebb. A kecsonak ismígy volt az s4rs-en és sokkal jobban használható volt mint előtte.
Ha akarod holnap teszek fel a gokart lánckerekéről képet, kb 3cm az átmérője ;)
Avatar
 Vicctor
#2808
S4R Testa-án cseréltem lánc szettet, eredetileg is kicsit hosszúnak találtam az áttételt, ráadásul a Rossosok hátra még eggyel kisebb lánckereket küldtek. Milyen tapasztalataitok vannak, mert szerintem változtatok rajta valamit.
Ugyanitt alig használt 42 fogas adapteres hátsó lánckerék eladó :-)
akkor hagyd a 42est és vegyel előre egy 14est
Olcsóbban megúszod és jó rövid lesz
Utána néztem a lánckerekeknek, túl nagy variáció nincs. Veszek egy 14-est előre, csak nehogy 120 legyen a vége. :-)
Utána néztem külföldi oldalakon is a témának azt hiszem a ukmonster vagy valami hasonlón a Stafford oktatta az áttétel számítást a 14,42 ugyan az, mint a 15,45 nem nagyon vágták mire gondol. :-)

Amikor én a 695 -ösön változtattam áttételt 15-42 gyáriról, én is rövidebbet akartam, én is gondoltam hogy legyen 14 elől aztán szevasz de sok fórumban akik 14-esre cserélték utána visszatetették a 15-öst és inkább a hátsót cserélték, az ok az volt hogy a 14 -es első kerék használatakor megjelent szinte mindenkinek egy elég hangos lánc hang mert túl kicsit fordult már a lánc a 14-es kereken.

Ennélfogva én inkább 15-44 -re cseréltem és boldogság azóta, bár autópályán jobb volna vissza a 42 -es, de ott motorozok a legkevesebbet.
Avatar
 dino74
#2807
Csak annyi, hogy jól néz ki ott lenn, és olyan kicsiben, nincs a sok cső meg dob meg minden. De egyre jobban megy el a kedvem az egésztől. Még a végén marad a gyári oszt kész.
En is azt tanacsolom varj vele es gyujts egy rendszerre. Shorty tenyleg jol nez ki mert nem takarja ki a gyonyoru hatos kereket de a hangja full bena, tobbihez kepest nevetsegesse teszi.
A hangját nem ismerem sajnos, de pont az optika miatt tetszett meg :)
Szép "tisztán" marad a hátsó rész, nincs a sok sallang...nade ha meg nem jó, akkor meg megette a fene...Megy a buksitörés... :D
szar hang, kevesebb erő, plusz súly, nekem nincs már meg
Avatar
 Tiva
#2806
Sziasztok!

Tudna valaki segíteni honnan tudnék 620 monsterhez ülést szerezni? A tökéletes állapot nem kritérium ,szakadt is szóba jöhet ,úgyis szabva lenne. Köszönöm!
Avatar
 stafford
#2805
Csak annyi, hogy jól néz ki ott lenn, és olyan kicsiben, nincs a sok cső meg dob meg minden. De egyre jobban megy el a kedvem az egésztől. Még a végén marad a gyári oszt kész.
En is azt tanacsolom varj vele es gyujts egy rendszerre. Shorty tenyleg jol nez ki mert nem takarja ki a gyonyoru hatos kereket de a hangja full bena, tobbihez kepest nevetsegesse teszi.
A hangját nem ismerem sajnos, de pont az optika miatt tetszett meg :)
Szép "tisztán" marad a hátsó rész, nincs a sok sallang...nade ha meg nem jó, akkor meg megette a fene...Megy a buksitörés... :D
cserebe ott a nagy csocs, ezt az olaszok se gondoltak at anno nagyon :)
Avatar
 ahertelendi
#2804
felejtsd el a shortyt :) a legrosszabb megoldas Monsterre. Plusz a dinot is felbaszod :)))
Csak annyi, hogy jól néz ki ott lenn, és olyan kicsiben, nincs a sok cső meg dob meg minden. De egyre jobban megy el a kedvem az egésztől. Még a végén marad a gyári oszt kész.
En is azt tanacsolom varj vele es gyujts egy rendszerre. Shorty tenyleg jol nez ki mert nem takarja ki a gyonyoru hatos kereket de a hangja full bena, tobbihez kepest nevetsegesse teszi.
A hangját nem ismerem sajnos, de pont az optika miatt tetszett meg :)
Szép "tisztán" marad a hátsó rész, nincs a sok sallang...nade ha meg nem jó, akkor meg megette a fene...Megy a buksitörés... :D
Avatar
 stafford
#2803
És az a gyári Shorty nem eladó, már ha megvan még?
felejtsd el a shortyt :) a legrosszabb megoldas Monsterre. Plusz a dinot is felbaszod :)))
Csak annyi, hogy jól néz ki ott lenn, és olyan kicsiben, nincs a sok cső meg dob meg minden. De egyre jobban megy el a kedvem az egésztől. Még a végén marad a gyári oszt kész.
En is azt tanacsolom varj vele es gyujts egy rendszerre. Shorty tenyleg jol nez ki mert nem takarja ki a gyonyoru hatos kereket de a hangja full bena, tobbihez kepest nevetsegesse teszi.
Avatar
 ahertelendi
#2802
Nem az a gyári shorty. Hiába tolod be, attól nem lesz meg az egész rendszer hossza, arról nem is beszélve, hogy ha ránézel a képekre akkor az egész tőgy áramlástanilag jobban hasonlít egy labirintusra mint egy kipufogó rendszerre. Persze ez csak az én véleményem, de sokkal okosabb ha inkább veszel egy katalizátor kiváltó csövet és hagyod a gyári dobokat mint amin gondolkodsz.
Szóval azt gondolom, hogy nincs összhangban az elbaszott idő, a csökkent teljesítmény a kiadott pénzel egy kat kiváltóval szemben
És az a gyári Shorty nem eladó, már ha megvan még?
felejtsd el a shortyt :) a legrosszabb megoldas Monsterre. Plusz a dinot is felbaszod :)))
Csak annyi, hogy jól néz ki ott lenn, és olyan kicsiben, nincs a sok cső meg dob meg minden. De egyre jobban megy el a kedvem az egésztől. Még a végén marad a gyári oszt kész.
Avatar
 stafford
#2798
Aham! Látom! Mentem múltkor egy kört dobok nélkül, csak a tőggyel, nah durva volt nem kicsit :)
Ám a katalizátort hagynám mindenképp, és a "dobot" beletolnám a tőgybe, ergo lehetne kb 22-23 cm hosszú összesen, de abból csak 15 körül állna ki. Egy próbát megérne nem? És amit te tettél rá "dobot" az saját gyártmány?
Üdv. Gábor
Nem az a gyári shorty. Hiába tolod be, attól nem lesz meg az egész rendszer hossza, arról nem is beszélve, hogy ha ránézel a képekre akkor az egész tőgy áramlástanilag jobban hasonlít egy labirintusra mint egy kipufogó rendszerre. Persze ez csak az én véleményem, de sokkal okosabb ha inkább veszel egy katalizátor kiváltó csövet és hagyod a gyári dobokat mint amin gondolkodsz.
Szóval azt gondolom, hogy nincs összhangban az elbaszott idő, a csökkent teljesítmény a kiadott pénzel egy kat kiváltóval szemben
És az a gyári Shorty nem eladó, már ha megvan még?
felejtsd el a shortyt :) a legrosszabb megoldas Monsterre. Plusz a dinot is felbaszod :)))
Avatar
 ahertelendi
#2797
itt láthatod hogy néz ki belülről http://postimg.org/gallery/uev949a/
Ha simán kiheréled fasz hangja lesz, amolyan bugyborékolós zörgős mint egy lepukkant barkas, ha azt megcsinálod ahogy én akkor még füldugóban is kellemetlen vele menni és hiányzott kb 10 lóerő. A teljesítményhez és igazán jó hanghoz kell a hossz. Ha jól tudom az s2r 1000 is euro3 tehát lambdás így előtte meg kell flashelni race ecura ha ez még nincs
Aham! Látom! Mentem múltkor egy kört dobok nélkül, csak a tőggyel, nah durva volt nem kicsit :)
Ám a katalizátort hagynám mindenképp, és a "dobot" beletolnám a tőgybe, ergo lehetne kb 22-23 cm hosszú összesen, de abból csak 15 körül állna ki. Egy próbát megérne nem? És amit te tettél rá "dobot" az saját gyártmány?
Üdv. Gábor
Nem az a gyári shorty. Hiába tolod be, attól nem lesz meg az egész rendszer hossza, arról nem is beszélve, hogy ha ránézel a képekre akkor az egész tőgy áramlástanilag jobban hasonlít egy labirintusra mint egy kipufogó rendszerre. Persze ez csak az én véleményem, de sokkal okosabb ha inkább veszel egy katalizátor kiváltó csövet és hagyod a gyári dobokat mint amin gondolkodsz.
Szóval azt gondolom, hogy nincs összhangban az elbaszott idő, a csökkent teljesítmény a kiadott pénzel egy kat kiváltóval szemben
És az a gyári Shorty nem eladó, már ha megvan még?
Avatar
 dino74
#2796
Igen, szeretném szétvágni. Miért beszélnél le róla? De nem akarom úgymond kiüríteni...hanem van egy ötlet egy egyedi kipufogóhoz, ami a tőgyből jönne ki és rövid lenne, mint pl a Shorty, csak még rövidebb. De ahhoz kellene a hely ami a tőgyben van "üresen".

ui:Bocs, nem tudom mi az oka de nálam elég lassú, és rányomtam többször...
itt láthatod hogy néz ki belülről http://postimg.org/gallery/uev949a/
Ha simán kiheréled fasz hangja lesz, amolyan bugyborékolós zörgős mint egy lepukkant barkas, ha azt megcsinálod ahogy én akkor még füldugóban is kellemetlen vele menni és hiányzott kb 10 lóerő. A teljesítményhez és igazán jó hanghoz kell a hossz. Ha jól tudom az s2r 1000 is euro3 tehát lambdás így előtte meg kell flashelni race ecura ha ez még nincs
Aham! Látom! Mentem múltkor egy kört dobok nélkül, csak a tőggyel, nah durva volt nem kicsit :)
Ám a katalizátort hagynám mindenképp, és a "dobot" beletolnám a tőgybe, ergo lehetne kb 22-23 cm hosszú összesen, de abból csak 15 körül állna ki. Egy próbát megérne nem? És amit te tettél rá "dobot" az saját gyártmány?
Üdv. Gábor
Nem az a gyári shorty. Hiába tolod be, attól nem lesz meg az egész rendszer hossza, arról nem is beszélve, hogy ha ránézel a képekre akkor az egész tőgy áramlástanilag jobban hasonlít egy labirintusra mint egy kipufogó rendszerre. Persze ez csak az én véleményem, de sokkal okosabb ha inkább veszel egy katalizátor kiváltó csövet és hagyod a gyári dobokat mint amin gondolkodsz.
Szóval azt gondolom, hogy nincs összhangban az elbaszott idő, a csökkent teljesítmény a kiadott pénzel egy kat kiváltóval szemben
Avatar
 ahertelendi
#2795
önmagában a tőgy ugyanaz, csak az oda vezető csövek átmérője, formája és csatlakozása más. Beavatsz, hogy miért kell? Ha herélni akarod hamar lebeszéllek ;)
Igen, szeretném szétvágni. Miért beszélnél le róla? De nem akarom úgymond kiüríteni...hanem van egy ötlet egy egyedi kipufogóhoz, ami a tőgyből jönne ki és rövid lenne, mint pl a Shorty, csak még rövidebb. De ahhoz kellene a hely ami a tőgyben van "üresen".

ui:Bocs, nem tudom mi az oka de nálam elég lassú, és rányomtam többször...
itt láthatod hogy néz ki belülről http://postimg.org/gallery/uev949a/
Ha simán kiheréled fasz hangja lesz, amolyan bugyborékolós zörgős mint egy lepukkant barkas, ha azt megcsinálod ahogy én akkor még füldugóban is kellemetlen vele menni és hiányzott kb 10 lóerő. A teljesítményhez és igazán jó hanghoz kell a hossz. Ha jól tudom az s2r 1000 is euro3 tehát lambdás így előtte meg kell flashelni race ecura ha ez még nincs
Aham! Látom! Mentem múltkor egy kört dobok nélkül, csak a tőggyel, nah durva volt nem kicsit :)
Ám a katalizátort hagynám mindenképp, és a "dobot" beletolnám a tőgybe, ergo lehetne kb 22-23 cm hosszú összesen, de abból csak 15 körül állna ki. Egy próbát megérne nem? És amit te tettél rá "dobot" az saját gyártmány?
Üdv. Gábor
Avatar
 Kata
#2794
Komoly vagy Papi!
Látom érett volt a sonka! :)
hülyevagy?! Szét durranok! Faszomba inkább motorozni kellett volna hétvégén. Hívtalak tegnap de hiába
Én akkor már Ózdon voltam! :)
szép :)
Avatar
 76
#2793
Komoly vagy Papi!
Látom érett volt a sonka! :)
hülyevagy?! Szét durranok! Faszomba inkább motorozni kellett volna hétvégén. Hívtalak tegnap de hiába
Én akkor már Ózdon voltam! :)
Csatolmányok:
image.jpg
image.jpg (1.5 MiB) Megtekintve 11897 alkalommal
Avatar
 dino74
#2792
Komoly vagy Papi!
Látom érett volt a sonka! :)
hülyevagy?! Szét durranok! Faszomba inkább motorozni kellett volna hétvégén. Hívtalak tegnap de hiába
Avatar
 dino74
#2790
akkor hagyd a 42est és vegyel előre egy 14est
Olcsóbban megúszod és jó rövid lesz
Utána néztem a lánckerekeknek, túl nagy variáció nincs. Veszek egy 14-est előre, csak nehogy 120 legyen a vége. :-)
Utána néztem külföldi oldalakon is a témának azt hiszem a ukmonster vagy valami hasonlón a Stafford oktatta az áttétel számítást a 14,42 ugyan az, mint a 15,45 nem nagyon vágták mire gondol. :-)
keress egy áttételszámítót és írd bele, ott össze tudod hasonlítani
például ezt http://www.needless.eu/rechner.html
Nem lesz sokkal rövidebb
Avatar
 dino74
#2789
Aham! Köszönöm az infót, ezt nem tudtam, hogy nem egyformák! Nekem S2R 1000-hez kellene!
önmagában a tőgy ugyanaz, csak az oda vezető csövek átmérője, formája és csatlakozása más. Beavatsz, hogy miért kell? Ha herélni akarod hamar lebeszéllek ;)
Igen, szeretném szétvágni. Miért beszélnél le róla? De nem akarom úgymond kiüríteni...hanem van egy ötlet egy egyedi kipufogóhoz, ami a tőgyből jönne ki és rövid lenne, mint pl a Shorty, csak még rövidebb. De ahhoz kellene a hely ami a tőgyben van "üresen".

ui:Bocs, nem tudom mi az oka de nálam elég lassú, és rányomtam többször...
itt láthatod hogy néz ki belülről http://postimg.org/gallery/uev949a/
Ha simán kiheréled fasz hangja lesz, amolyan bugyborékolós zörgős mint egy lepukkant barkas, ha azt megcsinálod ahogy én akkor még füldugóban is kellemetlen vele menni és hiányzott kb 10 lóerő. A teljesítményhez és igazán jó hanghoz kell a hossz. Ha jól tudom az s2r 1000 is euro3 tehát lambdás így előtte meg kell flashelni race ecura ha ez még nincs
Avatar
 dino74
#2788
S4R Testa-án cseréltem lánc szettet, eredetileg is kicsit hosszúnak találtam az áttételt, ráadásul a Rossosok hátra még eggyel kisebb lánckereket küldtek. Milyen tapasztalataitok vannak, mert szerintem változtatok rajta valamit.
Ugyanitt alig használt 42 fogas adapteres hátsó lánckerék eladó :-)
akkor hagyd a 42est és vegyel előre egy 14est
Olcsóbban megúszod és jó rövid lesz
Utána néztem a lánckerekeknek, túl nagy variáció nincs. Veszek egy 14-est előre, csak nehogy 120 legyen a vége. :-)
Utána néztem külföldi oldalakon is a témának azt hiszem a ukmonster vagy valami hasonlón a Stafford oktatta az áttétel számítást a 14,42 ugyan az, mint a 15,45 nem nagyon vágták mire gondol. :-)
keress egy áttételszámítót és írd bele, ott össze tudod hasonlítani
Avatar
 ahertelendi
#2787
nekem nincs, de nem mindegy, hogy melyik, az s2r 800 és s4r 996 egyforma, az s2r 100 más és a s4r/s4rs testastretta 998 megint más
Aham! Köszönöm az infót, ezt nem tudtam, hogy nem egyformák! Nekem S2R 1000-hez kellene!
önmagában a tőgy ugyanaz, csak az oda vezető csövek átmérője, formája és csatlakozása más. Beavatsz, hogy miért kell? Ha herélni akarod hamar lebeszéllek ;)
Igen, szeretném szétvágni. Miért beszélnél le róla? De nem akarom úgymond kiüríteni...hanem van egy ötlet egy egyedi kipufogóhoz, ami a tőgyből jönne ki és rövid lenne, mint pl a Shorty, csak még rövidebb. De ahhoz kellene a hely ami a tőgyben van "üresen".

ui:Bocs, nem tudom mi az oka de nálam elég lassú, és rányomtam többször...
Avatar
 Laci
#2786
S4R Testa-án cseréltem lánc szettet, eredetileg is kicsit hosszúnak találtam az áttételt, ráadásul a Rossosok hátra még eggyel kisebb lánckereket küldtek. Milyen tapasztalataitok vannak, mert szerintem változtatok rajta valamit.
Ugyanitt alig használt 42 fogas adapteres hátsó lánckerék eladó :-)
akkor hagyd a 42est és vegyel előre egy 14est
Olcsóbban megúszod és jó rövid lesz
Utána néztem a lánckerekeknek, túl nagy variáció nincs. Veszek egy 14-est előre, csak nehogy 120 legyen a vége. :-)
Utána néztem külföldi oldalakon is a témának azt hiszem a ukmonster vagy valami hasonlón a Stafford oktatta az áttétel számítást a 14,42 ugyan az, mint a 15,45 nem nagyon vágták mire gondol. :-)
Avatar
 dino74
#2785
Sziasztok!
Valakinél van véletlenül egy "kipufogótőgy" SxR-hez? Jutányos áron érdekel, esetleg kicsit sérült is szóba jöhet! Előre is köszönet!
nekem nincs, de nem mindegy, hogy melyik, az s2r 800 és s4r 996 egyforma, az s2r 100 más és a s4r/s4rs testastretta 998 megint más
Aham! Köszönöm az infót, ezt nem tudtam, hogy nem egyformák! Nekem S2R 1000-hez kellene!
önmagában a tőgy ugyanaz, csak az oda vezető csövek átmérője, formája és csatlakozása más. Beavatsz, hogy miért kell? Ha herélni akarod hamar lebeszéllek ;)
Avatar
 dino74
#2784
S4R Testa-án cseréltem lánc szettet, eredetileg is kicsit hosszúnak találtam az áttételt, ráadásul a Rossosok hátra még eggyel kisebb lánckereket küldtek. Milyen tapasztalataitok vannak, mert szerintem változtatok rajta valamit.
Ugyanitt alig használt 42 fogas adapteres hátsó lánckerék eladó :-)
akkor hagyd a 42est és vegyel előre egy 14est
Olcsóbban megúszod és jó rövid lesz
Avatar
 ahertelendi
#2783
Sziasztok!
Valakinél van véletlenül egy "kipufogótőgy" SxR-hez? Jutányos áron érdekel, esetleg kicsit sérült is szóba jöhet! Előre is köszönet!
nekem nincs, de nem mindegy, hogy melyik, az s2r 800 és s4r 996 egyforma, az s2r 100 más és a s4r/s4rs testastretta 998 megint más
Aham! Köszönöm az infót, ezt nem tudtam, hogy nem egyformák! Nekem S2R 1000-hez kellene!
Avatar
 Laci
#2782
S4R Testa-án cseréltem lánc szettet, eredetileg is kicsit hosszúnak találtam az áttételt, ráadásul a Rossosok hátra még eggyel kisebb lánckereket küldtek. Milyen tapasztalataitok vannak, mert szerintem változtatok rajta valamit.
Ugyanitt alig használt 42 fogas adapteres hátsó lánckerék eladó :-)
Avatar
 dino74
#2781
Sziasztok!
Valakinél van véletlenül egy "kipufogótőgy" SxR-hez? Jutányos áron érdekel, esetleg kicsit sérült is szóba jöhet! Előre is köszönet!
nekem nincs, de nem mindegy, hogy melyik, az s2r 800 és s4r 996 egyforma, az s2r 100 más és a s4r/s4rs testastretta 998 megint más
Avatar
 ahertelendi
#2780
Sziasztok!
Valakinél van véletlenül egy "kipufogótőgy" SxR-hez? Jutányos áron érdekel, esetleg kicsit sérült is szóba jöhet! Előre is köszönet!
 PETTI
#2779
Találkozott már valaki olyan hibával, hogy a hátsó hengernél a gyertya nem ad szikrát, de ha az elsőről leveszed a pipát, akkor van szikra hátul, ha visszarakod nincs?? Létezhet, hogy az aksi gyenge? Trafó rendben van.
Avatar
 majoradam1201
#2778
Üdv!
Tavaly vettem egy 99-es évjáratú 750-es Monstert, és nem rég kormánycsapágyat kellett benne cserélnem, de csak úgy találomra húztam meg a csavarokat, mert nem szerettem volna megszakítani őket, de nagyon lazán sem szerettem volna hagyni. Kerestem de sehol nem találtam hozzá szervizelési útmutatót a neten amiben lettek volna meghúzási nyomatékok. Pedig hasznos lenne esetleg a jövőben is, ha valami mást kell rajta bütykölgetni. A segítségeteket szeretném kérni ha valaki tudna hozzá nekem ilyen útmutatót, azért nagyon hálás lennék.

Előre is köszönöm a segítséget :)
Avatar
 Warpig
#2775
Azoktól kérdezném, akiknek kormányvégtükrük van, hogy mennyi a cső belső átmérője?
Üdv!

Megmértem 17 mm, Proget alukormányom van, ha minden igaz a tükrön levő gumi tiplit kicsit meg kellett faragnom. De ezekben a tükrökben látok is.
Köszi!
 angel911
#2774
Azoktól kérdezném, akiknek kormányvégtükrük van, hogy mennyi a cső belső átmérője?
Üdv!

Megmértem 17 mm, Proget alukormányom van, ha minden igaz a tükrön levő gumi tiplit kicsit meg kellett faragnom. De ezekben a tükrökben látok is.
Avatar
 sarkany
#2773
Sziasztok! Elfekvőben nem tudtok 2004-es s4r-hez vízhűtőt? Vagy esetleg az s4-esé jó hozzá? Előre is köszönöm!
Jó hozzá, de az fekete.
 angel911
#2772
Azoktól kérdezném, akiknek kormányvégtükrük van, hogy mennyi a cső belső átmérője?
Holnapra meg tudom mérni!
Avatar
 taben
#2770
Sziasztok! Elfekvőben nem tudtok 2004-es s4r-hez vízhűtőt? Vagy esetleg az s4-esé jó hozzá? Előre is köszönöm!
Avatar
 Warpig
#2769
Azoktól kérdezném, akiknek kormányvégtükrük van, hogy mennyi a cső belső átmérője?
Avatar
 Krisz76
#2766
Sziasztok!

Egy barátom S2-höz keres ülést, nem baj ha esetleg "vihar vert" az sem.. :)
Ha esetleg valakinek lenne eladó, kérem ne tartsa magában ezt az információt és keressen meg privátban. ;)
Előre is köszönöm.
További szép napot és széles utat!
Avatar
 Vicctor
#2765
Nem értem ezt a 796 monster lelkesedést! Egyrészt feminin, másrészt 87 LE! 2 milláért! A használt! :)

A régi, vagy nevezzük igazi Monsternek, sokkal jobban néz ki és ennyi pénzért a régiből jobbat is kapsz!

Vagy úgy gondoljátok , itt sokan, hogy az újabb az tényleg magán viseli a szörny minden tulajdonságát?
Úgy néz ki tényleg, mint egy Monster, vagy mint egy feminin motor? Ráadásul egy Brutale utánzat?

Az idei jobb lett, bár a Harley leömlők, amit a Diavelnél vezettek be az azért furák!

Kövezzetek meg, de az S2R és az S4R a "Monster" !!!!!!!

:)

Azért femininnek nem mondanám a 796 -ot :)
De egyetértek, nálam is 2007 -2008 környékén megállt "A" MONSTER kinézet ügyileg.
Főleg a váz kialakítás miatt nekem.
Bajban is leszek ha egyszer majd a 695 -öt le akarom cserélni, hogy mi a frászra, de ez még majd 10 év múlva lesz amekkora a szerelem, addig meg csak észbe kapnak a dizájnerek :)
Avatar
 Vicctor
#2764
Sziasztok!
Kerdesem lenne. Hetevegen megyek megnezni egy monstert, tetszik is, viszont annyi gond van vele h 24kW-s papirjai vannak.
Milyen modon lehet "rendes" papirokat csinaltatni neki, es kb. mennyibe kerül?
köszi a segitseget :)

Utána kérdeztem neked egy szakértő ismerősömnél.

Be kell ballagni egy hivatalos Ducati szervízbe márkakereskedeésbe vagy ilyesmi, mondjuk a DiBosco -nál lehet próbálkozni.
És ott kérni kell egy úgynevezett Gyártóműi igazolást hogy márpedig a Ducati mint gyártó igazolja neked hogy ez a motor ennyi és ennyi kw, ennek van egy X összegü költsége.
Ezzel utána be kell ballagnod egy NKH vizsgaállomásra (Mozaik utca, Vase gereben utca....etc) és ott be kell mutatni a dolgot, és márpedig ők akkor átírják, illetve gondolom kapsz egy új forgalmit Okmányirodán keresztül ha oda beballagsz a Vizsgán kapott papírokkal.
Avatar
 zsolt24
#2763
szeretnem a gyari adatra modositani. Ha jol tudom 42-3 kW
mert azt hallottam h ha 25kW-os papirjai vannak, es köztudott h nem annyi, eleg ha törtenik egy baleset, rendörök termeszetesen rajönnek h nem stimmelnek a papirok, es meg is van a baj....
persze én se értek semmihez, de miért Téged vennének elő, ha veszel egy motort, és az van a HIVATALOS papírjában, hogy 25kW? A színét csak látnád, hogy nem fekete, hanem piros, de honnan kell Neked tudnod, hogy mennyi kW? Téged féreinformáltak, átvertek vérmérséklet szerint, de Te jóhiszeműen jártál el? Ráadásul járt a motor műszaki vizsgán, ott miért nem szúrta ki a hatoság???
Avatar
 Hamatya
#2762
szeretnem a gyari adatra modositani. Ha jol tudom 42-3 kW
mert azt hallottam h ha 25kW-os papirjai vannak, es köztudott h nem annyi, eleg ha törtenik egy baleset, rendörök termeszetesen rajönnek h nem stimmelnek a papirok, es meg is van a baj....
  • 1
  • 73
  • 74
  • 75
  • 76
  • 77
  • 91

The guide to parlay betting on football is a topic[…]