#16947
A lámpát felejtsd el...sztem új korában sem működött rendesen a visszajelző :) a km számolás a biztos
Ok köszi :) . Akkor figyelni fogom a km számlálót.
Tegnap sikeresen hazaértünk :) ,semmi gond nem volt.A motor tökéletesen jár,de majd pár dolgot meg kell csinálni/cserélni kell rajta.De nagyon tetszik a gép.

Jol néz ki! Ebben a 916 motorja duzuzsol, ha jol tudom.996 os mar felkaru, en azt nezegettem, csak nem volt eredeti allapotban,
#16948
Ok köszi :) . Akkor figyelni fogom a km számlálót.
Tegnap sikeresen hazaértünk :) ,semmi gond nem volt.A motor tökéletesen jár,de majd pár dolgot meg kell csinálni/cserélni kell rajta.De nagyon tetszik a gép.

Jol néz ki! Ebben a 916 motorja duzuzsol, ha jol tudom.996 os mar felkaru, en azt nezegettem, csak nem volt eredeti allapotban,

Szerintem ez egy 750-es Monster, nem?
#16950
Kicsit Off a téma, mert nem Ducati, és nem is tervezem komolyan a motorvásárlást, de a Hahu-n belefutottam egy Moto Morini Corsaroba. Kissé rokonnak tűnik az alapkoncepció a Monsterrel, pár darab van belőle, de két teszten kívül semmit nem találok hozzá. Se szervízt, se alkatrészt, se népítéletet, tapasztalatot, még fórumot sem. A teszt nagyon pozitív, az árérték arány jónak tűnik. Van valakinek ezzel a géppel tapasztalata? Állítólag Motorossónál tudják szervizelni, 15-20k futásteljesítményű, 2008-as évjáratú gépek, viszonylagosan korszerűek, és 140 lóval, komoly futóművel úgy tűnnek, hogy bőven van bennük bugi. 1-2 misi között vannak.
#16951
Kicsit Off a téma, mert nem Ducati, és nem is tervezem komolyan a motorvásárlást, de a Hahu-n belefutottam egy Moto Morini Corsaroba. Kissé rokonnak tűnik az alapkoncepció a Monsterrel, pár darab van belőle, de két teszten kívül semmit nem találok hozzá. Se szervízt, se alkatrészt, se népítéletet, tapasztalatot, még fórumot sem. A teszt nagyon pozitív, az árérték arány jónak tűnik. Van valakinek ezzel a géppel tapasztalata? Állítólag Motorossónál tudják szervizelni, 15-20k futásteljesítményű, 2008-as évjáratú gépek, viszonylagosan korszerűek, és 140 lóval, komoly futóművel úgy tűnnek, hogy bőven van bennük bugi. 1-2 misi között vannak.
én egyszer kipróbáltam egyet egy veolce-t de nekem nem jött le a 140le
#16952
Kicsit Off a téma, mert nem Ducati, és nem is tervezem komolyan a motorvásárlást, de a Hahu-n belefutottam egy Moto Morini Corsaroba. Kissé rokonnak tűnik az alapkoncepció a Monsterrel, pár darab van belőle, de két teszten kívül semmit nem találok hozzá. Se szervízt, se alkatrészt, se népítéletet, tapasztalatot, még fórumot sem. A teszt nagyon pozitív, az árérték arány jónak tűnik. Van valakinek ezzel a géppel tapasztalata? Állítólag Motorossónál tudják szervizelni, 15-20k futásteljesítményű, 2008-as évjáratú gépek, viszonylagosan korszerűek, és 140 lóval, komoly futóművel úgy tűnnek, hogy bőven van bennük bugi. 1-2 misi között vannak.
én egyszer kipróbáltam egyet egy veolce-t de nekem nem jött le a 140le
Az talán annyira nem is zavarna, kétlem, hogy kitudnám motorozni a 140-et. A szerviz háttér, és az alkatrész ellátás jobban aggaszt. Ha valami ritka az többnyire drága, jó esetben, rosszabb esetben beszerezhetetlen. Közben megtaláltam, hogy a gyár már csak egyedi megrendeléseket teljesít, szinte csődbe ment. Után gyártott alkatrészek, ebay és berhelés, ez lenne a jövőm. Szerintem gyorsan el is felejtem, maradok a Ducatinál, fórum, közösség nélkül amúgy se ér semmit a MotoMorini.
#16953
Kicsit Off a téma, mert nem Ducati, és nem is tervezem komolyan a motorvásárlást, de a Hahu-n belefutottam egy Moto Morini Corsaroba. Kissé rokonnak tűnik az alapkoncepció a Monsterrel, pár darab van belőle, de két teszten kívül semmit nem találok hozzá. Se szervízt, se alkatrészt, se népítéletet, tapasztalatot, még fórumot sem. A teszt nagyon pozitív, az árérték arány jónak tűnik. Van valakinek ezzel a géppel tapasztalata? Állítólag Motorossónál tudják szervizelni, 15-20k futásteljesítményű, 2008-as évjáratú gépek, viszonylagosan korszerűek, és 140 lóval, komoly futóművel úgy tűnnek, hogy bőven van bennük bugi. 1-2 misi között vannak.
én egyszer kipróbáltam egyet egy veolce-t de nekem nem jött le a 140le
Az talán annyira nem is zavarna, kétlem, hogy kitudnám motorozni a 140-et. A szerviz háttér, és az alkatrész ellátás jobban aggaszt. Ha valami ritka az többnyire drága, jó esetben, rosszabb esetben beszerezhetetlen. Közben megtaláltam, hogy a gyár már csak egyedi megrendeléseket teljesít, szinte csődbe ment. Után gyártott alkatrészek, ebay és berhelés, ez lenne a jövőm. Szerintem gyorsan el is felejtem, maradok a Ducatinál, fórum, közösség nélkül amúgy se ér semmit a MotoMorini.
utángyártott nincs hozzá semmi
#16954
én egyszer kipróbáltam egyet egy veolce-t de nekem nem jött le a 140le
Az talán annyira nem is zavarna, kétlem, hogy kitudnám motorozni a 140-et. A szerviz háttér, és az alkatrész ellátás jobban aggaszt. Ha valami ritka az többnyire drága, jó esetben, rosszabb esetben beszerezhetetlen. Közben megtaláltam, hogy a gyár már csak egyedi megrendeléseket teljesít, szinte csődbe ment. Után gyártott alkatrészek, ebay és berhelés, ez lenne a jövőm. Szerintem gyorsan el is felejtem, maradok a Ducatinál, fórum, közösség nélkül amúgy se ér semmit a MotoMorini.
utángyártott nincs hozzá semmi
Olaj és benzinszűrő van utángyártottban.
#16955
Az talán annyira nem is zavarna, kétlem, hogy kitudnám motorozni a 140-et. A szerviz háttér, és az alkatrész ellátás jobban aggaszt. Ha valami ritka az többnyire drága, jó esetben, rosszabb esetben beszerezhetetlen. Közben megtaláltam, hogy a gyár már csak egyedi megrendeléseket teljesít, szinte csődbe ment. Után gyártott alkatrészek, ebay és berhelés, ez lenne a jövőm. Szerintem gyorsan el is felejtem, maradok a Ducatinál, fórum, közösség nélkül amúgy se ér semmit a MotoMorini.
utángyártott nincs hozzá semmi
Olaj és benzinszűrő van utángyártottban.
nyilván, meg valszeg pár csapágy is szabvány és a fék kuplungkar is jó rá valamiről :D
#16956
utángyártott nincs hozzá semmi
Olaj és benzinszűrő van utángyártottban.
nyilván, meg valszeg pár csapágy is szabvány és a fék kuplungkar is jó rá valamiről :D
Jövőhéten megyek a monsterrel szervizbe, szerintem rákérdezek hogy ott mit tudnak a Moto-ról. Már csak azért is, mert ollllyyyan hibalistát szedtem össze az enyémhez, hogy az egy munkaóra lesz mire elolvassa a szerelő. Csábító az a -10 és és -20k kilométer. Hátha kevesebb baj lenne vele. Több nem hiszem hogy lehet, nade legyünk pozitívak, most az értő kezek megcsinálják amit meg kell és idén már semmi baj nem lesz vele jó útra tér, így nem gyűlölöm meg végérvényesen, és teszem fel a Hahura. Ámen
#16957
Olaj és benzinszűrő van utángyártottban.
nyilván, meg valszeg pár csapágy is szabvány és a fék kuplungkar is jó rá valamiről :D
Jövőhéten megyek a monsterrel szervizbe, szerintem rákérdezek hogy ott mit tudnak a Moto-ról. Már csak azért is, mert ollllyyyan hibalistát szedtem össze az enyémhez, hogy az egy munkaóra lesz mire elolvassa a szerelő. Csábító az a -10 és és -20k kilométer. Hátha kevesebb baj lenne vele. Több nem hiszem hogy lehet, nade legyünk pozitívak, most az értő kezek megcsinálják amit meg kell és idén már semmi baj nem lesz vele jó útra tér, így nem gyűlölöm meg végérvényesen, és teszem fel a Hahura. Ámen
Gál Tominál láttam egy morinit, valamit szerelt rajta! No hát nem nagyon dicsérte!
#16958
nyilván, meg valszeg pár csapágy is szabvány és a fék kuplungkar is jó rá valamiről :D
Jövőhéten megyek a monsterrel szervizbe, szerintem rákérdezek hogy ott mit tudnak a Moto-ról. Már csak azért is, mert ollllyyyan hibalistát szedtem össze az enyémhez, hogy az egy munkaóra lesz mire elolvassa a szerelő. Csábító az a -10 és és -20k kilométer. Hátha kevesebb baj lenne vele. Több nem hiszem hogy lehet, nade legyünk pozitívak, most az értő kezek megcsinálják amit meg kell és idén már semmi baj nem lesz vele jó útra tér, így nem gyűlölöm meg végérvényesen, és teszem fel a Hahura. Ámen
Gál Tominál láttam egy morinit, valamit szerelt rajta! No hát nem nagyon dicsérte!
Laciék is szereltek egyet amit előtte talán a Wolfék csináltak,na ott sem voltak elragattatva
#16959
Olaj és benzinszűrő van utángyártottban.
nyilván, meg valszeg pár csapágy is szabvány és a fék kuplungkar is jó rá valamiről :D
Jövőhéten megyek a monsterrel szervizbe, szerintem rákérdezek hogy ott mit tudnak a Moto-ról. Már csak azért is, mert ollllyyyan hibalistát szedtem össze az enyémhez, hogy az egy munkaóra lesz mire elolvassa a szerelő. Csábító az a -10 és és -20k kilométer. Hátha kevesebb baj lenne vele. Több nem hiszem hogy lehet, nade legyünk pozitívak, most az értő kezek megcsinálják amit meg kell és idén már semmi baj nem lesz vele jó útra tér, így nem gyűlölöm meg végérvényesen, és teszem fel a Hahura. Ámen
Most lehet utálni fognak páran de leírom. Én elég régóta Ducati rajongó vagyok,és az elmúlt 19 évben volt is egy pár Ducatim, amelyik tipus nem volt az viszont volt a közvetlen környezetemben. Én ki merem jelenteni, hogy a Ducati nem egy problémás motor! Igaz, hogy vagy új motort vettem vagy a piac drágább szegmenséből választottam, és sosem spóroltam a szervízen vagy az alkatrészen. Tudatosan kerültem a külföldről behozott és összerakott romokat, vagy az olyan kereskedőket akik köztudottan ebből élnek. Szóval csak azt akartam ebből kihozni, hogy az olcsó motorok álltalában nem hiába olcsók, és aminek megkérik az árát annak meg van az oka. Sajnos a neked a tieddel nem volt szerencséd, és ezzel a Morinivel éppen ugyan azon a lejtőn haladsz tovább ahol a Monstereddel már elindultál. Véleményem szerint vagy tedd rendbe a Monstert, és használd, vagy ha cserélsz akkor ne a "kukában" keresgélj, hidd el a végén pont annyiba, vagy többe lesz, csak éppen nem lesz örömöd benne.
#16960
nyilván, meg valszeg pár csapágy is szabvány és a fék kuplungkar is jó rá valamiről :D
Jövőhéten megyek a monsterrel szervizbe, szerintem rákérdezek hogy ott mit tudnak a Moto-ról. Már csak azért is, mert ollllyyyan hibalistát szedtem össze az enyémhez, hogy az egy munkaóra lesz mire elolvassa a szerelő. Csábító az a -10 és és -20k kilométer. Hátha kevesebb baj lenne vele. Több nem hiszem hogy lehet, nade legyünk pozitívak, most az értő kezek megcsinálják amit meg kell és idén már semmi baj nem lesz vele jó útra tér, így nem gyűlölöm meg végérvényesen, és teszem fel a Hahura. Ámen
Most lehet utálni fognak páran de leírom. Én elég régóta Ducati rajongó vagyok,és az elmúlt 19 évben volt is egy pár Ducatim, amelyik tipus nem volt az viszont volt a közvetlen környezetemben. Én ki merem jelenteni, hogy a Ducati nem egy problémás motor! Igaz, hogy vagy új motort vettem vagy a piac drágább szegmenséből választottam, és sosem spóroltam a szervízen vagy az alkatrészen. Tudatosan kerültem a külföldről behozott és összerakott romokat, vagy az olyan kereskedőket akik köztudottan ebből élnek. Szóval csak azt akartam ebből kihozni, hogy az olcsó motorok álltalában nem hiába olcsók, és aminek megkérik az árát annak meg van az oka. Sajnos a neked a tieddel nem volt szerencséd, és ezzel a Morinivel éppen ugyan azon a lejtőn haladsz tovább ahol a Monstereddel már elindultál. Véleményem szerint vagy tedd rendbe a Monstert, és használd, vagy ha cserélsz akkor ne a "kukában" keresgélj, hidd el a végén pont annyiba, vagy többe lesz, csak éppen nem lesz örömöd benne.
Egy ideje nem jártam a motort vennék topikban, mert elengedtem a Morini témát, hasonló gondolatmeneten, mint amit ti levezettetek. Gyakorlatilag a gondolat megszületése után rögtön. Ritka, és olcsó, ez a kombó nekem azt jelenti felejtsem el nagy ívben. Azért köszönöm, hogy próbáltok megóvni még egy szívósorozattól. A ducatit nem bántam meg, sajnos a tárolás miatti lehetőségeim, és a munkám miatti ritka motorozási lehetőség miatt nem jártam volna jobban egy szalon géppel sem. És le kell szögezni, hogy nagyon sok örömteli pillanat volt ebben a motorban. Most is Ducatikat nézegetek, általában jól választok használt járművet, ebbe kicsit belenyúltam na:)
De egyre inkább a rendbetétel felé tekintgetek, sőt... de azért várjuk meg mire jut a szerviz a vassal, szerdán viszem.
Zárójelben megjegyzem eddig, még soha nem spóroltam, olajon, szíjon vagy bármi fontos alkatrészen, és közel sem ez volt a piac legolcsóbbika, vagy 6-ot megnéztem, ez volt egyben a legjobban. Mosolygósgyilkos...:) Aki meg ránézésre megmondja, hogy el fog szakadni a gázbovden, vagy érzi, hogy tönkremegy az akku, esetleg a feszszabályzó, azt legközelebb viszem magammal motort venni :). Szóval előbb vagy utóbb összeáll az, meg kell hálálnia a rendszeres és értő kezelgetést.
#16961
Jövőhéten megyek a monsterrel szervizbe, szerintem rákérdezek hogy ott mit tudnak a Moto-ról. Már csak azért is, mert ollllyyyan hibalistát szedtem össze az enyémhez, hogy az egy munkaóra lesz mire elolvassa a szerelő. Csábító az a -10 és és -20k kilométer. Hátha kevesebb baj lenne vele. Több nem hiszem hogy lehet, nade legyünk pozitívak, most az értő kezek megcsinálják amit meg kell és idén már semmi baj nem lesz vele jó útra tér, így nem gyűlölöm meg végérvényesen, és teszem fel a Hahura. Ámen
Most lehet utálni fognak páran de leírom. Én elég régóta Ducati rajongó vagyok,és az elmúlt 19 évben volt is egy pár Ducatim, amelyik tipus nem volt az viszont volt a közvetlen környezetemben. Én ki merem jelenteni, hogy a Ducati nem egy problémás motor! Igaz, hogy vagy új motort vettem vagy a piac drágább szegmenséből választottam, és sosem spóroltam a szervízen vagy az alkatrészen. Tudatosan kerültem a külföldről behozott és összerakott romokat, vagy az olyan kereskedőket akik köztudottan ebből élnek. Szóval csak azt akartam ebből kihozni, hogy az olcsó motorok álltalában nem hiába olcsók, és aminek megkérik az árát annak meg van az oka. Sajnos a neked a tieddel nem volt szerencséd, és ezzel a Morinivel éppen ugyan azon a lejtőn haladsz tovább ahol a Monstereddel már elindultál. Véleményem szerint vagy tedd rendbe a Monstert, és használd, vagy ha cserélsz akkor ne a "kukában" keresgélj, hidd el a végén pont annyiba, vagy többe lesz, csak éppen nem lesz örömöd benne.
Egy ideje nem jártam a motort vennék topikban, mert elengedtem a Morini témát, hasonló gondolatmeneten, mint amit ti levezettetek. Gyakorlatilag a gondolat megszületése után rögtön. Ritka, és olcsó, ez a kombó nekem azt jelenti felejtsem el nagy ívben. Azért köszönöm, hogy próbáltok megóvni még egy szívósorozattól. A ducatit nem bántam meg, sajnos a tárolás miatti lehetőségeim, és a munkám miatti ritka motorozási lehetőség miatt nem jártam volna jobban egy szalon géppel sem. És le kell szögezni, hogy nagyon sok örömteli pillanat volt ebben a motorban. Most is Ducatikat nézegetek, általában jól választok használt járművet, ebbe kicsit belenyúltam na:)
De egyre inkább a rendbetétel felé tekintgetek, sőt... de azért várjuk meg mire jut a szerviz a vassal, szerdán viszem.
Zárójelben megjegyzem eddig, még soha nem spóroltam, olajon, szíjon vagy bármi fontos alkatrészen, és közel sem ez volt a piac legolcsóbbika, vagy 6-ot megnéztem, ez volt egyben a legjobban. Mosolygósgyilkos...:) Aki meg ránézésre megmondja, hogy el fog szakadni a gázbovden, vagy érzi, hogy tönkremegy az akku, esetleg a feszszabályzó, azt legközelebb viszem magammal motort venni :). Szóval előbb vagy utóbb összeáll az, meg kell hálálnia a rendszeres és értő kezelgetést.
nem állítottam, hogy te spoóroltál a szervízen, hanem azt, hogy sokan spórolnak a szervízen. Inkább olcsóbban adják mint hogí megcsináltassák tiszteségesen. A te motorodat nem ismerem, a Moriniről beszéltem, hogy a kuka alja ;)
#16962
nyilván, meg valszeg pár csapágy is szabvány és a fék kuplungkar is jó rá valamiről :D
Jövőhéten megyek a monsterrel szervizbe, szerintem rákérdezek hogy ott mit tudnak a Moto-ról. Már csak azért is, mert ollllyyyan hibalistát szedtem össze az enyémhez, hogy az egy munkaóra lesz mire elolvassa a szerelő. Csábító az a -10 és és -20k kilométer. Hátha kevesebb baj lenne vele. Több nem hiszem hogy lehet, nade legyünk pozitívak, most az értő kezek megcsinálják amit meg kell és idén már semmi baj nem lesz vele jó útra tér, így nem gyűlölöm meg végérvényesen, és teszem fel a Hahura. Ámen
Most lehet utálni fognak páran de leírom. Én elég régóta Ducati rajongó vagyok,és az elmúlt 19 évben volt is egy pár Ducatim, amelyik tipus nem volt az viszont volt a közvetlen környezetemben. Én ki merem jelenteni, hogy a Ducati nem egy problémás motor! Igaz, hogy vagy új motort vettem vagy a piac drágább szegmenséből választottam, és sosem spóroltam a szervízen vagy az alkatrészen. Tudatosan kerültem a külföldről behozott és összerakott romokat, vagy az olyan kereskedőket akik köztudottan ebből élnek. Szóval csak azt akartam ebből kihozni, hogy az olcsó motorok álltalában nem hiába olcsók, és aminek megkérik az árát annak meg van az oka. Sajnos a neked a tieddel nem volt szerencséd, és ezzel a Morinivel éppen ugyan azon a lejtőn haladsz tovább ahol a Monstereddel már elindultál. Véleményem szerint vagy tedd rendbe a Monstert, és használd, vagy ha cserélsz akkor ne a "kukában" keresgélj, hidd el a végén pont annyiba, vagy többe lesz, csak éppen nem lesz örömöd benne.
Amennyire en erzekelem a dolgokat, az altalad leirt jelenseg, az un. lefingott gepek megvasarlasa inkabb kortunet. Egyreszt a tomegeknek nem all rendelkezesre a szukseges anyagi ero, sem a vasarlaskor, sem pedig a karbantartaskor. Az elet meg csak jon szembe a maga igenyeivel, ha realis, ha nem. Masreszt a legtobb vasarlasnal sem a hozzaertes sem pedig a tapasztalat nem all ossze egy ertekelheto dontesse. Nagyon sok esetben az ehhez hasonlo forumon osztjak meg az emberek, hogy mit is szeretnenek es kerik a velemyet azoknak, akik mar kozelebbrol is lattak bovdent. Emlekszem tavaly osszel, amikor en megvettem a kismultit, en is bekerdeztem. A kulonbseg csak annyi, hogy nem kezdtem el hirdeteseket ide dobni, hogy ki mit gondol, hiszen nem az volt a kerdes szamomra, hogy mitol megy a villamos, hanem csak annyi, hogy van-e olyan, amirol nem tudok. De nem ez dontotte el a vasarlast es attol tartok, nem ez a jellemzo. A fenyre repulunk mindannyian, csak ki nagyobb ki kevesebb szerencsevel es szarnyakkal megaldva.
#16963
Jövőhéten megyek a monsterrel szervizbe, szerintem rákérdezek hogy ott mit tudnak a Moto-ról. Már csak azért is, mert ollllyyyan hibalistát szedtem össze az enyémhez, hogy az egy munkaóra lesz mire elolvassa a szerelő. Csábító az a -10 és és -20k kilométer. Hátha kevesebb baj lenne vele. Több nem hiszem hogy lehet, nade legyünk pozitívak, most az értő kezek megcsinálják amit meg kell és idén már semmi baj nem lesz vele jó útra tér, így nem gyűlölöm meg végérvényesen, és teszem fel a Hahura. Ámen
Most lehet utálni fognak páran de leírom. Én elég régóta Ducati rajongó vagyok,és az elmúlt 19 évben volt is egy pár Ducatim, amelyik tipus nem volt az viszont volt a közvetlen környezetemben. Én ki merem jelenteni, hogy a Ducati nem egy problémás motor! Igaz, hogy vagy új motort vettem vagy a piac drágább szegmenséből választottam, és sosem spóroltam a szervízen vagy az alkatrészen. Tudatosan kerültem a külföldről behozott és összerakott romokat, vagy az olyan kereskedőket akik köztudottan ebből élnek. Szóval csak azt akartam ebből kihozni, hogy az olcsó motorok álltalában nem hiába olcsók, és aminek megkérik az árát annak meg van az oka. Sajnos a neked a tieddel nem volt szerencséd, és ezzel a Morinivel éppen ugyan azon a lejtőn haladsz tovább ahol a Monstereddel már elindultál. Véleményem szerint vagy tedd rendbe a Monstert, és használd, vagy ha cserélsz akkor ne a "kukában" keresgélj, hidd el a végén pont annyiba, vagy többe lesz, csak éppen nem lesz örömöd benne.
Amennyire en erzekelem a dolgokat, az altalad leirt jelenseg, az un. lefingott gepek megvasarlasa inkabb kortunet. Egyreszt a tomegeknek nem all rendelkezesre a szukseges anyagi ero, sem a vasarlaskor, sem pedig a karbantartaskor. Az elet meg csak jon szembe a maga igenyeivel, ha realis, ha nem. Masreszt a legtobb vasarlasnal sem a hozzaertes sem pedig a tapasztalat nem all ossze egy ertekelheto dontesse. Nagyon sok esetben az ehhez hasonlo forumon osztjak meg az emberek, hogy mit is szeretnenek es kerik a velemyet azoknak, akik mar kozelebbrol is lattak bovdent. Emlekszem tavaly osszel, amikor en megvettem a kismultit, en is bekerdeztem. A kulonbseg csak annyi, hogy nem kezdtem el hirdeteseket ide dobni, hogy ki mit gondol, hiszen nem az volt a kerdes szamomra, hogy mitol megy a villamos, hanem csak annyi, hogy van-e olyan, amirol nem tudok. De nem ez dontotte el a vasarlast es attol tartok, nem ez a jellemzo. A fenyre repulunk mindannyian, csak ki nagyobb ki kevesebb szerencsevel es szarnyakkal megaldva.

Ez szep volt Gaben. Valahol olvastam, Lalikám.
Viccen kivul van benne valami, amit leirtak. Másik oldalrol minden modellnek és motornak meg vannak a maga kis trukjei, jo tapasztalatot cseréli olyan márkatársakkal, akik mar megjatrak a rogos utat.
Az olvso motor vételrol meg annyit, hogy Csikos elment turamotrot venni, es egy 750ss el tért haza, ami a magyar piac legolcsobbja vol, egy rendes szervizelés utan meg gurul gond nelkul.
#16964
Most lehet utálni fognak páran de leírom. Én elég régóta Ducati rajongó vagyok,és az elmúlt 19 évben volt is egy pár Ducatim, amelyik tipus nem volt az viszont volt a közvetlen környezetemben. Én ki merem jelenteni, hogy a Ducati nem egy problémás motor! Igaz, hogy vagy új motort vettem vagy a piac drágább szegmenséből választottam, és sosem spóroltam a szervízen vagy az alkatrészen. Tudatosan kerültem a külföldről behozott és összerakott romokat, vagy az olyan kereskedőket akik köztudottan ebből élnek. Szóval csak azt akartam ebből kihozni, hogy az olcsó motorok álltalában nem hiába olcsók, és aminek megkérik az árát annak meg van az oka. Sajnos a neked a tieddel nem volt szerencséd, és ezzel a Morinivel éppen ugyan azon a lejtőn haladsz tovább ahol a Monstereddel már elindultál. Véleményem szerint vagy tedd rendbe a Monstert, és használd, vagy ha cserélsz akkor ne a "kukában" keresgélj, hidd el a végén pont annyiba, vagy többe lesz, csak éppen nem lesz örömöd benne.
Amennyire en erzekelem a dolgokat, az altalad leirt jelenseg, az un. lefingott gepek megvasarlasa inkabb kortunet. Egyreszt a tomegeknek nem all rendelkezesre a szukseges anyagi ero, sem a vasarlaskor, sem pedig a karbantartaskor. Az elet meg csak jon szembe a maga igenyeivel, ha realis, ha nem. Masreszt a legtobb vasarlasnal sem a hozzaertes sem pedig a tapasztalat nem all ossze egy ertekelheto dontesse. Nagyon sok esetben az ehhez hasonlo forumon osztjak meg az emberek, hogy mit is szeretnenek es kerik a velemyet azoknak, akik mar kozelebbrol is lattak bovdent. Emlekszem tavaly osszel, amikor en megvettem a kismultit, en is bekerdeztem. A kulonbseg csak annyi, hogy nem kezdtem el hirdeteseket ide dobni, hogy ki mit gondol, hiszen nem az volt a kerdes szamomra, hogy mitol megy a villamos, hanem csak annyi, hogy van-e olyan, amirol nem tudok. De nem ez dontotte el a vasarlast es attol tartok, nem ez a jellemzo. A fenyre repulunk mindannyian, csak ki nagyobb ki kevesebb szerencsevel es szarnyakkal megaldva.

Ez szep volt Gaben. Valahol olvastam, Lalikám.
Viccen kivul van benne valami, amit leirtak. Másik oldalrol minden modellnek és motornak meg vannak a maga kis trukjei, jo tapasztalatot cseréli olyan márkatársakkal, akik mar megjatrak a rogos utat.
Az olvso motor vételrol meg annyit, hogy Csikos elment turamotrot venni, es egy 750ss el tért haza, ami a magyar piac legolcsobbja vol, egy rendes szervizelés utan meg gurul gond nelkul.
Igazából ő végig SS-t akart, és pont 750-est, mert az a legnagyobb teljesítményű és még egész olcsó nedves kuplungos. Az ST-t az esze mondta, de az olyan félgőzős dolog volt, jobb is, hogy nem jött össze. Nem szeretné ennyire, mert kompromisszum lenne. :)
#16965
Amennyire en erzekelem a dolgokat, az altalad leirt jelenseg, az un. lefingott gepek megvasarlasa inkabb kortunet. Egyreszt a tomegeknek nem all rendelkezesre a szukseges anyagi ero, sem a vasarlaskor, sem pedig a karbantartaskor. Az elet meg csak jon szembe a maga igenyeivel, ha realis, ha nem. Masreszt a legtobb vasarlasnal sem a hozzaertes sem pedig a tapasztalat nem all ossze egy ertekelheto dontesse. Nagyon sok esetben az ehhez hasonlo forumon osztjak meg az emberek, hogy mit is szeretnenek es kerik a velemyet azoknak, akik mar kozelebbrol is lattak bovdent. Emlekszem tavaly osszel, amikor en megvettem a kismultit, en is bekerdeztem. A kulonbseg csak annyi, hogy nem kezdtem el hirdeteseket ide dobni, hogy ki mit gondol, hiszen nem az volt a kerdes szamomra, hogy mitol megy a villamos, hanem csak annyi, hogy van-e olyan, amirol nem tudok. De nem ez dontotte el a vasarlast es attol tartok, nem ez a jellemzo. A fenyre repulunk mindannyian, csak ki nagyobb ki kevesebb szerencsevel es szarnyakkal megaldva.

Ez szep volt Gaben. Valahol olvastam, Lalikám.
Viccen kivul van benne valami, amit leirtak. Másik oldalrol minden modellnek és motornak meg vannak a maga kis trukjei, jo tapasztalatot cseréli olyan márkatársakkal, akik mar megjatrak a rogos utat.
Az olvso motor vételrol meg annyit, hogy Csikos elment turamotrot venni, es egy 750ss el tért haza, ami a magyar piac legolcsobbja vol, egy rendes szervizelés utan meg gurul gond nelkul.
Igazából ő végig SS-t akart, és pont 750-est, mert az a legnagyobb teljesítményű és még egész olcsó nedves kuplungos. Az ST-t az esze mondta, de az olyan félgőzős dolog volt, jobb is, hogy nem jött össze. Nem szeretné ennyire, mert kompromisszum lenne. :)

Én azt hittem, hogy zavarni fog a szaraz kuplung, de szerintem az ugy hozza tartozik egy Ducatihoz, mint diohoz a héja.Engem egyáltalán nem zavar, sot, noveli a feelinget.
Valahol megertem Csikost, hogy vsgyott valamire a szive, mast mondott az esze, nem orvendezett a felesége, de mégis a szivére hallgatott. Masik oldalrol ha egy tokeletes motrot vett volna, mirol irna cikker, amit mi orommel olvasnánk?
#16966
Üdv!

Jó barátom szeretné megvenni ezt a motort, esetleg ismerős valakinek? Körbe nézve annyit látok, hogy mindkét oldalára már borult a motor, lábtartónál és váznál van nyoma, plusz a kormánygátló is kapott egy kicsit, de a váz az elvileg ép. 28.000 km-el hirdetik. Köszönöm a segítséget!
Csatolmányok
(1.15 MiB) Még senki sem töltötte le.
#16971
Sziasztok!
Valaki volt már esetleg megnézni?
Gyanúsan olcsó... SC project dobokkal 1.2...
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... n-13718131
Vagy csak tényleg gyorsan szeretné kipörgetni és paranoid vagyok.... :D
Köszi!
Plussz magyarországi forgalomba helyezés...
+ egy gyári elem sincs rajta
Ez előny vagy hátrány? ;) Nem vagyok képben a Hyperek aktuális árképzésével, csak felhívtam egy "apró" részletre a figyelmet. ;)
#16972
Plussz magyarországi forgalomba helyezés...
+ egy gyári elem sincs rajta
Ez előny vagy hátrány? ;) Nem vagyok képben a Hyperek aktuális árképzésével, csak felhívtam egy "apró" részletre a figyelmet. ;)
lehet ez is az is, én inkább hátrányként élem meg de persze érdekes lenne tudni, hogy miért van így
#16973
+ egy gyári elem sincs rajta
Ez előny vagy hátrány? ;) Nem vagyok képben a Hyperek aktuális árképzésével, csak felhívtam egy "apró" részletre a figyelmet. ;)
lehet ez is az is, én inkább hátrányként élem meg de persze érdekes lenne tudni, hogy miért van így
Nekem is inkább hátrány. Értékelem a minőségi extra alkatrészeket, kiegeszítőket, de csak akkor, ha megvannak a gyáriak is. Nagyon sokan eladják a gyári alkatrészeket, hogy egy kis pénz visszajöjön, de sokszor golyóra törés miatt nem gyári a gép.
#16974
Ez előny vagy hátrány? ;) Nem vagyok képben a Hyperek aktuális árképzésével, csak felhívtam egy "apró" részletre a figyelmet. ;)
lehet ez is az is, én inkább hátrányként élem meg de persze érdekes lenne tudni, hogy miért van így
Nekem is inkább hátrány. Értékelem a minőségi extra alkatrészeket, kiegeszítőket, de csak akkor, ha megvannak a gyáriak is. Nagyon sokan eladják a gyári alkatrészeket, hogy egy kis pénz visszajöjön, de sokszor golyóra törés miatt nem gyári a gép.
Ez pontosan így van, ezért is adok minden gyári cuccot a motoromhoz...Ja, az én motoromnál nyomon követhető a változás/változtatás is.
#16975
Üdv,

A szokásos a problémám ebben a topicban:
Ducati vásárláson gondolkodom.
Egyelőre még nem tudtak elriasztani( drága motor, senki nem ért hozzá, mindig folyik az olaj majd, egyebek).
A nagy Multistrada csípődött be nekem...(Szeretem a hosszú túrákat akár 2 személlyel is, kell a erő és a tárolóhely.
Jó lenne ha a doboz szett is lenne, de elég ritka ahogy látom(vagy drága)...

Esetleg tud valaki valamit az alábbi hirdetett motorokról?
A sorrend egyben az érdeklődési szintem sorrendje is :)
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... 0-13581713
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... 0-13117914
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... 0-13352936

A top ez lenne, de sajna dupla annyi az ára..
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... a-13755400

Tél közepén, most csak infókat szedem össze, és várom a tavaszt mikor lehet próbálgatni is.

Egyéb kérdésem még:
Mekkora átlagfogyasztást lehet számolni?
Létezik automata olajzó a lánchoz?
Ha általánosan előforduló hiba a üzemanyag szintjelző nem mérése akkor hogy számolható mikortól van tartalékon? van valami jelzés esetleg ilyen esetben?

Egyelőre ennyi a kérdés, majd menetközben a többi...
Köszi
Üdv,
Cat
#16976
Üdv,

A szokásos a problémám ebben a topicban:
Ducati vásárláson gondolkodom.
Egyelőre még nem tudtak elriasztani( drága motor, senki nem ért hozzá, mindig folyik az olaj majd, egyebek).
A nagy Multistrada csípődött be nekem...(Szeretem a hosszú túrákat akár 2 személlyel is, kell a erő és a tárolóhely.
Jó lenne ha a doboz szett is lenne, de elég ritka ahogy látom(vagy drága)...

Esetleg tud valaki valamit az alábbi hirdetett motorokról?
A sorrend egyben az érdeklődési szintem sorrendje is :)
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... 0-13581713
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... 0-13117914
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... 0-13352936

A top ez lenne, de sajna dupla annyi az ára..
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... a-13755400

Tél közepén, most csak infókat szedem össze, és várom a tavaszt mikor lehet próbálgatni is.

Egyéb kérdésem még:
Mekkora átlagfogyasztást lehet számolni?
Létezik automata olajzó a lánchoz?
Ha általánosan előforduló hiba a üzemanyag szintjelző nem mérése akkor hogy számolható mikortól van tartalékon? van valami jelzés esetleg ilyen esetben?

Egyelőre ennyi a kérdés, majd menetközben a többi...
Köszi
Üdv,
Cat
Hali!

Az apró kérdéseidre egy kis segítség saját tapasztalat alapján:
Nekem a Monster S4R nagy átlagban 7 litert fogyaszt 1 és 2 személlyel ugyan úgy, 140-es átlagtempó mellett úgy, hogy nem spórolok a gázzal.
Automata olajzót lazán tudsz rá rakni, egy normális, nem elektromos is kb 30.000 Ft, multin sok helyre elrakható, jó ötlet!
Nekem sem megy az üzemanyag szint jelző, én mindig tele tankolom a motort és lenullázom a napi számlálót, 15 literes tank mellett max 150-200 km-t teszek meg a következő tankolásig, ez az egyetlen megoldás.
#16977
Üdv,

A szokásos a problémám ebben a topicban:
Ducati vásárláson gondolkodom.
Egyelőre még nem tudtak elriasztani( drága motor, senki nem ért hozzá, mindig folyik az olaj majd, egyebek).
A nagy Multistrada csípődött be nekem...(Szeretem a hosszú túrákat akár 2 személlyel is, kell a erő és a tárolóhely.
Jó lenne ha a doboz szett is lenne, de elég ritka ahogy látom(vagy drága)...

Esetleg tud valaki valamit az alábbi hirdetett motorokról?
A sorrend egyben az érdeklődési szintem sorrendje is :)
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... 0-13581713
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... 0-13117914
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... 0-13352936

A top ez lenne, de sajna dupla annyi az ára..
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... a-13755400

Tél közepén, most csak infókat szedem össze, és várom a tavaszt mikor lehet próbálgatni is.

Egyéb kérdésem még:
Mekkora átlagfogyasztást lehet számolni?
Létezik automata olajzó a lánchoz?
Ha általánosan előforduló hiba a üzemanyag szintjelző nem mérése akkor hogy számolható mikortól van tartalékon? van valami jelzés esetleg ilyen esetben?

Egyelőre ennyi a kérdés, majd menetközben a többi...
Köszi
Üdv,
Cat
Hali!

Az apró kérdéseidre egy kis segítség saját tapasztalat alapján:
Nekem a Monster S4R nagy átlagban 7 litert fogyaszt 1 és 2 személlyel ugyan úgy, 140-es átlagtempó mellett úgy, hogy nem spórolok a gázzal.
Automata olajzót lazán tudsz rá rakni, egy normális, nem elektromos is kb 30.000 Ft, multin sok helyre elrakható, jó ötlet!
Nekem sem megy az üzemanyag szint jelző, én mindig tele tankolom a motort és lenullázom a napi számlálót, 15 literes tank mellett max 150-200 km-t teszek meg a következő tankolásig, ez az egyetlen megoldás.
Egy literrel többet eszik, mint kéne, én 2 személlyel mentem 6 literrel, rendszering a túracsapat eleje tájékán. Nyilván nem a fogyasztás miatt fontos ez, hanem hogy valszeg dús lehet a keveréked, de mondtad is korábban, hogy be kell lövetned még a befecskendezést.
#16979
10 év alatt egyszer sem foglalkoztam a fogyasztással, ha az lenne a fontos rogobóznék. szerintem a ducati nem erről szól...
szerintem pont az üzemanyagszint visszajelző miatt érdekes :) én is a napi számlálót használom.
#16980
Sziasztok, B.U.É.K. mindenkinek!

Eladtam tavaly a Monster-t (620). Szeretnék egy 1000-est helyette. Tetszik a félkarú lengővilla nagyon, úgyhogy a Monster S2R 1000 lenne a kiszemelt típus.
Az a jó benne, hogy 1 éve figyelem a hahu-t, és összesen 2 db volt hirdetve ezen idő alatt.
Arra gondoltam, megkérdezem itt, hátha valakinek porosodik egy a garázsban (vagy a szobában:-))
A felhasználók motorjai funkció alapján 13 tagnak van ilyen gépe. Ha valakinek nagyon útban van, szívesen átvenném. :-)
Biztos van 1-2 ember, aki régóta gondolkodik az eladáson, csak nem merte eddig meghirdetni, nehogy valami idióta vegye meg. Most itt a lehetőség. (mármint hogy megvenné egy idióta :-) )
1 éve nem ültem Ducati-n, úgyhogy légyszi' segítsetek. A Hondás haveroknak muszáj valami rendes gépet villantanom tavasszal!
Köszi!
#16981
Üdv,

A szokásos a problémám ebben a topicban:
Ducati vásárláson gondolkodom.
Egyelőre még nem tudtak elriasztani( drága motor, senki nem ért hozzá, mindig folyik az olaj majd, egyebek).
A nagy Multistrada csípődött be nekem...(Szeretem a hosszú túrákat akár 2 személlyel is, kell a erő és a tárolóhely.
Jó lenne ha a doboz szett is lenne, de elég ritka ahogy látom(vagy drága)...

Esetleg tud valaki valamit az alábbi hirdetett motorokról?
A sorrend egyben az érdeklődési szintem sorrendje is :)
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... 0-13581713
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... 0-13117914
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... 0-13352936

A top ez lenne, de sajna dupla annyi az ára..
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... a-13755400

Tél közepén, most csak infókat szedem össze, és várom a tavaszt mikor lehet próbálgatni is.

Egyéb kérdésem még:
Mekkora átlagfogyasztást lehet számolni?
Létezik automata olajzó a lánchoz?
Ha általánosan előforduló hiba a üzemanyag szintjelző nem mérése akkor hogy számolható mikortól van tartalékon? van valami jelzés esetleg ilyen esetben?

Egyelőre ennyi a kérdés, majd menetközben a többi...
Köszi
Üdv,
Cat
Hali!

Az apró kérdéseidre egy kis segítség saját tapasztalat alapján:
Nekem a Monster S4R nagy átlagban 7 litert fogyaszt 1 és 2 személlyel ugyan úgy, 140-es átlagtempó mellett úgy, hogy nem spórolok a gázzal.
Automata olajzót lazán tudsz rá rakni, egy normális, nem elektromos is kb 30.000 Ft, multin sok helyre elrakható, jó ötlet!
Nekem sem megy az üzemanyag szint jelző, én mindig tele tankolom a motort és lenullázom a napi számlálót, 15 literes tank mellett max 150-200 km-t teszek meg a következő tankolásig, ez az egyetlen megoldás.
Egy literrel többet eszik, mint kéne, én 2 személlyel mentem 6 literrel, rendszering a túracsapat eleje tájékán. Nyilván nem a fogyasztás miatt fontos ez, hanem hogy valszeg dús lehet a keveréked, de mondtad is korábban, hogy be kell lövetned még a befecskendezést.
monster s4rs telitank 85km-nél kifogyott. Milyen túracsapat? :D
#16982
Hali!

Az apró kérdéseidre egy kis segítség saját tapasztalat alapján:
Nekem a Monster S4R nagy átlagban 7 litert fogyaszt 1 és 2 személlyel ugyan úgy, 140-es átlagtempó mellett úgy, hogy nem spórolok a gázzal.
Automata olajzót lazán tudsz rá rakni, egy normális, nem elektromos is kb 30.000 Ft, multin sok helyre elrakható, jó ötlet!
Nekem sem megy az üzemanyag szint jelző, én mindig tele tankolom a motort és lenullázom a napi számlálót, 15 literes tank mellett max 150-200 km-t teszek meg a következő tankolásig, ez az egyetlen megoldás.
Egy literrel többet eszik, mint kéne, én 2 személlyel mentem 6 literrel, rendszering a túracsapat eleje tájékán. Nyilván nem a fogyasztás miatt fontos ez, hanem hogy valszeg dús lehet a keveréked, de mondtad is korábban, hogy be kell lövetned még a befecskendezést.
monster s4rs telitank 85km-nél kifogyott. Milyen túracsapat? :D
almát a banánhoz, az amnéziádról meg nem tehetek :)
#16983
Hali!

Az apró kérdéseidre egy kis segítség saját tapasztalat alapján:
Nekem a Monster S4R nagy átlagban 7 litert fogyaszt 1 és 2 személlyel ugyan úgy, 140-es átlagtempó mellett úgy, hogy nem spórolok a gázzal.
Automata olajzót lazán tudsz rá rakni, egy normális, nem elektromos is kb 30.000 Ft, multin sok helyre elrakható, jó ötlet!
Nekem sem megy az üzemanyag szint jelző, én mindig tele tankolom a motort és lenullázom a napi számlálót, 15 literes tank mellett max 150-200 km-t teszek meg a következő tankolásig, ez az egyetlen megoldás.
Egy literrel többet eszik, mint kéne, én 2 személlyel mentem 6 literrel, rendszering a túracsapat eleje tájékán. Nyilván nem a fogyasztás miatt fontos ez, hanem hogy valszeg dús lehet a keveréked, de mondtad is korábban, hogy be kell lövetned még a befecskendezést.
monster s4rs telitank 85km-nél kifogyott. Milyen túracsapat? :D
Én sem mentem még 130 km-nél többet egy tankkal... mondjuk én hozzád képest spórolok... a gázzal... :D
#16984
Üdv,

A szokásos a problémám ebben a topicban:
Ducati vásárláson gondolkodom.
Egyelőre még nem tudtak elriasztani( drága motor, senki nem ért hozzá, mindig folyik az olaj majd, egyebek).
A nagy Multistrada csípődött be nekem...(Szeretem a hosszú túrákat akár 2 személlyel is, kell a erő és a tárolóhely.
Jó lenne ha a doboz szett is lenne, de elég ritka ahogy látom(vagy drága)...

Esetleg tud valaki valamit az alábbi hirdetett motorokról?
A sorrend egyben az érdeklődési szintem sorrendje is :)
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... 0-13581713
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... 0-13117914
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... 0-13352936

A top ez lenne, de sajna dupla annyi az ára..
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... a-13755400

Tél közepén, most csak infókat szedem össze, és várom a tavaszt mikor lehet próbálgatni is.

Egyéb kérdésem még:
Mekkora átlagfogyasztást lehet számolni?
Létezik automata olajzó a lánchoz?
Ha általánosan előforduló hiba a üzemanyag szintjelző nem mérése akkor hogy számolható mikortól van tartalékon? van valami jelzés esetleg ilyen esetben?

Egyelőre ennyi a kérdés, majd menetközben a többi...
Köszi
Üdv,
Cat
Hali!

Az apró kérdéseidre egy kis segítség saját tapasztalat alapján:
Nekem a Monster S4R nagy átlagban 7 litert fogyaszt 1 és 2 személlyel ugyan úgy, 140-es átlagtempó mellett úgy, hogy nem spórolok a gázzal.
Automata olajzót lazán tudsz rá rakni, egy normális, nem elektromos is kb 30.000 Ft, multin sok helyre elrakható, jó ötlet!
Nekem sem megy az üzemanyag szint jelző, én mindig tele tankolom a motort és lenullázom a napi számlálót, 15 literes tank mellett max 150-200 km-t teszek meg a következő tankolásig, ez az egyetlen megoldás.
Egy literrel többet eszik, mint kéne, én 2 személlyel mentem 6 literrel, rendszering a túracsapat eleje tájékán. Nyilván nem a fogyasztás miatt fontos ez, hanem hogy valszeg dús lehet a keveréked, de mondtad is korábban, hogy be kell lövetned még a befecskendezést.
Igen, dús a keverékem, tavasszal lesz a "belövése", egyébként jöttem már ki úgy, hogy 1 személlyel, szerpentinezéssel és 140-160 utazóval 240 km-t tettem meg és még maradt kb 1,5 liter a tankban! :D Amúgy a 7 literes fogyasztást átlagban mondanám, amiben benne van a városi csapatás, pályázás, túrázások, tehát úgy mindent összevetve a 7 liter reális lehet. Mondjuk azt pontosan tudom, hogy az enyém 200 utazóval Debrecen-Budapest között kereken 7,9-et evett, bár ez is lehet túl sok. :D
#16985
Egy literrel többet eszik, mint kéne, én 2 személlyel mentem 6 literrel, rendszering a túracsapat eleje tájékán. Nyilván nem a fogyasztás miatt fontos ez, hanem hogy valszeg dús lehet a keveréked, de mondtad is korábban, hogy be kell lövetned még a befecskendezést.
monster s4rs telitank 85km-nél kifogyott. Milyen túracsapat? :D
Én sem mentem még 130 km-nél többet egy tankkal... mondjuk én hozzád képest spórolok... a gázzal... :D
persze, pont te :D
#16986
Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy a Ducati 620 Sport típusú motorról mi a véleményetek? Nem Monster-ről van szó. Angol oldalakon találtam róla információt, de nagyon keveset.
Még nem rendelkezem nagy motorral, és kezdő motornak szeretném.
Köszi előre is a válaszokat.
Üdv,
P.
#16987
Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy a Ducati 620 Sport típusú motorról mi a véleményetek? Nem Monster-ről van szó. Angol oldalakon találtam róla információt, de nagyon keveset.
Még nem rendelkezem nagy motorral, és kezdő motornak szeretném.
Köszi előre is a válaszokat.
Üdv,
P.
Nekem 620 multi van, es nekem boven eleg. Attol tartok, neked meg sok lesz, ha meg nincs jogsid sem. Ez termeszetesen teljesen szubjektiv, de meg osszel osszeakadtunk egy sraccal egy lampanal, mosoly-mosoly, zoldnel elkezdtunk motorozni csak ugy "egyutt". Gondoltam en. Mentunk ahogy kiadta. Szerintem. Aztan ö elunhatta, es huss. En meg levontam a konzekvenciat. Szoval innen nezve vagy az en motorom nagyon szar, vagy en vagyok nagyon szar, vagy mindketto. De a 620 szerintem jo motor.
#16988
Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy a Ducati 620 Sport típusú motorról mi a véleményetek? Nem Monster-ről van szó. Angol oldalakon találtam róla információt, de nagyon keveset.
Még nem rendelkezem nagy motorral, és kezdő motornak szeretném.
Köszi előre is a válaszokat.
Üdv,
P.
Szia! Nem is tudtam, hogy létezik ilyen Ducati! Látom 2 évig gyártották. Ez egy kis 900 SS-nek néz ki. A blokkja gondolom, hogy a Monster 620-ból származik.
Kezdőként mindig az a kérdés, hogy mire akarod használni. Az ülés pozíciója miatt főként városi használatra nem hiszem, hogy praktikus. Kezdőnek bőven elég a motorerő, de azért ne gyors, hosszú autópályázásra gondolj. Próbálj ki egyet mielőtt belevágnál...
#16993
Sziasztok!

Szeretnék venni egy Monstert. Esetleg ismeri valaki az alábbit? HD képeken elég szépnek tűnik, de valamiért tavaly szeptember óta fent van.

https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... s-13101322

Van esetleg valakinek tanácsa mit figyeljek?

Előre is köszi!
szerintem ez nem ér ennyit, régi blokkos, nem gyári a lámpa rajta, szerintem a váznak sem eredeti a színe, a hátulja is le van vágva. Ha tudsz szánni rá picit többet nézz 620ast vagy 750est mert ezek a 600asok szarul mennek nagyon és az egy tárcsával szarul is fékez
#16994
Sziasztok!

Szeretnék venni egy Monstert. Esetleg ismeri valaki az alábbit? HD képeken elég szépnek tűnik, de valamiért tavaly szeptember óta fent van.

https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... s-13101322

Van esetleg valakinek tanácsa mit figyeljek?

Előre is köszi!
szerintem ez nem ér ennyit, régi blokkos, nem gyári a lámpa rajta, szerintem a váznak sem eredeti a színe, a hátulja is le van vágva. Ha tudsz szánni rá picit többet nézz 620ast vagy 750est mert ezek a 600asok szarul mennek nagyon és az egy tárcsával szarul is fékez

Köszi!
Ma voltam megnézni, kipróbáltam. Az tény, hogy a távolság jól áll neki. Hidegen indították, ezzel nem volt gond. A bal dekni kicsit taknyolva volt. A fodulatszámmérő és a hátsó féklámpakpcsoló nem ment. Kicsit olyan ütött-kopott. De azt még elfogadnám, mert 22 éves. Gumik kuka. Mondjuk alkuképes. Egyébként szuper volt menni vele, bár nincs összehasonlítási alapom. Lassan haladva h hirtelen húztam egy kövéret akkor rázott egyet a kormány. Ezen meglepődtem, de nem vezettem még V2-t. Az az igazság hogy összképre szép. Nekem kimondottan a vágott hátsó tetszik. A fékeken vállat nem éreztem de a hátsó tárcsa hullámos. Van esetleg javaslat, mennyit érhet? Én egy 100assal kevesebbet gondoltam. Megnézem a többit.
#16995
Sziasztok!

Szeretnék venni egy Monstert. Esetleg ismeri valaki az alábbit? HD képeken elég szépnek tűnik, de valamiért tavaly szeptember óta fent van.

https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... s-13101322

Van esetleg valakinek tanácsa mit figyeljek?

Előre is köszi!
szerintem ez nem ér ennyit, régi blokkos, nem gyári a lámpa rajta, szerintem a váznak sem eredeti a színe, a hátulja is le van vágva. Ha tudsz szánni rá picit többet nézz 620ast vagy 750est mert ezek a 600asok szarul mennek nagyon és az egy tárcsával szarul is fékez

Köszi!
Ma voltam megnézni, kipróbáltam. Az tény, hogy a távolság jól áll neki. Hidegen indították, ezzel nem volt gond. A bal dekni kicsit taknyolva volt. A fodulatszámmérő és a hátsó féklámpakpcsoló nem ment. Kicsit olyan ütött-kopott. De azt még elfogadnám, mert 22 éves. Gumik kuka. Mondjuk alkuképes. Egyébként szuper volt menni vele, bár nincs összehasonlítási alapom. Lassan haladva h hirtelen húztam egy kövéret akkor rázott egyet a kormány. Ezen meglepődtem, de nem vezettem még V2-t. Az az igazság hogy összképre szép. Nekem kimondottan a vágott hátsó tetszik. A fékeken vállat nem éreztem de a hátsó tárcsa hullámos. Van esetleg javaslat, mennyit érhet? Én egy 100assal kevesebbet gondoltam. Megnézem a többit.


Ez a vágott hátsó egyébként miből áll? Bocs, tényleg először láttam Monstert. Egy nem teherviselő szakasz levágása? Csak a gyári indexeket és rendszámtáblatartót tartja igaz?
#16996
szerintem ez nem ér ennyit, régi blokkos, nem gyári a lámpa rajta, szerintem a váznak sem eredeti a színe, a hátulja is le van vágva. Ha tudsz szánni rá picit többet nézz 620ast vagy 750est mert ezek a 600asok szarul mennek nagyon és az egy tárcsával szarul is fékez

Köszi!
Ma voltam megnézni, kipróbáltam. Az tény, hogy a távolság jól áll neki. Hidegen indították, ezzel nem volt gond. A bal dekni kicsit taknyolva volt. A fodulatszámmérő és a hátsó féklámpakpcsoló nem ment. Kicsit olyan ütött-kopott. De azt még elfogadnám, mert 22 éves. Gumik kuka. Mondjuk alkuképes. Egyébként szuper volt menni vele, bár nincs összehasonlítási alapom. Lassan haladva h hirtelen húztam egy kövéret akkor rázott egyet a kormány. Ezen meglepődtem, de nem vezettem még V2-t. Az az igazság hogy összképre szép. Nekem kimondottan a vágott hátsó tetszik. A fékeken vállat nem éreztem de a hátsó tárcsa hullámos. Van esetleg javaslat, mennyit érhet? Én egy 100assal kevesebbet gondoltam. Megnézem a többit.


Ez a vágott hátsó egyébként miből áll? Bocs, tényleg először láttam Monstert. Egy nem teherviselő szakasz levágása? Csak a gyári indexeket és rendszámtáblatartót tartja igaz?
Gyári farokidomot tartja amin elhelyezkedik a hátsó lámpa, indexek és rendszám rész+rendszámtábla világítás. Ha levágod akkor vagy venni vagy készíteni kell egy olyan konzolt ami ezeket mind megtartja. Angolul chop tail, ha így beírod a youtube-on akkor kidob egy csomó átalakító videót, ez például tökéletesen dokumentálja az átalakítást, anno én is ez alapján csináltam az előző motoromon:
www.youtube.com/watch?v=6vd3vET10iY
  • 1
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49

Itt találsz jó pár dolgot: ht[…]

Nagy Monster topic

Köszi a részletes választ :) […]