Elküldve: Wed Apr 15, 2015 8:29 pm
Az a gond , Erdély országban nincs sok Ducati szerviz azért érdeklődők itt.
Has idom levétele után , ha jól látom tömítés probléma ? Hat ezert lett volna jo egy hozzaertot magaddal vinni mielott kifizeted.
Elso utad egy normalis szerviz legyen. Ez alatt egy Ducati szervizt ertunk es nem a sarkon a Jozsit, aki mar latott Ducatit es Suzukit kurva jol szerel mar!
Elso korben minden folyadekot csereltess le es a vezermuszijat is. A tobbit majd mondja a szervizes ugyis.
Üdv meg vettem az S4r mocit, az a gondom vele, hogy kicsiket ereszti az olajat alul, ez mennyire normális ? Miért lenne normális?
hátul ugyan olyan mind a 3 csak az anyaga más Azaz ugyanolyan kemény vacak hátul mind? most nem tudok neked pontos shore keménységgel szolgálni, de tapintásra igen. Azt mondja a csakom, hogy az anyaga jobb, nem csúszkál rajta Köszönöm, feltetted az i-re a pontot, marad valamelyik ungarise szaki áthúzatom.
Elküldve: Tue Apr 14, 2015 11:04 pmÜdv. Ha hamarabb jössz, megkímélsz 2 óra böngészéstől, azóta bújom a netet hogy zselés e.
A lényeg hogy kényelmes de még mindig kérdés a potyautas ülése is komfortos e?
Tapasztalat?
Köszi. hátul ugyan olyan mind a 3 csak az anyaga más Azaz ugyanolyan kemény vacak hátul mind? most nem tudok neked pontos shore keménységgel szolgálni, de tapintásra igen. Azt mondja a csakom, hogy az anyaga jobb, nem csúszkál rajta
Elküldve: Tue Apr 14, 2015 9:35 pmHát igen, a Monster alapjában 1 személyes mûfaj Némi fanatizmust igényel, az már szent igaz.
Elküldve: Tue Apr 14, 2015 9:07 pmHát igen, a Monster alapjában 1 személyes mûfaj
Elküldve: Tue Apr 14, 2015 9:05 pmnekem volt a régi performance (zselés) és az új is (nem zselés) és azt kell mondjam, hogy nem a zselétől lesz kényelmes hanem a kialakítástól és az anyagától (értsd kényelmesebb az új mint a régi) Üdv. Ha hamarabb jössz, megkímélsz 2 óra böngészéstől, azóta bújom a netet hogy zselés e.
A lényeg hogy kényelmes de még mindig kérdés a potyautas ülése is komfortos e?
Tapasztalat?
Köszi. hátul ugyan olyan mind a 3 csak az anyaga más Azaz ugyanolyan kemény vacak hátul mind?
Elküldve: Tue Apr 14, 2015 8:35 pmEn S4R-en emeltem a hatuljat kb. 1.5-2cm-t es kezesebb lett. Tobbet nem igen erdemes es talan a kutyacsont sem enged
Értem és hogy csináltad? Kivetted a rugóstagot vagy bent a helyén ez megoldható? kiszedett állapotban az igazi, nekem a Déczi csinálta mikor generálozta a rugóstagot detto, nekem is Deczi emelt rajta. Beszerelt allapotban kinszenvedes.
Elküldve: Tue Apr 14, 2015 8:05 pmEn S4R-en emeltem a hatuljat kb. 1.5-2cm-t es kezesebb lett. Tobbet nem igen erdemes es talan a kutyacsont sem enged
Értem és hogy csináltad? Kivetted a rugóstagot vagy bent a helyén ez megoldható? kiszedett állapotban az igazi, nekem a Déczi csinálta mikor generálozta a rugóstagot Köszi, erre gondoltam én is de kellett a megerősítés.
Elküldve: Tue Apr 14, 2015 7:49 pmÜdv,
Van itt valaki aki emelt már a hátsó rugós tagon?, Elméletileg ( és gyakorlatilag is) van ott egy állítható egység a lengéscsillapító mellet, amit a service manual szerint lehet állítani bizonyos határok között. Sajnos nekem a magasságom miatt kicsit alacsony az S4 ezért gondoltam erre.
Valakinek esetleg gyakorlati tapasztalata?
( Egy ilyen performance ülésen én is töröm a fejem, csak az talán alacsonyabb mint a gyári..nekem ennyi a bajom vele).
En S4R-en emeltem a hatuljat kb. 1.5-2cm-t es kezesebb lett. Tobbet nem igen erdemes es talan a kutyacsont sem enged
Értem és hogy csináltad? Kivetted a rugóstagot vagy bent a helyén ez megoldható? kiszedett állapotban az igazi, nekem a Déczi csinálta mikor generálozta a rugóstagot
Elküldve: Tue Apr 14, 2015 7:48 pmszerintem itt pont nem a huzat, hanem a zselés töltés a lényeg, attól lesz pópóbarát. nekem volt a régi performance (zselés) és az új is (nem zselés) és azt kell mondjam, hogy nem a zselétől lesz kényelmes hanem a kialakítástól és az anyagától (értsd kényelmesebb az új mint a régi) Üdv. Ha hamarabb jössz, megkímélsz 2 óra böngészéstől, azóta bújom a netet hogy zselés e.
A lényeg hogy kényelmes de még mindig kérdés a potyautas ülése is komfortos e?
Tapasztalat?
Köszi. hátul ugyan olyan mind a 3 csak az anyaga más
Elküldve: Tue Apr 14, 2015 7:39 pmÜdv,
Van itt valaki aki emelt már a hátsó rugós tagon?, Elméletileg ( és gyakorlatilag is) van ott egy állítható egység a lengéscsillapító mellet, amit a service manual szerint lehet állítani bizonyos határok között. Sajnos nekem a magasságom miatt kicsit alacsony az S4 ezért gondoltam erre.
Valakinek esetleg gyakorlati tapasztalata?
( Egy ilyen performance ülésen én is töröm a fejem, csak az talán alacsonyabb mint a gyári..nekem ennyi a bajom vele).
En S4R-en emeltem a hatuljat kb. 1.5-2cm-t es kezesebb lett. Tobbet nem igen erdemes es talan a kutyacsont sem enged
Értem és hogy csináltad? Kivetted a rugóstagot vagy bent a helyén ez megoldható?
Elküldve: Tue Apr 14, 2015 6:27 pma hátulja is zselés, szóval szerintem az is pihepuhább. méretre és formára nem változik, de nagyon nem tudok nyilatkozni, mert nem ültem magam mögött Hát köszi az infót.
Kétségek közt vergődök ezek után. ugyanis most beszéltem Tommot-os srácokkal és 70e forintból húznák át, formáznák az ülést, de ebben nincs benne a zselé ára, ami plusz 40 pénz.
Láttam munkájukat, és nagyon szép de 110 meg nagyon sok.
A performance ha jól láttam postával sem volna több 70-nél, aminek a az első ülőfelülete fotó alapján tökéletes de kíváncsi lennék a hátsó mennyivel jobb, mint a gyári.
Ha valakinek van tapasztalata szívesen meghallgatom.
Lellére már nem zsibbadt hátsóval szeretnénk menni. sztem a tommotos árak alaphangon a duplájuk, mint amennyit valójában érnek. szezonnyitóra nem jössz? ott megnézhetnéd dino-ét, sztem a patyi motorján az van fent. Köszi az invitálást de nem tudok menni, az ülésre meg most próbálok pontot tenni, bízom az öreg rókák tapasztalatában.
Elküldve: Tue Apr 14, 2015 6:19 pmszerintem itt pont nem a huzat, hanem a zselés töltés a lényeg, attól lesz pópóbarát. nekem volt a régi performance (zselés) és az új is (nem zselés) és azt kell mondjam, hogy nem a zselétől lesz kényelmes hanem a kialakítástól és az anyagától (értsd kényelmesebb az új mint a régi) Üdv. Ha hamarabb jössz, megkímélsz 2 óra böngészéstől, azóta bújom a netet hogy zselés e.
A lényeg hogy kényelmes de még mindig kérdés a potyautas ülése is komfortos e?
Tapasztalat?
Köszi.
Elküldve: Tue Apr 14, 2015 6:08 pmSzia nem, hanem ere gondoltam 30000 km 2005 évjárat 3800 euró holnap megyek érte , csak gondoltam rá kerdek mi a típus hibái .
Közhely : ....alaposan nézd át vagy nézesd át....lehetőleg olyannal aki ért hozzá....nem mindíg a szép a jó és fordítva....!
Elküldve: Tue Apr 14, 2015 5:50 pmÜdv,
Van itt valaki aki emelt már a hátsó rugós tagon?, Elméletileg ( és gyakorlatilag is) van ott egy állítható egység a lengéscsillapító mellet, amit a service manual szerint lehet állítani bizonyos határok között. Sajnos nekem a magasságom miatt kicsit alacsony az S4 ezért gondoltam erre.
Valakinek esetleg gyakorlati tapasztalata?
( Egy ilyen performance ülésen én is töröm a fejem, csak az talán alacsonyabb mint a gyári..nekem ennyi a bajom vele).
En S4R-en emeltem a hatuljat kb. 1.5-2cm-t es kezesebb lett. Tobbet nem igen erdemes es talan a kutyacsont sem enged
Elküldve: Tue Apr 14, 2015 5:45 pmÜdv,
Van itt valaki aki emelt már a hátsó rugós tagon?, Elméletileg ( és gyakorlatilag is) van ott egy állítható egység a lengéscsillapító mellet, amit a service manual szerint lehet állítani bizonyos határok között. Sajnos nekem a magasságom miatt kicsit alacsony az S4 ezért gondoltam erre.
Valakinek esetleg gyakorlati tapasztalata?
( Egy ilyen performance ülésen én is töröm a fejem, csak az talán alacsonyabb mint a gyári..nekem ennyi a bajom vele).
Elküldve: Tue Apr 14, 2015 5:43 pmSzia nem, hanem ere gondoltam 30000 km 2005 évjárat 3800 euró holnap megyek érte , csak gondoltam rá kerdek mi a típus hibái .
Elküldve: Tue Apr 14, 2015 5:36 pmÜdv monster s4r vásárlás elott állok , mire figyeljek oda? mondjuk erre: http://www.ducatiklub.hu/aprohirdetes/monster-s4-2
Elküldve: Tue Apr 14, 2015 5:26 pmÜdv monster s4r vásárlás elott állok , mire figyeljek oda?
Elküldve: Tue Apr 14, 2015 4:09 pmszerintem itt pont nem a huzat, hanem a zselés töltés a lényeg, attól lesz pópóbarát. nekem volt a régi performance (zselés) és az új is (nem zselés) és azt kell mondjam, hogy nem a zselétől lesz kényelmes hanem a kialakítástól és az anyagától (értsd kényelmesebb az új mint a régi) azt nem vágtam, hogy az új nem-zselés. akkor viszont ez megmagyarázza, hogy miért nem hurkás az új.
Elküldve: Tue Apr 14, 2015 3:52 pmszerintem itt pont nem a huzat, hanem a zselés töltés a lényeg, attól lesz pópóbarát. nekem volt a régi performance (zselés) és az új is (nem zselés) és azt kell mondjam, hogy nem a zselétől lesz kényelmes hanem a kialakítástól és az anyagától (értsd kényelmesebb az új mint a régi)
Elküldve: Tue Apr 14, 2015 3:52 pmszerintem itt pont nem a huzat, hanem a zselés töltés a lényeg, attól lesz pópóbarát. azért írtam,illetve szóltam hozzá,mert ezt is meg tudják csinálni...
Elküldve: Tue Apr 14, 2015 3:45 pmszerintem itt pont nem a huzat, hanem a zselés töltés a lényeg, attól lesz pópóbarát.
Elküldve: Tue Apr 14, 2015 3:37 pm
Szia!
Az ok hogy az eleje sokkal jobb de mizu a hátsó felével?
Többnyire ketten nyergeljük a vasat, ezért az is fontos lenne.
Gondolom kitaláltad, hogy az ülésről beszélek. Bocs a hátulja is zselés, szóval szerintem az is pihepuhább. méretre és formára nem változik, de nagyon nem tudok nyilatkozni, mert nem ültem magam mögött Hát köszi az infót.
Kétségek közt vergődök ezek után. ugyanis most beszéltem Tommot-os srácokkal és 70e forintból húznák át, formáznák az ülést, de ebben nincs benne a zselé ára, ami plusz 40 pénz.
Láttam munkájukat, és nagyon szép de 110 meg nagyon sok.
A performance ha jól láttam postával sem volna több 70-nél, aminek a az első ülőfelülete fotó alapján tökéletes de kíváncsi lennék a hátsó mennyivel jobb, mint a gyári.
Ha valakinek van tapasztalata szívesen meghallgatom.
Lellére már nem zsibbadt hátsóval szeretnénk menni.
Elnézést hogy belekotyogok.....de... : SOMOTOKÁRPIT Sellye
Nekem most csinálták meg az ülésem , elvileg a Gábor fel is tette a facsebúkra( https://www.facebook.com/media/set/?set ... 060&type=1 ) a képeket.Ez csak egy áthuzatolás volt,nekem így kényelmes ahogy van.
Profi,vevőcentrikus,gyors,kommunikatív ember,akinek nem az az érdeke,hogy lehúzzon,hanem hogy meg légy elégedve.
30000 Ft volt a munka,de ezért a "seggem kinyalták"
Keresd bizalommal őket én csak ajánlani tudom....!
Elküldve: Tue Apr 14, 2015 3:18 pm
Szia!
Az ok hogy az eleje sokkal jobb de mizu a hátsó felével?
Többnyire ketten nyergeljük a vasat, ezért az is fontos lenne.
Gondolom kitaláltad, hogy az ülésről beszélek. Bocs a hátulja is zselés, szóval szerintem az is pihepuhább. méretre és formára nem változik, de nagyon nem tudok nyilatkozni, mert nem ültem magam mögött Hát köszi az infót.
Kétségek közt vergődök ezek után. ugyanis most beszéltem Tommot-os srácokkal és 70e forintból húznák át, formáznák az ülést, de ebben nincs benne a zselé ára, ami plusz 40 pénz.
Láttam munkájukat, és nagyon szép de 110 meg nagyon sok.
A performance ha jól láttam postával sem volna több 70-nél, aminek a az első ülőfelülete fotó alapján tökéletes de kíváncsi lennék a hátsó mennyivel jobb, mint a gyári.
Ha valakinek van tapasztalata szívesen meghallgatom.
Lellére már nem zsibbadt hátsóval szeretnénk menni. sztem a tommotos árak alaphangon a duplájuk, mint amennyit valójában érnek. szezonnyitóra nem jössz? ott megnézhetnéd dino-ét, sztem a patyi motorján az van fent.
Elküldve: Tue Apr 14, 2015 3:13 pmezerszer kb.
Szia!
Az ok hogy az eleje sokkal jobb de mizu a hátsó felével?
Többnyire ketten nyergeljük a vasat, ezért az is fontos lenne.
Gondolom kitaláltad, hogy az ülésről beszélek. Bocs a hátulja is zselés, szóval szerintem az is pihepuhább. méretre és formára nem változik, de nagyon nem tudok nyilatkozni, mert nem ültem magam mögött Hát köszi az infót.
Kétségek közt vergődök ezek után. ugyanis most beszéltem Tommot-os srácokkal és 70e forintból húznák át, formáznák az ülést, de ebben nincs benne a zselé ára, ami plusz 40 pénz.
Láttam munkájukat, és nagyon szép de 110 meg nagyon sok.
A performance ha jól láttam postával sem volna több 70-nél, aminek a az első ülőfelülete fotó alapján tökéletes de kíváncsi lennék a hátsó mennyivel jobb, mint a gyári.
Ha valakinek van tapasztalata szívesen meghallgatom.
Lellére már nem zsibbadt hátsóval szeretnénk menni.
Elküldve: Tue Apr 14, 2015 1:38 pmez az ülés mennyivel kényelmesebb mint a gyári alap?
http://www.italo-shop.com/Monster-600-1 ... :4520.html ezerszer kb.
Szia!
Az ok hogy az eleje sokkal jobb de mizu a hátsó felével?
Többnyire ketten nyergeljük a vasat, ezért az is fontos lenne.
Gondolom kitaláltad, hogy az ülésről beszélek. Bocs a hátulja is zselés, szóval szerintem az is pihepuhább. méretre és formára nem változik, de nagyon nem tudok nyilatkozni, mert nem ültem magam mögött
Elküldve: Tue Apr 14, 2015 1:25 pmez az ülés mennyivel kényelmesebb mint a gyári alap?
http://www.italo-shop.com/Monster-600-1 ... :4520.html ezerszer kb.
Szia!
Az ok hogy az eleje sokkal jobb de mizu a hátsó felével?
Többnyire ketten nyergeljük a vasat, ezért az is fontos lenne.
Gondolom kitaláltad, hogy az ülésről beszélek. Bocs
Elküldve: Mon Apr 13, 2015 8:21 pmSanci erre várt Felnôtt korba ért a kis Monster 2003, 620 Dark gratula!
Nekem ez 7-8 év alatt ment és 4 motorral.
Elküldve: Mon Apr 13, 2015 5:04 pm2003 óta komolyabb baja: a generátor leégett, az elektronikus jeladó cserélve lett, a hátsó lengéscsillapító rugó csere, sebváltó visszahúzó rugó eltört, meg a szokásos kopó alkatrészek: lánc, fékpofa, féktárcsa (elsô), vezérmûszíj, gyertya, olaj Ja egyszer a kuplung meg lett talpalva Tökiéknél. Hirtelen ennyi! hát ez nem sok ...
Elküldve: Mon Apr 13, 2015 3:34 pm2003 óta komolyabb baja: a generátor leégett, az elektronikus jeladó cserélve lett, a hátsó lengéscsillapító rugó csere, sebváltó visszahúzó rugó eltört, meg a szokásos kopó alkatrészek: lánc, fékpofa, féktárcsa (elsô), vezérmûszíj, gyertya, olaj Ja egyszer a kuplung meg lett talpalva Tökiéknél. Hirtelen ennyi!
Elküldve: Mon Apr 13, 2015 2:39 pmHmm. szép. generál volt eközben? mit kellett szerelni rajta ?
Elküldve: Mon Apr 13, 2015 1:53 pmSanci erre várt Felnôtt korba ért a kis Monster 2003, 620 Dark
Elküldve: Sun Apr 12, 2015 4:17 pmSrácok segítsetek Nekem egy kicsit. A minap a motorral menni akartam /m600/ ,de nem indult a drága. Orrán száján fojt az üzem anyag. Elvittem szerelőhöz és sajnos az olajba is vissza fojt a benzin. Kiderült hogy tűszelep a gond. Nem zár rendesen. Na és a kérdésem ezzel kapcsolatos. Tudtok tippet adni hogy milyen való bele mert neten nem tudom egyszerüen be azonosítani. A karbi Mikuini bdst 38 B159?
Bocs ha nem jó topikban vagyok.
Üdv
Elküldve: Sun Apr 12, 2015 9:18 amÜdv! Korábban írtam a kálváriámról a wolfdesign-nál. A történet happy end-el zárult. A héten megkaptam a megfelelő minőségű alkatrészt. ez a wolfdesign (ha az amire èn gondolok) + a diboscos sztori miatt ùgy gondolom,hogy rajtad egy szopò álarc lehet.
Elküldve: Sat Apr 11, 2015 9:08 pmÜdv! Korábban írtam a kálváriámról a wolfdesign-nál. A történet happy end-el zárult. A héten megkaptam a megfelelő minőségű alkatrészt.
Elküldve: Thu Apr 09, 2015 8:40 pmÜdvözlet!
Új Ducati tulajdonosként kérnék tőletek segítséget. A napokban vettem egy 2002-es 620-as Monstert. A hibajelenség a következő: a motor bemelegedve alacsony fordulatszámon fulladozik, azonban alapjárata hibátlan. Menetközben is érzékelem, hogy elmegy az ereje, ugyanakkor valamikor tökéletes. Hidegen is szokta csinálni. Gyertyák cserélve. Kicsit úgy érzem, hogy sok benzint is kap. Ötletek? Vagy irány szerelő, ha igen akkor Budaörs környékén van valami? Előre is köszönöm! konkrétan a budaörsi repülőtéren van a motorosso, annál jobbat keresve sem találsz
Elküldve: Thu Apr 09, 2015 6:45 pmMég annyit az előzőkhöz, hogy lecseréltem az olajat és elég benzin szagú volt, most tettem bele újat és ismét benzin szagú, nőtt is az olajszint, meleg állapotban meg így néz ki a kukucskáló.
Elküldve: Thu Apr 09, 2015 6:30 pmÜdvözlet!
Új Ducati tulajdonosként kérnék tőletek segítséget. A napokban vettem egy 2002-es 620-as Monstert. A hibajelenség a következő: a motor bemelegedve alacsony fordulatszámon fulladozik, azonban alapjárata hibátlan. Menetközben is érzékelem, hogy elmegy az ereje, ugyanakkor valamikor tökéletes. Hidegen is szokta csinálni. Gyertyák cserélve. Kicsit úgy érzem, hogy sok benzint is kap. Ötletek? Vagy irány szerelő, ha igen akkor Budaörs környékén van valami? Előre is köszönöm!
Elküldve: Wed Apr 08, 2015 6:38 pm
akkor veszek egyet,
köszönöm nálam megnezheted Ricsi seggét?
Tudtam!!:D aha, kívül belül
Elküldve: Wed Apr 08, 2015 5:26 pmezerszer kb.
akkor veszek egyet,
köszönöm nálam megnezheted Ricsi seggét?
Tudtam!!:D
Elküldve: Wed Apr 08, 2015 6:23 amezerszer kb.
akkor veszek egyet,
köszönöm nálam megnezheted
hmm, erre lehet, hogy igényt tartanék
Elküldve: Tue Apr 07, 2015 11:12 pmez az ülés mennyivel kényelmesebb mint a gyári alap?
http://www.italo-shop.com/Monster-600-1 ... :4520.html ezerszer kb.
akkor veszek egyet,
köszönöm nálam megnezheted
Elküldve: Tue Apr 07, 2015 5:54 pmez az ülés mennyivel kényelmesebb mint a gyári alap?
http://www.italo-shop.com/Monster-600-1 ... :4520.html ezerszer kb.
akkor veszek egyet,
köszönöm nekem még a régi volt, amin látszottak a hurkák, az nagyon fel tudott melegedni a napon, ha jól tudom az újon már ilyen gond sincs. a monsteren imádtam, a hyperre is egyből vettem komfort ülést, a multin egyelőre bírja a kis popóm a gyárit.
Elküldve: Tue Apr 07, 2015 5:37 pmez az ülés mennyivel kényelmesebb mint a gyári alap?
http://www.italo-shop.com/Monster-600-1 ... :4520.html Elég jó, bár nekem egy kicsit széles szerintem, 5-600 km után nyomja a combom egy kicsit.
Elküldve: Tue Apr 07, 2015 5:34 pmez az ülés mennyivel kényelmesebb mint a gyári alap?
http://www.italo-shop.com/Monster-600-1 ... :4520.html ezerszer kb.
akkor veszek egyet,
köszönöm