Avatar
 NagyMKristóf
#22714
Sziasztok!
Nemrégiben vásároltam egy 2001-es Monster 900ie-t. Szép állapotnak örvendő vas, ami azonban feltűnt, hogy néha indításkor visszagyújt a szívósorba, menet közben kis terhelésen ki-ki hagy egy gyújtást, az alapjárat meg hol 1500 hol épp csak átfordul. Vezérkés új, jó helyen is van, elvileg a szelephézag is jo (előző tulaj szerint). Körbekérdeztem és egy hozzáértő Ducati szaki mondta, hogy a szelepvezető kopása okozza ezt (77.000 km van benne) és hogy kb 50.000 km után már szokott jelentkezni, ismerősek voltak neki a tünetek. Ahogy néztem a szívó szelep vezetője öntött vas (így értem a kopás és lógás tényezőjét), a kipufogó szelep vezetője bronz. Gondolkodom, hogy a szívó szelephez is bronz vezetőt tennék. A kérdés, hogy a kipufogó oldal vezetője azonos paraméterekkel bír-e, jó lenne-e, esetleg típus azonos vagy autó szelepvezetőt betenni. Próbált már valaki ilyent? Illetve találkozott már valaki ilyen hibával? Igyekszem megelőzni egy szelep leszakadást és valami tartósabb megoldást eszközölni. Válaszokat előre is köszönöm!

If you've been into sports betting for a while, th[…]

Handicap betting, also known as spread betting, is[…]