#18437
Ez így van, de ha egy átlag felhasználó vagyok, aki motort akar venni sportosabb szegmensből, adott a panigale, és a szupersport. Mondjuk a panigale túl drága és túl kihegyezett pályára, kényelmetlen hosszú távon, meg egyszerűen túl sok stb, akkor legyen a supersoport, de itt meg kevés lovat kap a pénzéért szerintem, és akkor inkább valami japán mellett dönt. Értem én hogy nem motorozza ki az ibse, de akkor is az önérzetének kell a lóerő...

Nem értem miért a hypermotard blokkot tették bele és nem az 1.2-es multiét..
igazad van! Én a 9 eves 130le S4r is kezdem ugy érezni szar vagyok! :)
Inkább a seggem alatt legyen 190le mint a csuklomban a tudás! :D
Konkrétan azt magyarázd meg miért kell a gyorsváltó erre a motorra akkor, ha szelíd motorosoknak szánták? :)

Nem 190 lóerőről beszélek, hanem arról a 30 lóerőről ami ahhoz hiányzik ebből a motorból, hogy a vevő egója rendben legyen. Ne keverjétek ide az örök vitát ami a japán sor négyes motoroknál megy 600 vagy 1000-es témakörben.
a bmw gs1200 advenure is van az sem egy sportmotor, ott váltó aszisztensnek hívják
#18436
Arra ott van a Panigale!
Ez így van, de ha egy átlag felhasználó vagyok, aki motort akar venni sportosabb szegmensből, adott a panigale, és a szupersport. Mondjuk a panigale túl drága és túl kihegyezett pályára, kényelmetlen hosszú távon, meg egyszerűen túl sok stb, akkor legyen a supersoport, de itt meg kevés lovat kap a pénzéért szerintem, és akkor inkább valami japán mellett dönt. Értem én hogy nem motorozza ki az ibse, de akkor is az önérzetének kell a lóerő...

Nem értem miért a hypermotard blokkot tették bele és nem az 1.2-es multiét..
igazad van! Én a 9 eves 130le S4r is kezdem ugy érezni szar vagyok! :)
Inkább a seggem alatt legyen 190le mint a csuklomban a tudás! :D
Konkrétan azt magyarázd meg miért kell a gyorsváltó erre a motorra akkor, ha szelíd motorosoknak szánták? :)

Nem 190 lóerőről beszélek, hanem arról a 30 lóerőről ami ahhoz hiányzik ebből a motorból, hogy a vevő egója rendben legyen. Ne keverjétek ide az örök vitát ami a japán sor négyes motoroknál megy 600 vagy 1000-es témakörben.
#18435
Nagyon tetszik a motor... Azt mondom kellene is, de az a bowdenes kulung, nálam is kiverte a biztosítékot, meg ha van egy ilyen dögös ducatid akkor legyen már 150 lóerő körül :):)
Arra ott van a Panigale!
Ez így van, de ha egy átlag felhasználó vagyok, aki motort akar venni sportosabb szegmensből, adott a panigale, és a szupersport. Mondjuk a panigale túl drága és túl kihegyezett pályára, kényelmetlen hosszú távon, meg egyszerűen túl sok stb, akkor legyen a supersoport, de itt meg kevés lovat kap a pénzéért szerintem, és akkor inkább valami japán mellett dönt. Értem én hogy nem motorozza ki az ibse, de akkor is az önérzetének kell a lóerő...

Nem értem miért a hypermotard blokkot tették bele és nem az 1.2-es multiét..
igazad van! Én a 9 eves 130le S4r is kezdem ugy érezni szar vagyok! :)
Inkább a seggem alatt legyen 190le mint a csuklomban a tudás! :D
#18434
Nagyon tetszik a motor... Azt mondom kellene is, de az a bowdenes kulung, nálam is kiverte a biztosítékot, meg ha van egy ilyen dögös ducatid akkor legyen már 150 lóerő körül :):)
Arra ott van a Panigale!
Ez így van, de ha egy átlag felhasználó vagyok, aki motort akar venni sportosabb szegmensből, adott a panigale, és a szupersport. Mondjuk a panigale túl drága és túl kihegyezett pályára, kényelmetlen hosszú távon, meg egyszerűen túl sok stb, akkor legyen a supersoport, de itt meg kevés lovat kap a pénzéért szerintem, és akkor inkább valami japán mellett dönt. Értem én hogy nem motorozza ki az ibse, de akkor is az önérzetének kell a lóerő...

Nem értem miért a hypermotard blokkot tették bele és nem az 1.2-es multiét..
Azert nem a multi blokk mert akkor nem ferne bele a 4.5millas arba...
#18433
Nagyon tetszik a motor... Azt mondom kellene is, de az a bowdenes kulung, nálam is kiverte a biztosítékot, meg ha van egy ilyen dögös ducatid akkor legyen már 150 lóerő körül :):)
Arra ott van a Panigale!
Ez így van, de ha egy átlag felhasználó vagyok, aki motort akar venni sportosabb szegmensből, adott a panigale, és a szupersport. Mondjuk a panigale túl drága és túl kihegyezett pályára, kényelmetlen hosszú távon, meg egyszerűen túl sok stb, akkor legyen a supersoport, de itt meg kevés lovat kap a pénzéért szerintem, és akkor inkább valami japán mellett dönt. Értem én hogy nem motorozza ki az ibse, de akkor is az önérzetének kell a lóerő...

Nem értem miért a hypermotard blokkot tették bele és nem az 1.2-es multiét..
#18431
Nagyon tetszik a motor... Azt mondom kellene is, de az a bowdenes kulung, nálam is kiverte a biztosítékot, meg ha van egy ilyen dögös ducatid akkor legyen már 150 lóerő körül :):)
150Le alatt nincs élet? Utcán azt a 113Le-t se tudnád kihasználni,nemhogy a 150-et...MTS Bandi a komplett brigádot körbemotorozza a Bükkben az 1000-es Multival,ami még 100Le sincs.
#18428
Ha valaki 959-ben gondolkodik, csak igy tegye.
Csatolmányok:
20161007_151736.jpg
20161007_151736.jpg (1.09 MiB) Megtekintve 9450 alkalommal
20161007_151726.jpg
20161007_151726.jpg (1.09 MiB) Megtekintve 9450 alkalommal
#18423
Az eleje mindenképpen fura, de szokható. Szokatlan kombó a bovdenes kuplung és az öhlins hátsó gátló. Mármint spórolás vs drága alkatrész. További plusz pont, hogy végre elfelejtik a Rosso II-es gumit!


ha valakinek hidraulikus kuplung kell, vesz hozzá (amennyiben ehhez is lesz) a ducabike-tól, kb 400EUR

a motor amúgy nekem is tetszik :)
#18410
Nézegettem a videokat a youtubeon, és beleboltlottam ebbe. Egy bukás, kicsúszás talán. 1:30 után lassítják kb. Mitől esik el? Olyan mintha megbicsaklana az első kerék, lehet, higy kormánygátlóval nem történik meg? Vagy annak semmi köze ehhez?

Pont tegnap estek előttem kb 10-15 méterrel hasonlóképpen, csak ott a moci átbukfencezett a szalagkorláton! Szerencsére nem lett belőle komoly sérülés!
#18409
Nézegettem a videokat a youtubeon, és beleboltlottam ebbe. Egy bukás, kicsúszás talán. 1:30 után lassítják kb. Mitől esik el? Olyan mintha megbicsaklana az első kerék, lehet, higy kormánygátlóval nem történik meg? Vagy annak semmi köze ehhez?
Azért esik el mert előbb le ér a lába próbálja beljebb húzni ezért oda koncentrál egyúttal a kormány is meg húzza ennyi elég is
#18408
Nézegettem a videokat a youtubeon, és beleboltlottam ebbe. Egy bukás, kicsúszás talán. 1:30 után lassítják kb. Mitől esik el? Olyan mintha megbicsaklana az első kerék, lehet, higy kormánygátlóval nem történik meg? Vagy annak semmi köze ehhez?
Siman csak megcsuszott az elso kereke
#18407
Nézegettem a videokat a youtubeon, és beleboltlottam ebbe. Egy bukás, kicsúszás talán. 1:30 után lassítják kb. Mitől esik el? Olyan mintha megbicsaklana az első kerék, lehet, higy kormánygátlóval nem történik meg? Vagy annak semmi köze ehhez?
#18400
41.másodpercben a kép jobb sarkában tippelje meg valaki mi lehet az...
Powered by a V12 5.0L BMW, the Wazuma V12 is based on an atypic concept : “W-wheeled geometry” (2 largely spaced front wheels and 2 twin rear wheels). 350 hp for 1653.47 lbs, this vehicle is a one-off prototype and has been sold 200.000€.

http://www.customautomoto.com/
komoly....
#18398
41.másodpercben a kép jobb sarkában tippelje meg valaki mi lehet az...
Powered by a V12 5.0L BMW, the Wazuma V12 is based on an atypic concept : “W-wheeled geometry” (2 largely spaced front wheels and 2 twin rear wheels). 350 hp for 1653.47 lbs, this vehicle is a one-off prototype and has been sold 200.000€.

http://www.customautomoto.com/

#18395
Szóval a nagy kérdésre, miért tért át a ducati a nedves kuplungra egy ideje a válasz: komfort, (elpuhult a mai nemzedék :)), szigorúan szabályozott zajszint normák teljesítése, élettartam (mert egyre többen nyavalyognak, hogy túl nagy a ducati szervizigénye).
olajossal nőttek az eladások!
Következő sor 4 lesz :D
a váz már félig az!
#18394

Dry vs wet clutch kezdőknek
Szóval a nagy kérdésre, miért tért át a ducati a nedves kuplungra egy ideje a válasz: komfort, (elpuhult a mai nemzedék :)), szigorúan szabályozott zajszint normák teljesítése, élettartam (mert egyre többen nyavalyognak, hogy túl nagy a ducati szervizigénye).
olajossal nőttek az eladások!
Következő sor 4 lesz :D
#18393

Dry vs wet clutch kezdőknek
Szóval a nagy kérdésre, miért tért át a ducati a nedves kuplungra egy ideje a válasz: komfort, (elpuhult a mai nemzedék :)), szigorúan szabályozott zajszint normák teljesítése, élettartam (mert egyre többen nyavalyognak, hogy túl nagy a ducati szervizigénye).
olajossal nőttek az eladások!
#18392

Dry vs wet clutch kezdőknek
Szóval a nagy kérdésre, miért tért át a ducati a nedves kuplungra egy ideje a válasz: komfort, (elpuhult a mai nemzedék :)), szigorúan szabályozott zajszint normák teljesítése, élettartam (mert egyre többen nyavalyognak, hogy túl nagy a ducati szervizigénye).
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 37

Draw No Bet (DNB) is an easy-to-play, easy-to-win […]

The handicap of 3-3.5 in soccer betting refers to […]