Avatar
 EchoPeti1
#11094
Teljesen "analog" felhasznalokent kerdezem, hogy miert van szukseg kijelzore? Az ember nem hangra megy mondjuk a palyan meg erzesre, hogy mikor kell kapcsolni stb? Vagy nem hallod a szelzajtol? Az eletben nem voltam meg palyazni, de ugy gondolnam, hogy nem a muszert neznem, hanem fulre mennek...
Nagyon ritkán nekem is volt, hogy nem tudtam épp milyen fokozatban vagyok, ezért is vettem, de főleg azért mert tetszett! ;)
Nekem pl. tök gyakran van, hogy megyek 100-110 körül, és nem tudom hogy már 6-osban vagyok, és megpróbálok mégegyet váltani...
Nekem is hasznos lenne egy ilyen kijelző.
Ugyan ez néha nálam is, de inkább a kis Monsternél volt, hogy 5-ből mindig raktam volna egy 6-odikat. :D
Avatar
 LM
#11095
Teljesen "analog" felhasznalokent kerdezem, hogy miert van szukseg kijelzore? Az ember nem hangra megy mondjuk a palyan meg erzesre, hogy mikor kell kapcsolni stb? Vagy nem hallod a szelzajtol? Az eletben nem voltam meg palyazni, de ugy gondolnam, hogy nem a muszert neznem, hanem fulre mennek...
Nagyon ritkán nekem is volt, hogy nem tudtam épp milyen fokozatban vagyok, ezért is vettem, de főleg azért mert tetszett! ;)
Nekem pl. tök gyakran van, hogy megyek 100-110 körül, és nem tudom hogy már 6-osban vagyok, és megpróbálok mégegyet váltani...
Nekem is hasznos lenne egy ilyen kijelző.
kb. Ugyanez miatt vettem én is. A monster 821-nél mivel viszonylag rövid a 6. és még ott is jól meg tud indulni sokszor azt hittem 5-ben vagyok és rá akartam váltani mégegyet. 20e Ft-ot nekem mindenképpen megért.
Avatar
 LM
#11096
Egyébként a 821-re és az újabb modellekre baromi egyszerű feltenni, csak össze kell dugni a diagnosztikai DDS csatlakozóval és azt hiszem még egy gyújtás utáni pozitívot kellett neki adni, de benne volt minden a leírásban.
Avatar
 Guido
#11097
Sziasztok, hypermotard 1100-hoz szeretnék fokozatkijelzőt. Milyent érdemes venni? Otthon is be lehet szerelni?
Az enyémen ilyen volt. http://www.gipro.hu A Moto Rossoban meg tudod venni, és be is szerelik neked..
Köszönöm a válaszokat én is a gipro-sat néztem csak a Maráczi féle websophon. Voltam már többször a motorossosoknál,de nekem kicsit messze van Pécsről.
Avatar
 baseldon
#11098
Nekem is ilyen van a Monster 821-en, hibátlan! Egyébként a GiPro-t a Healtech fejleszti Magyarországon. A magyar piacra jobb árakat ajánlanak mint külföldre, ezért nem kapod meg olcsóbban máshol. Én vettem quickshiftert is, az is nagyon király!
Teljesen "analog" felhasznalokent kerdezem, hogy miert van szukseg kijelzore? Az ember nem hangra megy mondjuk a palyan meg erzesre, hogy mikor kell kapcsolni stb? Vagy nem hallod a szelzajtol? Az eletben nem voltam meg palyazni, de ugy gondolnam, hogy nem a muszert neznem, hanem fulre mennek...
meg lehet lenni nélküle, de ha egyszer lesz olyanod, rájössz milyen jó! Példaképpen a GP gépeken is ott figyel, pedig nem hülyegyerekek vannak rajta. Bizonyos esetekben ha tudni akarod "hanyasban vagy", nem kell gondolkodni, h vajon hányat rúgtál eddig vissza, gyorsan lepillantasz és meg is van. Hasznos cucc.

http://photos.motogp.com/2017/08/03/201 ... top_md.jpg
En ezt egyelore kihivaskent kezelem. Attol akarok jofej motoros lenni, hogy majd en erzem ezeket zsigerbol, es nehogymar a gep jobban tudja. Meg az is lehet, hogy attol tartok, hogy mindig ezt nezegetnem, hogy mit mutat, ahelyett, hogy a tereptargyakat figyelnem, vagy a lelepö gyalogost vagy mittudomen. Egyszerübb lenne bevallani, hogy a motorozási evolúció legalján vagyok, de úgy vagyok ezzel, mint a gps-el vagy az okos telefonnal,annak idején. Papírtérkép és nokia mittudomenhány, gombokkal meg sms-el, amikor már az ovodásgyerek is rajtam röhögött. Én biztos így lázadok :)
Avatar
 Kajakman
#11099
Teljesen "analog" felhasznalokent kerdezem, hogy miert van szukseg kijelzore? Az ember nem hangra megy mondjuk a palyan meg erzesre, hogy mikor kell kapcsolni stb? Vagy nem hallod a szelzajtol? Az eletben nem voltam meg palyazni, de ugy gondolnam, hogy nem a muszert neznem, hanem fulre mennek...
meg lehet lenni nélküle, de ha egyszer lesz olyanod, rájössz milyen jó! Példaképpen a GP gépeken is ott figyel, pedig nem hülyegyerekek vannak rajta. Bizonyos esetekben ha tudni akarod "hanyasban vagy", nem kell gondolkodni, h vajon hányat rúgtál eddig vissza, gyorsan lepillantasz és meg is van. Hasznos cucc.

http://photos.motogp.com/2017/08/03/201 ... top_md.jpg
En ezt egyelore kihivaskent kezelem. Attol akarok jofej motoros lenni, hogy majd en erzem ezeket zsigerbol, es nehogymar a gep jobban tudja. Meg az is lehet, hogy attol tartok, hogy mindig ezt nezegetnem, hogy mit mutat, ahelyett, hogy a tereptargyakat figyelnem, vagy a lelepö gyalogost vagy mittudomen. Egyszerübb lenne bevallani, hogy a motorozási evolúció legalján vagyok, de úgy vagyok ezzel, mint a gps-el vagy az okos telefonnal,annak idején. Papírtérkép és nokia mittudomenhány, gombokkal meg sms-el, amikor már az ovodásgyerek is rajtam röhögött. Én biztos így lázadok :)
Nekem sem volt ~40.000km-en át, nem létszükséglet, csak mondom, jó ha van :)
Avatar
 gonosz
#11100
Teljesen "analog" felhasznalokent kerdezem, hogy miert van szukseg kijelzore? Az ember nem hangra megy mondjuk a palyan meg erzesre, hogy mikor kell kapcsolni stb? Vagy nem hallod a szelzajtol? Az eletben nem voltam meg palyazni, de ugy gondolnam, hogy nem a muszert neznem, hanem fulre mennek...
meg lehet lenni nélküle, de ha egyszer lesz olyanod, rájössz milyen jó! Példaképpen a GP gépeken is ott figyel, pedig nem hülyegyerekek vannak rajta. Bizonyos esetekben ha tudni akarod "hanyasban vagy", nem kell gondolkodni, h vajon hányat rúgtál eddig vissza, gyorsan lepillantasz és meg is van. Hasznos cucc.

http://photos.motogp.com/2017/08/03/201 ... top_md.jpg
En ezt egyelore kihivaskent kezelem. Attol akarok jofej motoros lenni, hogy majd en erzem ezeket zsigerbol, es nehogymar a gep jobban tudja. Meg az is lehet, hogy attol tartok, hogy mindig ezt nezegetnem, hogy mit mutat, ahelyett, hogy a tereptargyakat figyelnem, vagy a lelepö gyalogost vagy mittudomen. Egyszerübb lenne bevallani, hogy a motorozási evolúció legalján vagyok, de úgy vagyok ezzel, mint a gps-el vagy az okos telefonnal,annak idején. Papírtérkép és nokia mittudomenhány, gombokkal meg sms-el, amikor már az ovodásgyerek is rajtam röhögött. Én biztos így lázadok :)
Nekem sincs, de a kis 600-asnál én is többször akartam hatodikat szúrni pályán....szóval idén vagy tavasszal én is beruházok egyre. Ez olyan, ami nélkül meg tudsz lenni, de ha már lesz, nagyon hasznos cucc. Az üzemanyag szint visszajelző sem lenne rossz, de tud az ember számolgatni is.... :)
Avatar
 kopi
#11101
meg lehet lenni nélküle, de ha egyszer lesz olyanod, rájössz milyen jó! Példaképpen a GP gépeken is ott figyel, pedig nem hülyegyerekek vannak rajta. Bizonyos esetekben ha tudni akarod "hanyasban vagy", nem kell gondolkodni, h vajon hányat rúgtál eddig vissza, gyorsan lepillantasz és meg is van. Hasznos cucc.

http://photos.motogp.com/2017/08/03/201 ... top_md.jpg
En ezt egyelore kihivaskent kezelem. Attol akarok jofej motoros lenni, hogy majd en erzem ezeket zsigerbol, es nehogymar a gep jobban tudja. Meg az is lehet, hogy attol tartok, hogy mindig ezt nezegetnem, hogy mit mutat, ahelyett, hogy a tereptargyakat figyelnem, vagy a lelepö gyalogost vagy mittudomen. Egyszerübb lenne bevallani, hogy a motorozási evolúció legalján vagyok, de úgy vagyok ezzel, mint a gps-el vagy az okos telefonnal,annak idején. Papírtérkép és nokia mittudomenhány, gombokkal meg sms-el, amikor már az ovodásgyerek is rajtam röhögött. Én biztos így lázadok :)
Nekem sincs, de a kis 600-asnál én is többször akartam hatodikat szúrni pályán....szóval idén vagy tavasszal én is beruházok egyre. Ez olyan, ami nélkül meg tudsz lenni, de ha már lesz, nagyon hasznos cucc. Az üzemanyag szint visszajelző sem lenne rossz, de tud az ember számolgatni is.... :)
A karbisoknál nem tudom hogy működik e .
Avatar
 gonosz
#11102
En ezt egyelore kihivaskent kezelem. Attol akarok jofej motoros lenni, hogy majd en erzem ezeket zsigerbol, es nehogymar a gep jobban tudja. Meg az is lehet, hogy attol tartok, hogy mindig ezt nezegetnem, hogy mit mutat, ahelyett, hogy a tereptargyakat figyelnem, vagy a lelepö gyalogost vagy mittudomen. Egyszerübb lenne bevallani, hogy a motorozási evolúció legalján vagyok, de úgy vagyok ezzel, mint a gps-el vagy az okos telefonnal,annak idején. Papírtérkép és nokia mittudomenhány, gombokkal meg sms-el, amikor már az ovodásgyerek is rajtam röhögött. Én biztos így lázadok :)
Nekem sincs, de a kis 600-asnál én is többször akartam hatodikat szúrni pályán....szóval idén vagy tavasszal én is beruházok egyre. Ez olyan, ami nélkül meg tudsz lenni, de ha már lesz, nagyon hasznos cucc. Az üzemanyag szint visszajelző sem lenne rossz, de tud az ember számolgatni is.... :)
A karbisoknál nem tudom hogy működik e .
még nem néztem utána, de megteszem és kiderül.
Avatar
 EchoPeti1
#11103
Nekem sincs, de a kis 600-asnál én is többször akartam hatodikat szúrni pályán....szóval idén vagy tavasszal én is beruházok egyre. Ez olyan, ami nélkül meg tudsz lenni, de ha már lesz, nagyon hasznos cucc. Az üzemanyag szint visszajelző sem lenne rossz, de tud az ember számolgatni is.... :)
A karbisoknál nem tudom hogy működik e .
még nem néztem utána, de megteszem és kiderül.
A tiéd mivel spirálosan veszi a sebesség jelet így kell venned hozzá jeladót plusz megcsinálnod azt, hogy vegye is valahol a jelet valamelyik tengelynél. Így máris 45 ezer forint fölé nő az alkatrészek ára plusz az, hogy faragj valamelyik tengelyhez jeladó konzolt, így nem túl gazdaságos.

Első körben a fokozatkijelző:
http://ducatiwebshop.maleducati.hu/?mod ... &id=143701
Második körben a jeladó:
http://ducatiwebshop.maleducati.hu/?mod ... &id=143702
Plusz az adapter elkészítése.
Avatar
 EchoPeti1
#11104
Egyébként egy jeladós motornál pofon egyszerű a bekötése a fokozat kijelzőnek. 3 vezetéke van, egy vezeték megy a főtengely jeladóra, egy vezeték a sebesség jeladóra, egy vezeték pedig valahova ahol 12 volt van. Ezután már csak fel kell programozni a hozzá adott leírás alapján, általában minden sebességi fokozatban egy bizonyos fordulat számon kell tartani, így tanulja meg a fokozatokat, mivel a fordulatszám és sebesség hányadosából számolja ki melyik fokozatban vagy. Úgy gondolom ehhez nem kell nagy tehetség, én is magamnak csináltam, az ábrákkal ellátott leírással mindent meg lehet találni. Persze az újabb motorokon még egyszerűbb, csak rácsatlakoztatod az diagnosztikai csatlakozóra.
Avatar
 Dezső
#11105
Hali nekem van egy használt fokozatkijelzőm.
Prop-tech tipusú piros kijelzővel.
20. Ft
Avatar
 gonosz
#11107
A karbisoknál nem tudom hogy működik e .
még nem néztem utána, de megteszem és kiderül.
A tiéd mivel spirálosan veszi a sebesség jelet így kell venned hozzá jeladót plusz megcsinálnod azt, hogy vegye is valahol a jelet valamelyik tengelynél. Így máris 45 ezer forint fölé nő az alkatrészek ára plusz az, hogy faragj valamelyik tengelyhez jeladó konzolt, így nem túl gazdaságos.

Első körben a fokozatkijelző:
http://ducatiwebshop.maleducati.hu/?mod ... &id=143701
Második körben a jeladó:
http://ducatiwebshop.maleducati.hu/?mod ... &id=143702
Plusz az adapter elkészítése.
ahha..köszi. na majd egyszer, ha sok időm lesz. :)
Avatar
 Pohi
#11108
Sziasztok!
695-ös Monsterbe mennyire nehéz beszerelni a gipro-t?
Meg lehet otthon is oldani vagy szerelő kell hozzá?
Avatar
 baseldon
#11110
Sziasztok!
695-ös Monsterbe mennyire nehéz beszerelni a gipro-t?
Meg lehet otthon is oldani vagy szerelő kell hozzá?
http://www.agomotors.hu/download/healte ... ato_hu.pdf
A leiras legszebb resze: "Fekete szigetelőszalaggal rögzítsük és szigeteljük le a 4-pólusú csatlakozókat"
Veletlenul se piros vagy ne adj isten sarga szigszalaggal, mert elvisz a mumus :)
Avatar
 gizi
#11111
Sziasztok!
695-ös Monsterbe mennyire nehéz beszerelni a gipro-t?
Meg lehet otthon is oldani vagy szerelő kell hozzá?
http://www.agomotors.hu/download/healte ... ato_hu.pdf
A leiras legszebb resze: "Fekete szigetelőszalaggal rögzítsük és szigeteljük le a 4-pólusú csatlakozókat"
Veletlenul se piros vagy ne adj isten sarga szigszalaggal, mert elvisz a mumus :)
így van! :D
Avatar
 PETTI
#11112
Sziasztok!
695-ös Monsterbe mennyire nehéz beszerelni a gipro-t?
Meg lehet otthon is oldani vagy szerelő kell hozzá?
Vettem egyet, majd ha nekikezdek valamikor lefotózom mit hova kell kötni, a csomagban 2 vezeték van amihez adtak egy egy csatit, hogy blankolni se keljen, az egyiket egy pozitívra kell kötni, ami kapcsolt, a másik meg egy zöld fekete vezetékhez ami a fordulatszám jeladó, meg van egy vízhatlan csati, azt a váltónál kell összedugni.
Csatolmányok
(1019.29 KiB) Még senki sem töltötte le.
Avatar
 Pohi
#11113
Sziasztok!
695-ös Monsterbe mennyire nehéz beszerelni a gipro-t?
Meg lehet otthon is oldani vagy szerelő kell hozzá?
Vettem egyet, majd ha nekikezdek valamikor lefotózom mit hova kell kötni, a csomagban 2 vezeték van amihez adtak egy egy csatit, hogy blankolni se keljen, az egyiket egy pozitívra kell kötni, ami kapcsolt, a másik meg egy zöld fekete vezetékhez ami a fordulatszám jeladó, meg van egy vízhatlan csati, azt a váltónál kell összedugni.
Kíváncsian várom Peti :)
Avatar
 ricsi
#11115
power commander-t használ valaki? Valami tapasztalat esetleg? Vettem egyet jó áron, érdemes berakni gyári map-al?
nekem a 748-ra muszáj volt, a big bore kit miatt rakoncántlankodott nélküle. páran használtak/nak gyári blokkokon is, de ha nincs nagy nyitott rendszered ECU-val, sztem nem sok értelme van pénzt költeni rá
Avatar
 PETTI
#11116
power commander-t használ valaki? Valami tapasztalat esetleg? Vettem egyet jó áron, érdemes berakni gyári map-al?
nekem a 748-ra muszáj volt, a big bore kit miatt rakoncántlankodott nélküle. páran használtak/nak gyári blokkokon is, de ha nincs nagy nyitott rendszered ECU-val, sztem nem sok értelme van pénzt költeni rá
termi slip on van, katalizátor nélkül stock ecu val, van rá gyári map is....majd szezonban meglátom akkor....
Avatar
 stafford
#11117
power commander-t használ valaki? Valami tapasztalat esetleg? Vettem egyet jó áron, érdemes berakni gyári map-al?
nekem a 748-ra muszáj volt, a big bore kit miatt rakoncántlankodott nélküle. páran használtak/nak gyári blokkokon is, de ha nincs nagy nyitott rendszered ECU-val, sztem nem sok értelme van pénzt költeni rá
termi slip on van, katalizátor nélkül stock ecu val, van rá gyári map is....majd szezonban meglátom akkor....
Ha jol remlik, akkor PC-t fekpadon be kell allitani. Mar ha iagzan jot akarsz. dino majd monjd az okosabbat
Avatar
 EchoPeti1
#11118
Nekem adott egy full rendszer katalizátor nélkül+K&N fújható sport légszűrő+nyitott légszűrő ház. Kérdés, hogy milyen opciók vannak arra, hogy az "agyát" is hozzá állíttassam a rendszerhez. Gyári ECU írása? Performance ECU és azt írják? Egyáltalán hol foglalkoznak ilyennel? Gondolom a jelenlegi állapotban még lehet gyengébb is mint gyári rendszerrel...
Avatar
 ricsi
#11119
Nekem adott egy full rendszer katalizátor nélkül+K&N fújható sport légszűrő+nyitott légszűrő ház. Kérdés, hogy milyen opciók vannak arra, hogy az "agyát" is hozzá állíttassam a rendszerhez. Gyári ECU írása? Performance ECU és azt írják? Egyáltalán hol foglalkoznak ilyennel? Gondolom a jelenlegi állapotban még lehet gyengébb is mint gyári rendszerrel...
vagy veszel performance ecut, vagy a mostanira ráiratod a performanszt.
a rossóban csinálnak ilyent, a maleducati nem gyárit, de profi racsingot ír, ha jól tudom sárkánynak is van megoldása rá - szóval lehet választani. általában 50e ft körül szokott menni egy írás, bár rég pörögtem rajta, szóval lehet már tök más :)
Avatar
 EchoPeti1
#11120
Nekem adott egy full rendszer katalizátor nélkül+K&N fújható sport légszűrő+nyitott légszűrő ház. Kérdés, hogy milyen opciók vannak arra, hogy az "agyát" is hozzá állíttassam a rendszerhez. Gyári ECU írása? Performance ECU és azt írják? Egyáltalán hol foglalkoznak ilyennel? Gondolom a jelenlegi állapotban még lehet gyengébb is mint gyári rendszerrel...
vagy veszel performance ecut, vagy a mostanira ráiratod a performanszt.
a rossóban csinálnak ilyent, a maleducati nem gyárit, de profi racsingot ír, ha jól tudom sárkánynak is van megoldása rá - szóval lehet választani. általában 50e ft körül szokott menni egy írás, bár rég pörögtem rajta, szóval lehet már tök más :)
Maleducatinál már érdeklődtem, ott rexxer ecu tuning van, 60 ezer azt hiszem az írás, be fogok telefonálni a Rossoba is, hogy ők milyen áron mit csinálnak, itt elsősorban nem a költség a kérdéses, de azért egy írásért nem mindegy, hogy Debrecenből Pestig kell csak mennem vagy Szombathelyig akár...
Avatar
 ricsi
#11121
Nekem adott egy full rendszer katalizátor nélkül+K&N fújható sport légszűrő+nyitott légszűrő ház. Kérdés, hogy milyen opciók vannak arra, hogy az "agyát" is hozzá állíttassam a rendszerhez. Gyári ECU írása? Performance ECU és azt írják? Egyáltalán hol foglalkoznak ilyennel? Gondolom a jelenlegi állapotban még lehet gyengébb is mint gyári rendszerrel...
vagy veszel performance ecut, vagy a mostanira ráiratod a performanszt.
a rossóban csinálnak ilyent, a maleducati nem gyárit, de profi racsingot ír, ha jól tudom sárkánynak is van megoldása rá - szóval lehet választani. általában 50e ft körül szokott menni egy írás, bár rég pörögtem rajta, szóval lehet már tök más :)
Maleducatinál már érdeklődtem, ott rexxer ecu tuning van, 60 ezer azt hiszem az írás, be fogok telefonálni a Rossoba is, hogy ők milyen áron mit csinálnak, itt elsősorban nem a költség a kérdéses, de azért egy írásért nem mindegy, hogy Debrecenből Pestig kell csak mennem vagy Szombathelyig akár...
jaja, rexxer a szó amit kerestem :)
Avatar
 dino74
#11122
power commander-t használ valaki? Valami tapasztalat esetleg? Vettem egyet jó áron, érdemes berakni gyári map-al?
nekem a 748-ra muszáj volt, a big bore kit miatt rakoncántlankodott nélküle. páran használtak/nak gyári blokkokon is, de ha nincs nagy nyitott rendszered ECU-val, sztem nem sok értelme van pénzt költeni rá
termi slip on van, katalizátor nélkül stock ecu val, van rá gyári map is....majd szezonban meglátom akkor....
Igazi értelme csak úgy van, ha padon lövik be, és ott is a két hengert külön. Nekem az Ago csinálta, Ha akarsz rá nyitott rendszert is meg lendkereket érdemes a végén megcsináltatni. Sokkal jobb kezelhetőbb lesz tőle és nem fog sehol torpanni. Az én teljesítménymérésem fent van az Ago honlapján
Csatolmányok
(235.65 KiB) Még senki sem töltötte le.
Avatar
 dino74
#11123
nekem a 748-ra muszáj volt, a big bore kit miatt rakoncántlankodott nélküle. páran használtak/nak gyári blokkokon is, de ha nincs nagy nyitott rendszered ECU-val, sztem nem sok értelme van pénzt költeni rá
termi slip on van, katalizátor nélkül stock ecu val, van rá gyári map is....majd szezonban meglátom akkor....
Igazi értelme csak úgy van, ha padon lövik be, és ott is a két hengert külön. Nekem az Ago csinálta, Ha akarsz rá nyitott rendszert is meg lendkereket érdemes a végén megcsináltatni. Sokkal jobb kezelhetőbb lesz tőle és nem fog sehol torpanni. Az én teljesítménymérésem fent van az Ago honlapján
ja és a performance vagy rexxer ecu 500-alt tovább is forog ha jól emlékszem
Avatar
 PETTI
#11124
nekem a 748-ra muszáj volt, a big bore kit miatt rakoncántlankodott nélküle. páran használtak/nak gyári blokkokon is, de ha nincs nagy nyitott rendszered ECU-val, sztem nem sok értelme van pénzt költeni rá
termi slip on van, katalizátor nélkül stock ecu val, van rá gyári map is....majd szezonban meglátom akkor....
Igazi értelme csak úgy van, ha padon lövik be, és ott is a két hengert külön. Nekem az Ago csinálta, Ha akarsz rá nyitott rendszert is meg lendkereket érdemes a végén megcsináltatni. Sokkal jobb kezelhetőbb lesz tőle és nem fog sehol torpanni. Az én teljesítménymérésem fent van az Ago honlapján
olvastam meg néztem is az ago oldalát, egyenlőre ráteszek egy létező térképet, kipróbálom, azután meg elviszem szerintem...
Avatar
 dino74
#11125
termi slip on van, katalizátor nélkül stock ecu val, van rá gyári map is....majd szezonban meglátom akkor....
Igazi értelme csak úgy van, ha padon lövik be, és ott is a két hengert külön. Nekem az Ago csinálta, Ha akarsz rá nyitott rendszert is meg lendkereket érdemes a végén megcsináltatni. Sokkal jobb kezelhetőbb lesz tőle és nem fog sehol torpanni. Az én teljesítménymérésem fent van az Ago honlapján
olvastam meg néztem is az ago oldalát, egyenlőre ráteszek egy létező térképet, kipróbálom, azután meg elviszem szerintem...
oké, de ha majd még akarsz rajta változtatni később akor előbb csináld meg és a végén programoztasd
Avatar
 PETTI
#11126
Igazi értelme csak úgy van, ha padon lövik be, és ott is a két hengert külön. Nekem az Ago csinálta, Ha akarsz rá nyitott rendszert is meg lendkereket érdemes a végén megcsináltatni. Sokkal jobb kezelhetőbb lesz tőle és nem fog sehol torpanni. Az én teljesítménymérésem fent van az Ago honlapján
olvastam meg néztem is az ago oldalát, egyenlőre ráteszek egy létező térképet, kipróbálom, azután meg elviszem szerintem...
oké, de ha majd még akarsz rajta változtatni később akor előbb csináld meg és a végén programoztasd
persze, úgy gondoltam én is, bár nem hinném hogy tovább módosítom
Avatar
 TorzsiMTS
#11127
Nekem adott egy full rendszer katalizátor nélkül+K&N fújható sport légszűrő+nyitott légszűrő ház. Kérdés, hogy milyen opciók vannak arra, hogy az "agyát" is hozzá állíttassam a rendszerhez. Gyári ECU írása? Performance ECU és azt írják? Egyáltalán hol foglalkoznak ilyennel? Gondolom a jelenlegi állapotban még lehet gyengébb is mint gyári rendszerrel...
vagy veszel performance ecut, vagy a mostanira ráiratod a performanszt.
a rossóban csinálnak ilyent, a maleducati nem gyárit, de profi racsingot ír, ha jól tudom sárkánynak is van megoldása rá - szóval lehet választani. általában 50e ft körül szokott menni egy írás, bár rég pörögtem rajta, szóval lehet már tök más :)
Maleducatinál már érdeklődtem, ott rexxer ecu tuning van, 60 ezer azt hiszem az írás, be fogok telefonálni a Rossoba is, hogy ők milyen áron mit csinálnak, itt elsősorban nem a költség a kérdéses, de azért egy írásért nem mindegy, hogy Debrecenből Pestig kell csak mennem vagy Szombathelyig akár...
Én úgy tudom Zsolti(Maráczi) házhoz megy, kérdezd meg tőle. KMPetinek a hyperre itt írta Debrecenben az ECU-t az tuti.
Avatar
 Ruczak
#11128
Megfizethető árú köridőmérőt tudnátok ajánlani?
Ez volt nekem, kakucson is ez a rndszer mukodik. Adot nem szukseges venni ha pl palyanapra mesz mert be tudja fogni a palya vagy masok adojat.

http://www.generalmechatronics.com/hu/p ... tegory%3A3

stafford (888) 2017 nov 17 19:36 #191 válasz új komment
@Ruczak Ez volt nekem, kakucson is ez a rndszer mukodik. Adot nem szukseges venni ha pl palyanapra mesz mert be tudja fogni a palya vagy masok adojat.

http://www.generalmechatronics.com/hu/p ... tegory%3A3

Nem tudjátok, ez még mindig csak androidos telefonnal működik?
Avatar
 stafford
#11129
Megfizethető árú köridőmérőt tudnátok ajánlani?
Ez volt nekem, kakucson is ez a rndszer mukodik. Adot nem szukseges venni ha pl palyanapra mesz mert be tudja fogni a palya vagy masok adojat.

http://www.generalmechatronics.com/hu/p ... tegory%3A3

stafford (888) 2017 nov 17 19:36 #191 válasz új komment
@Ruczak Ez volt nekem, kakucson is ez a rndszer mukodik. Adot nem szukseges venni ha pl palyanapra mesz mert be tudja fogni a palya vagy masok adojat.

http://www.generalmechatronics.com/hu/p ... tegory%3A3

Nem tudjátok, ez még mindig csak androidos telefonnal működik?
Hivd fel a Gezat, segitokesz!
Avatar
 Ruczak
#11130
Valami jó kamerát tudtok ajánlani? Motorra vagy sisakra. Nem kell 4k meg ilyenek. Elég a hd. Köszi
Nem baj ha nem drága! :)
Elsősorban nappal, jó fényviszonyok között lenne használva.
Avatar
 dino74
#11131
Valami jó kamerát tudtok ajánlani? Motorra vagy sisakra. Nem kell 4k meg ilyenek. Elég a hd. Köszi
Nem baj ha nem drága! :)
Elsősorban nappal, jó fényviszonyok között lenne használva.
sokan a védára esküsznek
Avatar
 Warpig
#11132
Valami jó kamerát tudtok ajánlani? Motorra vagy sisakra. Nem kell 4k meg ilyenek. Elég a hd. Köszi
Nem baj ha nem drága! :)
Elsősorban nappal, jó fényviszonyok között lenne használva.
http://www.sjcammagyarorszag.hu/termeke ... ortkamerak
Ezek bevált cuccok, olvass teszteket, youtube összehasonlító videókat GoPro-val.

A legfontosabb a felerősítés lesz a motorra. Normális mount szett kell!
Avatar
 EchoPeti1
#11134
Valami jó kamerát tudtok ajánlani? Motorra vagy sisakra. Nem kell 4k meg ilyenek. Elég a hd. Köszi
Nem baj ha nem drága! :)
Elsősorban nappal, jó fényviszonyok között lenne használva.
20-30 ezer forinttól már kapsz SJCAM kamerát melyből az alap is már 1080p-ben tud felvenni 30 fps-el, bár már ezeket is hamisítják... Én az enyémet még 2014 elején vettem és azóta tökéletesen működik. Azóta vettem 1 éve egy GoPro Hero4 Black-et, persze tudásban ég és föld a különbség, de ár/érték arányban az SJCAM verhetetlen. Pozitív, hogy mindkettőnek ugyan olyan a felfogatása és ebay-ről pár forintért meg tudsz venni minden konzolt és felfogatást. Személyes tapasztalatom, hogy a legjobb beállítást úgy kapod, ha vagy mellpánttal rögzíted magadra a kamerát de úgy is a legmagasabban, vagy a sisakodra de oda az áll részre, tehát a plexi alá, a tetején már túl magasan lesz, és nem adja vissza azt a képet amit szeretnél.
Avatar
 stafford
#11135
En meg ajanlanam a Xiaomi Yi kamerat. 1080p 60fps-t tud es kb SJCAM arban van. En mar a masodikat fogyasztom belole, Hero3 Black tudasu kb.
Avatar
 PistaFR
#11136
Valami jó kamerát tudtok ajánlani? Motorra vagy sisakra. Nem kell 4k meg ilyenek. Elég a hd. Köszi
Nem baj ha nem drága! :)
Elsősorban nappal, jó fényviszonyok között lenne használva.
20-30 ezer forinttól már kapsz SJCAM kamerát melyből az alap is már 1080p-ben tud felvenni 30 fps-el, bár már ezeket is hamisítják... Én az enyémet még 2014 elején vettem és azóta tökéletesen működik. Azóta vettem 1 éve egy GoPro Hero4 Black-et, persze tudásban ég és föld a különbség, de ár/érték arányban az SJCAM verhetetlen. Pozitív, hogy mindkettőnek ugyan olyan a felfogatása és ebay-ről pár forintért meg tudsz venni minden konzolt és felfogatást. Személyes tapasztalatom, hogy a legjobb beállítást úgy kapod, ha vagy mellpánttal rögzíted magadra a kamerát de úgy is a legmagasabban, vagy a sisakodra de oda az áll részre, tehát a plexi alá, a tetején már túl magasan lesz, és nem adja vissza azt a képet amit szeretnél.
Mellpánttal hogy oldod meg, hogy ne mozogjon? Direkt a mellpánt tartójára nem tudom tenni a kamerát, mert úgy legmagasabb állásban is csak a tankot látnám, kell egy kis közdarab, de úgy meg már nagyon mozgott nekem.
Avatar
 Kajakman
#11137
Valami jó kamerát tudtok ajánlani? Motorra vagy sisakra. Nem kell 4k meg ilyenek. Elég a hd. Köszi
Nem baj ha nem drága! :)
Elsősorban nappal, jó fényviszonyok között lenne használva.
20-30 ezer forinttól már kapsz SJCAM kamerát melyből az alap is már 1080p-ben tud felvenni 30 fps-el, bár már ezeket is hamisítják... Én az enyémet még 2014 elején vettem és azóta tökéletesen működik. Azóta vettem 1 éve egy GoPro Hero4 Black-et, persze tudásban ég és föld a különbség, de ár/érték arányban az SJCAM verhetetlen. Pozitív, hogy mindkettőnek ugyan olyan a felfogatása és ebay-ről pár forintért meg tudsz venni minden konzolt és felfogatást. Személyes tapasztalatom, hogy a legjobb beállítást úgy kapod, ha vagy mellpánttal rögzíted magadra a kamerát de úgy is a legmagasabban, vagy a sisakodra de oda az áll részre, tehát a plexi alá, a tetején már túl magasan lesz, és nem adja vissza azt a képet amit szeretnél.
Mellpánttal hogy oldod meg, hogy ne mozogjon? Direkt a mellpánt tartójára nem tudom tenni a kamerát, mert úgy legmagasabb állásban is csak a tankot látnám, kell egy kis közdarab, de úgy meg már nagyon mozgott nekem.
https://images-na.ssl-images-amazon.com ... SY355_.jpg ezt az elemet használva, goprot fejjel lefelé rögzítve be tudod állítani a kívánt szöget
Avatar
 EchoPeti1
#11138
Valami jó kamerát tudtok ajánlani? Motorra vagy sisakra. Nem kell 4k meg ilyenek. Elég a hd. Köszi
Nem baj ha nem drága! :)
Elsősorban nappal, jó fényviszonyok között lenne használva.
20-30 ezer forinttól már kapsz SJCAM kamerát melyből az alap is már 1080p-ben tud felvenni 30 fps-el, bár már ezeket is hamisítják... Én az enyémet még 2014 elején vettem és azóta tökéletesen működik. Azóta vettem 1 éve egy GoPro Hero4 Black-et, persze tudásban ég és föld a különbség, de ár/érték arányban az SJCAM verhetetlen. Pozitív, hogy mindkettőnek ugyan olyan a felfogatása és ebay-ről pár forintért meg tudsz venni minden konzolt és felfogatást. Személyes tapasztalatom, hogy a legjobb beállítást úgy kapod, ha vagy mellpánttal rögzíted magadra a kamerát de úgy is a legmagasabban, vagy a sisakodra de oda az áll részre, tehát a plexi alá, a tetején már túl magasan lesz, és nem adja vissza azt a képet amit szeretnél.
Mellpánttal hogy oldod meg, hogy ne mozogjon? Direkt a mellpánt tartójára nem tudom tenni a kamerát, mert úgy legmagasabb állásban is csak a tankot látnám, kell egy kis közdarab, de úgy meg már nagyon mozgott nekem.
Azzal a közdarabbal amit Kajakman linkelt vagy fejjel lefele vagy simán is megoldható, nekem nem mozog ha szorosra húzom a pántokat, a lényeg, hogy a vállpántokat a lehető legrövidebbre húzd, minél közelebb legyen a nyak részhez a kamera, valahogy így:
Csatolmányok
(316.19 KiB) Még senki sem töltötte le.
Avatar
 EchoPeti1
#11139
Én valahogy így fogom most megoldani a rögzítést, ez a legjobb beállítás szerintem, csak kell reszelnem egy műanyag kockából köz darabot.
Csatolmányok
(245.04 KiB) Még senki sem töltötte le.
Avatar
 skinner
#11140
Valami jó kamerát tudtok ajánlani? Motorra vagy sisakra. Nem kell 4k meg ilyenek. Elég a hd. Köszi
Nem baj ha nem drága! :)
Elsősorban nappal, jó fényviszonyok között lenne használva.
Legyen benne stabilizátor. gopro session. kicsit olcsóbb és kicsi a mérete
Avatar
 PistaFR
#11141
20-30 ezer forinttól már kapsz SJCAM kamerát melyből az alap is már 1080p-ben tud felvenni 30 fps-el, bár már ezeket is hamisítják... Én az enyémet még 2014 elején vettem és azóta tökéletesen működik. Azóta vettem 1 éve egy GoPro Hero4 Black-et, persze tudásban ég és föld a különbség, de ár/érték arányban az SJCAM verhetetlen. Pozitív, hogy mindkettőnek ugyan olyan a felfogatása és ebay-ről pár forintért meg tudsz venni minden konzolt és felfogatást. Személyes tapasztalatom, hogy a legjobb beállítást úgy kapod, ha vagy mellpánttal rögzíted magadra a kamerát de úgy is a legmagasabban, vagy a sisakodra de oda az áll részre, tehát a plexi alá, a tetején már túl magasan lesz, és nem adja vissza azt a képet amit szeretnél.
Mellpánttal hogy oldod meg, hogy ne mozogjon? Direkt a mellpánt tartójára nem tudom tenni a kamerát, mert úgy legmagasabb állásban is csak a tankot látnám, kell egy kis közdarab, de úgy meg már nagyon mozgott nekem.
https://images-na.ssl-images-amazon.com ... SY355_.jpg ezt az elemet használva, goprot fejjel lefelé rögzítve be tudod állítani a kívánt szöget
és
20-30 ezer forinttól már kapsz SJCAM kamerát melyből az alap is már 1080p-ben tud felvenni 30 fps-el, bár már ezeket is hamisítják... Én az enyémet még 2014 elején vettem és azóta tökéletesen működik. Azóta vettem 1 éve egy GoPro Hero4 Black-et, persze tudásban ég és föld a különbség, de ár/érték arányban az SJCAM verhetetlen. Pozitív, hogy mindkettőnek ugyan olyan a felfogatása és ebay-ről pár forintért meg tudsz venni minden konzolt és felfogatást. Személyes tapasztalatom, hogy a legjobb beállítást úgy kapod, ha vagy mellpánttal rögzíted magadra a kamerát de úgy is a legmagasabban, vagy a sisakodra de oda az áll részre, tehát a plexi alá, a tetején már túl magasan lesz, és nem adja vissza azt a képet amit szeretnél.
Mellpánttal hogy oldod meg, hogy ne mozogjon? Direkt a mellpánt tartójára nem tudom tenni a kamerát, mert úgy legmagasabb állásban is csak a tankot látnám, kell egy kis közdarab, de úgy meg már nagyon mozgott nekem.
Azzal a közdarabbal amit Kajakman linkelt vagy fejjel lefele vagy simán is megoldható, nekem nem mozog ha szorosra húzom a pántokat, a lényeg, hogy a vállpántokat a lehető legrövidebbre húzd, minél közelebb legyen a nyak részhez a kamera, valahogy így:
Köszi, ilyen a pánt és a tartó is (-gopro felirat :) ), a fejjel lefelére nem gondoltam :) "Simán" nekem nem volt jó, tulságosan lefelé nézett, ahogy ültem a motoron. Egy Multin vagy Hyperen biztos jó lenne úgy is.

A sisak nálam azért nem játszik, mert nem akarok semmit ráragasztani. Esetleg, ha lenne olyan tartó, amit a héj pereméhez lehet rögzíteni (kb mint a com szetteket), azt kipróbálnám.
Avatar
 EchoPeti1
#11142
Mellpánttal hogy oldod meg, hogy ne mozogjon? Direkt a mellpánt tartójára nem tudom tenni a kamerát, mert úgy legmagasabb állásban is csak a tankot látnám, kell egy kis közdarab, de úgy meg már nagyon mozgott nekem.
https://images-na.ssl-images-amazon.com ... SY355_.jpg ezt az elemet használva, goprot fejjel lefelé rögzítve be tudod állítani a kívánt szöget
és
Mellpánttal hogy oldod meg, hogy ne mozogjon? Direkt a mellpánt tartójára nem tudom tenni a kamerát, mert úgy legmagasabb állásban is csak a tankot látnám, kell egy kis közdarab, de úgy meg már nagyon mozgott nekem.
Azzal a közdarabbal amit Kajakman linkelt vagy fejjel lefele vagy simán is megoldható, nekem nem mozog ha szorosra húzom a pántokat, a lényeg, hogy a vállpántokat a lehető legrövidebbre húzd, minél közelebb legyen a nyak részhez a kamera, valahogy így:
Köszi, ilyen a pánt és a tartó is (-gopro felirat :) ), a fejjel lefelére nem gondoltam :) "Simán" nekem nem volt jó, tulságosan lefelé nézett, ahogy ültem a motoron. Egy Multin vagy Hyperen biztos jó lenne úgy is.

A sisak nálam azért nem játszik, mert nem akarok semmit ráragasztani. Esetleg, ha lenne olyan tartó, amit a héj pereméhez lehet rögzíteni (kb mint a com szetteket), azt kipróbálnám.
Csak ne felejtsd el megfordítani a képet is a kamerán, ne utána kelljen vele szívni! :D
Avatar
 Kajakman
#11143
Mellpánttal hogy oldod meg, hogy ne mozogjon? Direkt a mellpánt tartójára nem tudom tenni a kamerát, mert úgy legmagasabb állásban is csak a tankot látnám, kell egy kis közdarab, de úgy meg már nagyon mozgott nekem.
https://images-na.ssl-images-amazon.com ... SY355_.jpg ezt az elemet használva, goprot fejjel lefelé rögzítve be tudod állítani a kívánt szöget
és
Mellpánttal hogy oldod meg, hogy ne mozogjon? Direkt a mellpánt tartójára nem tudom tenni a kamerát, mert úgy legmagasabb állásban is csak a tankot látnám, kell egy kis közdarab, de úgy meg már nagyon mozgott nekem.
Azzal a közdarabbal amit Kajakman linkelt vagy fejjel lefele vagy simán is megoldható, nekem nem mozog ha szorosra húzom a pántokat, a lényeg, hogy a vállpántokat a lehető legrövidebbre húzd, minél közelebb legyen a nyak részhez a kamera, valahogy így:
Köszi, ilyen a pánt és a tartó is (-gopro felirat :) ), a fejjel lefelére nem gondoltam :) "Simán" nekem nem volt jó, tulságosan lefelé nézett, ahogy ültem a motoron. Egy Multin vagy Hyperen biztos jó lenne úgy is.

A sisak nálam azért nem játszik, mert nem akarok semmit ráragasztani. Esetleg, ha lenne olyan tartó, amit a héj pereméhez lehet rögzíteni (kb mint a com szetteket), azt kipróbálnám.
nekem gopro session van, az pl szenzor alapján "tudja" hogy milyen pozícióban van és úgy vesz fel. Az meg hogy most alul vagy felül nyomod meg a felvétel gombot, mindegy, főleg ha van quick capture

Itt találsz jó pár dolgot: ht[…]

Nagy Monster topic

Köszi a részletes választ :) […]