Elküldve: Thu Nov 23, 2017 7:43 pm
Szerző: Ruczak
Mindkét helyről rendeltem már. Megbízható mindkettő. Raadásul a Motoinen van ilyen Return Lebel lehetőség, amit kb 3000 Ft(megnéztem, 3700Ft). Ennyiért vissza lehet küldeni a terméket, ha nem jó a méret, vagy nem tetszik. Ez azért jó ár sztem, mert en kb 6-7000 ft alatt nem találtam futart, postat stb visszafele.
A francba, most nézem, hogy az FcMoton is van ilyen. Mondjuk ott drágább(13,9€).
Elküldve: Thu Nov 23, 2017 7:32 pm
Szerző: Ruczak
Köszi, megnézem pénteken mit írnak majd ki erre...Most pont ugyanannyi, mint direktben a gyár honlapjáról, de annak más a festése és lehet hozzá füstszínű plexit venni.
Ugy olvastam, hogy 15%-os árkezdvezmény lesz mindenre. A meglévő kedvezményekre is.
FcMoto-n 15% a kedvezmény most mindenre, a már akciós termékekre is. A kód: BLACK15FCM
Nov. 29 délig.
A Motoin-en is 15% a kedvezmény. MOTOINBLACK-et kell beirni. Itt nov 26-ig tart az akció.
Elküldve: Thu Nov 23, 2017 7:25 pm
Szerző: Ruczak
pénteken black friday az FC motoban, ha esetleg nem várnál januárig
Köszi, megnézem pénteken mit írnak majd ki erre...Most pont ugyanannyi, mint direktben a gyár honlapjáról, de annak más a festése és lehet hozzá füstszínű plexit venni.
Ugy olvastam, hogy 15%-os árkezdvezmény lesz mindenre. A meglévő kedvezményekre is.
FcMoto-n 15% a kedvezmény most mindenre, a már akciós termékekre is. A kód: BLACK15FCM
Nov. 29 délig.
Elküldve: Thu Nov 23, 2017 6:57 pm
Szerző: gonosz
nekem is AGV van, bár K4 Evo, de hosszabb távon kell az a füldugó...plusz még a sportdobok...nem árt az!
Elküldve: Thu Nov 23, 2017 4:25 pm
Szerző: PETTI
Én sose használtam még füldugót motorozáshoz, nem vészes az a szélzaj....nekem agv van gptech
Elküldve: Thu Nov 23, 2017 1:07 pm
Szerző: harpi
Nekem Schubert , AGV meg egy HJC sisakom van!
Azért a Schubert veri mind a kettőt kényelemben és zajban,de tartós 150km/h-nál már nála is kell a füldugó!
Elküldve: Thu Nov 23, 2017 12:35 pm
Szerző: baseldon
Hát, biztos remek cucc.
Tapasztaltabb motoros vagy nálam, tudnod kell, hogy amiről eddig beszéltünk, az szinte csak ízlés és pénztárca kérdése. A sisak jósága ott kezdődik, hogy tökéletesen passzol a fejformádra, és ott folytatódik, hogy aerodinamikailag kompatibilis a motoroddal, nem generál extra turbulenciákat és zajt. Aztán a felhasználás is számít. A csupasz gépekre, túrára szánt sisakok (mint ez is) lefelé adnak nagyobb látóteret, hogy kisebb fejmozgással láthasd a műszereket és a navigációt/térképet, míg a sportsisakok felfelé, hogy a tankon hasalva se keljen kitörnöd a nyakad, hogy lásd az utat. Az integrált kommunikáció jó dolog, ennyi kütyü kell a mindennapokra, és a gyári megoldás mindíg jobb, mint amit utólag szerkeszt be az ember a sisakba. Pár éve sokat válogattam és az akkor nekem legkényelmesebb Shark S900C-t vettem meg a boltban. Aztán a motorcsere után kiderült, hogy autópályán ez bizony berezonál, nagy a légzaj, vibrálás, zavaró. Füldugót meg utálom. Januárban a leárazáskor meglepem magam egy új sisakkal, aztán kiderül. kíváncsi vagyok találsz-e olyan sisakot, ami 160-as tempónál több órás autópályázáshoz nem igényel füldugót
(valószínűleg nem) Amit én látok, hogy hosszabb nagysebességű motorozáshoz füldugózik a Shoei-es, Bell-es, Schubertes, MotoGp-s,mindenki. Vagy elveszi a gàzt
Elküldve: Thu Nov 23, 2017 11:48 am
Szerző: Ruczak
Pár éve sokat válogattam és az akkor nekem legkényelmesebb Shark S900C-t vettem meg a boltban. Aztán a motorcsere után kiderült, hogy autópályán ez bizony berezonál, nagy a légzaj, vibrálás, zavaró. Füldugót meg utálom. Januárban a leárazáskor meglepem magam egy új sisakkal, aztán kiderül. pénteken black friday az FC motoban, ha esetleg nem várnál januárig
Köszi, megnézem pénteken mit írnak majd ki erre...Most pont ugyanannyi, mint direktben a gyár honlapjáról, de annak más a festése és lehet hozzá füstszínű plexit venni.
Ugy olvastam, hogy 15%-os árkezdvezmény lesz mindenre. A meglévő kedvezményekre is.
Elküldve: Thu Nov 23, 2017 9:32 am
Szerző: Kajakman
És ez a Schuberth milyen? Minőségi, ára is elfogadható, 649Eur, mégse 3000 és karbon, pillekönnyű. Az arany csíkkal meg jól is néz ki szerintem.
https://www.schuberth.com/produkte/moto ... arbon.html Hát, biztos remek cucc.
Tapasztaltabb motoros vagy nálam, tudnod kell, hogy amiről eddig beszéltünk, az szinte csak ízlés és pénztárca kérdése. A sisak jósága ott kezdődik, hogy tökéletesen passzol a fejformádra, és ott folytatódik, hogy aerodinamikailag kompatibilis a motoroddal, nem generál extra turbulenciákat és zajt. Aztán a felhasználás is számít. A csupasz gépekre, túrára szánt sisakok (mint ez is) lefelé adnak nagyobb látóteret, hogy kisebb fejmozgással láthasd a műszereket és a navigációt/térképet, míg a sportsisakok felfelé, hogy a tankon hasalva se keljen kitörnöd a nyakad, hogy lásd az utat. Az integrált kommunikáció jó dolog, ennyi kütyü kell a mindennapokra, és a gyári megoldás mindíg jobb, mint amit utólag szerkeszt be az ember a sisakba. Pár éve sokat válogattam és az akkor nekem legkényelmesebb Shark S900C-t vettem meg a boltban. Aztán a motorcsere után kiderült, hogy autópályán ez bizony berezonál, nagy a légzaj, vibrálás, zavaró. Füldugót meg utálom. Januárban a leárazáskor meglepem magam egy új sisakkal, aztán kiderül. kíváncsi vagyok találsz-e olyan sisakot, ami 160-as tempónál több órás autópályázáshoz nem igényel füldugót
(valószínűleg nem) Amit én látok, hogy hosszabb nagysebességű motorozáshoz füldugózik a Shoei-es, Bell-es, Schubertes, MotoGp-s,mindenki.
Elküldve: Thu Nov 23, 2017 4:59 am
Szerző: PistaFR
Pár éve sokat válogattam és az akkor nekem legkényelmesebb Shark S900C-t vettem meg a boltban. Aztán a motorcsere után kiderült, hogy autópályán ez bizony berezonál, nagy a légzaj, vibrálás, zavaró. Füldugót meg utálom. Januárban a leárazáskor meglepem magam egy új sisakkal, aztán kiderül. pénteken black friday az FC motoban, ha esetleg nem várnál januárig
Őőőőhhh, izé, hmmm, ez milyen lehet?
https://www.fc-moto.de/Marken/N/Nolan/N87 Nolant a Motostarnál szerintem tudsz próbálni, aztán ha jó, mehet a netes rendelés
Elküldve: Wed Nov 22, 2017 10:47 pm
Szerző: XGab
Hát, biztos remek cucc.
Tapasztaltabb motoros vagy nálam, tudnod kell, hogy amiről eddig beszéltünk, az szinte csak ízlés és pénztárca kérdése. A sisak jósága ott kezdődik, hogy tökéletesen passzol a fejformádra, és ott folytatódik, hogy aerodinamikailag kompatibilis a motoroddal, nem generál extra turbulenciákat és zajt. Aztán a felhasználás is számít. A csupasz gépekre, túrára szánt sisakok (mint ez is) lefelé adnak nagyobb látóteret, hogy kisebb fejmozgással láthasd a műszereket és a navigációt/térképet, míg a sportsisakok felfelé, hogy a tankon hasalva se keljen kitörnöd a nyakad, hogy lásd az utat. Az integrált kommunikáció jó dolog, ennyi kütyü kell a mindennapokra, és a gyári megoldás mindíg jobb, mint amit utólag szerkeszt be az ember a sisakba. Pár éve sokat válogattam és az akkor nekem legkényelmesebb Shark S900C-t vettem meg a boltban. Aztán a motorcsere után kiderült, hogy autópályán ez bizony berezonál, nagy a légzaj, vibrálás, zavaró. Füldugót meg utálom. Januárban a leárazáskor meglepem magam egy új sisakkal, aztán kiderül. pénteken black friday az FC motoban, ha esetleg nem várnál januárig
Köszi, megnézem pénteken mit írnak majd ki erre...Most pont ugyanannyi, mint direktben a gyár honlapjáról, de annak más a festése és lehet hozzá füstszínű plexit venni.
Elküldve: Wed Nov 22, 2017 10:27 pm
Szerző: XGab
Hát, biztos remek cucc.
Tapasztaltabb motoros vagy nálam, tudnod kell, hogy amiről eddig beszéltünk, az szinte csak ízlés és pénztárca kérdése. A sisak jósága ott kezdődik, hogy tökéletesen passzol a fejformádra, és ott folytatódik, hogy aerodinamikailag kompatibilis a motoroddal, nem generál extra turbulenciákat és zajt. Aztán a felhasználás is számít. A csupasz gépekre, túrára szánt sisakok (mint ez is) lefelé adnak nagyobb látóteret, hogy kisebb fejmozgással láthasd a műszereket és a navigációt/térképet, míg a sportsisakok felfelé, hogy a tankon hasalva se keljen kitörnöd a nyakad, hogy lásd az utat. Az integrált kommunikáció jó dolog, ennyi kütyü kell a mindennapokra, és a gyári megoldás mindíg jobb, mint amit utólag szerkeszt be az ember a sisakba. Pár éve sokat válogattam és az akkor nekem legkényelmesebb Shark S900C-t vettem meg a boltban. Aztán a motorcsere után kiderült, hogy autópályán ez bizony berezonál, nagy a légzaj, vibrálás, zavaró. Füldugót meg utálom. Januárban a leárazáskor meglepem magam egy új sisakkal, aztán kiderül. pénteken black friday az FC motoban, ha esetleg nem várnál januárig
Őőőőhhh, izé, hmmm, ez milyen lehet?
https://www.fc-moto.de/Marken/N/Nolan/N87
Elküldve: Wed Nov 22, 2017 10:22 pm
Szerző: XGab
Hát, biztos remek cucc.
Tapasztaltabb motoros vagy nálam, tudnod kell, hogy amiről eddig beszéltünk, az szinte csak ízlés és pénztárca kérdése. A sisak jósága ott kezdődik, hogy tökéletesen passzol a fejformádra, és ott folytatódik, hogy aerodinamikailag kompatibilis a motoroddal, nem generál extra turbulenciákat és zajt. Aztán a felhasználás is számít. A csupasz gépekre, túrára szánt sisakok (mint ez is) lefelé adnak nagyobb látóteret, hogy kisebb fejmozgással láthasd a műszereket és a navigációt/térképet, míg a sportsisakok felfelé, hogy a tankon hasalva se keljen kitörnöd a nyakad, hogy lásd az utat. Az integrált kommunikáció jó dolog, ennyi kütyü kell a mindennapokra, és a gyári megoldás mindíg jobb, mint amit utólag szerkeszt be az ember a sisakba. Pár éve sokat válogattam és az akkor nekem legkényelmesebb Shark S900C-t vettem meg a boltban. Aztán a motorcsere után kiderült, hogy autópályán ez bizony berezonál, nagy a légzaj, vibrálás, zavaró. Füldugót meg utálom. Januárban a leárazáskor meglepem magam egy új sisakkal, aztán kiderül. pénteken black friday az FC motoban, ha esetleg nem várnál januárig
Nem ismerem, az mi és hol? Netes webáruház? Fel szeretném próbálni a sisakot mindenképp a vétel előtt...
Elküldve: Wed Nov 22, 2017 10:02 pm
Szerző: ricsi
És ez a Schuberth milyen? Minőségi, ára is elfogadható, 649Eur, mégse 3000 és karbon, pillekönnyű. Az arany csíkkal meg jól is néz ki szerintem.
https://www.schuberth.com/produkte/moto ... arbon.html Hát, biztos remek cucc.
Tapasztaltabb motoros vagy nálam, tudnod kell, hogy amiről eddig beszéltünk, az szinte csak ízlés és pénztárca kérdése. A sisak jósága ott kezdődik, hogy tökéletesen passzol a fejformádra, és ott folytatódik, hogy aerodinamikailag kompatibilis a motoroddal, nem generál extra turbulenciákat és zajt. Aztán a felhasználás is számít. A csupasz gépekre, túrára szánt sisakok (mint ez is) lefelé adnak nagyobb látóteret, hogy kisebb fejmozgással láthasd a műszereket és a navigációt/térképet, míg a sportsisakok felfelé, hogy a tankon hasalva se keljen kitörnöd a nyakad, hogy lásd az utat. Az integrált kommunikáció jó dolog, ennyi kütyü kell a mindennapokra, és a gyári megoldás mindíg jobb, mint amit utólag szerkeszt be az ember a sisakba. Pár éve sokat válogattam és az akkor nekem legkényelmesebb Shark S900C-t vettem meg a boltban. Aztán a motorcsere után kiderült, hogy autópályán ez bizony berezonál, nagy a légzaj, vibrálás, zavaró. Füldugót meg utálom. Januárban a leárazáskor meglepem magam egy új sisakkal, aztán kiderül. pénteken black friday az FC motoban, ha esetleg nem várnál januárig
Elküldve: Wed Nov 22, 2017 9:51 pm
Szerző: XGab
Hát, kinek a pap, kinek a papné... Ha a kettő közül kellene választanám, az AGV-t választanám az 1,78 kilós kütyüvel szemben. És ez a Schuberth milyen? Minőségi, ára is elfogadható, 649Eur, mégse 3000 és karbon, pillekönnyű. Az arany csíkkal meg jól is néz ki szerintem.
https://www.schuberth.com/produkte/moto ... arbon.html Hát, biztos remek cucc.
Tapasztaltabb motoros vagy nálam, tudnod kell, hogy amiről eddig beszéltünk, az szinte csak ízlés és pénztárca kérdése. A sisak jósága ott kezdődik, hogy tökéletesen passzol a fejformádra, és ott folytatódik, hogy aerodinamikailag kompatibilis a motoroddal, nem generál extra turbulenciákat és zajt. Aztán a felhasználás is számít. A csupasz gépekre, túrára szánt sisakok (mint ez is) lefelé adnak nagyobb látóteret, hogy kisebb fejmozgással láthasd a műszereket és a navigációt/térképet, míg a sportsisakok felfelé, hogy a tankon hasalva se keljen kitörnöd a nyakad, hogy lásd az utat. Az integrált kommunikáció jó dolog, ennyi kütyü kell a mindennapokra, és a gyári megoldás mindíg jobb, mint amit utólag szerkeszt be az ember a sisakba. Pár éve sokat válogattam és az akkor nekem legkényelmesebb Shark S900C-t vettem meg a boltban. Aztán a motorcsere után kiderült, hogy autópályán ez bizony berezonál, nagy a légzaj, vibrálás, zavaró. Füldugót meg utálom. Januárban a leárazáskor meglepem magam egy új sisakkal, aztán kiderül.
Elküldve: Wed Nov 22, 2017 8:22 pm
Szerző: PistaFR
amúgy nem a súly a lényeg, az arai pl nem a legkönnyebbb, de a súly úgy oszlik el, hogy nem érzed GT Airt próbáltam, egyszer tavalyelőtt, egyszer idén (nem tudom, hogy változott-e közben), de nyomja az agyamat, úgyhogy nem tudom meg soha, hogy milyen a súlyelosztása. X-lite X-702-t lett volna lehetőségem motoron is kipróbálni, de az is elvérzett az első próbán, úgyhogy nem tudtam meg, milyen jó sisak. Nem próbáltam eddig túl sok sisakot, menet közben pedig csak a sajátommal van tapasztalatom, de majd alakul
a shoei nekem is nyomja a fejemet, volt sok sisakom, de nekem az arai volt a legkényelmesebb, most is 2 araim van, meg egy nolan vagy xlite 801-em az is jó
AGV K5-öm van, ez jó nekem. K3-at próbáltam először, de az se volt jó, úgyhogy nem írom le egyik márkát sem. Egyelőre AGV Veloce GT a kiszemelt következőnek, de majd még próbálgatok. Ez volt az első szezonja a K5-nek, és ez is csonka szezon volt, úgyhogy pár évem van megtalálni az utódot
Elküldve: Wed Nov 22, 2017 7:41 pm
Szerző: dino74
Hát, kinek a pap, kinek a papné... Ha a kettő közül kellene választanám, az AGV-t választanám az 1,78 kilós kütyüvel szemben. amúgy nem a súly a lényeg, az arai pl nem a legkönnyebbb, de a súly úgy oszlik el, hogy nem érzed GT Airt próbáltam, egyszer tavalyelőtt, egyszer idén (nem tudom, hogy változott-e közben), de nyomja az agyamat, úgyhogy nem tudom meg soha, hogy milyen a súlyelosztása. X-lite X-702-t lett volna lehetőségem motoron is kipróbálni, de az is elvérzett az első próbán, úgyhogy nem tudtam meg, milyen jó sisak. Nem próbáltam eddig túl sok sisakot, menet közben pedig csak a sajátommal van tapasztalatom, de majd alakul
a shoei nekem is nyomja a fejemet, volt sok sisakom, de nekem az arai volt a legkényelmesebb, most is 2 araim van, meg egy nolan vagy xlite 801-em az is jó
Elküldve: Tue Nov 21, 2017 8:33 pm
Szerző: PistaFR
Akkor inkább egy ilyent, ebben legalább benne van a 360 fokos head-up display meg telefon, GPS, stb,..
Hát, kinek a pap, kinek a papné... Ha a kettő közül kellene választanám, az AGV-t választanám az 1,78 kilós kütyüvel szemben. amúgy nem a súly a lényeg, az arai pl nem a legkönnyebbb, de a súly úgy oszlik el, hogy nem érzed GT Airt próbáltam, egyszer tavalyelőtt, egyszer idén (nem tudom, hogy változott-e közben), de nyomja az agyamat, úgyhogy nem tudom meg soha, hogy milyen a súlyelosztása. X-lite X-702-t lett volna lehetőségem motoron is kipróbálni, de az is elvérzett az első próbán, úgyhogy nem tudtam meg, milyen jó sisak. Nem próbáltam eddig túl sok sisakot, menet közben pedig csak a sajátommal van tapasztalatom, de majd alakul
Elküldve: Tue Nov 21, 2017 8:09 pm
Szerző: dino74
Hát, 340e forint a sima GP Carbon is, szóval nem vészes
Akkor inkább egy ilyent, ebben legalább benne van a 360 fokos head-up display meg telefon, GPS, stb,..
Hát, kinek a pap, kinek a papné... Ha a kettő közül kellene választanám, az AGV-t választanám az 1,78 kilós kütyüvel szemben. amúgy nem a súly a lényeg, az arai pl nem a legkönnyebbb, de a súly úgy oszlik el, hogy nem érzed
Elküldve: Mon Nov 20, 2017 11:47 am
Szerző: ricsi
Ez az AGV nem semmi...
Ára sem kutya
https://www.revzilla.com/motorcycle/agv ... rio-helmet Hát, 340e forint a sima GP Carbon is, szóval nem vészes
Akkor inkább egy ilyent, ebben legalább benne van a 360 fokos head-up display meg telefon, GPS, stb,..
ez is tipikus kickstarteres projekt, begyűjtenek sok pénzt, aztán jön az ígérgetés... most épp: SHIPPING EARLY 2019
Elküldve: Mon Nov 20, 2017 5:16 am
Szerző: PistaFR
Akkor inkább egy ilyent, ebben legalább benne van a 360 fokos head-up display meg telefon, GPS, stb,..
Hát, kinek a pap, kinek a papné... Ha a kettő közül kellene választanám, az AGV-t választanám az 1,78 kilós kütyüvel szemben. És ez a Schuberth milyen? Minőségi, ára is elfogadható, 649Eur, mégse 3000 és karbon, pillekönnyű. Az arany csíkkal meg jól is néz ki szerintem.
https://www.schuberth.com/produkte/moto ... arbon.html Hát, biztos remek cucc.
Tapasztaltabb motoros vagy nálam, tudnod kell, hogy amiről eddig beszéltünk, az szinte csak ízlés és pénztárca kérdése. A sisak jósága ott kezdődik, hogy tökéletesen passzol a fejformádra, és ott folytatódik, hogy aerodinamikailag kompatibilis a motoroddal, nem generál extra turbulenciákat és zajt. Aztán a felhasználás is számít. A csupasz gépekre, túrára szánt sisakok (mint ez is) lefelé adnak nagyobb látóteret, hogy kisebb fejmozgással láthasd a műszereket és a navigációt/térképet, míg a sportsisakok felfelé, hogy a tankon hasalva se keljen kitörnöd a nyakad, hogy lásd az utat. Az integrált kommunikáció jó dolog, ennyi kütyü kell a mindennapokra, és a gyári megoldás mindíg jobb, mint amit utólag szerkeszt be az ember a sisakba.
Elküldve: Sun Nov 19, 2017 8:33 pm
Szerző: XGab
Hát, 340e forint a sima GP Carbon is, szóval nem vészes
Akkor inkább egy ilyent, ebben legalább benne van a 360 fokos head-up display meg telefon, GPS, stb,..
Hát, kinek a pap, kinek a papné... Ha a kettő közül kellene választanám, az AGV-t választanám az 1,78 kilós kütyüvel szemben. És ez a Schuberth milyen? Minőségi, ára is elfogadható, 649Eur, mégse 3000 és karbon, pillekönnyű. Az arany csíkkal meg jól is néz ki szerintem.
https://www.schuberth.com/produkte/moto ... arbon.html
Elküldve: Sun Nov 19, 2017 7:16 pm
Szerző: PistaFR
Ez az AGV nem semmi...
Ára sem kutya
https://www.revzilla.com/motorcycle/agv ... rio-helmet Hát, 340e forint a sima GP Carbon is, szóval nem vészes
Akkor inkább egy ilyent, ebben legalább benne van a 360 fokos head-up display meg telefon, GPS, stb,..
Hát, kinek a pap, kinek a papné... Ha a kettő közül kellene választanám, az AGV-t választanám az 1,78 kilós kütyüvel szemben.
Elküldve: Sun Nov 19, 2017 6:20 pm
Szerző: dino74
Hát, 340e forint a sima GP Carbon is, szóval nem vészes
az arai rc carbon meg 2500€, a ducati arai rc carbon meg 3699€ Na ezek már tényleg nem kutya árak
de legalább ritka
Elküldve: Sun Nov 19, 2017 5:45 pm
Szerző: XGab
Elküldve: Fri Nov 17, 2017 2:52 pm
Szerző: PistaFR
Elküldve: Fri Nov 17, 2017 12:18 pm
Szerző: ricsi
Elküldve: Fri Nov 17, 2017 5:05 am
Szerző: PistaFR
Elküldve: Thu Nov 16, 2017 11:11 pm
Szerző: dino74
Elküldve: Wed Nov 15, 2017 9:29 pm
Szerző: PistaFR
Elküldve: Wed Nov 15, 2017 9:19 pm
Szerző: XGab
Elküldve: Thu Sep 21, 2017 12:09 pm
Szerző: Bali Beta
Elküldve: Thu Sep 21, 2017 8:59 am
Szerző: gizi
Elküldve: Thu Sep 21, 2017 8:35 am
Szerző: Kajakman
Elküldve: Thu Sep 21, 2017 8:26 am
Szerző: gonosz
...illetve itt találtam, de nem ismerem a honlapot. Rendelt már innen valaki?
https://www.sportsbikeshop.co.uk/motorc ... rod/187665
Elküldve: Thu Sep 21, 2017 7:59 am
Szerző: gonosz
Sziasztok! Azon agyalok, hogy honnan tudnék komplett belsőt/bélést rendelni az AGV K4 Evo sisakomhoz. Igen, átnyálaztam a honlapjukat, de nem lelem a megoldást...esetleg valaki rendelt már hasonlót? Előre is köszi a segítséget!
Üdv: g.
Elküldve: Fri Aug 04, 2017 10:50 pm
Szerző: Mushi8905
Pedig az első gondolatom ez volt hogy milyen praktikusak. Topik tüzetesebb végig olvasása utána jöttem rá hogy nem az egyetlen szempont egy sisak vásárlásánál
Talán majd egyszer...