Oldal: 47 / 49

 

Elküldve: Wed Mar 19, 2014 3:49 pm
Szerző: wolvesmonster93
Sziasztok ! Ducatit szeretnék venni, meg is néztem egy 2004-es 749 S modellt a balatonboglári Full-Gas kereskedésben. 1. Tulaj, 3db gyári kulcs, kódkártya, de szervizkönyv sehol...
Ami még érdekes ,hogy az első fékkarból le van törve kb. 2-3 cm... Kérdeztem ,hogy ez miért van letörve, azt mondják ők nem tudják ...

http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... _s-7628557

Tud a motorról valaki valamit?
Érdemes megvenni?
Mire kell odafigyelni ennél a tipusnál megvételkor?

A segítségeteket előre is köszönöm :)
hali, milyen segítséget vársz pontosan? mert kérdés nem volt :)
a fékkarból akkor szokott letörni egy darab, amikor elesel vele .
bocsi, kepzeletben mar motorozok vele... Hat, hogy jo vetel-e, esetleg ismeri-e valaki a motor eletet, hogy hogyan volt hasznalva.
Egyetértek Dinoval, a Kecsó által hirdetett motort szerintem mindenképp nézd meg....

 

Elküldve: Wed Mar 19, 2014 3:23 pm
Szerző: dani104
Sziasztok ! Ducatit szeretnék venni, meg is néztem egy 2004-es 749 S modellt a balatonboglári Full-Gas kereskedésben. 1. Tulaj, 3db gyári kulcs, kódkártya, de szervizkönyv sehol...
Ami még érdekes ,hogy az első fékkarból le van törve kb. 2-3 cm... Kérdeztem ,hogy ez miért van letörve, azt mondják ők nem tudják ...

http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... _s-7628557

Tud a motorról valaki valamit?
Érdemes megvenni?
Mire kell odafigyelni ennél a tipusnál megvételkor?

A segítségeteket előre is köszönöm :)
hali, milyen segítséget vársz pontosan? mert kérdés nem volt :)
a fékkarból akkor szokott letörni egy darab, amikor elesel vele .
bocsi, kepzeletben mar motorozok vele... Hat, hogy jo vetel-e, esetleg ismeri-e valaki a motor eletet, hogy hogyan volt hasznalva.

Sürgősen tedd félre az érzelmeidet és az eszeddel kezdj el gondolkodni....!
Szólj,fizess meg egy hozzáértőt vidd el,nézesd meg vele....
A"nem tudjuk hol a szervízköny és semmit nem tudunk róla" szöveg kamu és egyenlő a nagyon erősen villogó NE VEDD MEG felirattal!!
A "jajj de jól néz ki" , "ez tutticsudijó" nagyon sok pénzbe és bosszúságba kerül utána.....hidd el én tudom ;)

 

Elküldve: Wed Mar 19, 2014 3:12 pm
Szerző: dino74
Sziasztok ! Ducatit szeretnék venni, meg is néztem egy 2004-es 749 S modellt a balatonboglári Full-Gas kereskedésben. 1. Tulaj, 3db gyári kulcs, kódkártya, de szervizkönyv sehol...
Ami még érdekes ,hogy az első fékkarból le van törve kb. 2-3 cm... Kérdeztem ,hogy ez miért van letörve, azt mondják ők nem tudják ...

http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... _s-7628557

Tud a motorról valaki valamit?
Érdemes megvenni?
Mire kell odafigyelni ennél a tipusnál megvételkor?

A segítségeteket előre is köszönöm :)
ennél már értelmesebb a 749r-t a kluboldalről megvenni

 

Elküldve: Wed Mar 19, 2014 3:04 pm
Szerző: Michael
Sziasztok ! Ducatit szeretnék venni, meg is néztem egy 2004-es 749 S modellt a balatonboglári Full-Gas kereskedésben. 1. Tulaj, 3db gyári kulcs, kódkártya, de szervizkönyv sehol...
Ami még érdekes ,hogy az első fékkarból le van törve kb. 2-3 cm... Kérdeztem ,hogy ez miért van letörve, azt mondják ők nem tudják ...

http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... _s-7628557

Tud a motorról valaki valamit?
Érdemes megvenni?
Mire kell odafigyelni ennél a tipusnál megvételkor?

A segítségeteket előre is köszönöm :)
hali, milyen segítséget vársz pontosan? mert kérdés nem volt :)
a fékkarból akkor szokott letörni egy darab, amikor elesel vele .
bocsi, kepzeletben mar motorozok vele... Hat, hogy jo vetel-e, esetleg ismeri-e valaki a motor eletet, hogy hogyan volt hasznalva.

 

Elküldve: Wed Mar 19, 2014 2:40 pm
Szerző: ricsi
Sziasztok ! Ducatit szeretnék venni, meg is néztem egy 2004-es 749 S modellt a balatonboglári Full-Gas kereskedésben. 1. Tulaj, 3db gyári kulcs, kódkártya, de szervizkönyv sehol...
Ami még érdekes ,hogy az első fékkarból le van törve kb. 2-3 cm... Kérdeztem ,hogy ez miért van letörve, azt mondják ők nem tudják ...

http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... _s-7628557

Tud a motorról valaki valamit?
Érdemes megvenni?
Mire kell odafigyelni ennél a tipusnál megvételkor?

A segítségeteket előre is köszönöm :)
hali, milyen segítséget vársz pontosan? mert kérdés nem volt :)
a fékkarból akkor szokott letörni egy darab, amikor elesel vele .

 

Elküldve: Wed Mar 19, 2014 12:09 pm
Szerző: Michael
Sziasztok ! Ducatit szeretnék venni, meg is néztem egy 2004-es 749 S modellt a balatonboglári Full-Gas kereskedésben. 1. Tulaj, 3db gyári kulcs, kódkártya, de szervizkönyv sehol...
Ami még érdekes ,hogy az első fékkarból le van törve kb. 2-3 cm... Kérdeztem ,hogy ez miért van letörve, azt mondják ők nem tudják ...

http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... _s-7628557

Tud a motorról valaki valamit?
Érdemes megvenni?
Mire kell odafigyelni ennél a tipusnál megvételkor?

A segítségeteket előre is köszönöm :)

 

Elküldve: Tue Mar 18, 2014 7:43 pm
Szerző: monstercock2
30 ezer km, akkor még gyerekcipőben jár az enyémbe most lesz 100 ezer 2003-as magyarországi és első tulaj vagyok :) igaz az 620 ie. Hogy nem megbízható.... hahhhaha nézzél meg egy japán gépet 100 ezer km-rel.... Ja és kódkártya 3 kulcs és szervízkönyv, meg hasidom, sportdobok és fejidom, mindegyik Performance, csakis

 

Elküldve: Tue Mar 18, 2014 6:05 pm
Szerző: Szacsa
ha magyarországi első tulajos akkor nincs mit filózni. Mondjuk engem erősen érdekelne, hogy miért a multi kuplungtakarója van rajta. Szerintem ez a Belfinitől lett véve a kormányteló és a rendszámból gondolom
Köszi az észrevételt, ez nekem fel se tűnt. Egyre biztosabb, hogy el kéne vinnem márkaszervizbe átvizsgáltatni majd ha oda kerülök, mert én biztos nem vennék észre semmit a nagy izgalomban. :)
Az, hogy a Belfinitől lett véve az nekem jót vagy rosszat jelent?
semmit sem jelent :D
Hirtelen azt hittem, hogy nincs túl jó hírük vagy ilyesmi. :D
ha magyarországi első tulajos akkor nincs mit filózni. Mondjuk engem erősen érdekelne, hogy miért a multi kuplungtakarója van rajta. Szerintem ez a Belfinitől lett véve a kormányteló és a rendszámból gondolom
Köszi az észrevételt, ez nekem fel se tűnt. Egyre biztosabb, hogy el kéne vinnem márkaszervizbe átvizsgáltatni majd ha oda kerülök, mert én biztos nem vennék észre semmit a nagy izgalomban. :)
Az, hogy a Belfinitől lett véve az nekem jót vagy rosszat jelent?
Azért a fekete felnisen csak van ülés idom is.....
A leírás alapján elvileg a piroshoz is megvan a farokidom, meg egy tanktáska is, plusz van rajta hasidom, így felszereltségben szerintem az a nyerő. :)

 

Elküldve: Tue Mar 18, 2014 8:26 am
Szerző: PETTI
Igazából engem nem zavar, inkább csak az, hogy sokan hőkölnek egyet, amikor mondom hogy Ducatit akarok venni 30 ezres futásteljesítménnyel. :) Én annyira nem aggódok, mert ahogy olvastam ez a DS1000 blokk eléggé megbízható.

A linkelt motort én is szemmel tartom egy ideje, mellette még van egy másik, ami a színe miatt jobban tetszik. :)
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... ll-7730698
Ennél előny, hogy magyar papíros és van pár extra rajta, a szürkénél viszont, hogy kódkártya, 3 kulcs és kevesebb kilométer. Igazából, ha oda jutok úgyis megnézem mindkettőt. :)
ha magyarországi első tulajos akkor nincs mit filózni. Mondjuk engem erősen érdekelne, hogy miért a multi kuplungtakarója van rajta. Szerintem ez a Belfinitől lett véve a kormányteló és a rendszámból gondolom
Köszi az észrevételt, ez nekem fel se tűnt. Egyre biztosabb, hogy el kéne vinnem márkaszervizbe átvizsgáltatni majd ha oda kerülök, mert én biztos nem vennék észre semmit a nagy izgalomban. :)
Az, hogy a Belfinitől lett véve az nekem jót vagy rosszat jelent?
Azért a fekete felnisen csak van ülés idom is.....

 

Elküldve: Mon Mar 17, 2014 10:52 pm
Szerző: dino74
Igazából engem nem zavar, inkább csak az, hogy sokan hőkölnek egyet, amikor mondom hogy Ducatit akarok venni 30 ezres futásteljesítménnyel. :) Én annyira nem aggódok, mert ahogy olvastam ez a DS1000 blokk eléggé megbízható.

A linkelt motort én is szemmel tartom egy ideje, mellette még van egy másik, ami a színe miatt jobban tetszik. :)
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... ll-7730698
Ennél előny, hogy magyar papíros és van pár extra rajta, a szürkénél viszont, hogy kódkártya, 3 kulcs és kevesebb kilométer. Igazából, ha oda jutok úgyis megnézem mindkettőt. :)
ha magyarországi első tulajos akkor nincs mit filózni. Mondjuk engem erősen érdekelne, hogy miért a multi kuplungtakarója van rajta. Szerintem ez a Belfinitől lett véve a kormányteló és a rendszámból gondolom
Köszi az észrevételt, ez nekem fel se tűnt. Egyre biztosabb, hogy el kéne vinnem márkaszervizbe átvizsgáltatni majd ha oda kerülök, mert én biztos nem vennék észre semmit a nagy izgalomban. :)
Az, hogy a Belfinitől lett véve az nekem jót vagy rosszat jelent?
semmit sem jelent :D

 

Elküldve: Mon Mar 17, 2014 7:30 pm
Szerző: Szacsa
Persze, hogy érdemes ennyi futásteljesítménnyel venni. De ha zavar a 30 feletti, akkor tudok ajánlani egy 23500 km futottat.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 00-7634777
Igazából engem nem zavar, inkább csak az, hogy sokan hőkölnek egyet, amikor mondom hogy Ducatit akarok venni 30 ezres futásteljesítménnyel. :) Én annyira nem aggódok, mert ahogy olvastam ez a DS1000 blokk eléggé megbízható.

A linkelt motort én is szemmel tartom egy ideje, mellette még van egy másik, ami a színe miatt jobban tetszik. :)
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... ll-7730698
Ennél előny, hogy magyar papíros és van pár extra rajta, a szürkénél viszont, hogy kódkártya, 3 kulcs és kevesebb kilométer. Igazából, ha oda jutok úgyis megnézem mindkettőt. :)
ha magyarországi első tulajos akkor nincs mit filózni. Mondjuk engem erősen érdekelne, hogy miért a multi kuplungtakarója van rajta. Szerintem ez a Belfinitől lett véve a kormányteló és a rendszámból gondolom
Köszi az észrevételt, ez nekem fel se tűnt. Egyre biztosabb, hogy el kéne vinnem márkaszervizbe átvizsgáltatni majd ha oda kerülök, mert én biztos nem vennék észre semmit a nagy izgalomban. :)
Az, hogy a Belfinitől lett véve az nekem jót vagy rosszat jelent?

 

Elküldve: Mon Mar 17, 2014 2:50 pm
Szerző: dino74
Sziasztok!

Lassan, de biztosan én is egyre közelebb kerülök egy Ducati vásárlásához. A kiszemelt típusom jelenleg a nagyobbik, ezres Monster S2R, mellyel kapcsolatban fel is tenném a már kissé elcsépelt "Mire figyeljek?", valamint "Milyen típushibái vannak, ha vannak?" kérdéseket. Többnyire 30+ ezer kilómétert futott példányokat találok, érdemes-e ennyi kilóméterrel venni?

Válaszotokat előre is köszönöm.

Üdv, Csaba
Persze, hogy érdemes ennyi futásteljesítménnyel venni. De ha zavar a 30 feletti, akkor tudok ajánlani egy 23500 km futottat.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 00-7634777
Igazából engem nem zavar, inkább csak az, hogy sokan hőkölnek egyet, amikor mondom hogy Ducatit akarok venni 30 ezres futásteljesítménnyel. :) Én annyira nem aggódok, mert ahogy olvastam ez a DS1000 blokk eléggé megbízható.

A linkelt motort én is szemmel tartom egy ideje, mellette még van egy másik, ami a színe miatt jobban tetszik. :)
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... ll-7730698
Ennél előny, hogy magyar papíros és van pár extra rajta, a szürkénél viszont, hogy kódkártya, 3 kulcs és kevesebb kilométer. Igazából, ha oda jutok úgyis megnézem mindkettőt. :)
ha magyarországi első tulajos akkor nincs mit filózni. Mondjuk engem erősen érdekelne, hogy miért a multi kuplungtakarója van rajta. Szerintem ez a Belfinitől lett véve a kormányteló és a rendszámból gondolom

 

Elküldve: Mon Mar 17, 2014 11:18 am
Szerző: Szacsa
Sziasztok!

Lassan, de biztosan én is egyre közelebb kerülök egy Ducati vásárlásához. A kiszemelt típusom jelenleg a nagyobbik, ezres Monster S2R, mellyel kapcsolatban fel is tenném a már kissé elcsépelt "Mire figyeljek?", valamint "Milyen típushibái vannak, ha vannak?" kérdéseket. Többnyire 30+ ezer kilómétert futott példányokat találok, érdemes-e ennyi kilóméterrel venni?

Válaszotokat előre is köszönöm.

Üdv, Csaba
Persze, hogy érdemes ennyi futásteljesítménnyel venni. De ha zavar a 30 feletti, akkor tudok ajánlani egy 23500 km futottat.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 00-7634777
Igazából engem nem zavar, inkább csak az, hogy sokan hőkölnek egyet, amikor mondom hogy Ducatit akarok venni 30 ezres futásteljesítménnyel. :) Én annyira nem aggódok, mert ahogy olvastam ez a DS1000 blokk eléggé megbízható.

A linkelt motort én is szemmel tartom egy ideje, mellette még van egy másik, ami a színe miatt jobban tetszik. :)
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... ll-7730698
Ennél előny, hogy magyar papíros és van pár extra rajta, a szürkénél viszont, hogy kódkártya, 3 kulcs és kevesebb kilométer. Igazából, ha oda jutok úgyis megnézem mindkettőt. :)

 

Elküldve: Sat Mar 15, 2014 5:00 pm
Szerző: sarkany
Sziasztok!

Lassan, de biztosan én is egyre közelebb kerülök egy Ducati vásárlásához. A kiszemelt típusom jelenleg a nagyobbik, ezres Monster S2R, mellyel kapcsolatban fel is tenném a már kissé elcsépelt "Mire figyeljek?", valamint "Milyen típushibái vannak, ha vannak?" kérdéseket. Többnyire 30+ ezer kilómétert futott példányokat találok, érdemes-e ennyi kilóméterrel venni?

Válaszotokat előre is köszönöm.

Üdv, Csaba
Persze, hogy érdemes ennyi futásteljesítménnyel venni. De ha zavar a 30 feletti, akkor tudok ajánlani egy 23500 km futottat.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 00-7634777

 

Elküldve: Sat Mar 15, 2014 12:12 pm
Szerző: Szacsa
Sziasztok!

Lassan, de biztosan én is egyre közelebb kerülök egy Ducati vásárlásához. A kiszemelt típusom jelenleg a nagyobbik, ezres Monster S2R, mellyel kapcsolatban fel is tenném a már kissé elcsépelt "Mire figyeljek?", valamint "Milyen típushibái vannak, ha vannak?" kérdéseket. Többnyire 30+ ezer kilómétert futott példányokat találok, érdemes-e ennyi kilóméterrel venni?

Válaszotokat előre is köszönöm.

Üdv, Csaba

 

Elküldve: Mon Mar 10, 2014 6:52 pm
Szerző: gizi
Olyankor is tud trükközni a gép ha nincs jól beállítva a hátsó kerék . Azt nem nehéz rosszul beállítani mert a gyári jelzésekre nem nagyon lehet hagyatkozni .
Igy van de ha már valami nem stimmel gondolom jobban megnézi az emberfia...csak észre veszi,hogy keresztben van benn a kerék?!

 

Elküldve: Mon Mar 10, 2014 6:33 pm
Szerző: kopi
Olyankor is tud trükközni a gép ha nincs jól beállítva a hátsó kerék . Azt nem nehéz rosszul beállítani mert a gyári jelzésekre nem nagyon lehet hagyatkozni .

 

Elküldve: Mon Mar 10, 2014 6:20 pm
Szerző: ricsi
én életemben 2 ilyen motoron ültem, az egyik egyértelműen nullakézzel húzott az egyik irányba. A másik huzamosabb ideig nálam volt, rázta a kezem a kormány zsibbadásig, kiderült annyira el volt menve a váza, hogy ha szemből megnézted, a hátsót nem takarta ki az első kerék miközben jött feléd.

nem azt mondom, hogy minden nanométeres vázdeformálódást észreveszel így, de ha igen, akkor tudod hogy nagy a baj :)

 

Elküldve: Mon Mar 10, 2014 5:42 pm
Szerző: gizi
Métereken belül megtudod!Belehajtasz egy tócsába majd elindulsz egyenesen a géppel ha két párhuzamos vizes csík marad a kerekek nyomán lehet gondolkozni illetve ha az egyik irányba jobban fordul a motor mint a másikba szintén gyanús a stori...(Ez a legegyszerűbb próba de halottam már mérőlécről is)

 

Elküldve: Mon Mar 10, 2014 5:14 pm
Szerző: Vicctor
Sziasztok!
Segitsegeteket szeretnem kerni.
Monster vasarlas elött allok ( hala istennek :) ) 600-as lesz, 2000-2002-es evjarat, es szeretnem ha elmondanatok h mire kell figyelni. ( ezalatt ertem a tipushibakat - ha van ilyen - stb stb.)
Ha valakinek van egy kis ideje, es tenyleg tud is hasznos tanacsokat adni, azt megköszönnem.
Szia,

nem akarom elvenni a kedved, de nagyon vigyázz, mit veszel. Nagyon sok 600-ast hoznak be Olaszországból fillérekért, és építik így úgy össze.
Egyébként típushiba nem nagyon van, az egyenesfutásra érdemes figyelni, az rögtön megmutatja a váz állapotát (kormányt elengedve tud-e egyenesen menni), tankot érdemes megvizslatni, ha esel akkor általában beüti az oldalát a kormány,
km állás nem mérvadó, perc alatt lehet visszatekerni. teleszkópokat érdemes megnézni, rendesen kanyarodik, nem hintázik a segge, tudsz vele lassú éles kanyart venni, első telók nem könnyeznek, nincs rajtük ütésnyom.

Ez az egyenes menés teszt egy érdekes kérdés, nálunk volt már olyan hogy többen kipróbáltak egy motort, tök jó pöpec minden. Aztán hetekkel később vettük észre amikor elöttünk ment az úton, hogy egyenesen is ferdén motorozik, de ő maga nem érezte, aztán kezdődött a kálvária.

Hogy a frászban veszed ezt észre rendesen egy pár kilométeres teszten ?

 

Elküldve: Mon Mar 10, 2014 11:15 am
Szerző: Hamatya
köszönöm a tanacsokat ricsi!

 

Elküldve: Mon Mar 10, 2014 11:13 am
Szerző: ricsi
Sziasztok!
Segitsegeteket szeretnem kerni.
Monster vasarlas elött allok ( hala istennek :) ) 600-as lesz, 2000-2002-es evjarat, es szeretnem ha elmondanatok h mire kell figyelni. ( ezalatt ertem a tipushibakat - ha van ilyen - stb stb.)
Ha valakinek van egy kis ideje, es tenyleg tud is hasznos tanacsokat adni, azt megköszönnem.
Szia,

nem akarom elvenni a kedved, de nagyon vigyázz, mit veszel. Nagyon sok 600-ast hoznak be Olaszországból fillérekért, és építik így úgy össze.
Egyébként típushiba nem nagyon van, az egyenesfutásra érdemes figyelni, az rögtön megmutatja a váz állapotát (kormányt elengedve tud-e egyenesen menni), tankot érdemes megvizslatni, ha esel akkor általában beüti az oldalát a kormány,
km állás nem mérvadó, perc alatt lehet visszatekerni. teleszkópokat érdemes megnézni, rendesen kanyarodik, nem hintázik a segge, tudsz vele lassú éles kanyart venni, első telók nem könnyeznek, nincs rajtük ütésnyom.

 

Elküldve: Mon Mar 10, 2014 8:29 am
Szerző: Hamatya
Sziasztok!
Segitsegeteket szeretnem kerni.
Monster vasarlas elött allok ( hala istennek :) ) 600-as lesz, 2000-2002-es evjarat, es szeretnem ha elmondanatok h mire kell figyelni. ( ezalatt ertem a tipushibakat - ha van ilyen - stb stb.)
Ha valakinek van egy kis ideje, es tenyleg tud is hasznos tanacsokat adni, azt megköszönnem.

 

Elküldve: Mon Mar 10, 2014 8:13 am
Szerző: Vicctor
Elkapkodni nem szeretnék semmit persze, ezért is kérdezek ennyit, de lassan már felőröli az idegeimet a motorvásárlás :D . De megfogadom a tanácsotokat és nem nézem hogy milyen messze vannak a motorok tőlem... :) Jó lenne már Ducati tulajnak lenni :)
ahogy látom megtörtént? :)
Srácok, én próbáltam megfogadni a tanácsotokat és várni a 620-asra...de tényleg... de ezt a 600-ast nem lehetett nem megvenni... :D Szombaton volt az első közös utunk (hazafele) kb 60 km... azóta sem térek magamhoz... :D Azóta többen, többször rám szóltak, hogy hagyjam már abba az idétlen egész napi vigyorgást... :D De csak nem megy... Már kezdem érteni miről beszéltetek... :)
Köszi még egyszer mindenkinek mindent amivel segített! :)

:) Üdv a fertőzöttek között.

 

Elküldve: Sun Mar 09, 2014 9:20 pm
Szerző: dudu
Elkapkodni nem szeretnék semmit persze, ezért is kérdezek ennyit, de lassan már felőröli az idegeimet a motorvásárlás :D . De megfogadom a tanácsotokat és nem nézem hogy milyen messze vannak a motorok tőlem... :) Jó lenne már Ducati tulajnak lenni :)
ahogy látom megtörtént? :)
Srácok, én próbáltam megfogadni a tanácsotokat és várni a 620-asra...de tényleg... de ezt a 600-ast nem lehetett nem megvenni... :D Szombaton volt az első közös utunk (hazafele) kb 60 km... azóta sem térek magamhoz... :D Azóta többen, többször rám szóltak, hogy hagyjam már abba az idétlen egész napi vigyorgást... :D De csak nem megy... Már kezdem érteni miről beszéltetek... :)
Köszi még egyszer mindenkinek mindent amivel segített! :)

 

Elküldve: Sun Mar 09, 2014 8:57 pm
Szerző: ricsi
Elkapkodni nem szeretnék semmit persze, ezért is kérdezek ennyit, de lassan már felőröli az idegeimet a motorvásárlás :D . De megfogadom a tanácsotokat és nem nézem hogy milyen messze vannak a motorok tőlem... :) Jó lenne már Ducati tulajnak lenni :)
ahogy látom megtörtént? :)

 

Elküldve: Wed Mar 05, 2014 7:47 am
Szerző: stafford
persze lehet benne másik cartridge, de speciel pont ebből a motorból nem nézem ki. gonosz vagyok tudom
Nem lehet tudni, lehet O is kanyaronkent allit a kromanytelon :)

 

Elküldve: Tue Mar 04, 2014 11:13 pm
Szerző: ricsi
persze lehet benne másik cartridge, de speciel pont ebből a motorból nem nézem ki. gonosz vagyok tudom

 

Elküldve: Tue Mar 04, 2014 11:00 pm
Szerző: dino74
Öhlins matricától már öhlins lesz a teló?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... tu-7701403
a belseje lehet Öhlins,legyünk jó indulatúak :)
regen a Déczi amikor még a kawa szalonban nyomta feltette ha valamibe öhlins rugót rakott, mint pl nekem s2r-be. Máskérdés, hogy én még ott leszedtem ;)

 

Elküldve: Tue Mar 04, 2014 2:50 pm
Szerző: 76
Öhlins matricától már öhlins lesz a teló?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... tu-7701403
a belseje lehet Öhlins,legyünk jó indulatúak :)
itt csak a külső számít! Hoz pár centit! :D

 

Elküldve: Tue Mar 04, 2014 11:22 am
Szerző: TorzsiMTS
Öhlins matricától már öhlins lesz a teló?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... tu-7701403
a belseje lehet Öhlins,legyünk jó indulatúak :)

 

Elküldve: Tue Mar 04, 2014 10:06 am
Szerző: stafford
Öhlins matricától már öhlins lesz a teló?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... tu-7701403
1000bol egy beszopja, hat nem megeri az a 200Ft? :)

 

Elküldve: Tue Mar 04, 2014 9:48 am
Szerző: ricsi
Öhlins matricától már öhlins lesz a teló?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... tu-7701403

 

Elküldve: Mon Mar 03, 2014 10:44 pm
Szerző: Berik
Sziasztok!
Tud valaki valamit ennek a motornak az előéletéről?
én nem ismerem konkrétan ezt, de biztos, hogy fújva volt, és ha jól tudom csak bizonyos évjárattól volt fekete vázzal
Köszönöm! Már kaptam infót róla. Tegnap vettem és elfogott a hév-))

 

Elküldve: Mon Mar 03, 2014 10:18 pm
Szerző: dino74
Sziasztok!
Tud valaki valamit ennek a motornak az előéletéről?
én nem ismerem konkrétan ezt, de biztos, hogy fújva volt, és ha jól tudom csak bizonyos évjárattól volt fekete vázzal

 

Elküldve: Mon Mar 03, 2014 9:03 pm
Szerző: Berik
Sziasztok!
Tud valaki valamit ennek a motornak az előéletéről?

 

Elküldve: Fri Feb 28, 2014 12:40 pm
Szerző: XGab
Elkapkodni nem szeretnék semmit persze, ezért is kérdezek ennyit, de lassan már felőröli az idegeimet a motorvásárlás :D . De megfogadom a tanácsotokat és nem nézem hogy milyen messze vannak a motorok tőlem... :) Jó lenne már Ducati tulajnak lenni :)
Az enyém esetleg nem lehet érdekes? Alszik a teremgarázsban már négy hónapja szépen letakarva....

 

Elküldve: Fri Feb 28, 2014 12:36 pm
Szerző: XGab
Ellenpélda: két éve amikor megvettem a 600-ast, kiderült névrokonom az illető és nem is lakik messze. És azóta a motornak semmi baja nem volt, olaj,fékbetét, normál használat :)

 

Elküldve: Fri Feb 28, 2014 8:57 am
Szerző: dani104
Elkapkodni nem szeretnék semmit persze, ezért is kérdezek ennyit, de lassan már felőröli az idegeimet a motorvásárlás :D . De megfogadom a tanácsotokat és nem nézem hogy milyen messze vannak a motorok tőlem... :) Jó lenne már Ducati tulajnak lenni :)


Pont ezért mondja mindenki , hogy ne kapkodd el és okosan , hogy ez az érzés így is maradjon miután megvetted.. ;)

 

Elküldve: Fri Feb 28, 2014 8:04 am
Szerző: dudu
Elkapkodni nem szeretnék semmit persze, ezért is kérdezek ennyit, de lassan már felőröli az idegeimet a motorvásárlás :D . De megfogadom a tanácsotokat és nem nézem hogy milyen messze vannak a motorok tőlem... :) Jó lenne már Ducati tulajnak lenni :)

 

Elküldve: Thu Feb 27, 2014 10:43 pm
Szerző: gonosz
én is néztem mindenfelé az országban és egyetértek azzal, hogy Magyarországon nincs távolság....talán csak télen:). Mégis 3 megállóval a lakásomtól találtam meg az én, kis Szörnyecskémet! Viszont még friss a viszony, úgyhogy még nem tudom, hogy megérte-e....majd ez is elválik.

 

Elküldve: Thu Feb 27, 2014 8:53 pm
Szerző: dani104
Csak azért mert nincs a közeledben olyan motor amit szeretnél nem biztos, hogy jó ötlet ilyen kompromisszumot kötni. Sztem magyarországon nincs nagy távolság, ősszel én is haveromnak Budapestről Kisvárdára mentünk le motort venni és megérte.


Ezzel nagyon egyet kell hogy értsek...!
Néha az ember azt hiszi , hogy spórol azon , ha a környékről veszi a dolgait.....de nagyon sokszor ráfizetés van belőle..... persze vannak kivételek....de sajnos az ritkább , mint a citromsárga varnyúúú ;)
(sajnos saját tapasztalat....elkapkodott vásárlás a környékről és túl sok bizalom...)

Nem olyan ritka az, nekünk 16 évig megvolt. ;)

Mondjuk attól függ.....hogy afrikai vagy európai varnyúúúú... :D :P

Na jó...a keletnémet varnyúúúú az más....azt elhiszem.... ;)

 

Elküldve: Thu Feb 27, 2014 8:51 pm
Szerző: imike
Én a #79 -es hozzászóláshoz írtam az ajándék Simsont! Kicsit viccesnek tűnik az a hirdetés szöveg :D .
Viszont 620-asban gondolkodnék szívesebben, de az meg nincs eladó a környéken az a baj, a jó idő meg már nagyon kínoz egy motor után :D . így most már egy jó 600-asba is belemennék, ha jó az ára. Ez a 680 ezres győri viszont nem is eladó már, beszéltem a tulajjal.
Most ezt szeretném megnézni, vélemény?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 00-7267874
Csak azért mert nincs a közeledben olyan motor amit szeretnél nem biztos, hogy jó ötlet ilyen kompromisszumot kötni. Sztem magyarországon nincs nagy távolság, ősszel én is haveromnak Budapestről Kisvárdára mentünk le motort venni és megérte.


Ezzel nagyon egyet kell hogy értsek...!
Néha az ember azt hiszi , hogy spórol azon , ha a környékről veszi a dolgait.....de nagyon sokszor ráfizetés van belőle..... persze vannak kivételek....de sajnos az ritkább , mint a citromsárga varnyúúú ;)
(sajnos saját tapasztalat....elkapkodott vásárlás a környékről és túl sok bizalom...)

Nem olyan ritka az, nekünk 16 évig megvolt. ;)

 

Elküldve: Thu Feb 27, 2014 11:07 am
Szerző: ricsi
Én a #79 -es hozzászóláshoz írtam az ajándék Simsont! Kicsit viccesnek tűnik az a hirdetés szöveg :D .
Viszont 620-asban gondolkodnék szívesebben, de az meg nincs eladó a környéken az a baj, a jó idő meg már nagyon kínoz egy motor után :D . így most már egy jó 600-asba is belemennék, ha jó az ára. Ez a 680 ezres győri viszont nem is eladó már, beszéltem a tulajjal.
Most ezt szeretném megnézni, vélemény?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 00-7267874
válaszd a 620-at, megéri. most is, meg ha el akarod adni, akkor pláne. én Balatonlelléről szegedre mentem el motorért, majd egyből vittem Pannóniaringre átnézetni. Szép kis kör volt :)

 

Elküldve: Thu Feb 27, 2014 9:41 am
Szerző: dani104
Én a #79 -es hozzászóláshoz írtam az ajándék Simsont! Kicsit viccesnek tűnik az a hirdetés szöveg :D .
Viszont 620-asban gondolkodnék szívesebben, de az meg nincs eladó a környéken az a baj, a jó idő meg már nagyon kínoz egy motor után :D . így most már egy jó 600-asba is belemennék, ha jó az ára. Ez a 680 ezres győri viszont nem is eladó már, beszéltem a tulajjal.
Most ezt szeretném megnézni, vélemény?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 00-7267874
Csak azért mert nincs a közeledben olyan motor amit szeretnél nem biztos, hogy jó ötlet ilyen kompromisszumot kötni. Sztem magyarországon nincs nagy távolság, ősszel én is haveromnak Budapestről Kisvárdára mentünk le motort venni és megérte.


Ezzel nagyon egyet kell hogy értsek...!
Néha az ember azt hiszi , hogy spórol azon , ha a környékről veszi a dolgait.....de nagyon sokszor ráfizetés van belőle..... persze vannak kivételek....de sajnos az ritkább , mint a citromsárga varnyúúú ;)
(sajnos saját tapasztalat....elkapkodott vásárlás a környékről és túl sok bizalom...)

 

Elküldve: Thu Feb 27, 2014 9:22 am
Szerző: dzsoni
Én a #79 -es hozzászóláshoz írtam az ajándék Simsont! Kicsit viccesnek tűnik az a hirdetés szöveg :D .
Viszont 620-asban gondolkodnék szívesebben, de az meg nincs eladó a környéken az a baj, a jó idő meg már nagyon kínoz egy motor után :D . így most már egy jó 600-asba is belemennék, ha jó az ára. Ez a 680 ezres győri viszont nem is eladó már, beszéltem a tulajjal.
Most ezt szeretném megnézni, vélemény?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 00-7267874
Csak azért mert nincs a közeledben olyan motor amit szeretnél nem biztos, hogy jó ötlet ilyen kompromisszumot kötni. Sztem magyarországon nincs nagy távolság, ősszel én is haveromnak Budapestről Kisvárdára mentünk le motort venni és megérte.

 

Elküldve: Thu Feb 27, 2014 7:51 am
Szerző: dudu
Én a #79 -es hozzászóláshoz írtam az ajándék Simsont! Kicsit viccesnek tűnik az a hirdetés szöveg :D .
Viszont 620-asban gondolkodnék szívesebben, de az meg nincs eladó a környéken az a baj, a jó idő meg már nagyon kínoz egy motor után :D . így most már egy jó 600-asba is belemennék, ha jó az ára. Ez a 680 ezres győri viszont nem is eladó már, beszéltem a tulajjal.
Most ezt szeretném megnézni, vélemény?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 00-7267874

 

Elküldve: Wed Feb 26, 2014 10:26 pm
Szerző: András
Sziasztok! Erről a motorról tud valaki valamit? Persze a leírtakon kívül :) . Észrevételeket is szívesen fogadok, esetleg ha a környéken lenne valaki aki ért a Ducatikhoz eljöhetne velem megnézni, persze nem lennék hálátlan. :)

http://www.kepesmotor.hu/ducati-tura_sporttura/p1262847
Az én véleményem,ha ebben az árkategoriában gondolkozol abba beleférnek már a 620 as ok is.Én azt választanám a 600 as helyett,de ez csak az én véleményem!

 

Elküldve: Wed Feb 26, 2014 9:15 pm
Szerző: Vicctor
Sziasztok! Erről a motorról tud valaki valamit? Persze a leírtakon kívül :) . Észrevételeket is szívesen fogadok, esetleg ha a környéken lenne valaki aki ért a Ducatikhoz eljöhetne velem megnézni, persze nem lennék hálátlan. :)

http://www.kepesmotor.hu/ducati-tura_sporttura/p1262847

Nem néz ez ki rosszul, nagyszervíz is megvolt rajta.

 

Elküldve: Wed Feb 26, 2014 8:12 pm
Szerző: dudu
Helló mindenki!

Az alábbi motor kerül szemrevételezésre a jövőhét elején:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... e.-7497751
Gondolom ezt már többen kérték, de most én is megismétlem: minden infót, tanácsot, segítséget szívesen fogadok mindenkitől, első motor vétel, ahogy a típus is első látásra szerelem volt, különben nem lennék ebben a klubban :D
Ami nagyon sántít, az a futott kilométer, beszéltem az eladóval, nem esküdött meg, hogy annyi van benne, de azt mondta, hogy a csavarok és az alkatrészek állapota alapján meg lehet, persze erről én is megfogok győződni, dehát na, jobb félni mint megijedni... egy szó mint száz, várom a commenteket ;)
Megnéztétek ezt a gépet? Problémás? Most már ajándék Simson is jár mellé :D :D