#14769
Igazából engem nem zavar, inkább csak az, hogy sokan hőkölnek egyet, amikor mondom hogy Ducatit akarok venni 30 ezres futásteljesítménnyel. :) Én annyira nem aggódok, mert ahogy olvastam ez a DS1000 blokk eléggé megbízható.

A linkelt motort én is szemmel tartom egy ideje, mellette még van egy másik, ami a színe miatt jobban tetszik. :)
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... ll-7730698
Ennél előny, hogy magyar papíros és van pár extra rajta, a szürkénél viszont, hogy kódkártya, 3 kulcs és kevesebb kilométer. Igazából, ha oda jutok úgyis megnézem mindkettőt. :)
ha magyarországi első tulajos akkor nincs mit filózni. Mondjuk engem erősen érdekelne, hogy miért a multi kuplungtakarója van rajta. Szerintem ez a Belfinitől lett véve a kormányteló és a rendszámból gondolom
Köszi az észrevételt, ez nekem fel se tűnt. Egyre biztosabb, hogy el kéne vinnem márkaszervizbe átvizsgáltatni majd ha oda kerülök, mert én biztos nem vennék észre semmit a nagy izgalomban. :)
Az, hogy a Belfinitől lett véve az nekem jót vagy rosszat jelent?
semmit sem jelent :D
#14768
Persze, hogy érdemes ennyi futásteljesítménnyel venni. De ha zavar a 30 feletti, akkor tudok ajánlani egy 23500 km futottat.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 00-7634777
Igazából engem nem zavar, inkább csak az, hogy sokan hőkölnek egyet, amikor mondom hogy Ducatit akarok venni 30 ezres futásteljesítménnyel. :) Én annyira nem aggódok, mert ahogy olvastam ez a DS1000 blokk eléggé megbízható.

A linkelt motort én is szemmel tartom egy ideje, mellette még van egy másik, ami a színe miatt jobban tetszik. :)
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... ll-7730698
Ennél előny, hogy magyar papíros és van pár extra rajta, a szürkénél viszont, hogy kódkártya, 3 kulcs és kevesebb kilométer. Igazából, ha oda jutok úgyis megnézem mindkettőt. :)
ha magyarországi első tulajos akkor nincs mit filózni. Mondjuk engem erősen érdekelne, hogy miért a multi kuplungtakarója van rajta. Szerintem ez a Belfinitől lett véve a kormányteló és a rendszámból gondolom
Köszi az észrevételt, ez nekem fel se tűnt. Egyre biztosabb, hogy el kéne vinnem márkaszervizbe átvizsgáltatni majd ha oda kerülök, mert én biztos nem vennék észre semmit a nagy izgalomban. :)
Az, hogy a Belfinitől lett véve az nekem jót vagy rosszat jelent?
#14767
Sziasztok!

Lassan, de biztosan én is egyre közelebb kerülök egy Ducati vásárlásához. A kiszemelt típusom jelenleg a nagyobbik, ezres Monster S2R, mellyel kapcsolatban fel is tenném a már kissé elcsépelt "Mire figyeljek?", valamint "Milyen típushibái vannak, ha vannak?" kérdéseket. Többnyire 30+ ezer kilómétert futott példányokat találok, érdemes-e ennyi kilóméterrel venni?

Válaszotokat előre is köszönöm.

Üdv, Csaba
Persze, hogy érdemes ennyi futásteljesítménnyel venni. De ha zavar a 30 feletti, akkor tudok ajánlani egy 23500 km futottat.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 00-7634777
Igazából engem nem zavar, inkább csak az, hogy sokan hőkölnek egyet, amikor mondom hogy Ducatit akarok venni 30 ezres futásteljesítménnyel. :) Én annyira nem aggódok, mert ahogy olvastam ez a DS1000 blokk eléggé megbízható.

A linkelt motort én is szemmel tartom egy ideje, mellette még van egy másik, ami a színe miatt jobban tetszik. :)
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... ll-7730698
Ennél előny, hogy magyar papíros és van pár extra rajta, a szürkénél viszont, hogy kódkártya, 3 kulcs és kevesebb kilométer. Igazából, ha oda jutok úgyis megnézem mindkettőt. :)
ha magyarországi első tulajos akkor nincs mit filózni. Mondjuk engem erősen érdekelne, hogy miért a multi kuplungtakarója van rajta. Szerintem ez a Belfinitől lett véve a kormányteló és a rendszámból gondolom
#14766
Sziasztok!

Lassan, de biztosan én is egyre közelebb kerülök egy Ducati vásárlásához. A kiszemelt típusom jelenleg a nagyobbik, ezres Monster S2R, mellyel kapcsolatban fel is tenném a már kissé elcsépelt "Mire figyeljek?", valamint "Milyen típushibái vannak, ha vannak?" kérdéseket. Többnyire 30+ ezer kilómétert futott példányokat találok, érdemes-e ennyi kilóméterrel venni?

Válaszotokat előre is köszönöm.

Üdv, Csaba
Persze, hogy érdemes ennyi futásteljesítménnyel venni. De ha zavar a 30 feletti, akkor tudok ajánlani egy 23500 km futottat.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 00-7634777
Igazából engem nem zavar, inkább csak az, hogy sokan hőkölnek egyet, amikor mondom hogy Ducatit akarok venni 30 ezres futásteljesítménnyel. :) Én annyira nem aggódok, mert ahogy olvastam ez a DS1000 blokk eléggé megbízható.

A linkelt motort én is szemmel tartom egy ideje, mellette még van egy másik, ami a színe miatt jobban tetszik. :)
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... ll-7730698
Ennél előny, hogy magyar papíros és van pár extra rajta, a szürkénél viszont, hogy kódkártya, 3 kulcs és kevesebb kilométer. Igazából, ha oda jutok úgyis megnézem mindkettőt. :)
#14765
Sziasztok!

Lassan, de biztosan én is egyre közelebb kerülök egy Ducati vásárlásához. A kiszemelt típusom jelenleg a nagyobbik, ezres Monster S2R, mellyel kapcsolatban fel is tenném a már kissé elcsépelt "Mire figyeljek?", valamint "Milyen típushibái vannak, ha vannak?" kérdéseket. Többnyire 30+ ezer kilómétert futott példányokat találok, érdemes-e ennyi kilóméterrel venni?

Válaszotokat előre is köszönöm.

Üdv, Csaba
Persze, hogy érdemes ennyi futásteljesítménnyel venni. De ha zavar a 30 feletti, akkor tudok ajánlani egy 23500 km futottat.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 00-7634777
#14764
Sziasztok!

Lassan, de biztosan én is egyre közelebb kerülök egy Ducati vásárlásához. A kiszemelt típusom jelenleg a nagyobbik, ezres Monster S2R, mellyel kapcsolatban fel is tenném a már kissé elcsépelt "Mire figyeljek?", valamint "Milyen típushibái vannak, ha vannak?" kérdéseket. Többnyire 30+ ezer kilómétert futott példányokat találok, érdemes-e ennyi kilóméterrel venni?

Válaszotokat előre is köszönöm.

Üdv, Csaba
#14763
Olyankor is tud trükközni a gép ha nincs jól beállítva a hátsó kerék . Azt nem nehéz rosszul beállítani mert a gyári jelzésekre nem nagyon lehet hagyatkozni .
Igy van de ha már valami nem stimmel gondolom jobban megnézi az emberfia...csak észre veszi,hogy keresztben van benn a kerék?!
#14761
én életemben 2 ilyen motoron ültem, az egyik egyértelműen nullakézzel húzott az egyik irányba. A másik huzamosabb ideig nálam volt, rázta a kezem a kormány zsibbadásig, kiderült annyira el volt menve a váza, hogy ha szemből megnézted, a hátsót nem takarta ki az első kerék miközben jött feléd.

nem azt mondom, hogy minden nanométeres vázdeformálódást észreveszel így, de ha igen, akkor tudod hogy nagy a baj :)
#14760
Métereken belül megtudod!Belehajtasz egy tócsába majd elindulsz egyenesen a géppel ha két párhuzamos vizes csík marad a kerekek nyomán lehet gondolkozni illetve ha az egyik irányba jobban fordul a motor mint a másikba szintén gyanús a stori...(Ez a legegyszerűbb próba de halottam már mérőlécről is)
#14759
Sziasztok!
Segitsegeteket szeretnem kerni.
Monster vasarlas elött allok ( hala istennek :) ) 600-as lesz, 2000-2002-es evjarat, es szeretnem ha elmondanatok h mire kell figyelni. ( ezalatt ertem a tipushibakat - ha van ilyen - stb stb.)
Ha valakinek van egy kis ideje, es tenyleg tud is hasznos tanacsokat adni, azt megköszönnem.
Szia,

nem akarom elvenni a kedved, de nagyon vigyázz, mit veszel. Nagyon sok 600-ast hoznak be Olaszországból fillérekért, és építik így úgy össze.
Egyébként típushiba nem nagyon van, az egyenesfutásra érdemes figyelni, az rögtön megmutatja a váz állapotát (kormányt elengedve tud-e egyenesen menni), tankot érdemes megvizslatni, ha esel akkor általában beüti az oldalát a kormány,
km állás nem mérvadó, perc alatt lehet visszatekerni. teleszkópokat érdemes megnézni, rendesen kanyarodik, nem hintázik a segge, tudsz vele lassú éles kanyart venni, első telók nem könnyeznek, nincs rajtük ütésnyom.

Ez az egyenes menés teszt egy érdekes kérdés, nálunk volt már olyan hogy többen kipróbáltak egy motort, tök jó pöpec minden. Aztán hetekkel később vettük észre amikor elöttünk ment az úton, hogy egyenesen is ferdén motorozik, de ő maga nem érezte, aztán kezdődött a kálvária.

Hogy a frászban veszed ezt észre rendesen egy pár kilométeres teszten ?
#14757
Sziasztok!
Segitsegeteket szeretnem kerni.
Monster vasarlas elött allok ( hala istennek :) ) 600-as lesz, 2000-2002-es evjarat, es szeretnem ha elmondanatok h mire kell figyelni. ( ezalatt ertem a tipushibakat - ha van ilyen - stb stb.)
Ha valakinek van egy kis ideje, es tenyleg tud is hasznos tanacsokat adni, azt megköszönnem.
Szia,

nem akarom elvenni a kedved, de nagyon vigyázz, mit veszel. Nagyon sok 600-ast hoznak be Olaszországból fillérekért, és építik így úgy össze.
Egyébként típushiba nem nagyon van, az egyenesfutásra érdemes figyelni, az rögtön megmutatja a váz állapotát (kormányt elengedve tud-e egyenesen menni), tankot érdemes megvizslatni, ha esel akkor általában beüti az oldalát a kormány,
km állás nem mérvadó, perc alatt lehet visszatekerni. teleszkópokat érdemes megnézni, rendesen kanyarodik, nem hintázik a segge, tudsz vele lassú éles kanyart venni, első telók nem könnyeznek, nincs rajtük ütésnyom.
#14756
Sziasztok!
Segitsegeteket szeretnem kerni.
Monster vasarlas elött allok ( hala istennek :) ) 600-as lesz, 2000-2002-es evjarat, es szeretnem ha elmondanatok h mire kell figyelni. ( ezalatt ertem a tipushibakat - ha van ilyen - stb stb.)
Ha valakinek van egy kis ideje, es tenyleg tud is hasznos tanacsokat adni, azt megköszönnem.
#14755
Elkapkodni nem szeretnék semmit persze, ezért is kérdezek ennyit, de lassan már felőröli az idegeimet a motorvásárlás :D . De megfogadom a tanácsotokat és nem nézem hogy milyen messze vannak a motorok tőlem... :) Jó lenne már Ducati tulajnak lenni :)
ahogy látom megtörtént? :)
Srácok, én próbáltam megfogadni a tanácsotokat és várni a 620-asra...de tényleg... de ezt a 600-ast nem lehetett nem megvenni... :D Szombaton volt az első közös utunk (hazafele) kb 60 km... azóta sem térek magamhoz... :D Azóta többen, többször rám szóltak, hogy hagyjam már abba az idétlen egész napi vigyorgást... :D De csak nem megy... Már kezdem érteni miről beszéltetek... :)
Köszi még egyszer mindenkinek mindent amivel segített! :)

:) Üdv a fertőzöttek között.
#14754
Elkapkodni nem szeretnék semmit persze, ezért is kérdezek ennyit, de lassan már felőröli az idegeimet a motorvásárlás :D . De megfogadom a tanácsotokat és nem nézem hogy milyen messze vannak a motorok tőlem... :) Jó lenne már Ducati tulajnak lenni :)
ahogy látom megtörtént? :)
Srácok, én próbáltam megfogadni a tanácsotokat és várni a 620-asra...de tényleg... de ezt a 600-ast nem lehetett nem megvenni... :D Szombaton volt az első közös utunk (hazafele) kb 60 km... azóta sem térek magamhoz... :D Azóta többen, többször rám szóltak, hogy hagyjam már abba az idétlen egész napi vigyorgást... :D De csak nem megy... Már kezdem érteni miről beszéltetek... :)
Köszi még egyszer mindenkinek mindent amivel segített! :)
#14753
Elkapkodni nem szeretnék semmit persze, ezért is kérdezek ennyit, de lassan már felőröli az idegeimet a motorvásárlás :D . De megfogadom a tanácsotokat és nem nézem hogy milyen messze vannak a motorok tőlem... :) Jó lenne már Ducati tulajnak lenni :)
ahogy látom megtörtént? :)
#14745
Sziasztok!
Tud valaki valamit ennek a motornak az előéletéről?
én nem ismerem konkrétan ezt, de biztos, hogy fújva volt, és ha jól tudom csak bizonyos évjárattól volt fekete vázzal
Köszönöm! Már kaptam infót róla. Tegnap vettem és elfogott a hév-))
#14742
Elkapkodni nem szeretnék semmit persze, ezért is kérdezek ennyit, de lassan már felőröli az idegeimet a motorvásárlás :D . De megfogadom a tanácsotokat és nem nézem hogy milyen messze vannak a motorok tőlem... :) Jó lenne már Ducati tulajnak lenni :)
Az enyém esetleg nem lehet érdekes? Alszik a teremgarázsban már négy hónapja szépen letakarva....
#14740
Elkapkodni nem szeretnék semmit persze, ezért is kérdezek ennyit, de lassan már felőröli az idegeimet a motorvásárlás :D . De megfogadom a tanácsotokat és nem nézem hogy milyen messze vannak a motorok tőlem... :) Jó lenne már Ducati tulajnak lenni :)


Pont ezért mondja mindenki , hogy ne kapkodd el és okosan , hogy ez az érzés így is maradjon miután megvetted.. ;)
#14739
Elkapkodni nem szeretnék semmit persze, ezért is kérdezek ennyit, de lassan már felőröli az idegeimet a motorvásárlás :D . De megfogadom a tanácsotokat és nem nézem hogy milyen messze vannak a motorok tőlem... :) Jó lenne már Ducati tulajnak lenni :)
#14738
én is néztem mindenfelé az országban és egyetértek azzal, hogy Magyarországon nincs távolság....talán csak télen:). Mégis 3 megállóval a lakásomtól találtam meg az én, kis Szörnyecskémet! Viszont még friss a viszony, úgyhogy még nem tudom, hogy megérte-e....majd ez is elválik.
#14737
Csak azért mert nincs a közeledben olyan motor amit szeretnél nem biztos, hogy jó ötlet ilyen kompromisszumot kötni. Sztem magyarországon nincs nagy távolság, ősszel én is haveromnak Budapestről Kisvárdára mentünk le motort venni és megérte.


Ezzel nagyon egyet kell hogy értsek...!
Néha az ember azt hiszi , hogy spórol azon , ha a környékről veszi a dolgait.....de nagyon sokszor ráfizetés van belőle..... persze vannak kivételek....de sajnos az ritkább , mint a citromsárga varnyúúú ;)
(sajnos saját tapasztalat....elkapkodott vásárlás a környékről és túl sok bizalom...)

Nem olyan ritka az, nekünk 16 évig megvolt. ;)

Mondjuk attól függ.....hogy afrikai vagy európai varnyúúúú... :D :P

Na jó...a keletnémet varnyúúúú az más....azt elhiszem.... ;)
#14736
Én a #79 -es hozzászóláshoz írtam az ajándék Simsont! Kicsit viccesnek tűnik az a hirdetés szöveg :D .
Viszont 620-asban gondolkodnék szívesebben, de az meg nincs eladó a környéken az a baj, a jó idő meg már nagyon kínoz egy motor után :D . így most már egy jó 600-asba is belemennék, ha jó az ára. Ez a 680 ezres győri viszont nem is eladó már, beszéltem a tulajjal.
Most ezt szeretném megnézni, vélemény?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 00-7267874
Csak azért mert nincs a közeledben olyan motor amit szeretnél nem biztos, hogy jó ötlet ilyen kompromisszumot kötni. Sztem magyarországon nincs nagy távolság, ősszel én is haveromnak Budapestről Kisvárdára mentünk le motort venni és megérte.


Ezzel nagyon egyet kell hogy értsek...!
Néha az ember azt hiszi , hogy spórol azon , ha a környékről veszi a dolgait.....de nagyon sokszor ráfizetés van belőle..... persze vannak kivételek....de sajnos az ritkább , mint a citromsárga varnyúúú ;)
(sajnos saját tapasztalat....elkapkodott vásárlás a környékről és túl sok bizalom...)

Nem olyan ritka az, nekünk 16 évig megvolt. ;)
Csatolmányok:
big_0008944914.jpg
big_0008944914.jpg (55.35 KiB) Megtekintve 644 alkalommal
#14735
Én a #79 -es hozzászóláshoz írtam az ajándék Simsont! Kicsit viccesnek tűnik az a hirdetés szöveg :D .
Viszont 620-asban gondolkodnék szívesebben, de az meg nincs eladó a környéken az a baj, a jó idő meg már nagyon kínoz egy motor után :D . így most már egy jó 600-asba is belemennék, ha jó az ára. Ez a 680 ezres győri viszont nem is eladó már, beszéltem a tulajjal.
Most ezt szeretném megnézni, vélemény?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 00-7267874
válaszd a 620-at, megéri. most is, meg ha el akarod adni, akkor pláne. én Balatonlelléről szegedre mentem el motorért, majd egyből vittem Pannóniaringre átnézetni. Szép kis kör volt :)
#14734
Én a #79 -es hozzászóláshoz írtam az ajándék Simsont! Kicsit viccesnek tűnik az a hirdetés szöveg :D .
Viszont 620-asban gondolkodnék szívesebben, de az meg nincs eladó a környéken az a baj, a jó idő meg már nagyon kínoz egy motor után :D . így most már egy jó 600-asba is belemennék, ha jó az ára. Ez a 680 ezres győri viszont nem is eladó már, beszéltem a tulajjal.
Most ezt szeretném megnézni, vélemény?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 00-7267874
Csak azért mert nincs a közeledben olyan motor amit szeretnél nem biztos, hogy jó ötlet ilyen kompromisszumot kötni. Sztem magyarországon nincs nagy távolság, ősszel én is haveromnak Budapestről Kisvárdára mentünk le motort venni és megérte.


Ezzel nagyon egyet kell hogy értsek...!
Néha az ember azt hiszi , hogy spórol azon , ha a környékről veszi a dolgait.....de nagyon sokszor ráfizetés van belőle..... persze vannak kivételek....de sajnos az ritkább , mint a citromsárga varnyúúú ;)
(sajnos saját tapasztalat....elkapkodott vásárlás a környékről és túl sok bizalom...)
#14733
Én a #79 -es hozzászóláshoz írtam az ajándék Simsont! Kicsit viccesnek tűnik az a hirdetés szöveg :D .
Viszont 620-asban gondolkodnék szívesebben, de az meg nincs eladó a környéken az a baj, a jó idő meg már nagyon kínoz egy motor után :D . így most már egy jó 600-asba is belemennék, ha jó az ára. Ez a 680 ezres győri viszont nem is eladó már, beszéltem a tulajjal.
Most ezt szeretném megnézni, vélemény?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 00-7267874
Csak azért mert nincs a közeledben olyan motor amit szeretnél nem biztos, hogy jó ötlet ilyen kompromisszumot kötni. Sztem magyarországon nincs nagy távolság, ősszel én is haveromnak Budapestről Kisvárdára mentünk le motort venni és megérte.
#14732
Én a #79 -es hozzászóláshoz írtam az ajándék Simsont! Kicsit viccesnek tűnik az a hirdetés szöveg :D .
Viszont 620-asban gondolkodnék szívesebben, de az meg nincs eladó a környéken az a baj, a jó idő meg már nagyon kínoz egy motor után :D . így most már egy jó 600-asba is belemennék, ha jó az ára. Ez a 680 ezres győri viszont nem is eladó már, beszéltem a tulajjal.
Most ezt szeretném megnézni, vélemény?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 00-7267874
#14731
Sziasztok! Erről a motorról tud valaki valamit? Persze a leírtakon kívül :) . Észrevételeket is szívesen fogadok, esetleg ha a környéken lenne valaki aki ért a Ducatikhoz eljöhetne velem megnézni, persze nem lennék hálátlan. :)

http://www.kepesmotor.hu/ducati-tura_sporttura/p1262847
Az én véleményem,ha ebben az árkategoriában gondolkozol abba beleférnek már a 620 as ok is.Én azt választanám a 600 as helyett,de ez csak az én véleményem!
#14729
Helló mindenki!

Az alábbi motor kerül szemrevételezésre a jövőhét elején:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... e.-7497751
Gondolom ezt már többen kérték, de most én is megismétlem: minden infót, tanácsot, segítséget szívesen fogadok mindenkitől, első motor vétel, ahogy a típus is első látásra szerelem volt, különben nem lennék ebben a klubban :D
Ami nagyon sántít, az a futott kilométer, beszéltem az eladóval, nem esküdött meg, hogy annyi van benne, de azt mondta, hogy a csavarok és az alkatrészek állapota alapján meg lehet, persze erről én is megfogok győződni, dehát na, jobb félni mint megijedni... egy szó mint száz, várom a commenteket ;)
Megnéztétek ezt a gépet? Problémás? Most már ajándék Simson is jár mellé :D :D
#14727
@Gonosz - köszi a tippeket, meg a linket is, nem egyedül megyek, ha már egy 5 személyes autóval megyek mustrára, akkor hidd el az tele lesz olyan barátokkal, akik régóta motoroznak és értenek is hozzá, még ha nem is Ducati-juk van ;)
#14726
Helló mindenki!

Az alábbi motor kerül szemrevételezésre a jövőhét elején:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... e.-7497751
Gondolom ezt már többen kérték, de most én is megismétlem: minden infót, tanácsot, segítséget szívesen fogadok mindenkitől, első motor vétel, ahogy a típus is első látásra szerelem volt, különben nem lennék ebben a klubban :D
Ami nagyon sántít, az a futott kilométer, beszéltem az eladóval, nem esküdött meg, hogy annyi van benne, de azt mondta, hogy a csavarok és az alkatrészek állapota alapján meg lehet, persze erről én is megfogok győződni, dehát na, jobb félni mint megijedni... egy szó mint száz, várom a commenteket ;)
Szia!

Ezt én is nézegettem, de épp most (a héten) vettem meg egy másikat, uh friss az élmény..:D:
nekem is első motor, én is zöldfülűként mentem, de vittem magammal egy kollégát, aki ért ezekhez a gépekhez. A km óraállást el is felejtheted, mert hacsak nem újonnan veszed, édesmindegy. Motort nem óra, hanem állapot alapján kell venni, ahogy itt is írták már páran,
Mindenképp figyelj az egyenesfutására, a villákra (száraznak kell lenniük), a hangja jó, ahogy a videón hallani, egyenletesen jár. Kérdezz az előző tulajról, ha lehet, szerezd meg a nevét vagy elérhetőségét, és legyél annyira elvetemült, hogy felhívod, még ha nem is tudsz olaszul....egyik ismerősöm így tudta meg, hogy a gép, amit el akartak neki adni, egyszer már totálkár volt.....:P. Rengeteg dolog van, amire figyelni kell, erre itt egy kis lista, ami hasznos lehet:
http://totalbike.hu/magazin/2011/06/05/ ... lt_motort/

Jah és ha végig mentél mindenen, mentél vele, jól húz, egyenletesen megy, sz egyenesfutását is megnézted (elengeded a kormány és nem húz semerre), kérj rá az eladótól garanciát. Mondd, hogy adjon fél év garanciát arra, hogy semmilyen szerkezeti vagy elektromos hiba nem jön elő a korábbi használatból adódóan. Ha vállalja korrekt a motor. Ha nem, gondold meg. De ez konkrétan elég jól néz ki. Jah és alkudj!! Bátran, de ne pofátlanul.
Érdemes!

Na én kezdetben ennyit tudtam segíteni, de ha valaire szükséged van még, szólj! Én most kezdem majd az okmányirodás herce-hurcát, uh nagyon up-to-date leszek:D

Üdv: g
#14725
Helló mindenki!

Az alábbi motor kerül szemrevételezésre a jövőhét elején:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... e.-7497751
Gondolom ezt már többen kérték, de most én is megismétlem: minden infót, tanácsot, segítséget szívesen fogadok mindenkitől, első motor vétel, ahogy a típus is első látásra szerelem volt, különben nem lennék ebben a klubban :D
Ami nagyon sántít, az a futott kilométer, beszéltem az eladóval, nem esküdött meg, hogy annyi van benne, de azt mondta, hogy a csavarok és az alkatrészek állapota alapján meg lehet, persze erről én is megfogok győződni, dehát na, jobb félni mint megijedni... egy szó mint száz, várom a commenteket ;)
#14724
A régiből létezett Superlight is, és az SS i.e. előtti szériából az utolsókat sorszámozottként, Final Edition (FE) néven árulták, sok gyári karbonnal. Amikor én vettem az enyémet, sokáig hirdettek egy FE-t hahun, de a formával nem tudtam teljesen megbarátkozni. 900e-1m körül volt, ha jól emlékszem. Azóta már simán kéne, akár a nappaliba is:)
Ha jól tudom, még megvan!
#14723
A régiből létezett Superlight is, és az SS i.e. előtti szériából az utolsókat sorszámozottként, Final Edition (FE) néven árulták, sok gyári karbonnal. Amikor én vettem az enyémet, sokáig hirdettek egy FE-t hahun, de a formával nem tudtam teljesen megbarátkozni. 900e-1m körül volt, ha jól emlékszem. Azóta már simán kéne, akár a nappaliba is:)
Csatolmányok:
ducati-900ss-fe-for-sale-600x400.jpg
ducati-900ss-fe-for-sale-600x400.jpg (67.71 KiB) Megtekintve 644 alkalommal
#14720
Nem csak Supersport létezik?

Nem. Létezett Sport is, az volt a csóró verzió. Amit én sem tudtam, hogy 900-asból is létezett, de utánanéztem, és gyártották 2002-ben. Az alap szupersporthoz képest nem volt sok különbség. A kifutó 2002-es modell, mint az enyém is, kapott még néhány finomságot, Öhlins hátul, 5 küllős felnik, szürke szín, piros felnikkel. A Sportoknak elöl nem állítható a teleszkóp, meg van amelyik elöl 1 tárcsás, meg nem állítható a fék- és kuplungkar. Mondjuk ezen a 900-ason, ha jól látom, állítható.
Oké, de az is a Supersport, csak csóró kivitel, mint Monsternél a Dark?

620-750-800-900 Sport néven futottak, nem Supersport. Csak a már leirtakban különböznek. Mint a Dark verziók...
  • 1
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49

Hát a V4S kicsit drágább m[…]

Nagy Monster topic

Sziasztok, ha esetleg valakit érdekelne: […]

0 km rendszámtartó indexel, tukr&oum[…]