- 7 years ago
#18437
Ez így van, de ha egy átlag felhasználó vagyok, aki motort akar venni sportosabb szegmensből, adott a panigale, és a szupersport. Mondjuk a panigale túl drága és túl kihegyezett pályára, kényelmetlen hosszú távon, meg egyszerűen túl sok stb, akkor legyen a supersoport, de itt meg kevés lovat kap a pénzéért szerintem, és akkor inkább valami japán mellett dönt. Értem én hogy nem motorozza ki az ibse, de akkor is az önérzetének kell a lóerő...
Nem értem miért a hypermotard blokkot tették bele és nem az 1.2-es multiét.. igazad van! Én a 9 eves 130le S4r is kezdem ugy érezni szar vagyok!
Inkább a seggem alatt legyen 190le mint a csuklomban a tudás! Konkrétan azt magyarázd meg miért kell a gyorsváltó erre a motorra akkor, ha szelíd motorosoknak szánták?
Nem 190 lóerőről beszélek, hanem arról a 30 lóerőről ami ahhoz hiányzik ebből a motorból, hogy a vevő egója rendben legyen. Ne keverjétek ide az örök vitát ami a japán sor négyes motoroknál megy 600 vagy 1000-es témakörben. a bmw gs1200 advenure is van az sem egy sportmotor, ott váltó aszisztensnek hívják
- 7 years ago
#18436
Arra ott van a Panigale! Ez így van, de ha egy átlag felhasználó vagyok, aki motort akar venni sportosabb szegmensből, adott a panigale, és a szupersport. Mondjuk a panigale túl drága és túl kihegyezett pályára, kényelmetlen hosszú távon, meg egyszerűen túl sok stb, akkor legyen a supersoport, de itt meg kevés lovat kap a pénzéért szerintem, és akkor inkább valami japán mellett dönt. Értem én hogy nem motorozza ki az ibse, de akkor is az önérzetének kell a lóerő...
Nem értem miért a hypermotard blokkot tették bele és nem az 1.2-es multiét.. igazad van! Én a 9 eves 130le S4r is kezdem ugy érezni szar vagyok!
Inkább a seggem alatt legyen 190le mint a csuklomban a tudás! Konkrétan azt magyarázd meg miért kell a gyorsváltó erre a motorra akkor, ha szelíd motorosoknak szánták?
Nem 190 lóerőről beszélek, hanem arról a 30 lóerőről ami ahhoz hiányzik ebből a motorból, hogy a vevő egója rendben legyen. Ne keverjétek ide az örök vitát ami a japán sor négyes motoroknál megy 600 vagy 1000-es témakörben.
- 7 years ago
#18435
Nagyon tetszik a motor... Azt mondom kellene is, de az a bowdenes kulung, nálam is kiverte a biztosítékot, meg ha van egy ilyen dögös ducatid akkor legyen már 150 lóerő körül :) Arra ott van a Panigale! Ez így van, de ha egy átlag felhasználó vagyok, aki motort akar venni sportosabb szegmensből, adott a panigale, és a szupersport. Mondjuk a panigale túl drága és túl kihegyezett pályára, kényelmetlen hosszú távon, meg egyszerűen túl sok stb, akkor legyen a supersoport, de itt meg kevés lovat kap a pénzéért szerintem, és akkor inkább valami japán mellett dönt. Értem én hogy nem motorozza ki az ibse, de akkor is az önérzetének kell a lóerő...
Nem értem miért a hypermotard blokkot tették bele és nem az 1.2-es multiét.. igazad van! Én a 9 eves 130le S4r is kezdem ugy érezni szar vagyok!
Inkább a seggem alatt legyen 190le mint a csuklomban a tudás!
- 7 years ago
#18434
Nagyon tetszik a motor... Azt mondom kellene is, de az a bowdenes kulung, nálam is kiverte a biztosítékot, meg ha van egy ilyen dögös ducatid akkor legyen már 150 lóerő körül :) Arra ott van a Panigale! Ez így van, de ha egy átlag felhasználó vagyok, aki motort akar venni sportosabb szegmensből, adott a panigale, és a szupersport. Mondjuk a panigale túl drága és túl kihegyezett pályára, kényelmetlen hosszú távon, meg egyszerűen túl sok stb, akkor legyen a supersoport, de itt meg kevés lovat kap a pénzéért szerintem, és akkor inkább valami japán mellett dönt. Értem én hogy nem motorozza ki az ibse, de akkor is az önérzetének kell a lóerő...
Nem értem miért a hypermotard blokkot tették bele és nem az 1.2-es multiét.. Azert nem a multi blokk mert akkor nem ferne bele a 4.5millas arba...
- 7 years ago
#18433
http://www.asphaltandrubber.com/bikes/2 ... ersport-s/
tá - dám! Nagyon tetszik a motor... Azt mondom kellene is, de az a bowdenes kulung, nálam is kiverte a biztosítékot, meg ha van egy ilyen dögös ducatid akkor legyen már 150 lóerő körül :) Arra ott van a Panigale! Ez így van, de ha egy átlag felhasználó vagyok, aki motort akar venni sportosabb szegmensből, adott a panigale, és a szupersport. Mondjuk a panigale túl drága és túl kihegyezett pályára, kényelmetlen hosszú távon, meg egyszerűen túl sok stb, akkor legyen a supersoport, de itt meg kevés lovat kap a pénzéért szerintem, és akkor inkább valami japán mellett dönt. Értem én hogy nem motorozza ki az ibse, de akkor is az önérzetének kell a lóerő...
Nem értem miért a hypermotard blokkot tették bele és nem az 1.2-es multiét..
- 7 years ago
#18432
http://www.asphaltandrubber.com/bikes/2 ... ersport-s/
tá - dám! Nagyon tetszik a motor... Azt mondom kellene is, de az a bowdenes kulung, nálam is kiverte a biztosítékot, meg ha van egy ilyen dögös ducatid akkor legyen már 150 lóerő körül :) Arra ott van a Panigale!
- 7 years ago
#18431
http://www.asphaltandrubber.com/bikes/2 ... ersport-s/
tá - dám! Nagyon tetszik a motor... Azt mondom kellene is, de az a bowdenes kulung, nálam is kiverte a biztosítékot, meg ha van egy ilyen dögös ducatid akkor legyen már 150 lóerő körül :) 150Le alatt nincs élet? Utcán azt a 113Le-t se tudnád kihasználni,nemhogy a 150-et...MTS Bandi a komplett brigádot körbemotorozza a Bükkben az 1000-es Multival,ami még 100Le sincs.
- 7 years ago
#18430
http://www.asphaltandrubber.com/bikes/2 ... ersport-s/
tá - dám! Nagyon tetszik a motor... Azt mondom kellene is, de az a bowdenes kulung, nálam is kiverte a biztosítékot, meg ha van egy ilyen dögös ducatid akkor legyen már 150 lóerő körül :)
- 7 years ago
#18428
Ha valaki 959-ben gondolkodik, csak igy tegye.
Csatolmányok:
20161007_151736.jpg (1.09 MiB) Megtekintve 9475 alkalommal
20161007_151726.jpg (1.09 MiB) Megtekintve 9475 alkalommal
- 7 years ago
#18424
http://www.asphaltandrubber.com/bikes/2 ... ersport-s/
tá - dám! Az eleje mindenképpen fura, de szokható. Szokatlan kombó a bovdenes kuplung és az öhlins hátsó gátló. Mármint spórolás vs drága alkatrész. További plusz pont, hogy végre elfelejtik a Rosso II-es gumit! A 821-ben is bovdenes a kuplung, már ott elkezdték. Mi a gond a Rosso II-vel?
- 7 years ago
#18423
http://www.asphaltandrubber.com/bikes/2 ... ersport-s/
tá - dám! Az eleje mindenképpen fura, de szokható. Szokatlan kombó a bovdenes kuplung és az öhlins hátsó gátló. Mármint spórolás vs drága alkatrész. További plusz pont, hogy végre elfelejtik a Rosso II-es gumit!
ha valakinek hidraulikus kuplung kell, vesz hozzá (amennyiben ehhez is lesz) a ducabike-tól, kb 400EUR
a motor amúgy nekem is tetszik
- 7 years ago
#18422
http://www.asphaltandrubber.com/bikes/2 ... ersport-s/
tá - dám! Az eleje mindenképpen fura, de szokható. Szokatlan kombó a bovdenes kuplung és az öhlins hátsó gátló. Mármint spórolás vs drága alkatrész. További plusz pont, hogy végre elfelejtik a Rosso II-es gumit!
- 7 years ago
#18420
http://www.origo.hu/utazas/hirek/201610 ... yeken.html
a Grimsel-hágóban csapattunk múlt hétvégén a haverokkal Ne már....
Nagyon szép hely, gratulálok!
Jövőre nekem is tervbe van.
- 7 years ago
#18419
http://www.origo.hu/utazas/hirek/201610 ... yeken.html
a Grimsel-hágóban csapattunk múlt hétvégén a haverokkal
- 7 years ago
#18417
- 7 years ago
#18416
http://www.jofogas.hu/somogy/Ducati_mon ... tm?first=1
"fanoknak kötelező..." Ugy gondolom erre szoktak a face-n azt irni: "Amikor azt hiszed, már mindent láttál..."
- 7 years ago
#18410
Nézegettem a videokat a youtubeon, és beleboltlottam ebbe. Egy bukás, kicsúszás talán. 1:30 után lassítják kb. Mitől esik el? Olyan mintha megbicsaklana az első kerék, lehet, higy kormánygátlóval nem történik meg? Vagy annak semmi köze ehhez?
Pont tegnap estek előttem kb 10-15 méterrel hasonlóképpen, csak ott a moci átbukfencezett a szalagkorláton! Szerencsére nem lett belőle komoly sérülés!
- 7 years ago
#18409
Nézegettem a videokat a youtubeon, és beleboltlottam ebbe. Egy bukás, kicsúszás talán. 1:30 után lassítják kb. Mitől esik el? Olyan mintha megbicsaklana az első kerék, lehet, higy kormánygátlóval nem történik meg? Vagy annak semmi köze ehhez?
Azért esik el mert előbb le ér a lába próbálja beljebb húzni ezért oda koncentrál egyúttal a kormány is meg húzza ennyi elég is
- 7 years ago
#18408
Nézegettem a videokat a youtubeon, és beleboltlottam ebbe. Egy bukás, kicsúszás talán. 1:30 után lassítják kb. Mitől esik el? Olyan mintha megbicsaklana az első kerék, lehet, higy kormánygátlóval nem történik meg? Vagy annak semmi köze ehhez?
Siman csak megcsuszott az elso kereke
- 7 years ago
#18407
Nézegettem a videokat a youtubeon, és beleboltlottam ebbe. Egy bukás, kicsúszás talán. 1:30 után lassítják kb. Mitől esik el? Olyan mintha megbicsaklana az első kerék, lehet, higy kormánygátlóval nem történik meg? Vagy annak semmi köze ehhez?
- 7 years ago
#18406
http://www.kepesmotor.hu/romet-minimoto ... 2&st=romet hát ez hatalmas...a Honda NSX...vagyhogyhívják 125 elmehet a sufniba!
MSX, az NSX az verda nem is szar
- 7 years ago
#18405
http://www.kepesmotor.hu/romet-minimoto ... 2&st=romet hát ez hatalmas...a Honda NSX...vagyhogyhívják 125 elmehet a sufniba!
MSX, az NSX az verda
- 7 years ago
#18404
http://www.kepesmotor.hu/romet-minimoto ... 2&st=romet hát ez hatalmas...a Honda NSX...vagyhogyhívják 125 elmehet a sufniba!
- 7 years ago
#18402
Helyi járat Kb. látom magam előtt, ahogy MTS Bandi és Kajak lapon mennek ezen az úton oda vissza )
- 7 years ago
#18400
41.másodpercben a kép jobb sarkában tippelje meg valaki mi lehet az... Powered by a V12 5.0L BMW, the Wazuma V12 is based on an atypic concept : “W-wheeled geometry” (2 largely spaced front wheels and 2 twin rear wheels). 350 hp for 1653.47 lbs, this vehicle is a one-off prototype and has been sold 200.000€.
http://www.customautomoto.com/
komoly....
- 7 years ago
#18398
41.másodpercben a kép jobb sarkában tippelje meg valaki mi lehet az... Powered by a V12 5.0L BMW, the Wazuma V12 is based on an atypic concept : “W-wheeled geometry” (2 largely spaced front wheels and 2 twin rear wheels). 350 hp for 1653.47 lbs, this vehicle is a one-off prototype and has been sold 200.000€.
http://www.customautomoto.com/
- 7 years ago
#18395
Szóval a nagy kérdésre, miért tért át a ducati a nedves kuplungra egy ideje a válasz: komfort, (elpuhult a mai nemzedék ), szigorúan szabályozott zajszint normák teljesítése, élettartam (mert egyre többen nyavalyognak, hogy túl nagy a ducati szervizigénye). olajossal nőttek az eladások! Következő sor 4 lesz a váz már félig az!
- 7 years ago
#18394
Dry vs wet clutch kezdőknek Szóval a nagy kérdésre, miért tért át a ducati a nedves kuplungra egy ideje a válasz: komfort, (elpuhult a mai nemzedék ), szigorúan szabályozott zajszint normák teljesítése, élettartam (mert egyre többen nyavalyognak, hogy túl nagy a ducati szervizigénye). olajossal nőttek az eladások! Következő sor 4 lesz
- 7 years ago
#18393
Dry vs wet clutch kezdőknek Szóval a nagy kérdésre, miért tért át a ducati a nedves kuplungra egy ideje a válasz: komfort, (elpuhult a mai nemzedék ), szigorúan szabályozott zajszint normák teljesítése, élettartam (mert egyre többen nyavalyognak, hogy túl nagy a ducati szervizigénye). olajossal nőttek az eladások!
- 7 years ago
#18392
Dry vs wet clutch kezdőknek Szóval a nagy kérdésre, miért tért át a ducati a nedves kuplungra egy ideje a válasz: komfort, (elpuhult a mai nemzedék ), szigorúan szabályozott zajszint normák teljesítése, élettartam (mert egyre többen nyavalyognak, hogy túl nagy a ducati szervizigénye).
- 7 years ago
#18388
http://www.motorcyclenews.com/news/new- ... 939-spied/ nem tetszik a színe! miota nezed te a szinet?
Draw No Bet (DNB) is an easy-to-play, easy-to-win […]