#14813
Koszi urak!

A tulaj elmondasa szerint is komoly raforditasai voltak. Ez latszik a fenyezesen is. Beleelessel magyarazta a 10 eves tortenetet amibol 6-ot allitolag egy baratjanal toltott. Most eladna anyagi es csaladi problemak miatt. Ami kerdeses, kivonva forgalombol - de azt mondta rendezi azonnal ha megallapodunk. Illetve akksija rossz, de kiprobalashoz atteszi a masik motorjabol. Ha tavaly jonak lattatok, akkor pozitivan latom a forg. Kivonast mert azt mondja nem hasznalta :) szval csak nem ment ment tonkre :D valaki keleti forumtars, mondjuk nyiregyi? :)
#14812
Udv mindenkinek!

SOS segitsegre lenne szuksegem. Kineztem egy 91-es evjaratu 907 ie-t. Valaki forumos ismeros, netan szerelo aki jotanaccsal ellat, netan eljonne "alkudni"? ;) nem volnek halatlan! A gond az hogy a motor nyiregyhazan van. hetvegen tervezem hogy megnezem. Elerhetosegek? Tanacsok!?

Koszi elore is!!
szia,
ha szerelőt vinnél magaddal, a moto rossos fiúkat, desmodokit és sárkány pistit tudom ajánlani.
ha csak okos ducatis kell, akkor nézd meg a térképen a taglistában ki lakik arra, és írj neki.
#14811
Udv mindenkinek!

SOS segitsegre lenne szuksegem. Kineztem egy 91-es evjaratu 907 ie-t. Valaki forumos ismeros, netan szerelo aki jotanaccsal ellat, netan eljonne "alkudni"? ;) nem volnek halatlan! A gond az hogy a motor nyiregyhazan van. hetvegen tervezem hogy megnezem. Elerhetosegek? Tanacsok!?

Koszi elore is!!
Én már láttam élőben ezt a motort, nagyon pipec állapotban volt akkor (tavaly)
#14810
Udv mindenkinek!

SOS segitsegre lenne szuksegem. Kineztem egy 91-es evjaratu 907 ie-t. Valaki forumos ismeros, netan szerelo aki jotanaccsal ellat, netan eljonne "alkudni"? ;) nem volnek halatlan! A gond az hogy a motor nyiregyhazan van. hetvegen tervezem hogy megnezem. Elerhetosegek? Tanacsok!?

Koszi elore is!!
#14808
Megnézegettem, és az R felnije ami a két személy gyenge pontja, mert könnyebb felnivel (ötvözettel) jött ki, de ha azt kicseréled egy sima felnire (nem R), akkor lehet biposto a motor, ha lehet...a súlypont meg ugyan úgy változna két fővel, mint a simán két fővel, az ülésmagasság ugyan az.....

és ennyi, nem nyúzom tovább ezt a témát én se.... :P
#14807
Német TÜV szerint a mart felni miatt nem lehet bipostoként használni, nem bírja a tengelyterhelést a felni 2 személyel. Az egykarú mart felnik erősebbek állítólag mert azok már úgy lettek tervezve.
Most akkor ha egy 80 kg emberke mögé fel ül pl egy 50 kg leányzó = 130 Kg... tehát nem bír el biztonságosan a motor kb egy 130 kg embert? Mert ugye van aki annyit nyom........?? F1 meg G a forgalmiba megmutatja mit bír
nem tudom, annyit tudok, hogy a 749-999 mart felnit ha boltban veszel rajta van több nyelven is, hogy monoposto use only. Nem mondom, hogy nem bírja el, bár belemehetnénk olyanba, hogy a hátul ülő erőkar hatása faszomtudja, de nincs kedvem magyar suttyóparaszt vs din/iso műzsaki szakértő vitába belemenni. Nyilván van benne annyi tartalék, hogy kibírja, de valamiért mégis kitalálták ;)
Akkor bibostót érdemes venni....
#14806
De az nem úgy van, hogy lehet cserélni a hátulját? Monoposto (egyfő) -biposto (két fő) ??

http://www.ebay.com/itm/DUCATI-oem-749- ... 1027022761
Német TÜV szerint a mart felni miatt nem lehet bipostoként használni, nem bírja a tengelyterhelést a felni 2 személyel. Az egykarú mart felnik erősebbek állítólag mert azok már úgy lettek tervezve.
Most akkor ha egy 80 kg emberke mögé fel ül pl egy 50 kg leányzó = 130 Kg... tehát nem bír el biztonságosan a motor kb egy 130 kg embert? Mert ugye van aki annyit nyom........?? F1 meg G a forgalmiba megmutatja mit bír
nem tudom, annyit tudok, hogy a 749-999 mart felnit ha boltban veszel rajta van több nyelven is, hogy monoposto use only. Nem mondom, hogy nem bírja el, bár belemehetnénk olyanba, hogy a hátul ülő erőkar hatása faszomtudja, de nincs kedvem magyar suttyóparaszt vs din/iso műzsaki szakértő vitába belemenni. Nyilván van benne annyi tartalék, hogy kibírja, de valamiért mégis kitalálták ;)
#14805
De az nem úgy van, hogy lehet cserélni a hátulját? Monoposto (egyfő) -biposto (két fő) ??

http://www.ebay.com/itm/DUCATI-oem-749- ... 1027022761
Német TÜV szerint a mart felni miatt nem lehet bipostoként használni, nem bírja a tengelyterhelést a felni 2 személyel. Az egykarú mart felnik erősebbek állítólag mert azok már úgy lettek tervezve.
Most akkor ha egy 80 kg emberke mögé fel ül pl egy 50 kg leányzó = 130 Kg... tehát nem bír el biztonságosan a motor kb egy 130 kg embert? Mert ugye van aki annyit nyom........?? F1 meg G a forgalmiba megmutatja mit bír
nem bír el, mert nem úgy tervezték. ez nem ugyanaz, mintha 130kg ülne az ülésben, hanem az erőkaron jóval hátrébb ül a plusz súly...
#14804
olasz robogókból, illetve persze, a japánnal is baj van ha az ember rosszat fog ki, de átlagban azoknak a kötelező szervizeléseivel foglalkozik...
Itt most nem is azzal van a gond, hogy elromlik, mert minden elromolhat, hanem azzal ,hogy eddig elég nagy arányban mondják a Ducatira, hogy ha szervizbe akarom hordani akkor azt vegyek, ha motorozni akarok vegyek japánt. Meg van a véleményem a japánról, egy átlag tömegcikk, a Ducati pedig egy műalkotás, Picasso sem tudott volna szebbet festeni... Nálam akkor is a Ducati lesz a csúcs, ha most a japán mellett döntök... Szeretnék ebbe a csapatba tartozni, de sajnos nem merem bekockáztatni ezt a 749S-t... első tulaj, minden kulcs meg van, kódkártya és szervizkönyv nincs, kereskedő nem tudja miért, illetve a fékkarból is le van törve, azt sem tudják miért , és az árából sem engednek ... :) választék a piacon meg nincs, 749R-t megvenném, de sajnos egy üléses ...
De az nem úgy van, hogy lehet cserélni a hátulját? Monoposto (egyfő) -biposto (két fő) ??

http://www.ebay.com/itm/DUCATI-oem-749- ... 1027022761
Német TÜV szerint a mart felni miatt nem lehet bipostoként használni, nem bírja a tengelyterhelést a felni 2 személyel. Az egykarú mart felnik erősebbek állítólag mert azok már úgy lettek tervezve.
Most akkor ha egy 80 kg emberke mögé fel ül pl egy 50 kg leányzó = 130 Kg... tehát nem bír el biztonságosan a motor kb egy 130 kg embert? Mert ugye van aki annyit nyom........?? F1 meg G a forgalmiba megmutatja mit bír
#14803
Hello,azt gondolom van jogom hozzászolni, 3 japán után ültem át Ducatira. Szerintem fordítsuk meg, szóljon aki Ducatiról vissza vagy átült bármilyen japán motorra. Lehet szeretni a japán motort, mindenki elkezdi valahol, sőt mindenkinek joga, hogy szeresse ami épp a szórakozását szolgálja, de olyat még nem hallottam, hogy visszafelé járható az út... Ez egy örök szerelem, jaj csak kedvesem ezt el ne olvassa :-)
es aki angolra ult at? :)))
Vannak akik eltévednek! A tigris idomár elvarásolta mikor a tigris átugrott a tűzkarikán. csak nehogy angol kóros legyen ez a szegény ember :)
#14802
Ha a japánokkal nincs baj, akkor miből él a szerelőd?
olasz robogókból, illetve persze, a japánnal is baj van ha az ember rosszat fog ki, de átlagban azoknak a kötelező szervizeléseivel foglalkozik...
Itt most nem is azzal van a gond, hogy elromlik, mert minden elromolhat, hanem azzal ,hogy eddig elég nagy arányban mondják a Ducatira, hogy ha szervizbe akarom hordani akkor azt vegyek, ha motorozni akarok vegyek japánt. Meg van a véleményem a japánról, egy átlag tömegcikk, a Ducati pedig egy műalkotás, Picasso sem tudott volna szebbet festeni... Nálam akkor is a Ducati lesz a csúcs, ha most a japán mellett döntök... Szeretnék ebbe a csapatba tartozni, de sajnos nem merem bekockáztatni ezt a 749S-t... első tulaj, minden kulcs meg van, kódkártya és szervizkönyv nincs, kereskedő nem tudja miért, illetve a fékkarból is le van törve, azt sem tudják miért , és az árából sem engednek ... :) választék a piacon meg nincs, 749R-t megvenném, de sajnos egy üléses ...
De az nem úgy van, hogy lehet cserélni a hátulját? Monoposto (egyfő) -biposto (két fő) ??

http://www.ebay.com/itm/DUCATI-oem-749- ... 1027022761
Német TÜV szerint a mart felni miatt nem lehet bipostoként használni, nem bírja a tengelyterhelést a felni 2 személyel. Az egykarú mart felnik erősebbek állítólag mert azok már úgy lettek tervezve.
#14801
De az nem úgy van, hogy lehet cserélni a hátulját? Monoposto (egyfő) -biposto (két fő) ??

http://www.ebay.com/itm/DUCATI-oem-749- ... 1027022761
plusz vizsgaztatas 2 szemelyre ha el tudja intezni, hogy elfogadjak az atalakitast!
Csak gyári dologról van szó.... én felraknám, biztos meg lehet valahogy magyarázni, hogy még műszakin, vagy valamikor elírták.....ez mindig is két személyes volt.... :P
Probalkozni lehet :) De szerinted mennyire fogjak leszarni a "gyari" szot? :) A motor eredetileg egy szemelyeskent gurult ki a gyarbol, punktum. Ez lesz :) A ket bites csavo nem fog utannajarni... :) Anno agyaltam egy 996SPS-en es akkor is azon ment a hezitalas hogyan lehetne levizsgaztatni 2 szemelyesre... Punccsal persze barmit el lehet intezni! :)
#14800
olasz robogókból, illetve persze, a japánnal is baj van ha az ember rosszat fog ki, de átlagban azoknak a kötelező szervizeléseivel foglalkozik...
Itt most nem is azzal van a gond, hogy elromlik, mert minden elromolhat, hanem azzal ,hogy eddig elég nagy arányban mondják a Ducatira, hogy ha szervizbe akarom hordani akkor azt vegyek, ha motorozni akarok vegyek japánt. Meg van a véleményem a japánról, egy átlag tömegcikk, a Ducati pedig egy műalkotás, Picasso sem tudott volna szebbet festeni... Nálam akkor is a Ducati lesz a csúcs, ha most a japán mellett döntök... Szeretnék ebbe a csapatba tartozni, de sajnos nem merem bekockáztatni ezt a 749S-t... első tulaj, minden kulcs meg van, kódkártya és szervizkönyv nincs, kereskedő nem tudja miért, illetve a fékkarból is le van törve, azt sem tudják miért , és az árából sem engednek ... :) választék a piacon meg nincs, 749R-t megvenném, de sajnos egy üléses ...
De az nem úgy van, hogy lehet cserélni a hátulját? Monoposto (egyfő) -biposto (két fő) ??

http://www.ebay.com/itm/DUCATI-oem-749- ... 1027022761
plusz vizsgaztatas 2 szemelyre ha el tudja intezni, hogy elfogadjak az atalakitast!
Csak gyári dologról van szó.... én felraknám, biztos meg lehet valahogy magyarázni, hogy még műszakin, vagy valamikor elírták.....ez mindig is két személyes volt.... :P
#14799
Ha a japánokkal nincs baj, akkor miből él a szerelőd?
olasz robogókból, illetve persze, a japánnal is baj van ha az ember rosszat fog ki, de átlagban azoknak a kötelező szervizeléseivel foglalkozik...
Itt most nem is azzal van a gond, hogy elromlik, mert minden elromolhat, hanem azzal ,hogy eddig elég nagy arányban mondják a Ducatira, hogy ha szervizbe akarom hordani akkor azt vegyek, ha motorozni akarok vegyek japánt. Meg van a véleményem a japánról, egy átlag tömegcikk, a Ducati pedig egy műalkotás, Picasso sem tudott volna szebbet festeni... Nálam akkor is a Ducati lesz a csúcs, ha most a japán mellett döntök... Szeretnék ebbe a csapatba tartozni, de sajnos nem merem bekockáztatni ezt a 749S-t... első tulaj, minden kulcs meg van, kódkártya és szervizkönyv nincs, kereskedő nem tudja miért, illetve a fékkarból is le van törve, azt sem tudják miért , és az árából sem engednek ... :) választék a piacon meg nincs, 749R-t megvenném, de sajnos egy üléses ...
De az nem úgy van, hogy lehet cserélni a hátulját? Monoposto (egyfő) -biposto (két fő) ??

http://www.ebay.com/itm/DUCATI-oem-749- ... 1027022761
plusz vizsgaztatas 2 szemelyre ha el tudja intezni, hogy elfogadjak az atalakitast!
#14798
Köszönöm az eddigi segítségeket :) 749r az tudtommal egy személyes, nekem fontos, hogy kétszemélyes legyen. Mennyire megbízhatók ezek a motorok? Mert az emberek 90%-a azt mondja, hogy ezeket hetente kell vinni szervizbe, mert úton útfélen lerohad...( azt mondják vegyek japánt...nekem japppppán tömegcikk nem kell.) szerelömmel beszelgetek aki az eddigi motorjaimat szervizelte és ő mondja, hogy olasz hulladékot ne...) szóval nem tudom jelenleg mi legyen... :(
Ha a japánokkal nincs baj, akkor miből él a szerelőd?
olasz robogókból, illetve persze, a japánnal is baj van ha az ember rosszat fog ki, de átlagban azoknak a kötelező szervizeléseivel foglalkozik...
Itt most nem is azzal van a gond, hogy elromlik, mert minden elromolhat, hanem azzal ,hogy eddig elég nagy arányban mondják a Ducatira, hogy ha szervizbe akarom hordani akkor azt vegyek, ha motorozni akarok vegyek japánt. Meg van a véleményem a japánról, egy átlag tömegcikk, a Ducati pedig egy műalkotás, Picasso sem tudott volna szebbet festeni... Nálam akkor is a Ducati lesz a csúcs, ha most a japán mellett döntök... Szeretnék ebbe a csapatba tartozni, de sajnos nem merem bekockáztatni ezt a 749S-t... első tulaj, minden kulcs meg van, kódkártya és szervizkönyv nincs, kereskedő nem tudja miért, illetve a fékkarból is le van törve, azt sem tudják miért , és az árából sem engednek ... :) választék a piacon meg nincs, 749R-t megvenném, de sajnos egy üléses ...
De az nem úgy van, hogy lehet cserélni a hátulját? Monoposto (egyfő) -biposto (két fő) ??

http://www.ebay.com/itm/DUCATI-oem-749- ... 1027022761
#14797
Hello,azt gondolom van jogom hozzászolni, 3 japán után ültem át Ducatira. Szerintem fordítsuk meg, szóljon aki Ducatiról vissza vagy átült bármilyen japán motorra. Lehet szeretni a japán motort, mindenki elkezdi valahol, sőt mindenkinek joga, hogy szeresse ami épp a szórakozását szolgálja, de olyat még nem hallottam, hogy visszafelé járható az út... Ez egy örök szerelem, jaj csak kedvesem ezt el ne olvassa :-)
es aki angolra ult at? :)))
Apa, kezdődik! :)
#14796
Hello,azt gondolom van jogom hozzászolni, 3 japán után ültem át Ducatira. Szerintem fordítsuk meg, szóljon aki Ducatiról vissza vagy átült bármilyen japán motorra. Lehet szeretni a japán motort, mindenki elkezdi valahol, sőt mindenkinek joga, hogy szeresse ami épp a szórakozását szolgálja, de olyat még nem hallottam, hogy visszafelé járható az út... Ez egy örök szerelem, jaj csak kedvesem ezt el ne olvassa :-)
es aki angolra ult at? :)))
#14795
Hello,azt gondolom van jogom hozzászolni, 3 japán után ültem át Ducatira. Szerintem fordítsuk meg, szóljon aki Ducatiról vissza vagy átült bármilyen japán motorra. Lehet szeretni a japán motort, mindenki elkezdi valahol, sőt mindenkinek joga, hogy szeresse ami épp a szórakozását szolgálja, de olyat még nem hallottam, hogy visszafelé járható az út... Ez egy örök szerelem, jaj csak kedvesem ezt el ne olvassa :-)
#14794
Köszönöm az eddigi segítségeket :) 749r az tudtommal egy személyes, nekem fontos, hogy kétszemélyes legyen. Mennyire megbízhatók ezek a motorok? Mert az emberek 90%-a azt mondja, hogy ezeket hetente kell vinni szervizbe, mert úton útfélen lerohad...( azt mondják vegyek japánt...nekem japppppán tömegcikk nem kell.) szerelömmel beszelgetek aki az eddigi motorjaimat szervizelte és ő mondja, hogy olasz hulladékot ne...) szóval nem tudom jelenleg mi legyen... :(
Ha a japánokkal nincs baj, akkor miből él a szerelőd?
olasz robogókból, illetve persze, a japánnal is baj van ha az ember rosszat fog ki, de átlagban azoknak a kötelező szervizeléseivel foglalkozik...
Itt most nem is azzal van a gond, hogy elromlik, mert minden elromolhat, hanem azzal ,hogy eddig elég nagy arányban mondják a Ducatira, hogy ha szervizbe akarom hordani akkor azt vegyek, ha motorozni akarok vegyek japánt. Meg van a véleményem a japánról, egy átlag tömegcikk, a Ducati pedig egy műalkotás, Picasso sem tudott volna szebbet festeni... Nálam akkor is a Ducati lesz a csúcs, ha most a japán mellett döntök... Szeretnék ebbe a csapatba tartozni, de sajnos nem merem bekockáztatni ezt a 749S-t... első tulaj, minden kulcs meg van, kódkártya és szervizkönyv nincs, kereskedő nem tudja miért, illetve a fékkarból is le van törve, azt sem tudják miért , és az árából sem engednek ... :) választék a piacon meg nincs, 749R-t megvenném, de sajnos egy üléses ...
"elég nagy arányban mondják a Ducatira, hogy ha szervizbe akarom hordani akkor azt vegyek, ha motorozni akarok vegyek japánt"

De basszus nézd már meg, hogy ezt kik mondják...ezeknek az embereknek a büdös életben nem volt Ducati a seggük alatt..tudom mert minket is folyamatosan bombáztak a f@szságokkal. Gusztustalan.....
#14793
Köszönöm az eddigi segítségeket :) 749r az tudtommal egy személyes, nekem fontos, hogy kétszemélyes legyen. Mennyire megbízhatók ezek a motorok? Mert az emberek 90%-a azt mondja, hogy ezeket hetente kell vinni szervizbe, mert úton útfélen lerohad...( azt mondják vegyek japánt...nekem japppppán tömegcikk nem kell.) szerelömmel beszelgetek aki az eddigi motorjaimat szervizelte és ő mondja, hogy olasz hulladékot ne...) szóval nem tudom jelenleg mi legyen... :(
Ha a japánokkal nincs baj, akkor miből él a szerelőd?
olasz robogókból, illetve persze, a japánnal is baj van ha az ember rosszat fog ki, de átlagban azoknak a kötelező szervizeléseivel foglalkozik...
Itt most nem is azzal van a gond, hogy elromlik, mert minden elromolhat, hanem azzal ,hogy eddig elég nagy arányban mondják a Ducatira, hogy ha szervizbe akarom hordani akkor azt vegyek, ha motorozni akarok vegyek japánt. Meg van a véleményem a japánról, egy átlag tömegcikk, a Ducati pedig egy műalkotás, Picasso sem tudott volna szebbet festeni... Nálam akkor is a Ducati lesz a csúcs, ha most a japán mellett döntök... Szeretnék ebbe a csapatba tartozni, de sajnos nem merem bekockáztatni ezt a 749S-t... első tulaj, minden kulcs meg van, kódkártya és szervizkönyv nincs, kereskedő nem tudja miért, illetve a fékkarból is le van törve, azt sem tudják miért , és az árából sem engednek ... :) választék a piacon meg nincs, 749R-t megvenném, de sajnos egy üléses ...
én három japán után váltottam Ducatira, és egy szezon alatt mentem vele annyit, mint a másik hárommal összesen. Nem lehet leírni, visszaadni azt a filinget, amit a Duci ad, és a legtöbb ember ezért motorozik: a fílingért.

Minden használt motor lutri: oda kell figyelni, és jó eséllyel tudsz venni egy olyat, ami kiszolgal.
És az elégedett vásárló: én eladtam a Ducit, de amint megalapoztam a következő helyét, megint azt fogok venni. Hacsak el nem csábulok az MV felé, mert az új Rivale bitang jól néz ki ;)
#14792
Köszönöm az eddigi segítségeket :) 749r az tudtommal egy személyes, nekem fontos, hogy kétszemélyes legyen. Mennyire megbízhatók ezek a motorok? Mert az emberek 90%-a azt mondja, hogy ezeket hetente kell vinni szervizbe, mert úton útfélen lerohad...( azt mondják vegyek japánt...nekem japppppán tömegcikk nem kell.) szerelömmel beszelgetek aki az eddigi motorjaimat szervizelte és ő mondja, hogy olasz hulladékot ne...) szóval nem tudom jelenleg mi legyen... :(
Ha a japánokkal nincs baj, akkor miből él a szerelőd?
olasz robogókból, illetve persze, a japánnal is baj van ha az ember rosszat fog ki, de átlagban azoknak a kötelező szervizeléseivel foglalkozik...
Itt most nem is azzal van a gond, hogy elromlik, mert minden elromolhat, hanem azzal ,hogy eddig elég nagy arányban mondják a Ducatira, hogy ha szervizbe akarom hordani akkor azt vegyek, ha motorozni akarok vegyek japánt. Meg van a véleményem a japánról, egy átlag tömegcikk, a Ducati pedig egy műalkotás, Picasso sem tudott volna szebbet festeni... Nálam akkor is a Ducati lesz a csúcs, ha most a japán mellett döntök... Szeretnék ebbe a csapatba tartozni, de sajnos nem merem bekockáztatni ezt a 749S-t... első tulaj, minden kulcs meg van, kódkártya és szervizkönyv nincs, kereskedő nem tudja miért, illetve a fékkarból is le van törve, azt sem tudják miért , és az árából sem engednek ... :) választék a piacon meg nincs, 749R-t megvenném, de sajnos egy üléses ...
Na meg az oldal ebben a formában a téli szezonban indult el, a szezon meg csak éppen most kezdődött, de a Goooooo! topikban már most több hozzászólás van mint a Szerviz tapasztalatok topikban.
Itt sokan többet gurulnak egy évben a Ducati-jukkal mint egyes japán motorosok akik csak látatlanban ócsárolják a márkát, mert még életükben nem ültek egy Ducati-n sem.
#14791
Köszönöm az eddigi segítségeket :) 749r az tudtommal egy személyes, nekem fontos, hogy kétszemélyes legyen. Mennyire megbízhatók ezek a motorok? Mert az emberek 90%-a azt mondja, hogy ezeket hetente kell vinni szervizbe, mert úton útfélen lerohad...( azt mondják vegyek japánt...nekem japppppán tömegcikk nem kell.) szerelömmel beszelgetek aki az eddigi motorjaimat szervizelte és ő mondja, hogy olasz hulladékot ne...) szóval nem tudom jelenleg mi legyen... :(
Ha a japánokkal nincs baj, akkor miből él a szerelőd?
olasz robogókból, illetve persze, a japánnal is baj van ha az ember rosszat fog ki, de átlagban azoknak a kötelező szervizeléseivel foglalkozik...
Itt most nem is azzal van a gond, hogy elromlik, mert minden elromolhat, hanem azzal ,hogy eddig elég nagy arányban mondják a Ducatira, hogy ha szervizbe akarom hordani akkor azt vegyek, ha motorozni akarok vegyek japánt. Meg van a véleményem a japánról, egy átlag tömegcikk, a Ducati pedig egy műalkotás, Picasso sem tudott volna szebbet festeni... Nálam akkor is a Ducati lesz a csúcs, ha most a japán mellett döntök... Szeretnék ebbe a csapatba tartozni, de sajnos nem merem bekockáztatni ezt a 749S-t... első tulaj, minden kulcs meg van, kódkártya és szervizkönyv nincs, kereskedő nem tudja miért, illetve a fékkarból is le van törve, azt sem tudják miért , és az árából sem engednek ... :) választék a piacon meg nincs, 749R-t megvenném, de sajnos egy üléses ...
Amellett, hogy a Ducati egy műalkotás tud ugyanolyan megbízható is lenni mint egy japán gép. Azt hogy megbízhatatlan, és állandóan szervizbe kell hordani csak a tudatlanok, és a hozzá nem értők állítják.
Egy Ducati hozzáértő szerelőt igényel, mert sok mindent másképp kell megcsinálni rajta mint egy japán motoron, de ezt a sok hülye nem tudja (meg sokszor nem is akarja tudni), megveszi a gépet elviszi a haver szerelőhöz aki persze már látott Ducati-t az újságban. Elkezdi szerelni, de tuti, hogy elbassza a gépet, és utána szerencsétlen tulajnak meg azt mondja, hogy ez van, ezek az olasz gépek ilyen szarok, vegyen inkább egy jó japánt.
Sajnos nem sok jó Ducati szerelő van az országban, de itt az oldalon szinte mindet meg lehet találni, és ha valamelyiküknél szervizelteted majd a Ducati-dat, akkor csak a kötelezően előírt intervallumokban kell majd csak motorodat elvinni hozzájuk.
#14790
Köszönöm az eddigi segítségeket :) 749r az tudtommal egy személyes, nekem fontos, hogy kétszemélyes legyen. Mennyire megbízhatók ezek a motorok? Mert az emberek 90%-a azt mondja, hogy ezeket hetente kell vinni szervizbe, mert úton útfélen lerohad...( azt mondják vegyek japánt...nekem japppppán tömegcikk nem kell.) szerelömmel beszelgetek aki az eddigi motorjaimat szervizelte és ő mondja, hogy olasz hulladékot ne...) szóval nem tudom jelenleg mi legyen... :(
Ha a japánokkal nincs baj, akkor miből él a szerelőd?
olasz robogókból, illetve persze, a japánnal is baj van ha az ember rosszat fog ki, de átlagban azoknak a kötelező szervizeléseivel foglalkozik...
Itt most nem is azzal van a gond, hogy elromlik, mert minden elromolhat, hanem azzal ,hogy eddig elég nagy arányban mondják a Ducatira, hogy ha szervizbe akarom hordani akkor azt vegyek, ha motorozni akarok vegyek japánt. Meg van a véleményem a japánról, egy átlag tömegcikk, a Ducati pedig egy műalkotás, Picasso sem tudott volna szebbet festeni... Nálam akkor is a Ducati lesz a csúcs, ha most a japán mellett döntök... Szeretnék ebbe a csapatba tartozni, de sajnos nem merem bekockáztatni ezt a 749S-t... első tulaj, minden kulcs meg van, kódkártya és szervizkönyv nincs, kereskedő nem tudja miért, illetve a fékkarból is le van törve, azt sem tudják miért , és az árából sem engednek ... :) választék a piacon meg nincs, 749R-t megvenném, de sajnos egy üléses ...
#14789
Köszönöm az eddigi segítségeket :) 749r az tudtommal egy személyes, nekem fontos, hogy kétszemélyes legyen. Mennyire megbízhatók ezek a motorok? Mert az emberek 90%-a azt mondja, hogy ezeket hetente kell vinni szervizbe, mert úton útfélen lerohad...( azt mondják vegyek japánt...nekem japppppán tömegcikk nem kell.) szerelömmel beszelgetek aki az eddigi motorjaimat szervizelte és ő mondja, hogy olasz hulladékot ne...) szóval nem tudom jelenleg mi legyen... :(
Ha a japánokkal nincs baj, akkor miből él a szerelőd?
#14786
Köszönöm az eddigi segítségeket :) 749r az tudtommal egy személyes, nekem fontos, hogy kétszemélyes legyen. Mennyire megbízhatók ezek a motorok? Mert az emberek 90%-a azt mondja, hogy ezeket hetente kell vinni szervizbe, mert úton útfélen lerohad...( azt mondják vegyek japánt...nekem japppppán tömegcikk nem kell.) szerelömmel beszelgetek aki az eddigi motorjaimat szervizelte és ő mondja, hogy olasz hulladékot ne...) szóval nem tudom jelenleg mi legyen... :(
Például egy ilyen szerelőben tuti megbízhatsz :)
Csatolmányok:
1376512_315856651872932_1171298655_n.jpg
1376512_315856651872932_1171298655_n.jpg (80.32 KiB) Megtekintve 626 alkalommal
#14785
Köszönöm az eddigi segítségeket :) 749r az tudtommal egy személyes, nekem fontos, hogy kétszemélyes legyen. Mennyire megbízhatók ezek a motorok? Mert az emberek 90%-a azt mondja, hogy ezeket hetente kell vinni szervizbe, mert úton útfélen lerohad...( azt mondják vegyek japánt...nekem japppppán tömegcikk nem kell.) szerelömmel beszelgetek aki az eddigi motorjaimat szervizelte és ő mondja, hogy olasz hulladékot ne...) szóval nem tudom jelenleg mi legyen... :(
Én is elsőnek azt ajánlom amit Staff, válts szerelőt. Aki ilyet mond szerelő létére az csak azért mondja, mert egyrészről fasz, másrészről halvány fingja nincs az olasz motorokhoz, de ezt természetesen sose ismerné be.
#14784
Köszönöm az eddigi segítségeket :) 749r az tudtommal egy személyes, nekem fontos, hogy kétszemélyes legyen. Mennyire megbízhatók ezek a motorok? Mert az emberek 90%-a azt mondja, hogy ezeket hetente kell vinni szervizbe, mert úton útfélen lerohad...( azt mondják vegyek japánt...nekem japppppán tömegcikk nem kell.) szerelömmel beszelgetek aki az eddigi motorjaimat szervizelte és ő mondja, hogy olasz hulladékot ne...) szóval nem tudom jelenleg mi legyen... :(
Elso korben valts szerelot :)
#14783
Köszönöm az eddigi segítségeket :) 749r az tudtommal egy személyes, nekem fontos, hogy kétszemélyes legyen. Mennyire megbízhatók ezek a motorok? Mert az emberek 90%-a azt mondja, hogy ezeket hetente kell vinni szervizbe, mert úton útfélen lerohad...( azt mondják vegyek japánt...nekem japppppán tömegcikk nem kell.) szerelömmel beszelgetek aki az eddigi motorjaimat szervizelte és ő mondja, hogy olasz hulladékot ne...) szóval nem tudom jelenleg mi legyen... :(
#14781
bocsi, kepzeletben mar motorozok vele... Hat, hogy jo vetel-e, esetleg ismeri-e valaki a motor eletet, hogy hogyan volt hasznalva.
Egyetértek Dinoval, a Kecsó által hirdetett motort szerintem mindenképp nézd meg....
igaz ehhez nincs szervizkönyv, nem is sérülésmentes, viszont szervizelt, és tudjuk az előéletét úgy ca újkorától fogva, nem is beszélve arról, hogy újabb és sorszámozott példány.
Hát akkor eldőlt!Mármint,hogy melyiket érdemes megvenni.
Én is azt javaslom,hogy innen,az oldalról vegyél.Ennek oka roppant egyszerű:összejárós fajta vagyunk(találkozók,közös gurulások,nyílt napok,stb),és senki nem akarja égetni a pofáját,hogy átbaszott valakit azzal,hogy elhallgatott valami súlyos problémát a motorral kapcsolatban.Arról nem beszélve,hogy itt tudjuk, a legtöbb motorral történt-e valami karambol féle..
#14780
bocsi, kepzeletben mar motorozok vele... Hat, hogy jo vetel-e, esetleg ismeri-e valaki a motor eletet, hogy hogyan volt hasznalva.
Egyetértek Dinoval, a Kecsó által hirdetett motort szerintem mindenképp nézd meg....
igaz ehhez nincs szervizkönyv, nem is sérülésmentes, viszont szervizelt, és tudjuk az előéletét úgy ca újkorától fogva, nem is beszélve arról, hogy újabb és sorszámozott példány.
Igen, tudom a részleteket, azért írtam hogy mindenképp megér egy ránézést....:D
#14779
hali, milyen segítséget vársz pontosan? mert kérdés nem volt :)
a fékkarból akkor szokott letörni egy darab, amikor elesel vele .
bocsi, kepzeletben mar motorozok vele... Hat, hogy jo vetel-e, esetleg ismeri-e valaki a motor eletet, hogy hogyan volt hasznalva.
Egyetértek Dinoval, a Kecsó által hirdetett motort szerintem mindenképp nézd meg....
igaz ehhez nincs szervizkönyv, nem is sérülésmentes, viszont szervizelt, és tudjuk az előéletét úgy ca újkorától fogva, nem is beszélve arról, hogy újabb és sorszámozott példány.
#14778
Sziasztok ! Ducatit szeretnék venni, meg is néztem egy 2004-es 749 S modellt a balatonboglári Full-Gas kereskedésben. 1. Tulaj, 3db gyári kulcs, kódkártya, de szervizkönyv sehol...
Ami még érdekes ,hogy az első fékkarból le van törve kb. 2-3 cm... Kérdeztem ,hogy ez miért van letörve, azt mondják ők nem tudják ...

http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... _s-7628557

Tud a motorról valaki valamit?
Érdemes megvenni?
Mire kell odafigyelni ennél a tipusnál megvételkor?

A segítségeteket előre is köszönöm :)
hali, milyen segítséget vársz pontosan? mert kérdés nem volt :)
a fékkarból akkor szokott letörni egy darab, amikor elesel vele .
bocsi, kepzeletben mar motorozok vele... Hat, hogy jo vetel-e, esetleg ismeri-e valaki a motor eletet, hogy hogyan volt hasznalva.
Egyetértek Dinoval, a Kecsó által hirdetett motort szerintem mindenképp nézd meg....
#14777
Sziasztok ! Ducatit szeretnék venni, meg is néztem egy 2004-es 749 S modellt a balatonboglári Full-Gas kereskedésben. 1. Tulaj, 3db gyári kulcs, kódkártya, de szervizkönyv sehol...
Ami még érdekes ,hogy az első fékkarból le van törve kb. 2-3 cm... Kérdeztem ,hogy ez miért van letörve, azt mondják ők nem tudják ...

http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... _s-7628557

Tud a motorról valaki valamit?
Érdemes megvenni?
Mire kell odafigyelni ennél a tipusnál megvételkor?

A segítségeteket előre is köszönöm :)
hali, milyen segítséget vársz pontosan? mert kérdés nem volt :)
a fékkarból akkor szokott letörni egy darab, amikor elesel vele .
bocsi, kepzeletben mar motorozok vele... Hat, hogy jo vetel-e, esetleg ismeri-e valaki a motor eletet, hogy hogyan volt hasznalva.

Sürgősen tedd félre az érzelmeidet és az eszeddel kezdj el gondolkodni....!
Szólj,fizess meg egy hozzáértőt vidd el,nézesd meg vele....
A"nem tudjuk hol a szervízköny és semmit nem tudunk róla" szöveg kamu és egyenlő a nagyon erősen villogó NE VEDD MEG felirattal!!
A "jajj de jól néz ki" , "ez tutticsudijó" nagyon sok pénzbe és bosszúságba kerül utána.....hidd el én tudom ;)
#14776
Sziasztok ! Ducatit szeretnék venni, meg is néztem egy 2004-es 749 S modellt a balatonboglári Full-Gas kereskedésben. 1. Tulaj, 3db gyári kulcs, kódkártya, de szervizkönyv sehol...
Ami még érdekes ,hogy az első fékkarból le van törve kb. 2-3 cm... Kérdeztem ,hogy ez miért van letörve, azt mondják ők nem tudják ...

http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... _s-7628557

Tud a motorról valaki valamit?
Érdemes megvenni?
Mire kell odafigyelni ennél a tipusnál megvételkor?

A segítségeteket előre is köszönöm :)
ennél már értelmesebb a 749r-t a kluboldalről megvenni
#14775
Sziasztok ! Ducatit szeretnék venni, meg is néztem egy 2004-es 749 S modellt a balatonboglári Full-Gas kereskedésben. 1. Tulaj, 3db gyári kulcs, kódkártya, de szervizkönyv sehol...
Ami még érdekes ,hogy az első fékkarból le van törve kb. 2-3 cm... Kérdeztem ,hogy ez miért van letörve, azt mondják ők nem tudják ...

http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... _s-7628557

Tud a motorról valaki valamit?
Érdemes megvenni?
Mire kell odafigyelni ennél a tipusnál megvételkor?

A segítségeteket előre is köszönöm :)
hali, milyen segítséget vársz pontosan? mert kérdés nem volt :)
a fékkarból akkor szokott letörni egy darab, amikor elesel vele .
bocsi, kepzeletben mar motorozok vele... Hat, hogy jo vetel-e, esetleg ismeri-e valaki a motor eletet, hogy hogyan volt hasznalva.
#14774
Sziasztok ! Ducatit szeretnék venni, meg is néztem egy 2004-es 749 S modellt a balatonboglári Full-Gas kereskedésben. 1. Tulaj, 3db gyári kulcs, kódkártya, de szervizkönyv sehol...
Ami még érdekes ,hogy az első fékkarból le van törve kb. 2-3 cm... Kérdeztem ,hogy ez miért van letörve, azt mondják ők nem tudják ...

http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... _s-7628557

Tud a motorról valaki valamit?
Érdemes megvenni?
Mire kell odafigyelni ennél a tipusnál megvételkor?

A segítségeteket előre is köszönöm :)
hali, milyen segítséget vársz pontosan? mert kérdés nem volt :)
a fékkarból akkor szokott letörni egy darab, amikor elesel vele .
#14773
Sziasztok ! Ducatit szeretnék venni, meg is néztem egy 2004-es 749 S modellt a balatonboglári Full-Gas kereskedésben. 1. Tulaj, 3db gyári kulcs, kódkártya, de szervizkönyv sehol...
Ami még érdekes ,hogy az első fékkarból le van törve kb. 2-3 cm... Kérdeztem ,hogy ez miért van letörve, azt mondják ők nem tudják ...

http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... _s-7628557

Tud a motorról valaki valamit?
Érdemes megvenni?
Mire kell odafigyelni ennél a tipusnál megvételkor?

A segítségeteket előre is köszönöm :)
#14772
30 ezer km, akkor még gyerekcipőben jár az enyémbe most lesz 100 ezer 2003-as magyarországi és első tulaj vagyok :) igaz az 620 ie. Hogy nem megbízható.... hahhhaha nézzél meg egy japán gépet 100 ezer km-rel.... Ja és kódkártya 3 kulcs és szervízkönyv, meg hasidom, sportdobok és fejidom, mindegyik Performance, csakis
#14771
ha magyarországi első tulajos akkor nincs mit filózni. Mondjuk engem erősen érdekelne, hogy miért a multi kuplungtakarója van rajta. Szerintem ez a Belfinitől lett véve a kormányteló és a rendszámból gondolom
Köszi az észrevételt, ez nekem fel se tűnt. Egyre biztosabb, hogy el kéne vinnem márkaszervizbe átvizsgáltatni majd ha oda kerülök, mert én biztos nem vennék észre semmit a nagy izgalomban. :)
Az, hogy a Belfinitől lett véve az nekem jót vagy rosszat jelent?
semmit sem jelent :D
Hirtelen azt hittem, hogy nincs túl jó hírük vagy ilyesmi. :D
ha magyarországi első tulajos akkor nincs mit filózni. Mondjuk engem erősen érdekelne, hogy miért a multi kuplungtakarója van rajta. Szerintem ez a Belfinitől lett véve a kormányteló és a rendszámból gondolom
Köszi az észrevételt, ez nekem fel se tűnt. Egyre biztosabb, hogy el kéne vinnem márkaszervizbe átvizsgáltatni majd ha oda kerülök, mert én biztos nem vennék észre semmit a nagy izgalomban. :)
Az, hogy a Belfinitől lett véve az nekem jót vagy rosszat jelent?
Azért a fekete felnisen csak van ülés idom is.....
A leírás alapján elvileg a piroshoz is megvan a farokidom, meg egy tanktáska is, plusz van rajta hasidom, így felszereltségben szerintem az a nyerő. :)
#14770
Igazából engem nem zavar, inkább csak az, hogy sokan hőkölnek egyet, amikor mondom hogy Ducatit akarok venni 30 ezres futásteljesítménnyel. :) Én annyira nem aggódok, mert ahogy olvastam ez a DS1000 blokk eléggé megbízható.

A linkelt motort én is szemmel tartom egy ideje, mellette még van egy másik, ami a színe miatt jobban tetszik. :)
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... ll-7730698
Ennél előny, hogy magyar papíros és van pár extra rajta, a szürkénél viszont, hogy kódkártya, 3 kulcs és kevesebb kilométer. Igazából, ha oda jutok úgyis megnézem mindkettőt. :)
ha magyarországi első tulajos akkor nincs mit filózni. Mondjuk engem erősen érdekelne, hogy miért a multi kuplungtakarója van rajta. Szerintem ez a Belfinitől lett véve a kormányteló és a rendszámból gondolom
Köszi az észrevételt, ez nekem fel se tűnt. Egyre biztosabb, hogy el kéne vinnem márkaszervizbe átvizsgáltatni majd ha oda kerülök, mert én biztos nem vennék észre semmit a nagy izgalomban. :)
Az, hogy a Belfinitől lett véve az nekem jót vagy rosszat jelent?
Azért a fekete felnisen csak van ülés idom is.....
  • 1
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49

Hát a V4S kicsit drágább m[…]

Nagy Monster topic

Sziasztok, ha esetleg valakit érdekelne: […]

0 km rendszámtartó indexel, tukr&oum[…]