Elküldve: Mon Jan 13, 2014 10:16 pm
Csúcsforgalom…
Bátor a csávó....(+szófosás)
Elküldve: Mon Jan 13, 2014 10:08 pm
Csúcsforgalom…
Elküldve: Mon Jan 13, 2014 9:34 pm
Elküldve: Mon Jan 13, 2014 6:00 pm
Sanciii! Az első képen ki az a puskás faszi?
Nagyon sunyin néz,akar valamit...
Erre tessék,mondom hogy itt van közöttünk,mert a második képen már hozzá akar férni a drága benzinhez..
Elküldve: Mon Jan 13, 2014 1:11 pm
Sanciii!
Elküldve: Sat Jan 11, 2014 1:53 pm
A trellis vaz mas teruleteken is hodit!
Elküldve: Fri Jan 10, 2014 10:36 pm
Én valamit nagyon nem értek a Ducati háza táján. a desmosedici- vel simán elindulhatott volna az SBK ban hiszen homológ, mert sorozatgyártásban volt, mindenkit elpicsázott volna. Éhelyett erőltette a 1198-at most meg ezt a retek 1199-et, amiről szerintem hamar kiderült, hogy nem igen fejleszthető, Ezt azzal magyarázom, mig a superstockban megállja a helyét, de már az SBK ban nem tudtak belefaragni 30-40 Le-vel többet.
itt az ideje a L4 nek! nem hiszem, hogy a d16 anyira ütőképes lenne, mert eléggé lebutíott verziója a versenygépnek Különben meg a superbikeban olyan motort éri meg szerepeltetni amit utána nagy tömegben el tud adni, és a d16 mint tudjuk nem ilyen. Ez valahol olyan mint a rallye meg a wtcc, ha Loeb nyer viszik a c4-est tök igazad van! de szerintem még fogunk találkozni a D16 motorjával vagy valami hasonloval szériában ! biztos, hogy előveszik
Elküldve: Fri Jan 10, 2014 7:25 pm
Nem adta ki, de alapból tisztelet a srácnak, nem egy tipikus "barátságos" stuntgép a monster. csak az elöadásnak vége volt és stilusosan lement a szinpadról
Elküldve: Fri Jan 10, 2014 7:22 pmÉn valamit nagyon nem értek a Ducati háza táján. a desmosedici- vel simán elindulhatott volna az SBK ban hiszen homológ, mert sorozatgyártásban volt, mindenkit elpicsázott volna. Éhelyett erőltette a 1198-at most meg ezt a retek 1199-et, amiről szerintem hamar kiderült, hogy nem igen fejleszthető, Ezt azzal magyarázom, mig a superstockban megállja a helyét, de már az SBK ban nem tudtak belefaragni 30-40 Le-vel többet.
itt az ideje a L4 nek! nem hiszem, hogy a d16 anyira ütőképes lenne, mert eléggé lebutíott verziója a versenygépnek Különben meg a superbikeban olyan motort éri meg szerepeltetni amit utána nagy tömegben el tud adni, és a d16 mint tudjuk nem ilyen. Ez valahol olyan mint a rallye meg a wtcc, ha Loeb nyer viszik a c4-est tök igazad van! de szerintem még fogunk találkozni a D16 motorjával vagy valami hasonloval szériában !
Elküldve: Fri Jan 10, 2014 9:49 am
Nem adta ki, de alapból tisztelet a srácnak, nem egy tipikus "barátságos" stuntgép a monster. Jaj...nézni is fáj, remélem nem volt nagy a szintkülönbség a palánk mögött...
Elküldve: Fri Jan 10, 2014 8:56 am
Nem adta ki, de alapból tisztelet a srácnak, nem egy tipikus "barátságos" stuntgép a monster.
Elküldve: Thu Jan 09, 2014 7:07 pmDucati festés: ügyes ez a szóbafestő !!!..de tápétázni 1szerübb lett volna !
Elküldve: Thu Jan 09, 2014 4:21 pmOsztrak sracok "reklamfilmje"
Elküldve: Thu Jan 09, 2014 12:27 pmDucati festés:
Elküldve: Thu Jan 09, 2014 11:48 amÉn valamit nagyon nem értek a Ducati háza táján. a desmosedici- vel simán elindulhatott volna az SBK ban hiszen homológ, mert sorozatgyártásban volt, mindenkit elpicsázott volna. Éhelyett erőltette a 1198-at most meg ezt a retek 1199-et, amiről szerintem hamar kiderült, hogy nem igen fejleszthető, Ezt azzal magyarázom, mig a superstockban megállja a helyét, de már az SBK ban nem tudtak belefaragni 30-40 Le-vel többet.
itt az ideje a L4 nek! nem hiszem, hogy a d16 anyira ütőképes lenne, mert eléggé lebutíott verziója a versenygépnek Különben meg a superbikeban olyan motort éri meg szerepeltetni amit utána nagy tömegben el tud adni, és a d16 mint tudjuk nem ilyen. Ez valahol olyan mint a rallye meg a wtcc, ha Loeb nyer viszik a c4-est
Elküldve: Thu Jan 09, 2014 10:47 amÉn valamit nagyon nem értek a Ducati háza táján. a desmosedici- vel simán elindulhatott volna az SBK ban hiszen homológ, mert sorozatgyártásban volt, mindenkit elpicsázott volna. Éhelyett erőltette a 1198-at most meg ezt a retek 1199-et, amiről szerintem hamar kiderült, hogy nem igen fejleszthető, Ezt azzal magyarázom, mig a superstockban megállja a helyét, de már az SBK ban nem tudtak belefaragni 30-40 Le-vel többet.
itt az ideje a L4 nek!
Elküldve: Tue Jan 07, 2014 9:34 pmlesz még itt V4 utcai SBK a ducatitól is... De minek? L2 Ducati V4 Aprilia és a Honda, uccára. Prototípus az nyilván más... Mert akkor a száraz kuplung után (amit díjazok! ) hagyhatják a desmo vezérlést és az L2-őt is... Meg a Panigale és a Sedici mellé minek még valami?
Gyártsanak inkább robogót L2 blokkal! szerintem azért, mert nem fogját tudni tartani a lépést a konkurenciával. nem véletlen volt ez egyetlen és legfontosabb kérdés az EICMA-n a monsterrel kapcsolatban, hogy "nem érzed-e kevésnek a lóerőt". a sok paraszt a katalógusadat alapján vásárol, a V2-ből meg el fognak fogyni a számok, nem is beszélve az SBK versenyképességről.
ez az én saját magánvéleményem, meglátjuk.
a robogóval kapcsolatban pedig szerintem az audi inkább a lambo-s vágányra teszi a ducatit is, lásd superleggera végtelen pénzért. ugyanaz, mint a mittoménmilyen lamborghinikből az ilyen olyan atomdrága elit változatok.
a desmo marad, nincs vele gond. a trelist is nagyon ígérik, hogy megmarad, szép is jó is. Szerintem is, az l2-vel nem fognak tudni sokáig lépést tartani, vagy legalább is csak nagyon drágán. Az is lényeges, hogy mik lesznek a jövőben a sbk szabályok. Ott jól kell szerepelni, hogy a jövő nemzedék aki azt sem fogja tudni ki az a Foggy, Bayliss, Checa is megvegyék majd a Ducatit. Kurvára leszarják, hogy neked a száraz kuplung, az öregebbeknek a királytengely kell, mi már a vásárló réteg kis százalékát tesszük ki.
Elküldve: Tue Jan 07, 2014 11:46 amhttp://www.tesztmotor.hu/hirek/jon_az_audi_sportmotorja lesz még itt V4 utcai SBK a ducatitól is... De minek? L2 Ducati V4 Aprilia és a Honda, uccára. Prototípus az nyilván más... Mert akkor a száraz kuplung után (amit díjazok! ) hagyhatják a desmo vezérlést és az L2-őt is... Meg a Panigale és a Sedici mellé minek még valami?
Gyártsanak inkább robogót L2 blokkal! szerintem azért, mert nem fogját tudni tartani a lépést a konkurenciával. nem véletlen volt ez egyetlen és legfontosabb kérdés az EICMA-n a monsterrel kapcsolatban, hogy "nem érzed-e kevésnek a lóerőt". a sok paraszt a katalógusadat alapján vásárol, a V2-ből meg el fognak fogyni a számok, nem is beszélve az SBK versenyképességről.
ez az én saját magánvéleményem, meglátjuk.
a robogóval kapcsolatban pedig szerintem az audi inkább a lambo-s vágányra teszi a ducatit is, lásd superleggera végtelen pénzért. ugyanaz, mint a mittoménmilyen lamborghinikből az ilyen olyan atomdrága elit változatok.
a desmo marad, nincs vele gond. a trelist is nagyon ígérik, hogy megmarad, szép is jó is.
Elküldve: Tue Jan 07, 2014 11:36 amhttp://www.tesztmotor.hu/hirek/jon_az_audi_sportmotorja lesz még itt V4 utcai SBK a ducatitól is... De minek? L2 Ducati V4 Aprilia és a Honda, uccára. Prototípus az nyilván más... Mert akkor a száraz kuplung után (amit díjazok! ) hagyhatják a desmo vezérlést és az L2-őt is... Meg a Panigale és a Sedici mellé minek még valami?
Gyártsanak inkább robogót L2 blokkal!
Elküldve: Mon Jan 06, 2014 5:31 pmhttp://www.tesztmotor.hu/hirek/jon_az_audi_sportmotorja lesz még itt V4 utcai SBK a ducatitól is...
Elküldve: Sun Jan 05, 2014 11:28 am"Csak" átlátszó fedél
Elküldve: Sun Jan 05, 2014 11:28 amFull titán rendszer,fullos felnik,letisztult forma! Monster 796 Nagyon jól néz ki...ez nyitott kuplung, vagy átlátszó a fedél ?
Elküldve: Sun Jan 05, 2014 9:03 amFull titán rendszer,fullos felnik,letisztult forma! Monster 796
Elküldve: Sat Jan 04, 2014 12:05 pmAz MCN keszitett egy kepes osszeallitast a 916-os model 20. evfordulojara. Ha valakinek meg van nagyobb felbontasban, esetleg pdf az ne rejtegesse! Épp most indulok a Váci utcába venni egyet, kell még vkinek ? Koszi, nem. Sajna csak jövő héten érkezik a januári szám...ha tudok értelmesen szkennelni, akkor majd megosztom az eredményt.
Elküldve: Sat Jan 04, 2014 11:37 amAz MCN keszitett egy kepes osszeallitast a 916-os model 20. evfordulojara. Ha valakinek meg van nagyobb felbontasban, esetleg pdf az ne rejtegesse! a monsterrol nem volt ilyen? Nem remlik.
Elküldve: Sat Jan 04, 2014 11:35 amAz MCN keszitett egy kepes osszeallitast a 916-os model 20. evfordulojara. Ha valakinek meg van nagyobb felbontasban, esetleg pdf az ne rejtegesse! a monsterrol nem volt ilyen?
Elküldve: Sat Jan 04, 2014 10:32 amAz MCN keszitett egy kepes osszeallitast a 916-os model 20. evfordulojara. Ha valakinek meg van nagyobb felbontasban, esetleg pdf az ne rejtegesse! Épp most indulok a Váci utcába venni egyet, kell még vkinek ? Koszi, nem.
Elküldve: Sat Jan 04, 2014 10:26 amAz MCN keszitett egy kepes osszeallitast a 916-os model 20. evfordulojara. Ha valakinek meg van nagyobb felbontasban, esetleg pdf az ne rejtegesse! Épp most indulok a Váci utcába venni egyet, kell még vkinek ?
Elküldve: Sat Jan 04, 2014 9:42 amAz MCN keszitett egy kepes osszeallitast a 916-os model 20. evfordulojara. Ha valakinek meg van nagyobb felbontasban, esetleg pdf az ne rejtegesse!
Elküldve: Fri Jan 03, 2014 3:21 pmSzépségem!
Elküldve: Fri Jan 03, 2014 1:11 pm916 újjáépítés
MCN eheti számát úgy látom nagyrészt a 916-nak szenteli a 20. évfordulóra...kár, h itthon nem lehet kapni...
http://www.motorcyclenews.com/mcn/news/ ... mcn-jan-2/ De lehet kapni, a Váci utcában a hírlapárusnál... Asszem a Foot Lockerrel van szemben... Na, ez jó hír, eddig nem akadtam rá sehol...
Elküldve: Fri Jan 03, 2014 10:23 am
Elküldve: Fri Jan 03, 2014 8:35 am916 újjáépítés
MCN eheti számát úgy látom nagyrészt a 916-nak szenteli a 20. évfordulóra...kár, h itthon nem lehet kapni...
http://www.motorcyclenews.com/mcn/news/ ... mcn-jan-2/ De lehet kapni, a Váci utcában a hírlapárusnál... Asszem a Foot Lockerrel van szemben...
Elküldve: Thu Jan 02, 2014 11:54 pm916 újjáépítés
MCN eheti számát úgy látom nagyrészt a 916-nak szenteli a 20. évfordulóra...kár, h itthon nem lehet kapni...
http://www.motorcyclenews.com/mcn/news/ ... mcn-jan-2/ Van digitalis verzio! :
Elküldve: Thu Jan 02, 2014 8:46 pm916 újjáépítés
MCN eheti számát úgy látom nagyrészt a 916-nak szenteli a 20. évfordulóra...kár, h itthon nem lehet kapni...
http://www.motorcyclenews.com/mcn/news/ ... mcn-jan-2/
Elküldve: Thu Jan 02, 2014 5:32 pmmindenhol ott vagyunk!
Elküldve: Thu Jan 02, 2014 3:59 pm916 újjáépítés
Látod Ricsi! Ennél a videónál a zene miatt eszembe sem jutott, hogy elromlott a codec
Elküldve: Thu Jan 02, 2014 1:34 pm916 újjáépítés