Elküldve: Thu Dec 21, 2017 12:32 pm
power commander-t használ valaki? Valami tapasztalat esetleg? Vettem egyet jó áron, érdemes berakni gyári map-al? nekem a 748-ra muszáj volt, a big bore kit miatt rakoncántlankodott nélküle. páran használtak/nak gyári blokkokon is, de ha nincs nagy nyitott rendszered ECU-val, sztem nem sok értelme van pénzt költeni rá
Elküldve: Thu Dec 21, 2017 11:47 am
power commander-t használ valaki? Valami tapasztalat esetleg? Vettem egyet jó áron, érdemes berakni gyári map-al?
Elküldve: Sun Dec 17, 2017 4:20 pm
Sziasztok!
695-ös Monsterbe mennyire nehéz beszerelni a gipro-t?
Meg lehet otthon is oldani vagy szerelő kell hozzá? Vettem egyet, majd ha nekikezdek valamikor lefotózom mit hova kell kötni, a csomagban 2 vezeték van amihez adtak egy egy csatit, hogy blankolni se keljen, az egyiket egy pozitívra kell kötni, ami kapcsolt, a másik meg egy zöld fekete vezetékhez ami a fordulatszám jeladó, meg van egy vízhatlan csati, azt a váltónál kell összedugni. Kíváncsian várom Peti
Elküldve: Wed Dec 13, 2017 3:45 pmSziasztok!
695-ös Monsterbe mennyire nehéz beszerelni a gipro-t?
Meg lehet otthon is oldani vagy szerelő kell hozzá? Vettem egyet, majd ha nekikezdek valamikor lefotózom mit hova kell kötni, a csomagban 2 vezeték van amihez adtak egy egy csatit, hogy blankolni se keljen, az egyiket egy pozitívra kell kötni, ami kapcsolt, a másik meg egy zöld fekete vezetékhez ami a fordulatszám jeladó, meg van egy vízhatlan csati, azt a váltónál kell összedugni.
Elküldve: Mon Dec 11, 2017 12:10 pmSziasztok!
695-ös Monsterbe mennyire nehéz beszerelni a gipro-t?
Meg lehet otthon is oldani vagy szerelő kell hozzá? http://www.agomotors.hu/download/healte ... ato_hu.pdf A leiras legszebb resze: "Fekete szigetelőszalaggal rögzítsük és szigeteljük le a 4-pólusú csatlakozókat"
Veletlenul se piros vagy ne adj isten sarga szigszalaggal, mert elvisz a mumus így van!
Elküldve: Mon Dec 11, 2017 8:58 amSziasztok!
695-ös Monsterbe mennyire nehéz beszerelni a gipro-t?
Meg lehet otthon is oldani vagy szerelő kell hozzá? http://www.agomotors.hu/download/healte ... ato_hu.pdf A leiras legszebb resze: "Fekete szigetelőszalaggal rögzítsük és szigeteljük le a 4-pólusú csatlakozókat"
Veletlenul se piros vagy ne adj isten sarga szigszalaggal, mert elvisz a mumus
Elküldve: Mon Dec 11, 2017 8:29 amSziasztok!
695-ös Monsterbe mennyire nehéz beszerelni a gipro-t?
Meg lehet otthon is oldani vagy szerelő kell hozzá? http://www.agomotors.hu/download/healte ... ato_hu.pdf
Elküldve: Sun Dec 10, 2017 11:10 pmSziasztok!
695-ös Monsterbe mennyire nehéz beszerelni a gipro-t?
Meg lehet otthon is oldani vagy szerelő kell hozzá?
Elküldve: Sun Dec 10, 2017 10:59 amA karbisoknál nem tudom hogy működik e . még nem néztem utána, de megteszem és kiderül. A tiéd mivel spirálosan veszi a sebesség jelet így kell venned hozzá jeladót plusz megcsinálnod azt, hogy vegye is valahol a jelet valamelyik tengelynél. Így máris 45 ezer forint fölé nő az alkatrészek ára plusz az, hogy faragj valamelyik tengelyhez jeladó konzolt, így nem túl gazdaságos.
Első körben a fokozatkijelző:
http://ducatiwebshop.maleducati.hu/?mod ... &id=143701
Második körben a jeladó:
http://ducatiwebshop.maleducati.hu/?mod ... &id=143702
Plusz az adapter elkészítése. ahha..köszi. na majd egyszer, ha sok időm lesz.
Elküldve: Wed Dec 06, 2017 4:47 pmHali nekem van egy használt fokozatkijelzőm.
Prop-tech tipusú piros kijelzővel.
20. Ft
Elküldve: Wed Dec 06, 2017 9:44 amEgyébként egy jeladós motornál pofon egyszerű a bekötése a fokozat kijelzőnek. 3 vezetéke van, egy vezeték megy a főtengely jeladóra, egy vezeték a sebesség jeladóra, egy vezeték pedig valahova ahol 12 volt van. Ezután már csak fel kell programozni a hozzá adott leírás alapján, általában minden sebességi fokozatban egy bizonyos fordulat számon kell tartani, így tanulja meg a fokozatokat, mivel a fordulatszám és sebesség hányadosából számolja ki melyik fokozatban vagy. Úgy gondolom ehhez nem kell nagy tehetség, én is magamnak csináltam, az ábrákkal ellátott leírással mindent meg lehet találni. Persze az újabb motorokon még egyszerűbb, csak rácsatlakoztatod az diagnosztikai csatlakozóra.
Elküldve: Wed Dec 06, 2017 9:41 amNekem sincs, de a kis 600-asnál én is többször akartam hatodikat szúrni pályán....szóval idén vagy tavasszal én is beruházok egyre. Ez olyan, ami nélkül meg tudsz lenni, de ha már lesz, nagyon hasznos cucc. Az üzemanyag szint visszajelző sem lenne rossz, de tud az ember számolgatni is.... A karbisoknál nem tudom hogy működik e . még nem néztem utána, de megteszem és kiderül. A tiéd mivel spirálosan veszi a sebesség jelet így kell venned hozzá jeladót plusz megcsinálnod azt, hogy vegye is valahol a jelet valamelyik tengelynél. Így máris 45 ezer forint fölé nő az alkatrészek ára plusz az, hogy faragj valamelyik tengelyhez jeladó konzolt, így nem túl gazdaságos.
Első körben a fokozatkijelző:
http://ducatiwebshop.maleducati.hu/?mod ... &id=143701
Második körben a jeladó:
http://ducatiwebshop.maleducati.hu/?mod ... &id=143702
Plusz az adapter elkészítése.
Elküldve: Wed Dec 06, 2017 7:47 amEn ezt egyelore kihivaskent kezelem. Attol akarok jofej motoros lenni, hogy majd en erzem ezeket zsigerbol, es nehogymar a gep jobban tudja. Meg az is lehet, hogy attol tartok, hogy mindig ezt nezegetnem, hogy mit mutat, ahelyett, hogy a tereptargyakat figyelnem, vagy a lelepö gyalogost vagy mittudomen. Egyszerübb lenne bevallani, hogy a motorozási evolúció legalján vagyok, de úgy vagyok ezzel, mint a gps-el vagy az okos telefonnal,annak idején. Papírtérkép és nokia mittudomenhány, gombokkal meg sms-el, amikor már az ovodásgyerek is rajtam röhögött. Én biztos így lázadok Nekem sincs, de a kis 600-asnál én is többször akartam hatodikat szúrni pályán....szóval idén vagy tavasszal én is beruházok egyre. Ez olyan, ami nélkül meg tudsz lenni, de ha már lesz, nagyon hasznos cucc. Az üzemanyag szint visszajelző sem lenne rossz, de tud az ember számolgatni is.... A karbisoknál nem tudom hogy működik e . még nem néztem utána, de megteszem és kiderül.
Elküldve: Tue Dec 05, 2017 8:01 pmmeg lehet lenni nélküle, de ha egyszer lesz olyanod, rájössz milyen jó! Példaképpen a GP gépeken is ott figyel, pedig nem hülyegyerekek vannak rajta. Bizonyos esetekben ha tudni akarod "hanyasban vagy", nem kell gondolkodni, h vajon hányat rúgtál eddig vissza, gyorsan lepillantasz és meg is van. Hasznos cucc.
http://photos.motogp.com/2017/08/03/201 ... top_md.jpg En ezt egyelore kihivaskent kezelem. Attol akarok jofej motoros lenni, hogy majd en erzem ezeket zsigerbol, es nehogymar a gep jobban tudja. Meg az is lehet, hogy attol tartok, hogy mindig ezt nezegetnem, hogy mit mutat, ahelyett, hogy a tereptargyakat figyelnem, vagy a lelepö gyalogost vagy mittudomen. Egyszerübb lenne bevallani, hogy a motorozási evolúció legalján vagyok, de úgy vagyok ezzel, mint a gps-el vagy az okos telefonnal,annak idején. Papírtérkép és nokia mittudomenhány, gombokkal meg sms-el, amikor már az ovodásgyerek is rajtam röhögött. Én biztos így lázadok Nekem sincs, de a kis 600-asnál én is többször akartam hatodikat szúrni pályán....szóval idén vagy tavasszal én is beruházok egyre. Ez olyan, ami nélkül meg tudsz lenni, de ha már lesz, nagyon hasznos cucc. Az üzemanyag szint visszajelző sem lenne rossz, de tud az ember számolgatni is.... A karbisoknál nem tudom hogy működik e .
Elküldve: Tue Dec 05, 2017 7:47 amTeljesen "analog" felhasznalokent kerdezem, hogy miert van szukseg kijelzore? Az ember nem hangra megy mondjuk a palyan meg erzesre, hogy mikor kell kapcsolni stb? Vagy nem hallod a szelzajtol? Az eletben nem voltam meg palyazni, de ugy gondolnam, hogy nem a muszert neznem, hanem fulre mennek... meg lehet lenni nélküle, de ha egyszer lesz olyanod, rájössz milyen jó! Példaképpen a GP gépeken is ott figyel, pedig nem hülyegyerekek vannak rajta. Bizonyos esetekben ha tudni akarod "hanyasban vagy", nem kell gondolkodni, h vajon hányat rúgtál eddig vissza, gyorsan lepillantasz és meg is van. Hasznos cucc.
http://photos.motogp.com/2017/08/03/201 ... top_md.jpg En ezt egyelore kihivaskent kezelem. Attol akarok jofej motoros lenni, hogy majd en erzem ezeket zsigerbol, es nehogymar a gep jobban tudja. Meg az is lehet, hogy attol tartok, hogy mindig ezt nezegetnem, hogy mit mutat, ahelyett, hogy a tereptargyakat figyelnem, vagy a lelepö gyalogost vagy mittudomen. Egyszerübb lenne bevallani, hogy a motorozási evolúció legalján vagyok, de úgy vagyok ezzel, mint a gps-el vagy az okos telefonnal,annak idején. Papírtérkép és nokia mittudomenhány, gombokkal meg sms-el, amikor már az ovodásgyerek is rajtam röhögött. Én biztos így lázadok Nekem sincs, de a kis 600-asnál én is többször akartam hatodikat szúrni pályán....szóval idén vagy tavasszal én is beruházok egyre. Ez olyan, ami nélkül meg tudsz lenni, de ha már lesz, nagyon hasznos cucc. Az üzemanyag szint visszajelző sem lenne rossz, de tud az ember számolgatni is....
Elküldve: Mon Dec 04, 2017 9:34 pmTeljesen "analog" felhasznalokent kerdezem, hogy miert van szukseg kijelzore? Az ember nem hangra megy mondjuk a palyan meg erzesre, hogy mikor kell kapcsolni stb? Vagy nem hallod a szelzajtol? Az eletben nem voltam meg palyazni, de ugy gondolnam, hogy nem a muszert neznem, hanem fulre mennek... meg lehet lenni nélküle, de ha egyszer lesz olyanod, rájössz milyen jó! Példaképpen a GP gépeken is ott figyel, pedig nem hülyegyerekek vannak rajta. Bizonyos esetekben ha tudni akarod "hanyasban vagy", nem kell gondolkodni, h vajon hányat rúgtál eddig vissza, gyorsan lepillantasz és meg is van. Hasznos cucc.
http://photos.motogp.com/2017/08/03/201 ... top_md.jpg En ezt egyelore kihivaskent kezelem. Attol akarok jofej motoros lenni, hogy majd en erzem ezeket zsigerbol, es nehogymar a gep jobban tudja. Meg az is lehet, hogy attol tartok, hogy mindig ezt nezegetnem, hogy mit mutat, ahelyett, hogy a tereptargyakat figyelnem, vagy a lelepö gyalogost vagy mittudomen. Egyszerübb lenne bevallani, hogy a motorozási evolúció legalján vagyok, de úgy vagyok ezzel, mint a gps-el vagy az okos telefonnal,annak idején. Papírtérkép és nokia mittudomenhány, gombokkal meg sms-el, amikor már az ovodásgyerek is rajtam röhögött. Én biztos így lázadok Nekem sem volt ~40.000km-en át, nem létszükséglet, csak mondom, jó ha van
Elküldve: Mon Dec 04, 2017 9:28 pmNekem is ilyen van a Monster 821-en, hibátlan! Egyébként a GiPro-t a Healtech fejleszti Magyarországon. A magyar piacra jobb árakat ajánlanak mint külföldre, ezért nem kapod meg olcsóbban máshol. Én vettem quickshiftert is, az is nagyon király! Teljesen "analog" felhasznalokent kerdezem, hogy miert van szukseg kijelzore? Az ember nem hangra megy mondjuk a palyan meg erzesre, hogy mikor kell kapcsolni stb? Vagy nem hallod a szelzajtol? Az eletben nem voltam meg palyazni, de ugy gondolnam, hogy nem a muszert neznem, hanem fulre mennek... meg lehet lenni nélküle, de ha egyszer lesz olyanod, rájössz milyen jó! Példaképpen a GP gépeken is ott figyel, pedig nem hülyegyerekek vannak rajta. Bizonyos esetekben ha tudni akarod "hanyasban vagy", nem kell gondolkodni, h vajon hányat rúgtál eddig vissza, gyorsan lepillantasz és meg is van. Hasznos cucc.
http://photos.motogp.com/2017/08/03/201 ... top_md.jpg En ezt egyelore kihivaskent kezelem. Attol akarok jofej motoros lenni, hogy majd en erzem ezeket zsigerbol, es nehogymar a gep jobban tudja. Meg az is lehet, hogy attol tartok, hogy mindig ezt nezegetnem, hogy mit mutat, ahelyett, hogy a tereptargyakat figyelnem, vagy a lelepö gyalogost vagy mittudomen. Egyszerübb lenne bevallani, hogy a motorozási evolúció legalján vagyok, de úgy vagyok ezzel, mint a gps-el vagy az okos telefonnal,annak idején. Papírtérkép és nokia mittudomenhány, gombokkal meg sms-el, amikor már az ovodásgyerek is rajtam röhögött. Én biztos így lázadok
Elküldve: Mon Dec 04, 2017 7:39 pmSziasztok, hypermotard 1100-hoz szeretnék fokozatkijelzőt. Milyent érdemes venni? Otthon is be lehet szerelni? Az enyémen ilyen volt. http://www.gipro.hu A Moto Rossoban meg tudod venni, és be is szerelik neked.. Köszönöm a válaszokat én is a gipro-sat néztem csak a Maráczi féle websophon. Voltam már többször a motorossosoknál,de nekem kicsit messze van Pécsről.
Elküldve: Mon Dec 04, 2017 6:28 pmEgyébként a 821-re és az újabb modellekre baromi egyszerű feltenni, csak össze kell dugni a diagnosztikai DDS csatlakozóval és azt hiszem még egy gyújtás utáni pozitívot kellett neki adni, de benne volt minden a leírásban.
Elküldve: Mon Dec 04, 2017 6:22 pmTeljesen "analog" felhasznalokent kerdezem, hogy miert van szukseg kijelzore? Az ember nem hangra megy mondjuk a palyan meg erzesre, hogy mikor kell kapcsolni stb? Vagy nem hallod a szelzajtol? Az eletben nem voltam meg palyazni, de ugy gondolnam, hogy nem a muszert neznem, hanem fulre mennek... Nagyon ritkán nekem is volt, hogy nem tudtam épp milyen fokozatban vagyok, ezért is vettem, de főleg azért mert tetszett! Nekem pl. tök gyakran van, hogy megyek 100-110 körül, és nem tudom hogy már 6-osban vagyok, és megpróbálok mégegyet váltani...
Nekem is hasznos lenne egy ilyen kijelző. kb. Ugyanez miatt vettem én is. A monster 821-nél mivel viszonylag rövid a 6. és még ott is jól meg tud indulni sokszor azt hittem 5-ben vagyok és rá akartam váltani mégegyet. 20e Ft-ot nekem mindenképpen megért.
Elküldve: Mon Dec 04, 2017 5:40 pmTeljesen "analog" felhasznalokent kerdezem, hogy miert van szukseg kijelzore? Az ember nem hangra megy mondjuk a palyan meg erzesre, hogy mikor kell kapcsolni stb? Vagy nem hallod a szelzajtol? Az eletben nem voltam meg palyazni, de ugy gondolnam, hogy nem a muszert neznem, hanem fulre mennek... Nagyon ritkán nekem is volt, hogy nem tudtam épp milyen fokozatban vagyok, ezért is vettem, de főleg azért mert tetszett! Nekem pl. tök gyakran van, hogy megyek 100-110 körül, és nem tudom hogy már 6-osban vagyok, és megpróbálok mégegyet váltani...
Nekem is hasznos lenne egy ilyen kijelző. Ugyan ez néha nálam is, de inkább a kis Monsternél volt, hogy 5-ből mindig raktam volna egy 6-odikat.
Elküldve: Mon Dec 04, 2017 4:28 pmTeljesen "analog" felhasznalokent kerdezem, hogy miert van szukseg kijelzore? Az ember nem hangra megy mondjuk a palyan meg erzesre, hogy mikor kell kapcsolni stb? Vagy nem hallod a szelzajtol? Az eletben nem voltam meg palyazni, de ugy gondolnam, hogy nem a muszert neznem, hanem fulre mennek... Nagyon ritkán nekem is volt, hogy nem tudtam épp milyen fokozatban vagyok, ezért is vettem, de főleg azért mert tetszett! Nekem pl. tök gyakran van, hogy megyek 100-110 körül, és nem tudom hogy már 6-osban vagyok, és megpróbálok mégegyet váltani...
Nekem is hasznos lenne egy ilyen kijelző. Megálláskor is jól jöhet, párszor indultam már el másodikban
Elküldve: Mon Dec 04, 2017 4:10 pmNekem is ilyen van a Monster 821-en, hibátlan! Egyébként a GiPro-t a Healtech fejleszti Magyarországon. A magyar piacra jobb árakat ajánlanak mint külföldre, ezért nem kapod meg olcsóbban máshol. Én vettem quickshiftert is, az is nagyon király! Teljesen "analog" felhasznalokent kerdezem, hogy miert van szukseg kijelzore? Az ember nem hangra megy mondjuk a palyan meg erzesre, hogy mikor kell kapcsolni stb? Vagy nem hallod a szelzajtol? Az eletben nem voltam meg palyazni, de ugy gondolnam, hogy nem a muszert neznem, hanem fulre mennek... Nagyon ritkán nekem is volt, hogy nem tudtam épp milyen fokozatban vagyok, ezért is vettem, de főleg azért mert tetszett! Nekem pl. tök gyakran van, hogy megyek 100-110 körül, és nem tudom hogy már 6-osban vagyok, és megpróbálok mégegyet váltani...
Nekem is hasznos lenne egy ilyen kijelző.
Elküldve: Mon Dec 04, 2017 3:53 pmAz enyémen ilyen volt. http://www.gipro.hu A Moto Rossoban meg tudod venni, és be is szerelik neked.. Nekem is ilyen van a Monster 821-en, hibátlan! Egyébként a GiPro-t a Healtech fejleszti Magyarországon. A magyar piacra jobb árakat ajánlanak mint külföldre, ezért nem kapod meg olcsóbban máshol. Én vettem quickshiftert is, az is nagyon király! Teljesen "analog" felhasznalokent kerdezem, hogy miert van szukseg kijelzore? Az ember nem hangra megy mondjuk a palyan meg erzesre, hogy mikor kell kapcsolni stb? Vagy nem hallod a szelzajtol? Az eletben nem voltam meg palyazni, de ugy gondolnam, hogy nem a muszert neznem, hanem fulre mennek... Nagyon ritkán nekem is volt, hogy nem tudtam épp milyen fokozatban vagyok, ezért is vettem, de főleg azért mert tetszett!
Elküldve: Mon Dec 04, 2017 3:13 pmAz enyémen ilyen volt. http://www.gipro.hu A Moto Rossoban meg tudod venni, és be is szerelik neked.. Nekem is ilyen van a Monster 821-en, hibátlan! Egyébként a GiPro-t a Healtech fejleszti Magyarországon. A magyar piacra jobb árakat ajánlanak mint külföldre, ezért nem kapod meg olcsóbban máshol. Én vettem quickshiftert is, az is nagyon király! Teljesen "analog" felhasznalokent kerdezem, hogy miert van szukseg kijelzore? Az ember nem hangra megy mondjuk a palyan meg erzesre, hogy mikor kell kapcsolni stb? Vagy nem hallod a szelzajtol? Az eletben nem voltam meg palyazni, de ugy gondolnam, hogy nem a muszert neznem, hanem fulre mennek... meg lehet lenni nélküle, de ha egyszer lesz olyanod, rájössz milyen jó! Példaképpen a GP gépeken is ott figyel, pedig nem hülyegyerekek vannak rajta. Bizonyos esetekben ha tudni akarod "hanyasban vagy", nem kell gondolkodni, h vajon hányat rúgtál eddig vissza, gyorsan lepillantasz és meg is van. Hasznos cucc.
http://photos.motogp.com/2017/08/03/201 ... top_md.jpg
Elküldve: Mon Dec 04, 2017 2:47 pmSziasztok, hypermotard 1100-hoz szeretnék fokozatkijelzőt. Milyent érdemes venni? Otthon is be lehet szerelni? Az enyémen ilyen volt. http://www.gipro.hu A Moto Rossoban meg tudod venni, és be is szerelik neked.. Nekem is ilyen van a Monster 821-en, hibátlan! Egyébként a GiPro-t a Healtech fejleszti Magyarországon. A magyar piacra jobb árakat ajánlanak mint külföldre, ezért nem kapod meg olcsóbban máshol. Én vettem quickshiftert is, az is nagyon király! Teljesen "analog" felhasznalokent kerdezem, hogy miert van szukseg kijelzore? Az ember nem hangra megy mondjuk a palyan meg erzesre, hogy mikor kell kapcsolni stb? Vagy nem hallod a szelzajtol? Az eletben nem voltam meg palyazni, de ugy gondolnam, hogy nem a muszert neznem, hanem fulre mennek...
Elküldve: Mon Dec 04, 2017 9:53 amSziasztok, hypermotard 1100-hoz szeretnék fokozatkijelzőt. Milyent érdemes venni? Otthon is be lehet szerelni? Az enyémen ilyen volt. http://www.gipro.hu A Moto Rossoban meg tudod venni, és be is szerelik neked.. Nekem is ilyen van a Monster 821-en, hibátlan! Egyébként a GiPro-t a Healtech fejleszti Magyarországon. A magyar piacra jobb árakat ajánlanak mint külföldre, ezért nem kapod meg olcsóbban máshol. Én vettem quickshiftert is, az is nagyon király!
Elküldve: Sun Dec 03, 2017 12:06 pmSziasztok, hypermotard 1100-hoz szeretnék fokozatkijelzőt. Milyent érdemes venni? Otthon is be lehet szerelni? Az enyémen ilyen volt. http://www.gipro.hu A Moto Rossoban meg tudod venni, és be is szerelik neked..
Elküldve: Sat Dec 02, 2017 6:02 pmSziasztok, hypermotard 1100-hoz szeretnék fokozatkijelzőt. Milyent érdemes venni? Otthon is be lehet szerelni?
Elküldve: Mon Nov 20, 2017 7:49 pmMegfizethető árú köridőmérőt tudnátok ajánlani? Ez volt nekem, kakucson is ez a rndszer mukodik. Adot nem szukseges venni ha pl palyanapra mesz mert be tudja fogni a palya vagy masok adojat.
http://www.generalmechatronics.com/hu/p ... tegory%3A3
Köszi!
Elküldve: Fri Nov 17, 2017 7:36 pmMegfizethető árú köridőmérőt tudnátok ajánlani? Ez volt nekem, kakucson is ez a rndszer mukodik. Adot nem szukseges venni ha pl palyanapra mesz mert be tudja fogni a palya vagy masok adojat.
http://www.generalmechatronics.com/hu/p ... tegory%3A3
Elküldve: Fri Nov 17, 2017 7:12 pmMegfizethető árú köridőmérőt tudnátok ajánlani?
Elküldve: Mon Aug 28, 2017 7:18 pmhali !ha tud valaki segíteni 2013 as monstert vettem 696 ost. km órát keresek hozzá sérült is érdekel előre is köszi
Elküldve: Wed Aug 09, 2017 4:45 pmSziasztok, Cardo intercomokkal van valakinek tapasztalata? A Rider Q1 vagy a Freecom 2 érdekel elsősorban. Nem intercomnak használnám egyelőre, hanem telefonhoz, úgyhogy a bluetooth kapcsolat stabilitása érdekel leginkább, valamint hogy utóbbi ha párhuzamosan 2 eszközhöz van csatlakoztatva, akkor mindkét kapcsolat működik-e egyszerre. Telefonbeszélgetés közben szól a másik készülékről a zene, meg bemondja a másik készülékről a navi hangutasítását? Szintén a Freecommal kapcsolatban, a leírás szerint -ha jól értem- más gyártó intercomjával is tud kapcsolatot létesíteni, jól értem? Tényleg működik, és stabil is ez a kapcsolat? Ja, és még egy fontos kérdés. A hangminőség milyen?
Elküldve: Wed Aug 09, 2017 3:10 pmHasznál valaki RAM tartót telefonhoz? Ha igen, mi a tapasztalat?
Elküldve: Tue May 02, 2017 9:31 amNekem ilyen tükröm van: http://www.oberon-performance.co.uk/aca ... rrors.html
és az indexet ezzel váltottam : http://www.watsendesign.com/Products/Universal_ST.htm Ha veszek egy kormányvég tükröt, mivel lehet "ledugózni" a korábbi helyét a kormányon?
Másik kérdés, hogy 60mm v 75mm? Kell a nagyobb? Lehet kapni az ebay-en dugót, asszem ilyen 4-5k körül van a 2 darab. Vagy esztergáltatsz bele egy csavart, Mert csak hatlapfejű van bele, fordított menet, 1.5 emelkedéssel, ha jól emlékszem. Aha, akkor az lesz.
Esetleg még ötlet, hogy milyen kormányvég tükröt vegyek? Eddig az oberon a nyerő.
Elküldve: Tue May 02, 2017 8:55 amTényleg, akár le is lehetne szerelni róla azokat a füleket. A kormányvégbe rakható kis domború tükör milyen? Használ valaki? Talán az eredményesebb lehet városban, hogy egy pillanatra a holtteret belássam vagy az is felejtős? Neten találtam egy képet, ez a csukló, könyök vonalon kívül van vagy csak design? Nekem ilyen tükröm van: http://www.oberon-performance.co.uk/aca ... rrors.html
és az indexet ezzel váltottam : http://www.watsendesign.com/Products/Universal_ST.htm Ha veszek egy kormányvég tükröt, mivel lehet "ledugózni" a korábbi helyét a kormányon?
Másik kérdés, hogy 60mm v 75mm? Kell a nagyobb? Lehet kapni az ebay-en dugót, asszem ilyen 4-5k körül van a 2 darab. Vagy esztergáltatsz bele egy csavart, Mert csak hatlapfejű van bele, fordított menet, 1.5 emelkedéssel, ha jól emlékszem.
Elküldve: Mon May 01, 2017 10:51 pmHa veszek egy kormányvég tükröt, mivel lehet "ledugózni" a korábbi helyét a kormányon?
Másik kérdés, hogy 60mm v 75mm? Kell a nagyobb? a tükör maga a kormányvég is... hogy neked melyik kell nem tudom Azt értem . A régi (normál) tükör a markolat belső felénél van ugye egy furatban, arra vonatkozik a kérdés. Ja, én ugyanakkor radiális felső pumpára váltottam, tehát az megszünt,,,
Elküldve: Mon May 01, 2017 10:48 pmNekem ilyen tükröm van: http://www.oberon-performance.co.uk/aca ... rrors.html
és az indexet ezzel váltottam : http://www.watsendesign.com/Products/Universal_ST.htm Ha veszek egy kormányvég tükröt, mivel lehet "ledugózni" a korábbi helyét a kormányon?
Másik kérdés, hogy 60mm v 75mm? Kell a nagyobb? a tükör maga a kormányvég is... hogy neked melyik kell nem tudom Azt értem . A régi (normál) tükör a markolat belső felénél van ugye egy furatban, arra vonatkozik a kérdés.
Elküldve: Mon May 01, 2017 10:10 pmTényleg, akár le is lehetne szerelni róla azokat a füleket. A kormányvégbe rakható kis domború tükör milyen? Használ valaki? Talán az eredményesebb lehet városban, hogy egy pillanatra a holtteret belássam vagy az is felejtős? Neten találtam egy képet, ez a csukló, könyök vonalon kívül van vagy csak design? Nekem ilyen tükröm van: http://www.oberon-performance.co.uk/aca ... rrors.html
és az indexet ezzel váltottam : http://www.watsendesign.com/Products/Universal_ST.htm Ha veszek egy kormányvég tükröt, mivel lehet "ledugózni" a korábbi helyét a kormányon?
Másik kérdés, hogy 60mm v 75mm? Kell a nagyobb? a tükör maga a kormányvég is... hogy neked melyik kell nem tudom
Elküldve: Mon May 01, 2017 7:55 pm999/749 legnagyobb tervezési bakija a tükör, a hónod alatt tudsz valami minimálisat kilesni. ettől eltekintve én egy kamerát veszélyesebbnek érzek, mert folyamatos képed ad(na) és rohadtul el tudja vonni a figyelmet Tényleg, akár le is lehetne szerelni róla azokat a füleket. A kormányvégbe rakható kis domború tükör milyen? Használ valaki? Talán az eredményesebb lehet városban, hogy egy pillanatra a holtteret belássam vagy az is felejtős? Neten találtam egy képet, ez a csukló, könyök vonalon kívül van vagy csak design? Nekem ilyen tükröm van: http://www.oberon-performance.co.uk/aca ... rrors.html
és az indexet ezzel váltottam : http://www.watsendesign.com/Products/Universal_ST.htm Ha veszek egy kormányvég tükröt, mivel lehet "ledugózni" a korábbi helyét a kormányon?
Másik kérdés, hogy 60mm v 75mm? Kell a nagyobb?
Elküldve: Sat Apr 29, 2017 9:44 pm999/749 legnagyobb tervezési bakija a tükör, a hónod alatt tudsz valami minimálisat kilesni. ettől eltekintve én egy kamerát veszélyesebbnek érzek, mert folyamatos képed ad(na) és rohadtul el tudja vonni a figyelmet Tényleg, akár le is lehetne szerelni róla azokat a füleket. A kormányvégbe rakható kis domború tükör milyen? Használ valaki? Talán az eredményesebb lehet városban, hogy egy pillanatra a holtteret belássam vagy az is felejtős? Neten találtam egy képet, ez a csukló, könyök vonalon kívül van vagy csak design? Nekem ilyen tükröm van: http://www.oberon-performance.co.uk/aca ... rrors.html
és az indexet ezzel váltottam : http://www.watsendesign.com/Products/Universal_ST.htm Köszi a tippet!
Elküldve: Sat Apr 29, 2017 7:11 pmPersze, tudom, gyorsabban kell menni mindenkinél és minek hátranézni. De azért nekem a városban volt gondom, amikor tegnap hazahoztam a 749-et, mert néha jó lett volna hátralátni a sávváltás előtt, hogy esetleg mi jön a párhuzamos sávban majdnem mögöttem. A Monsteren láttam a tükörben hátra, ha kellett, de a 749-en én csak max a karomat látom a tükörben vagy csak egészen oldalra és lehet már öregszem, de én nem tudom hátrafordítani a fejem, mint a bagoly és nem is akarom, inkább előre sasolok amerre megyek. 999/749 legnagyobb tervezési bakija a tükör, a hónod alatt tudsz valami minimálisat kilesni. ettől eltekintve én egy kamerát veszélyesebbnek érzek, mert folyamatos képed ad(na) és rohadtul el tudja vonni a figyelmet Tényleg, akár le is lehetne szerelni róla azokat a füleket. A kormányvégbe rakható kis domború tükör milyen? Használ valaki? Talán az eredményesebb lehet városban, hogy egy pillanatra a holtteret belássam vagy az is felejtős? Neten találtam egy képet, ez a csukló, könyök vonalon kívül van vagy csak design? Nekem ilyen tükröm van: http://www.oberon-performance.co.uk/aca ... rrors.html
és az indexet ezzel váltottam : http://www.watsendesign.com/Products/Universal_ST.htm
Elküldve: Sat Apr 29, 2017 6:47 pmPersze, tudom, gyorsabban kell menni mindenkinél és minek hátranézni. De azért nekem a városban volt gondom, amikor tegnap hazahoztam a 749-et, mert néha jó lett volna hátralátni a sávváltás előtt, hogy esetleg mi jön a párhuzamos sávban majdnem mögöttem. A Monsteren láttam a tükörben hátra, ha kellett, de a 749-en én csak max a karomat látom a tükörben vagy csak egészen oldalra és lehet már öregszem, de én nem tudom hátrafordítani a fejem, mint a bagoly és nem is akarom, inkább előre sasolok amerre megyek. 999/749 legnagyobb tervezési bakija a tükör, a hónod alatt tudsz valami minimálisat kilesni. ettől eltekintve én egy kamerát veszélyesebbnek érzek, mert folyamatos képed ad(na) és rohadtul el tudja vonni a figyelmet Tényleg, akár le is lehetne szerelni róla azokat a füleket. A kormányvégbe rakható kis domború tükör milyen? Használ valaki? Talán az eredményesebb lehet városban, hogy egy pillanatra a holtteret belássam vagy az is felejtős? Neten találtam egy képet, ez a csukló, könyök vonalon kívül van vagy csak design? Ne feledd, hogy abban van az indexed is
Elküldve: Sat Apr 29, 2017 6:44 pmPersze, tudom, gyorsabban kell menni mindenkinél és minek hátranézni. De azért nekem a városban volt gondom, amikor tegnap hazahoztam a 749-et, mert néha jó lett volna hátralátni a sávváltás előtt, hogy esetleg mi jön a párhuzamos sávban majdnem mögöttem. A Monsteren láttam a tükörben hátra, ha kellett, de a 749-en én csak max a karomat látom a tükörben vagy csak egészen oldalra és lehet már öregszem, de én nem tudom hátrafordítani a fejem, mint a bagoly és nem is akarom, inkább előre sasolok amerre megyek. 999/749 legnagyobb tervezési bakija a tükör, a hónod alatt tudsz valami minimálisat kilesni. ettől eltekintve én egy kamerát veszélyesebbnek érzek, mert folyamatos képed ad(na) és rohadtul el tudja vonni a figyelmet Tényleg, akár le is lehetne szerelni róla azokat a füleket. A kormányvégbe rakható kis domború tükör milyen? Használ valaki? Talán az eredményesebb lehet városban, hogy egy pillanatra a holtteret belássam vagy az is felejtős? Neten találtam egy képet, ez a csukló, könyök vonalon kívül van vagy csak design? Nekem is ilyen kormányvégi Rizoma tükröm van a Monsteren (8 cm-es), teljesen jó.
http://www.rizoma.com/universal/mirrors ... 5-bs294/en
Elküldve: Sat Apr 29, 2017 3:50 pmPersze, tudom, gyorsabban kell menni mindenkinél és minek hátranézni. De azért nekem a városban volt gondom, amikor tegnap hazahoztam a 749-et, mert néha jó lett volna hátralátni a sávváltás előtt, hogy esetleg mi jön a párhuzamos sávban majdnem mögöttem. A Monsteren láttam a tükörben hátra, ha kellett, de a 749-en én csak max a karomat látom a tükörben vagy csak egészen oldalra és lehet már öregszem, de én nem tudom hátrafordítani a fejem, mint a bagoly és nem is akarom, inkább előre sasolok amerre megyek. 999/749 legnagyobb tervezési bakija a tükör, a hónod alatt tudsz valami minimálisat kilesni. ettől eltekintve én egy kamerát veszélyesebbnek érzek, mert folyamatos képed ad(na) és rohadtul el tudja vonni a figyelmet Tényleg, akár le is lehetne szerelni róla azokat a füleket. A kormányvégbe rakható kis domború tükör milyen? Használ valaki? Talán az eredményesebb lehet városban, hogy egy pillanatra a holtteret belássam vagy az is felejtős? Neten találtam egy képet, ez a csukló, könyök vonalon kívül van vagy csak design? Nekem ilyen van a monsteren, imádom...
Elküldve: Sat Apr 29, 2017 3:22 pmmotorra biztosan Persze, tudom, gyorsabban kell menni mindenkinél és minek hátranézni. De azért nekem a városban volt gondom, amikor tegnap hazahoztam a 749-et, mert néha jó lett volna hátralátni a sávváltás előtt, hogy esetleg mi jön a párhuzamos sávban majdnem mögöttem. A Monsteren láttam a tükörben hátra, ha kellett, de a 749-en én csak max a karomat látom a tükörben vagy csak egészen oldalra és lehet már öregszem, de én nem tudom hátrafordítani a fejem, mint a bagoly és nem is akarom, inkább előre sasolok amerre megyek. 999/749 legnagyobb tervezési bakija a tükör, a hónod alatt tudsz valami minimálisat kilesni. ettől eltekintve én egy kamerát veszélyesebbnek érzek, mert folyamatos képed ad(na) és rohadtul el tudja vonni a figyelmet Tényleg, akár le is lehetne szerelni róla azokat a füleket. A kormányvégbe rakható kis domború tükör milyen? Használ valaki? Talán az eredményesebb lehet városban, hogy egy pillanatra a holtteret belássam vagy az is felejtős? Neten találtam egy képet, ez a csukló, könyök vonalon kívül van vagy csak design?
Elküldve: Sat Apr 29, 2017 3:15 pmmotorra biztosan Persze, tudom, gyorsabban kell menni mindenkinél és minek hátranézni. De azért nekem a városban volt gondom, amikor tegnap hazahoztam a 749-et, mert néha jó lett volna hátralátni a sávváltás előtt, hogy esetleg mi jön a párhuzamos sávban majdnem mögöttem. A Monsteren láttam a tükörben hátra, ha kellett, de a 749-en én csak max a karomat látom a tükörben vagy csak egészen oldalra és lehet már öregszem, de én nem tudom hátrafordítani a fejem, mint a bagoly és nem is akarom, inkább előre sasolok amerre megyek. egyszerű. Olyan gyorsan kell menni, h senki ne érhessen utol. Peti, neked van igazad, nem kell totojázni, menni kell előre, mindig gyorsabban, mint a forgalom Meg elkezdem tornáztatni a nyakam!
Elküldve: Fri Apr 28, 2017 6:32 pmLétezik valami visszapillantós bukó.....a cikk 2003-as, gondolom azóta van jobb verzió
https://www.sportmotor.hu/magazin/vissz ... -bukosisak