Oldal: 1 / 49

Re: Ducatit vennék - segítség a döntésben

Elküldve: Tue Jun 02, 2020 10:08 pm
Szerző: ricsi
edemihaly írta: 5 days ago
Hát a V4S kicsit drágább mint a 1299 S. De a V4 dögösebb, jobban tetszik, felszereltebb.... a 1299-nek jobb a hangja, olcsóbb, de nem biztos hogy kapok már garanciában lévőt...
elég jól összefoglaltad :) nagyon nehéz kívülállóként okosat mondani, mindkettő csúcs.

Re: Ducatit vennék - segítség a döntésben

Elküldve: Mon Jun 01, 2020 10:00 am
Szerző: edemihaly
ricsi írta: 5 days ago
edemihaly írta: 6 days ago
Oké, ez idáig világos. De pl a v4 nem jár finomabban mint a V2? Sokan panaszkodtak hogy nagyon remeg, ráz a V2. Ha garanciás a V4, akkor is inkább a 1299-et választanád?
ha ugyanannyi a pénz, az eszem a 1299et venné, a szívem a v4et. a remegés/rázás nekem nem téma, 10+ éve v2 ducatizom :)
Hát a V4S kicsit drágább mint a 1299 S. De a V4 dögösebb, jobban tetszik, felszereltebb.... a 1299-nek jobb a hangja, olcsóbb, de nem biztos hogy kapok már garanciában lévőt...

Re: Ducatit vennék - segítség a döntésben

Elküldve: Sun May 31, 2020 9:52 pm
Szerző: ricsi
edemihaly írta: 6 days ago
Oké, ez idáig világos. De pl a v4 nem jár finomabban mint a V2? Sokan panaszkodtak hogy nagyon remeg, ráz a V2. Ha garanciás a V4, akkor is inkább a 1299-et választanád?
ha ugyanannyi a pénz, az eszem a 1299et venné, a szívem a v4et. a remegés/rázás nekem nem téma, 10+ éve v2 ducatizom :)

Re: Ducatit vennék - segítség a döntésben

Elküldve: Sun May 31, 2020 7:12 am
Szerző: edemihaly
ricsi írta: 1 week ago
edemihaly írta: 1 week ago Üdv emberek!
Melyik a jobb és megbízhatóbb, az 1299 S vagy a V4S?
Milyen problémákkal kell számoljak ha ezt vagy azt választanám?
És melyek a tipushibák?
Kösz a választ előre is!
a 1299 egy korábbi modell kifaszázott verziója, a v4 első a fajtájában. sztem ez összefoglalja a lényeget.
Oké, ez idáig világos. De pl a v4 nem jár finomabban mint a V2? Sokan panaszkodtak hogy nagyon remeg, ráz a V2. Ha garanciás a V4, akkor is inkább a 1299-et választanád?

Re: Ducatit vennék - segítség a döntésben

Elküldve: Sat May 30, 2020 12:32 am
Szerző: ricsi
edemihaly írta: 1 week ago Üdv emberek!
Melyik a jobb és megbízhatóbb, az 1299 S vagy a V4S?
Milyen problémákkal kell számoljak ha ezt vagy azt választanám?
És melyek a tipushibák?
Kösz a választ előre is!
a 1299 egy korábbi modell kifaszázott verziója, a v4 első a fajtájában. sztem ez összefoglalja a lényeget.

Re: Ducatit vennék - segítség a döntésben

Elküldve: Fri May 29, 2020 9:16 am
Szerző: edemihaly
Üdv emberek!
Melyik a jobb és megbízhatóbb, az 1299 S vagy a V4S?
Milyen problémákkal kell számoljak ha ezt vagy azt választanám?
És melyek a tipushibák?
Kösz a választ előre is!

Re: Ducatit vennék - segítség a döntésben

Elküldve: Thu May 28, 2020 5:50 pm
Szerző: ricsi
Zoli87 írta: 2 weeks ago 1000-res sor4-es Japan sportmotorjaim voltak csak,milyen tipust ajanlotok? Ami hasonloan eros...nyomatekos...de megbizhato es esetleg meg kisebb turakra is hasznalhato?
Koszi.
kérdés mennyit szánsz rá. ha tippre kell mondjak valamit, akkor 959 / V2 panigale !

Re: Ducatit vennék - segítség a döntésben

Elküldve: Fri May 22, 2020 2:08 am
Szerző: Zoli87
1000-res sor4-es Japan sportmotorjaim voltak csak,milyen tipust ajanlotok? Ami hasonloan eros...nyomatekos...de megbizhato es esetleg meg kisebb turakra is hasznalhato?
Koszi.

Re: Ducatit vennék - segítség a döntésben

Elküldve: Mon May 11, 2020 3:45 pm
Szerző: Grizzly87
Sziasztok!

Ducati "ST3S ABS" motorról szeretném kérni a véleményeteket.
Illetve, ha van a fórumon ST3 tulajdonos, szívesen felvenném vele a kapcsolatot.

Előre is köszönöm!

Re: Ducatit vennék - segítség a döntésben

Elküldve: Wed Mar 04, 2020 2:39 pm
Szerző: bluevoodoo
Sziasztok! Első nagymotoromat vásárolnám meg, kb. 8-9 hónapnyi hahu böngészés után beleszerettem egy ST4s-be. Kipróbálni még nem volt lehetőségem, de mindenképp meg szerettem volna kérdezni a márkával tapasztaltakat, hogy egyrészt ennél a típusnál mi lehet, amire extrán oda kell figyelni vásárláskor, illetve hogy kezelhetőség szempontjából megfelelő lehet-e első motornak egy ekkora dög. (FZ6-on tanultam, annak a kezelhetőségét nagyon szerettem, nyilván egy 996-os V2 teljesen más kávéház)

Re: Ducatit vennék - segítség a döntésben

Elküldve: Tue Oct 01, 2019 12:06 pm
Szerző: ricsi
Vndl írta: 8 months ago Sziasztok,
Régóta szemezek a monsterekkel, valami megfogott bennük és most motor vásárlásra adtam a fejemet. Egy 695-t néztem ki magamnak
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... k-14563767

Az lenne a kérdésem, hogy városi használatra megbízhatóak-e. Azt olvastam, hogy ez egy újabb blokk és sokkal megbízhatóbb mint az elődei. Valakinek tapasztalata szervíz és költségek terén?
Előre is köszönöm.
szia,

remek motor, városba is tökéletes. a blokk a 620-assal majdnem megegyezik, a 600-ashoz képest szokták mondani, hogy jobb, ajánlottabb. típushiba nincs, az általános vásárlás előtti tanácsokat ajánlom itt is (a tudástárban megtalálod).

szervíz a szokásos, nem nagyon lesz elszállt költség, azt viszon bele kell kalkulálnod, hogy ezek nem 1-2 éves motorok már, lehetnek azért váratlan kiadások.

Re: Ducatit vennék - segítség a döntésben

Elküldve: Tue Sep 24, 2019 9:48 pm
Szerző: Koko
Sziasztok én is szeretnék vagyis nézegetem a ducati kat (panagile)motorokat és azt szeretném megkérdezni hogy mijenek sok baj van e vele? vagy mire kell figyelnem ha megveszem (elgurul a gyógyszer 😏használt)

Re: Ducatit vennék - segítség a döntésben

Elküldve: Mon Sep 23, 2019 6:09 pm
Szerző: Vndl
Sziasztok,
Régóta szemezek a monsterekkel, valami megfogott bennük és most motor vásárlásra adtam a fejemet. Egy 695-t néztem ki magamnak
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... k-14563767

Az lenne a kérdésem, hogy városi használatra megbízhatóak-e. Azt olvastam, hogy ez egy újabb blokk és sokkal megbízhatóbb mint az elődei. Valakinek tapasztalata szervíz és költségek terén?
Előre is köszönöm.

Re: Ducatit vennék - segítség a döntésben

Elküldve: Sat Sep 21, 2019 4:32 pm
Szerző: ujtzkrisz
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni, ha valaki ráismer erre a multira és lenne valami infója róla szívesen venném. Megvétele előtt állok.
Köszönöm.
69260985_428605894667341_3105060427847958528_n.jpg
69260985_428605894667341_3105060427847958528_n.jpg (228.19 KiB) Megtekintve 23872 alkalommal

Re: Ducatit vennék - segítség a döntésben

Elküldve: Sat Sep 14, 2019 12:52 pm
Szerző: Szabi79
Sziasztok. Több mint másfél évig voltam boldog tulaja egy Ducati Monster-nek.Viszont most szeretnék feljebb lépni és amit kiszemeltem az ez a 999-es Ducati

https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... o-14608176

Eddig csak a képeket néztem,az alapján jól is néz ki.Viszont ez a 8100 km egy 2005-ös motortól,hát nem tudom.Aztán lehet csak nagyon vigyáztak rá,mivel a Xerox verzió.De nagyon tetszik.Esetleg valaki nem találkozott vele?

Re: Ducatit vennék - segítség a döntésben

Elküldve: Wed Jul 31, 2019 12:01 pm
Szerző: ricsi
hidie80 írta: 10 months ago Sziasztok!

Első nagymotorom vásárlása előtt állok, konkrétan ezzel az S2R-rel szemezek:
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... r-14675543

A kérdésem: alkalmasak a Monsterek napi 100 km napi ingázásra (fele pálya-fele Bp.), évi 15-20.000 km megtételére sok-sok éven ketesztül, ha megkapják a kellő gondoskodást?
5-ből 4-en azt mondják, hogy a japánok a tutik, de egy kollegám, aki 10 évig szetelt Ducatit szalonban azt mondta, hogy alkalmas arra amire nekem kell, ill. a szívemet is ez dobogtatná.

Nektek elfogultság nélkül mi a véleményetek?
Válaszotokat előre is köszönöm!
Üdv:
hidie

ez a blokk (család) sztem a legjobb ducati blokk ami valaha készült, kb. mindent kibír megfelelő karbantartás mellett. szerintem abszolút alkalmas, egyedül egy komfortülést tudok javasolni, az sokat tud segíteni a hangulatodon.

Re: Ducatit vennék - segítség a döntésben

Elküldve: Tue Jul 30, 2019 7:19 pm
Szerző: hidie80
Sziasztok!

Első nagymotorom vásárlása előtt állok, konkrétan ezzel az S2R-rel szemezek:
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... r-14675543

A kérdésem: alkalmasak a Monsterek napi 100 km napi ingázásra (fele pálya-fele Bp.), évi 15-20.000 km megtételére sok-sok éven ketesztül, ha megkapják a kellő gondoskodást?
5-ből 4-en azt mondják, hogy a japánok a tutik, de egy kollegám, aki 10 évig szetelt Ducatit szalonban azt mondta, hogy alkalmas arra amire nekem kell, ill. a szívemet is ez dobogtatná.

Nektek elfogultság nélkül mi a véleményetek?
Válaszotokat előre is köszönöm!
Üdv:
hidie

Re: Ducatit vennék - segítség a döntésben

Elküldve: Tue May 14, 2019 10:00 am
Szerző: otCat
Üdv
Nagy multit keresek.
Piros szín, doboz rendszer előny!
1000 vagy 1100 as is érdekel.
Ha akad akkor inkább 2005 től, de meghallgatok minden ajánlatot...
Köszi előre is ;)
Üdv
Cat

Re: Ducatit vennék - segítség a döntésben

Elküldve: Wed Apr 10, 2019 4:01 pm
Szerző: sünbáró

Re: Ducatit vennék - segítség a döntésben

Elküldve: Mon Apr 01, 2019 9:14 am
Szerző: EchoPeti1
Hallottam, hogy el is vitted. Grat! :D

Re:  

Elküldve: Sun Mar 31, 2019 7:50 pm
Szerző: gonosz
EchoPeti1 írta: 1 year ago
Sziasztok! Ha valaki hall valakiről,akinek van olyan Monster 900 vagy S2R 800/1000 amit el akarna adni, ne tartsa magában! De ketten is keresgélünk, a kolléga 1100, S4R, S4RS vonalon mozog, ha ilyenről tudtok, amit ajánlanátok, ne habozzatok és keressetek! Köszi!
Tudok kitűnő állapotú S2R 800-at. Friss nagy szerviz után, tényleg keveset használt mivel családapáé és sosincs ideje motorozni. Üzenetben átküldtem az elérhetőségeit! (debreceni a motor)
Elég jól sikerült, köszi Peti! :D

 

Elküldve: Tue Mar 26, 2019 6:19 pm
Szerző: ujtzkrisz
Sziasztok! Valaki esetleg ismeri, tud róla valamit? Nagyon szépen néz ki. Vélemények? Köszönöm.
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... pContainer

 

Elküldve: Tue Mar 26, 2019 10:25 am
Szerző: gonosz
Sziasztok! Ha valaki hall valakiről,akinek van olyan Monster 900 vagy S2R 800/1000 amit el akarna adni, ne tartsa magában! De ketten is keresgélünk, a kolléga 1100, S4R, S4RS vonalon mozog, ha ilyenről tudtok, amit ajánlanátok, ne habozzatok és keressetek! Köszi!
Tudok kitűnő állapotú S2R 800-at. Friss nagy szerviz után, tényleg keveset használt mivel családapáé és sosincs ideje motorozni. Üzenetben átküldtem az elérhetőségeit! (debreceni a motor)
Köszönöm!

 

Elküldve: Tue Mar 26, 2019 9:07 am
Szerző: EchoPeti1
Sziasztok! Ha valaki hall valakiről,akinek van olyan Monster 900 vagy S2R 800/1000 amit el akarna adni, ne tartsa magában! De ketten is keresgélünk, a kolléga 1100, S4R, S4RS vonalon mozog, ha ilyenről tudtok, amit ajánlanátok, ne habozzatok és keressetek! Köszi!
Tudok kitűnő állapotú S2R 800-at. Friss nagy szerviz után, tényleg keveset használt mivel családapáé és sosincs ideje motorozni. Üzenetben átküldtem az elérhetőségeit! (debreceni a motor)

 

Elküldve: Mon Mar 25, 2019 9:57 pm
Szerző: gonosz
Sziasztok! Ha valaki hall valakiről,akinek van olyan Monster 900 vagy S2R 800/1000 amit el akarna adni, ne tartsa magában! De ketten is keresgélünk, a kolléga 1100, S4R, S4RS vonalon mozog, ha ilyenről tudtok, amit ajánlanátok, ne habozzatok és keressetek! Köszi!

 

Elküldve: Mon Mar 25, 2019 1:56 pm
Szerző: PistaFR
Sziasztok!
Motor vásárlás elött állok. Kiszemeltem magamnak ezt a motort.
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... w-14148828

Szeretném kikérni a véleményeteket a típussal kapcsolatban és ha tud valaki valamit konkrétan erról a motorról szívesen meghallgatom.
Előre is köszönöm a segítségeteket.
Én nem erőltetném ezt a forgalmiban nem valós teljesítmény vonalat. Ha bukta van, minimum adócsalás, de ha csak A2-es jogsid van, akkor ugye nincs rá érvényes engedélyed, lehet sima komoly bírság és/vagy eltiltás is, de baleset esetén a biztosítód is megtagad(hat)ja a felelősségvállalást.

 

Elküldve: Mon Mar 25, 2019 7:54 am
Szerző: Betonkeverő
Sziasztok!
Motor vásárlás elött állok. Kiszemeltem magamnak ezt a motort.
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... w-14148828

Szeretném kikérni a véleményeteket a típussal kapcsolatban és ha tud valaki valamit konkrétan erról a motorról szívesen meghallgatom.
Előre is köszönöm a segítségeteket.

 

Elküldve: Sun Mar 24, 2019 11:42 am
Szerző: ujtzkrisz
nekem egy kicsit be van engedve az eleje és biztonságosan le ér a lábam (172cm vagyok ) Most fater tulajdona és ő alacsonyabb nálam és simán elboldogul vele
Köszönöm, én 168cm vagyok nem adom fel, mert nagyon tetszik. Azt néztem, hogy egyenes terepen leér a lábam csak vannak olyan helyzetek és nyomvályús út amikor lehet necces de majd letesztelem.
Találsz a neten gyári könyvet. A rudazattal a magasságát tudod állítani, a rugó előfeszítès külön állítható.
köszönöm. Már nézem is.

 

Elküldve: Sun Mar 24, 2019 10:29 am
Szerző: Warpig
Tisztelt klubtársak! A monster után egy multistrada 1000ds utódra gondoltam csak érdeklődnék hogy mivel egy kicsit alacsonyra nőttem lehet e állítani a magasságon? Élhető még így is a magassága de biztonságosabbnak éreznem 3-4 cm lejjebb. Köszönöm.
nekem egy kicsit be van engedve az eleje és biztonságosan le ér a lábam (172cm vagyok ) Most fater tulajdona és ő alacsonyabb nálam és simán elboldogul vele
Köszönöm, én 168cm vagyok nem adom fel, mert nagyon tetszik. Azt néztem, hogy egyenes terepen leér a lábam csak vannak olyan helyzetek és nyomvályús út amikor lehet necces de majd letesztelem.
A nyereg átalakításával is nyerhetsz pár centimétert.

 

Elküldve: Sun Mar 24, 2019 9:43 am
Szerző: Areteosz
Tisztelt klubtársak! A monster után egy multistrada 1000ds utódra gondoltam csak érdeklődnék hogy mivel egy kicsit alacsonyra nőttem lehet e állítani a magasságon? Élhető még így is a magassága de biztonságosabbnak éreznem 3-4 cm lejjebb. Köszönöm.
nekem egy kicsit be van engedve az eleje és biztonságosan le ér a lábam (172cm vagyok ) Most fater tulajdona és ő alacsonyabb nálam és simán elboldogul vele
Köszönöm, én 168cm vagyok nem adom fel, mert nagyon tetszik. Azt néztem, hogy egyenes terepen leér a lábam csak vannak olyan helyzetek és nyomvályús út amikor lehet necces de majd letesztelem.
Találsz a neten gyári könyvet. A rudazattal a magasságát tudod állítani, a rugó előfeszítès külön állítható.

 

Elküldve: Fri Mar 22, 2019 8:02 pm
Szerző: ujtzkrisz
Tisztelt klubtársak! A monster után egy multistrada 1000ds utódra gondoltam csak érdeklődnék hogy mivel egy kicsit alacsonyra nőttem lehet e állítani a magasságon? Élhető még így is a magassága de biztonságosabbnak éreznem 3-4 cm lejjebb. Köszönöm.
nekem egy kicsit be van engedve az eleje és biztonságosan le ér a lábam (172cm vagyok ) Most fater tulajdona és ő alacsonyabb nálam és simán elboldogul vele
Köszönöm, én 168cm vagyok nem adom fel, mert nagyon tetszik. Azt néztem, hogy egyenes terepen leér a lábam csak vannak olyan helyzetek és nyomvályús út amikor lehet necces de majd letesztelem.

 

Elküldve: Fri Mar 22, 2019 8:02 pm
Szerző: ujtzkrisz
Lehet állítani a hátsó rugóstag melletti rudazattal, ha jól tudom 820-850mm közötti ülésmagasság tartományban. Az első telók esetében is láttam már magasabban vagy mélyebben befogva, az is jelenthet valamennyit. Az ülés első része keskeny, könnyű mellette lábbal támaszködni és ráülés után is eléggé megül.
Köszönöm jó ötlet. Azt hittem a hátsó csak keménység állításra van. Valami extra amit ellenőrizzek vásárlás elött a multin? Ennél is jellemző lehet 40-50e km után a fekvő hengernél olajszivárgás probléma? bár én még ilyen ducatit nem láttam csak hallottam. Üdv.
Nem voltam 100%-ig biztos benne. Remélem hozzáértőbb is válaszol majd. Üdv.
nem lenne rossz a gondolat mert ha puhább a hátsó akkor lehet lejjebb megy.

 

Elküldve: Fri Mar 22, 2019 7:34 pm
Szerző: Szmoli
Tisztelt klubtársak! A monster után egy multistrada 1000ds utódra gondoltam csak érdeklődnék hogy mivel egy kicsit alacsonyra nőttem lehet e állítani a magasságon? Élhető még így is a magassága de biztonságosabbnak éreznem 3-4 cm lejjebb. Köszönöm.
nekem egy kicsit be van engedve az eleje és biztonságosan le ér a lábam (172cm vagyok ) Most fater tulajdona és ő alacsonyabb nálam és simán elboldogul vele

 

Elküldve: Fri Mar 22, 2019 9:55 am
Szerző: Multi17
Tisztelt klubtársak! A monster után egy multistrada 1000ds utódra gondoltam csak érdeklődnék hogy mivel egy kicsit alacsonyra nőttem lehet e állítani a magasságon? Élhető még így is a magassága de biztonságosabbnak éreznem 3-4 cm lejjebb. Köszönöm.
Lehet állítani a hátsó rugóstag melletti rudazattal, ha jól tudom 820-850mm közötti ülésmagasság tartományban. Az első telók esetében is láttam már magasabban vagy mélyebben befogva, az is jelenthet valamennyit. Az ülés első része keskeny, könnyű mellette lábbal támaszködni és ráülés után is eléggé megül.
Köszönöm jó ötlet. Azt hittem a hátsó csak keménység állításra van. Valami extra amit ellenőrizzek vásárlás elött a multin? Ennél is jellemző lehet 40-50e km után a fekvő hengernél olajszivárgás probléma? bár én még ilyen ducatit nem láttam csak hallottam. Üdv.
Nem voltam 100%-ig biztos benne. Remélem hozzáértőbb is válaszol majd. Üdv.

 

Elküldve: Thu Mar 21, 2019 8:03 pm
Szerző: ujtzkrisz
Tisztelt klubtársak! A monster után egy multistrada 1000ds utódra gondoltam csak érdeklődnék hogy mivel egy kicsit alacsonyra nőttem lehet e állítani a magasságon? Élhető még így is a magassága de biztonságosabbnak éreznem 3-4 cm lejjebb. Köszönöm.
Lehet állítani a hátsó rugóstag melletti rudazattal, ha jól tudom 820-850mm közötti ülésmagasság tartományban. Az első telók esetében is láttam már magasabban vagy mélyebben befogva, az is jelenthet valamennyit. Az ülés első része keskeny, könnyű mellette lábbal támaszködni és ráülés után is eléggé megül.
Köszönöm jó ötlet. Azt hittem a hátsó csak keménység állításra van. Valami extra amit ellenőrizzek vásárlás elött a multin? Ennél is jellemző lehet 40-50e km után a fekvő hengernél olajszivárgás probléma? bár én még ilyen ducatit nem láttam csak hallottam. Üdv.

 

Elküldve: Thu Mar 21, 2019 6:21 pm
Szerző: Multi17
Tisztelt klubtársak! A monster után egy multistrada 1000ds utódra gondoltam csak érdeklődnék hogy mivel egy kicsit alacsonyra nőttem lehet e állítani a magasságon? Élhető még így is a magassága de biztonságosabbnak éreznem 3-4 cm lejjebb. Köszönöm.
Lehet állítani a hátsó rugóstag melletti rudazattal, ha jól tudom 820-850mm közötti ülésmagasság tartományban. Az első telók esetében is láttam már magasabban vagy mélyebben befogva, az is jelenthet valamennyit. Az ülés első része keskeny, könnyű mellette lábbal támaszködni és ráülés után is eléggé megül.

 

Elküldve: Thu Mar 21, 2019 2:24 pm
Szerző: ujtzkrisz
Tisztelt klubtársak! A monster után egy multistrada 1000ds utódra gondoltam csak érdeklődnék hogy mivel egy kicsit alacsonyra nőttem lehet e állítani a magasságon? Élhető még így is a magassága de biztonságosabbnak éreznem 3-4 cm lejjebb. Köszönöm.

 

Elküldve: Mon Mar 18, 2019 6:28 am
Szerző: dino74
Sziasztok,
A csatolt képen szereplő motor melyik típus?
Előre is köszi a segítséget.
s2r 1000
megnéztem gépről így látszik rendesen, s4r

 

Elküldve: Sun Mar 17, 2019 7:51 pm
Szerző: dino74
Sziasztok,
A csatolt képen szereplő motor melyik típus?
Előre is köszi a segítséget.
s2r 1000

 

Elküldve: Sun Mar 17, 2019 8:20 am
Szerző: PistaFR
Sziasztok,
A csatolt képen szereplő motor melyik típus?
Előre is köszi a segítséget.
Monster S4R. Egyértelműen vízhűtéses, a sima S4 nem egykaros hátul, és valóban nincs olajhűtője sem gyárilag.

 

Elküldve: Sun Mar 17, 2019 12:05 am
Szerző: Hobo
Sziasztok,
A csatolt képen szereplő motor melyik típus?
Előre is köszi a segítséget.
S4-en nincs olajhűtő, S2R pedig levegős. Szerintem ez S4R.

 

Elküldve: Sat Mar 16, 2019 11:29 pm
Szerző: Szmoli
Sziasztok,
A csatolt képen szereplő motor melyik típus?
Előre is köszi a segítséget.
pontosabban Monster S2R

 

Elküldve: Sat Mar 16, 2019 11:27 pm
Szerző: Szmoli
Sziasztok,
A csatolt képen szereplő motor melyik típus?
Előre is köszi a segítséget.
Szerintem S2 bár elég rossz minőségű kép de az első fék a gyengébb-nek néz ki ezért nem S4

 

Elküldve: Sat Mar 16, 2019 10:54 pm
Szerző: Conan
Sziasztok,
A csatolt képen szereplő motor melyik típus?
Előre is köszi a segítséget.

Ducatit vennék - segítség a döntésben

Elküldve: Thu Mar 14, 2019 2:46 pm
Szerző: ricsi
help!

 

Elküldve: Tue Mar 12, 2019 3:39 pm
Szerző: malwinstar
Sziasztok,

Hypermotard -ot szeretnék venni, de előtte érdekelnének a tapasztalatok, (elég sok hibáról lehet olvasni neten, % osan nézve jóval többet mint bármelyik eddig kiszemelt típúsnál, nem tudom itt típus hibákról van szó vagy csak rossz marketing?) illetve vélemények érdemes 939 -et venni 821 helyett? (egy kis plussz nyomaték plussz súly fejében....)

Most éppen a nem túl nagy itthoni kínálatból ezzel szemezek:
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... d-14099255

Köszönöm a válaszokat előre is.

 

Elküldve: Sun Mar 10, 2019 8:03 am
Szerző: Conan
Attól függ mi neked az elsődleges szempont. Az S4R még az eredeti kinézetű monsterek közé tartozik míg a 696 már modernebb külsővel rendelkezik. S4R: vizes, 8 szelepes 996-os 113 lovas blokk, teljesen állítható futómű, félkarú hátsó lengővilla, száraz kuplung, szép felni és 180-as hátsó gumi. 696: 696-os léghűtéses 4 szelepes kb 75 lovas blokk, nem állítható de ettől függetlenül jó futómű, átlagos felni, olajos kuplung 160-as hátsó gumi. A leírtakból láthatod, hogy a két motor nem egy évjárat és azért kerülnek talán ugyan annyiba, mert az S4R a maga idejében a csúcs kategória volt viszont régebbi míg a 696 nem a csúcs Monster volt a maga idejében viszont újabb. Neked kell eldöntened mi számít jobban, egy frissebb példány vagy a több lóerő és komolyabb technika. Képen meg tudod nézni alaposabban a különbségeket. Én az S4R-t választanám. (Vagyis azt is választottam) :D

Nagyon köszönöm, kezd tisztulni a dolog.
Igazàbol a 696 ami megdobodtatja a szívemet ès annak a teljesítmènye nekem bőven elèg. Gondolom kèt szemèlyel is tudok vele haladni, annyi erő van benne.
Remèlem talàlok egy jó àllapotú piros pèldànyt magamnak.

Ha véletlenül mégis S4R-t szeretnél, jelezd előtte melyik a kiszemelt. Én 1 hónapja vettem egyet és találkoztam egy pár betegággyal, amit most is hirdetnek.

Köszi szèpen, valószinüleg marad az eredeti 696 elkèpzelès.

 

Elküldve: Fri Mar 08, 2019 8:43 pm
Szerző: Istvánxxx
Sziasztok,

Most regisztràltam, de màr egyideje olvasgatom a fórumot.
Tavasszal szertnèk vàsàrolni egy 696 monstert, de most kicsit összezavarodtam az S4R miatt.
Meg tudnàtok nekem irni mi a különbsèg a kèt típus között? Ahogy nèzegettem a kèt tipus kb egy àrfekvésben mozog, mègis melyiket tartjátok jobb vàlasztàsnak?

Esetleg ha van itt valakinek karbantartott, eladó pèldàny, èrdekelhet.

Elöre is köszönöm.
Attól függ mi neked az elsődleges szempont. Az S4R még az eredeti kinézetű monsterek közé tartozik míg a 696 már modernebb külsővel rendelkezik. S4R: vizes, 8 szelepes 996-os 113 lovas blokk, teljesen állítható futómű, félkarú hátsó lengővilla, száraz kuplung, szép felni és 180-as hátsó gumi. 696: 696-os léghűtéses 4 szelepes kb 75 lovas blokk, nem állítható de ettől függetlenül jó futómű, átlagos felni, olajos kuplung 160-as hátsó gumi. A leírtakból láthatod, hogy a két motor nem egy évjárat és azért kerülnek talán ugyan annyiba, mert az S4R a maga idejében a csúcs kategória volt viszont régebbi míg a 696 nem a csúcs Monster volt a maga idejében viszont újabb. Neked kell eldöntened mi számít jobban, egy frissebb példány vagy a több lóerő és komolyabb technika. Képen meg tudod nézni alaposabban a különbségeket. Én az S4R-t választanám. (Vagyis azt is választottam) :D

Nagyon köszönöm, kezd tisztulni a dolog.
Igazàbol a 696 ami megdobodtatja a szívemet ès annak a teljesítmènye nekem bőven elèg. Gondolom kèt szemèlyel is tudok vele haladni, annyi erő van benne.
Remèlem talàlok egy jó àllapotú piros pèldànyt magamnak.

Ha véletlenül mégis S4R-t szeretnél, jelezd előtte melyik a kiszemelt. Én 1 hónapja vettem egyet és találkoztam egy pár betegággyal, amit most is hirdetnek.

 

Elküldve: Fri Mar 08, 2019 8:43 pm
Szerző: EchoPeti1
Csak kis kiegészítés, S4R létezett 996-os blokkal, ahogy írod, és Testastrettával (talán 998-as?) is aztán a 2000-es évek második felében. ;)
Tudom, hogy létezett, és Testastrettából volt sima és S, de mivel a kérdés az S4R-re vonatkozott, és 696 árában a 996-osok vannak így feleslegesnek tartottam azt is leírni, csak bonyolítottam volna a plusz infókkal a dolgot. Az elmúlt időszak alapján egy S4R vagy Rs Testastretta inkább a 2 milliót közelíti árban. Amúgy igen, 996 és 998-as a kettő ahogy mondod. A képeken jól látható, hogy van S4R (996, kék), S4R Testastretta (998, piros, gyári kipufogóval) és S4Rs Testastretta (998, piros termignoni shorty kipufogóval). A legutolsó volt a csúcs a régi stílusú monsterek között! :D
Csak a teljesség igénye miatt hoztam szóba ;) Az RS is 998-as, csak az Öhlins a különbség?
Igen, a futómű az más, a többit nem tudom. Úgy kell elképzelni az S4Rs-t mint pl 1098s, 999s, ilyen téren másabb az alapnál.

 

Elküldve: Fri Mar 08, 2019 7:00 pm
Szerző: PistaFR
Attól függ mi neked az elsődleges szempont. Az S4R még az eredeti kinézetű monsterek közé tartozik míg a 696 már modernebb külsővel rendelkezik. S4R: vizes, 8 szelepes 996-os 113 lovas blokk, teljesen állítható futómű, félkarú hátsó lengővilla, száraz kuplung, szép felni és 180-as hátsó gumi. 696: 696-os léghűtéses 4 szelepes kb 75 lovas blokk, nem állítható de ettől függetlenül jó futómű, átlagos felni, olajos kuplung 160-as hátsó gumi. A leírtakból láthatod, hogy a két motor nem egy évjárat és azért kerülnek talán ugyan annyiba, mert az S4R a maga idejében a csúcs kategória volt viszont régebbi míg a 696 nem a csúcs Monster volt a maga idejében viszont újabb. Neked kell eldöntened mi számít jobban, egy frissebb példány vagy a több lóerő és komolyabb technika. Képen meg tudod nézni alaposabban a különbségeket. Én az S4R-t választanám. (Vagyis azt is választottam) :D
Csak kis kiegészítés, S4R létezett 996-os blokkal, ahogy írod, és Testastrettával (talán 998-as?) is aztán a 2000-es évek második felében. ;)
Tudom, hogy létezett, és Testastrettából volt sima és S, de mivel a kérdés az S4R-re vonatkozott, és 696 árában a 996-osok vannak így feleslegesnek tartottam azt is leírni, csak bonyolítottam volna a plusz infókkal a dolgot. Az elmúlt időszak alapján egy S4R vagy Rs Testastretta inkább a 2 milliót közelíti árban. Amúgy igen, 996 és 998-as a kettő ahogy mondod. A képeken jól látható, hogy van S4R (996, kék), S4R Testastretta (998, piros, gyári kipufogóval) és S4Rs Testastretta (998, piros termignoni shorty kipufogóval). A legutolsó volt a csúcs a régi stílusú monsterek között! :D
Csak a teljesség igénye miatt hoztam szóba ;) Az RS is 998-as, csak az Öhlins a különbség?