Vendég
#18487
Én ezt nem értem! Felszereltek plusz egy tankot, hogy hosszabb túrákra is alkalmas legyen, erre van a több mint 5 éves motorban 7000 km??!! :)

http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... m-10822336

mindig mindennek megvan az oka, :
lehet egeszsegi allapot, csaladi körülmenyek , anyagi hellyzet , amikröl nem ir senki nyilvanosan
akit erdekel , --vasarlasi szandekkal--odamegy es ugyis mefogja tudn

amugy erdekes megoldas i
#18484

Nem unatkoznak a Brazil zsaruk :)
jah... ők főleg a favellákra specializálódtak, elég keményen tolják! Sok ilyen videó van fönn róluk, érdemes megnézni!
#18482
Az 86 taggal szamolva 87,2 millio Ft fejenkent :D Indulhat a gyujtes! Alul van a szamlaszam!

Én már beiratkoztam gázszerelő tanfolyamra, úgyhogy nincs semmi veszve :)
én a koronaőrt végzem!
Na várj! Oda minimum bútorrestaurátori kell :D
#18481
Az 86 taggal szamolva 87,2 millio Ft fejenkent :D Indulhat a gyujtes! Alul van a szamlaszam!

Én már beiratkoztam gázszerelő tanfolyamra, úgyhogy nincs semmi veszve :)
én a koronaőrt végzem!
Akkor én előnyben vagyok, mert én nem végzek semmit! Úgyhogy lehetek miniszter is... :D
#18480
Az 86 taggal szamolva 87,2 millio Ft fejenkent :D Indulhat a gyujtes! Alul van a szamlaszam!

Én már beiratkoztam gázszerelő tanfolyamra, úgyhogy nincs semmi veszve :)
én a koronaőrt végzem!
Egyenes út Ibizára :)
 Vendég
#18475
<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/9cLdtI9Ry-I" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

fenn hegyen lako fiatal parasztgyereknek valo, de ha varos, akkor a siki-miki
möchtegern-ek-nek :))
Egy 08/15-ös Honda Dominatort, vagy egy Alutankos Yamahat jobban ertekelek
Dre ha mar valaki igazi motort akar venni ilyet vegyen !!
#18445
Nem tudom, milyen mert még nem próbáltam. Ismerős szerint városban (bmw s1000rr) alapján szar, recseg nem találja.. Túrán meg úri huncutság nem kuplungolni. Talán nagyon hosszú túrán, ahol fárad a csuklód van értelme.
Gyorsváltót amúgy pályára találták ki,oda meg kevés a hypermotard blokk. Szóval nem értem kiket céloznak meg ez a motorral.
nekem volt gyorsváltó az sf-en is meg a panigalen is sztem buli nekem tetszett és tök jól működött
És pirolámpától, piroslámpáig gyorsváltóztál a gsx-r es suttyók ellen? :)
Igazából azt nem értem még mindig, hogy kinek szánják ezt a motort?
én a pesti taxisok ellen nyomtam :)
#18444
nekem volt gyorsváltó az sf-en is meg a panigalen is sztem buli nekem tetszett és tök jól működött
És pirolámpától, piroslámpáig gyorsváltóztál a gsx-r es suttyók ellen? :)
Igazából azt nem értem még mindig, hogy kinek szánják ezt a motort?
Nekem egyébként még a launch control is belefér, az új GsxR-ben, szerintem vicces lehet egy piros lámpánál nyomatni vele, néha néha... :D
Mert állatok vagytok :). Javasolnék egy kiugrás érzékelőt is ami össze van kötve a lámpával bluetooth-on át, hogy ne legyen vita a túl korai startról :D
#18443
Nem tudom, milyen mert még nem próbáltam. Ismerős szerint városban (bmw s1000rr) alapján szar, recseg nem találja.. Túrán meg úri huncutság nem kuplungolni. Talán nagyon hosszú túrán, ahol fárad a csuklód van értelme.
Gyorsváltót amúgy pályára találták ki,oda meg kevés a hypermotard blokk. Szóval nem értem kiket céloznak meg ez a motorral.
nekem volt gyorsváltó az sf-en is meg a panigalen is sztem buli nekem tetszett és tök jól működött
És pirolámpától, piroslámpáig gyorsváltóztál a gsx-r es suttyók ellen? :)
Igazából azt nem értem még mindig, hogy kinek szánják ezt a motort?
Nekem egyébként még a launch control is belefér, az új GsxR-ben, szerintem vicces lehet egy piros lámpánál nyomatni vele, néha néha... :D
#18442
Nem tudom, milyen mert még nem próbáltam. Ismerős szerint városban (bmw s1000rr) alapján szar, recseg nem találja.. Túrán meg úri huncutság nem kuplungolni. Talán nagyon hosszú túrán, ahol fárad a csuklód van értelme.
Gyorsváltót amúgy pályára találták ki,oda meg kevés a hypermotard blokk. Szóval nem értem kiket céloznak meg ez a motorral.
nekem volt gyorsváltó az sf-en is meg a panigalen is sztem buli nekem tetszett és tök jól működött
És pirolámpától, piroslámpáig gyorsváltóztál a gsx-r es suttyók ellen? :)
Igazából azt nem értem még mindig, hogy kinek szánják ezt a motort?
Az élmény faktort emeli, sokkal élvezetesebb vele a csapatás utcán, pályán pedig valamicskét az időben is segít :)
A BMW-s haverodat pedig félre tájékoztatták, mert tökéletesen teszi a dolgát , ha nem valami kókány cucc.
#18441
Nem tudom, milyen mert még nem próbáltam. Ismerős szerint városban (bmw s1000rr) alapján szar, recseg nem találja.. Túrán meg úri huncutság nem kuplungolni. Talán nagyon hosszú túrán, ahol fárad a csuklód van értelme.
Gyorsváltót amúgy pályára találták ki,oda meg kevés a hypermotard blokk. Szóval nem értem kiket céloznak meg ez a motorral.
nekem volt gyorsváltó az sf-en is meg a panigalen is sztem buli nekem tetszett és tök jól működött
És pirolámpától, piroslámpáig gyorsváltóztál a gsx-r es suttyók ellen? :)
Igazából azt nem értem még mindig, hogy kinek szánják ezt a motort?
Valószínüleg nem neked de ez talán segít az eligazodásban! :) http://supersport.ducati.com/en/
#18440
a bmw gs1200 advenure is van az sem egy sportmotor, ott váltó aszisztensnek hívják
Nem tudom, milyen mert még nem próbáltam. Ismerős szerint városban (bmw s1000rr) alapján szar, recseg nem találja.. Túrán meg úri huncutság nem kuplungolni. Talán nagyon hosszú túrán, ahol fárad a csuklód van értelme.
Gyorsváltót amúgy pályára találták ki,oda meg kevés a hypermotard blokk. Szóval nem értem kiket céloznak meg ez a motorral.
nekem volt gyorsváltó az sf-en is meg a panigalen is sztem buli nekem tetszett és tök jól működött
És pirolámpától, piroslámpáig gyorsváltóztál a gsx-r es suttyók ellen? :)
Igazából azt nem értem még mindig, hogy kinek szánják ezt a motort?
#18439
Konkrétan azt magyarázd meg miért kell a gyorsváltó erre a motorra akkor, ha szelíd motorosoknak szánták? :)

Nem 190 lóerőről beszélek, hanem arról a 30 lóerőről ami ahhoz hiányzik ebből a motorból, hogy a vevő egója rendben legyen. Ne keverjétek ide az örök vitát ami a japán sor négyes motoroknál megy 600 vagy 1000-es témakörben.
a bmw gs1200 advenure is van az sem egy sportmotor, ott váltó aszisztensnek hívják
Nem tudom, milyen mert még nem próbáltam. Ismerős szerint városban (bmw s1000rr) alapján szar, recseg nem találja.. Túrán meg úri huncutság nem kuplungolni. Talán nagyon hosszú túrán, ahol fárad a csuklód van értelme.
Gyorsváltót amúgy pályára találták ki,oda meg kevés a hypermotard blokk. Szóval nem értem kiket céloznak meg ez a motorral.
nekem volt gyorsváltó az sf-en is meg a panigalen is sztem buli nekem tetszett és tök jól működött
#18438
igazad van! Én a 9 eves 130le S4r is kezdem ugy érezni szar vagyok! :)
Inkább a seggem alatt legyen 190le mint a csuklomban a tudás! :D
Konkrétan azt magyarázd meg miért kell a gyorsváltó erre a motorra akkor, ha szelíd motorosoknak szánták? :)

Nem 190 lóerőről beszélek, hanem arról a 30 lóerőről ami ahhoz hiányzik ebből a motorból, hogy a vevő egója rendben legyen. Ne keverjétek ide az örök vitát ami a japán sor négyes motoroknál megy 600 vagy 1000-es témakörben.
a bmw gs1200 advenure is van az sem egy sportmotor, ott váltó aszisztensnek hívják
Nem tudom, milyen mert még nem próbáltam. Ismerős szerint városban (bmw s1000rr) alapján szar, recseg nem találja.. Túrán meg úri huncutság nem kuplungolni. Talán nagyon hosszú túrán, ahol fárad a csuklód van értelme.
Gyorsváltót amúgy pályára találták ki,oda meg kevés a hypermotard blokk. Szóval nem értem kiket céloznak meg ez a motorral.
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 37

The handicap of 3-3.5 in soccer betting refers to […]