Avatar
 Papajohn
#1832
A WSBK-ban széles lett a paletta! Tetszik! A Buell-re és az MV-re vagyok leginkább kíváncsi.

A Bimotára nem ?
A BB3 milyen blokkal megyl?
Avatar
 TorzsiMTS
#1831
A WSBK-ban széles lett a paletta! Tetszik! A Buell-re és az MV-re vagyok leginkább kíváncsi.

A Bimotára nem ?
Látod a sok újdonság között el is felejtettem! Mindenképp a Bimota-hoz is fűződik a kíváncsiság! :)
Avatar
 Másszi
#1830
A WSBK-ban széles lett a paletta! Tetszik! A Buell-re és az MV-re vagyok leginkább kíváncsi.

A Bimotára nem ?
Avatar
 TorzsiMTS
#1829
A WSBK-ban széles lett a paletta! Tetszik! A Buell-re és az MV-re vagyok leginkább kíváncsi.
Avatar
 Másszi
#1828
The provisional permanent entry list for the 2014 Superbike World Championship.

Csatolmányok:
sbk.jpg
sbk.jpg (127.65 KiB) Megtekintve 11738 alkalommal
Avatar
 stafford
#1827
Kiemelve a lenyeget:

2.4.4.2 Minimum weight adjustments

A new 2-cylinder entry will not be included in the ‘Balancing various
motorcycle concepts’ rules until the performance is proven during the first two
years of use in the FIM Superbike World Championship competition. In the
case that a new 2-cylinder entry wins a race in the Dry in the first year, the
minimum weight adjustments will be applied from the start of the second year.

The minimum weight will be increased or decreased in steps of 3 kg according
to the following procedure.

1) After three events, the best manufacturers of the 1000cc 4 cylinders and
1200cc 2 cylinders will be selected according to the sum of the points of
the best two riders for each manufacturer.
2) By taking the race points of the riders of the selected 1000cc 4 cylinder
manufacturer and of the selected 1200cc 2 cylinder manufacturer in
each race, an average will be calculated after every event, the ‘event
average’.

If in any of the races there is only one finisher from one of the selected
manufacturers, the ‘event average’ will be calculated from the first rider
of each selected manufacturer in each race.

No ‘event average’ points will be calculated if one of the selected
manufacturers has no finishers. The ‘event average’ will then be
calculated based on the results of the other race from the same event.

If neither race has any finishers from one of the selected manufacturers,
the event will not be considered.

2. ‘Wet’ races (as declared by the Race Director) are not taken in account
for the calculation of an ‘event average’.

3. After 3 events, the average value of the ‘event averages’ of each
selected manufacturer will be calculated. The score of the 1000cc 4
cylinder manufacturer and the score of the 1200cc 2 cylinder
manufacturer will be compared as follows:

Should the average value of the ‘event averages’ over 3 events favour
the 1200cc 2 cylinder manufacturer by more than 5 points, and if a rider
of a motorcycle of this manufacturer is leading the riders’ FIM Superbike
World Championship standings at that time, then the minimum weight of
all 1200cc 2 cylinders will be increased by 3 kg reaching a weight of 168
kg and 171 kg respectively. The upper limit is 171 kg.
Should the average value of ‘event averages’ over 3 events favour the
1000cc 4 cylinder manufacturer by more than 5 points, and if a rider of a
motorcycle of this manufacturer is leading the riders’ FIM Superbike
World Championship standings at that time, then the minimum weight of
all 1200cc 2 cylinders will remain at 165 kg and the air restrictor
handicap will be applied according to the relevant provisions described
in article 2.4.8.1.3.
Avatar
 dino74
#1825
valaki világosítson már fel...hogy lehet menni a WSBK-ban a superleggera-val?Súlylimit alatt van bőven
Gondolom besúlyozzák. Annak idején amikor a versenyautómat csinálták kérdeztem, hogy minek az a sok drága alu cucc meg minden ha úgy is ólomlapokat teszünk bele, aztán mondták, hogy így legalább oda tesszük ahova kell.
Avatar
 ricsi
#1824
valaki világosítson már fel...hogy lehet menni a WSBK-ban a superleggera-val?Súlylimit alatt van bőven
gondolom annyi köze van a bolti superleggera-hoz mint nekem Richard királyhoz... 171kiló a limit, az utcai 166, szóval csak pér cuccot kell visszacserélni gyárira :D
Avatar
 sarkany
#1823
valaki világosítson már fel...hogy lehet menni a WSBK-ban a superleggera-val?Súlylimit alatt van bőven
Avatar
 SPS996
#1819
Stock felé veszik az irányt a wsbk szabályok,egyenlőre még bírni fogja az L2.
Avatar
 csicseri
#1811
szerintem inkább koncentráljunk a M válogatottra,az a tuti pénz! ;)

ki az a jobb oldali fekete inges?
aki fogad! :D
Kb. hasonló szinten játszanak !
Avatar
 Zola
#1808
Ha lehet hinni a fordítónak, akkor mintha a javulás jelei mutatkoznának a mai menet után:

Alex Lowes (Suzuki) 1'42.5

Eugene Laverty (Suzuki) 1'42.6

Davide Giugliano (Ducati) 1'42.9

Jonathan Rea (Honda) 1'42.9

Marco Melandri (Aprilia) 1'43.1

Chaz Davies (Ducati) 1'43.2

Leon Haslam (Honda) 1'43.3

Sylvain Barrier (BMW EVO) 1'44.0

Claudio Corti (MV Agusta) 1'44.5

Alex Hofmann (Aprilia tester) 1'45.0

Jeremy Guarnoni (Kawasaki EVO) 1'45.3

Segnali di miglioramento per Ducati, dove è mancato solo l'acuto finale dal momento che l'attacco sul giro è stato rallentato dalle bandiere rosse. I test comparativi effettuati sia da Davide Giugliano (terzo ed ultimo pilota sotto il muro di 1'43 insieme a Jonathan Rea) e Chaz Davies hanno consentito agli ingegneri di Borgo Panigale di raccogliere una moltitudine di dati da elaborare prima della trasferta in Australia. "Peccato solo per il tempo sul giro, perché limare quattro decimi era alla nostra portata e ci tengo sempre alla classifica, ma con le bandiere rosse non abbiamo avuto abbastanza tempo – ha detto Giugliano – La priorità era comunque lavorare sull'assetto, e abbiamo completato il nostro programma, girando peraltro più veloce che in gara lo scorso anno. Ci resta molto da fare ma stiamo facendo passi avanti costanti".
Avatar
 Másszi
#1807
szerintem inkább koncentráljunk a M válogatottra,az a tuti pénz! ;)

ki az a jobb oldali fekete inges?
aki fogad! :D


de aKKó szólj neki hogy nyerni is kéne időnként ne bulizzon annyit!!!!

:-)
Avatar
 76
#1806
Kéne idén fogadi a versenyekre úgy mit a lovin rége " tétre, helyre, befutóra "
szerintem inkább koncentráljunk a M válogatottra,az a tuti pénz! ;)

ki az a jobb oldali fekete inges?
aki fogad! :D
Avatar
 Másszi
#1805
Kéne idén fogadi a versenyekre úgy mit a lovin rége " tétre, helyre, befutóra "
szerintem inkább koncentráljunk a M válogatottra,az a tuti pénz! ;)

ki az a jobb oldali fekete inges?
Avatar
 76
#1804
Kéne idén fogadi a versenyekre úgy mit a lovin rége " tétre, helyre, befutóra "
szerintem inkább koncentráljunk a M válogatottra,az a tuti pénz! ;)
Csatolmányok:
image.jpg
image.jpg (861.42 KiB) Megtekintve 11738 alkalommal
Avatar
 stafford
#1803
Kéne idén fogadi a versenyekre úgy mit a lovin rége " tétre, helyre, befutóra "
nalam eddig is lehett fogadni! :)
Avatar
 SPS996
#1801
A Panigale motor teljesítménye sajnos nem elég erős a superbike-ba. De volt már ilyen, 2006-ban Bayliss 999-e is mínuszban volt kb 25-Le-vel.... A Stock 1000-ben viszont kb azonos csúcssebességeket ér el mint a bmw. Mindenképp a motor teljesítményét kéne növelni, mert a hosszú egyenesekben kapnak sokat...ehhez kéne még fordulatszám, de két ekkora dugattyú,hova mozogjon gyorsabban, úgy, hogy rajta maradjanak a hajtókar végén egy egész versenytáv alatt?Sajnos a nyomaték előnyt, a V2-ből származó tapadás előnyt az elektronikák már kiegyenlítik...Mindegy legalább a mérnökök nem unatkoznak, azért vannak ott, hogy megoldják.Minden esetre köszönjük, hogy kiszolgálják a V2 imádókat, biztos egyszerűbb lenne nekik is 4 hengerre váltani...




Avatar
 Másszi
#1800
Portimao tesztek
pozítiv Giuglianonak !

Davide Giugliano (Ducati) 1'44.3

Marco Melandri (Aprilia) 1'44.3

Jonathan Rea (Honda) 1'44.3

Leon Haslam (Honda) 1'44.4

Chaz Davies (Ducati) 1'44.6



Avatar
 NIT
#1799
A bimota-ban nem ducati blokk szokott-volt lenni ? Ebben úgy tűnik nem az lesz...vajh miért ?!

http://www.motorcyclenews.com/mcn/sport ... -to-bimota
Az van, hogy a Ducati nem adta nekik a Panigale blokkot a BMW meg adta az rr-ét. Nem biztos hogy rossz csere volt...
honnan ez a bizalmas információ?
Valamelyik motoros újság olvastam. Talán MR.
Avatar
 76
#1798
A bimota-ban nem ducati blokk szokott-volt lenni ? Ebben úgy tűnik nem az lesz...vajh miért ?!

http://www.motorcyclenews.com/mcn/sport ... -to-bimota
Az van, hogy a Ducati nem adta nekik a Panigale blokkot a BMW meg adta az rr-ét. Nem biztos hogy rossz csere volt...
honnan ez a bizalmas információ?
biztos a triumph volt a 3.pályázó csak a feltételeknek nem felelt meg!
Avatar
 csicseri
#1792
Szerintem igen csak a pályabirok most már jobban oda fognak figyelni rá!!! :)
Gizi jövöre menjünk ki Brno- ba mit rég. és vigyük el az újoncokat is de csak amelyik tud inni !
Ok,benne vagyok bár elég mozgalmas lesz a nyarunk!WDW,Klub balhé stb...
értem ! csak ha belefér ! meg állítolag lesz 2015 is :)
Avatar
 gizi
#1791
Remelem a kamerajat viszi magaval! :)
Szerintem igen csak a pályabirok most már jobban oda fognak figyelni rá!!! :)
Gizi jövöre menjünk ki Brno- ba mit rég. és vigyük el az újoncokat is de csak amelyik tud inni !
Ok,benne vagyok bár elég mozgalmas lesz a nyarunk!WDW,Klub balhé stb...
Avatar
 gizi
#1789
Remelem a kamerajat viszi magaval! :)
Szerintem igen csak a pályabirok most már jobban oda fognak figyelni rá!!! :)
majd viszi a ruciban es warmup alatt felszereli :)
:D

If you've been into sports betting for a while, th[…]

Handicap betting, also known as spread betting, is[…]