- 10 years ago
#3962
Az újabbaknál már csak 12 ezrenként van olajcsere? Persze én arra is utalni akartam ezzel, hogy ez már 5 éves motor, egy hasonló korú japánt már általában nem viszik szakszervizbe - azt bárhol meg tudják csinálni, de a Dukit nem az újabb ducatiknál meg 24 vagy 4 év szeretem ahogy a gyártók egymásra licitálnak szerviz intervallumban!
Hogy szeretheti az a tulaj a motorját aki 24000km cserél benne olajat!
Ha szervíz alapján kéne motort vennem magyarorszagon akkor nagyon meggondolnam a vételt!
Teljesen mindegy,hogy japán,olasz vagy nemet!
Pl yamahat ti hova vinnétek Mo? A pár éve vett autómra is mondta a szervíz, hogy "longlife olajciklus", majd jelez a számítógépe, elég kb.30ekm után olajat cserélni. Hát én láttam belülről dzsuvás blokkot, amikor a másikat, a régebbi Fordot szétszedtük. Azóta én évente cserélek olajat, szűrőket autóban, motorban egyaránt. Ezen nem múlhat. A reklámokban meg nem hiszek. És nem akarok/tudok három évente új gépjárműveket venni. Egyébként a Ducatival teljesen meg vagyok elégedve, egyáltalán nem volt szervíz igényes amióta megvettem (konkrétan semmi váratlan leállásom, extra költségem nem volt a 600-assal a szokásos karbantartáson kívül), pedig már majdnem elérte a 60ekm-t.
- 10 years ago
#3960
Nekem direkt összehasonlításom monster vs yamaha r6 van.
A yamahaát 6000ként á 38ezer kellett vinni a ducatit 12000ként á 22ezer
Amikor alkatrészt rendeltem a japánhoz mindig többe került, garanciális dolgokat szinte lehetetlen volt érvényesíteni a yamahánál, és az r6on is kellett szelepet állítanihuszonpárezernél Az újabbaknál már csak 12 ezrenként van olajcsere? Persze én arra is utalni akartam ezzel, hogy ez már 5 éves motor, egy hasonló korú japánt már általában nem viszik szakszervizbe - azt bárhol meg tudják csinálni, de a Dukit nem az újabb ducatiknál meg 24 vagy 4 év szeretem ahogy a gyártók egymásra licitálnak szerviz intervallumban!
Hogy szeretheti az a tulaj a motorját aki 24000km cserél benne olajat!
Ha szervíz alapján kéne motort vennem magyarorszagon akkor nagyon meggondolnam a vételt!
Teljesen mindegy,hogy japán,olasz vagy nemet!
Pl yamahat ti hova vinnétek Mo?
- 10 years ago
#3959
Ezt fejtsétek ki kérlek, mert akkor nem vagyok képben. Eleve drágábbak a munkadíjak, a konkurenciához képest pedig sokkal érzékenyebb a szelephézagokra, ami csak szakszervizben ellenőrizhető/állítható (és nem olcsó). Ha ez nem lenne elég, ott vannak a vezérműszíjak 2 évente Nekem direkt összehasonlításom monster vs yamaha r6 van.
A yamahaát 6000ként á 38ezer kellett vinni a ducatit 12000ként á 22ezer
Amikor alkatrészt rendeltem a japánhoz mindig többe került, garanciális dolgokat szinte lehetetlen volt érvényesíteni a yamahánál, és az r6on is kellett szelepet állítanihuszonpárezernél Az újabbaknál már csak 12 ezrenként van olajcsere? Persze én arra is utalni akartam ezzel, hogy ez már 5 éves motor, egy hasonló korú japánt már általában nem viszik szakszervizbe - azt bárhol meg tudják csinálni, de a Dukit nem az újabb ducatiknál meg 24 vagy 4 év
- 10 years ago
#3958
Ezt fejtsétek ki kérlek, mert akkor nem vagyok képben. Eleve drágábbak a munkadíjak, a konkurenciához képest pedig sokkal érzékenyebb a szelephézagokra, ami csak szakszervizben ellenőrizhető/állítható (és nem olcsó). Ha ez nem lenne elég, ott vannak a vezérműszíjak 2 évente Nekem direkt összehasonlításom monster vs yamaha r6 van.
A yamahaát 6000ként á 38ezer kellett vinni a ducatit 12000ként á 22ezer
Amikor alkatrészt rendeltem a japánhoz mindig többe került, garanciális dolgokat szinte lehetetlen volt érvényesíteni a yamahánál, és az r6on is kellett szelepet állítanihuszonpárezernél Az újabbaknál már csak 12 ezrenként van olajcsere? Persze én arra is utalni akartam ezzel, hogy ez már 5 éves motor, egy hasonló korú japánt már általában nem viszik szakszervizbe - azt bárhol meg tudják csinálni, de a Dukit nem a legújabbaknál már 15 ezrenként van (kötelező) olajcsere.
csak nem bírom ki, ezt még muszáj:
egy (15éves) S4-et összehasonlítani egy sokkal fiatalabb 696-ossal nem túl szerencsés, sem költségeket sem teljesítményt tekintve. Laci írta, hogy a száraz kuplung drágítja a költségeket: pont ezért nincs már szárazkuplung semelyik ducatiban sem, a nagy SF volt az utolsó dinoszaurusz.
aki 0-5 éves motort vesz, joggal várhatja el, hogy viszonylag költségmentes élete legyen egy ducatival közösen (és ebben az esetben továbbra is tartom az állításomat, hogy abszolút nem drágább mint egy nem ducati), aki pedig vállalja, hogy 10-20 év közötti motort vesz (-ra van pénze), az ne éljen olyan álomvilágban, ahol minden motort nemdohányzó orvos nő vezetett, évi max 2ezer km-en, és persze félévente mindent cseréltetett.
teljes mértékben egyetértek steev-el, ez nekünk emóció, szerelem. pont ezért nem érdekel, hogy mennyit fogyaszt egy ducati. igen tudom, vannak olyanok, akiknek a szerelem csak úgy fér bele, hogy komoly kompromisszumokat kell kötniük (életkorban/típusban), nekik szívesen segítünk és segítettünk is eddig, hogy felelős döntést tudjanak hozni.
viszont véleményem szerint Rocky cikke már egy másik kategóriának szól, annak aki megengedheti 1,5+ millióért egy ducati megvásárlását - ők pedig valószínűleg újak a családban, és (személyes véleményem szerint) nekünk kutya kötelességünk (a realitás és a korrektség határain belül) "megvédeni" a típust. sajnos itthon még mindig él az "olasz=szar" nézet, ami igaz is volt egy időben, de én azt bátran merem mondani, hogy 2005-2007 óta ez abszolút nem igaz - sem árban, sem megbízhatóságban.
- 10 years ago
#3957
Nekem direkt összehasonlításom monster vs yamaha r6 van.
A yamahaát 6000ként á 38ezer kellett vinni a ducatit 12000ként á 22ezer
Amikor alkatrészt rendeltem a japánhoz mindig többe került, garanciális dolgokat szinte lehetetlen volt érvényesíteni a yamahánál, és az r6on is kellett szelepet állítanihuszonpárezernél Az újabbaknál már csak 12 ezrenként van olajcsere? Persze én arra is utalni akartam ezzel, hogy ez már 5 éves motor, egy hasonló korú japánt már általában nem viszik szakszervizbe - azt bárhol meg tudják csinálni, de a Dukit nem
a szinte bárholt azért felejtsük el
jó és megbízható szervizt ott is találni kell, van pár yamahás haverom, és azok mindig arra panaszkodnak, hogy nem nagyon találnak megbízható szerelőt ( pécs környékén), a márkaszervizeket meg el lehet felejteni
a ducatinál az a jó, hogy kevesen értenek hozzá, de azok jó munkát végeznek, ami nem elhanyagolható tény
a cikkedhez annyit, hogy szerintem nem kell 100%-ban szubjektívnak lenni, hisz senki se az, mindig vannak érzelmi kötődések ( motorok, politika, egyéb dolgok), szóval ezt nyugodtan be lehet építeni az írásaidba, így talán még jobb lesz
Köszi, így is megkaptam már, hogy az olasz motoroknak bőkezűbben adom a pontokat
- 10 years ago
#3956
Ezt fejtsétek ki kérlek, mert akkor nem vagyok képben. Eleve drágábbak a munkadíjak, a konkurenciához képest pedig sokkal érzékenyebb a szelephézagokra, ami csak szakszervizben ellenőrizhető/állítható (és nem olcsó). Ha ez nem lenne elég, ott vannak a vezérműszíjak 2 évente Nekem direkt összehasonlításom monster vs yamaha r6 van.
A yamahaát 6000ként á 38ezer kellett vinni a ducatit 12000ként á 22ezer
Amikor alkatrészt rendeltem a japánhoz mindig többe került, garanciális dolgokat szinte lehetetlen volt érvényesíteni a yamahánál, és az r6on is kellett szelepet állítanihuszonpárezernél Az újabbaknál már csak 12 ezrenként van olajcsere? Persze én arra is utalni akartam ezzel, hogy ez már 5 éves motor, egy hasonló korú japánt már általában nem viszik szakszervizbe - azt bárhol meg tudják csinálni, de a Dukit nem
a szinte bárholt azért felejtsük el
jó és megbízható szervizt ott is találni kell, van pár yamahás haverom, és azok mindig arra panaszkodnak, hogy nem nagyon találnak megbízható szerelőt ( pécs környékén), a márkaszervizeket meg el lehet felejteni
a ducatinál az a jó, hogy kevesen értenek hozzá, de azok jó munkát végeznek, ami nem elhanyagolható tény
a cikkedhez annyit, hogy szerintem nem kell 100%-ban szubjektívnak lenni, hisz senki se az, mindig vannak érzelmi kötődések ( motorok, politika, egyéb dolgok), szóval ezt nyugodtan be lehet építeni az írásaidba, így talán még jobb lesz
- 10 years ago
#3955
nekem nem tűnik drágábbnak sőt! Ezt fejtsétek ki kérlek, mert akkor nem vagyok képben. Eleve drágábbak a munkadíjak, a konkurenciához képest pedig sokkal érzékenyebb a szelephézagokra, ami csak szakszervizben ellenőrizhető/állítható (és nem olcsó). Ha ez nem lenne elég, ott vannak a vezérműszíjak 2 évente Nekem direkt összehasonlításom monster vs yamaha r6 van.
A yamahaát 6000ként á 38ezer kellett vinni a ducatit 12000ként á 22ezer
Amikor alkatrészt rendeltem a japánhoz mindig többe került, garanciális dolgokat szinte lehetetlen volt érvényesíteni a yamahánál, és az r6on is kellett szelepet állítanihuszonpárezernél Az újabbaknál már csak 12 ezrenként van olajcsere? Persze én arra is utalni akartam ezzel, hogy ez már 5 éves motor, egy hasonló korú japánt már általában nem viszik szakszervizbe - azt bárhol meg tudják csinálni, de a Dukit nem
- 10 years ago
#3954
drágább ez tény, ezen nincs mit szépíteninekem nem tűnik drágábbnak sőt! Ezt fejtsétek ki kérlek, mert akkor nem vagyok képben. Eleve drágábbak a munkadíjak, a konkurenciához képest pedig sokkal érzékenyebb a szelephézagokra, ami csak szakszervizben ellenőrizhető/állítható (és nem olcsó). Ha ez nem lenne elég, ott vannak a vezérműszíjak 2 évente Nekem direkt összehasonlításom monster vs yamaha r6 van.
A yamahaát 6000ként á 38ezer kellett vinni a ducatit 12000ként á 22ezer
Amikor alkatrészt rendeltem a japánhoz mindig többe került, garanciális dolgokat szinte lehetetlen volt érvényesíteni a yamahánál, és az r6on is kellett szelepet állítanihuszonpárezernél
- 10 years ago
#3953
Hát....én nem tudom mennyire számít a szervíz költség egy emócionális döntésnél, márpedig a motor vásárlás szerintem ilyen, pláne egy Ducati vásárlása. Nekem nem számított az biztos.... Aki Ducati-t akar az megveszi és kész.......
Meg annak a vevőnek sem számított aki tegnap este foglalózta le az S4 Sennám.... csak beindítottam, meghallotta a csörgést és kész is volt.... még alkuldni is elfelejtett nemhogy a szervízelés költségei érdekelték volna
Szerintem korrekt cikket írt Rocky... akit meg a "negatívumok" elriasztanak az meg is érdemil, hogy soha ne ismerje meg a Ducati életérzést. neked emóció valakinek egy közlekedési eszköz a ducatinak meg üzlet elsősorban
- 10 years ago
#3952
Viccesnek tűnik a 70 ezer, mivel nekem csak a vezérszíjak cseréje és a szelepek beállítása került ettől sokkal többe.....rossz helyre vitted....erre csak ennyit tudnék mondani.....
A "csak írok valamit " , mert nincs más dolgom,az nem az én stílusom.....!
Azt érzem,hogy azt gondolod,hogy mindenki aki a Te véleményed ellenkezőjét írja,csak a mundér becsületét akarja védeni.....de nekem most ez az egész kb úgy tűnik , mint az autós aki az autópályára rossz oldalra hajt fel....: "mennyi hülye , mind szembe jön...."![]()
nem vívok szócsatákat neten, úgyhogy nem reagálok a hasonlatodra
a szervizt sajnos ti ajánlottátok ......nem is kért rá senki,hogy vívj....
![]()
.....viszont,akkor ne "kérd" ki a véleményét senkinek a cikkeddel kapcsolatban....ha egyáltalán nem akarsz "vívni" és ismeretlenül ne mond senkinek,hogy vicces amit ír , utalva arra , hogy "kamu".....mert Te drágábban csináltattad....
Egy utolsó észrevétel és befejeztem......,ha ilyent leírsz("Szerintem minden Ducatit drágább fenntartani a konkurenciánál, de pontos számításaim csupán a 999 vs RSV-hez vannak"),akkor az előző "adok-kapok" véleménykülönbségek egy kicsit hiteltelennek tűnnek nekem....,de persze nem akarok vívni,félre ne értsd.....!
További szép napot!
Dani
- 10 years ago
#3951
Hát....én nem tudom mennyire számít a szervíz költség egy emócionális döntésnél, márpedig a motor vásárlás szerintem ilyen, pláne egy Ducati vásárlása. Nekem nem számított az biztos.... Aki Ducati-t akar az megveszi és kész.......
Meg annak a vevőnek sem számított aki tegnap este foglalózta le az S4 Sennám.... csak beindítottam, meghallotta a csörgést és kész is volt.... még alkuldni is elfelejtett nemhogy a szervízelés költségei érdekelték volna
Szerintem korrekt cikket írt Rocky... akit meg a "negatívumok" elriasztanak az meg is érdemil, hogy soha ne ismerje meg a Ducati életérzést. köszönömA márka nagy rajongója vagyok, eszem ágában sincs azt lehúzni. Viszont a tesztet szubjektív stílusban kell írnom, negatívumokat is keresve. Szerintem minden Ducatit drágább fenntartani a konkurenciánál, de pontos számításaim csupán a 999 vs RSV-hez vannak. Nem akartam arra utalni, hogy a kis Monstert csak egy talicska pénzből lehet fenntartani, és szerintem ez a cikkből le is jött.
- 10 years ago
#3950
Hát....én nem tudom mennyire számít a szervíz költség egy emócionális döntésnél, márpedig a motor vásárlás szerintem ilyen, pláne egy Ducati vásárlása. Nekem nem számított az biztos.... Aki Ducati-t akar az megveszi és kész.......
Meg annak a vevőnek sem számított aki tegnap este foglalózta le az S4 Sennám.... csak beindítottam, meghallotta a csörgést és kész is volt.... még alkuldni is elfelejtett nemhogy a szervízelés költségei érdekelték volna
Szerintem korrekt cikket írt Rocky... akit meg a "negatívumok" elriasztanak az meg is érdemil, hogy soha ne ismerje meg a Ducati életérzést.
Meg annak a vevőnek sem számított aki tegnap este foglalózta le az S4 Sennám.... csak beindítottam, meghallotta a csörgést és kész is volt.... még alkuldni is elfelejtett nemhogy a szervízelés költségei érdekelték volna

Szerintem korrekt cikket írt Rocky... akit meg a "negatívumok" elriasztanak az meg is érdemil, hogy soha ne ismerje meg a Ducati életérzést.
- 10 years ago
#3949
....akkor már én is beleszólok....
2005-ben amikor megvettem életem első nagy motorját egy suzuki sv650s-t akkor került a kötelező szervíz ha jól emlékszem 30 ezerbe amiben csak olaj,olajszűrő,levegőszűrő,munkadíj.....szóval nem egy bonyesz dolgok tömkelege...
Ehhez képest amikor az s4r-en vezérműszíj csere,féktárcsa csere,fékbetét csere(a tárcsát+betétet én vittem),co állítás,motordiagnosztika,hátsó fék pedál rugó csere,hasidom feltétele,egy rizoma első lánckerék takaró.....ja és egy ebéd valamint kedves baráti hangulat volt 70 ezer.....
Azt hiszem,ha ebből kivonok 10 évet(infláció+válság+szarabb fizetések) meg azt hogy ez egy DUCATI.....szerintem semmivel sem kerül többe mint egy japán.....merem úgy mondani,hogy előtte volt 3 japán motorom.... Viccesnek tűnik a 70 ezer, mivel nekem csak a vezérszíjak cseréje és a szelepek beállítása került ettől sokkal többe.....rossz helyre vitted....erre csak ennyit tudnék mondani.....
A "csak írok valamit " , mert nincs más dolgom,az nem az én stílusom.....!
Azt érzem,hogy azt gondolod,hogy mindenki aki a Te véleményed ellenkezőjét írja,csak a mundér becsületét akarja védeni.....de nekem most ez az egész kb úgy tűnik , mint az autós aki az autópályára rossz oldalra hajt fel....: "mennyi hülye , mind szembe jön...."![]()
nem vívok szócsatákat neten, úgyhogy nem reagálok a hasonlatodra
a szervizt sajnos ti ajánlottátok
- 10 years ago
#3948
....akkor már én is beleszólok....
2005-ben amikor megvettem életem első nagy motorját egy suzuki sv650s-t akkor került a kötelező szervíz ha jól emlékszem 30 ezerbe amiben csak olaj,olajszűrő,levegőszűrő,munkadíj.....szóval nem egy bonyesz dolgok tömkelege...
Ehhez képest amikor az s4r-en vezérműszíj csere,féktárcsa csere,fékbetét csere(a tárcsát+betétet én vittem),co állítás,motordiagnosztika,hátsó fék pedál rugó csere,hasidom feltétele,egy rizoma első lánckerék takaró.....ja és egy ebéd valamint kedves baráti hangulat volt 70 ezer.....
Azt hiszem,ha ebből kivonok 10 évet(infláció+válság+szarabb fizetések) meg azt hogy ez egy DUCATI.....szerintem semmivel sem kerül többe mint egy japán.....merem úgy mondani,hogy előtte volt 3 japán motorom.... Viccesnek tűnik a 70 ezer, mivel nekem csak a vezérszíjak cseréje és a szelepek beállítása került ettől sokkal többe.....rossz helyre vitted....erre csak ennyit tudnék mondani.....
A "csak írok valamit " , mert nincs más dolgom,az nem az én stílusom.....!
Azt érzem,hogy azt gondolod,hogy mindenki aki a Te véleményed ellenkezőjét írja,csak a mundér becsületét akarja védeni.....de nekem most ez az egész kb úgy tűnik , mint az autós aki az autópályára rossz oldalra hajt fel....: "mennyi hülye , mind szembe jön...."![]()
- 10 years ago
#3947
én sem értek egyet. az egyetlen plusz költség a szíj, de lehet egy másik motoron meg a mitotménmit kell cserélni amit a ducatin nem.ezt ennyire kiemelni túlzás.
a szelephézag az a kötelező szervíz része, nem kerül több pénzbe, csak egy művelet. Szelephézagot állítani sajnos sokkal drágább és hosszabb művelet egy Ducatin, mint bármilyen más típuson
Halkan említeném meg, hogy a itt max 8 szelep van, míg más típúson 12, vagy 16, netán 20(bár 20 szelepes 75-100 ló közötti naked szerintem nem volt).
Hondánál feszítőpatront kell cserélni a vezérlésben, egyes Suzuki váza repedős(lásd GSR).
Almát almához hasonlítva nem drágább, mint bármelyik másik.
- 10 years ago
#3946
....akkor már én is beleszólok....
2005-ben amikor megvettem életem első nagy motorját egy suzuki sv650s-t akkor került a kötelező szervíz ha jól emlékszem 30 ezerbe amiben csak olaj,olajszűrő,levegőszűrő,munkadíj.....szóval nem egy bonyesz dolgok tömkelege...
Ehhez képest amikor az s4r-en vezérműszíj csere,féktárcsa csere,fékbetét csere(a tárcsát+betétet én vittem),co állítás,motordiagnosztika,hátsó fék pedál rugó csere,hasidom feltétele,egy rizoma első lánckerék takaró.....ja és egy ebéd valamint kedves baráti hangulat volt 70 ezer.....
Azt hiszem,ha ebből kivonok 10 évet(infláció+válság+szarabb fizetések) meg azt hogy ez egy DUCATI.....szerintem semmivel sem kerül többe mint egy japán.....merem úgy mondani,hogy előtte volt 3 japán motorom.... Viccesnek tűnik a 70 ezer, mivel nekem csak a vezérszíjak cseréje és a szelepek beállítása került ettől sokkal többe
- 10 years ago
#3945
....akkor már én is beleszólok.... 
2005-ben amikor megvettem életem első nagy motorját egy suzuki sv650s-t akkor került a kötelező szervíz ha jól emlékszem 30 ezerbe amiben csak olaj,olajszűrő,levegőszűrő,munkadíj.....szóval nem egy bonyesz dolgok tömkelege...
Ehhez képest amikor az s4r-en vezérműszíj csere,féktárcsa csere,fékbetét csere(a tárcsát+betétet én vittem),co állítás,motordiagnosztika,hátsó fék pedál rugó csere,hasidom feltétele,egy rizoma első lánckerék takaró.....ja és egy ebéd valamint kedves baráti hangulat volt 70 ezer.....
Azt hiszem,ha ebből kivonok 10 évet(infláció+válság+szarabb fizetések) meg azt hogy ez egy DUCATI.....szerintem semmivel sem kerül többe mint egy japán.....merem úgy mondani,hogy előtte volt 3 japán motorom....

2005-ben amikor megvettem életem első nagy motorját egy suzuki sv650s-t akkor került a kötelező szervíz ha jól emlékszem 30 ezerbe amiben csak olaj,olajszűrő,levegőszűrő,munkadíj.....szóval nem egy bonyesz dolgok tömkelege...
Ehhez képest amikor az s4r-en vezérműszíj csere,féktárcsa csere,fékbetét csere(a tárcsát+betétet én vittem),co állítás,motordiagnosztika,hátsó fék pedál rugó csere,hasidom feltétele,egy rizoma első lánckerék takaró.....ja és egy ebéd valamint kedves baráti hangulat volt 70 ezer.....
Azt hiszem,ha ebből kivonok 10 évet(infláció+válság+szarabb fizetések) meg azt hogy ez egy DUCATI.....szerintem semmivel sem kerül többe mint egy japán.....merem úgy mondani,hogy előtte volt 3 japán motorom....
- 10 years ago
#3944
én sem értek egyet. az egyetlen plusz költség a szíj, de lehet egy másik motoron meg a mitotménmit kell cserélni amit a ducatin nem.ezt ennyire kiemelni túlzás.
a szelephézag az a kötelező szervíz része, nem kerül több pénzbe, csak egy művelet. Szelephézagot állítani sajnos sokkal drágább és hosszabb művelet egy Ducatin, mint bármilyen más típuson
- 10 years ago
#3943
Én is úgy gondolom, hogy drágább, az én motoromra 54e HUF a vezérműszíj, a száraz kuplung sem megy el közel sem annyit, mint egy hasonló teljesítményű olajban futó, árban meg lehet, hogy kicsit többe is kerül. Egy hátsó lánckerék is a többszörösébe kerül egy átlagosnak. A kisebb monsterek viszont nem gondolnám, hogy sokkal drágábbak.
- 10 years ago
#3942
én sem értek egyet. az egyetlen plusz költség a szíj, de lehet egy másik motoron meg a mitotménmit kell cserélni amit a ducatin nem.ezt ennyire kiemelni túlzás.
a szelephézag az a kötelező szervíz része, nem kerül több pénzbe, csak egy művelet.
a szelephézag az a kötelező szervíz része, nem kerül több pénzbe, csak egy művelet.
- 10 years ago
#3941
miért írod negatívumnak a szervízköltségeket? mennyivel drágább, mint egy hasonló nem ducati? ezzel megint a sztereotípiákat erősíteddrágább ez tény, ezen nincs mit szépíteni
nekem nem tűnik drágábbnak sőt! Ezt fejtsétek ki kérlek, mert akkor nem vagyok képben. Eleve drágábbak a munkadíjak, a konkurenciához képest pedig sokkal érzékenyebb a szelephézagokra, ami csak szakszervizben ellenőrizhető/állítható (és nem olcsó). Ha ez nem lenne elég, ott vannak a vezérműszíjak 2 évente
- 10 years ago
#3940
http://www.tesztmotor.hu/tesztek/ducati ... 2010_teszt
Remélem nem írtam butaságokatmiért írod negatívumnak a szervízköltségeket? mennyivel drágább, mint egy hasonló nem ducati? ezzel megint a sztereotípiákat erősíted
drágább ez tény, ezen nincs mit szépíteni
nekem nem tűnik drágábbnak sőt!
- 10 years ago
#3939
http://www.tesztmotor.hu/tesztek/ducati ... 2010_teszt
Remélem nem írtam butaságokatmiért írod negatívumnak a szervízköltségeket? mennyivel drágább, mint egy hasonló nem ducati? ezzel megint a sztereotípiákat erősíted
drágább ez tény, ezen nincs mit szépíteni
- 10 years ago
#3938
http://www.tesztmotor.hu/tesztek/ducati ... 2010_teszt
Remélem nem írtam butaságokatmiért írod negatívumnak a szervízköltségeket? mennyivel drágább, mint egy hasonló nem ducati? ezzel megint a sztereotípiákat erősíted
- 10 years ago
#3937
- 10 years ago
#3936
Köszönöm nektek a válaszokat. Szerintem, akkor meglatogatom majd Tökiéket. Remélem csak beállitás kérdése.
Szia nekem az S4r 12-13 litert eszik, tehát már 80 Km körül kigyullad a lámpa.
Nekem is Rossonál írták utoljára az ECU-t.
Légyszi írd meg, hogy mi lett a vége! Én volt, hogy utassal mentem 200km-t a 12 literes műanyag tankkal, pedig nem megyünk lassan a Borival. Átlagban, szintén 6,5-7 liter a fogyasztás, úgy, mint Ton-up-nak. Az S4RS más, de az S4R-nek irrálisan magas az a fogyasztás amit leírtál, konkrétan hringen kéne annyit enni, de inkább kevesebbet. Ha úgy mész országúton, mint más a hringen, gratulálokNézesd meg, nem ennyit kéne ennie.
- 10 years ago
#3935
Köszönöm nektek a válaszokat. Szerintem, akkor meglatogatom majd Tökiéket. Remélem csak beállitás kérdése.
Szia nekem az S4r 12-13 litert eszik, tehát már 80 Km körül kigyullad a lámpa.
Nekem is Rossonál írták utoljára az ECU-t.
Légyszi írd meg, hogy mi lett a vége! Az kemény! Mit csinálsz azzal a motorral? Vagy atom parasztból mész vagy valami nem kóser. Nekem tartós 160-200 tempónál szívja le a 10 litert. De átlagban elmegy 6,5-el ebben általában 140-es utazó + szerpentinen meg ami belefér. enyém is 11-12-t evett ha odafigyeltem akkor tudtam 110-et elmenni, különben átlagosan 85km volt a hatótáv
- 10 years ago
#3934
Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy véletlenül találkozott-e már vagy esetleg megoldotta-e már valaki az alábbi problémát:
620 as Monster-emen állandóan kiég a hátsó lámpa! Ha tisztességes lennék kb. 20 km-erenként cserélhetném az izzót.
Kimértem 12V ot ad rendesen...
Szóval nem találom a hibát!
Előre is köszönöm ha valaki tudna segíteni! Én 12 év alatt nem jöttem rá mitől ég ki. Nekem is 620 van és mindenféle izzóval próbálkoztam. Az Osram vált be egyedül az kb 2 hétig bírta. Egy hónapja vettem itt az aprón a ledes hátsó lámpát füstszínű. Nagyon durva, csak ajánlani tudom. Én még 12 ért vettem most már 14... Szerintem hagyd a fenébe a 620 egyetlen hibája ez. Ne kockáztass este nem veszed észre hogy nem ég, jártam így. 102 ezret raktam bele, megbízható egy kis szörnyetegrázkódás, vibráció
- 10 years ago
#3933
Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy véletlenül találkozott-e már vagy esetleg megoldotta-e már valaki az alábbi problémát:
620 as Monster-emen állandóan kiég a hátsó lámpa! Ha tisztességes lennék kb. 20 km-erenként cserélhetném az izzót.
Kimértem 12V ot ad rendesen...
Szóval nem találom a hibát!
Előre is köszönöm ha valaki tudna segíteni! Én 12 év alatt nem jöttem rá mitől ég ki. Nekem is 620 van és mindenféle izzóval próbálkoztam. Az Osram vált be egyedül az kb 2 hétig bírta. Egy hónapja vettem itt az aprón a ledes hátsó lámpát füstszínű. Nagyon durva, csak ajánlani tudom. Én még 12 ért vettem most már 14... Szerintem hagyd a fenébe a 620 egyetlen hibája ez. Ne kockáztass este nem veszed észre hogy nem ég, jártam így. 102 ezret raktam bele, megbízható egy kis szörnyetegén 5 éve használom,azóta 1x kellett cserélni
- 10 years ago
#3932
Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy véletlenül találkozott-e már vagy esetleg megoldotta-e már valaki az alábbi problémát:
620 as Monster-emen állandóan kiég a hátsó lámpa! Ha tisztességes lennék kb. 20 km-erenként cserélhetném az izzót.
Kimértem 12V ot ad rendesen...
Szóval nem találom a hibát!
Előre is köszönöm ha valaki tudna segíteni! Én 12 év alatt nem jöttem rá mitől ég ki. Nekem is 620 van és mindenféle izzóval próbálkoztam. Az Osram vált be egyedül az kb 2 hétig bírta. Egy hónapja vettem itt az aprón a ledes hátsó lámpát füstszínű. Nagyon durva, csak ajánlani tudom. Én még 12 ért vettem most már 14... Szerintem hagyd a fenébe a 620 egyetlen hibája ez. Ne kockáztass este nem veszed észre hogy nem ég, jártam így. 102 ezret raktam bele, megbízható egy kis szörnyeteg
- 10 years ago
#3931
Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy véletlenül találkozott-e már vagy esetleg megoldotta-e már valaki az alábbi problémát:
620 as Monster-emen állandóan kiég a hátsó lámpa! Ha tisztességes lennék kb. 20 km-erenként cserélhetném az izzót.
Kimértem 12V ot ad rendesen...
Szóval nem találom a hibát!
Előre is köszönöm ha valaki tudna segíteni! Mennyire mozog az egész hátsó lámpatest? Lehet a rezonancia okozza
- 10 years ago
#3930
Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy véletlenül találkozott-e már vagy esetleg megoldotta-e már valaki az alábbi problémát:
620 as Monster-emen állandóan kiég a hátsó lámpa! Ha tisztességes lennék kb. 20 km-erenként cserélhetném az izzót.
Kimértem 12V ot ad rendesen...
Szóval nem találom a hibát!
Előre is köszönöm ha valaki tudna segíteni!
Érdeklődnék, hogy véletlenül találkozott-e már vagy esetleg megoldotta-e már valaki az alábbi problémát:
620 as Monster-emen állandóan kiég a hátsó lámpa! Ha tisztességes lennék kb. 20 km-erenként cserélhetném az izzót.
Kimértem 12V ot ad rendesen...
Szóval nem találom a hibát!
Előre is köszönöm ha valaki tudna segíteni!
- 10 years ago
#3929
Köszönöm nektek a válaszokat. Szerintem, akkor meglatogatom majd Tökiéket. Remélem csak beállitás kérdése.
Szia nekem az S4r 12-13 litert eszik, tehát már 80 Km körül kigyullad a lámpa.
Nekem is Rossonál írták utoljára az ECU-t.
Légyszi írd meg, hogy mi lett a vége! Az kemény! Mit csinálsz azzal a motorral? Vagy atom parasztból mész vagy valami nem kóser. Nekem tartós 160-200 tempónál szívja le a 10 litert. De átlagban elmegy 6,5-el ebben általában 140-es utazó + szerpentinen meg ami belefér.
- 10 years ago
#3928
Köszönöm nektek a válaszokat. Szerintem, akkor meglatogatom majd Tökiéket. Remélem csak beállitás kérdése.
Szia nekem az S4r 12-13 litert eszik, tehát már 80 Km körül kigyullad a lámpa.
Nekem is Rossonál írták utoljára az ECU-t.
Légyszi írd meg, hogy mi lett a vége! Szia Ákos! Július elején megyek Tökiékhez, akkor fogják megnézni.
Írok, hogy mi volt.
- 10 years ago
#3927
Mi a véleményetek az alábbi három kuplung fedélről, nekem nagyon bejön az embléma, még épp a giccs határa előtt van
http://www.ebay.it/itm/COPERCHIO-CARTER ... 3cf42a51d0
http://www.ebay.it/itm/DUCATI-VITI-cart ... 4ab0a0868d
http://www.ebay.it/itm/DUCATI-CARTER-CO ... 2a47a59154
A második nekem is nagyon megtetszett az ára meg főleg, de ez sajna csak a blokk csavar, meg az olajbetöltő kupak készlet ára
- 10 years ago
#3926
Köszönöm nektek a válaszokat. Szerintem, akkor meglatogatom majd Tökiéket. Remélem csak beállitás kérdése.
Szia nekem az S4r 12-13 litert eszik, tehát már 80 Km körül kigyullad a lámpa.
Nekem is Rossonál írták utoljára az ECU-t.
Légyszi írd meg, hogy mi lett a vége!
- 10 years ago
#3925
Mi a véleményetek az alábbi három kuplung fedélről, nekem nagyon bejön az embléma, még épp a giccs határa előtt van
http://www.ebay.it/itm/COPERCHIO-CARTER ... 3cf42a51d0
http://www.ebay.it/itm/DUCATI-VITI-cart ... 4ab0a0868d
http://www.ebay.it/itm/DUCATI-CARTER-CO ... 2a47a59154
A másodikat vedd ha veszel!Ilyen volt nekem is az S4r-en.Extra vastag és erős,esésnél jó szolgálatot tesz...
Köszönöm válaszokat
- 10 years ago
#3924
Mi a véleményetek az alábbi három kuplung fedélről, nekem nagyon bejön az embléma, még épp a giccs határa előtt van
http://www.ebay.it/itm/COPERCHIO-CARTER ... 3cf42a51d0
http://www.ebay.it/itm/DUCATI-VITI-cart ... 4ab0a0868d
http://www.ebay.it/itm/DUCATI-CARTER-CO ... 2a47a59154
A másodikat vedd ha veszel!Ilyen volt nekem is az S4r-en.Extra vastag és erős,esésnél jó szolgálatot tesz...
- 10 years ago
#3923
Mi a véleményetek az alábbi három kuplung fedélről, nekem nagyon bejön az embléma, még épp a giccs határa előtt van
http://www.ebay.it/itm/COPERCHIO-CARTER ... 3cf42a51d0
http://www.ebay.it/itm/DUCATI-VITI-cart ... 4ab0a0868d
http://www.ebay.it/itm/DUCATI-CARTER-CO ... 2a47a59154
a 2.
- 10 years ago
#3922
Mi a véleményetek az alábbi három kuplung fedélről, nekem nagyon bejön az embléma, még épp a giccs határa előtt van
http://www.ebay.it/itm/COPERCHIO-CARTER ... 3cf42a51d0
http://www.ebay.it/itm/DUCATI-VITI-cart ... 4ab0a0868d
http://www.ebay.it/itm/DUCATI-CARTER-CO ... 2a47a59154
Hi!
Nekem ezek közül a 2. tetszik.
- 10 years ago
#3921
Mi a véleményetek az alábbi három kuplung fedélről, nekem nagyon bejön az embléma, még épp a giccs határa előtt van 
http://www.ebay.it/itm/COPERCHIO-CARTER ... 3cf42a51d0
http://www.ebay.it/itm/DUCATI-VITI-cart ... 4ab0a0868d
http://www.ebay.it/itm/DUCATI-CARTER-CO ... 2a47a59154

http://www.ebay.it/itm/COPERCHIO-CARTER ... 3cf42a51d0
http://www.ebay.it/itm/DUCATI-VITI-cart ... 4ab0a0868d
http://www.ebay.it/itm/DUCATI-CARTER-CO ... 2a47a59154
- 10 years ago
#3920
Sziasztok! Nem tudjátok véletlenül milyen méretű körmöskulcs kell az S2R láncfeszességének állításához? Üdv!
- 10 years ago
#3918
Esetleg kerékcsapágy? Tengely lett cserélve tavasszal. Jövő7en megy szerelőhöz, csak kíváncsi lennék, hogy mi a f@sz lehet, hátha tapasztalt már ilyet más is :S
Haha itt ülök Desmodokinál és a beszélgetésből kitaláltam hogy veled beszélt telefononHehe
köv csütörtök lesz a napom!
- 10 years ago
#3917
Sziasztok! Nincs valakinek otthon elfekvőben két sportdob régi Monsterhez? (Konkrétan Monster 900ie) Köszi! 

- 10 years ago
#3916
Sziasztok!
Írtam, hogy furcsa a motorom kormányzása. Tegnap új tünetekt fedeztem fel. Egyenesen menve is kígyózik a motor illetve kanyarban döntéskor magától lentebb esik. Nem tudom, hogy jól írom-e körbe, de nem a megszokott módon lehet íven tartani, hanem magától jobban bedöntődik.
Esetleg a teleszkópokban vége a folyadéknak? Esetleg kerékcsapágy? Tengely lett cserélve tavasszal. Jövő7en megy szerelőhöz, csak kíváncsi lennék, hogy mi a f@sz lehet, hátha tapasztalt már ilyet más is :S
Haha itt ülök Desmodokinál és a beszélgetésből kitaláltam hogy veled beszélt telefonon
- 10 years ago
#3915
Sziasztok!
Írtam, hogy furcsa a motorom kormányzása. Tegnap új tünetekt fedeztem fel. Egyenesen menve is kígyózik a motor illetve kanyarban döntéskor magától lentebb esik. Nem tudom, hogy jól írom-e körbe, de nem a megszokott módon lehet íven tartani, hanem magától jobban bedöntődik.
Esetleg a teleszkópokban vége a folyadéknak? Esetleg kerékcsapágy? Tengely lett cserélve tavasszal. Jövő7en megy szerelőhöz, csak kíváncsi lennék, hogy mi a f@sz lehet, hátha tapasztalt már ilyet más is :S
- 10 years ago
#3914
Sziasztok!
Írtam, hogy furcsa a motorom kormányzása. Tegnap új tünetekt fedeztem fel. Egyenesen menve is kígyózik a motor illetve kanyarban döntéskor magától lentebb esik. Nem tudom, hogy jól írom-e körbe, de nem a megszokott módon lehet íven tartani, hanem magától jobban bedöntődik.
Esetleg a teleszkópokban vége a folyadéknak? Esetleg kerékcsapágy?
- 10 years ago
#3913
Sziasztok!
Írtam, hogy furcsa a motorom kormányzása. Tegnap új tünetekt fedeztem fel. Egyenesen menve is kígyózik a motor illetve kanyarban döntéskor magától lentebb esik. Nem tudom, hogy jól írom-e körbe, de nem a megszokott módon lehet íven tartani, hanem magától jobban bedöntődik.
Esetleg a teleszkópokban vége a folyadéknak? Gumik milyenek? 1500 km körül, Diablo Rosso. Guminyomás ellenőrizve. Csak azért kérdeztem, mert haverom 999-én vásárlás után ugyanezek a tünetek voltak, mondjuk a hátsó végét járta. Csere után már motorozni is lehetett vele.
Nagy sebességnél az én M1000-em is kicsit bizonytalan, de nem vészes.
Engem is érdekelne a megoldás.