Oldal: 37 / 37

 

Elküldve: Mon Jan 13, 2014 10:16 pm
Szerző: angel911
Csúcsforgalom…

Bátor a csávó....(+szófosás)

 

Elküldve: Mon Jan 13, 2014 10:08 pm
Szerző: Sirrom
Csúcsforgalom…

 

Elküldve: Mon Jan 13, 2014 9:34 pm
Szerző: stafford

 

Elküldve: Mon Jan 13, 2014 6:00 pm
Szerző: MihalyZotya
Sanciii!
Az első képen ki az a puskás faszi?
Nagyon sunyin néz,akar valamit...
Erre tessék,mondom hogy itt van közöttünk,mert a második képen már hozzá akar férni a drága benzinhez..

 

Elküldve: Mon Jan 13, 2014 1:11 pm
Szerző: gizi
Sanciii!

 

Elküldve: Sat Jan 11, 2014 1:53 pm
Szerző: stafford
A trellis vaz mas teruleteken is hodit! :)


 

Elküldve: Fri Jan 10, 2014 10:36 pm
Szerző: dino74
Én valamit nagyon nem értek a Ducati háza táján. a desmosedici- vel simán elindulhatott volna az SBK ban hiszen homológ, mert sorozatgyártásban volt, mindenkit elpicsázott volna. Éhelyett erőltette a 1198-at most meg ezt a retek 1199-et, amiről szerintem hamar kiderült, hogy nem igen fejleszthető, Ezt azzal magyarázom, mig a superstockban megállja a helyét, de már az SBK ban nem tudtak belefaragni 30-40 Le-vel többet.
itt az ideje a L4 nek!
nem hiszem, hogy a d16 anyira ütőképes lenne, mert eléggé lebutíott verziója a versenygépnek ;) Különben meg a superbikeban olyan motort éri meg szerepeltetni amit utána nagy tömegben el tud adni, és a d16 mint tudjuk nem ilyen. Ez valahol olyan mint a rallye meg a wtcc, ha Loeb nyer viszik a c4-est :)
tök igazad van! de szerintem még fogunk találkozni a D16 motorjával vagy valami hasonloval szériában !
biztos, hogy előveszik ;)

 

Elküldve: Fri Jan 10, 2014 7:25 pm
Szerző: csicseri

:(
Nem adta ki, de alapból tisztelet a srácnak, nem egy tipikus "barátságos" stuntgép a monster.
csak az elöadásnak vége volt és stilusosan lement a szinpadról :)

 

Elküldve: Fri Jan 10, 2014 7:22 pm
Szerző: csicseri
Én valamit nagyon nem értek a Ducati háza táján. a desmosedici- vel simán elindulhatott volna az SBK ban hiszen homológ, mert sorozatgyártásban volt, mindenkit elpicsázott volna. Éhelyett erőltette a 1198-at most meg ezt a retek 1199-et, amiről szerintem hamar kiderült, hogy nem igen fejleszthető, Ezt azzal magyarázom, mig a superstockban megállja a helyét, de már az SBK ban nem tudtak belefaragni 30-40 Le-vel többet.
itt az ideje a L4 nek!
nem hiszem, hogy a d16 anyira ütőképes lenne, mert eléggé lebutíott verziója a versenygépnek ;) Különben meg a superbikeban olyan motort éri meg szerepeltetni amit utána nagy tömegben el tud adni, és a d16 mint tudjuk nem ilyen. Ez valahol olyan mint a rallye meg a wtcc, ha Loeb nyer viszik a c4-est :)
tök igazad van! de szerintem még fogunk találkozni a D16 motorjával vagy valami hasonloval szériában !

 

Elküldve: Fri Jan 10, 2014 9:49 am
Szerző: Zola

:(
Nem adta ki, de alapból tisztelet a srácnak, nem egy tipikus "barátságos" stuntgép a monster.
Jaj...nézni is fáj, remélem nem volt nagy a szintkülönbség a palánk mögött...

 

Elküldve: Fri Jan 10, 2014 8:56 am
Szerző: Kajakman

:(
Nem adta ki, de alapból tisztelet a srácnak, nem egy tipikus "barátságos" stuntgép a monster.

 

Elküldve: Thu Jan 09, 2014 7:07 pm
Szerző: Másszi
Ducati festés:
ügyes ez a szóbafestő !!!..de tápétázni 1szerübb lett volna ! :-)

 

Elküldve: Thu Jan 09, 2014 4:21 pm
Szerző: stafford
Osztrak sracok "reklamfilmje" :)


 

Elküldve: Thu Jan 09, 2014 12:27 pm
Szerző: Zola
Ducati festés:

 

Elküldve: Thu Jan 09, 2014 11:48 am
Szerző: dino74
Én valamit nagyon nem értek a Ducati háza táján. a desmosedici- vel simán elindulhatott volna az SBK ban hiszen homológ, mert sorozatgyártásban volt, mindenkit elpicsázott volna. Éhelyett erőltette a 1198-at most meg ezt a retek 1199-et, amiről szerintem hamar kiderült, hogy nem igen fejleszthető, Ezt azzal magyarázom, mig a superstockban megállja a helyét, de már az SBK ban nem tudtak belefaragni 30-40 Le-vel többet.
itt az ideje a L4 nek!
nem hiszem, hogy a d16 anyira ütőképes lenne, mert eléggé lebutíott verziója a versenygépnek ;) Különben meg a superbikeban olyan motort éri meg szerepeltetni amit utána nagy tömegben el tud adni, és a d16 mint tudjuk nem ilyen. Ez valahol olyan mint a rallye meg a wtcc, ha Loeb nyer viszik a c4-est :)

 

Elküldve: Thu Jan 09, 2014 10:47 am
Szerző: csicseri
Én valamit nagyon nem értek a Ducati háza táján. a desmosedici- vel simán elindulhatott volna az SBK ban hiszen homológ, mert sorozatgyártásban volt, mindenkit elpicsázott volna. Éhelyett erőltette a 1198-at most meg ezt a retek 1199-et, amiről szerintem hamar kiderült, hogy nem igen fejleszthető, Ezt azzal magyarázom, mig a superstockban megállja a helyét, de már az SBK ban nem tudtak belefaragni 30-40 Le-vel többet.
itt az ideje a L4 nek!

 

Elküldve: Tue Jan 07, 2014 9:34 pm
Szerző: dino74
lesz még itt V4 utcai SBK a ducatitól is...
De minek? L2 Ducati V4 Aprilia és a Honda, uccára. Prototípus az nyilván más... Mert akkor a száraz kuplung után (amit díjazok! :)) hagyhatják a desmo vezérlést és az L2-őt is... Meg a Panigale és a Sedici mellé minek még valami?
Gyártsanak inkább robogót L2 blokkal! :)
szerintem azért, mert nem fogját tudni tartani a lépést a konkurenciával. nem véletlen volt ez egyetlen és legfontosabb kérdés az EICMA-n a monsterrel kapcsolatban, hogy "nem érzed-e kevésnek a lóerőt". a sok paraszt a katalógusadat alapján vásárol, a V2-ből meg el fognak fogyni a számok, nem is beszélve az SBK versenyképességről.
ez az én saját magánvéleményem, meglátjuk.
a robogóval kapcsolatban pedig szerintem az audi inkább a lambo-s vágányra teszi a ducatit is, lásd superleggera végtelen pénzért. ugyanaz, mint a mittoménmilyen lamborghinikből az ilyen olyan atomdrága elit változatok.
a desmo marad, nincs vele gond. a trelist is nagyon ígérik, hogy megmarad, szép is jó is.
Szerintem is, az l2-vel nem fognak tudni sokáig lépést tartani, vagy legalább is csak nagyon drágán. Az is lényeges, hogy mik lesznek a jövőben a sbk szabályok. Ott jól kell szerepelni, hogy a jövő nemzedék aki azt sem fogja tudni ki az a Foggy, Bayliss, Checa is megvegyék majd a Ducatit. Kurvára leszarják, hogy neked a száraz kuplung, az öregebbeknek a királytengely kell, mi már a vásárló réteg kis százalékát tesszük ki.

 

Elküldve: Tue Jan 07, 2014 11:46 am
Szerző: ricsi
lesz még itt V4 utcai SBK a ducatitól is...
De minek? L2 Ducati V4 Aprilia és a Honda, uccára. Prototípus az nyilván más... Mert akkor a száraz kuplung után (amit díjazok! :)) hagyhatják a desmo vezérlést és az L2-őt is... Meg a Panigale és a Sedici mellé minek még valami?
Gyártsanak inkább robogót L2 blokkal! :)
szerintem azért, mert nem fogját tudni tartani a lépést a konkurenciával. nem véletlen volt ez egyetlen és legfontosabb kérdés az EICMA-n a monsterrel kapcsolatban, hogy "nem érzed-e kevésnek a lóerőt". a sok paraszt a katalógusadat alapján vásárol, a V2-ből meg el fognak fogyni a számok, nem is beszélve az SBK versenyképességről.
ez az én saját magánvéleményem, meglátjuk.
a robogóval kapcsolatban pedig szerintem az audi inkább a lambo-s vágányra teszi a ducatit is, lásd superleggera végtelen pénzért. ugyanaz, mint a mittoménmilyen lamborghinikből az ilyen olyan atomdrága elit változatok.
a desmo marad, nincs vele gond. a trelist is nagyon ígérik, hogy megmarad, szép is jó is.

 

Elküldve: Tue Jan 07, 2014 11:36 am
Szerző: NIT
lesz még itt V4 utcai SBK a ducatitól is...
De minek? L2 Ducati V4 Aprilia és a Honda, uccára. Prototípus az nyilván más... Mert akkor a száraz kuplung után (amit díjazok! :)) hagyhatják a desmo vezérlést és az L2-őt is... Meg a Panigale és a Sedici mellé minek még valami?
Gyártsanak inkább robogót L2 blokkal! :)

 

Elküldve: Mon Jan 06, 2014 5:31 pm
Szerző: ricsi
lesz még itt V4 utcai SBK a ducatitól is...

 

Elküldve: Mon Jan 06, 2014 5:28 pm
Szerző: angel911

 

Elküldve: Mon Jan 06, 2014 3:58 pm
Szerző: zsolt24

 

Elküldve: Sun Jan 05, 2014 11:28 am
Szerző: TorzsiMTS
"Csak" átlátszó fedél :)

 

Elküldve: Sun Jan 05, 2014 11:28 am
Szerző: Zola
Full titán rendszer,fullos felnik,letisztult forma! Monster 796
Nagyon jól néz ki...ez nyitott kuplung, vagy átlátszó a fedél ?

 

Elküldve: Sun Jan 05, 2014 9:03 am
Szerző: TorzsiMTS
Full titán rendszer,fullos felnik,letisztult forma! Monster 796

 

Elküldve: Sat Jan 04, 2014 12:05 pm
Szerző: Zola
Az MCN keszitett egy kepes osszeallitast a 916-os model 20. evfordulojara. Ha valakinek meg van nagyobb felbontasban, esetleg pdf az ne rejtegesse! :)
Épp most indulok a Váci utcába venni egyet, kell még vkinek ?
Koszi, nem.
Sajna csak jövő héten érkezik a januári szám...ha tudok értelmesen szkennelni, akkor majd megosztom az eredményt.

 

Elküldve: Sat Jan 04, 2014 11:37 am
Szerző: stafford
Az MCN keszitett egy kepes osszeallitast a 916-os model 20. evfordulojara. Ha valakinek meg van nagyobb felbontasban, esetleg pdf az ne rejtegesse! :)
a monsterrol nem volt ilyen?
Nem remlik.

 

Elküldve: Sat Jan 04, 2014 11:35 am
Szerző: ricsi
Az MCN keszitett egy kepes osszeallitast a 916-os model 20. evfordulojara. Ha valakinek meg van nagyobb felbontasban, esetleg pdf az ne rejtegesse! :)
a monsterrol nem volt ilyen?

 

Elküldve: Sat Jan 04, 2014 10:32 am
Szerző: stafford
Az MCN keszitett egy kepes osszeallitast a 916-os model 20. evfordulojara. Ha valakinek meg van nagyobb felbontasban, esetleg pdf az ne rejtegesse! :)
Épp most indulok a Váci utcába venni egyet, kell még vkinek ?
Koszi, nem.

 

Elküldve: Sat Jan 04, 2014 10:26 am
Szerző: Zola
Az MCN keszitett egy kepes osszeallitast a 916-os model 20. evfordulojara. Ha valakinek meg van nagyobb felbontasban, esetleg pdf az ne rejtegesse! :)
Épp most indulok a Váci utcába venni egyet, kell még vkinek ?

 

Elküldve: Sat Jan 04, 2014 9:42 am
Szerző: stafford
Az MCN keszitett egy kepes osszeallitast a 916-os model 20. evfordulojara. Ha valakinek meg van nagyobb felbontasban, esetleg pdf az ne rejtegesse! :)

 

Elküldve: Fri Jan 03, 2014 3:21 pm
Szerző: tvarga78
Szépségem!

 

Elküldve: Fri Jan 03, 2014 1:11 pm
Szerző: Zola
916 újjáépítés

MCN eheti számát úgy látom nagyrészt a 916-nak szenteli a 20. évfordulóra...kár, h itthon nem lehet kapni...

http://www.motorcyclenews.com/mcn/news/ ... mcn-jan-2/
De lehet kapni, a Váci utcában a hírlapárusnál... Asszem a Foot Lockerrel van szemben...
Na, ez jó hír, eddig nem akadtam rá sehol...

 

Elküldve: Fri Jan 03, 2014 10:23 am
Szerző: ricsi

 

Elküldve: Fri Jan 03, 2014 8:35 am
Szerző: wolvesmonster93
916 újjáépítés

MCN eheti számát úgy látom nagyrészt a 916-nak szenteli a 20. évfordulóra...kár, h itthon nem lehet kapni...

http://www.motorcyclenews.com/mcn/news/ ... mcn-jan-2/
De lehet kapni, a Váci utcában a hírlapárusnál... Asszem a Foot Lockerrel van szemben...

 

Elküldve: Thu Jan 02, 2014 11:54 pm
Szerző: stafford
916 újjáépítés

MCN eheti számát úgy látom nagyrészt a 916-nak szenteli a 20. évfordulóra...kár, h itthon nem lehet kapni...

http://www.motorcyclenews.com/mcn/news/ ... mcn-jan-2/
Van digitalis verzio! :

 

Elküldve: Thu Jan 02, 2014 8:46 pm
Szerző: Zola
916 újjáépítés

MCN eheti számát úgy látom nagyrészt a 916-nak szenteli a 20. évfordulóra...kár, h itthon nem lehet kapni...

http://www.motorcyclenews.com/mcn/news/ ... mcn-jan-2/

 

Elküldve: Thu Jan 02, 2014 5:32 pm
Szerző: ricsi
mindenhol ott vagyunk!

 

Elküldve: Thu Jan 02, 2014 3:59 pm
Szerző: rigo
916 újjáépítés

Látod Ricsi! Ennél a videónál a zene miatt eszembe sem jutott, hogy elromlott a codec :)

 

Elküldve: Thu Jan 02, 2014 1:34 pm
Szerző: stafford
916 újjáépítés