#17058
Az MCN keszitett egy kepes osszeallitast a 916-os model 20. evfordulojara. Ha valakinek meg van nagyobb felbontasban, esetleg pdf az ne rejtegesse! :)
Épp most indulok a Váci utcába venni egyet, kell még vkinek ?
#17059
Az MCN keszitett egy kepes osszeallitast a 916-os model 20. evfordulojara. Ha valakinek meg van nagyobb felbontasban, esetleg pdf az ne rejtegesse! :)
Épp most indulok a Váci utcába venni egyet, kell még vkinek ?
Koszi, nem.
#17060
Az MCN keszitett egy kepes osszeallitast a 916-os model 20. evfordulojara. Ha valakinek meg van nagyobb felbontasban, esetleg pdf az ne rejtegesse! :)
a monsterrol nem volt ilyen?
#17061
Az MCN keszitett egy kepes osszeallitast a 916-os model 20. evfordulojara. Ha valakinek meg van nagyobb felbontasban, esetleg pdf az ne rejtegesse! :)
a monsterrol nem volt ilyen?
Nem remlik.
#17062
Az MCN keszitett egy kepes osszeallitast a 916-os model 20. evfordulojara. Ha valakinek meg van nagyobb felbontasban, esetleg pdf az ne rejtegesse! :)
Épp most indulok a Váci utcába venni egyet, kell még vkinek ?
Koszi, nem.
Sajna csak jövő héten érkezik a januári szám...ha tudok értelmesen szkennelni, akkor majd megosztom az eredményt.
#17070
lesz még itt V4 utcai SBK a ducatitól is...
De minek? L2 Ducati V4 Aprilia és a Honda, uccára. Prototípus az nyilván más... Mert akkor a száraz kuplung után (amit díjazok! :)) hagyhatják a desmo vezérlést és az L2-őt is... Meg a Panigale és a Sedici mellé minek még valami?
Gyártsanak inkább robogót L2 blokkal! :)
szerintem azért, mert nem fogját tudni tartani a lépést a konkurenciával. nem véletlen volt ez egyetlen és legfontosabb kérdés az EICMA-n a monsterrel kapcsolatban, hogy "nem érzed-e kevésnek a lóerőt". a sok paraszt a katalógusadat alapján vásárol, a V2-ből meg el fognak fogyni a számok, nem is beszélve az SBK versenyképességről.
ez az én saját magánvéleményem, meglátjuk.
a robogóval kapcsolatban pedig szerintem az audi inkább a lambo-s vágányra teszi a ducatit is, lásd superleggera végtelen pénzért. ugyanaz, mint a mittoménmilyen lamborghinikből az ilyen olyan atomdrága elit változatok.
a desmo marad, nincs vele gond. a trelist is nagyon ígérik, hogy megmarad, szép is jó is.
#17071
lesz még itt V4 utcai SBK a ducatitól is...
De minek? L2 Ducati V4 Aprilia és a Honda, uccára. Prototípus az nyilván más... Mert akkor a száraz kuplung után (amit díjazok! :)) hagyhatják a desmo vezérlést és az L2-őt is... Meg a Panigale és a Sedici mellé minek még valami?
Gyártsanak inkább robogót L2 blokkal! :)
szerintem azért, mert nem fogját tudni tartani a lépést a konkurenciával. nem véletlen volt ez egyetlen és legfontosabb kérdés az EICMA-n a monsterrel kapcsolatban, hogy "nem érzed-e kevésnek a lóerőt". a sok paraszt a katalógusadat alapján vásárol, a V2-ből meg el fognak fogyni a számok, nem is beszélve az SBK versenyképességről.
ez az én saját magánvéleményem, meglátjuk.
a robogóval kapcsolatban pedig szerintem az audi inkább a lambo-s vágányra teszi a ducatit is, lásd superleggera végtelen pénzért. ugyanaz, mint a mittoménmilyen lamborghinikből az ilyen olyan atomdrága elit változatok.
a desmo marad, nincs vele gond. a trelist is nagyon ígérik, hogy megmarad, szép is jó is.
Szerintem is, az l2-vel nem fognak tudni sokáig lépést tartani, vagy legalább is csak nagyon drágán. Az is lényeges, hogy mik lesznek a jövőben a sbk szabályok. Ott jól kell szerepelni, hogy a jövő nemzedék aki azt sem fogja tudni ki az a Foggy, Bayliss, Checa is megvegyék majd a Ducatit. Kurvára leszarják, hogy neked a száraz kuplung, az öregebbeknek a királytengely kell, mi már a vásárló réteg kis százalékát tesszük ki.
#17072
Én valamit nagyon nem értek a Ducati háza táján. a desmosedici- vel simán elindulhatott volna az SBK ban hiszen homológ, mert sorozatgyártásban volt, mindenkit elpicsázott volna. Éhelyett erőltette a 1198-at most meg ezt a retek 1199-et, amiről szerintem hamar kiderült, hogy nem igen fejleszthető, Ezt azzal magyarázom, mig a superstockban megállja a helyét, de már az SBK ban nem tudtak belefaragni 30-40 Le-vel többet.
itt az ideje a L4 nek!
#17073
Én valamit nagyon nem értek a Ducati háza táján. a desmosedici- vel simán elindulhatott volna az SBK ban hiszen homológ, mert sorozatgyártásban volt, mindenkit elpicsázott volna. Éhelyett erőltette a 1198-at most meg ezt a retek 1199-et, amiről szerintem hamar kiderült, hogy nem igen fejleszthető, Ezt azzal magyarázom, mig a superstockban megállja a helyét, de már az SBK ban nem tudtak belefaragni 30-40 Le-vel többet.
itt az ideje a L4 nek!
nem hiszem, hogy a d16 anyira ütőképes lenne, mert eléggé lebutíott verziója a versenygépnek ;) Különben meg a superbikeban olyan motort éri meg szerepeltetni amit utána nagy tömegben el tud adni, és a d16 mint tudjuk nem ilyen. Ez valahol olyan mint a rallye meg a wtcc, ha Loeb nyer viszik a c4-est :)
#17078

:(
Nem adta ki, de alapból tisztelet a srácnak, nem egy tipikus "barátságos" stuntgép a monster.
Jaj...nézni is fáj, remélem nem volt nagy a szintkülönbség a palánk mögött...
#17079
Én valamit nagyon nem értek a Ducati háza táján. a desmosedici- vel simán elindulhatott volna az SBK ban hiszen homológ, mert sorozatgyártásban volt, mindenkit elpicsázott volna. Éhelyett erőltette a 1198-at most meg ezt a retek 1199-et, amiről szerintem hamar kiderült, hogy nem igen fejleszthető, Ezt azzal magyarázom, mig a superstockban megállja a helyét, de már az SBK ban nem tudtak belefaragni 30-40 Le-vel többet.
itt az ideje a L4 nek!
nem hiszem, hogy a d16 anyira ütőképes lenne, mert eléggé lebutíott verziója a versenygépnek ;) Különben meg a superbikeban olyan motort éri meg szerepeltetni amit utána nagy tömegben el tud adni, és a d16 mint tudjuk nem ilyen. Ez valahol olyan mint a rallye meg a wtcc, ha Loeb nyer viszik a c4-est :)
tök igazad van! de szerintem még fogunk találkozni a D16 motorjával vagy valami hasonloval szériában !
#17080

:(
Nem adta ki, de alapból tisztelet a srácnak, nem egy tipikus "barátságos" stuntgép a monster.
csak az elöadásnak vége volt és stilusosan lement a szinpadról :)
#17081
Én valamit nagyon nem értek a Ducati háza táján. a desmosedici- vel simán elindulhatott volna az SBK ban hiszen homológ, mert sorozatgyártásban volt, mindenkit elpicsázott volna. Éhelyett erőltette a 1198-at most meg ezt a retek 1199-et, amiről szerintem hamar kiderült, hogy nem igen fejleszthető, Ezt azzal magyarázom, mig a superstockban megállja a helyét, de már az SBK ban nem tudtak belefaragni 30-40 Le-vel többet.
itt az ideje a L4 nek!
nem hiszem, hogy a d16 anyira ütőképes lenne, mert eléggé lebutíott verziója a versenygépnek ;) Különben meg a superbikeban olyan motort éri meg szerepeltetni amit utána nagy tömegben el tud adni, és a d16 mint tudjuk nem ilyen. Ez valahol olyan mint a rallye meg a wtcc, ha Loeb nyer viszik a c4-est :)
tök igazad van! de szerintem még fogunk találkozni a D16 motorjával vagy valami hasonloval szériában !
biztos, hogy előveszik ;)
#17084
Sanciii!
Az első képen ki az a puskás faszi?
Nagyon sunyin néz,akar valamit...
Erre tessék,mondom hogy itt van közöttünk,mert a második képen már hozzá akar férni a drága benzinhez..
#17088
Csúcsforgalom…

Bátor a csávó....(+szófosás)


Nem csak bátor hülye is,de tud is!Azért szerencséje is van nagyon,mert 130-al az autók között menni idiótaság.Csak egy valaki nyitná ki az ajtaját akár mi miatt is a csávónak esélye nem lenne megállni!
#17090
Csúcsforgalom…

Bátor a csávó....(+szófosás)


Nem csak bátor hülye is,de tud is!Azért szerencséje is van nagyon,mert 130-al az autók között menni idiótaság.Csak egy valaki nyitná ki az ajtaját akár mi miatt is a csávónak esélye nem lenne megállni!
én egyszer a sugárnál bekeretezten egy bringást így
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 37

Itt találsz jó pár dolgot: ht[…]

Nagy Monster topic

Köszi a részletes választ :) […]