#16897

Hogy kisimuljon 4000 alatt: Következő lépések kellenek

- Full rendszer + DP ECU (Vagy Rexxer flashelés - Lényeg hogy megfelelő program legyen fent , amiben a lambda szonda ki van iktatva). Szereld is ki a szondát , felesleges...
- TPS reset (De ellenőrizni hogy pontos e az érték. Nulla százalékot mutat-e nullánál stb...) (Nekem 2.7°-ot mutat a TPS reset utáni, de ez nem volt pontos. Kicsavartam nullába, a fojtószelep ütköző csavart, de ott 1%-ot mutatott, ergo offset volt benne -> Valós 0°-nál 1°-ot mutatott -.> reset a diagon -> Valós 0°nál 2,7° ot utat most -> ütköző csavar csavarás 5,4° (valós 2,7°-ra) -> reset a diagon megint -> 2,7°-ot mutat == valós 2,7° -> OK)
- Running balansz állítás karbi szinkron nyomásmérő órával. Levegő csavarok becsavar. Motort tartod emelt üresjárati fordulatszámon 3000 rpm és a fojtószelepeket összekötő rudat csavarod, vagy még jobb, ha a hátsó henger relatív helyzetét állító csavart csavarod, amíg a két nyomás egyenlő nem lesz
- CO balansz állítás. CO mérőt bedugod a leömlő csövekbe (nem a kipuff végére) és addig csavarod (nagyon keveset) a levegő csavarokat amíg egyforma nem lesz a két hengerben külön-külön mért alapjárati CO-ja.
-Ha egyenlő a két CO a két leömlőben , akkor 4-6 %-ra kell behúznod őket, ez diagból (mondjuk JPdiag) meg is teheted a CO trimmer növelésével vagy csökkentésével. Nekem 5% CO a target. Ez alapvetően meghatározza majd a fogyasztásodat is. Nekem +20 és -4 közötti CO trimmer értékek voltak és 2.5 liternyi különbség jött ki fogyasztásban... Viszont a motor nem járt jobban 9 literrel mint 6.5 el...

Nekem darabos volt a gép nagyon sokáig. Rohadtul idegesített. Vettem karbi szinkron mérőt & CO mérőt & és JPdiagom, kábelem is van.
Eltöltöttem rengeteg órát és most állíthatom, hogy 2000 től nagyon szépen jár!

Sok meló. Szerelők nem is csinálják meg szívesen.
Nekem ez kicsit már bonyolult. :D Ha a közeljövőben felkerül az enyémre a Rexxer flash, és lenne egyszer felesleges pár órád természetesen nem ingyen akkor felugranék Pestre egy ilyen beállításra! :D

Amit leírtam az a legextrémebb eset és legprecízebb ellenőrzés, Nekem sajnos minden szar volt, rendszer installálás és flashelés után, de ez nem törvényszerű.
Maráczinak is megírtam hogy milyen CO mérőt használok és a Rexxer is ezt ajánlotta neki... 50 ezerért van ebayen.. A rexxer flashelés része kellene legyen ez a CO beállítás is...
Nekem csak a saját motoromra van JP diag licenszem, ahhoz hogy a tiédet is tudjuk állítani, neked kellene megkérned a saját licenszedet.
ezen az oldalon mindent megtalálsz ami kel hozzá. Néhány ezer forintos standard kábelek csupán. http://jpdiag.akress.com/ FAQ részt olvasd.
A throttle body csavarokat nem szívesen állítgatnám a motorodon mert rizikós és kurva lassú processz. (Állítasz-járatsz-hagyod lehülni, megint állítasz stb..)
Viszont ha van JP diag licenszed és katalizátor is ki van hajítva a motoból, és rexxer flash is megvan, akkor a cső végére rádughatjuk a CO mérőmet. Ott belőjük 4 %ra CO-t a trimmerrel az nagyjából 5% a leömlőben és az alapnak teljesen jó, és abszolút nem macerás.

Csatolva a CO% és lamda arány. 0,86-0,9 es lamdánál van teljesítmény maximuma a szívó benzinnek.
Nekem teljes rendszer van elvileg, katalizátor az a polcon porosodik. :D Legkésőbb jövőre akkor Zsoltinál megcsináljuk a flash-t, utána pedig nem ártana neki egy ilyen után állatás/ellenőrzés. Nagyjából végigolvastam a FAQ-t, de azért így elsőre nekem kicsit sok az infó. :D
#16898
Sziasztok!
Én egy 2002-es évjáratú 900 i. E. Monstert néztem ki, de mikor mentem vele 3000-es fordulat alatt véletlenszerűen ugrál, mintha többször lenne gyújtás mint kellene vagy nem tudom. Szeretnék vele alacsony fordulaton is motorozni.
Mi lehet az oka vagy ez normális jelenség?
Köszi a válaszokat!
Ezeknél a motoroknál kb 3500-4000es fordulat alatt ne várj el motorozást. Nekem az S4R 4000-nél simul ki, azalatt rángatós és egyenletes gázzal is esélytelen vele menni. Olyan érzés mintha a láncod egyik része már szarrá nyúlt a másik része meg gyári, állandóan rángat tartott gázon. :D

Így van, Nekem is rángatott a motor ilyen tartományban...tudtam, hogy cserés lesz a láncszett, kicseréltem és tökéletes lett. Persze azért rángat, de ezt csak akkor veszed észre ha mentél nyúlott lánccal pár ezer km-t.
Sor4 után a v2, L2 rángat...de ez így fickós! :-) Nem lehet vele lassan menni!
#16899
Sziasztok!
Én egy 2002-es évjáratú 900 i. E. Monstert néztem ki, de mikor mentem vele 3000-es fordulat alatt véletlenszerűen ugrál, mintha többször lenne gyújtás mint kellene vagy nem tudom. Szeretnék vele alacsony fordulaton is motorozni.
Mi lehet az oka vagy ez normális jelenség?
Köszi a válaszokat!
Ezeknél a motoroknál kb 3500-4000es fordulat alatt ne várj el motorozást. Nekem az S4R 4000-nél simul ki, azalatt rángatós és egyenletes gázzal is esélytelen vele menni. Olyan érzés mintha a láncod egyik része már szarrá nyúlt a másik része meg gyári, állandóan rángat tartott gázon. :D

Így van, Nekem is rángatott a motor ilyen tartományban...tudtam, hogy cserés lesz a láncszett, kicseréltem és tökéletes lett. Persze azért rángat, de ezt csak akkor veszed észre ha mentél nyúlott lánccal pár ezer km-t.
Sor4 után a v2, L2 rángat...de ez így fickós! :-) Nem lehet vele lassan menni!
Ezért szeretjük, mert nem unalmas, és olykor küzdeni kell vele! :D
#16900
Ezeknél a motoroknál kb 3500-4000es fordulat alatt ne várj el motorozást. Nekem az S4R 4000-nél simul ki, azalatt rángatós és egyenletes gázzal is esélytelen vele menni. Olyan érzés mintha a láncod egyik része már szarrá nyúlt a másik része meg gyári, állandóan rángat tartott gázon. :D

Így van, Nekem is rángatott a motor ilyen tartományban...tudtam, hogy cserés lesz a láncszett, kicseréltem és tökéletes lett. Persze azért rángat, de ezt csak akkor veszed észre ha mentél nyúlott lánccal pár ezer km-t.
Sor4 után a v2, L2 rángat...de ez így fickós! :-) Nem lehet vele lassan menni!
Ezért szeretjük, mert nem unalmas, és olykor küzdeni kell vele! :D
tekerd el a CO-t az egekbe, egyik kiput dugaszold be kukoricacsutkával, dízellel kevert benzint tankolj bele aztán indulhat a rodeo!
#16901

Így van, Nekem is rángatott a motor ilyen tartományban...tudtam, hogy cserés lesz a láncszett, kicseréltem és tökéletes lett. Persze azért rángat, de ezt csak akkor veszed észre ha mentél nyúlott lánccal pár ezer km-t.
Sor4 után a v2, L2 rángat...de ez így fickós! :-) Nem lehet vele lassan menni!
Ezért szeretjük, mert nem unalmas, és olykor küzdeni kell vele! :D
tekerd el a CO-t az egekbe, egyik kiput dugaszold be kukoricacsutkával, dízellel kevert benzint tankolj bele aztán indulhat a rodeo!
és kösd rövidre a tps-t
#16902
Sziasztok! Most veszek Ducatit, igazából mindig ők vonzottak a legjobban, két esélyesem, ST3 és Multi (2004 körüli) vagy talán még a 900SS 99-től. Mászkálni szeretnék meg néha túrázgatni...
Beszéljetek le, vagy rá valamelyikre pár tényben ha van kedvetek pár sor erejéig :) 192cm-es 100 kilós vagyok... Most megek megnézni egy Multit, utána ST3 és valahol keresnem kell egy 900SS-t.
Budapesti vagyok amúgy... üdv
#16903
Sziasztok! Most veszek Ducatit, igazából mindig ők vonzottak a legjobban, két esélyesem, ST3 és Multi (2004 körüli) vagy talán még a 900SS 99-től. Mászkálni szeretnék meg néha túrázgatni...
Beszéljetek le, vagy rá valamelyikre pár tényben ha van kedvetek pár sor erejéig :) 192cm-es 100 kilós vagyok... Most megek megnézni egy Multit, utána ST3 és valahol keresnem kell egy 900SS-t.
Budapesti vagyok amúgy... üdv
Próbáld ki mindhármat, aztán amelyik jobban tetszik. Hasonló méretekkel én Monsterezek, nem érzem túl kicsinek, de hosszabb utakra nem az igazi. Erre én ST-t szeretnék a Monster mellé :)
#16904
Sziasztok! Most veszek Ducatit, igazából mindig ők vonzottak a legjobban, két esélyesem, ST3 és Multi (2004 körüli) vagy talán még a 900SS 99-től. Mászkálni szeretnék meg néha túrázgatni...
Beszéljetek le, vagy rá valamelyikre pár tényben ha van kedvetek pár sor erejéig :) 192cm-es 100 kilós vagyok... Most megek megnézni egy Multit, utána ST3 és valahol keresnem kell egy 900SS-t.
Budapesti vagyok amúgy... üdv
En tavaly osszel vettem egy 620 multit. Szerintem a kutyat sem erdekli ez a motor igy jo olcson lehetett venni. Mindenki az 1000-re gondol, ha multi, ugy sejtem, hogy te is. Arrol nem tudok semmit. En egyelore ott tartok, hogy ilyen supermoto stilusban jarok vele, es mar nem felek, ha csuszik a hatulja. Nem egy munkabajaros motor, de en arra hasznalom, he nem esik es nem biciklivel megyek. Fek van rajta eleg. Az ero meg mindenbol kifogy egyszer, amihez az ember hozzaszokik. Szoval szerintem ha multi, akkor 1000-s, mert a 620-t nem fogod tudni eladni. Am ha motorozni kell, akkor szerintem a kis multi is nagyon jo.
#16905
Sziasztok! Most veszek Ducatit, igazából mindig ők vonzottak a legjobban, két esélyesem, ST3 és Multi (2004 körüli) vagy talán még a 900SS 99-től. Mászkálni szeretnék meg néha túrázgatni...
Beszéljetek le, vagy rá valamelyikre pár tényben ha van kedvetek pár sor erejéig :) 192cm-es 100 kilós vagyok... Most megek megnézni egy Multit, utána ST3 és valahol keresnem kell egy 900SS-t.
Budapesti vagyok amúgy... üdv
Én csak a Multiról tudok nyilatkozni. Imádom lehet vele sportosan csapatni, és kellemesen túrázni is. Ha ilyen irányú terveid vannak akkor doboz szett jól jön. Lehetőleg azzal vedd, mert utólag beszerezni nagyon nehéz ebayen nagy ritkán találni csak hozzá
#16906
Sziasztok! Most veszek Ducatit, igazából mindig ők vonzottak a legjobban, két esélyesem, ST3 és Multi (2004 körüli) vagy talán még a 900SS 99-től. Mászkálni szeretnék meg néha túrázgatni...
Beszéljetek le, vagy rá valamelyikre pár tényben ha van kedvetek pár sor erejéig :) 192cm-es 100 kilós vagyok... Most megek megnézni egy Multit, utána ST3 és valahol keresnem kell egy 900SS-t.
Budapesti vagyok amúgy... üdv

Szia!
A 900 ss kicsi lesz neked, és azzal túrázgatni nem fogsz. Eléggé kézenállós, és ugyan nem egy superbike, de az egész motor csapatásra fog ösztönözni, már csak azért is, hogy a menetszél tehermentesítse kicsit a csuklódat. 150-160 km után már általában nem esett jól a menet, nyakam, vállam pihenőt kért. Én 187cm 82kg vagyok, még éppen elfértem, de nem tudom, hogyan néztem ki rajta.
#16907
Sziasztok! Most veszek Ducatit, igazából mindig ők vonzottak a legjobban, két esélyesem, ST3 és Multi (2004 körüli) vagy talán még a 900SS 99-től. Mászkálni szeretnék meg néha túrázgatni...
Beszéljetek le, vagy rá valamelyikre pár tényben ha van kedvetek pár sor erejéig :) 192cm-es 100 kilós vagyok... Most megek megnézni egy Multit, utána ST3 és valahol keresnem kell egy 900SS-t.
Budapesti vagyok amúgy... üdv
Tudok egy nagyon jó állapotú eladó 900SS-t, most visszük műszakiztatni a héten(Debrecen), ha érdekel keress bátran! ;)
#16908
Sziasztok!

Múlt héten megvettem szemüveg 696-osát. Gyönyörű motor és óriási élmény Ducati tulajnak lenni :)
Annak ellenére hogy még kezdő motoros vagyok, nagyon kezes a gép és kiválóan manőverezhető.
Eredetileg a 600-asokat nézegettem, majd a 620-asokat de végül rábeszéltem magam a 696-ra. Állati jó menni vele, szóval boldogság van! :D

Kellemes hétvégét mindenkinek!
#16909
Sziasztok!

Múlt héten megvettem szemüveg 696-osát. Gyönyörű motor és óriási élmény Ducati tulajnak lenni :)
Annak ellenére hogy még kezdő motoros vagyok, nagyon kezes a gép és kiválóan manőverezhető.
Eredetileg a 600-asokat nézegettem, majd a 620-asokat de végül rábeszéltem magam a 696-ra. Állati jó menni vele, szóval boldogság van! :D

Kellemes hétvégét mindenkinek!

Örülök, hogy örülsz es megvagy elegedve nagyon penge a gep, ha sokaig akarod elvezni, ne nagyon hallgass a batyadra hirtelen sok technikai hülyeseget mondott.

1/ allo helyben -raadasul meg meleg motort is ---melegiteni, jaratni nem kell.Csak rangatozik, ez nem 4 hengeres ...
Raülsz , elkeszülve -inditasz es lassan hagyod terheles alatt müködjön.
2/ a fogaskerekekkel ne foglalkozz--meg az idiotaknal sem kopik el 20 000 Km-nel.
3/ Fekbeteteket ne Umbu--Umbu--Bengalit vegyel gombokert, hanem az eredetit--az enyemet --majd :))

Jo Motorozast !!!
#16911
Sziasztok!

Múlt héten megvettem szemüveg 696-osát. Gyönyörű motor és óriási élmény Ducati tulajnak lenni :)
Annak ellenére hogy még kezdő motoros vagyok, nagyon kezes a gép és kiválóan manőverezhető.
Eredetileg a 600-asokat nézegettem, majd a 620-asokat de végül rábeszéltem magam a 696-ra. Állati jó menni vele, szóval boldogság van! :D

Kellemes hétvégét mindenkinek!

Örülök, hogy örülsz es megvagy elegedve nagyon penge a gep, ha sokaig akarod elvezni, ne nagyon hallgass a batyadra hirtelen sok technikai hülyeseget mondott.

1/ allo helyben -raadasul meg meleg motort is ---melegiteni, jaratni nem kell.Csak rangatozik, ez nem 4 hengeres ...
Raülsz , elkeszülve -inditasz es lassan hagyod terheles alatt müködjön.
2/ a fogaskerekekkel ne foglalkozz--meg az idiotaknal sem kopik el 20 000 Km-nel.
3/ Fekbeteteket ne Umbu--Umbu--Bengalit vegyel gombokert, hanem az eredetit--az enyemet --majd :))

Jo Motorozast !!!


Rendben! Köszi!
#16915
Sziasztok!
Monster 1100 ast szeretnék venni. 185cm magas 95kg vagyok.Szerintetek kényelmes lenne nekem? Nem vagyok túl magas a motor 810mm es ülésmagasságához? Nem néznék úgy ki rajt mint egy gyerekbiciklin? :D Sajnos még nem volt lehetőségem ülni egy ilyenen,ezért vagyok tanácstalan .
Köszönöm a válaszokat előre is. Üdv mindenkinek!
#16916
Sziasztok!
Monster 1100 ast szeretnék venni. 185cm magas 95kg vagyok.Szerintetek kényelmes lenne nekem? Nem vagyok túl magas a motor 810mm es ülésmagasságához? Nem néznék úgy ki rajt mint egy gyerekbiciklin? :D Sajnos még nem volt lehetőségem ülni egy ilyenen,ezért vagyok tanácstalan .
Köszönöm a válaszokat előre is. Üdv mindenkinek!
En 192 es 102 vagyok most, es amikor monstert probalgattam, 95 lehettem, es nagggggyon kenyelmetlen volt. De hogy oszinte legyek ettol meg imadtam rajta motorozni, ellenben turazni nem alkalmas az en alkatommal. Meg csak ugy motorozgatni sem. Ellenben masra meg pont jo. Valamivel ugyan alacsonyabb vagy, de szerintem tobbet tudsz meg egy igazi probauton.
#16917
Sziasztok!
Monster 1100 ast szeretnék venni. 185cm magas 95kg vagyok.Szerintetek kényelmes lenne nekem? Nem vagyok túl magas a motor 810mm es ülésmagasságához? Nem néznék úgy ki rajt mint egy gyerekbiciklin? :D Sajnos még nem volt lehetőségem ülni egy ilyenen,ezért vagyok tanácstalan .
Köszönöm a válaszokat előre is. Üdv mindenkinek!
Hello! Inkább Multistrada lenne az ideális méretben, de simán jó lehet az 1100-es monster is. Ezt nem fogod tudni eldönteni próba nélkül, el kell menni kipróbálni. :)
#16918
Sziasztok!
Monster 1100 ast szeretnék venni. 185cm magas 95kg vagyok.Szerintetek kényelmes lenne nekem? Nem vagyok túl magas a motor 810mm es ülésmagasságához? Nem néznék úgy ki rajt mint egy gyerekbiciklin? :D Sajnos még nem volt lehetőségem ülni egy ilyenen,ezért vagyok tanácstalan .
Köszönöm a válaszokat előre is. Üdv mindenkinek!
Én 183-93 vagyok és nekem teljesen jó. Edzettség kérdése, szezon elején többször meg kell állni, de úgy kb. 200-250 km/pihenő teljesíthető. Én sűrűbben megállok, mert szeretem élvezni az utat, meg nem rohanok, de ha menni kell, akkor lehet tekerni rajta annyit simán fájdalom nélkül. Ja és nagyon fontos, hogy állíttasd/állítsd be a magasságot, jók legyenek a telők, a rugóstag, akkor az igazi!
#16919
Szép estést...bár itt szakad az eső :) ....Néhány év kihagyás után ismét motorra szeretnék ülni,és szeretném ha ez végre egy Ducati lenne.Eddig csak V hengeres motorok voltak,így kézenfekvő hogy a mostani is az lesz.Ja és Monster kell legyen.Bár olvastam visszafelé,nem feltétlenül ajánlott nagy darab embereknek (mint én is vagyok),mert nem túl kényelmes.De ez nem tántorít el :) .Adott a pénzügyi keret (kb. 800.000) és hogy Monster.Egyenlőre ezt a 3 motort nézegetem erősebben

https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... k-13074280

https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... 0-12968908

https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... e-12623414

A legelső keltette fel legjobban az érdeklődésem,és mivel ez van hozzám a legközelebb,lehet el is mennék valamikor jövő héten megnézni.Hogy az a legkisebb,az nem zavar.A 60 ló elég a jó motorozáshoz és nem tervezek hosszú túrákat,max olyan 50-80 km-s utakat.
Vagy ti melyiket ajánlanátok ezek közül?
#16920
Szép estést...bár itt szakad az eső :) ....Néhány év kihagyás után ismét motorra szeretnék ülni,és szeretném ha ez végre egy Ducati lenne.Eddig csak V hengeres motorok voltak,így kézenfekvő hogy a mostani is az lesz.Ja és Monster kell legyen.Bár olvastam visszafelé,nem feltétlenül ajánlott nagy darab embereknek (mint én is vagyok),mert nem túl kényelmes.De ez nem tántorít el :) .Adott a pénzügyi keret (kb. 800.000) és hogy Monster.Egyenlőre ezt a 3 motort nézegetem erősebben

https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... k-13074280

https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... 0-12968908

https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... e-12623414

A legelső keltette fel legjobban az érdeklődésem,és mivel ez van hozzám a legközelebb,lehet el is mennék valamikor jövő héten megnézni.Hogy az a legkisebb,az nem zavar.A 60 ló elég a jó motorozáshoz és nem tervezek hosszú túrákat,max olyan 50-80 km-s utakat.
Vagy ti melyiket ajánlanátok ezek közül?

Hopp, az első hirdetés már nem él. El is adták?
Mindegy. Én ezek közül tuti a 800-ast venném.
Tavaly én is vettem egy 620-ast márciusban, ősszel el is adtam. Én 90 kg vagyok, elfértem rajta kényelmesen, de az ereje hamar kevés lett. Azt hittem elég lesz, de nem. Most az 1000-es Monstereket nézegetem, S2R-t szeretnék, csak nem nagyon van belőle itthon eladó.
Te sem vagy kezdő motoros, szerintem vedd a nagyobbat.
#16921
Szép estést...bár itt szakad az eső :) ....Néhány év kihagyás után ismét motorra szeretnék ülni,és szeretném ha ez végre egy Ducati lenne.Eddig csak V hengeres motorok voltak,így kézenfekvő hogy a mostani is az lesz.Ja és Monster kell legyen.Bár olvastam visszafelé,nem feltétlenül ajánlott nagy darab embereknek (mint én is vagyok),mert nem túl kényelmes.De ez nem tántorít el :) .Adott a pénzügyi keret (kb. 800.000) és hogy Monster.Egyenlőre ezt a 3 motort nézegetem erősebben

https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... k-13074280

https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... 0-12968908

https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... e-12623414

A legelső keltette fel legjobban az érdeklődésem,és mivel ez van hozzám a legközelebb,lehet el is mennék valamikor jövő héten megnézni.Hogy az a legkisebb,az nem zavar.A 60 ló elég a jó motorozáshoz és nem tervezek hosszú túrákat,max olyan 50-80 km-s utakat.
Vagy ti melyiket ajánlanátok ezek közül?

Hopp, az első hirdetés már nem él. El is adták?
Mindegy. Én ezek közül tuti a 800-ast venném.
Tavaly én is vettem egy 620-ast márciusban, ősszel el is adtam. Én 90 kg vagyok, elfértem rajta kényelmesen, de az ereje hamar kevés lett. Azt hittem elég lesz, de nem. Most az 1000-es Monstereket nézegetem, S2R-t szeretnék, csak nem nagyon van belőle itthon eladó.
Te sem vagy kezdő motoros, szerintem vedd a nagyobbat.


Pedig este/ma reggel még fent volt :) .Akkor el is vitték,mondjuk nem csoda,képek és leírás alapján nagyon jó állapotban lehetett. Azért lehet megnézem a 620-t is.Az utolsó gépem egy Kawa VN750 volt,az 66 lovas.És majd 5 évig jól megvoltunk.Sőt,az 220 kiló felett volt.A kicsi Monster meg majd 40 kilóval könnyebb.De jövő héten ha szabin leszek,lehet elugrok megnézem a 800-t is.Az kicsit messzebb van tőlem,de kocsival nem gond.Igaz kár,hogy ahhoz meg csak 1 kulcs van.Bár ha az lesz a legnagyobb baj vele...
Köszönöm a tanácsokat!
#16924
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... 0-12698977

Hmmm..ez is nagyon tetszik. Ráadásul most akcióban csak 799 az ára.
Amúgy a 750-s Monsterek még karburátorosak? Van valami lényeges különbség injektoros és karburátoros gép között? Motorkarakterisztika szempontjából?

Hirdetések átnézése után erre a 750-s Monsterre esett a választás :) .Elvoltam megnézni és mivel tetszett amit láttam,letettem a foglalót és elvileg jövő szerdán megyek is érte.Amit észrevettem

-kicsi olajfolt volt a blokk alatt.De ahogy utánanéztem/olvastam,egy 18 éves Ducatinál ha nincs ilyen,akkor az már furcsa lenne.De azért majd ránézek.Viszont nem fekete olaj volt hanem friss olaj.Szval azt tényleg cserélték
-21000km van az órában és bár szép állapotban van a gép,de biztos nem ennyi.Én olyan 50-re tippelek.
-beszámították a gépet egy másik motorba.Így nem volt infó mikor volt vezérlés cserélve.Felírtam két vezérműszíjat
-a váz nem mutatta nyomát esésnek.Lábtartók,segédváz,villanyak ok volt.
-első tárcsák kicsit már vállasak,de szvsz még jó
-telószárszimering kuka,kicsit már engedte az olajat
-gumik sem voltak annyira bíztatóak,sztem még idén kukázom őket
-nehézkesen indult,de lehet azért mert üres volt a tank és hosszabb ideje állhatott.Na meg mert karburátoros.De miután elindult szépen járt,nem hallottam semmi gyanús zörgést.
-vagy csak azért nem hallottam mert nem a gyári dob van rajta hanem ez a karbon(mintás?) dob.Logó nincs az oldalán,de a végébe bele van ütve az E betü meg pár szám meg a Termignoni szó.De hogy tényleg ők csinálták e nem tudom,nem láttam Termignoni dobot oldalt logó nélkül.De lehet régen volt ilyen
-akksi se tűnt ezeréves darabnak,bírta a többszörös indítózást.
-kell egy láncfeszítés,de sztem még nem sos.

Szóval ami így elsőre kell,az két vezérműszíj (esetleg itt még kell valamit ezen kívül cserélni?),két telószár-szimering,esetleg egy karburátor tisztítás és beállítás.Nem tudni,az is mikor volt és hogy mióta áll a gép.A hátsó központi rúgó nehezen bírja a 110 kg testsúlyomat :) ,majd azzal is kell valamit csinálni.Nem tűnt kényelmetlennek,ültem már egy 748 nyergében,na az borzasztó volt.Mindent összevetve már várom a gépet :D .
#16925
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... 0-12698977

Hmmm..ez is nagyon tetszik. Ráadásul most akcióban csak 799 az ára.
Amúgy a 750-s Monsterek még karburátorosak? Van valami lényeges különbség injektoros és karburátoros gép között? Motorkarakterisztika szempontjából?

Hirdetések átnézése után erre a 750-s Monsterre esett a választás :) .Elvoltam megnézni és mivel tetszett amit láttam,letettem a foglalót és elvileg jövő szerdán megyek is érte.Amit észrevettem

-kicsi olajfolt volt a blokk alatt.De ahogy utánanéztem/olvastam,egy 18 éves Ducatinál ha nincs ilyen,akkor az már furcsa lenne.De azért majd ránézek.Viszont nem fekete olaj volt hanem friss olaj.Szval azt tényleg cserélték
-21000km van az órában és bár szép állapotban van a gép,de biztos nem ennyi.Én olyan 50-re tippelek.
-beszámították a gépet egy másik motorba.Így nem volt infó mikor volt vezérlés cserélve.Felírtam két vezérműszíjat
-a váz nem mutatta nyomát esésnek.Lábtartók,segédváz,villanyak ok volt.
-első tárcsák kicsit már vállasak,de szvsz még jó
-telószárszimering kuka,kicsit már engedte az olajat
-gumik sem voltak annyira bíztatóak,sztem még idén kukázom őket
-nehézkesen indult,de lehet azért mert üres volt a tank és hosszabb ideje állhatott.Na meg mert karburátoros.De miután elindult szépen járt,nem hallottam semmi gyanús zörgést.
-vagy csak azért nem hallottam mert nem a gyári dob van rajta hanem ez a karbon(mintás?) dob.Logó nincs az oldalán,de a végébe bele van ütve az E betü meg pár szám meg a Termignoni szó.De hogy tényleg ők csinálták e nem tudom,nem láttam Termignoni dobot oldalt logó nélkül.De lehet régen volt ilyen
-akksi se tűnt ezeréves darabnak,bírta a többszörös indítózást.
-kell egy láncfeszítés,de sztem még nem sos.

Szóval ami így elsőre kell,az két vezérműszíj (esetleg itt még kell valamit ezen kívül cserélni?),két telószár-szimering,esetleg egy karburátor tisztítás és beállítás.Nem tudni,az is mikor volt és hogy mióta áll a gép.A hátsó központi rúgó nehezen bírja a 110 kg testsúlyomat :) ,majd azzal is kell valamit csinálni.Nem tűnt kényelmetlennek,ültem már egy 748 nyergében,na az borzasztó volt.Mindent összevetve már várom a gépet :D .
mennyi volt árban a difi a 800hoz képest?
#16926
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... 0-12698977

Hmmm..ez is nagyon tetszik. Ráadásul most akcióban csak 799 az ára.
Amúgy a 750-s Monsterek még karburátorosak? Van valami lényeges különbség injektoros és karburátoros gép között? Motorkarakterisztika szempontjából?

Hirdetések átnézése után erre a 750-s Monsterre esett a választás :) .Elvoltam megnézni és mivel tetszett amit láttam,letettem a foglalót és elvileg jövő szerdán megyek is érte.Amit észrevettem

-kicsi olajfolt volt a blokk alatt.De ahogy utánanéztem/olvastam,egy 18 éves Ducatinál ha nincs ilyen,akkor az már furcsa lenne.De azért majd ránézek.Viszont nem fekete olaj volt hanem friss olaj.Szval azt tényleg cserélték
-21000km van az órában és bár szép állapotban van a gép,de biztos nem ennyi.Én olyan 50-re tippelek.
-beszámították a gépet egy másik motorba.Így nem volt infó mikor volt vezérlés cserélve.Felírtam két vezérműszíjat
-a váz nem mutatta nyomát esésnek.Lábtartók,segédváz,villanyak ok volt.
-első tárcsák kicsit már vállasak,de szvsz még jó
-telószárszimering kuka,kicsit már engedte az olajat
-gumik sem voltak annyira bíztatóak,sztem még idén kukázom őket
-nehézkesen indult,de lehet azért mert üres volt a tank és hosszabb ideje állhatott.Na meg mert karburátoros.De miután elindult szépen járt,nem hallottam semmi gyanús zörgést.
-vagy csak azért nem hallottam mert nem a gyári dob van rajta hanem ez a karbon(mintás?) dob.Logó nincs az oldalán,de a végébe bele van ütve az E betü meg pár szám meg a Termignoni szó.De hogy tényleg ők csinálták e nem tudom,nem láttam Termignoni dobot oldalt logó nélkül.De lehet régen volt ilyen
-akksi se tűnt ezeréves darabnak,bírta a többszörös indítózást.
-kell egy láncfeszítés,de sztem még nem sos.

Szóval ami így elsőre kell,az két vezérműszíj (esetleg itt még kell valamit ezen kívül cserélni?),két telószár-szimering,esetleg egy karburátor tisztítás és beállítás.Nem tudni,az is mikor volt és hogy mióta áll a gép.A hátsó központi rúgó nehezen bírja a 110 kg testsúlyomat :) ,majd azzal is kell valamit csinálni.Nem tűnt kényelmetlennek,ültem már egy 748 nyergében,na az borzasztó volt.Mindent összevetve már várom a gépet :D .
mennyi volt árban a difi a 800hoz képest?

A 750-s névre írva 860 lesz.Az az 1 db. 800ie meg 690,de csak külföldi papírok vannak.Honosítva az is kb. ugyan annyi lett volna.Sokat gondolkodtam rajta,de mivel a 750-s közelebb volt és a "klasszikus" piros Monster jobban tetszik,arra esett a választás.
#16929

Hirdetések átnézése után erre a 750-s Monsterre esett a választás :) .Elvoltam megnézni és mivel tetszett amit láttam,letettem a foglalót és elvileg jövő szerdán megyek is érte.Amit észrevettem

-kicsi olajfolt volt a blokk alatt.De ahogy utánanéztem/olvastam,egy 18 éves Ducatinál ha nincs ilyen,akkor az már furcsa lenne.De azért majd ránézek.Viszont nem fekete olaj volt hanem friss olaj.Szval azt tényleg cserélték
-21000km van az órában és bár szép állapotban van a gép,de biztos nem ennyi.Én olyan 50-re tippelek.
-beszámították a gépet egy másik motorba.Így nem volt infó mikor volt vezérlés cserélve.Felírtam két vezérműszíjat
-a váz nem mutatta nyomát esésnek.Lábtartók,segédváz,villanyak ok volt.
-első tárcsák kicsit már vállasak,de szvsz még jó
-telószárszimering kuka,kicsit már engedte az olajat
-gumik sem voltak annyira bíztatóak,sztem még idén kukázom őket
-nehézkesen indult,de lehet azért mert üres volt a tank és hosszabb ideje állhatott.Na meg mert karburátoros.De miután elindult szépen járt,nem hallottam semmi gyanús zörgést.
-vagy csak azért nem hallottam mert nem a gyári dob van rajta hanem ez a karbon(mintás?) dob.Logó nincs az oldalán,de a végébe bele van ütve az E betü meg pár szám meg a Termignoni szó.De hogy tényleg ők csinálták e nem tudom,nem láttam Termignoni dobot oldalt logó nélkül.De lehet régen volt ilyen
-akksi se tűnt ezeréves darabnak,bírta a többszörös indítózást.
-kell egy láncfeszítés,de sztem még nem sos.

Szóval ami így elsőre kell,az két vezérműszíj (esetleg itt még kell valamit ezen kívül cserélni?),két telószár-szimering,esetleg egy karburátor tisztítás és beállítás.Nem tudni,az is mikor volt és hogy mióta áll a gép.A hátsó központi rúgó nehezen bírja a 110 kg testsúlyomat :) ,majd azzal is kell valamit csinálni.Nem tűnt kényelmetlennek,ültem már egy 748 nyergében,na az borzasztó volt.Mindent összevetve már várom a gépet :D .
mennyi volt árban a difi a 800hoz képest?

A 750-s névre írva 860 lesz.Az az 1 db. 800ie meg 690,de csak külföldi papírok vannak.Honosítva az is kb. ugyan annyi lett volna.Sokat gondolkodtam rajta,de mivel a 750-s közelebb volt és a "klasszikus" piros Monster jobban tetszik,arra esett a választás.

Nem kötekedésből írom, de...

Regadóra 18.000 Ft-ot írnak a 800-asnál, szóval kb. 750 lett volna névre írva.
De te inkább a 750-est vetted, ami nem injektoros, gyengébb 10 Le-vel, 4-5 évvel idősebb és drágább volt kb. 100 ezer Ft-tal.
Ezért nincs sok értelme vásárláshoz tanácsot adni, úgyis mindenki azt veszi, amibe beleszeret.
#16930
mennyi volt árban a difi a 800hoz képest?

A 750-s névre írva 860 lesz.Az az 1 db. 800ie meg 690,de csak külföldi papírok vannak.Honosítva az is kb. ugyan annyi lett volna.Sokat gondolkodtam rajta,de mivel a 750-s közelebb volt és a "klasszikus" piros Monster jobban tetszik,arra esett a választás.

Nem kötekedésből írom, de...

Regadóra 18.000 Ft-ot írnak a 800-asnál, szóval kb. 750 lett volna névre írva.
De te inkább a 750-est vetted, ami nem injektoros, gyengébb 10 Le-vel, 4-5 évvel idősebb és drágább volt kb. 100 ezer Ft-tal.
Ezért nincs sok értelme vásárláshoz tanácsot adni, úgyis mindenki azt veszi, amibe beleszeret.

Nem veszem annak :) .Igazad is van,de míg a 750-s kb. 100 km-re volt tőlem addig a 800-s majdnem 400.Három hét múlva leszek egy hét szabin,talán akkor sikerült volna elmennem megnézni.A 750-s gépet most délelőttös héten sikerült megnézni.Meg olvasom hátulról előre a Monster fórumot és többször is olvastam,hogy inkább karbis mint befecskendezős,mert az egy gonddal több csak.Meg a 800-s csak egy kulccsal rendelkezett,nálam az is mínusz pont :) .Meg akkor nem is írom hogy egy nappal,hogy letettem a foglalót,18 km-l odébb egy másik kereskedésben meghirdettek egy 98-s 750-s Monstert,ami névre írva 650 lett volna.És lett volna mellé 3 hónap motorikus gari is.Na viszont ezt a gépet így szintén érdemes lett volna megnézni.De nem agyalok rajta,megírtuk a papírokat és szerdán jövök haza a géppel :) .
Azért,szerintem,van értelme tanácsot adni.A hozzá nem értő lehet anélkül képes lenne venni olyan gépet,ami bár olajos kuplungos de olyan hangja van mint ha száraz kuplungos lenne.De persze itt is az van hogy meglátni és megszeretni.És nem biztos,hogy mindig abba,amit a többiek ajánlottak.
#16931
Sziasztok!

Vegre eljott az ido, hogy az almom beteljesitsem es a nyar vegen megvegyem a Hercegnom :)
Egy cafe racert szeretnek csinalni, vagy egy 848 bol vagy egy 749bol, amennyiben tudtok segiteni, barmilyen szegmensvol es szempontbol szivesem fogadnam a meglatasokat, elore is koszonom :)
#16932

A 750-s névre írva 860 lesz.Az az 1 db. 800ie meg 690,de csak külföldi papírok vannak.Honosítva az is kb. ugyan annyi lett volna.Sokat gondolkodtam rajta,de mivel a 750-s közelebb volt és a "klasszikus" piros Monster jobban tetszik,arra esett a választás.

Nem kötekedésből írom, de...

Regadóra 18.000 Ft-ot írnak a 800-asnál, szóval kb. 750 lett volna névre írva.
De te inkább a 750-est vetted, ami nem injektoros, gyengébb 10 Le-vel, 4-5 évvel idősebb és drágább volt kb. 100 ezer Ft-tal.
Ezért nincs sok értelme vásárláshoz tanácsot adni, úgyis mindenki azt veszi, amibe beleszeret.

Nem veszem annak :) .Igazad is van,de míg a 750-s kb. 100 km-re volt tőlem addig a 800-s majdnem 400.Három hét múlva leszek egy hét szabin,talán akkor sikerült volna elmennem megnézni.A 750-s gépet most délelőttös héten sikerült megnézni.Meg olvasom hátulról előre a Monster fórumot és többször is olvastam,hogy inkább karbis mint befecskendezős,mert az egy gonddal több csak.Meg a 800-s csak egy kulccsal rendelkezett,nálam az is mínusz pont :) .Meg akkor nem is írom hogy egy nappal,hogy letettem a foglalót,18 km-l odébb egy másik kereskedésben meghirdettek egy 98-s 750-s Monstert,ami névre írva 650 lett volna.És lett volna mellé 3 hónap motorikus gari is.Na viszont ezt a gépet így szintén érdemes lett volna megnézni.De nem agyalok rajta,megírtuk a papírokat és szerdán jövök haza a géppel :) .
Azért,szerintem,van értelme tanácsot adni.A hozzá nem értő lehet anélkül képes lenne venni olyan gépet,ami bár olajos kuplungos de olyan hangja van mint ha száraz kuplungos lenne.De persze itt is az van hogy meglátni és megszeretni.És nem biztos,hogy mindig abba,amit a többiek ajánlottak.


Amikor tavaly vettem én is a Monsteremet, megnéztem 5-öt, kocsikáztam kb. 1000 km-t, de nem sok értelme volt, mivel végül a tőlem 50 km-re lévőt vettem meg.
Az injektorra visszatérve, én nem emlékszem olyan esetre, hogy valaki injektor hibáról írt volna, a karbis gépekkel viszont szoktak problémák lenni.
Szokták javasolni, hogy vásárlás után nem nagyon kell a hirdetéseket nézegetni, mindig utána bukkan fel valami jobbnak tűnő.
Sok sikert az új gépedhez!
#16933

Nem kötekedésből írom, de...

Regadóra 18.000 Ft-ot írnak a 800-asnál, szóval kb. 750 lett volna névre írva.
De te inkább a 750-est vetted, ami nem injektoros, gyengébb 10 Le-vel, 4-5 évvel idősebb és drágább volt kb. 100 ezer Ft-tal.
Ezért nincs sok értelme vásárláshoz tanácsot adni, úgyis mindenki azt veszi, amibe beleszeret.

Nem veszem annak :) .Igazad is van,de míg a 750-s kb. 100 km-re volt tőlem addig a 800-s majdnem 400.Három hét múlva leszek egy hét szabin,talán akkor sikerült volna elmennem megnézni.A 750-s gépet most délelőttös héten sikerült megnézni.Meg olvasom hátulról előre a Monster fórumot és többször is olvastam,hogy inkább karbis mint befecskendezős,mert az egy gonddal több csak.Meg a 800-s csak egy kulccsal rendelkezett,nálam az is mínusz pont :) .Meg akkor nem is írom hogy egy nappal,hogy letettem a foglalót,18 km-l odébb egy másik kereskedésben meghirdettek egy 98-s 750-s Monstert,ami névre írva 650 lett volna.És lett volna mellé 3 hónap motorikus gari is.Na viszont ezt a gépet így szintén érdemes lett volna megnézni.De nem agyalok rajta,megírtuk a papírokat és szerdán jövök haza a géppel :) .
Azért,szerintem,van értelme tanácsot adni.A hozzá nem értő lehet anélkül képes lenne venni olyan gépet,ami bár olajos kuplungos de olyan hangja van mint ha száraz kuplungos lenne.De persze itt is az van hogy meglátni és megszeretni.És nem biztos,hogy mindig abba,amit a többiek ajánlottak.


Amikor tavaly vettem én is a Monsteremet, megnéztem 5-öt, kocsikáztam kb. 1000 km-t, de nem sok értelme volt, mivel végül a tőlem 50 km-re lévőt vettem meg.
Az injektorra visszatérve, én nem emlékszem olyan esetre, hogy valaki injektor hibáról írt volna, a karbis gépekkel viszont szoktak problémák lenni.
Szokták javasolni, hogy vásárlás után nem nagyon kell a hirdetéseket nézegetni, mindig utána bukkan fel valami jobbnak tűnő.
Sok sikert az új gépedhez!

Köszönöm,majd akkor figyelek hogy a karburátorok jól legyenek beállítva.Egy másik 750-t még néztem előtte,az se volt túl messze tőlem.De annak volt egy kis horpadás a tankban meg csúszásra utaló nyomok.Így azt hagytam.
Tovább olvasva a régi kommenteket,el is felejtettem megnézni,hogy üzemel e rendesen a kifogyó benzinre figyelmeztető lámpa :) .Ahogy olvastam párnak nem működött és tolás lett a vége.
#16934
Sziasztok!

Vegre eljott az ido, hogy az almom beteljesitsem es a nyar vegen megvegyem a Hercegnom :)
Egy cafe racert szeretnek csinalni, vagy egy 848 bol vagy egy 749bol, amennyiben tudtok segiteni, barmilyen szegmensvol es szempontbol szivesem fogadnam a meglatasokat, elore is koszonom :)
Szia itt van egy eladó apróhirdetések között! A hirdetésben még egy cikk is van róla azt hiszem nézd meg.
http://www.ducatiklub.hu/aprohirdetes/d ... adova-valt
#16935
Sziasztok!

Vegre eljott az ido, hogy az almom beteljesitsem es a nyar vegen megvegyem a Hercegnom :)
Egy cafe racert szeretnek csinalni, vagy egy 848 bol vagy egy 749bol, amennyiben tudtok segiteni, barmilyen szegmensvol es szempontbol szivesem fogadnam a meglatasokat, elore is koszonom :)
Szia itt van egy eladó apróhirdetések között! A hirdetésben még egy cikk is van róla azt hiszem nézd meg.
http://www.ducatiklub.hu/aprohirdetes/d ... adova-valt
Koszonom, ezt mar elolvastam meg megneztem, de en szeretnem megcsinalni a sajatomat, erzelem meg romantika.... :D
#16940

Nem veszem annak :) .Igazad is van,de míg a 750-s kb. 100 km-re volt tőlem addig a 800-s majdnem 400.Három hét múlva leszek egy hét szabin,talán akkor sikerült volna elmennem megnézni.A 750-s gépet most délelőttös héten sikerült megnézni.Meg olvasom hátulról előre a Monster fórumot és többször is olvastam,hogy inkább karbis mint befecskendezős,mert az egy gonddal több csak.Meg a 800-s csak egy kulccsal rendelkezett,nálam az is mínusz pont :) .Meg akkor nem is írom hogy egy nappal,hogy letettem a foglalót,18 km-l odébb egy másik kereskedésben meghirdettek egy 98-s 750-s Monstert,ami névre írva 650 lett volna.És lett volna mellé 3 hónap motorikus gari is.Na viszont ezt a gépet így szintén érdemes lett volna megnézni.De nem agyalok rajta,megírtuk a papírokat és szerdán jövök haza a géppel :) .
Azért,szerintem,van értelme tanácsot adni.A hozzá nem értő lehet anélkül képes lenne venni olyan gépet,ami bár olajos kuplungos de olyan hangja van mint ha száraz kuplungos lenne.De persze itt is az van hogy meglátni és megszeretni.És nem biztos,hogy mindig abba,amit a többiek ajánlottak.


Amikor tavaly vettem én is a Monsteremet, megnéztem 5-öt, kocsikáztam kb. 1000 km-t, de nem sok értelme volt, mivel végül a tőlem 50 km-re lévőt vettem meg.
Az injektorra visszatérve, én nem emlékszem olyan esetre, hogy valaki injektor hibáról írt volna, a karbis gépekkel viszont szoktak problémák lenni.
Szokták javasolni, hogy vásárlás után nem nagyon kell a hirdetéseket nézegetni, mindig utána bukkan fel valami jobbnak tűnő.
Sok sikert az új gépedhez!

Köszönöm,majd akkor figyelek hogy a karburátorok jól legyenek beállítva.Egy másik 750-t még néztem előtte,az se volt túl messze tőlem.De annak volt egy kis horpadás a tankban meg csúszásra utaló nyomok.Így azt hagytam.
Tovább olvasva a régi kommenteket,el is felejtettem megnézni,hogy üzemel e rendesen a kifogyó benzinre figyelmeztető lámpa :) .Ahogy olvastam párnak nem működött és tolás lett a vége.
A lámpát felejtsd el...sztem új korában sem működött rendesen a visszajelző :) a km számolás a biztos
#16941


Amikor tavaly vettem én is a Monsteremet, megnéztem 5-öt, kocsikáztam kb. 1000 km-t, de nem sok értelme volt, mivel végül a tőlem 50 km-re lévőt vettem meg.
Az injektorra visszatérve, én nem emlékszem olyan esetre, hogy valaki injektor hibáról írt volna, a karbis gépekkel viszont szoktak problémák lenni.
Szokták javasolni, hogy vásárlás után nem nagyon kell a hirdetéseket nézegetni, mindig utána bukkan fel valami jobbnak tűnő.
Sok sikert az új gépedhez!

Köszönöm,majd akkor figyelek hogy a karburátorok jól legyenek beállítva.Egy másik 750-t még néztem előtte,az se volt túl messze tőlem.De annak volt egy kis horpadás a tankban meg csúszásra utaló nyomok.Így azt hagytam.
Tovább olvasva a régi kommenteket,el is felejtettem megnézni,hogy üzemel e rendesen a kifogyó benzinre figyelmeztető lámpa :) .Ahogy olvastam párnak nem működött és tolás lett a vége.
A lámpát felejtsd el...sztem új korában sem működött rendesen a visszajelző :) a km számolás a biztos
Ok köszi :) . Akkor figyelni fogom a km számlálót.
#16942
Erről mi a véleményetek? Esetleg valaki ismeri a motort?

https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... r-13059800

a motort nem ismerem scak a hirdetes alapjan irom:
1/ jo az ar
2/ keves a KM (neked sporolta meg -mint vevönek )
3/ egal azaz mindegy hany eves
4/ keves dolgot epitett at - (mindig az eredeti allapotot ertekeli a vevö)

Privat: nekem nem tetszene a nyitott örült zajos Kupplung, a giccses csikozas, a feher fellni , a nem eredeti Kipuff.
Ha mindez teged nem zavar vedd meg , ez majdnem egy ritkasag
nem elfelejteni :
egy vevö mindig a szemevel vesz !!
#16943
Erről mi a véleményetek? Esetleg valaki ismeri a motort?

https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... r-13059800
Nekem is S4r van, ez kb a reális ára mivel nincs rajta semmi komolyabb kiegészítő. A km-el nem foglalkoznék, lehet, hogy reális, de azért 15 év alatt 20 ezer km kb az elég kevésnek hangzik. (nem azt mondtam, hogy nincs rá esély) Számolj utána, hogy egy laza hétvégi motorozás is mennyi km... Vétel után úgyis az az első, hogy az összes olajat, szűrőt és a vezérlést ledobod róla.
#16944
Szemüveg, Echopeti1, köszönöm a tanácsokat! Megnézem valamelyik nap, aztán meglátjuk, hogy milyen. Pár hete volt egy fekete S4R, ami nagyon tetszett, de sajnos nem látom már Hahu-n.
#16945

Köszönöm,majd akkor figyelek hogy a karburátorok jól legyenek beállítva.Egy másik 750-t még néztem előtte,az se volt túl messze tőlem.De annak volt egy kis horpadás a tankban meg csúszásra utaló nyomok.Így azt hagytam.
Tovább olvasva a régi kommenteket,el is felejtettem megnézni,hogy üzemel e rendesen a kifogyó benzinre figyelmeztető lámpa :) .Ahogy olvastam párnak nem működött és tolás lett a vége.
A lámpát felejtsd el...sztem új korában sem működött rendesen a visszajelző :) a km számolás a biztos
Ok köszi :) . Akkor figyelni fogom a km számlálót.
Tegnap sikeresen hazaértünk :) ,semmi gond nem volt.A motor tökéletesen jár,de majd pár dolgot meg kell csinálni/cserélni kell rajta.De nagyon tetszik a gép.
Csatolmányok
(1.42 MiB) Még senki sem töltötte le.
  • 1
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49

Itt találsz jó pár dolgot: ht[…]

Nagy Monster topic

Köszi a részletes választ :) […]