-  9 years ago
					 #4512
				
					
					
					
					
    
		   Sziasztok!
Van arra valakinek valami ötlete, hogy a 2001-es 600-as és a 2000-es 750-es váza mennyire lehet kompatibilis egymással? Át tudom-e építeni a 750-es vázát a 600-asba, vagy van méretbeli eltérés?
Előre is köszönöm az ötleteket!
R 100 % ban egyforma . Köszönöm! Közben én is kigúgliztam, hogy 2001-ig a 600-asok és a 750-esek egyformák.
Már csak egy kérdésem lenne, hogy szerintetek, le lehet valahogy papírozni egy vázcserét egy darab adásvételivel? nem
									 -  9 years ago
					 #4511
				
					
					
					
					
        
    Sziasztok!
Van arra valakinek valami ötlete, hogy a 2001-es 600-as és a 2000-es 750-es váza mennyire lehet kompatibilis egymással? Át tudom-e építeni a 750-es vázát a 600-asba, vagy van méretbeli eltérés?
Előre is köszönöm az ötleteket!
R 100 % ban egyforma . Köszönöm! Közben én is kigúgliztam, hogy 2001-ig a 600-asok és a 750-esek egyformák.
Már csak egy kérdésem lenne, hogy szerintetek, le lehet valahogy papírozni egy vázcserét egy darab adásvételivel?
									 -  9 years ago
					 #4510
				
					
					
					
					
							
        Sziasztok!
Van arra valakinek valami ötlete, hogy a 2001-es 600-as és a 2000-es 750-es váza mennyire lehet kompatibilis egymással? Át tudom-e építeni a 750-es vázát a 600-asba, vagy van méretbeli eltérés?
Előre is köszönöm az ötleteket!
R 100 % ban egyforma .
									 -  9 years ago
					 #4509
				
					
					
					
					
										    	 
																																											
					
				 
				
																		      	        
	
				
			
						 2010_12_15_bikepics-2114115-full.jpg (1.11 MiB) Megtekintve 18998 alkalommal
		
				
			
		
		
	           
	      	
																							      	        
	
				
			
						 wp_20151201_11_07_57_pro.jpg (973.6 KiB) Megtekintve 18998 alkalommal
		
				
			
		
		
	           
	      	
									
									
							
		
			
										
					
					  															  					                
							Sziasztok!
Van arra valakinek valami ötlete, hogy a 2001-es 600-as és a 2000-es 750-es váza mennyire lehet kompatibilis egymással? Át tudom-e építeni a 750-es vázát a 600-asba, vagy van méretbeli eltérés?
Előre is köszönöm az ötleteket!
R
										Van arra valakinek valami ötlete, hogy a 2001-es 600-as és a 2000-es 750-es váza mennyire lehet kompatibilis egymással? Át tudom-e építeni a 750-es vázát a 600-asba, vagy van méretbeli eltérés?
Előre is köszönöm az ötleteket!
R
Csatolmányok:
									 -  9 years ago
					 #4508
				
					
					
					
					
							
        Kis fék upgrade
A 300mm-es tárcsa és kis minkahengerek helyett 620ie 320mm-es tárcsa, 998s 4 fékbetétes nyereg a hozzá tartotó felső fék és kuplungmunkahengerrel.
-Végre most már Patyi is meg tud állni...)
Ilyen lesz majd a következő?!Csatolmányok:
motorom_009.jpg (914.4 KiB) Megtekintve 18990 alkalommal
									 -  9 years ago
					 #4507
				
					
					
					
					
										    	 
																																											
					
				 
				
																		      	        
	
				
			
						 image.jpeg (707.44 KiB) Megtekintve 18998 alkalommal
		
				
			
		
		
	           
	      	
																							      	        
	
				
			
						 image.jpeg (1.12 MiB) Megtekintve 18998 alkalommal
		
				
			
		
		
	           
	      	
									
									
							
		
			
										
					
					  															  					                
							Kis fék upgrade
A 300mm-es tárcsa és kis minkahengerek helyett 620ie 320mm-es tárcsa, 998s 4 fékbetétes nyereg a hozzá tartotó felső fék és kuplungmunkahengerrel.
										A 300mm-es tárcsa és kis minkahengerek helyett 620ie 320mm-es tárcsa, 998s 4 fékbetétes nyereg a hozzá tartotó felső fék és kuplungmunkahengerrel.
Csatolmányok:
									 -  9 years ago
					 #4506
				
					
					
					
					
							
        Alakul az asztalkámlátom most a szinterezés a menő. Én most így állok!
Csatolmányok:
sam_1235.jpg (1.13 MiB) Megtekintve 18990 alkalommal
									 -  9 years ago
					 #4505
				
					
					
					
					
							Kérdés: bontódik egy 2000-es 750-es monster, melyen van hátsó sárvédő. Az vajon jó e egy 1997-es monster 900s-re?
					
					  															  					                
									 -  9 years ago
					 #4503
				
					
					
					
					
							Valami info van-e valakinek?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 4r-9691515
					
					  															  					                http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 4r-9691515
									 -  9 years ago
					 #4502
				
					
					
					
					
							Vettem egy 600 vázat, le lett szinterezve, egy barátom csinálta a lakatos munkát a talpnak és a tartónak, én meg bebőröztem. Távtartóval lehet a magasságot állitani. Csak hobbiból csinálom magamnak, rendelésre nem. örülök, ha magamnak van időm megcsinálni. 
 
					
					  															  					                
									 -  9 years ago
					 #4500
				
					
					
					
					
							
        Alakul az asztalkám![]()
Úúúú ez király.
De hogy ?
Mármint szereztél egy vázat valahonnan ?
Hogyan oldod meg hogy nem egyforma magas a két vége ?
									 -  9 years ago
					 #4498
				
					
					
					
					
										    	 
																										
					
				 
				
																		      	        
	
				
			
						 20160103_124751.jpg (909.16 KiB) Megtekintve 18947 alkalommal
		
				
			
		
		
	           
	      	
									
									
							
		
			
										
					
					  															  					                
							Alakul az asztalkám 
 
										Csatolmányok:
									 -  9 years ago
					 #4497
				
					
					
					
					
        
    Az említett típusok alapján 3 típus ami tetszik. 900 ie, 1000 ie, S2R1000.
A most futó hirdetésekből az jött le hogy ezek között nagyságrendileg 20%-os árlépcső van. Nyilván a kor is közrejátszik. Szigorúan műszaki szemmel nézve is így követik egymást? technikailag az s2r 1000 ugye egykarú lengővillás, ráadásul erősebb is a sima 1000ie-nél ha jól emlékszem. Komolyabb motor Így van, 15 lóerő az előnye. El kell döntenie, hogy ér-e ennyit az említett árkülönbözet!
									 -  9 years ago
					 #4496
				
					
					
					
					
							
        Az említett típusok alapján 3 típus ami tetszik. 900 ie, 1000 ie, S2R1000.
A most futó hirdetésekből az jött le hogy ezek között nagyságrendileg 20%-os árlépcső van. Nyilván a kor is közrejátszik. Szigorúan műszaki szemmel nézve is így követik egymást? technikailag az s2r 1000 ugye egykarú lengővillás, ráadásul erősebb is a sima 1000ie-nél ha jól emlékszem. Komolyabb motor
									 -  9 years ago
					 #4495
				
					
					
					
					
    
		   1000Ds blokkosat tervezek venni én is, ha összejön rá a lóvé. Én úgy látom, persze lehet tévedek, hogy több százezres lépcsők vannak árban a S2R, a Monster 1000ds és a Multi 1000 ds között. Ezért elkezdtem gondolkodni egy Multiban én is. Sokkal magasabb a hasmagassága egy Multinak? Ha tegyük fel kicsit tekerek a hátsó rugóstagon, meg annyit engedek elöl a teleszkópokon, hogy a felső villahíd fölé tegyek egy kormánycsutkát, akkor elérhetem-e egy Monster, vagy SS magasságát? Ezt a magassági problémát kifejtenéd,hogy mit szeretnél vele elérni?A telók gyárilag annyira kilógnak a villahídból,hogy rámenne a csutka,de azzal nagyon nem lenne előnyös a kezelhetősége,főleg a szűkebb visszafordítókban a hegyeken.
Mi a cél? Hasalósabbá tenni a Multit?
A hasmagasság 120mm a Monsteren,az alul elvezetett kipuffal, Multi 186mm Nem akarok túra enduro stílust, azért szeretném lejjebb tenni az egészet, ha egyszer oda kerülne a sor. Meg sportosabb üléspozíciót, én nem szeretem a normál kormányt, csutka párti vagyok. Leengedni a Multit úgy ahogy elképzeled értelmetlen...fejre áll az egész geometria,főleg,ha még rádobsz egy csutkakormányt is...a Multi vonalat engedd el
									 -  9 years ago
					 #4494
				
					
					
					
					
							Az említett típusok alapján 3 típus ami tetszik. 900 ie, 1000 ie, S2R1000.
A most futó hirdetésekből az jött le hogy ezek között nagyságrendileg 20%-os árlépcső van. Nyilván a kor is közrejátszik. Szigorúan műszaki szemmel nézve is így követik egymást?
					
					  															  					                A most futó hirdetésekből az jött le hogy ezek között nagyságrendileg 20%-os árlépcső van. Nyilván a kor is közrejátszik. Szigorúan műszaki szemmel nézve is így követik egymást?
									 -  9 years ago
					 #4493
				
					
					
					
					
    
		   Nem akarok túra enduro stílust, azért szeretném lejjebb tenni az egészet, ha egyszer oda kerülne a sor. Meg sportosabb üléspozíciót, én nem szeretem a normál kormányt, csutka párti vagyok. egyetértek: ha sportos Ducatira vágysz SS-t kell venned, azzal még hosszabb távon is lehet boldogulni, sztem a 999-es sorozat már kicsit hard. 1000-rest szeretnék. Plusz az SS váz nem tetszik annyira. A Monster meg a Multi váz hasonló, csak a hátsó rész más meg a lábtartó. A 750-est eladtam még tavaly, jelenleg nincs Ducatim. Egy mandellói V2-esem van, ami olasz.te tényleg tittadili vagy.
									 -  9 years ago
					 #4492
				
					
					
					
					
    
		   Ezt a magassági problémát kifejtenéd,hogy mit szeretnél vele elérni?A telók gyárilag annyira kilógnak a villahídból,hogy rámenne a csutka,de azzal nagyon nem lenne előnyös a kezelhetősége,főleg a szűkebb visszafordítókban a hegyeken.
Mi a cél? Hasalósabbá tenni a Multit?
A hasmagasság 120mm a Monsteren,az alul elvezetett kipuffal, Multi 186mm Nem akarok túra enduro stílust, azért szeretném lejjebb tenni az egészet, ha egyszer oda kerülne a sor. Meg sportosabb üléspozíciót, én nem szeretem a normál kormányt, csutka párti vagyok. egyetértek: ha sportos Ducatira vágysz SS-t kell venned, azzal még hosszabb távon is lehet boldogulni, sztem a 999-es sorozat már kicsit hard. 1000-rest szeretnék. Plusz az SS váz nem tetszik annyira. A Monster meg a Multi váz hasonló, csak a hátsó rész más meg a lábtartó. A 750-est eladtam még tavaly, jelenleg nincs Ducatim. Egy mandellói V2-esem van, ami olasz.
									 -  9 years ago
					 #4491
				
					
					
					
					
							ha maradna az SS irány, a mostaninál feljebb (750 -> 900) pont eladó Imike motorja:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... rt-9659412
					
					  															  					                http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... rt-9659412
									 -  9 years ago
					 #4490
				
					
					
					
					
    
		   1000Ds blokkosat tervezek venni én is, ha összejön rá a lóvé. Én úgy látom, persze lehet tévedek, hogy több százezres lépcsők vannak árban a S2R, a Monster 1000ds és a Multi 1000 ds között. Ezért elkezdtem gondolkodni egy Multiban én is. Sokkal magasabb a hasmagassága egy Multinak? Ha tegyük fel kicsit tekerek a hátsó rugóstagon, meg annyit engedek elöl a teleszkópokon, hogy a felső villahíd fölé tegyek egy kormánycsutkát, akkor elérhetem-e egy Monster, vagy SS magasságát? Ezt a magassági problémát kifejtenéd,hogy mit szeretnél vele elérni?A telók gyárilag annyira kilógnak a villahídból,hogy rámenne a csutka,de azzal nagyon nem lenne előnyös a kezelhetősége,főleg a szűkebb visszafordítókban a hegyeken.
Mi a cél? Hasalósabbá tenni a Multit?
A hasmagasság 120mm a Monsteren,az alul elvezetett kipuffal, Multi 186mm Nem akarok túra enduro stílust, azért szeretném lejjebb tenni az egészet, ha egyszer oda kerülne a sor. Meg sportosabb üléspozíciót, én nem szeretem a normál kormányt, csutka párti vagyok. egyetértek: ha sportos Ducatira vágysz SS-t kell venned, azzal még hosszabb távon is lehet boldogulni, sztem a 999-es sorozat már kicsit hard.
									 -  9 years ago
					 #4489
				
					
					
					
					
    
		   1000Ds blokkosat tervezek venni én is, ha összejön rá a lóvé. Én úgy látom, persze lehet tévedek, hogy több százezres lépcsők vannak árban a S2R, a Monster 1000ds és a Multi 1000 ds között. Ezért elkezdtem gondolkodni egy Multiban én is. Sokkal magasabb a hasmagassága egy Multinak? Ha tegyük fel kicsit tekerek a hátsó rugóstagon, meg annyit engedek elöl a teleszkópokon, hogy a felső villahíd fölé tegyek egy kormánycsutkát, akkor elérhetem-e egy Monster, vagy SS magasságát? Ezt a magassági problémát kifejtenéd,hogy mit szeretnél vele elérni?A telók gyárilag annyira kilógnak a villahídból,hogy rámenne a csutka,de azzal nagyon nem lenne előnyös a kezelhetősége,főleg a szűkebb visszafordítókban a hegyeken.
Mi a cél? Hasalósabbá tenni a Multit?
A hasmagasság 120mm a Monsteren,az alul elvezetett kipuffal, Multi 186mm Nem akarok túra enduro stílust, azért szeretném lejjebb tenni az egészet, ha egyszer oda kerülne a sor. Meg sportosabb üléspozíciót, én nem szeretem a normál kormányt, csutka párti vagyok. vegyél inkább ss-t vagy 9est azokból lehet a legjobbat faragni, esetleg 8-ast de azok már drágák
									 -  9 years ago
					 #4488
				
					
					
					
					
    
		   Ez kb. ugyanakkora előnye is. 1000Ds blokkosat tervezek venni én is, ha összejön rá a lóvé. Én úgy látom, persze lehet tévedek, hogy több százezres lépcsők vannak árban a S2R, a Monster 1000ds és a Multi 1000 ds között. Ezért elkezdtem gondolkodni egy Multiban én is. Sokkal magasabb a hasmagassága egy Multinak? Ha tegyük fel kicsit tekerek a hátsó rugóstagon, meg annyit engedek elöl a teleszkópokon, hogy a felső villahíd fölé tegyek egy kormánycsutkát, akkor elérhetem-e egy Monster, vagy SS magasságát? Ezt a magassági problémát kifejtenéd,hogy mit szeretnél vele elérni?A telók gyárilag annyira kilógnak a villahídból,hogy rámenne a csutka,de azzal nagyon nem lenne előnyös a kezelhetősége,főleg a szűkebb visszafordítókban a hegyeken.
Mi a cél? Hasalósabbá tenni a Multit?
A hasmagasság 120mm a Monsteren,az alul elvezetett kipuffal, Multi 186mm Nem akarok túra enduro stílust, azért szeretném lejjebb tenni az egészet, ha egyszer oda kerülne a sor. Meg sportosabb üléspozíciót, én nem szeretem a normál kormányt, csutka párti vagyok.
									 -  9 years ago
					 #4487
				
					
					
					
					
    
		   A féloldalas lengőkar nagyon csábító de sajnos nagy hibája hogy nem monsterEz kb. ugyanakkora előnye is. 1000Ds blokkosat tervezek venni én is, ha összejön rá a lóvé. Én úgy látom, persze lehet tévedek, hogy több százezres lépcsők vannak árban a S2R, a Monster 1000ds és a Multi 1000 ds között. Ezért elkezdtem gondolkodni egy Multiban én is. Sokkal magasabb a hasmagassága egy Multinak? Ha tegyük fel kicsit tekerek a hátsó rugóstagon, meg annyit engedek elöl a teleszkópokon, hogy a felső villahíd fölé tegyek egy kormánycsutkát, akkor elérhetem-e egy Monster, vagy SS magasságát? Ezt a magassági problémát kifejtenéd,hogy mit szeretnél vele elérni?
A telók gyárilag annyira kilógnak a villahídból,hogy rámenne a csutka,de azzal nagyon nem lenne előnyös a kezelhetősége,főleg a szűkebb visszafordítókban a hegyeken.
Mi a cél? Hasalósabbá tenni a Multit?
A hasmagasság 120mm a Monsteren,az alul elvezetett kipuffal, Multi 186mm
									 -  9 years ago
					 #4486
				
					
					
					
					
    
		   Multistrada 1000ds A féloldalas lengőkar nagyon csábító de sajnos nagy hibája hogy nem monsterEz kb. ugyanakkora előnye is. 1000Ds blokkosat tervezek venni én is, ha összejön rá a lóvé. Én úgy látom, persze lehet tévedek, hogy több százezres lépcsők vannak árban a S2R, a Monster 1000ds és a Multi 1000 ds között. Ezért elkezdtem gondolkodni egy Multiban én is. Sokkal magasabb a hasmagassága egy Multinak? Ha tegyük fel kicsit tekerek a hátsó rugóstagon, meg annyit engedek elöl a teleszkópokon, hogy a felső villahíd fölé tegyek egy kormánycsutkát, akkor elérhetem-e egy Monster, vagy SS magasságát?
									 -  9 years ago
					 #4485
				
					
					
					
					
    
		   Kedves -remélem- leendő márkatársak. Jó ideje elindult bennem a vezérhangya hogy nekem egy monster KELL. Ezzel kezdeném a motorozás megismerését. Azért ide írok és nem a vásárlási tanácsadóba mert konkrét típus sincsen még. Viszont az alábbi "elvárások" merültek fel bennem, kb ebben a prioritási sorrendben. Nyilván mind sajnos nem teljesülhet, de kérlek ajánljatok pár típust ami a legjobban lefedi.
-száraz kuplung
-65-85 Le közötti teljesítmény hogy 2-3 év gyakorlattal se érezze az ember "kicsinek"
-léghűtés
-befecskendező
Amennyiben több típust is felmerülne egy esetleges pro-kontra is érdekelne. Multistrada 1000ds A féloldalas lengőkar nagyon csábító de sajnos nagy hibája hogy nem monsterEz kb. ugyanakkora előnye is.
									 -  9 years ago
					 #4484
				
					
					
					
					
        
    Kedves -remélem- leendő márkatársak. Jó ideje elindult bennem a vezérhangya hogy nekem egy monster KELL. Ezzel kezdeném a motorozás megismerését. Azért ide írok és nem a vásárlási tanácsadóba mert konkrét típus sincsen még. Viszont az alábbi "elvárások" merültek fel bennem, kb ebben a prioritási sorrendben. Nyilván mind sajnos nem teljesülhet, de kérlek ajánljatok pár típust ami a legjobban lefedi.
-száraz kuplung
-65-85 Le közötti teljesítmény hogy 2-3 év gyakorlattal se érezze az ember "kicsinek"
-léghűtés
-befecskendező
Amennyiben több típust is felmerülne egy esetleges pro-kontra is érdekelne. Multistrada 1000ds A féloldalas lengőkar nagyon csábító de sajnos nagy hibája hogy nem monster
									 -  9 years ago
					 #4483
				
					
					
					
					
							
        Kedves -remélem- leendő márkatársak. Jó ideje elindult bennem a vezérhangya hogy nekem egy monster KELL. Ezzel kezdeném a motorozás megismerését. Azért ide írok és nem a vásárlási tanácsadóba mert konkrét típus sincsen még. Viszont az alábbi "elvárások" merültek fel bennem, kb ebben a prioritási sorrendben. Nyilván mind sajnos nem teljesülhet, de kérlek ajánljatok pár típust ami a legjobban lefedi.
-száraz kuplung
-65-85 Le közötti teljesítmény hogy 2-3 év gyakorlattal se érezze az ember "kicsinek"
-léghűtés
-befecskendező
Amennyiben több típust is felmerülne egy esetleges pro-kontra is érdekelne. Multistrada 1000ds
									 -  9 years ago
					 #4482
				
					
					
					
					
        
    Kedves -remélem- leendő márkatársak. Jó ideje elindult bennem a vezérhangya hogy nekem egy monster KELL. Ezzel kezdeném a motorozás megismerését. Azért ide írok és nem a vásárlási tanácsadóba mert konkrét típus sincsen még. Viszont az alábbi "elvárások" merültek fel bennem, kb ebben a prioritási sorrendben. Nyilván mind sajnos nem teljesülhet, de kérlek ajánljatok pár típust ami a legjobban lefedi.
-száraz kuplung
-65-85 Le közötti teljesítmény hogy 2-3 év gyakorlattal se érezze az ember "kicsinek"
-léghűtés
-befecskendező
Amennyiben több típust is felmerülne egy esetleges pro-kontra is érdekelne. 1000-es Monster lesz ebből! vagy 900ie
									 -  9 years ago
					 #4481
				
					
					
					
					
        
    Kedves -remélem- leendő márkatársak. Jó ideje elindult bennem a vezérhangya hogy nekem egy monster KELL. Ezzel kezdeném a motorozás megismerését. Azért ide írok és nem a vásárlási tanácsadóba mert konkrét típus sincsen még. Viszont az alábbi "elvárások" merültek fel bennem, kb ebben a prioritási sorrendben. Nyilván mind sajnos nem teljesülhet, de kérlek ajánljatok pár típust ami a legjobban lefedi.
-száraz kuplung
-65-85 Le közötti teljesítmény hogy 2-3 év gyakorlattal se érezze az ember "kicsinek"
-léghűtés
-befecskendező
Amennyiben több típust is felmerülne egy esetleges pro-kontra is érdekelne. 1000-es Monster lesz ebből! Azt lehet tudni miben fejlődött, netalántán visszafejlődött a 900-ashoz képest, Ha mindkettőből befecskendezőset nézünk? A másik kérdés hogy a típusjelzés végén lévő Dark, Spacial, S, M4 és hasonló betűjelek pontosan mit takarnak? Köszönöm!
									 -  9 years ago
					 #4480
				
					
					
					
					
							
        Kedves -remélem- leendő márkatársak. Jó ideje elindult bennem a vezérhangya hogy nekem egy monster KELL. Ezzel kezdeném a motorozás megismerését. Azért ide írok és nem a vásárlási tanácsadóba mert konkrét típus sincsen még. Viszont az alábbi "elvárások" merültek fel bennem, kb ebben a prioritási sorrendben. Nyilván mind sajnos nem teljesülhet, de kérlek ajánljatok pár típust ami a legjobban lefedi.
-száraz kuplung
-65-85 Le közötti teljesítmény hogy 2-3 év gyakorlattal se érezze az ember "kicsinek"
-léghűtés
-befecskendező
Amennyiben több típust is felmerülne egy esetleges pro-kontra is érdekelne. 1000-es Monster lesz ebből!
									 -  9 years ago
					 #4479
				
					
					
					
					
							Kedves -remélem- leendő márkatársak. Jó ideje elindult bennem a vezérhangya hogy nekem egy monster KELL. Ezzel kezdeném a motorozás megismerését. Azért ide írok és nem a vásárlási tanácsadóba mert konkrét típus sincsen még.  Viszont az alábbi "elvárások" merültek fel bennem, kb ebben a prioritási sorrendben. Nyilván mind sajnos nem teljesülhet, de kérlek ajánljatok pár típust ami a legjobban lefedi.
-száraz kuplung
-65-85 Le közötti teljesítmény hogy 2-3 év gyakorlattal se érezze az ember "kicsinek"
-léghűtés
-befecskendező
Amennyiben több típust is felmerülne egy esetleges pro-kontra is érdekelne.
					
					  															  					                -száraz kuplung
-65-85 Le közötti teljesítmény hogy 2-3 év gyakorlattal se érezze az ember "kicsinek"
-léghűtés
-befecskendező
Amennyiben több típust is felmerülne egy esetleges pro-kontra is érdekelne.
									 -  9 years ago
					 #4478
				
					
					
					
					
    
		   
Az ott nem a ,,vodka úr,, ?!)
Meg egy szomorkás srác meg az asszonka,aki megszabadul ... de, a nigger meg dolgozik a piros dzsekiben
albínó ? *mamba* albino nigger rabszolga kötözte el a fenevadat
									 -  9 years ago
					 #4477
				
					
					
					
					
    
		   Rskiller![]()
Az ott nem a ,,vodka úr,, ?!)
Meg egy szomorkás srác meg az asszonka,aki megszabadul ... de, a nigger meg dolgozik a piros dzsekiben
albínó ? *mamba*
									 -  9 years ago
					 #4476
				
					
					
					
					
    
		   
szóval akkor megveted ? ?? Rskiller![]()
Az ott nem a ,,vodka úr,, ?!)
Meg egy szomorkás srác meg az asszonka,aki megszabadul ... de, a nigger meg dolgozik a piros dzsekiben
									 -  9 years ago
					 #4474
				
					
					
					
					
    
		   ismerem, ismerem az új tulaját is![]()
szóval akkor megveted ? ?? Rskiller![]()
Az ott nem a ,,vodka úr,, ?!)
Meg egy szomorkás srác meg az asszonka,aki megszabadul ...Csatolmányok:
wp_20151230_001.jpg (900.83 KiB) Megtekintve 18947 alkalommal
									 -  9 years ago
					 #4473
				
					
					
					
					
    
		   Sziasztok!
Valaki ismeri ezt a járgányt?
http://www.jofogas.hu/hajdu_bihar/Ducat ... 760490.htm ismerem, ismerem az új tulaját is![]()
szóval akkor megveted ? ?? Rskiller
									 -  9 years ago
					 #4472
				
					
					
					
					
        
    Sziasztok!
Valaki ismeri ezt a járgányt?
http://www.jofogas.hu/hajdu_bihar/Ducat ... 760490.htm ismerem, ismerem az új tulaját is![]()
szóval akkor megveted ? ??
									 -  9 years ago
					 #4471
				
					
					
					
					
    
		   Kinek volt S4RS-e Hajdú-Biharban?Klubtaghoz került? Valami debreceni fitness edző srác. Nyigodjon mindenki le a picsába! Fogjátok látni
Valami dereng...fehér,piros csíkkal? igen, konkrétan berettyóújfalui de a motor bakonszegen volt
									 -  9 years ago
					 #4470
				
					
					
					
					
    
		   ismerem, ismerem az új tulaját isKinek volt S4RS-e Hajdú-Biharban?
Klubtaghoz került? Valami debreceni fitness edző srác. Nyigodjon mindenki le a picsába! Fogjátok látni
Valami dereng...fehér,piros csíkkal?
									 -  9 years ago
					 #4469
				
					
					
					
					
    
		   Sziasztok!
Valaki ismeri ezt a járgányt?
http://www.jofogas.hu/hajdu_bihar/Ducat ... 760490.htm ismerem, ismerem az új tulaját isKinek volt S4RS-e Hajdú-Biharban?
Klubtaghoz került? Valami debreceni fitness edző srác. Nyigodjon mindenki le a picsába! Fogjátok látni
									 -  9 years ago
					 #4468
				
					
					
					
					
        
    Sziasztok!
Valaki ismeri ezt a járgányt?
http://www.jofogas.hu/hajdu_bihar/Ducat ... 760490.htm ismerem, ismerem az új tulaját isKinek volt S4RS-e Hajdú-Biharban?
Klubtaghoz került?
									 -  9 years ago
					 #4467
				
					
					
					
					
    
		   Sziasztok!
Valaki ismeri ezt a járgányt?
http://www.jofogas.hu/hajdu_bihar/Ducat ... 760490.htm ismerem, ismerem az új tulaját is![]()
Már el is adták? Pedig 25. én lett meghirdetve!!
Elég ritkán látni rs-t! Aha el. Nincs sok azért kelendő
									 -  9 years ago
					 #4466
				
					
					
					
					
        
    Sziasztok!
Valaki ismeri ezt a járgányt?
http://www.jofogas.hu/hajdu_bihar/Ducat ... 760490.htm ismerem, ismerem az új tulaját is![]()
Már el is adták? Pedig 25. én lett meghirdetve!!
Elég ritkán látni rs-t!
									 -  9 years ago
					 #4465
				
					
					
					
					
							
        Sziasztok!
Valaki ismeri ezt a járgányt?
http://www.jofogas.hu/hajdu_bihar/Ducat ... 760490.htm ismerem, ismerem az új tulaját is
									 -  9 years ago
					 #4464
				
					
					
					
					
					
					  															  					                
							
									 -  9 years ago
					 #4463
				
					
					
					
					
    
		   Miért nem próbálod elcserélni? Hátha vki fehéret kíván!
Köszi! Egy próbát megér
Tudtommal ezekkel passzol : 748 916 996 998 Monster S2R S4R 800 1000
Egy megerősítés jó lenneén nem szinterezném hanem fényezném mert sokkal szebb lesz, később könnyebben javítható és nem mint ha gyakran előfordulna de ha esetleg megrepedne a felnid nem veszed észre. És a monsterek felnije nem azonos a 998 felnikkel. Felmegy ugyan de más
Köszönöm ismét a segítséget! Az egyik auto tuning fan ismerősöm ajánlott egy szépen dolgozó szakit, akit lefényezi majd. Megnéztem egy - két munkáját és úgy látom rábízhatom nyugodt szívvel
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]