Oldal: 46 / 49

 

Elküldve: Fri Mar 28, 2014 6:52 am
Szerző: rigo
Egy valamit áruljatok el,hogy a viharban létezik az,hogy egy 2002-es Monterben 25.000 km van???Senki nem motorozik vele csak dísznek tartja?
Sajnos ebben is van valami: esés és szétszedés miatt, néha kimarad egy-egy szezon...
De egyébként szerintem ez még akár lehet reális is, ha olyan tulajok voltak, akiknek nincs annyi idejük és csak évi 2-4 ezer km-t tudnak menni hobbiból.
Nekem inkább a 10-12 ezer km-es motorok gyanúsak hasonló évjáratból és néha még azok is valósak, csak nem olyan megszállott tulajok voltak mint itt sokan :)

 

Elküldve: Fri Mar 28, 2014 6:42 am
Szerző: gizi
Egy valamit áruljatok el,hogy a viharban létezik az,hogy egy 2002-es Monterben 25.000 km van???Senki nem motorozik vele csak dísznek tartja?

 

Elküldve: Fri Mar 28, 2014 6:33 am
Szerző: rigo
Sziasztok!

Tegnap voltam megnézni ezt monstert:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... e.-7762894

Még csak tájékozódó jelleggel mentem, de első nekifutásra tetszett.
Valaki ismeri az előéletét esetleg? A mostani tulajnál 1 éve van.
Szia Balázs,

Én konkrétan az előéletét nem ismerem, de a képek alapján:
Ez egy Monster 620 Dark SD - azaz csak az egyik oldalon van féktárcsa elöl. Ez volt a legolcsóbb verzió, de ettől még teljesen jó.
A váz és a felnik fújva vannak, a vázat valaki csak azért fújja át mert megtetszik neki a nagyobb modellek piros váza, DE sokszor akkor fújják át ha volt valami esés, ami esetleg a vázat is érintette (pl. lehorzsolódott a váz), viszont emiatt az egész gépet szét kellett kapni darabjaira. Ez néha jót, néha rosszat jelent, mert sokszor a darabokra szedés közben javítanak addig rejtett hibákat is. Pl. a 620-as egyik széria hibája volt hogy az álló henger talpánál a kent tömítés elöregedett és emiatt olajpára jelent meg, amit elvileg gariban javítottak úgy hogy újra tömítették egy pasztával, szóval akár ekkor is történhetett a vázfestés. Ha egyébként nem javították, akkor sincs komoly probléma, csak néha le kell törölni, ha zavar az olaj nyoma, mert kb. 0,1 deci szivárgott el egy szezon alatt.
Az ülés is át van húzva, ezt is sokan megteszik csak saját kedvükre, de esésnél is ki szokott szakadni...
A dob sem gyári, ez ugyanaz mint az ülés, valaki a hang miatt cseréli, de esésnél tutira sérül...
A tankon a felirat sem eredeti színű, már megint ugyanaz, a design miatt is lehet, de esésnél a tank egyik oldalon 10-ből 9-szer behorpad a kormánytól.
Az esésről még jól szokott árulkodni a Monsternél a fék és kuplung kar, mert szinte mindig törik vagy elhajlik a vége és ezeket sokszor nem a gyári Brembo-val pótolják vagy nem az évjáratnak megfelelővel (meg kell nézni a karon lévő Brembo feliratot, egy idő után már csak a Brembo "B" jelét tették rá).
Egyébként képek alapján egyben van a gép. Nekem külön tetszik, hogy nem vágták le a farokidomot és hogy az indexek is gyáriak, plus van hozzá fejidom, ami úgy tudom hogy ehhez az alapmodellhez nem járt.
Plusz jó pont, hogy magyar okmányos már és az ára is szerintem reálisnak tűnik, ha nem volt komolyabb sérülése.
Nekem volt ugyanilyen típusom, teljesen igénytelen volt, mindig tette a dolgát, akksit 4 évig nem vettem ki belőle és mindig pöccre indult egyetlen töltés nélkül! Én nagyon szerettem!
Mivel ez már injektoros, ezért kevesebb vele a macera földi halandó számára, mint a 600-as karburátoros típussal.
Érdemes megnézni pl. egy szerelővel és ha minden OK, akkor elhozni, mert szerintem ezen az áron hamar el fog kelni.
Remélem tudtam valamennyit segíteni!

Üdv,
rigo

 

Elküldve: Thu Mar 27, 2014 10:03 pm
Szerző: rigo
Szia!

350.000 most is az ara, nem meselt torott eloeletrol, akksi nelkul ki van vonva a forgalombol de azt mondja uzembiztos. Es kituno allapotban van. Peti nyiregyen mondta latta tavaly gurulni, es szerinte jo allapotban van. Gumikrol nem tett emlitest, lehet masik hirdetessel keverjuk. Nemtudom belinkelni :) sajna...
Szerintem egyröl beszélünk,régota árulja már mindig feltünik valamelyik oldalon.Nézzétek meg mindenképp aztán majd eldöntöd!
Kettő 907 Paso volt hirdetve. Az egyik nyíregyházai, a másik debreceni.
Ha jól tudom, az egyiknek (talán a debreceninek) az eleje törve volt és ezért azt hiszem 750 SS villa van benne, viszont ezáltal modernebb a féke.

 

Elküldve: Thu Mar 27, 2014 9:56 pm
Szerző: mts
Szia!

350.000 most is az ara, nem meselt torott eloeletrol, akksi nelkul ki van vonva a forgalombol de azt mondja uzembiztos. Es kituno allapotban van. Peti nyiregyen mondta latta tavaly gurulni, es szerinte jo allapotban van. Gumikrol nem tett emlitest, lehet masik hirdetessel keverjuk. Nemtudom belinkelni :) sajna...
Szerintem egyröl beszélünk,régota árulja már mindig feltünik valamelyik oldalon.Nézzétek meg mindenképp aztán majd eldöntöd!
Kettő 907 Paso volt hirdetve. Az egyik nyíregyházai, a másik debreceni.


 

Elküldve: Thu Mar 27, 2014 6:19 pm
Szerző: András
Szia!

350.000 most is az ara, nem meselt torott eloeletrol, akksi nelkul ki van vonva a forgalombol de azt mondja uzembiztos. Es kituno allapotban van. Peti nyiregyen mondta latta tavaly gurulni, es szerinte jo allapotban van. Gumikrol nem tett emlitest, lehet masik hirdetessel keverjuk. Nemtudom belinkelni :) sajna...
Szerintem egyröl beszélünk,régota árulja már mindig feltünik valamelyik oldalon.Nézzétek meg mindenképp aztán majd eldöntöd!

 

Elküldve: Thu Mar 27, 2014 10:29 am
Szerző: massimo
Szia!

350.000 most is az ara, nem meselt torott eloeletrol, akksi nelkul ki van vonva a forgalombol de azt mondja uzembiztos. Es kituno allapotban van. Peti nyiregyen mondta latta tavaly gurulni, es szerinte jo allapotban van. Gumikrol nem tett emlitest, lehet masik hirdetessel keverjuk. Nemtudom belinkelni :) sajna...

 

Elküldve: Thu Mar 27, 2014 8:59 am
Szerző: bazs0811
Sziasztok!

Tegnap voltam megnézni ezt monstert:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... e.-7762894

Még csak tájékozódó jelleggel mentem, de első nekifutásra tetszett.
Valaki ismeri az előéletét esetleg? A mostani tulajnál 1 éve van.

 

Elküldve: Wed Mar 26, 2014 9:36 pm
Szerző: András
Orulnek ha kiderul, hogy valaki ismeri a vasat. Konnyebben nyilik a penztarca :)
Szeva!

Ha arrol a gépröl van szo ami a hahu n van fent vagy volt akkor az tavaly is fent volt.Akkor törött állorésszel árulták üzemképtelenül és asszem 350000 ért! Azért erre kérdezz rá mindenkép szerintem!És arra is,hogy ki szerelte meg!Mert van rá esély,hogy ismeri itt valaki a szerlöt és akkor sokmindenre fény derülhet!+ a gumiknak darabja amit ir rohadtul nem 50000 darabja nem tudom kit akart ezzel vakitani....

Üdv András

 

Elküldve: Wed Mar 26, 2014 4:56 pm
Szerző: kopi
Ha vasárnap jó, akkor el tudok menni megnézni veled, ha Ricsit nem zavarja...
miért is zavarna?
nem a Nantuyou motorja?
Az övé tudtommal 750 es .

 

Elküldve: Wed Mar 26, 2014 3:12 pm
Szerző: massimo
Orulnek ha kiderul, hogy valaki ismeri a vasat. Konnyebben nyilik a penztarca :)

 

Elküldve: Wed Mar 26, 2014 3:00 pm
Szerző: imike
Ha vasárnap jó, akkor el tudok menni megnézni veled, ha Ricsit nem zavarja...
miért is zavarna?
nem a Nantuyou motorja?

Én is ezen gondolkodtam, csak a nevét nem tudtam.

 

Elküldve: Wed Mar 26, 2014 1:55 pm
Szerző: dino74
Ha vasárnap jó, akkor el tudok menni megnézni veled, ha Ricsit nem zavarja...
miért is zavarna?
nem a Nantuyou motorja?

 

Elküldve: Wed Mar 26, 2014 1:53 pm
Szerző: ricsi
Ha vasárnap jó, akkor el tudok menni megnézni veled, ha Ricsit nem zavarja...
miért is zavarna?

 

Elküldve: Wed Mar 26, 2014 1:10 pm
Szerző: PETTI
Ha vasárnap jó, akkor el tudok menni megnézni veled, ha Ricsit nem zavarja...

 

Elküldve: Wed Mar 26, 2014 11:30 am
Szerző: massimo
Koszi urak!

A tulaj elmondasa szerint is komoly raforditasai voltak. Ez latszik a fenyezesen is. Beleelessel magyarazta a 10 eves tortenetet amibol 6-ot allitolag egy baratjanal toltott. Most eladna anyagi es csaladi problemak miatt. Ami kerdeses, kivonva forgalombol - de azt mondta rendezi azonnal ha megallapodunk. Illetve akksija rossz, de kiprobalashoz atteszi a masik motorjabol. Ha tavaly jonak lattatok, akkor pozitivan latom a forg. Kivonast mert azt mondja nem hasznalta :) szval csak nem ment ment tonkre :D valaki keleti forumtars, mondjuk nyiregyi? :)

 

Elküldve: Wed Mar 26, 2014 10:21 am
Szerző: ricsi
Udv mindenkinek!

SOS segitsegre lenne szuksegem. Kineztem egy 91-es evjaratu 907 ie-t. Valaki forumos ismeros, netan szerelo aki jotanaccsal ellat, netan eljonne "alkudni"? ;) nem volnek halatlan! A gond az hogy a motor nyiregyhazan van. hetvegen tervezem hogy megnezem. Elerhetosegek? Tanacsok!?

Koszi elore is!!
szia,
ha szerelőt vinnél magaddal, a moto rossos fiúkat, desmodokit és sárkány pistit tudom ajánlani.
ha csak okos ducatis kell, akkor nézd meg a térképen a taglistában ki lakik arra, és írj neki.

 

Elküldve: Wed Mar 26, 2014 10:07 am
Szerző: PETTI
Udv mindenkinek!

SOS segitsegre lenne szuksegem. Kineztem egy 91-es evjaratu 907 ie-t. Valaki forumos ismeros, netan szerelo aki jotanaccsal ellat, netan eljonne "alkudni"? ;) nem volnek halatlan! A gond az hogy a motor nyiregyhazan van. hetvegen tervezem hogy megnezem. Elerhetosegek? Tanacsok!?

Koszi elore is!!
Én már láttam élőben ezt a motort, nagyon pipec állapotban volt akkor (tavaly)

 

Elküldve: Wed Mar 26, 2014 9:49 am
Szerző: massimo
Udv mindenkinek!

SOS segitsegre lenne szuksegem. Kineztem egy 91-es evjaratu 907 ie-t. Valaki forumos ismeros, netan szerelo aki jotanaccsal ellat, netan eljonne "alkudni"? ;) nem volnek halatlan! A gond az hogy a motor nyiregyhazan van. hetvegen tervezem hogy megnezem. Elerhetosegek? Tanacsok!?

Koszi elore is!!

 

Elküldve: Fri Mar 21, 2014 2:17 pm
Szerző: Szacsa
Motorátvizsgálást mennyiért szoktak végezni márkaszervízben? Valakinek van tapasztalata ilyen téren?

 

Elküldve: Thu Mar 20, 2014 2:27 pm
Szerző: PETTI
Megnézegettem, és az R felnije ami a két személy gyenge pontja, mert könnyebb felnivel (ötvözettel) jött ki, de ha azt kicseréled egy sima felnire (nem R), akkor lehet biposto a motor, ha lehet...a súlypont meg ugyan úgy változna két fővel, mint a simán két fővel, az ülésmagasság ugyan az.....

és ennyi, nem nyúzom tovább ezt a témát én se.... :P

 

Elküldve: Thu Mar 20, 2014 2:05 pm
Szerző: PETTI
Német TÜV szerint a mart felni miatt nem lehet bipostoként használni, nem bírja a tengelyterhelést a felni 2 személyel. Az egykarú mart felnik erősebbek állítólag mert azok már úgy lettek tervezve.
Most akkor ha egy 80 kg emberke mögé fel ül pl egy 50 kg leányzó = 130 Kg... tehát nem bír el biztonságosan a motor kb egy 130 kg embert? Mert ugye van aki annyit nyom........?? F1 meg G a forgalmiba megmutatja mit bír
nem tudom, annyit tudok, hogy a 749-999 mart felnit ha boltban veszel rajta van több nyelven is, hogy monoposto use only. Nem mondom, hogy nem bírja el, bár belemehetnénk olyanba, hogy a hátul ülő erőkar hatása faszomtudja, de nincs kedvem magyar suttyóparaszt vs din/iso műzsaki szakértő vitába belemenni. Nyilván van benne annyi tartalék, hogy kibírja, de valamiért mégis kitalálták ;)
Akkor bibostót érdemes venni....

 

Elküldve: Thu Mar 20, 2014 1:18 pm
Szerző: dino74
De az nem úgy van, hogy lehet cserélni a hátulját? Monoposto (egyfő) -biposto (két fő) ??

http://www.ebay.com/itm/DUCATI-oem-749- ... 1027022761
Német TÜV szerint a mart felni miatt nem lehet bipostoként használni, nem bírja a tengelyterhelést a felni 2 személyel. Az egykarú mart felnik erősebbek állítólag mert azok már úgy lettek tervezve.
Most akkor ha egy 80 kg emberke mögé fel ül pl egy 50 kg leányzó = 130 Kg... tehát nem bír el biztonságosan a motor kb egy 130 kg embert? Mert ugye van aki annyit nyom........?? F1 meg G a forgalmiba megmutatja mit bír
nem tudom, annyit tudok, hogy a 749-999 mart felnit ha boltban veszel rajta van több nyelven is, hogy monoposto use only. Nem mondom, hogy nem bírja el, bár belemehetnénk olyanba, hogy a hátul ülő erőkar hatása faszomtudja, de nincs kedvem magyar suttyóparaszt vs din/iso műzsaki szakértő vitába belemenni. Nyilván van benne annyi tartalék, hogy kibírja, de valamiért mégis kitalálták ;)

 

Elküldve: Thu Mar 20, 2014 1:17 pm
Szerző: ricsi
De az nem úgy van, hogy lehet cserélni a hátulját? Monoposto (egyfő) -biposto (két fő) ??

http://www.ebay.com/itm/DUCATI-oem-749- ... 1027022761
Német TÜV szerint a mart felni miatt nem lehet bipostoként használni, nem bírja a tengelyterhelést a felni 2 személyel. Az egykarú mart felnik erősebbek állítólag mert azok már úgy lettek tervezve.
Most akkor ha egy 80 kg emberke mögé fel ül pl egy 50 kg leányzó = 130 Kg... tehát nem bír el biztonságosan a motor kb egy 130 kg embert? Mert ugye van aki annyit nyom........?? F1 meg G a forgalmiba megmutatja mit bír
nem bír el, mert nem úgy tervezték. ez nem ugyanaz, mintha 130kg ülne az ülésben, hanem az erőkaron jóval hátrébb ül a plusz súly...

 

Elküldve: Thu Mar 20, 2014 12:37 pm
Szerző: PETTI
olasz robogókból, illetve persze, a japánnal is baj van ha az ember rosszat fog ki, de átlagban azoknak a kötelező szervizeléseivel foglalkozik...
Itt most nem is azzal van a gond, hogy elromlik, mert minden elromolhat, hanem azzal ,hogy eddig elég nagy arányban mondják a Ducatira, hogy ha szervizbe akarom hordani akkor azt vegyek, ha motorozni akarok vegyek japánt. Meg van a véleményem a japánról, egy átlag tömegcikk, a Ducati pedig egy műalkotás, Picasso sem tudott volna szebbet festeni... Nálam akkor is a Ducati lesz a csúcs, ha most a japán mellett döntök... Szeretnék ebbe a csapatba tartozni, de sajnos nem merem bekockáztatni ezt a 749S-t... első tulaj, minden kulcs meg van, kódkártya és szervizkönyv nincs, kereskedő nem tudja miért, illetve a fékkarból is le van törve, azt sem tudják miért , és az árából sem engednek ... :) választék a piacon meg nincs, 749R-t megvenném, de sajnos egy üléses ...
De az nem úgy van, hogy lehet cserélni a hátulját? Monoposto (egyfő) -biposto (két fő) ??

http://www.ebay.com/itm/DUCATI-oem-749- ... 1027022761
Német TÜV szerint a mart felni miatt nem lehet bipostoként használni, nem bírja a tengelyterhelést a felni 2 személyel. Az egykarú mart felnik erősebbek állítólag mert azok már úgy lettek tervezve.
Most akkor ha egy 80 kg emberke mögé fel ül pl egy 50 kg leányzó = 130 Kg... tehát nem bír el biztonságosan a motor kb egy 130 kg embert? Mert ugye van aki annyit nyom........?? F1 meg G a forgalmiba megmutatja mit bír

 

Elküldve: Thu Mar 20, 2014 12:36 pm
Szerző: csicseri
Hello,azt gondolom van jogom hozzászolni, 3 japán után ültem át Ducatira. Szerintem fordítsuk meg, szóljon aki Ducatiról vissza vagy átült bármilyen japán motorra. Lehet szeretni a japán motort, mindenki elkezdi valahol, sőt mindenkinek joga, hogy szeresse ami épp a szórakozását szolgálja, de olyat még nem hallottam, hogy visszafelé járható az út... Ez egy örök szerelem, jaj csak kedvesem ezt el ne olvassa :-)
es aki angolra ult at? :)))
Vannak akik eltévednek! A tigris idomár elvarásolta mikor a tigris átugrott a tűzkarikán. csak nehogy angol kóros legyen ez a szegény ember :)

 

Elküldve: Thu Mar 20, 2014 10:11 am
Szerző: dino74
Ha a japánokkal nincs baj, akkor miből él a szerelőd?
olasz robogókból, illetve persze, a japánnal is baj van ha az ember rosszat fog ki, de átlagban azoknak a kötelező szervizeléseivel foglalkozik...
Itt most nem is azzal van a gond, hogy elromlik, mert minden elromolhat, hanem azzal ,hogy eddig elég nagy arányban mondják a Ducatira, hogy ha szervizbe akarom hordani akkor azt vegyek, ha motorozni akarok vegyek japánt. Meg van a véleményem a japánról, egy átlag tömegcikk, a Ducati pedig egy műalkotás, Picasso sem tudott volna szebbet festeni... Nálam akkor is a Ducati lesz a csúcs, ha most a japán mellett döntök... Szeretnék ebbe a csapatba tartozni, de sajnos nem merem bekockáztatni ezt a 749S-t... első tulaj, minden kulcs meg van, kódkártya és szervizkönyv nincs, kereskedő nem tudja miért, illetve a fékkarból is le van törve, azt sem tudják miért , és az árából sem engednek ... :) választék a piacon meg nincs, 749R-t megvenném, de sajnos egy üléses ...
De az nem úgy van, hogy lehet cserélni a hátulját? Monoposto (egyfő) -biposto (két fő) ??

http://www.ebay.com/itm/DUCATI-oem-749- ... 1027022761
Német TÜV szerint a mart felni miatt nem lehet bipostoként használni, nem bírja a tengelyterhelést a felni 2 személyel. Az egykarú mart felnik erősebbek állítólag mert azok már úgy lettek tervezve.

 

Elküldve: Thu Mar 20, 2014 9:21 am
Szerző: stafford
De az nem úgy van, hogy lehet cserélni a hátulját? Monoposto (egyfő) -biposto (két fő) ??

http://www.ebay.com/itm/DUCATI-oem-749- ... 1027022761
plusz vizsgaztatas 2 szemelyre ha el tudja intezni, hogy elfogadjak az atalakitast!
Csak gyári dologról van szó.... én felraknám, biztos meg lehet valahogy magyarázni, hogy még műszakin, vagy valamikor elírták.....ez mindig is két személyes volt.... :P
Probalkozni lehet :) De szerinted mennyire fogjak leszarni a "gyari" szot? :) A motor eredetileg egy szemelyeskent gurult ki a gyarbol, punktum. Ez lesz :) A ket bites csavo nem fog utannajarni... :) Anno agyaltam egy 996SPS-en es akkor is azon ment a hezitalas hogyan lehetne levizsgaztatni 2 szemelyesre... Punccsal persze barmit el lehet intezni! :)

 

Elküldve: Thu Mar 20, 2014 9:17 am
Szerző: PETTI
olasz robogókból, illetve persze, a japánnal is baj van ha az ember rosszat fog ki, de átlagban azoknak a kötelező szervizeléseivel foglalkozik...
Itt most nem is azzal van a gond, hogy elromlik, mert minden elromolhat, hanem azzal ,hogy eddig elég nagy arányban mondják a Ducatira, hogy ha szervizbe akarom hordani akkor azt vegyek, ha motorozni akarok vegyek japánt. Meg van a véleményem a japánról, egy átlag tömegcikk, a Ducati pedig egy műalkotás, Picasso sem tudott volna szebbet festeni... Nálam akkor is a Ducati lesz a csúcs, ha most a japán mellett döntök... Szeretnék ebbe a csapatba tartozni, de sajnos nem merem bekockáztatni ezt a 749S-t... első tulaj, minden kulcs meg van, kódkártya és szervizkönyv nincs, kereskedő nem tudja miért, illetve a fékkarból is le van törve, azt sem tudják miért , és az árából sem engednek ... :) választék a piacon meg nincs, 749R-t megvenném, de sajnos egy üléses ...
De az nem úgy van, hogy lehet cserélni a hátulját? Monoposto (egyfő) -biposto (két fő) ??

http://www.ebay.com/itm/DUCATI-oem-749- ... 1027022761
plusz vizsgaztatas 2 szemelyre ha el tudja intezni, hogy elfogadjak az atalakitast!
Csak gyári dologról van szó.... én felraknám, biztos meg lehet valahogy magyarázni, hogy még műszakin, vagy valamikor elírták.....ez mindig is két személyes volt.... :P

 

Elküldve: Thu Mar 20, 2014 9:10 am
Szerző: stafford
Ha a japánokkal nincs baj, akkor miből él a szerelőd?
olasz robogókból, illetve persze, a japánnal is baj van ha az ember rosszat fog ki, de átlagban azoknak a kötelező szervizeléseivel foglalkozik...
Itt most nem is azzal van a gond, hogy elromlik, mert minden elromolhat, hanem azzal ,hogy eddig elég nagy arányban mondják a Ducatira, hogy ha szervizbe akarom hordani akkor azt vegyek, ha motorozni akarok vegyek japánt. Meg van a véleményem a japánról, egy átlag tömegcikk, a Ducati pedig egy műalkotás, Picasso sem tudott volna szebbet festeni... Nálam akkor is a Ducati lesz a csúcs, ha most a japán mellett döntök... Szeretnék ebbe a csapatba tartozni, de sajnos nem merem bekockáztatni ezt a 749S-t... első tulaj, minden kulcs meg van, kódkártya és szervizkönyv nincs, kereskedő nem tudja miért, illetve a fékkarból is le van törve, azt sem tudják miért , és az árából sem engednek ... :) választék a piacon meg nincs, 749R-t megvenném, de sajnos egy üléses ...
De az nem úgy van, hogy lehet cserélni a hátulját? Monoposto (egyfő) -biposto (két fő) ??

http://www.ebay.com/itm/DUCATI-oem-749- ... 1027022761
plusz vizsgaztatas 2 szemelyre ha el tudja intezni, hogy elfogadjak az atalakitast!

 

Elküldve: Thu Mar 20, 2014 9:07 am
Szerző: PETTI
Köszönöm az eddigi segítségeket :) 749r az tudtommal egy személyes, nekem fontos, hogy kétszemélyes legyen. Mennyire megbízhatók ezek a motorok? Mert az emberek 90%-a azt mondja, hogy ezeket hetente kell vinni szervizbe, mert úton útfélen lerohad...( azt mondják vegyek japánt...nekem japppppán tömegcikk nem kell.) szerelömmel beszelgetek aki az eddigi motorjaimat szervizelte és ő mondja, hogy olasz hulladékot ne...) szóval nem tudom jelenleg mi legyen... :(
Ha a japánokkal nincs baj, akkor miből él a szerelőd?
olasz robogókból, illetve persze, a japánnal is baj van ha az ember rosszat fog ki, de átlagban azoknak a kötelező szervizeléseivel foglalkozik...
Itt most nem is azzal van a gond, hogy elromlik, mert minden elromolhat, hanem azzal ,hogy eddig elég nagy arányban mondják a Ducatira, hogy ha szervizbe akarom hordani akkor azt vegyek, ha motorozni akarok vegyek japánt. Meg van a véleményem a japánról, egy átlag tömegcikk, a Ducati pedig egy műalkotás, Picasso sem tudott volna szebbet festeni... Nálam akkor is a Ducati lesz a csúcs, ha most a japán mellett döntök... Szeretnék ebbe a csapatba tartozni, de sajnos nem merem bekockáztatni ezt a 749S-t... első tulaj, minden kulcs meg van, kódkártya és szervizkönyv nincs, kereskedő nem tudja miért, illetve a fékkarból is le van törve, azt sem tudják miért , és az árából sem engednek ... :) választék a piacon meg nincs, 749R-t megvenném, de sajnos egy üléses ...
De az nem úgy van, hogy lehet cserélni a hátulját? Monoposto (egyfő) -biposto (két fő) ??

http://www.ebay.com/itm/DUCATI-oem-749- ... 1027022761

 

Elküldve: Thu Mar 20, 2014 8:35 am
Szerző: NIT
Hello,azt gondolom van jogom hozzászolni, 3 japán után ültem át Ducatira. Szerintem fordítsuk meg, szóljon aki Ducatiról vissza vagy átült bármilyen japán motorra. Lehet szeretni a japán motort, mindenki elkezdi valahol, sőt mindenkinek joga, hogy szeresse ami épp a szórakozását szolgálja, de olyat még nem hallottam, hogy visszafelé járható az út... Ez egy örök szerelem, jaj csak kedvesem ezt el ne olvassa :-)
es aki angolra ult at? :)))
Apa, kezdődik! :)

 

Elküldve: Thu Mar 20, 2014 8:04 am
Szerző: stafford
Hello,azt gondolom van jogom hozzászolni, 3 japán után ültem át Ducatira. Szerintem fordítsuk meg, szóljon aki Ducatiról vissza vagy átült bármilyen japán motorra. Lehet szeretni a japán motort, mindenki elkezdi valahol, sőt mindenkinek joga, hogy szeresse ami épp a szórakozását szolgálja, de olyat még nem hallottam, hogy visszafelé járható az út... Ez egy örök szerelem, jaj csak kedvesem ezt el ne olvassa :-)
es aki angolra ult at? :)))

 

Elküldve: Thu Mar 20, 2014 7:55 am
Szerző: zsolt24
Hello,azt gondolom van jogom hozzászolni, 3 japán után ültem át Ducatira. Szerintem fordítsuk meg, szóljon aki Ducatiról vissza vagy átült bármilyen japán motorra. Lehet szeretni a japán motort, mindenki elkezdi valahol, sőt mindenkinek joga, hogy szeresse ami épp a szórakozását szolgálja, de olyat még nem hallottam, hogy visszafelé járható az út... Ez egy örök szerelem, jaj csak kedvesem ezt el ne olvassa :-)

 

Elküldve: Thu Mar 20, 2014 6:53 am
Szerző: Kata
Köszönöm az eddigi segítségeket :) 749r az tudtommal egy személyes, nekem fontos, hogy kétszemélyes legyen. Mennyire megbízhatók ezek a motorok? Mert az emberek 90%-a azt mondja, hogy ezeket hetente kell vinni szervizbe, mert úton útfélen lerohad...( azt mondják vegyek japánt...nekem japppppán tömegcikk nem kell.) szerelömmel beszelgetek aki az eddigi motorjaimat szervizelte és ő mondja, hogy olasz hulladékot ne...) szóval nem tudom jelenleg mi legyen... :(
Ha a japánokkal nincs baj, akkor miből él a szerelőd?
olasz robogókból, illetve persze, a japánnal is baj van ha az ember rosszat fog ki, de átlagban azoknak a kötelező szervizeléseivel foglalkozik...
Itt most nem is azzal van a gond, hogy elromlik, mert minden elromolhat, hanem azzal ,hogy eddig elég nagy arányban mondják a Ducatira, hogy ha szervizbe akarom hordani akkor azt vegyek, ha motorozni akarok vegyek japánt. Meg van a véleményem a japánról, egy átlag tömegcikk, a Ducati pedig egy műalkotás, Picasso sem tudott volna szebbet festeni... Nálam akkor is a Ducati lesz a csúcs, ha most a japán mellett döntök... Szeretnék ebbe a csapatba tartozni, de sajnos nem merem bekockáztatni ezt a 749S-t... első tulaj, minden kulcs meg van, kódkártya és szervizkönyv nincs, kereskedő nem tudja miért, illetve a fékkarból is le van törve, azt sem tudják miért , és az árából sem engednek ... :) választék a piacon meg nincs, 749R-t megvenném, de sajnos egy üléses ...
"elég nagy arányban mondják a Ducatira, hogy ha szervizbe akarom hordani akkor azt vegyek, ha motorozni akarok vegyek japánt"

De basszus nézd már meg, hogy ezt kik mondják...ezeknek az embereknek a büdös életben nem volt Ducati a seggük alatt..tudom mert minket is folyamatosan bombáztak a f@szságokkal. Gusztustalan.....

 

Elküldve: Thu Mar 20, 2014 3:53 am
Szerző: gonzales
Köszönöm az eddigi segítségeket :) 749r az tudtommal egy személyes, nekem fontos, hogy kétszemélyes legyen. Mennyire megbízhatók ezek a motorok? Mert az emberek 90%-a azt mondja, hogy ezeket hetente kell vinni szervizbe, mert úton útfélen lerohad...( azt mondják vegyek japánt...nekem japppppán tömegcikk nem kell.) szerelömmel beszelgetek aki az eddigi motorjaimat szervizelte és ő mondja, hogy olasz hulladékot ne...) szóval nem tudom jelenleg mi legyen... :(
Ha a japánokkal nincs baj, akkor miből él a szerelőd?
olasz robogókból, illetve persze, a japánnal is baj van ha az ember rosszat fog ki, de átlagban azoknak a kötelező szervizeléseivel foglalkozik...
Itt most nem is azzal van a gond, hogy elromlik, mert minden elromolhat, hanem azzal ,hogy eddig elég nagy arányban mondják a Ducatira, hogy ha szervizbe akarom hordani akkor azt vegyek, ha motorozni akarok vegyek japánt. Meg van a véleményem a japánról, egy átlag tömegcikk, a Ducati pedig egy műalkotás, Picasso sem tudott volna szebbet festeni... Nálam akkor is a Ducati lesz a csúcs, ha most a japán mellett döntök... Szeretnék ebbe a csapatba tartozni, de sajnos nem merem bekockáztatni ezt a 749S-t... első tulaj, minden kulcs meg van, kódkártya és szervizkönyv nincs, kereskedő nem tudja miért, illetve a fékkarból is le van törve, azt sem tudják miért , és az árából sem engednek ... :) választék a piacon meg nincs, 749R-t megvenném, de sajnos egy üléses ...
én három japán után váltottam Ducatira, és egy szezon alatt mentem vele annyit, mint a másik hárommal összesen. Nem lehet leírni, visszaadni azt a filinget, amit a Duci ad, és a legtöbb ember ezért motorozik: a fílingért.

Minden használt motor lutri: oda kell figyelni, és jó eséllyel tudsz venni egy olyat, ami kiszolgal.
És az elégedett vásárló: én eladtam a Ducit, de amint megalapoztam a következő helyét, megint azt fogok venni. Hacsak el nem csábulok az MV felé, mert az új Rivale bitang jól néz ki ;)

 

Elküldve: Thu Mar 20, 2014 12:52 am
Szerző: Ringu84
Köszönöm az eddigi segítségeket :) 749r az tudtommal egy személyes, nekem fontos, hogy kétszemélyes legyen. Mennyire megbízhatók ezek a motorok? Mert az emberek 90%-a azt mondja, hogy ezeket hetente kell vinni szervizbe, mert úton útfélen lerohad...( azt mondják vegyek japánt...nekem japppppán tömegcikk nem kell.) szerelömmel beszelgetek aki az eddigi motorjaimat szervizelte és ő mondja, hogy olasz hulladékot ne...) szóval nem tudom jelenleg mi legyen... :(
Ha a japánokkal nincs baj, akkor miből él a szerelőd?
olasz robogókból, illetve persze, a japánnal is baj van ha az ember rosszat fog ki, de átlagban azoknak a kötelező szervizeléseivel foglalkozik...
Itt most nem is azzal van a gond, hogy elromlik, mert minden elromolhat, hanem azzal ,hogy eddig elég nagy arányban mondják a Ducatira, hogy ha szervizbe akarom hordani akkor azt vegyek, ha motorozni akarok vegyek japánt. Meg van a véleményem a japánról, egy átlag tömegcikk, a Ducati pedig egy műalkotás, Picasso sem tudott volna szebbet festeni... Nálam akkor is a Ducati lesz a csúcs, ha most a japán mellett döntök... Szeretnék ebbe a csapatba tartozni, de sajnos nem merem bekockáztatni ezt a 749S-t... első tulaj, minden kulcs meg van, kódkártya és szervizkönyv nincs, kereskedő nem tudja miért, illetve a fékkarból is le van törve, azt sem tudják miért , és az árából sem engednek ... :) választék a piacon meg nincs, 749R-t megvenném, de sajnos egy üléses ...
Na meg az oldal ebben a formában a téli szezonban indult el, a szezon meg csak éppen most kezdődött, de a Goooooo! topikban már most több hozzászólás van mint a Szerviz tapasztalatok topikban.
Itt sokan többet gurulnak egy évben a Ducati-jukkal mint egyes japán motorosok akik csak látatlanban ócsárolják a márkát, mert még életükben nem ültek egy Ducati-n sem.

 

Elküldve: Thu Mar 20, 2014 12:44 am
Szerző: Ringu84
Köszönöm az eddigi segítségeket :) 749r az tudtommal egy személyes, nekem fontos, hogy kétszemélyes legyen. Mennyire megbízhatók ezek a motorok? Mert az emberek 90%-a azt mondja, hogy ezeket hetente kell vinni szervizbe, mert úton útfélen lerohad...( azt mondják vegyek japánt...nekem japppppán tömegcikk nem kell.) szerelömmel beszelgetek aki az eddigi motorjaimat szervizelte és ő mondja, hogy olasz hulladékot ne...) szóval nem tudom jelenleg mi legyen... :(
Ha a japánokkal nincs baj, akkor miből él a szerelőd?
olasz robogókból, illetve persze, a japánnal is baj van ha az ember rosszat fog ki, de átlagban azoknak a kötelező szervizeléseivel foglalkozik...
Itt most nem is azzal van a gond, hogy elromlik, mert minden elromolhat, hanem azzal ,hogy eddig elég nagy arányban mondják a Ducatira, hogy ha szervizbe akarom hordani akkor azt vegyek, ha motorozni akarok vegyek japánt. Meg van a véleményem a japánról, egy átlag tömegcikk, a Ducati pedig egy műalkotás, Picasso sem tudott volna szebbet festeni... Nálam akkor is a Ducati lesz a csúcs, ha most a japán mellett döntök... Szeretnék ebbe a csapatba tartozni, de sajnos nem merem bekockáztatni ezt a 749S-t... első tulaj, minden kulcs meg van, kódkártya és szervizkönyv nincs, kereskedő nem tudja miért, illetve a fékkarból is le van törve, azt sem tudják miért , és az árából sem engednek ... :) választék a piacon meg nincs, 749R-t megvenném, de sajnos egy üléses ...
Amellett, hogy a Ducati egy műalkotás tud ugyanolyan megbízható is lenni mint egy japán gép. Azt hogy megbízhatatlan, és állandóan szervizbe kell hordani csak a tudatlanok, és a hozzá nem értők állítják.
Egy Ducati hozzáértő szerelőt igényel, mert sok mindent másképp kell megcsinálni rajta mint egy japán motoron, de ezt a sok hülye nem tudja (meg sokszor nem is akarja tudni), megveszi a gépet elviszi a haver szerelőhöz aki persze már látott Ducati-t az újságban. Elkezdi szerelni, de tuti, hogy elbassza a gépet, és utána szerencsétlen tulajnak meg azt mondja, hogy ez van, ezek az olasz gépek ilyen szarok, vegyen inkább egy jó japánt.
Sajnos nem sok jó Ducati szerelő van az országban, de itt az oldalon szinte mindet meg lehet találni, és ha valamelyiküknél szervizelteted majd a Ducati-dat, akkor csak a kötelezően előírt intervallumokban kell majd csak motorodat elvinni hozzájuk.

 

Elküldve: Wed Mar 19, 2014 9:43 pm
Szerző: Michael
Köszönöm az eddigi segítségeket :) 749r az tudtommal egy személyes, nekem fontos, hogy kétszemélyes legyen. Mennyire megbízhatók ezek a motorok? Mert az emberek 90%-a azt mondja, hogy ezeket hetente kell vinni szervizbe, mert úton útfélen lerohad...( azt mondják vegyek japánt...nekem japppppán tömegcikk nem kell.) szerelömmel beszelgetek aki az eddigi motorjaimat szervizelte és ő mondja, hogy olasz hulladékot ne...) szóval nem tudom jelenleg mi legyen... :(
Ha a japánokkal nincs baj, akkor miből él a szerelőd?
olasz robogókból, illetve persze, a japánnal is baj van ha az ember rosszat fog ki, de átlagban azoknak a kötelező szervizeléseivel foglalkozik...
Itt most nem is azzal van a gond, hogy elromlik, mert minden elromolhat, hanem azzal ,hogy eddig elég nagy arányban mondják a Ducatira, hogy ha szervizbe akarom hordani akkor azt vegyek, ha motorozni akarok vegyek japánt. Meg van a véleményem a japánról, egy átlag tömegcikk, a Ducati pedig egy műalkotás, Picasso sem tudott volna szebbet festeni... Nálam akkor is a Ducati lesz a csúcs, ha most a japán mellett döntök... Szeretnék ebbe a csapatba tartozni, de sajnos nem merem bekockáztatni ezt a 749S-t... első tulaj, minden kulcs meg van, kódkártya és szervizkönyv nincs, kereskedő nem tudja miért, illetve a fékkarból is le van törve, azt sem tudják miért , és az árából sem engednek ... :) választék a piacon meg nincs, 749R-t megvenném, de sajnos egy üléses ...

 

Elküldve: Wed Mar 19, 2014 8:26 pm
Szerző: PETTI
Köszönöm az eddigi segítségeket :) 749r az tudtommal egy személyes, nekem fontos, hogy kétszemélyes legyen. Mennyire megbízhatók ezek a motorok? Mert az emberek 90%-a azt mondja, hogy ezeket hetente kell vinni szervizbe, mert úton útfélen lerohad...( azt mondják vegyek japánt...nekem japppppán tömegcikk nem kell.) szerelömmel beszelgetek aki az eddigi motorjaimat szervizelte és ő mondja, hogy olasz hulladékot ne...) szóval nem tudom jelenleg mi legyen... :(
Ha a japánokkal nincs baj, akkor miből él a szerelőd?

 

Elküldve: Wed Mar 19, 2014 8:06 pm
Szerző: Ringu84
bízz bennem ......
Mikorra vihetem a gépet, meg hova? Nagyon szét kellene szedni, túlságosan egyben van. :D

 

Elküldve: Wed Mar 19, 2014 7:14 pm
Szerző: csicseri
bízz bennem ......

 

Elküldve: Wed Mar 19, 2014 4:42 pm
Szerző: Ringu84
Köszönöm az eddigi segítségeket :) 749r az tudtommal egy személyes, nekem fontos, hogy kétszemélyes legyen. Mennyire megbízhatók ezek a motorok? Mert az emberek 90%-a azt mondja, hogy ezeket hetente kell vinni szervizbe, mert úton útfélen lerohad...( azt mondják vegyek japánt...nekem japppppán tömegcikk nem kell.) szerelömmel beszelgetek aki az eddigi motorjaimat szervizelte és ő mondja, hogy olasz hulladékot ne...) szóval nem tudom jelenleg mi legyen... :(
Például egy ilyen szerelőben tuti megbízhatsz :)

 

Elküldve: Wed Mar 19, 2014 4:35 pm
Szerző: Ringu84
Köszönöm az eddigi segítségeket :) 749r az tudtommal egy személyes, nekem fontos, hogy kétszemélyes legyen. Mennyire megbízhatók ezek a motorok? Mert az emberek 90%-a azt mondja, hogy ezeket hetente kell vinni szervizbe, mert úton útfélen lerohad...( azt mondják vegyek japánt...nekem japppppán tömegcikk nem kell.) szerelömmel beszelgetek aki az eddigi motorjaimat szervizelte és ő mondja, hogy olasz hulladékot ne...) szóval nem tudom jelenleg mi legyen... :(
Én is elsőnek azt ajánlom amit Staff, válts szerelőt. Aki ilyet mond szerelő létére az csak azért mondja, mert egyrészről fasz, másrészről halvány fingja nincs az olasz motorokhoz, de ezt természetesen sose ismerné be.

 

Elküldve: Wed Mar 19, 2014 4:30 pm
Szerző: stafford
Köszönöm az eddigi segítségeket :) 749r az tudtommal egy személyes, nekem fontos, hogy kétszemélyes legyen. Mennyire megbízhatók ezek a motorok? Mert az emberek 90%-a azt mondja, hogy ezeket hetente kell vinni szervizbe, mert úton útfélen lerohad...( azt mondják vegyek japánt...nekem japppppán tömegcikk nem kell.) szerelömmel beszelgetek aki az eddigi motorjaimat szervizelte és ő mondja, hogy olasz hulladékot ne...) szóval nem tudom jelenleg mi legyen... :(
Elso korben valts szerelot :)

 

Elküldve: Wed Mar 19, 2014 4:26 pm
Szerző: Michael
Köszönöm az eddigi segítségeket :) 749r az tudtommal egy személyes, nekem fontos, hogy kétszemélyes legyen. Mennyire megbízhatók ezek a motorok? Mert az emberek 90%-a azt mondja, hogy ezeket hetente kell vinni szervizbe, mert úton útfélen lerohad...( azt mondják vegyek japánt...nekem japppppán tömegcikk nem kell.) szerelömmel beszelgetek aki az eddigi motorjaimat szervizelte és ő mondja, hogy olasz hulladékot ne...) szóval nem tudom jelenleg mi legyen... :(

 

Elküldve: Wed Mar 19, 2014 4:09 pm
Szerző: ricsi
én speciel ennyiért a sárga 9est venném, de kussolok :)

 

Elküldve: Wed Mar 19, 2014 4:03 pm
Szerző: MihalyZotya
bocsi, kepzeletben mar motorozok vele... Hat, hogy jo vetel-e, esetleg ismeri-e valaki a motor eletet, hogy hogyan volt hasznalva.
Egyetértek Dinoval, a Kecsó által hirdetett motort szerintem mindenképp nézd meg....
igaz ehhez nincs szervizkönyv, nem is sérülésmentes, viszont szervizelt, és tudjuk az előéletét úgy ca újkorától fogva, nem is beszélve arról, hogy újabb és sorszámozott példány.
Hát akkor eldőlt!Mármint,hogy melyiket érdemes megvenni.
Én is azt javaslom,hogy innen,az oldalról vegyél.Ennek oka roppant egyszerű:összejárós fajta vagyunk(találkozók,közös gurulások,nyílt napok,stb),és senki nem akarja égetni a pofáját,hogy átbaszott valakit azzal,hogy elhallgatott valami súlyos problémát a motorral kapcsolatban.Arról nem beszélve,hogy itt tudjuk, a legtöbb motorral történt-e valami karambol féle..

 

Elküldve: Wed Mar 19, 2014 3:57 pm
Szerző: wolvesmonster93
bocsi, kepzeletben mar motorozok vele... Hat, hogy jo vetel-e, esetleg ismeri-e valaki a motor eletet, hogy hogyan volt hasznalva.
Egyetértek Dinoval, a Kecsó által hirdetett motort szerintem mindenképp nézd meg....
igaz ehhez nincs szervizkönyv, nem is sérülésmentes, viszont szervizelt, és tudjuk az előéletét úgy ca újkorától fogva, nem is beszélve arról, hogy újabb és sorszámozott példány.
Igen, tudom a részleteket, azért írtam hogy mindenképp megér egy ránézést....:D

 

Elküldve: Wed Mar 19, 2014 3:53 pm
Szerző: dino74
hali, milyen segítséget vársz pontosan? mert kérdés nem volt :)
a fékkarból akkor szokott letörni egy darab, amikor elesel vele .
bocsi, kepzeletben mar motorozok vele... Hat, hogy jo vetel-e, esetleg ismeri-e valaki a motor eletet, hogy hogyan volt hasznalva.
Egyetértek Dinoval, a Kecsó által hirdetett motort szerintem mindenképp nézd meg....
igaz ehhez nincs szervizkönyv, nem is sérülésmentes, viszont szervizelt, és tudjuk az előéletét úgy ca újkorától fogva, nem is beszélve arról, hogy újabb és sorszámozott példány.