#18787
Ha valakit érdekel, ma 17:00-től a győri egyetemen egy 1 órás előadás:

Előadók: Marco Sairu és Vincenzo De Silvio (Ducati Motor Holding)

Tartalom:
Brief description of the reasons behind a significant change for Ducati: leave the V2 configuration and chose the V4 one.
Overview on the project targets and the project development (focus on engine).
Main achievements.
A short workshop on some technical details of the new engine: the twin pulse configuration and the desmo.
#18783
nekem pont ilyen amperám volt, ha otthon töltöd pont annyiba kerül mint bármi más
:D bár nem azt linkeltem ami oldalt van....de olyan sokba van a töltés?
nem, de ha hozzászámolod azt amit benzinmotorral fogyaszt, akkor egy 7 literes átlagfogyasztású autó költségét számolhatod. Ha nem mész többet napi 40km-nél vagy tudod a városban ingyen tölteni akkor oké, de nekem szentendréről városba nem volt elég az áram. Ha pl benzinmotorral mész normális tempóban 9l fogyaszt
#18782
nekem pont ilyen amperám volt, ha otthon töltöd pont annyiba kerül mint bármi más
:D bár nem azt linkeltem ami oldalt van....de olyan sokba van a töltés?
#18768
korrekt teszt, csávó komolyan tolja

Jaa!
Ebben ugyan nincs szöveg, de úgy tűnik nem először ül a gépen és nem először megy körbe a pályán a kolléga...
a kolléga a ducati hivatalos teszt és fejlesztőpilótája, SBK szintű tudással. találkoztunk/motoroztunk vele, mesélte, hogy a cornering abs kifejlesztése hogy ment ( csukd be a szemed és nagyfék). nem evilági az arc

Jaja, láttam, hogy ki ő. Kellenek is az ilyen arcok!!!

Nagyon jól vezethető motornak néz ki ez a Panigale V4S.
#18767

Nagyon állat MotoGP like hang. Libabőr.
korrekt teszt, csávó komolyan tolja

Jaa!
Ebben ugyan nincs szöveg, de úgy tűnik nem először ül a gépen és nem először megy körbe a pályán a kolléga...
a kolléga a ducati hivatalos teszt és fejlesztőpilótája, SBK szintű tudással. találkoztunk/motoroztunk vele, mesélte, hogy a cornering abs kifejlesztése hogy ment ( csukd be a szemed és nagyfék). nem evilági az arc
#18766
DTC az világít folyamat' mint a qrvaisten


Nagyon állat MotoGP like hang. Libabőr.
korrekt teszt, csávó komolyan tolja

Jaa!
Ebben ugyan nincs szöveg, de úgy tűnik nem először ül a gépen és nem először megy körbe a pályán a kolléga...
#18765
DTC az világít folyamat' mint a qrvaisten


Nagyon állat MotoGP like hang. Libabőr.
korrekt teszt, csávó komolyan tolja
Ez a csávó az angol Superbikenál nyomta, csak most hosszú a haja.... Elég sok mindent csinált már, pl szerelt egy stock csapatnál a TT-n asszem... :) Jó a teszt...
#18753
Egy kis érdekesség

Nem reklám célból írom ez csak kis érdekesség .
Ma hoztam el a 2003 as Multistradat a szervizből (Desmo service végeztek rajta) előtte nem ide vittem viszont biztosan volt már itt mivel a kis céges matricájuk megtalálható a motoron!

A motorhoz nekem a szervizköny és 3 kulcs van meg, viszont most hogy levittem odaadtam a szervizkönyvet is hogy pecsételjenek bele ha már van, majd lapogatva az egyik volt tulajdonos neve ismerős lett nekik. Pár perc kutakodás után előszedtek egy mappát amiben az eredeti papírjai az első tulajdonostól kódkártya a kézikönyve stb volt.
Így gyakorlatilag nyomon lehet követni újkora az útját! Tudom nem ez számít egy motornál de tök jól esett hogy nem voltak rest mivel derengett nekik valami a motorról és utána néztek.

Egy érdekesség a papírokbó:l a motor Malmőből érkezett Magyarországra itt lett forgalomba helyezve, az akkor Sony Ericsson ügyfél szolgálati vezetője tulajdonában lehetett. legalábbis az ö neve szerepel a szerviz könyvben is első tulajdonosként és még a névjegy kártyája is benne volt a papírok között.
Melyik szervizben voltál?
Ducati Cegléd mert az új motorhoz kialkudtam, hogy a régin a csináljanak nagy szervizt
#18752
Egy kis érdekesség

Nem reklám célból írom ez csak kis érdekesség .
Ma hoztam el a 2003 as Multistradat a szervizből (Desmo service végeztek rajta) előtte nem ide vittem viszont biztosan volt már itt mivel a kis céges matricájuk megtalálható a motoron!

A motorhoz nekem a szervizköny és 3 kulcs van meg, viszont most hogy levittem odaadtam a szervizkönyvet is hogy pecsételjenek bele ha már van, majd lapogatva az egyik volt tulajdonos neve ismerős lett nekik. Pár perc kutakodás után előszedtek egy mappát amiben az eredeti papírjai az első tulajdonostól kódkártya a kézikönyve stb volt.
Így gyakorlatilag nyomon lehet követni újkora az útját! Tudom nem ez számít egy motornál de tök jól esett hogy nem voltak rest mivel derengett nekik valami a motorról és utána néztek.

Egy érdekesség a papírokbó:l a motor Malmőből érkezett Magyarországra itt lett forgalomba helyezve, az akkor Sony Ericsson ügyfél szolgálati vezetője tulajdonában lehetett. legalábbis az ö neve szerepel a szerviz könyvben is első tulajdonosként és még a névjegy kártyája is benne volt a papírok között.
Melyik szervizben voltál?
#18751
Egy kis érdekesség

Nem reklám célból írom ez csak kis érdekesség .
Ma hoztam el a 2003 as Multistradat a szervizből (Desmo service végeztek rajta) előtte nem ide vittem viszont biztosan volt már itt mivel a kis céges matricájuk megtalálható a motoron!

A motorhoz nekem a szervizköny és 3 kulcs van meg, viszont most hogy levittem odaadtam a szervizkönyvet is hogy pecsételjenek bele ha már van, majd lapogatva az egyik volt tulajdonos neve ismerős lett nekik. Pár perc kutakodás után előszedtek egy mappát amiben az eredeti papírjai az első tulajdonostól kódkártya a kézikönyve stb volt.
Így gyakorlatilag nyomon lehet követni újkora az útját! Tudom nem ez számít egy motornál de tök jól esett hogy nem voltak rest mivel derengett nekik valami a motorról és utána néztek.

Egy érdekesség a papírokbó:l a motor Malmőből érkezett Magyarországra itt lett forgalomba helyezve, az akkor Sony Ericsson ügyfél szolgálati vezetője tulajdonában lehetett. legalábbis az ö neve szerepel a szerviz könyvben is első tulajdonosként és még a névjegy kártyája is benne volt a papírok között.
#18747
Ma Ducati múzeumban tettem egy kört, mert a közelben dolgozom egy ideig még. Csodás volt,de picit szomorú voltam, mert V4-es panigale nem volt kirakva. Viszont kifelé menet a parkolóban találtam egy darabot áztatva :). gondolom valaki teszteli munkába járásra :) :). Gyönyörű egyébként. A hátulja és a tank nagyon tetszik. talán még az eleje is azzal nagyon vékony plexivel. Egy dolog ami kicsit furcsa a V4 miatt. Olyan kövérkésnek érződik széltében a blokknál, legalábbis a V2 panihoz képest és az átkozott katalizátor extrém nagy lett. a leömlők is mintha útban lennének a jobb lábnak. Rettenetesen kíváncsi leszek a két év múlva a SBK debütáláson.
Csatolmányok:
20171216_161025.jpg
20171216_161025.jpg (858.82 KiB) Megtekintve 11397 alkalommal
20171216_160945.jpg
20171216_160945.jpg (902 KiB) Megtekintve 11397 alkalommal
#18743
Igazából ez most nem is a motorról szól elsősorban, csak a szerkesztőt próbálgattam. Lesz még jobb is remélem :)

Nagyon jó! Laci ha van esetleg S4RS Kakucs videód, azt szívesen fogadnám :)
Kakucson leginkább csak Yamahás van, de majd keresek régebbit S4Rs-el.
#18742
Igazából ez most nem is a motorról szól elsősorban, csak a szerkesztőt próbálgattam. Lesz még jobb is remélem :)

Nagyon jó! Laci ha van esetleg S4RS Kakucs videód, azt szívesen fogadnám :)
#18739
Kanyarsebességben jelentős a különbség... :D Vicces, hogy egy kör alatt feljöttek az első helyre :D Bár, ha nem így lenne, nem kapnának szerződést :D
Mer' jol kaptak el a rajtot. Mindig bal labbal kell eloszor lokni, es utana a jobb es igy felvaltva, benne van a hasznalatiban is.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 37

If you've been into sports betting for a while, th[…]

Handicap betting, also known as spread betting, is[…]