- 10 years ago
#17084
Sanciii! Az első képen ki az a puskás faszi?
Nagyon sunyin néz,akar valamit...
Erre tessék,mondom hogy itt van közöttünk,mert a második képen már hozzá akar férni a drága benzinhez..
- 10 years ago
#17083
Sanciii!
Csatolmányok:
welbikess.jpg (110.94 KiB) Megtekintve 10094 alkalommal
welbikes2s.jpg (141.81 KiB) Megtekintve 10094 alkalommal
- 10 years ago
#17081
Én valamit nagyon nem értek a Ducati háza táján. a desmosedici- vel simán elindulhatott volna az SBK ban hiszen homológ, mert sorozatgyártásban volt, mindenkit elpicsázott volna. Éhelyett erőltette a 1198-at most meg ezt a retek 1199-et, amiről szerintem hamar kiderült, hogy nem igen fejleszthető, Ezt azzal magyarázom, mig a superstockban megállja a helyét, de már az SBK ban nem tudtak belefaragni 30-40 Le-vel többet.
itt az ideje a L4 nek! nem hiszem, hogy a d16 anyira ütőképes lenne, mert eléggé lebutíott verziója a versenygépnek Különben meg a superbikeban olyan motort éri meg szerepeltetni amit utána nagy tömegben el tud adni, és a d16 mint tudjuk nem ilyen. Ez valahol olyan mint a rallye meg a wtcc, ha Loeb nyer viszik a c4-est tök igazad van! de szerintem még fogunk találkozni a D16 motorjával vagy valami hasonloval szériában ! biztos, hogy előveszik
- 10 years ago
#17080
Nem adta ki, de alapból tisztelet a srácnak, nem egy tipikus "barátságos" stuntgép a monster. csak az elöadásnak vége volt és stilusosan lement a szinpadról
- 10 years ago
#17079
Én valamit nagyon nem értek a Ducati háza táján. a desmosedici- vel simán elindulhatott volna az SBK ban hiszen homológ, mert sorozatgyártásban volt, mindenkit elpicsázott volna. Éhelyett erőltette a 1198-at most meg ezt a retek 1199-et, amiről szerintem hamar kiderült, hogy nem igen fejleszthető, Ezt azzal magyarázom, mig a superstockban megállja a helyét, de már az SBK ban nem tudtak belefaragni 30-40 Le-vel többet.
itt az ideje a L4 nek! nem hiszem, hogy a d16 anyira ütőképes lenne, mert eléggé lebutíott verziója a versenygépnek Különben meg a superbikeban olyan motort éri meg szerepeltetni amit utána nagy tömegben el tud adni, és a d16 mint tudjuk nem ilyen. Ez valahol olyan mint a rallye meg a wtcc, ha Loeb nyer viszik a c4-est tök igazad van! de szerintem még fogunk találkozni a D16 motorjával vagy valami hasonloval szériában !
- 10 years ago
#17078
Nem adta ki, de alapból tisztelet a srácnak, nem egy tipikus "barátságos" stuntgép a monster. Jaj...nézni is fáj, remélem nem volt nagy a szintkülönbség a palánk mögött...
- 10 years ago
#17077
Nem adta ki, de alapból tisztelet a srácnak, nem egy tipikus "barátságos" stuntgép a monster.
Nem adta ki, de alapból tisztelet a srácnak, nem egy tipikus "barátságos" stuntgép a monster.
- 10 years ago
#17073
Én valamit nagyon nem értek a Ducati háza táján. a desmosedici- vel simán elindulhatott volna az SBK ban hiszen homológ, mert sorozatgyártásban volt, mindenkit elpicsázott volna. Éhelyett erőltette a 1198-at most meg ezt a retek 1199-et, amiről szerintem hamar kiderült, hogy nem igen fejleszthető, Ezt azzal magyarázom, mig a superstockban megállja a helyét, de már az SBK ban nem tudtak belefaragni 30-40 Le-vel többet.
itt az ideje a L4 nek! nem hiszem, hogy a d16 anyira ütőképes lenne, mert eléggé lebutíott verziója a versenygépnek Különben meg a superbikeban olyan motort éri meg szerepeltetni amit utána nagy tömegben el tud adni, és a d16 mint tudjuk nem ilyen. Ez valahol olyan mint a rallye meg a wtcc, ha Loeb nyer viszik a c4-est
- 10 years ago
#17072
Én valamit nagyon nem értek a Ducati háza táján. a desmosedici- vel simán elindulhatott volna az SBK ban hiszen homológ, mert sorozatgyártásban volt, mindenkit elpicsázott volna. Éhelyett erőltette a 1198-at most meg ezt a retek 1199-et, amiről szerintem hamar kiderült, hogy nem igen fejleszthető, Ezt azzal magyarázom, mig a superstockban megállja a helyét, de már az SBK ban nem tudtak belefaragni 30-40 Le-vel többet.
itt az ideje a L4 nek!
itt az ideje a L4 nek!
- 10 years ago
#17071
lesz még itt V4 utcai SBK a ducatitól is... De minek? L2 Ducati V4 Aprilia és a Honda, uccára. Prototípus az nyilván más... Mert akkor a száraz kuplung után (amit díjazok! ) hagyhatják a desmo vezérlést és az L2-őt is... Meg a Panigale és a Sedici mellé minek még valami?
Gyártsanak inkább robogót L2 blokkal! szerintem azért, mert nem fogját tudni tartani a lépést a konkurenciával. nem véletlen volt ez egyetlen és legfontosabb kérdés az EICMA-n a monsterrel kapcsolatban, hogy "nem érzed-e kevésnek a lóerőt". a sok paraszt a katalógusadat alapján vásárol, a V2-ből meg el fognak fogyni a számok, nem is beszélve az SBK versenyképességről.
ez az én saját magánvéleményem, meglátjuk.
a robogóval kapcsolatban pedig szerintem az audi inkább a lambo-s vágányra teszi a ducatit is, lásd superleggera végtelen pénzért. ugyanaz, mint a mittoménmilyen lamborghinikből az ilyen olyan atomdrága elit változatok.
a desmo marad, nincs vele gond. a trelist is nagyon ígérik, hogy megmarad, szép is jó is. Szerintem is, az l2-vel nem fognak tudni sokáig lépést tartani, vagy legalább is csak nagyon drágán. Az is lényeges, hogy mik lesznek a jövőben a sbk szabályok. Ott jól kell szerepelni, hogy a jövő nemzedék aki azt sem fogja tudni ki az a Foggy, Bayliss, Checa is megvegyék majd a Ducatit. Kurvára leszarják, hogy neked a száraz kuplung, az öregebbeknek a királytengely kell, mi már a vásárló réteg kis százalékát tesszük ki.
- 10 years ago
#17070
http://www.tesztmotor.hu/hirek/jon_az_audi_sportmotorja lesz még itt V4 utcai SBK a ducatitól is... De minek? L2 Ducati V4 Aprilia és a Honda, uccára. Prototípus az nyilván más... Mert akkor a száraz kuplung után (amit díjazok! ) hagyhatják a desmo vezérlést és az L2-őt is... Meg a Panigale és a Sedici mellé minek még valami?
Gyártsanak inkább robogót L2 blokkal! szerintem azért, mert nem fogját tudni tartani a lépést a konkurenciával. nem véletlen volt ez egyetlen és legfontosabb kérdés az EICMA-n a monsterrel kapcsolatban, hogy "nem érzed-e kevésnek a lóerőt". a sok paraszt a katalógusadat alapján vásárol, a V2-ből meg el fognak fogyni a számok, nem is beszélve az SBK versenyképességről.
ez az én saját magánvéleményem, meglátjuk.
a robogóval kapcsolatban pedig szerintem az audi inkább a lambo-s vágányra teszi a ducatit is, lásd superleggera végtelen pénzért. ugyanaz, mint a mittoménmilyen lamborghinikből az ilyen olyan atomdrága elit változatok.
a desmo marad, nincs vele gond. a trelist is nagyon ígérik, hogy megmarad, szép is jó is.
- 10 years ago
#17069
http://www.tesztmotor.hu/hirek/jon_az_audi_sportmotorja lesz még itt V4 utcai SBK a ducatitól is... De minek? L2 Ducati V4 Aprilia és a Honda, uccára. Prototípus az nyilván más... Mert akkor a száraz kuplung után (amit díjazok! ) hagyhatják a desmo vezérlést és az L2-őt is... Meg a Panigale és a Sedici mellé minek még valami?
Gyártsanak inkább robogót L2 blokkal!
- 10 years ago
#17068
http://www.tesztmotor.hu/hirek/jon_az_audi_sportmotorja lesz még itt V4 utcai SBK a ducatitól is...
- 10 years ago
#17064
Full titán rendszer,fullos felnik,letisztult forma! Monster 796 Nagyon jól néz ki...ez nyitott kuplung, vagy átlátszó a fedél ?
- 10 years ago
#17063
Full titán rendszer,fullos felnik,letisztult forma! Monster 796
Csatolmányok:
1558584_10151892784357293_1342594263_n.jpg (83.96 KiB) Megtekintve 10094 alkalommal
- 10 years ago
#17062
Az MCN keszitett egy kepes osszeallitast a 916-os model 20. evfordulojara. Ha valakinek meg van nagyobb felbontasban, esetleg pdf az ne rejtegesse! Épp most indulok a Váci utcába venni egyet, kell még vkinek ? Koszi, nem. Sajna csak jövő héten érkezik a januári szám...ha tudok értelmesen szkennelni, akkor majd megosztom az eredményt.
- 10 years ago
#17061
Az MCN keszitett egy kepes osszeallitast a 916-os model 20. evfordulojara. Ha valakinek meg van nagyobb felbontasban, esetleg pdf az ne rejtegesse! a monsterrol nem volt ilyen? Nem remlik.
- 10 years ago
#17060
Az MCN keszitett egy kepes osszeallitast a 916-os model 20. evfordulojara. Ha valakinek meg van nagyobb felbontasban, esetleg pdf az ne rejtegesse! a monsterrol nem volt ilyen?
- 10 years ago
#17059
Az MCN keszitett egy kepes osszeallitast a 916-os model 20. evfordulojara. Ha valakinek meg van nagyobb felbontasban, esetleg pdf az ne rejtegesse! Épp most indulok a Váci utcába venni egyet, kell még vkinek ? Koszi, nem.
- 10 years ago
#17058
Az MCN keszitett egy kepes osszeallitast a 916-os model 20. evfordulojara. Ha valakinek meg van nagyobb felbontasban, esetleg pdf az ne rejtegesse! Épp most indulok a Váci utcába venni egyet, kell még vkinek ?
- 10 years ago
#17057
Az MCN keszitett egy kepes osszeallitast a 916-os model 20. evfordulojara. Ha valakinek meg van nagyobb felbontasban, esetleg pdf az ne rejtegesse!
Csatolmányok:
1501643_10152058368033855_738662961_o.jpg (134.21 KiB) Megtekintve 10094 alkalommal
- 10 years ago
#17056
Szépségem!
Csatolmányok:
petra_339.jpg (1.25 MiB) Megtekintve 10094 alkalommal
- 10 years ago
#17055
916 újjáépítés
MCN eheti számát úgy látom nagyrészt a 916-nak szenteli a 20. évfordulóra...kár, h itthon nem lehet kapni...
http://www.motorcyclenews.com/mcn/news/ ... mcn-jan-2/ De lehet kapni, a Váci utcában a hírlapárusnál... Asszem a Foot Lockerrel van szemben... Na, ez jó hír, eddig nem akadtam rá sehol...
- 10 years ago
#17053
916 újjáépítés
MCN eheti számát úgy látom nagyrészt a 916-nak szenteli a 20. évfordulóra...kár, h itthon nem lehet kapni...
http://www.motorcyclenews.com/mcn/news/ ... mcn-jan-2/ De lehet kapni, a Váci utcában a hírlapárusnál... Asszem a Foot Lockerrel van szemben...
- 10 years ago
#17052
916 újjáépítés
MCN eheti számát úgy látom nagyrészt a 916-nak szenteli a 20. évfordulóra...kár, h itthon nem lehet kapni...
http://www.motorcyclenews.com/mcn/news/ ... mcn-jan-2/ Van digitalis verzio! :
- 10 years ago
#17051
916 újjáépítés
MCN eheti számát úgy látom nagyrészt a 916-nak szenteli a 20. évfordulóra...kár, h itthon nem lehet kapni...
http://www.motorcyclenews.com/mcn/news/ ... mcn-jan-2/Csatolmányok:
001_mcn_02_01_2014.jpg (256.14 KiB) Megtekintve 10094 alkalommal
- 10 years ago
#17049
916 újjáépítés
Látod Ricsi! Ennél a videónál a zene miatt eszembe sem jutott, hogy elromlott a codec
Draw No Bet (DNB) is an easy-to-play, easy-to-win […]