Avatar
 dino74
#1434
Persze, hogy cáfolta :D . Azért kíváncsi lennék, mire menne a Desmosedicivel . :)
Marquez meg van annyira beteg szerintem, hogy jól menne... :D
neki meg vannak még a monyói
Avatar
 dudu
#1433
Persze, hogy cáfolta :D . Azért kíváncsi lennék, mire menne a Desmosedicivel . :)
Marquez meg van annyira beteg szerintem, hogy jól menne... :D
Avatar
 SPS996
#1432
Szerintem is Lorenzo a legjobb,de abban nem vagyok biztos, hogy a Ducati mennyire tolerálja ezt a dróton húzott stílust.. Ha valaki képes lenne haladni a Dukival ebből a mezőnyből az Marquez....
Avatar
 SPS996
#1425
Vagy olyan motorokat kéne tervezni mint a Ducati gp-7-8 volt.. na azt művészet volt vezetni..:))) Screamer blokk csőváz. Rossi annak az agyon szelidített változatával ment, és első benyomása ez volt:: "Gondoltam, hogy nehéz lesz vezetni, de, hogy ekkora fizikai erőt kíván azt nem!" És már kérdezte is, hogy, hogy lehetne felmondani a szerződést..:) De kipróbálta a screamer blokkot is, és Nagyon nem kérte, pedig a gyár szerint 7%-al erősebb. Stoner első benyomása a hondáról : Olyan hibákat megbocsájt ami a Ducatinál már rég sóderágy. Rengeteg a néző, óriási a reklámérték, a két japán olyan giga pénzeket tesz bele, hogy azt nem tudja követni a Ducati..hiába lenne költségvetési sapka, az könnyen kijátszható...
Avatar
 SPS996
#1424
Igen az F1-böl is ki tudták tiltani a TC-t /2007 óta/. De azért NE felejtsük el hogy a gp is egy GYÁRTÓKNAK kiírt sorozat. A Technika meg fejlődik. Amikor bejött a 4t és még csak egy volt a mezőnyben ,azon is volt kipörgésgátló, sőt az utolsó 250-es motorokon is.. Capirossi nem volt gyakorlatlan az 500 2t-n, mégis azt nyilatkozta, hogy a GP7 nehezebben vezethető és vadabb mint az 500-asok voltak...Biztos lehetne szabályozni, hogy mennyire /%-ban/ avatkozhat be a TC....ezt nem tudom pontosan....
Avatar
 MihalyZotya
#1423
" megnézném azokat a komoly palikat 250 lóerős motorokon elektronika nélkül"
"Igazad van,de gondolj bele hányan harapnának a saját seggukbe egy 200le gépen rögtön az elején."

Minek utcára 200 le-s gép?
Legyen 100 és tanuljunk meg motorozni.Ha az is sok,legyen 60 és azon tanuljunk meg motorozni.
Én is elektronika ellenes vagyok,mert anélkül 150 le-s gépeken is lennének nagyon komoly csaták,másrészről minden versenyzőnek minden egyes pillanatban észnél kéne lenni,még annak is ,aki fél perccel veri a mezőnyt.Mert ha egy kigyorsítást benéz,akkor kezdődhet a high side!:D

A forma-1 is csúcs szar lett vele,meg a rali is.

Persze,az utcai autókban nagyon hasznos az abs,sok gyökér még egyenesen sem tud haladni 50km/hval.

Bár mindegy is,hogy mi a véleményünk,úgyis azt gyártanak,amit akarnak
Avatar
 SPS996
#1422
Tardozzi a GP csapat Managger.. Guareschi elment a Rosi moto2 csapatához..


Tardozzi what ?

ez 1 nagyon jó hír !!!
Szerintem is!!!!
Avatar
 Másszi
#1421
Tardozzi a GP csapat Managger.. Guareschi elment a Rosi moto2 csapatához..


Tardozzi what ?

ez 1 nagyon jó hír !!!
Avatar
 SPS996
#1420
Tardozzi a GP csapat Managger.. Guareschi elment a Rosi moto2 csapatához..
Avatar
 SPS996
#1418
Persze szerintem sem jó fele halad ezzel a sok elektronikával.Pár embert belassítana, ha nem lenne rajt elektronika, egykerekezés gátló, elektronikus motorfék, kipörgésgátló ami dőlésszöget is figyelembe veszi stb Egy átlag versenyzőnek egy éve megy rá mire megtanulja az elektronikát..Marqueznek ez egy hetébe került, megint csak egy emberi tényező,..Anno 40 éve biztos az volt a téma, hogy azok voltak az igazi idők mikor érzésre váltottak nem volt fordulatszám mérő :D
Avatar
 SPS996
#1417
Most van 4 ütőképes motor../ anno volt egy tucat /..Abból is egyet a fő celebnek adnak, had örüljenek a nézők , mármint a 46-osok..
Az emberi tényező szerintem még marad egy darabig, egyenlőre nem a közönség soraiból sorsolják ki, hogy kit vigyen körbe a motor a versenyeken.És azért van elég nagy különbség egy egy versenyző páros között..Pl 2008 Stoner-Melandri vagy tavaly J-Lo -Rossi.. Na ez az emberi tényező..
Avatar
 SPS996
#1416
A TC nem csak azért van ezeken,hogy hülyebiztos legyen,a gumikat is óvják vele...250 lóerős nyomatékos nem összetévesztendő a 160 lóerős 2t vel.
Avatar
 dino74
#1415
Nem a moto GP, de azt gondolom, hogy régen, mikor a Ducati kitalálta a Superbike-ot sokkal izgalmasabb versenyek voltak és nem az egyforma elektronikák miatt!
Nekem ez már túl plasztik!
Kipörgésgátló, ABS stb... Semmi nem volt csak komoly palik komoly versenyben!
megnézném azokat a komoly palikat 250 lóerős motorokon elektronika nélkül :D
Az még akkor is izgalmasabb lenne,nem mintha most nem lennének penge csaták,de korábban tényleg több volt.
Ez a nagy elektronikus csomag elveszi az igazi élményt, utcai motorokon sem favorizálom ezt a sok kütyüt...fölösleges élvezeti faktor csökkentő az én szememben.Ha le akarom akasztani a gázt,akkor az nyisson egyből,TELJESEN,ne egyengesse senki...ha elb@szom,meg legyen az én bajom :)
egyszer esőben gyorsíts ki egy olyan kellemeset (ne telit!!) az sf-el és rájössz milyen jó az a kipörgésgátló ;)
Avatar
 76
#1414
Igazad van,de gondolj bele hányan harapnának a saját seggukbe egy 200le gépen rögtön az elején. Azt mondanak,hogy a motor a hibás és az életbe többet nem vennének olyat! Pl ismerősnek elment az eleje felhordason fektavon. Megkérdeztem mi volt a hiba,válasz nem volt ABS sv650,rögtön vett egy bmw r1200r amiben van.10-20%-bol aki érez is valamit nem fogsz megélni mint motor gyártó.
Avatar
 76
#1413
Nem a moto GP, de azt gondolom, hogy régen, mikor a Ducati kitalálta a Superbike-ot sokkal izgalmasabb versenyek voltak és nem az egyforma elektronikák miatt!
Nekem ez már túl plasztik!
Kipörgésgátló, ABS stb... Semmi nem volt csak komoly palik komoly versenyben!
megnézném azokat a komoly palikat 250 lóerős motorokon elektronika nélkül :D
kígyó lenne esőben! :)
Avatar
 TorzsiMTS
#1412
Nem a moto GP, de azt gondolom, hogy régen, mikor a Ducati kitalálta a Superbike-ot sokkal izgalmasabb versenyek voltak és nem az egyforma elektronikák miatt!
Nekem ez már túl plasztik!
Kipörgésgátló, ABS stb... Semmi nem volt csak komoly palik komoly versenyben!
megnézném azokat a komoly palikat 250 lóerős motorokon elektronika nélkül :D
Az még akkor is izgalmasabb lenne,nem mintha most nem lennének penge csaták,de korábban tényleg több volt.
Ez a nagy elektronikus csomag elveszi az igazi élményt, utcai motorokon sem favorizálom ezt a sok kütyüt...fölösleges élvezeti faktor csökkentő az én szememben.Ha le akarom akasztani a gázt,akkor az nyisson egyből,TELJESEN,ne egyengesse senki...ha elb@szom,meg legyen az én bajom :)
Avatar
 dino74
#1411
Nem a moto GP, de azt gondolom, hogy régen, mikor a Ducati kitalálta a Superbike-ot sokkal izgalmasabb versenyek voltak és nem az egyforma elektronikák miatt!
Nekem ez már túl plasztik!
Kipörgésgátló, ABS stb... Semmi nem volt csak komoly palik komoly versenyben!
megnézném azokat a komoly palikat 250 lóerős motorokon elektronika nélkül :D
Avatar
 Másszi
#1410
"Nem a moto GP, de azt gondolom, hogy régen, mikor a Ducati kitalálta a Superbike-ot sokkal izgalmasabb versenyek voltak és nem az egyforma elektronikák miatt!
Nekem ez már túl plasztik!
Kipörgésgátló, ABS stb... Semmi nem volt csak komoly palik komoly versenyben! "

sajnos a világ ebbe az írányba megy...nem csak az "emberi ugyesség"a főszereplő
kicsit már "robot" az egész !

Avatar
 SPS996
#1409
Szóba jött, hogy a Ducati az összes motort Open kategóriában indítja. Egy: Azé a jövő (sajnos) Kettő : Óriási a lemaradás kér gyári riválissal szemben(bár az lenne...)
Sajnos a GP az aktuális gumikhoz való alkalmazkodásról szól, ha úgy jobban tetszik a gombhoz a kabátot... Ha nincs egyen gumi szabály sok probléma fel sem merült volna soha..Persze ott a példa vannak akik tudnak alkalmazkodni, hozzá..
Avatar
 SQ
#1408
Nem a moto GP, de azt gondolom, hogy régen, mikor a Ducati kitalálta a Superbike-ot sokkal izgalmasabb versenyek voltak és nem az egyforma elektronikák miatt!
Nekem ez már túl plasztik!
Kipörgésgátló, ABS stb... Semmi nem volt csak komoly palik komoly versenyben!
Avatar
 gizi
#1407
Módosuló szabályok
A MotoGP-ben minden a feje tetejére áll: míg eddig a CRT-k jelentették a kivételt, 2014-től a gyári csapatok lesznek a „kívülállók”. Jövőre ugyanis bevezetésre kerül az „egyen” ECU a MotoGP géposztályban, amit a Dorna a Magnetti Marellivel közösen fejlesztett ki. Mindenkinek kötelezően ezt a motorvezérlő elektronikát (hardware-t) kell majd használnia, kivéve az úgynevezett „Factory Optiont” igénybe vevő gyári csapatoknak.

Számukra engedélyezett lesz az egyen ECU-n belül saját, egyedi vezérlő szoftver használata, azonban emiatt futamonként csupán 20 liter üzemanyaggal és szezononként mindössze öt darab blokkal gazdálkodhatnak; eggyel kevesebbel mindenből, mint idén.
Open
Ezzel szemben mindenki más számára – akik „hajlandóak” a Dorna által biztosított ECU-t és vezérlő szoftvert használni – évi 12 blokk, és futamonként 24 liter üzemanyag lesz engedélyezett, tehát a tuning lehetőségek sokkal nyitottabbak, a Dorna ezzel próbálja csökkenteni a gyári és privát csapatok költségvetés-különbségéből adódó sebességeltérést. Ezen „nem gyári” MotoGP csapatok számára több lehetőség is adott, ami a konkrét versenymotort illeti.

Teljes olvasmány itt: http://www.sportmotor.hu/motoros_hirek/ ... rules.html
kell a sok csremotor :D
:D
Avatar
 dino74
#1406
Módosuló szabályok
A MotoGP-ben minden a feje tetejére áll: míg eddig a CRT-k jelentették a kivételt, 2014-től a gyári csapatok lesznek a „kívülállók”. Jövőre ugyanis bevezetésre kerül az „egyen” ECU a MotoGP géposztályban, amit a Dorna a Magnetti Marellivel közösen fejlesztett ki. Mindenkinek kötelezően ezt a motorvezérlő elektronikát (hardware-t) kell majd használnia, kivéve az úgynevezett „Factory Optiont” igénybe vevő gyári csapatoknak.

Számukra engedélyezett lesz az egyen ECU-n belül saját, egyedi vezérlő szoftver használata, azonban emiatt futamonként csupán 20 liter üzemanyaggal és szezononként mindössze öt darab blokkal gazdálkodhatnak; eggyel kevesebbel mindenből, mint idén.
Open
Ezzel szemben mindenki más számára – akik „hajlandóak” a Dorna által biztosított ECU-t és vezérlő szoftvert használni – évi 12 blokk, és futamonként 24 liter üzemanyag lesz engedélyezett, tehát a tuning lehetőségek sokkal nyitottabbak, a Dorna ezzel próbálja csökkenteni a gyári és privát csapatok költségvetés-különbségéből adódó sebességeltérést. Ezen „nem gyári” MotoGP csapatok számára több lehetőség is adott, ami a konkrét versenymotort illeti.

Teljes olvasmány itt: http://www.sportmotor.hu/motoros_hirek/ ... rules.html
kell a sok csremotor :D
Avatar
 gizi
#1405
aha, hasonlóan mint az F1-ben
Aha,kb.


Grazie Gizi ...nekem hosszú lett volna mindent leírni !

Szóra sem érdemes!Gondoltam igy egyszerübb!
Avatar
 Másszi
#1404
Módosuló szabályok
A MotoGP-ben minden a feje tetejére áll: míg eddig a CRT-k jelentették a kivételt, 2014-től a gyári csapatok lesznek a „kívülállók”. Jövőre ugyanis bevezetésre kerül az „egyen” ECU a MotoGP géposztályban, amit a Dorna a Magnetti Marellivel közösen fejlesztett ki. Mindenkinek kötelezően ezt a motorvezérlő elektronikát (hardware-t) kell majd használnia, kivéve az úgynevezett „Factory Optiont” igénybe vevő gyári csapatoknak.

Számukra engedélyezett lesz az egyen ECU-n belül saját, egyedi vezérlő szoftver használata, azonban emiatt futamonként csupán 20 liter üzemanyaggal és szezononként mindössze öt darab blokkal gazdálkodhatnak; eggyel kevesebbel mindenből, mint idén.
Open
Ezzel szemben mindenki más számára – akik „hajlandóak” a Dorna által biztosított ECU-t és vezérlő szoftvert használni – évi 12 blokk, és futamonként 24 liter üzemanyag lesz engedélyezett, tehát a tuning lehetőségek sokkal nyitottabbak, a Dorna ezzel próbálja csökkenteni a gyári és privát csapatok költségvetés-különbségéből adódó sebességeltérést. Ezen „nem gyári” MotoGP csapatok számára több lehetőség is adott, ami a konkrét versenymotort illeti.

Teljes olvasmány itt: http://www.sportmotor.hu/motoros_hirek/ ... rules.html
aha, hasonlóan mint az F1-ben
Aha,kb.


Grazie Gizi ...nekem hosszú lett volna mindent leírni !
Avatar
 gizi
#1403
Módosuló szabályok
A MotoGP-ben minden a feje tetejére áll: míg eddig a CRT-k jelentették a kivételt, 2014-től a gyári csapatok lesznek a „kívülállók”. Jövőre ugyanis bevezetésre kerül az „egyen” ECU a MotoGP géposztályban, amit a Dorna a Magnetti Marellivel közösen fejlesztett ki. Mindenkinek kötelezően ezt a motorvezérlő elektronikát (hardware-t) kell majd használnia, kivéve az úgynevezett „Factory Optiont” igénybe vevő gyári csapatoknak.

Számukra engedélyezett lesz az egyen ECU-n belül saját, egyedi vezérlő szoftver használata, azonban emiatt futamonként csupán 20 liter üzemanyaggal és szezononként mindössze öt darab blokkal gazdálkodhatnak; eggyel kevesebbel mindenből, mint idén.
Open
Ezzel szemben mindenki más számára – akik „hajlandóak” a Dorna által biztosított ECU-t és vezérlő szoftvert használni – évi 12 blokk, és futamonként 24 liter üzemanyag lesz engedélyezett, tehát a tuning lehetőségek sokkal nyitottabbak, a Dorna ezzel próbálja csökkenteni a gyári és privát csapatok költségvetés-különbségéből adódó sebességeltérést. Ezen „nem gyári” MotoGP csapatok számára több lehetőség is adott, ami a konkrét versenymotort illeti.

Teljes olvasmány itt: http://www.sportmotor.hu/motoros_hirek/ ... rules.html
aha, hasonlóan mint az F1-ben
Aha,kb.
Avatar
 ricsi
#1402
Módosuló szabályok
A MotoGP-ben minden a feje tetejére áll: míg eddig a CRT-k jelentették a kivételt, 2014-től a gyári csapatok lesznek a „kívülállók”. Jövőre ugyanis bevezetésre kerül az „egyen” ECU a MotoGP géposztályban, amit a Dorna a Magnetti Marellivel közösen fejlesztett ki. Mindenkinek kötelezően ezt a motorvezérlő elektronikát (hardware-t) kell majd használnia, kivéve az úgynevezett „Factory Optiont” igénybe vevő gyári csapatoknak.

Számukra engedélyezett lesz az egyen ECU-n belül saját, egyedi vezérlő szoftver használata, azonban emiatt futamonként csupán 20 liter üzemanyaggal és szezononként mindössze öt darab blokkal gazdálkodhatnak; eggyel kevesebbel mindenből, mint idén.
Open
Ezzel szemben mindenki más számára – akik „hajlandóak” a Dorna által biztosított ECU-t és vezérlő szoftvert használni – évi 12 blokk, és futamonként 24 liter üzemanyag lesz engedélyezett, tehát a tuning lehetőségek sokkal nyitottabbak, a Dorna ezzel próbálja csökkenteni a gyári és privát csapatok költségvetés-különbségéből adódó sebességeltérést. Ezen „nem gyári” MotoGP csapatok számára több lehetőség is adott, ami a konkrét versenymotort illeti.

Teljes olvasmány itt: http://www.sportmotor.hu/motoros_hirek/ ... rules.html
aha, hasonlóan mint az F1-ben
Avatar
 gizi
#1401
Módosuló szabályok
A MotoGP-ben minden a feje tetejére áll: míg eddig a CRT-k jelentették a kivételt, 2014-től a gyári csapatok lesznek a „kívülállók”. Jövőre ugyanis bevezetésre kerül az „egyen” ECU a MotoGP géposztályban, amit a Dorna a Magnetti Marellivel közösen fejlesztett ki. Mindenkinek kötelezően ezt a motorvezérlő elektronikát (hardware-t) kell majd használnia, kivéve az úgynevezett „Factory Optiont” igénybe vevő gyári csapatoknak.

Számukra engedélyezett lesz az egyen ECU-n belül saját, egyedi vezérlő szoftver használata, azonban emiatt futamonként csupán 20 liter üzemanyaggal és szezononként mindössze öt darab blokkal gazdálkodhatnak; eggyel kevesebbel mindenből, mint idén.
Open
Ezzel szemben mindenki más számára – akik „hajlandóak” a Dorna által biztosított ECU-t és vezérlő szoftvert használni – évi 12 blokk, és futamonként 24 liter üzemanyag lesz engedélyezett, tehát a tuning lehetőségek sokkal nyitottabbak, a Dorna ezzel próbálja csökkenteni a gyári és privát csapatok költségvetés-különbségéből adódó sebességeltérést. Ezen „nem gyári” MotoGP csapatok számára több lehetőség is adott, ami a konkrét versenymotort illeti.

Teljes olvasmány itt: http://www.sportmotor.hu/motoros_hirek/ ... rules.html
Avatar
 76
#1400
Lehetséges hogy idén OPEN verzióban fog versenyezni a Ducati csapat !
Sepangban kifog derülni....
a hülyék kedvéért, az milyen? :)
rendszerrel!:)
Avatar
 ricsi
#1399
Lehetséges hogy idén OPEN verzióban fog versenyezni a Ducati csapat !
Sepangban kifog derülni....
a hülyék kedvéért, az milyen? :)
Avatar
 Másszi
#1398
Lehetséges hogy idén OPEN verzióban fog versenyezni a Ducati csapat !
Sepangban kifog derülni....
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

If you've been into sports betting for a while, th[…]

Handicap betting, also known as spread betting, is[…]