Oldal: 4 / 4

 

Elküldve: Fri Jan 31, 2014 8:30 am
Szerző: Papajohn
A WSBK-ban széles lett a paletta! Tetszik! A Buell-re és az MV-re vagyok leginkább kíváncsi.

A Bimotára nem ?
A BB3 milyen blokkal megyl?

 

Elküldve: Fri Jan 31, 2014 8:02 am
Szerző: TorzsiMTS
A WSBK-ban széles lett a paletta! Tetszik! A Buell-re és az MV-re vagyok leginkább kíváncsi.

A Bimotára nem ?
Látod a sok újdonság között el is felejtettem! Mindenképp a Bimota-hoz is fűződik a kíváncsiság! :)

 

Elküldve: Thu Jan 30, 2014 11:39 pm
Szerző: Másszi
A WSBK-ban széles lett a paletta! Tetszik! A Buell-re és az MV-re vagyok leginkább kíváncsi.

A Bimotára nem ?

 

Elküldve: Thu Jan 30, 2014 11:30 pm
Szerző: TorzsiMTS
A WSBK-ban széles lett a paletta! Tetszik! A Buell-re és az MV-re vagyok leginkább kíváncsi.

 

Elküldve: Thu Jan 30, 2014 10:45 pm
Szerző: Másszi
The provisional permanent entry list for the 2014 Superbike World Championship.


 

Elküldve: Tue Jan 28, 2014 5:19 pm
Szerző: stafford
Kiemelve a lenyeget:

2.4.4.2 Minimum weight adjustments

A new 2-cylinder entry will not be included in the ‘Balancing various
motorcycle concepts’ rules until the performance is proven during the first two
years of use in the FIM Superbike World Championship competition. In the
case that a new 2-cylinder entry wins a race in the Dry in the first year, the
minimum weight adjustments will be applied from the start of the second year.

The minimum weight will be increased or decreased in steps of 3 kg according
to the following procedure.

1) After three events, the best manufacturers of the 1000cc 4 cylinders and
1200cc 2 cylinders will be selected according to the sum of the points of
the best two riders for each manufacturer.
2) By taking the race points of the riders of the selected 1000cc 4 cylinder
manufacturer and of the selected 1200cc 2 cylinder manufacturer in
each race, an average will be calculated after every event, the ‘event
average’.

If in any of the races there is only one finisher from one of the selected
manufacturers, the ‘event average’ will be calculated from the first rider
of each selected manufacturer in each race.

No ‘event average’ points will be calculated if one of the selected
manufacturers has no finishers. The ‘event average’ will then be
calculated based on the results of the other race from the same event.

If neither race has any finishers from one of the selected manufacturers,
the event will not be considered.

2. ‘Wet’ races (as declared by the Race Director) are not taken in account
for the calculation of an ‘event average’.

3. After 3 events, the average value of the ‘event averages’ of each
selected manufacturer will be calculated. The score of the 1000cc 4
cylinder manufacturer and the score of the 1200cc 2 cylinder
manufacturer will be compared as follows:

Should the average value of the ‘event averages’ over 3 events favour
the 1200cc 2 cylinder manufacturer by more than 5 points, and if a rider
of a motorcycle of this manufacturer is leading the riders’ FIM Superbike
World Championship standings at that time, then the minimum weight of
all 1200cc 2 cylinders will be increased by 3 kg reaching a weight of 168
kg and 171 kg respectively. The upper limit is 171 kg.
Should the average value of ‘event averages’ over 3 events favour the
1000cc 4 cylinder manufacturer by more than 5 points, and if a rider of a
motorcycle of this manufacturer is leading the riders’ FIM Superbike
World Championship standings at that time, then the minimum weight of
all 1200cc 2 cylinders will remain at 165 kg and the air restrictor
handicap will be applied according to the relevant provisions described
in article 2.4.8.1.3.

 

Elküldve: Tue Jan 28, 2014 5:03 pm
Szerző: gizi
http://www.fim-live.com/fileadmin/alfre ... ATIONS.pdf

Itt a segédlet de gondolom olvastad már?!

 

Elküldve: Tue Jan 28, 2014 5:01 pm
Szerző: dino74
valaki világosítson már fel...hogy lehet menni a WSBK-ban a superleggera-val?Súlylimit alatt van bőven
Gondolom besúlyozzák. Annak idején amikor a versenyautómat csinálták kérdeztem, hogy minek az a sok drága alu cucc meg minden ha úgy is ólomlapokat teszünk bele, aztán mondták, hogy így legalább oda tesszük ahova kell.

 

Elküldve: Tue Jan 28, 2014 5:00 pm
Szerző: ricsi
valaki világosítson már fel...hogy lehet menni a WSBK-ban a superleggera-val?Súlylimit alatt van bőven
gondolom annyi köze van a bolti superleggera-hoz mint nekem Richard királyhoz... 171kiló a limit, az utcai 166, szóval csak pér cuccot kell visszacserélni gyárira :D

 

Elküldve: Tue Jan 28, 2014 4:40 pm
Szerző: sarkany
valaki világosítson már fel...hogy lehet menni a WSBK-ban a superleggera-val?Súlylimit alatt van bőven

 

Elküldve: Mon Jan 27, 2014 5:34 pm
Szerző: stafford

 

Elküldve: Mon Jan 27, 2014 5:30 pm
Szerző: gizi
<iframe width="560" height="315" src="//www.youtube.com/embed/XvthWKhWlI4" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

 

Elküldve: Mon Jan 27, 2014 5:28 pm
Szerző: gizi
<iframe width="560" height="315" src="//www.youtube.com/embed/2xz07h6iJI8?list= ... x6Ij2XiODw" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Csak,hogy tisztában legyünk mindenkivel! :)

 

Elküldve: Mon Jan 27, 2014 4:17 pm
Szerző: SPS996
Stock felé veszik az irányt a wsbk szabályok,egyenlőre még bírni fogja az L2.

 

Elküldve: Mon Jan 27, 2014 4:15 pm
Szerző: SPS996
ha nem fog menni és kihoznak egy v4-est az isten se mossa le róluk,hogy nem aprilia.

Az se baj ha kutya, csak röfögjön..:D

 

Elküldve: Mon Jan 27, 2014 3:31 pm
Szerző: 76
ha nem fog menni és kihoznak egy v4-est az isten se mossa le róluk,hogy nem aprilia.

 

Elküldve: Mon Jan 27, 2014 2:13 pm
Szerző: SPS996

 

Elküldve: Mon Jan 27, 2014 11:31 am
Szerző: ricsi

 

Elküldve: Wed Jan 22, 2014 8:58 pm
Szerző: Másszi
Hétfőn 27-en 11,30 kor bemutattyák a WSBK team-et !!!
meglehet nézni a www.ducati.com-on.

http://www.ducati.it/news/presentazione ... 4/index.do
Jaja, én is most láttam. Köszi a tippet, Másszi :)

....prego !
szivesen !

 

Elküldve: Wed Jan 22, 2014 8:51 pm
Szerző: Zola
Hétfőn 27-en 11,30 kor bemutattyák a WSBK team-et !!!
meglehet nézni a www.ducati.com-on.

http://www.ducati.it/news/presentazione ... 4/index.do
Jaja, én is most láttam. Köszi a tippet, Másszi :)

 

Elküldve: Wed Jan 22, 2014 8:18 pm
Szerző: Másszi
Hétfőn 27-en 11,30 kor bemutattyák a WSBK team-et !!!
meglehet nézni a www.ducati.com-on.

http://www.ducati.it/news/presentazione ... 4/index.do

 

Elküldve: Tue Jan 21, 2014 1:21 pm
Szerző: csicseri
szerintem inkább koncentráljunk a M válogatottra,az a tuti pénz! ;)

ki az a jobb oldali fekete inges?
aki fogad! :D
Kb. hasonló szinten játszanak !

 

Elküldve: Tue Jan 21, 2014 6:27 am
Szerző: SPS996
Ten Kate ,Panigaleval a Stockban!

 

Elküldve: Mon Jan 20, 2014 8:23 pm
Szerző: Másszi
egyre jobban megy !
forza Giugliano !

 

Elküldve: Mon Jan 20, 2014 7:49 pm
Szerző: Zola
Ha lehet hinni a fordítónak, akkor mintha a javulás jelei mutatkoznának a mai menet után:

Alex Lowes (Suzuki) 1'42.5

Eugene Laverty (Suzuki) 1'42.6

Davide Giugliano (Ducati) 1'42.9

Jonathan Rea (Honda) 1'42.9

Marco Melandri (Aprilia) 1'43.1

Chaz Davies (Ducati) 1'43.2

Leon Haslam (Honda) 1'43.3

Sylvain Barrier (BMW EVO) 1'44.0

Claudio Corti (MV Agusta) 1'44.5

Alex Hofmann (Aprilia tester) 1'45.0

Jeremy Guarnoni (Kawasaki EVO) 1'45.3

Segnali di miglioramento per Ducati, dove è mancato solo l'acuto finale dal momento che l'attacco sul giro è stato rallentato dalle bandiere rosse. I test comparativi effettuati sia da Davide Giugliano (terzo ed ultimo pilota sotto il muro di 1'43 insieme a Jonathan Rea) e Chaz Davies hanno consentito agli ingegneri di Borgo Panigale di raccogliere una moltitudine di dati da elaborare prima della trasferta in Australia. "Peccato solo per il tempo sul giro, perché limare quattro decimi era alla nostra portata e ci tengo sempre alla classifica, ma con le bandiere rosse non abbiamo avuto abbastanza tempo – ha detto Giugliano – La priorità era comunque lavorare sull'assetto, e abbiamo completato il nostro programma, girando peraltro più veloce che in gara lo scorso anno. Ci resta molto da fare ma stiamo facendo passi avanti costanti".

 

Elküldve: Sun Jan 19, 2014 10:37 pm
Szerző: Másszi
szerintem inkább koncentráljunk a M válogatottra,az a tuti pénz! ;)

ki az a jobb oldali fekete inges?
aki fogad! :D


de aKKó szólj neki hogy nyerni is kéne időnként ne bulizzon annyit!!!!

:-)

 

Elküldve: Sun Jan 19, 2014 10:24 pm
Szerző: 76
Kéne idén fogadi a versenyekre úgy mit a lovin rége " tétre, helyre, befutóra "
szerintem inkább koncentráljunk a M válogatottra,az a tuti pénz! ;)

ki az a jobb oldali fekete inges?
aki fogad! :D

 

Elküldve: Sun Jan 19, 2014 10:18 pm
Szerző: Másszi
Kéne idén fogadi a versenyekre úgy mit a lovin rége " tétre, helyre, befutóra "
szerintem inkább koncentráljunk a M válogatottra,az a tuti pénz! ;)

ki az a jobb oldali fekete inges?

 

Elküldve: Sun Jan 19, 2014 8:39 pm
Szerző: 76
Kéne idén fogadi a versenyekre úgy mit a lovin rége " tétre, helyre, befutóra "
szerintem inkább koncentráljunk a M válogatottra,az a tuti pénz! ;)

 

Elküldve: Sun Jan 19, 2014 8:09 pm
Szerző: stafford
Kéne idén fogadi a versenyekre úgy mit a lovin rége " tétre, helyre, befutóra "
nalam eddig is lehett fogadni! :)

 

Elküldve: Sun Jan 19, 2014 7:27 pm
Szerző: csicseri
Kéne idén fogadi a versenyekre úgy mit a lovin rége " tétre, helyre, befutóra "

 

Elküldve: Sun Jan 19, 2014 8:10 am
Szerző: SPS996
A Panigale motor teljesítménye sajnos nem elég erős a superbike-ba. De volt már ilyen, 2006-ban Bayliss 999-e is mínuszban volt kb 25-Le-vel.... A Stock 1000-ben viszont kb azonos csúcssebességeket ér el mint a bmw. Mindenképp a motor teljesítményét kéne növelni, mert a hosszú egyenesekben kapnak sokat...ehhez kéne még fordulatszám, de két ekkora dugattyú,hova mozogjon gyorsabban, úgy, hogy rajta maradjanak a hajtókar végén egy egész versenytáv alatt?Sajnos a nyomaték előnyt, a V2-ből származó tapadás előnyt az elektronikák már kiegyenlítik...Mindegy legalább a mérnökök nem unatkoznak, azért vannak ott, hogy megoldják.Minden esetre köszönjük, hogy kiszolgálják a V2 imádókat, biztos egyszerűbb lenne nekik is 4 hengerre váltani...





 

Elküldve: Sat Jan 18, 2014 10:43 pm
Szerző: Másszi
Portimao tesztek
pozítiv Giuglianonak !

Davide Giugliano (Ducati) 1'44.3

Marco Melandri (Aprilia) 1'44.3

Jonathan Rea (Honda) 1'44.3

Leon Haslam (Honda) 1'44.4

Chaz Davies (Ducati) 1'44.6




 

Elküldve: Wed Jan 15, 2014 8:40 am
Szerző: NIT
A bimota-ban nem ducati blokk szokott-volt lenni ? Ebben úgy tűnik nem az lesz...vajh miért ?!

http://www.motorcyclenews.com/mcn/sport ... -to-bimota
Az van, hogy a Ducati nem adta nekik a Panigale blokkot a BMW meg adta az rr-ét. Nem biztos hogy rossz csere volt...
honnan ez a bizalmas információ?
Valamelyik motoros újság olvastam. Talán MR.

 

Elküldve: Tue Jan 14, 2014 10:35 pm
Szerző: 76
A bimota-ban nem ducati blokk szokott-volt lenni ? Ebben úgy tűnik nem az lesz...vajh miért ?!

http://www.motorcyclenews.com/mcn/sport ... -to-bimota
Az van, hogy a Ducati nem adta nekik a Panigale blokkot a BMW meg adta az rr-ét. Nem biztos hogy rossz csere volt...
honnan ez a bizalmas információ?
biztos a triumph volt a 3.pályázó csak a feltételeknek nem felelt meg!

 

Elküldve: Tue Jan 14, 2014 10:23 pm
Szerző: dino74
A bimota-ban nem ducati blokk szokott-volt lenni ? Ebben úgy tűnik nem az lesz...vajh miért ?!

http://www.motorcyclenews.com/mcn/sport ... -to-bimota
Az van, hogy a Ducati nem adta nekik a Panigale blokkot a BMW meg adta az rr-ét. Nem biztos hogy rossz csere volt...
honnan ez a bizalmas információ?

 

Elküldve: Tue Jan 14, 2014 8:01 pm
Szerző: NIT
A bimota-ban nem ducati blokk szokott-volt lenni ? Ebben úgy tűnik nem az lesz...vajh miért ?!

http://www.motorcyclenews.com/mcn/sport ... -to-bimota
Az van, hogy a Ducati nem adta nekik a Panigale blokkot a BMW meg adta az rr-ét. Nem biztos hogy rossz csere volt...

 

Elküldve: Tue Jan 14, 2014 7:56 pm
Szerző: 76
Az elso betű elárulja a blokk gyártókat.
Db5
Yb6

 

Elküldve: Tue Jan 14, 2014 7:29 pm
Szerző: stafford
A bimota-ban nem ducati blokk szokott-volt lenni ? Ebben úgy tűnik nem az lesz...vajh miért ?!

http://www.motorcyclenews.com/mcn/sport ... -to-bimota
Bimotaban mar sokfele blokk volt, nem csak Ducati.

 

Elküldve: Tue Jan 14, 2014 7:25 pm
Szerző: Zola
A bimota-ban nem ducati blokk szokott-volt lenni ? Ebben úgy tűnik nem az lesz...vajh miért ?!

http://www.motorcyclenews.com/mcn/sport ... -to-bimota


 

Elküldve: Sun Dec 22, 2013 7:29 pm
Szerző: csicseri
Szerintem igen csak a pályabirok most már jobban oda fognak figyelni rá!!! :)
Gizi jövöre menjünk ki Brno- ba mit rég. és vigyük el az újoncokat is de csak amelyik tud inni !
Ok,benne vagyok bár elég mozgalmas lesz a nyarunk!WDW,Klub balhé stb...
értem ! csak ha belefér ! meg állítolag lesz 2015 is :)

 

Elküldve: Sun Dec 22, 2013 7:03 pm
Szerző: gizi
Remelem a kamerajat viszi magaval! :)
Szerintem igen csak a pályabirok most már jobban oda fognak figyelni rá!!! :)
Gizi jövöre menjünk ki Brno- ba mit rég. és vigyük el az újoncokat is de csak amelyik tud inni !
Ok,benne vagyok bár elég mozgalmas lesz a nyarunk!WDW,Klub balhé stb...

 

Elküldve: Sun Dec 22, 2013 6:25 pm
Szerző: csicseri
Remelem a kamerajat viszi magaval! :)
Szerintem igen csak a pályabirok most már jobban oda fognak figyelni rá!!! :)
Gizi jövöre menjünk ki Brno- ba mit rég. és vigyük el az újoncokat is de csak amelyik tud inni !

 

Elküldve: Sun Dec 22, 2013 1:36 pm
Szerző: gizi
Remelem a kamerajat viszi magaval! :)
Szerintem igen csak a pályabirok most már jobban oda fognak figyelni rá!!! :)
majd viszi a ruciban es warmup alatt felszereli :)
:D

 

Elküldve: Sun Dec 22, 2013 1:17 pm
Szerző: stafford
Remelem a kamerajat viszi magaval! :)
Szerintem igen csak a pályabirok most már jobban oda fognak figyelni rá!!! :)
majd viszi a ruciban es warmup alatt felszereli :)

 

Elküldve: Sun Dec 22, 2013 1:15 pm
Szerző: Másszi
Ez 1 nagyon jó párosítás !!!

 

Elküldve: Sun Dec 22, 2013 1:07 pm
Szerző: gizi
Remelem a kamerajat viszi magaval! :)
Szerintem igen csak a pályabirok most már jobban oda fognak figyelni rá!!! :)

 

Elküldve: Sun Dec 22, 2013 12:10 pm
Szerző: stafford
Remelem a kamerajat viszi magaval! :)

 

Elküldve: Sun Dec 22, 2013 11:28 am
Szerző: gizi