Oldal: 1 / 6

Kütyük

Elküldve: Thu Mar 14, 2019 3:04 pm
Szerző: ricsi
bigyók

 

Elküldve: Mon Aug 20, 2018 11:48 am
Szerző: Dani
gopro 3hoz használ valaki utángyártott akkumulátort?

milyet érdemes venni?

 

Elküldve: Thu Apr 19, 2018 8:36 pm
Szerző: PETTI
A visszapillantó elég fasza


 

Elküldve: Thu Apr 19, 2018 7:49 pm
Szerző: dino74
Sajnos nem, pedig jó lenne.
pedig kéne neki mert gyújtást szakít de közben fecskendez. Állítsd lassabbra
ha F es a kábele az üzemanyagot, ha P a gyújtást, lehet f és azé nem durrog
de üzemanyagot nem szoktak megszakítani normál esetben

 

Elküldve: Thu Apr 19, 2018 7:48 pm
Szerző: dino74
Sajnos nem, pedig jó lenne.
pedig kéne neki mert gyújtást szakít de közben fecskendez. Állítsd lassabbra
A gyújtást szakítja,azzal nincs baj. A megszakítási idő adaptív (automata 85 ms) beállításon van. Szerinted ezt kellene növelnem?
próbáld ki nem tudom, lehet így nem fecskendez be + üzemanyagot

 

Elküldve: Thu Apr 19, 2018 7:33 pm
Szerző: Trade7
neked nem durrog? nekem durrogott mint állat
Sajnos nem, pedig jó lenne.
pedig kéne neki mert gyújtást szakít de közben fecskendez. Állítsd lassabbra
A gyújtást szakítja,azzal nincs baj. A megszakítási idő adaptív (automata 85 ms) beállításon van. Szerinted ezt kellene növelnem?

 

Elküldve: Wed Apr 18, 2018 8:22 pm
Szerző: PETTI
neked nem durrog? nekem durrogott mint állat
Sajnos nem, pedig jó lenne.
pedig kéne neki mert gyújtást szakít de közben fecskendez. Állítsd lassabbra
ha F es a kábele az üzemanyagot, ha P a gyújtást, lehet f és azé nem durrog

 

Elküldve: Wed Apr 18, 2018 6:51 pm
Szerző: dino74
Na, beszereltem. Szuper jó, könnyű beépítés, könnyű beállítás. Közepes fordulaton is lágy a váltás, tetszik. Mondjuk a hátsó gumi biztosan hamarabb fog elkopni :)

neked nem durrog? nekem durrogott mint állat
Sajnos nem, pedig jó lenne.
pedig kéne neki mert gyújtást szakít de közben fecskendez. Állítsd lassabbra

 

Elküldve: Wed Apr 18, 2018 6:29 pm
Szerző: Trade7
Na, beszereltem. Szuper jó, könnyű beépítés, könnyű beállítás. Közepes fordulaton is lágy a váltás, tetszik. Mondjuk a hátsó gumi biztosan hamarabb fog elkopni :)

neked nem durrog? nekem durrogott mint állat
Sajnos nem, pedig jó lenne.

 

Elküldve: Tue Apr 17, 2018 9:14 pm
Szerző: dino74
Na, beszereltem. Szuper jó, könnyű beépítés, könnyű beállítás. Közepes fordulaton is lágy a váltás, tetszik. Mondjuk a hátsó gumi biztosan hamarabb fog elkopni :)

neked nem durrog? nekem durrogott mint állat

 

Elküldve: Sun Apr 15, 2018 7:30 pm
Szerző: ricsi
Na, beszereltem. Szuper jó, könnyű beépítés, könnyű beállítás. Közepes fordulaton is lágy a váltás, tetszik. Mondjuk a hátsó gumi biztosan hamarabb fog elkopni :)

zárt pályán természetesen

 

Elküldve: Sun Apr 15, 2018 6:28 pm
Szerző: Trade7
Na, beszereltem. Szuper jó, könnyű beépítés, könnyű beállítás. Közepes fordulaton is lágy a váltás, tetszik. Mondjuk a hátsó gumi biztosan hamarabb fog elkopni :)



 

Elküldve: Fri Feb 23, 2018 10:11 am
Szerző: Norbi
Szia! Nekem a Monster 821-nél adni kellett egy gyújtás utáni pozitívot is. A kijelző kábelén a DDS csatlakozó mellett volt egy különálló szál, azt kellett egy gyorskapoccsal (benne volt a csomagban) a biztosítéktáblából kilépő egyik vezetékhez hozzákapcsozni. Ez adja neki az áramot. Volt hozzá beszerelési útmutató, az alapján csináltam én is. Nézd meg, hogy van-e külön pozitív szál a vezetékén, mert ha igen, akkor valószínűleg nálad is csatlakoztatni kell egy gyújtás utáni pozitívhoz.
Szia! nincs hozzá semmilyen külön kábel.azt mondták így kellene működnie csak rá össze kell dugni a két csatit..kicseréltem egy másikra ,de az se működik.
Hát ez érdekes. Van róla fotód? Lehet, hogy a te motorod még nem támogatja?
Nem tudom,de elmondták,hogy működnie kellene.kép ehhez hasonló csak van még egy kivezetés ,igy a dda is rá lehessen kötni.

 

Elküldve: Wed Feb 21, 2018 10:37 pm
Szerző: LM
Sziasztok! Streetfighter 1098 s-re vettem healtach ds 2 fokozatkijelzőt.rádugtam a gyári szerviz csatlakozóra ,de nem történik semmi.(a kijelző teljes sötét)Beszéltem az ago motorsal ,mert onnan vettem azt mondták,hogy mindegyik kijelző előzetes próbán esik át és működő képes.akkor nem tudom mi a probléma.Kell még valamit állítani a motoron,vagy rossz a kijelző??Mert akkor visszaviszem.Köszi Norbi.
Szia! Nekem a Monster 821-nél adni kellett egy gyújtás utáni pozitívot is. A kijelző kábelén a DDS csatlakozó mellett volt egy különálló szál, azt kellett egy gyorskapoccsal (benne volt a csomagban) a biztosítéktáblából kilépő egyik vezetékhez hozzákapcsozni. Ez adja neki az áramot. Volt hozzá beszerelési útmutató, az alapján csináltam én is. Nézd meg, hogy van-e külön pozitív szál a vezetékén, mert ha igen, akkor valószínűleg nálad is csatlakoztatni kell egy gyújtás utáni pozitívhoz.
Szia! nincs hozzá semmilyen külön kábel.azt mondták így kellene működnie csak rá össze kell dugni a két csatit..kicseréltem egy másikra ,de az se működik.
Hát ez érdekes. Van róla fotód? Lehet, hogy a te motorod még nem támogatja?

 

Elküldve: Tue Feb 20, 2018 7:35 pm
Szerző: Norbi
Sziasztok! Streetfighter 1098 s-re vettem healtach ds 2 fokozatkijelzőt.rádugtam a gyári szerviz csatlakozóra ,de nem történik semmi.(a kijelző teljes sötét)Beszéltem az ago motorsal ,mert onnan vettem azt mondták,hogy mindegyik kijelző előzetes próbán esik át és működő képes.akkor nem tudom mi a probléma.Kell még valamit állítani a motoron,vagy rossz a kijelző??Mert akkor visszaviszem.Köszi Norbi.
Szia! Nekem a Monster 821-nél adni kellett egy gyújtás utáni pozitívot is. A kijelző kábelén a DDS csatlakozó mellett volt egy különálló szál, azt kellett egy gyorskapoccsal (benne volt a csomagban) a biztosítéktáblából kilépő egyik vezetékhez hozzákapcsozni. Ez adja neki az áramot. Volt hozzá beszerelési útmutató, az alapján csináltam én is. Nézd meg, hogy van-e külön pozitív szál a vezetékén, mert ha igen, akkor valószínűleg nálad is csatlakoztatni kell egy gyújtás utáni pozitívhoz.
Szia! nincs hozzá semmilyen külön kábel.azt mondták így kellene működnie csak rá össze kell dugni a két csatit..kicseréltem egy másikra ,de az se működik.

 

Elküldve: Mon Feb 19, 2018 9:36 am
Szerző: LM
Sziasztok! Streetfighter 1098 s-re vettem healtach ds 2 fokozatkijelzőt.rádugtam a gyári szerviz csatlakozóra ,de nem történik semmi.(a kijelző teljes sötét)Beszéltem az ago motorsal ,mert onnan vettem azt mondták,hogy mindegyik kijelző előzetes próbán esik át és működő képes.akkor nem tudom mi a probléma.Kell még valamit állítani a motoron,vagy rossz a kijelző??Mert akkor visszaviszem.Köszi Norbi.
Szia! Nekem a Monster 821-nél adni kellett egy gyújtás utáni pozitívot is. A kijelző kábelén a DDS csatlakozó mellett volt egy különálló szál, azt kellett egy gyorskapoccsal (benne volt a csomagban) a biztosítéktáblából kilépő egyik vezetékhez hozzákapcsozni. Ez adja neki az áramot. Volt hozzá beszerelési útmutató, az alapján csináltam én is. Nézd meg, hogy van-e külön pozitív szál a vezetékén, mert ha igen, akkor valószínűleg nálad is csatlakoztatni kell egy gyújtás utáni pozitívhoz.

 

Elküldve: Sun Feb 18, 2018 10:35 am
Szerző: Norbi
Sziasztok! Streetfighter 1098 s-re vettem healtach ds 2 fokozatkijelzőt.rádugtam a gyári szerviz csatlakozóra ,de nem történik semmi.(a kijelző teljes sötét)Beszéltem az ago motorsal ,mert onnan vettem azt mondták,hogy mindegyik kijelző előzetes próbán esik át és működő képes.akkor nem tudom mi a probléma.Kell még valamit állítani a motoron,vagy rossz a kijelző??Mert akkor visszaviszem.Köszi Norbi.

 

Elküldve: Sat Feb 17, 2018 9:59 am
Szerző: EchoPeti1
Én valahogy így fogom most megoldani a rögzítést, ez a legjobb beállítás szerintem, csak kell reszelnem egy műanyag kockából köz darabot.
Nem kell felmegy simán...
Sajnos túl nagy a "törése" a sisakom all részének így kell....

 

Elküldve: Fri Feb 16, 2018 9:26 pm
Szerző: wolvesmonster93
Én valahogy így fogom most megoldani a rögzítést, ez a legjobb beállítás szerintem, csak kell reszelnem egy műanyag kockából köz darabot.
Nem kell felmegy simán...

 

Elküldve: Fri Feb 16, 2018 5:07 pm
Szerző: PistaFR
és Köszi, ilyen a pánt és a tartó is (-gopro felirat :) ), a fejjel lefelére nem gondoltam :) "Simán" nekem nem volt jó, tulságosan lefelé nézett, ahogy ültem a motoron. Egy Multin vagy Hyperen biztos jó lenne úgy is.

A sisak nálam azért nem játszik, mert nem akarok semmit ráragasztani. Esetleg, ha lenne olyan tartó, amit a héj pereméhez lehet rögzíteni (kb mint a com szetteket), azt kipróbálnám.
nekem gopro session van, az pl szenzor alapján "tudja" hogy milyen pozícióban van és úgy vesz fel. Az meg hogy most alul vagy felül nyomod meg a felvétel gombot, mindegy, főleg ha van quick capture
Rögzítés közben is tudja változtatni?
Nekem nem tűnik szerencsésnek, ha igen. :)

 

Elküldve: Fri Feb 16, 2018 3:47 pm
Szerző: PETTI
https://images-na.ssl-images-amazon.com ... SY355_.jpg ezt az elemet használva, goprot fejjel lefelé rögzítve be tudod állítani a kívánt szöget
és
Azzal a közdarabbal amit Kajakman linkelt vagy fejjel lefele vagy simán is megoldható, nekem nem mozog ha szorosra húzom a pántokat, a lényeg, hogy a vállpántokat a lehető legrövidebbre húzd, minél közelebb legyen a nyak részhez a kamera, valahogy így:
Köszi, ilyen a pánt és a tartó is (-gopro felirat :) ), a fejjel lefelére nem gondoltam :) "Simán" nekem nem volt jó, tulságosan lefelé nézett, ahogy ültem a motoron. Egy Multin vagy Hyperen biztos jó lenne úgy is.

A sisak nálam azért nem játszik, mert nem akarok semmit ráragasztani. Esetleg, ha lenne olyan tartó, amit a héj pereméhez lehet rögzíteni (kb mint a com szetteket), azt kipróbálnám.
nekem gopro session van, az pl szenzor alapján "tudja" hogy milyen pozícióban van és úgy vesz fel. Az meg hogy most alul vagy felül nyomod meg a felvétel gombot, mindegy, főleg ha van quick capture
Rögzítés közben is tudja változtatni?

 

Elküldve: Fri Feb 16, 2018 1:58 pm
Szerző: PistaFR
https://images-na.ssl-images-amazon.com ... SY355_.jpg ezt az elemet használva, goprot fejjel lefelé rögzítve be tudod állítani a kívánt szöget
és
Azzal a közdarabbal amit Kajakman linkelt vagy fejjel lefele vagy simán is megoldható, nekem nem mozog ha szorosra húzom a pántokat, a lényeg, hogy a vállpántokat a lehető legrövidebbre húzd, minél közelebb legyen a nyak részhez a kamera, valahogy így:
Köszi, ilyen a pánt és a tartó is (-gopro felirat :) ), a fejjel lefelére nem gondoltam :) "Simán" nekem nem volt jó, tulságosan lefelé nézett, ahogy ültem a motoron. Egy Multin vagy Hyperen biztos jó lenne úgy is.

A sisak nálam azért nem játszik, mert nem akarok semmit ráragasztani. Esetleg, ha lenne olyan tartó, amit a héj pereméhez lehet rögzíteni (kb mint a com szetteket), azt kipróbálnám.
Csak ne felejtsd el megfordítani a képet is a kamerán, ne utána kelljen vele szívni! :D
és
https://images-na.ssl-images-amazon.com ... SY355_.jpg ezt az elemet használva, goprot fejjel lefelé rögzítve be tudod állítani a kívánt szöget
és
Azzal a közdarabbal amit Kajakman linkelt vagy fejjel lefele vagy simán is megoldható, nekem nem mozog ha szorosra húzom a pántokat, a lényeg, hogy a vállpántokat a lehető legrövidebbre húzd, minél közelebb legyen a nyak részhez a kamera, valahogy így:
Köszi, ilyen a pánt és a tartó is (-gopro felirat :) ), a fejjel lefelére nem gondoltam :) "Simán" nekem nem volt jó, tulságosan lefelé nézett, ahogy ültem a motoron. Egy Multin vagy Hyperen biztos jó lenne úgy is.

A sisak nálam azért nem játszik, mert nem akarok semmit ráragasztani. Esetleg, ha lenne olyan tartó, amit a héj pereméhez lehet rögzíteni (kb mint a com szetteket), azt kipróbálnám.
nekem gopro session van, az pl szenzor alapján "tudja" hogy milyen pozícióban van és úgy vesz fel. Az meg hogy most alul vagy felül nyomod meg a felvétel gombot, mindegy, főleg ha van quick capture
Szerencsére van ilyen funkciója a kamerának, de nem szenzoros, manuálisan kell. Bár utólag se lehet valami bonyolult, de szerintem is jobb már egyből így rögzíteni.

 

Elküldve: Fri Feb 16, 2018 1:01 pm
Szerző: Kajakman
Mellpánttal hogy oldod meg, hogy ne mozogjon? Direkt a mellpánt tartójára nem tudom tenni a kamerát, mert úgy legmagasabb állásban is csak a tankot látnám, kell egy kis közdarab, de úgy meg már nagyon mozgott nekem.
https://images-na.ssl-images-amazon.com ... SY355_.jpg ezt az elemet használva, goprot fejjel lefelé rögzítve be tudod állítani a kívánt szöget
és
Mellpánttal hogy oldod meg, hogy ne mozogjon? Direkt a mellpánt tartójára nem tudom tenni a kamerát, mert úgy legmagasabb állásban is csak a tankot látnám, kell egy kis közdarab, de úgy meg már nagyon mozgott nekem.
Azzal a közdarabbal amit Kajakman linkelt vagy fejjel lefele vagy simán is megoldható, nekem nem mozog ha szorosra húzom a pántokat, a lényeg, hogy a vállpántokat a lehető legrövidebbre húzd, minél közelebb legyen a nyak részhez a kamera, valahogy így:
Köszi, ilyen a pánt és a tartó is (-gopro felirat :) ), a fejjel lefelére nem gondoltam :) "Simán" nekem nem volt jó, tulságosan lefelé nézett, ahogy ültem a motoron. Egy Multin vagy Hyperen biztos jó lenne úgy is.

A sisak nálam azért nem játszik, mert nem akarok semmit ráragasztani. Esetleg, ha lenne olyan tartó, amit a héj pereméhez lehet rögzíteni (kb mint a com szetteket), azt kipróbálnám.
nekem gopro session van, az pl szenzor alapján "tudja" hogy milyen pozícióban van és úgy vesz fel. Az meg hogy most alul vagy felül nyomod meg a felvétel gombot, mindegy, főleg ha van quick capture

 

Elküldve: Fri Feb 16, 2018 12:55 pm
Szerző: EchoPeti1
Mellpánttal hogy oldod meg, hogy ne mozogjon? Direkt a mellpánt tartójára nem tudom tenni a kamerát, mert úgy legmagasabb állásban is csak a tankot látnám, kell egy kis közdarab, de úgy meg már nagyon mozgott nekem.
https://images-na.ssl-images-amazon.com ... SY355_.jpg ezt az elemet használva, goprot fejjel lefelé rögzítve be tudod állítani a kívánt szöget
és
Mellpánttal hogy oldod meg, hogy ne mozogjon? Direkt a mellpánt tartójára nem tudom tenni a kamerát, mert úgy legmagasabb állásban is csak a tankot látnám, kell egy kis közdarab, de úgy meg már nagyon mozgott nekem.
Azzal a közdarabbal amit Kajakman linkelt vagy fejjel lefele vagy simán is megoldható, nekem nem mozog ha szorosra húzom a pántokat, a lényeg, hogy a vállpántokat a lehető legrövidebbre húzd, minél közelebb legyen a nyak részhez a kamera, valahogy így:
Köszi, ilyen a pánt és a tartó is (-gopro felirat :) ), a fejjel lefelére nem gondoltam :) "Simán" nekem nem volt jó, tulságosan lefelé nézett, ahogy ültem a motoron. Egy Multin vagy Hyperen biztos jó lenne úgy is.

A sisak nálam azért nem játszik, mert nem akarok semmit ráragasztani. Esetleg, ha lenne olyan tartó, amit a héj pereméhez lehet rögzíteni (kb mint a com szetteket), azt kipróbálnám.
Csak ne felejtsd el megfordítani a képet is a kamerán, ne utána kelljen vele szívni! :D

 

Elküldve: Fri Feb 16, 2018 12:38 pm
Szerző: PistaFR
20-30 ezer forinttól már kapsz SJCAM kamerát melyből az alap is már 1080p-ben tud felvenni 30 fps-el, bár már ezeket is hamisítják... Én az enyémet még 2014 elején vettem és azóta tökéletesen működik. Azóta vettem 1 éve egy GoPro Hero4 Black-et, persze tudásban ég és föld a különbség, de ár/érték arányban az SJCAM verhetetlen. Pozitív, hogy mindkettőnek ugyan olyan a felfogatása és ebay-ről pár forintért meg tudsz venni minden konzolt és felfogatást. Személyes tapasztalatom, hogy a legjobb beállítást úgy kapod, ha vagy mellpánttal rögzíted magadra a kamerát de úgy is a legmagasabban, vagy a sisakodra de oda az áll részre, tehát a plexi alá, a tetején már túl magasan lesz, és nem adja vissza azt a képet amit szeretnél.
Mellpánttal hogy oldod meg, hogy ne mozogjon? Direkt a mellpánt tartójára nem tudom tenni a kamerát, mert úgy legmagasabb állásban is csak a tankot látnám, kell egy kis közdarab, de úgy meg már nagyon mozgott nekem.
https://images-na.ssl-images-amazon.com ... SY355_.jpg ezt az elemet használva, goprot fejjel lefelé rögzítve be tudod állítani a kívánt szöget
és
20-30 ezer forinttól már kapsz SJCAM kamerát melyből az alap is már 1080p-ben tud felvenni 30 fps-el, bár már ezeket is hamisítják... Én az enyémet még 2014 elején vettem és azóta tökéletesen működik. Azóta vettem 1 éve egy GoPro Hero4 Black-et, persze tudásban ég és föld a különbség, de ár/érték arányban az SJCAM verhetetlen. Pozitív, hogy mindkettőnek ugyan olyan a felfogatása és ebay-ről pár forintért meg tudsz venni minden konzolt és felfogatást. Személyes tapasztalatom, hogy a legjobb beállítást úgy kapod, ha vagy mellpánttal rögzíted magadra a kamerát de úgy is a legmagasabban, vagy a sisakodra de oda az áll részre, tehát a plexi alá, a tetején már túl magasan lesz, és nem adja vissza azt a képet amit szeretnél.
Mellpánttal hogy oldod meg, hogy ne mozogjon? Direkt a mellpánt tartójára nem tudom tenni a kamerát, mert úgy legmagasabb állásban is csak a tankot látnám, kell egy kis közdarab, de úgy meg már nagyon mozgott nekem.
Azzal a közdarabbal amit Kajakman linkelt vagy fejjel lefele vagy simán is megoldható, nekem nem mozog ha szorosra húzom a pántokat, a lényeg, hogy a vállpántokat a lehető legrövidebbre húzd, minél közelebb legyen a nyak részhez a kamera, valahogy így:
Köszi, ilyen a pánt és a tartó is (-gopro felirat :) ), a fejjel lefelére nem gondoltam :) "Simán" nekem nem volt jó, tulságosan lefelé nézett, ahogy ültem a motoron. Egy Multin vagy Hyperen biztos jó lenne úgy is.

A sisak nálam azért nem játszik, mert nem akarok semmit ráragasztani. Esetleg, ha lenne olyan tartó, amit a héj pereméhez lehet rögzíteni (kb mint a com szetteket), azt kipróbálnám.

 

Elküldve: Fri Feb 16, 2018 12:18 pm
Szerző: skinner
Valami jó kamerát tudtok ajánlani? Motorra vagy sisakra. Nem kell 4k meg ilyenek. Elég a hd. Köszi
Nem baj ha nem drága! :)
Elsősorban nappal, jó fényviszonyok között lenne használva.
Legyen benne stabilizátor. gopro session. kicsit olcsóbb és kicsi a mérete

 

Elküldve: Fri Feb 16, 2018 9:46 am
Szerző: EchoPeti1
Én valahogy így fogom most megoldani a rögzítést, ez a legjobb beállítás szerintem, csak kell reszelnem egy műanyag kockából köz darabot.

 

Elküldve: Fri Feb 16, 2018 9:43 am
Szerző: EchoPeti1
Valami jó kamerát tudtok ajánlani? Motorra vagy sisakra. Nem kell 4k meg ilyenek. Elég a hd. Köszi
Nem baj ha nem drága! :)
Elsősorban nappal, jó fényviszonyok között lenne használva.
20-30 ezer forinttól már kapsz SJCAM kamerát melyből az alap is már 1080p-ben tud felvenni 30 fps-el, bár már ezeket is hamisítják... Én az enyémet még 2014 elején vettem és azóta tökéletesen működik. Azóta vettem 1 éve egy GoPro Hero4 Black-et, persze tudásban ég és föld a különbség, de ár/érték arányban az SJCAM verhetetlen. Pozitív, hogy mindkettőnek ugyan olyan a felfogatása és ebay-ről pár forintért meg tudsz venni minden konzolt és felfogatást. Személyes tapasztalatom, hogy a legjobb beállítást úgy kapod, ha vagy mellpánttal rögzíted magadra a kamerát de úgy is a legmagasabban, vagy a sisakodra de oda az áll részre, tehát a plexi alá, a tetején már túl magasan lesz, és nem adja vissza azt a képet amit szeretnél.
Mellpánttal hogy oldod meg, hogy ne mozogjon? Direkt a mellpánt tartójára nem tudom tenni a kamerát, mert úgy legmagasabb állásban is csak a tankot látnám, kell egy kis közdarab, de úgy meg már nagyon mozgott nekem.
Azzal a közdarabbal amit Kajakman linkelt vagy fejjel lefele vagy simán is megoldható, nekem nem mozog ha szorosra húzom a pántokat, a lényeg, hogy a vállpántokat a lehető legrövidebbre húzd, minél közelebb legyen a nyak részhez a kamera, valahogy így:

 

Elküldve: Fri Feb 16, 2018 7:21 am
Szerző: Kajakman
Valami jó kamerát tudtok ajánlani? Motorra vagy sisakra. Nem kell 4k meg ilyenek. Elég a hd. Köszi
Nem baj ha nem drága! :)
Elsősorban nappal, jó fényviszonyok között lenne használva.
20-30 ezer forinttól már kapsz SJCAM kamerát melyből az alap is már 1080p-ben tud felvenni 30 fps-el, bár már ezeket is hamisítják... Én az enyémet még 2014 elején vettem és azóta tökéletesen működik. Azóta vettem 1 éve egy GoPro Hero4 Black-et, persze tudásban ég és föld a különbség, de ár/érték arányban az SJCAM verhetetlen. Pozitív, hogy mindkettőnek ugyan olyan a felfogatása és ebay-ről pár forintért meg tudsz venni minden konzolt és felfogatást. Személyes tapasztalatom, hogy a legjobb beállítást úgy kapod, ha vagy mellpánttal rögzíted magadra a kamerát de úgy is a legmagasabban, vagy a sisakodra de oda az áll részre, tehát a plexi alá, a tetején már túl magasan lesz, és nem adja vissza azt a képet amit szeretnél.
Mellpánttal hogy oldod meg, hogy ne mozogjon? Direkt a mellpánt tartójára nem tudom tenni a kamerát, mert úgy legmagasabb állásban is csak a tankot látnám, kell egy kis közdarab, de úgy meg már nagyon mozgott nekem.
https://images-na.ssl-images-amazon.com ... SY355_.jpg ezt az elemet használva, goprot fejjel lefelé rögzítve be tudod állítani a kívánt szöget

 

Elküldve: Thu Feb 15, 2018 7:35 pm
Szerző: PistaFR
Valami jó kamerát tudtok ajánlani? Motorra vagy sisakra. Nem kell 4k meg ilyenek. Elég a hd. Köszi
Nem baj ha nem drága! :)
Elsősorban nappal, jó fényviszonyok között lenne használva.
20-30 ezer forinttól már kapsz SJCAM kamerát melyből az alap is már 1080p-ben tud felvenni 30 fps-el, bár már ezeket is hamisítják... Én az enyémet még 2014 elején vettem és azóta tökéletesen működik. Azóta vettem 1 éve egy GoPro Hero4 Black-et, persze tudásban ég és föld a különbség, de ár/érték arányban az SJCAM verhetetlen. Pozitív, hogy mindkettőnek ugyan olyan a felfogatása és ebay-ről pár forintért meg tudsz venni minden konzolt és felfogatást. Személyes tapasztalatom, hogy a legjobb beállítást úgy kapod, ha vagy mellpánttal rögzíted magadra a kamerát de úgy is a legmagasabban, vagy a sisakodra de oda az áll részre, tehát a plexi alá, a tetején már túl magasan lesz, és nem adja vissza azt a képet amit szeretnél.
Mellpánttal hogy oldod meg, hogy ne mozogjon? Direkt a mellpánt tartójára nem tudom tenni a kamerát, mert úgy legmagasabb állásban is csak a tankot látnám, kell egy kis közdarab, de úgy meg már nagyon mozgott nekem.

 

Elküldve: Thu Feb 15, 2018 12:46 pm
Szerző: stafford
En meg ajanlanam a Xiaomi Yi kamerat. 1080p 60fps-t tud es kb SJCAM arban van. En mar a masodikat fogyasztom belole, Hero3 Black tudasu kb.

 

Elküldve: Thu Feb 15, 2018 9:18 am
Szerző: EchoPeti1
Valami jó kamerát tudtok ajánlani? Motorra vagy sisakra. Nem kell 4k meg ilyenek. Elég a hd. Köszi
Nem baj ha nem drága! :)
Elsősorban nappal, jó fényviszonyok között lenne használva.
20-30 ezer forinttól már kapsz SJCAM kamerát melyből az alap is már 1080p-ben tud felvenni 30 fps-el, bár már ezeket is hamisítják... Én az enyémet még 2014 elején vettem és azóta tökéletesen működik. Azóta vettem 1 éve egy GoPro Hero4 Black-et, persze tudásban ég és föld a különbség, de ár/érték arányban az SJCAM verhetetlen. Pozitív, hogy mindkettőnek ugyan olyan a felfogatása és ebay-ről pár forintért meg tudsz venni minden konzolt és felfogatást. Személyes tapasztalatom, hogy a legjobb beállítást úgy kapod, ha vagy mellpánttal rögzíted magadra a kamerát de úgy is a legmagasabban, vagy a sisakodra de oda az áll részre, tehát a plexi alá, a tetején már túl magasan lesz, és nem adja vissza azt a képet amit szeretnél.

 

Elküldve: Wed Feb 14, 2018 10:02 pm
Szerző: PETTI
Valami jó kamerát tudtok ajánlani? Motorra vagy sisakra. Nem kell 4k meg ilyenek. Elég a hd. Köszi
Nem baj ha nem drága! :)
Elsősorban nappal, jó fényviszonyok között lenne használva.
https://www.220volt.hu/Teszt/GoPro+Hero

 

Elküldve: Wed Feb 14, 2018 8:42 pm
Szerző: Warpig
Valami jó kamerát tudtok ajánlani? Motorra vagy sisakra. Nem kell 4k meg ilyenek. Elég a hd. Köszi
Nem baj ha nem drága! :)
Elsősorban nappal, jó fényviszonyok között lenne használva.
http://www.sjcammagyarorszag.hu/termeke ... ortkamerak
Ezek bevált cuccok, olvass teszteket, youtube összehasonlító videókat GoPro-val.

A legfontosabb a felerősítés lesz a motorra. Normális mount szett kell!

 

Elküldve: Wed Feb 14, 2018 8:40 pm
Szerző: dino74
Valami jó kamerát tudtok ajánlani? Motorra vagy sisakra. Nem kell 4k meg ilyenek. Elég a hd. Köszi
Nem baj ha nem drága! :)
Elsősorban nappal, jó fényviszonyok között lenne használva.
sokan a védára esküsznek

 

Elküldve: Wed Feb 14, 2018 8:17 pm
Szerző: Ruczak
Valami jó kamerát tudtok ajánlani? Motorra vagy sisakra. Nem kell 4k meg ilyenek. Elég a hd. Köszi
Nem baj ha nem drága! :)
Elsősorban nappal, jó fényviszonyok között lenne használva.

 

Elküldve: Fri Jan 26, 2018 8:25 pm
Szerző: stafford
Megfizethető árú köridőmérőt tudnátok ajánlani?
Ez volt nekem, kakucson is ez a rndszer mukodik. Adot nem szukseges venni ha pl palyanapra mesz mert be tudja fogni a palya vagy masok adojat.

http://www.generalmechatronics.com/hu/p ... tegory%3A3

stafford (888) 2017 nov 17 19:36 #191 válasz új komment
@Ruczak Ez volt nekem, kakucson is ez a rndszer mukodik. Adot nem szukseges venni ha pl palyanapra mesz mert be tudja fogni a palya vagy masok adojat.

http://www.generalmechatronics.com/hu/p ... tegory%3A3

Nem tudjátok, ez még mindig csak androidos telefonnal működik?
Hivd fel a Gezat, segitokesz!

 

Elküldve: Fri Jan 26, 2018 6:34 pm
Szerző: Ruczak
Megfizethető árú köridőmérőt tudnátok ajánlani?
Ez volt nekem, kakucson is ez a rndszer mukodik. Adot nem szukseges venni ha pl palyanapra mesz mert be tudja fogni a palya vagy masok adojat.

http://www.generalmechatronics.com/hu/p ... tegory%3A3

stafford (888) 2017 nov 17 19:36 #191 válasz új komment
@Ruczak Ez volt nekem, kakucson is ez a rndszer mukodik. Adot nem szukseges venni ha pl palyanapra mesz mert be tudja fogni a palya vagy masok adojat.

http://www.generalmechatronics.com/hu/p ... tegory%3A3

Nem tudjátok, ez még mindig csak androidos telefonnal működik?

 

Elküldve: Tue Dec 26, 2017 4:05 pm
Szerző: TorzsiMTS
Nekem adott egy full rendszer katalizátor nélkül+K&N fújható sport légszűrő+nyitott légszűrő ház. Kérdés, hogy milyen opciók vannak arra, hogy az "agyát" is hozzá állíttassam a rendszerhez. Gyári ECU írása? Performance ECU és azt írják? Egyáltalán hol foglalkoznak ilyennel? Gondolom a jelenlegi állapotban még lehet gyengébb is mint gyári rendszerrel...
vagy veszel performance ecut, vagy a mostanira ráiratod a performanszt.
a rossóban csinálnak ilyent, a maleducati nem gyárit, de profi racsingot ír, ha jól tudom sárkánynak is van megoldása rá - szóval lehet választani. általában 50e ft körül szokott menni egy írás, bár rég pörögtem rajta, szóval lehet már tök más :)
Maleducatinál már érdeklődtem, ott rexxer ecu tuning van, 60 ezer azt hiszem az írás, be fogok telefonálni a Rossoba is, hogy ők milyen áron mit csinálnak, itt elsősorban nem a költség a kérdéses, de azért egy írásért nem mindegy, hogy Debrecenből Pestig kell csak mennem vagy Szombathelyig akár...
Én úgy tudom Zsolti(Maráczi) házhoz megy, kérdezd meg tőle. KMPetinek a hyperre itt írta Debrecenben az ECU-t az tuti.

 

Elküldve: Sun Dec 24, 2017 12:29 pm
Szerző: PETTI
Igazi értelme csak úgy van, ha padon lövik be, és ott is a két hengert külön. Nekem az Ago csinálta, Ha akarsz rá nyitott rendszert is meg lendkereket érdemes a végén megcsináltatni. Sokkal jobb kezelhetőbb lesz tőle és nem fog sehol torpanni. Az én teljesítménymérésem fent van az Ago honlapján
olvastam meg néztem is az ago oldalát, egyenlőre ráteszek egy létező térképet, kipróbálom, azután meg elviszem szerintem...
oké, de ha majd még akarsz rajta változtatni később akor előbb csináld meg és a végén programoztasd
persze, úgy gondoltam én is, bár nem hinném hogy tovább módosítom

 

Elküldve: Sun Dec 24, 2017 11:56 am
Szerző: dino74
termi slip on van, katalizátor nélkül stock ecu val, van rá gyári map is....majd szezonban meglátom akkor....
Igazi értelme csak úgy van, ha padon lövik be, és ott is a két hengert külön. Nekem az Ago csinálta, Ha akarsz rá nyitott rendszert is meg lendkereket érdemes a végén megcsináltatni. Sokkal jobb kezelhetőbb lesz tőle és nem fog sehol torpanni. Az én teljesítménymérésem fent van az Ago honlapján
olvastam meg néztem is az ago oldalát, egyenlőre ráteszek egy létező térképet, kipróbálom, azután meg elviszem szerintem...
oké, de ha majd még akarsz rajta változtatni később akor előbb csináld meg és a végén programoztasd

 

Elküldve: Sat Dec 23, 2017 8:31 pm
Szerző: PETTI
nekem a 748-ra muszáj volt, a big bore kit miatt rakoncántlankodott nélküle. páran használtak/nak gyári blokkokon is, de ha nincs nagy nyitott rendszered ECU-val, sztem nem sok értelme van pénzt költeni rá
termi slip on van, katalizátor nélkül stock ecu val, van rá gyári map is....majd szezonban meglátom akkor....
Igazi értelme csak úgy van, ha padon lövik be, és ott is a két hengert külön. Nekem az Ago csinálta, Ha akarsz rá nyitott rendszert is meg lendkereket érdemes a végén megcsináltatni. Sokkal jobb kezelhetőbb lesz tőle és nem fog sehol torpanni. Az én teljesítménymérésem fent van az Ago honlapján
olvastam meg néztem is az ago oldalát, egyenlőre ráteszek egy létező térképet, kipróbálom, azután meg elviszem szerintem...

 

Elküldve: Sat Dec 23, 2017 7:19 pm
Szerző: dino74
nekem a 748-ra muszáj volt, a big bore kit miatt rakoncántlankodott nélküle. páran használtak/nak gyári blokkokon is, de ha nincs nagy nyitott rendszered ECU-val, sztem nem sok értelme van pénzt költeni rá
termi slip on van, katalizátor nélkül stock ecu val, van rá gyári map is....majd szezonban meglátom akkor....
Igazi értelme csak úgy van, ha padon lövik be, és ott is a két hengert külön. Nekem az Ago csinálta, Ha akarsz rá nyitott rendszert is meg lendkereket érdemes a végén megcsináltatni. Sokkal jobb kezelhetőbb lesz tőle és nem fog sehol torpanni. Az én teljesítménymérésem fent van az Ago honlapján
ja és a performance vagy rexxer ecu 500-alt tovább is forog ha jól emlékszem

 

Elküldve: Sat Dec 23, 2017 7:13 pm
Szerző: dino74
power commander-t használ valaki? Valami tapasztalat esetleg? Vettem egyet jó áron, érdemes berakni gyári map-al?
nekem a 748-ra muszáj volt, a big bore kit miatt rakoncántlankodott nélküle. páran használtak/nak gyári blokkokon is, de ha nincs nagy nyitott rendszered ECU-val, sztem nem sok értelme van pénzt költeni rá
termi slip on van, katalizátor nélkül stock ecu val, van rá gyári map is....majd szezonban meglátom akkor....
Igazi értelme csak úgy van, ha padon lövik be, és ott is a két hengert külön. Nekem az Ago csinálta, Ha akarsz rá nyitott rendszert is meg lendkereket érdemes a végén megcsináltatni. Sokkal jobb kezelhetőbb lesz tőle és nem fog sehol torpanni. Az én teljesítménymérésem fent van az Ago honlapján

 

Elküldve: Fri Dec 22, 2017 11:46 am
Szerző: ricsi
Nekem adott egy full rendszer katalizátor nélkül+K&N fújható sport légszűrő+nyitott légszűrő ház. Kérdés, hogy milyen opciók vannak arra, hogy az "agyát" is hozzá állíttassam a rendszerhez. Gyári ECU írása? Performance ECU és azt írják? Egyáltalán hol foglalkoznak ilyennel? Gondolom a jelenlegi állapotban még lehet gyengébb is mint gyári rendszerrel...
vagy veszel performance ecut, vagy a mostanira ráiratod a performanszt.
a rossóban csinálnak ilyent, a maleducati nem gyárit, de profi racsingot ír, ha jól tudom sárkánynak is van megoldása rá - szóval lehet választani. általában 50e ft körül szokott menni egy írás, bár rég pörögtem rajta, szóval lehet már tök más :)
Maleducatinál már érdeklődtem, ott rexxer ecu tuning van, 60 ezer azt hiszem az írás, be fogok telefonálni a Rossoba is, hogy ők milyen áron mit csinálnak, itt elsősorban nem a költség a kérdéses, de azért egy írásért nem mindegy, hogy Debrecenből Pestig kell csak mennem vagy Szombathelyig akár...
jaja, rexxer a szó amit kerestem :)

 

Elküldve: Fri Dec 22, 2017 9:56 am
Szerző: EchoPeti1
Nekem adott egy full rendszer katalizátor nélkül+K&N fújható sport légszűrő+nyitott légszűrő ház. Kérdés, hogy milyen opciók vannak arra, hogy az "agyát" is hozzá állíttassam a rendszerhez. Gyári ECU írása? Performance ECU és azt írják? Egyáltalán hol foglalkoznak ilyennel? Gondolom a jelenlegi állapotban még lehet gyengébb is mint gyári rendszerrel...
vagy veszel performance ecut, vagy a mostanira ráiratod a performanszt.
a rossóban csinálnak ilyent, a maleducati nem gyárit, de profi racsingot ír, ha jól tudom sárkánynak is van megoldása rá - szóval lehet választani. általában 50e ft körül szokott menni egy írás, bár rég pörögtem rajta, szóval lehet már tök más :)
Maleducatinál már érdeklődtem, ott rexxer ecu tuning van, 60 ezer azt hiszem az írás, be fogok telefonálni a Rossoba is, hogy ők milyen áron mit csinálnak, itt elsősorban nem a költség a kérdéses, de azért egy írásért nem mindegy, hogy Debrecenből Pestig kell csak mennem vagy Szombathelyig akár...

 

Elküldve: Thu Dec 21, 2017 4:23 pm
Szerző: ricsi
Nekem adott egy full rendszer katalizátor nélkül+K&N fújható sport légszűrő+nyitott légszűrő ház. Kérdés, hogy milyen opciók vannak arra, hogy az "agyát" is hozzá állíttassam a rendszerhez. Gyári ECU írása? Performance ECU és azt írják? Egyáltalán hol foglalkoznak ilyennel? Gondolom a jelenlegi állapotban még lehet gyengébb is mint gyári rendszerrel...
vagy veszel performance ecut, vagy a mostanira ráiratod a performanszt.
a rossóban csinálnak ilyent, a maleducati nem gyárit, de profi racsingot ír, ha jól tudom sárkánynak is van megoldása rá - szóval lehet választani. általában 50e ft körül szokott menni egy írás, bár rég pörögtem rajta, szóval lehet már tök más :)

 

Elküldve: Thu Dec 21, 2017 4:07 pm
Szerző: EchoPeti1
Nekem adott egy full rendszer katalizátor nélkül+K&N fújható sport légszűrő+nyitott légszűrő ház. Kérdés, hogy milyen opciók vannak arra, hogy az "agyát" is hozzá állíttassam a rendszerhez. Gyári ECU írása? Performance ECU és azt írják? Egyáltalán hol foglalkoznak ilyennel? Gondolom a jelenlegi állapotban még lehet gyengébb is mint gyári rendszerrel...

 

Elküldve: Thu Dec 21, 2017 3:19 pm
Szerző: stafford
power commander-t használ valaki? Valami tapasztalat esetleg? Vettem egyet jó áron, érdemes berakni gyári map-al?
nekem a 748-ra muszáj volt, a big bore kit miatt rakoncántlankodott nélküle. páran használtak/nak gyári blokkokon is, de ha nincs nagy nyitott rendszered ECU-val, sztem nem sok értelme van pénzt költeni rá
termi slip on van, katalizátor nélkül stock ecu val, van rá gyári map is....majd szezonban meglátom akkor....
Ha jol remlik, akkor PC-t fekpadon be kell allitani. Mar ha iagzan jot akarsz. dino majd monjd az okosabbat

 

Elküldve: Thu Dec 21, 2017 1:50 pm
Szerző: PETTI
power commander-t használ valaki? Valami tapasztalat esetleg? Vettem egyet jó áron, érdemes berakni gyári map-al?
nekem a 748-ra muszáj volt, a big bore kit miatt rakoncántlankodott nélküle. páran használtak/nak gyári blokkokon is, de ha nincs nagy nyitott rendszered ECU-val, sztem nem sok értelme van pénzt költeni rá
termi slip on van, katalizátor nélkül stock ecu val, van rá gyári map is....majd szezonban meglátom akkor....